Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
91 levél
Válasz 07.07.12. 21:51 #1770
bodman
Még nem jött meg,majd holnap.Pedig már nagyon vártam.Nembaj,jövő héten
lesz időm szerkesztgetni.(szabadság)!
12857 levél
Válasz 07.07.12. 21:02 #1769
konrad
És a kártya hogy műxik? Szép a grafi?
91 levél
Válasz 07.07.12. 20:58 #1768
bodman
Üdv mindenkinek!
Na végre felraktam az armát a peccsekkel együtt.Hát mitnemondjak,nekem az
ég világon semmi probléma nincs vele.Sőt,nem töltöget annyit mint a
nem eredeti.Legalábbis így vettem észre.Elkezdtem megint a küldimet csinálni (ki tudja már hányadszorra),és a scriptek is működnek.Tehát,arma!
Kipróbáltam a multit is,hááát..ööö...fingom sincs hogy hogy műxik az egész.A csatlakozás sikerült,minden ok,a játék egész menetére gondolok.
112 levél
Válasz 07.07.12. 16:15 #1767
Icebird
volt már ilyen probléma a arma 1.08 securomFIX segített rajt
1989 levél
Válasz 07.07.12. 15:45 #1766
georgee
hmm. du megnezem segit-e ha kipucolom az addonokat...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
104 levél
Válasz 07.07.12. 13:18 #1765
tpM91
Az lehet a gond, hogy 1.05-re készült addonjaid vannak.
http://armed-assault.hu/
6448 levél
Válasz 07.07.12. 10:57 #1764
Sabar
Ez olyan tipikus ArmA-szerű törés elleni védekezésnek tűnik, szerintem amiatt van
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
1989 levél
Válasz 07.07.12. 10:47 #1763
georgee
hello
nem tudom tapasztalt-e vki ilyet de ez erdekes! azt se tudom, hogy a 1.08-as javitas utan tortent a valtozas vagy mar elotte is volt mert nem ugrik be de valoszinu, hogy a pathc utan. szovala a lenyeg, hogy a emberek kezeben egyszeruen nincs fegyver. nem is lehet ravaltani es felszedni se. kivulrol meg vigyazban allnak. ugyanakkor ha lovok akkor loni tudok de celkereszt nelkul es egy default fegyverrel. eleg erdekes

nem eredeti armam van de szereztem torest a 1.08-as javitashoz. fel lehet egyalltalan rosszul javitani?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
91 levél
Válasz 07.07.11. 22:16 #1762
bodman
Mint lentebb írtam,nem érdekel ha nem fullon megy a grafika.De hát a 6200
-ashoz képest a javulás csoooodálatos lesz.Na majd holnap beszámolok
róla.
12857 levél
Válasz 07.07.11. 13:09 #1761
konrad
Így van, így van...Tavaly ősszel én is egy 256-os 7300 gt-vel nyomtam, szépen ment. Persze aki mindent idióta módon FULLON akar futtatni, annak persze, hogy kevés ez a kártya. Kompromisszum, oszt ennyi.
3933 levél
Válasz 07.07.11. 12:54 #1760
Samu G
hülyeség... (nem mindenki akar feltétlenül 1600-ban 16xAA+4xAF minden maxon..stb... beállításokkal játszani.)
még az én gépemen is remekül fut
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
104 levél
Válasz 07.07.11. 12:30 #1759
tpM91
Hát... ArmA-nak 256-os videokártya sajnos nem elég
http://armed-assault.hu/
12857 levél
Válasz 07.07.11. 11:10 #1758
konrad
Ne foglakozz azokkal, akik "leszólják". Ezen a karin szépen el fog futni az Arma és ez a lényeg.
91 levél
Válasz 07.07.11. 00:44 #1757
bodman
Ma mégsem töltöm le az egyötöt.470 mb.A karira meg én is kíváncsi vagyok.
Épp most kérdezősködök a vga topikban.Szemét dolog ez a videokártya dolog főleg ha az ember nem ért hozzá annyira.Valaki szerint szuper,valaki szerint
xar.Ízlések és pofonok.
12857 levél
Válasz 07.07.11. 00:37 #1756
konrad
Hát, jó kedvnek szántam No örülök, hogy megvan az eredeti példányod! Persze, az alap eredeti is 1.04 Kíváncsi leszek, az új karidon hogyan pöfög majd a gamma!
91 levél
Válasz 07.07.10. 23:18 #1755
bodman
Konrad ezeken jót röhögtem
Nah felraktam az armát.Semmi gond nem volt,el is indul.Viszont nem tudtam hogy az eredeti az 1.04.Úgyhogy szedem az 1.05-öt
12857 levél
Válasz 07.07.10. 16:52 #1754
konrad
De nekem ez tetszik:

"ha magyarul beszélnének nem lene ilyen akcentusos a szoveg." (???)

Még jó, hogy az arma egy "nemzetközi" gamma. Lacko pedig a nagyközönségnek szánta, érdekes a BIS-en senki nem írta a voiceover szörnyűségeit, meg az akcentus-problémákat...sőt, el kell olvasni a kommenteket. Nem baj, legközelebb magyarul csináljuk a szinkront, amolyan Besenyő Pista bácsis-Boborjános böszme akcentussal, hogy aszongya:

Crossroad Besenyő: "Nooormálisss...? Ember a láábáával ide-oda minnek megy, hát assziszi hogy így ahogyide-oda lépked majd lenyomódik a főd...?

Alpha Team Boborján: "Iggen, én bátorabb vaggyok, mer én még például belemerem tenni a lábomat, meg a hátamat, meg a mellemet még a tűzbbe.. Paarrraszt Crossroad"





6448 levél
Válasz 07.07.10. 15:09 #1753
Sabar
Ja, hát hívhatnak 5. generációs amerikait is Gomeznek... annak már biztos nincs akcentusa. Pont emiatt gondoltam "élőbbnek" az öreg tisztet. Na, hát ebből is tanultunk
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.07.10. 15:03 #1752
konrad
Ja, íme a két "kritika":

"Viszont a Perpetua nekem eddig nem jött be: a voiceover szörnyű, a cutscene-k hosszúak és a második küldtésnél rögtön belefutottam egy olyan bugba, ami az egéyz küldetést lehetetlenné teszi - a little bird-ök ugyanis nem rakták ki a csapatomat a célpontnál, hanem visszafordultak és a tenger felett lebegtek, amíg el nem fogyott az üzemanyagjuk."

Válasz:

"Ez nekem is elöjött, de másodjára ujrainditva jol raktak ki a parton.
Amugy tényleg egy kicsit fura a szinkron, de legalább van, ha magyarul beszélnének nem lene ilyen akcentusos a szoveg."



Egyébként Lacko "nem vette" fel, szereti a kritikákat De fogalmazzunk úgy, hogy "észrevételeket"! De a "szörnyű" jelző, az azért szerintem túlzás és nem azért mondom, mert mi csináltuk!
6448 levél
Válasz 07.07.10. 14:38 #1751
Sabar
Na, én ezt nem is tudtam Lacko kegyesen elhallgatta a kritikákat (egyébként meg csináljanak szinkronos kampányt, aztán lehet dumálni, iszonyú meló lehetett összerakni és megszervezni). Egy évet voltam a Kossuthon, de eljöttem utána... kicsit sárba tiporták az álmaimat...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.07.10. 14:07 #1750
konrad
"aztán a katonai fősulin melléraktam a szakmai szóbelit"

Álljunk meg egy szóra! Te is katonai fősulis voltál Sabar? "Eztetet" én nem is tudtam...
12857 levél
Válasz 07.07.10. 14:04 #1749
konrad
Mégis az sg-s kockamarcik múltkor "leszólták" a Perpetua szinkronját, hogy a voiceover szörnyű...ezen zúgolódtam Lackonak msn-en! Pedig a spanyol akcentusos angolod nagyon király volt!!!
6448 levél
Válasz 07.07.10. 13:43 #1748
Sabar
Á, dehogy, ebből csak az angol élő, a másik kettőt nem is használtam a sulik óta Abban biztos vagyok, hogy ha kéne, fél év alatt fel lehetne tornászni valami jó szintre. Arra mindenesetre tökéletesek így is, hogy ArmA szinkronnál orosz vagy spanyol akcentussal beszéljek angolul.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.07.10. 13:27 #1747
Lacko
Érdekes módon harmadik gimiben áttettek egy olyan osztályba, ahol mindenkinek megvolt már a középfok és órán nem kellett tanulni, hanem csak beszélgettek. Én meg ültem és néztem. Tulajdonképpen jó volt.
Főleg mert akkor már közeledett a rendszerváltás és ezért nem az ilyen "Lenin szerette a gyerekeket" meg "Sztálin kedvenc népe a csángó" kezdetű hülyeségekről volt szó, hanem kortárs orosz irodalomról, ami még engem is érdekelt, amikor éppen értettem valamit. Plusz nagyon light-osan egy kicsi politika is befigyelt, de csak is a glásznoszty jegyében.

Kicsit ON: az ofpecen megkért az egyik csákó, hogy legyek SLA szinkronhang és spanyolul kellett dumálnom. Tök vicces volt. Kivéve azt, hogy az egyik összetett mondat vége az volt, hogy 'al sureste' vagy valami hasonló égtáj és abba valamiért mindig beletörött a nyelvem.

Jó neked Sabar, hogy ilyen nyelvi tálentum vagy: orosz, angol, spanyol... És ugye ezzel a hárommal megérteted magad majdnem mindenhol: szláv, latin, germán...
6448 levél
Válasz 07.07.10. 12:55 #1746
Sabar
Jesszusom, én akkor hallgatok... gimiben összeszedtem az írásbeli középfokút, aztán a katonai fősulin melléraktam a szakmai szóbelit A vadászgéptenderről beszélgettünk, álmodni sem mertem ilyet, mennyivel jobb, mint a Gum Áruház termékválasztékát elemezni egy olyan emberrel, aki ugyanúgy sosem volt ott, mint én
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.07.10. 12:33 #1745
Lacko
Érdekes, hogy egy órán 3db egyest én is csak oroszból tudtam produkálni. Kettőt az előző két házira és egyet a felelésre. És mindezt úgy, hogy engem szeretett a legjobban az orosztanár.... De igazából az a 3db karó is jó hangulatban került a naplóba, mert végig röhögtük az egészet. Úgyis tudtam - meg szerencsére ő is - hogy azért a kettest majd megadja év végén.

Én voltam a legrosszabb oroszos az osztályban és mindig amikor jött a "dámásnyeje zadánye" akkor elsorolta, a házikat, majd elmondta, hogy ebből mi az a "minyimum", amit még a "bárdosy"-nak is teljesítenie kell. Egy kicsit zavart, hogy a nevem összekapcsolódott a "minyimum" szóval, de év végén aztán nagyon boldog voltam, amikor a maximum szó is odakerült a nevem mellé, igaz a következő szövegkörnyzetben:
"Bárdosy: dvojká. Etá mákszimum!"
12857 levél
Válasz 07.07.10. 11:49 #1744
konrad
Uhhh, abból jó erős 2-es voltam a gimiben (2004-ben volt a 15 éves érettségi találkozónk, ahova az ofő behozta a 4.-es naplónkat. Összeszámoltam: az 1988/89 tanévben összesen 21 karóm volt oroszból, volt úgy, hogy egy órán hármat kaptam. Kettőt az előző órai röpdolgozatra, egyet meg az aznapi felelésemre De azért az érettségin egy gynege 2-sel átengedtek)

Na, akkor elővesszük az orosz tankönyveket: "Urrááááááááá..."
6448 levél
Válasz 07.07.10. 11:42 #1743
Sabar
Neem, szerintem elég lesz, ha leporoljuk az oroszt
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.07.10. 11:02 #1742
konrad
Köszönöm, megkaptam! A szövegfordítást beteszem majd az első briefingbe, mert az ofpecen "hiányolta" cheetah, hogy nem érti, mi a frászkarikát keresnek a ruszkik a sziget északi részén. A "Bastogne"-t jó helyre írtad, a ma is hadrenben álló 101-es 1st Combat Team-nek ez a "beceneve"! Mégegyszer köszönöm!

Forgatókönyv: nálam is így kezdődött Zene, intro, keret, film-gondolatok stb. Kérdezd meg Lackot, milyen ppt. bemutatókkal nyomorítottam agyon néha gépének vinyóját!? Persze az alapötlettől azóta már 360 fokkal eltértem, hiszen olyan mission, mint a "Dawn seance", nem is szerepelt a tervekben!
(Sőt lett volna egy ilyen helis lelövős küldi is, amit baromi nehéz lett volna megcsinállni, így kihagytam/kihagytuk! Azért többest írok, mert Lacko is "benne van vastagon" az RWD-ben!)

Szerintem vágjál bele, szívesen segítek hangilag is, meg amiben tudok (az angol fordítást viszont nem vállalom be!) Írd meg az ötletet, én nagyon kíváncsi vagyok rá!

PS. Kezdjek el arabul tanulni?
6448 levél
Válasz 07.07.10. 10:42 #1741
Sabar
Lacko, Konrad, ment nektek mail.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 07.07.10. 09:37 #1740
Sabar
Óóó, ráér akkor is, nem sürgős, csak egy hözöngő agy izzadságszagú ArmA szüleménye lesz a téma
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.07.10. 09:23 #1739
Lacko
Oks, de én most nem leszek egy hétig. Szóval ha nem válaszolok, azt nem bunyeszságból. Azért igyekszem valami webcafe-ból néha rátok nézni, de majd meglátjuk, mik a lehetőségek.
6448 levél
Válasz 07.07.10. 09:15 #1738
Sabar
Konrad, elfelejtettem szólni, hogy megkaptam ám a leveledet, és prezentálni is fogok egy választ fordítással pár napon belül, bocsi.

Meg amúgy is szeretnék írni neked és Lackonak egy levelet, mert van egy ötletem, amiről jó lenne tudni, hogy érdemes-e dédelgetni.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.07.10. 09:06 #1737
Lacko
bodman, azért mi is tudunk mellébeszélni, nem csak a csajok. Ha más nem, akkor eltanuljuk tőlük és a saját fegyverükkel győzzük le őket...
91 levél
Válasz 07.07.10. 07:44 #1736
bodman
Akkor hálisten élvezhetőbb lesz.256 mb-os a kari.Az introval már nem is foglalkozom,majd újracsinálom az egészet már 1.08-al.Ti is ezt használjátok?
Soha nem volt fontos nekem hogy egy játék fullon fusson de az arma
miatt vettem tul képpen új gépet,de ezzel a 6200-al enyhén szólva nem
volt korrekt a grafika.De amit a feleségemnek kellett magyarázkodni,
azt nem ajánlom senkinek
12857 levél
Válasz 07.07.09. 23:50 #1735
konrad
Még hogy minimum normálra bodman? Egy ilyen karival fel tudod a grafot és az egyebeket "high"-ra húzni nagyon szép lesz, meglátod! Nekem a 7600 gs-en ilyen beállítások mellett nagyon szépen elfut (bár néha erdős részen van egy kis szaggatás, de nem vészes!). Hány mb a kareszed?

Egyébként az introddal továbbra sem tudtam mit kezdeni, sajnos az átküldött jpg-k sem voltak valami használhatók! De nem adjuk fel
91 levél
Válasz 07.07.09. 22:19 #1734
bodman
Végre holnap hozzák az armát.Supergamer,english verzió.Csütörtökön meg a
karimat.Végül is egy 7900 gs lesz,(gigabyte),erre volt keret.Remélem ezzel
már tudom minimum normalra állítani a grafot.Mivel jövő héten abszolút
ráérek,belevetem magam a küldiszerkesztésbe végre.Gondoltam megosztom veletek az örömömet
12857 levél
Válasz 07.07.08. 17:10 #1733
konrad
Meg kell szokni, meg kell tanulni és nem lesz egy kalapszar. A pecsek majd-majd javítanak rajta és akkor talán minden rendben lesz
91 levél
Válasz 07.07.07. 17:51 #1732
bodman
Sandman,miért?Engem is fel szokott húni néha.Jókor mondod,tegnap rendeltem meg a supergameren.Még néhány peccs és egész jó lesz.
44 levél
Válasz 07.07.07. 15:49 #1731
Sandman
Ez az Arma egy idegesítő, kalap szar!
Ha lehetne, visszakérném az árát, és hagynám a francab!
"Micsoda kétszínű alak ez a Bakter!" /Regős Bendegúz/
1032 levél
Válasz 07.07.05. 20:52 #1730
Chavez
Hi!

Azt szeretném kérdezni, h az innen letölthető Arma pecsek nem zavarják be a gépet (mint pl. a Medi 2 pecse: az nekem nagyon bezavarta a gépemet, remélem nem olyan ez az arma 2 pecse)?
Szal én épp az 1.05-öst szedem innen. Szal nem zavarja be a win xp progikat?

előre thx a segítséget
112 levél
Válasz 07.07.05. 17:18 #1729
Icebird
Részben a LOD kezelés miatt, pár 10 méter távolság után már elég alacsony részletességű szint tárul eléd a környezetből!
Az objektum megjelenítés fejlesztve lett, és a folyamatosan töltő technológia (stream), aminek köszönhetően mindig a világnak az a része lesz csak betöltve, amit magad körül látsz.
Az ofpbe egyszerre max 256 objektet tudott kezelni ebbe beletartozott épület, növényzet, egység stb. Armában már a két oldalon lévő egységek (2x144) össz száma több ennél.
14642 levél
Válasz 07.07.05. 13:19 #1728
Razor03
"Jó látni", hogy nem a sz*rrá tuningolt gépem miatt lép ki meg resetel néha az Arma.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12560 levél
Válasz 07.07.05. 13:15 #1727
McCl@ne
Ahogy emlékszem, 1.05-nél is csinálta... Elég baj, mert nemrég szereztem -haverom vette, csak nem fut a gépén- és pont belevetettem volna magam a pályaszerkesztésbe, csak így kicsit nehézkes....
Respect is not given. It's taken.
10960 levél
Válasz 07.07.05. 13:11 #1726
Lacko
Más hibát nem okoz nálad az 1.08? Mert az 1.08 az nálam is néha kidobott (volt hogy resetelte a gépet), de nekem más hibák is voltak.

Ha 1.05-tel játszol, akkor nem csinálja?
12560 levél
Válasz 07.07.05. 13:09 #1725
McCl@ne
Nincs vmi tippetek, hogy miért lépeget ki az ArmA? Eredeti, 1.08-as patch-csel, esetleg a Vistára tudok gondolni... Kb. 5 perc után csinálja, de néha negyed óráig is elvan.
Respect is not given. It's taken.
1989 levél
Válasz 07.07.05. 10:34 #1724
georgee
hello. leakranm tolteni a 1.08 patch -et, de tort armam van. halott dolog?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 07.07.05. 08:29 #1723
Lacko
Ice, azt hiszem te vagy a legjobban informált a motor belső lelki világáról. Volna egy kérdésem:
Jól vettem észre, hogy míg OFP-ben, ha jól megpakoltam a térképet, mindenfajta AI-kal, akik WP-k mentén mozogtak, akkor eléggé szaggatott a motor, még akkor is a ha a player km-erekre volt ezektől az egységektől. Ugyan ez, mintha nem volna az ArmA-ban. Szóval csak akkor szaggat be (vagy érződik a tekerés) ha a sok AI a közelemben (látótávon belül van). És ami kívül van a látótávon azt elpöcögteti simán.
Legalábbis én így érzem.

Ez azért fontos, mert ugye csinálgatjuk itt a küldiket és ennek van egy olyan aspektusa, hogy amikjor kész minden a küldiben, akkor az ember ránéz és azt mondja, hogy: jó-jó, de ha a player itt egy jó nagyot kerül, akkor egy olyan tájon kel át, amin nincs senki és ez életszerűtlen. Na tegyünk ide pár civilt, meg traktort meg 5 autót, akik fel le járkálnak, mintha forgalom lenne.
Na ha OFP-ben sok ilyet betett az ember, akkor a központi rész is joban szaggatott. ArmA-ban meg nem érzem a különbséget, hogy a fenében van-e valami vagy nincs.
112 levél
Válasz 07.07.04. 16:09 #1722
Icebird
A poligonháló azaz a modell különböző részei eltérő részletességű szintekből (level of detail, röviden LOD) áll.
Ahogy pedig a játékos mozog a virtuális térben, a táj vagy a tárgy egyes LOD-értékeit jeleníti meg, ami távolabb esik alacsonyabb szintű poligonszámból rajzolja ki, kevesebb munkát eredményezve a rendszernek, míg az, ami igazán számít, közelebb van, tökéletesen fessen.
12857 levél
Válasz 07.07.04. 15:44 #1721
konrad
Igazán nincs mit! Hát igen: kari/ram vagy lemez? Szerintem most vedd inkább meg a lemezt, még meg nem gondolod magad

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.