Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
3999 levél
Válasz 07.07.04. 15:32 #1720
drdani
köszönöm a segítséget! remélem azért az eredeti nem hal be lan-nál.

ilyenkor sajna mindig arra gondolok, hogy ez cask egy lemez, és ennyi pénzért vehetnék egy hangkártyát, vagy 512 ramot
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 07.07.04. 15:32 #1719
drdani
azaz. shilka.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
12857 levél
Válasz 07.07.04. 15:27 #1718
konrad
"sokgépfegyós opfor tankkal lőnek rám"

Az melyik, nem a shilkára gondolsz? Ha jól emlékszem az az OFP-ben is elrepítette a playert a földgolyó másik végére

Azt hiszem Lacko írta pár oldallal hátrébb, hogy honnan lehet megrendelni, én is mindig elfelejtem

Ja, közben megnéztem neked: Innen rendeld, angol verzió
3933 levél
Válasz 07.07.04. 15:24 #1717
Samu G
www.supergamer.hu
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
12857 levél
Válasz 07.07.04. 15:16 #1716
konrad
Tényleg Sabar, erre jutott eszembe, miért is nem raktak be jó kis katonacsaj-bőröket a játékba! (Elvégre rengeteg van belőlük a valóságban és elnézve néhány jutubos videot vagy tudósítást, némelyik nagyon jó bőr...szóval meg hát )

Így berakva egy jó őrmicsajszit az említett introban már jobban érteném, hogy Czako inkább a bontakozó merevedésére kíváncsi fejét lehajtva-rázva, mint Cody ezredes negédes reaktiválására vonatkozó mondandójára

Egyébként akkor ezek szerint 2gb rammal is "szappandobozol" a játék? (gondolom a konfigodat írtad!)
3999 levél
Válasz 07.07.04. 15:07 #1715
drdani
hol lehet megvenni a gamét? mert én néztem a shopban, meg néztem cd-galaxisban, és nem találtam.
(ne röhögjetek ki, nincs nagy gyakorlatom játékvásárlásban)
merthát nem engedi felrakni az 1.08 patchet, amihez van crackem olyan, amin nem hal meg a lan kreálásnál. a lényeg az, most el lehet énzni hogy ezt leírtam, mert most szándékomban áll hogy megvegyek, és meg is veszem, csak tudnál hol....
amúgy olyan bugot találtam, hogy mikor sokgépfegyós opfor tankkal lőnek rám (nem jut eszembe a neve) akkor ahogy rámlő, szinte elrepülök, volt olyan akire én lőttem, és felrepült vagy 50m magasra és 100m messze...
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
6448 levél
Válasz 07.07.04. 15:03 #1714
Sabar
Uhh, igen, Czako is nézeget sűrűn lefelé 10 óra irányába, mintha a beszélgetőpartner jobbján lenne egy jó lábú hadnagynő a hadtápról...

Nem tudom, milyen konfig kell, de egy 3 GHz P4 proci, 7800GT kártyával és 2 GB RAMmal ne vonultasson fel kínában gyártott fürdőszobai játékokat harcjárművek helyett. Tudom, hogy van már jobb gép, de még jó ez is.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.07.04. 13:54 #1713
konrad
A hülye humán agyammal megkérdezhetem, hogy mi az a LOD?

"Ez az erőforrás igény csökkentésének érdekében van igy."

Tehát ez az jelentiu, hogy inkább örülhetünk ennek a furcsa kirajzolódásos dolognak, mert így akkor nem "zabálja" a gép erőforrásait annyira a játék? Ez tök érdekes amit írtál
112 levél
Válasz 07.07.04. 13:32 #1712
Icebird
Nem is annyira a textúra, inkább az objektumok részletessége számít. ofpbe ezt a vizuális minőség csuszkával lehetett szabályozni, ill. a framerate csuszkával (armába objects detail). Az általatok említett "lépcsős" megjelenítés a LOD-ok közti váltás eredménye. Az arma alatt tény hogy kisebb tartományban pörgeti le a lodokat mint anno ofpbe. Ez az erőforrás igény csökkentésének érdekében van igy. Hardver ügyileg ram, vram ami szükséges ahhoz hogy "kirajzolódás" csökkenjen, bár a lodok közti váltáson sokat nem segít.
12857 levél
Válasz 07.07.04. 13:10 #1711
konrad
Hááát, nem tudom ezt a konfig dolgot! Volt más topikokon is vita erről, hogy kari vagy memória kell a játéknak ahhoz, hogy ne "szappandobozból" szülessen meg egy m113 vagy ne kirakati divatbábú arcból lássuk meg lassanként az arma harcban megedződött katonáinak gyönyörű, a sivatagi naptól cserzett, merész arcvonásait.

Szerintem ez a game nem (annyira) kártyafüggő ebből a szempontból, inkább memória kell neki, hogy a textúrafelépítés ne 10 másodpercbe teljen. Amúgy szerintem sokaknál ez van: zöldhasáb (3mp) - zöldhasáb formálódik (3mp) - fakezdemény (2mp) - fa kialakulása (1 mp) és ez elmondható majd mindenről: gépjármű, a faszik, talajtextúra stb.

Engem továbbra is az idióta fejrázás idegesít: főleg egy intro nyugodt beszélgetése közben "néz ki jól", amikor a faszikám megvadulva elkezdi rázni a kobakját. Muris...
10960 levél
Válasz 07.07.04. 13:05 #1710
Lacko
Nálam is így van. Ez szerintem a motor sajátossága. Elvileg az OFP-ben is így volt, csak valahogy itt jobban szem elött van.
Ott is volt olyan, hogy megtámadta a repteret egy lebegő szabbantartóz, aztán néha átalault Mi-17-té, néha meg vissza alakult szappantartóvá, attól függően, hogy mit bírt a géped.
De tény, hogy ArmA-nál sokkal jobban szem előtt van. Szerintem csak azért mert 5 évre tervezték és majd az akkori PC-ken már kilóméterre is átalakul nagyonszép M113-má és majd akkor nem veszed észre...
16989 levél
Válasz 07.07.04. 12:57 #1709
KisCsirkee
Ez a kirajzolódás nállam is megvan, de nállam főleg a városoknál jön ki. Lesz 1 nagy barna henger, aztán egy henger horpadásokkal, 1 ronda ház és 1 normális ház. Szerintem konfigtól függ.

Én is elolvastam az intejrjút, nem is tudtam, hogy LAcko ekkora híresség!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
6448 levél
Válasz 07.07.04. 12:55 #1708
Sabar
Hehe, akkor kérek egy "Fanatic" avatart Egyébként csak simán megkérdezett a párom egy angolt, aki Spanyolországban él

Más: azt hiába várom, hogy ne úgy menjen a játék, hogy megyek autóval, megjelenik az út végén eyg álló műanyagdoboz, abból lesz gagyi M113, aztán nem-rossz M113, aztán gyönyörűsosemláttammégilyenszépet M113, aztán rozsdás-kiégett M113.

Ez konfigurációtól függ? Mert engem picit zavar, számomra rontja a játékélményt
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.07.04. 12:32 #1707
Lacko
Kösz srácok. Azért nem kell valami nagyra gondolni. Ott (ofpec) is csak haverok vannak, max más nemzetiségűek. Engem meglepett, hogy velem akarnak interjút készíteni, de maga a procedura tetszett, mert jó volt kiönteni a szívem/véleményem ezekről a dolgokról.

Hát igen, Sabar, azt muszáj volt megjegyeznem, hogy külön ezért tanulmányoztad a spanyolok angol kiejtését...
91 levél
Válasz 07.07.04. 11:03 #1706
bodman
Hát Lacko csak gratulálni lehet neked!!Mi,kezdő arma küldetés/kampányszerkesztők összetehetjük a kezünket hogy olyan
embertől kérdezhetünk aki e téren nemzetközileg is elismert.
6448 levél
Válasz 07.07.04. 09:58 #1705
Sabar
Nem is tudom, én nem nagyon vagyok járatos az OFPECen - még - de ez azért elég komoly elismerésnek tűnik! Gratulálok Lacko! Ráadásul azt hittem, hogy valami nyúlfarknyi szöveg, de olvastam vagy 20 percig (igen, a szinkronos részt is olvastam ).

Máris tanultam valamit: egy csomó kampány-sztori körvonalazódott már a fejemben, de az interjú olvasása közben rá kellett jönnöm, hogy van igazság abban, amit mondtál. Ha maximális sztorit akarok majd hozni, akkor inkább csináljak egy ArmA videót a youtube-ra, egyébként meg kelleni fog a kompromisszum. Főleg az első kampánynál majd. Ráadásul először legyen meg egy sima küldetés
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
112 levél
Válasz 07.07.04. 09:46 #1704
Icebird
Ez inkább egy directx patch, bővítmény és javítások (64bit támogatás), de elvileg önálló is. Ártani nem árt!
12857 levél
Válasz 07.07.04. 09:16 #1703
konrad
Nagy-nagy megtiszteltetés érte a magyar OFP/Arma rajongókat és ezen belül egy olyan embert, akivel itt e helyütt mi is nap mint nap "találkozunk", beszélgetünk, egy olyan embert, aki az elmúlt hosszú években rengeteg örömet szerzett nekünk kampányaival, történeteivel és a (kezdő) szerkesztőknek adott segítségével, tanácsaival!

Azt hiszem már sejthetitek kiről beszélek, hiszen ez a rajongótársunk nem más, mint Lacko, akivel minap az OFPEC készített egy netes interjút az eddigi munkásságáról, a játékhoz való kötődéséről, élményeiről!

Srácok! Mindenféle "puncsolás" nélkül ezúton GRATULÁLJUNK Lackonak mi is, eddigi munkájáért és azért, mert érzésem szerint minnden magyar OFP/Arma rajongó büszkének érezheti magát, hogy egy rajongótársa került az OFPEC címoldalára!

Lacko! Megérdemelted és én személy szerint is büszke vagyok erre a cikkre, komolyan mondom! További jó munkát kívánok és a nyár végeztével, újabb jó kampányok érkezését várjuk!!! Hajrá Magyarország! Hajrá Magyarok! (Bocs, ha esetleg ezzel a mondattal valakinek a politikai identitását sértettem volna, de ez van...!)

OFPEC Lacko interjú itt
10960 levél
Válasz 07.07.04. 08:48 #1702
Lacko
Igaz. De mondjuk nálunk (mivel európa) elvileg kapható volt korábban is.

Viszont az is igaz, hogy nem kellene örülnünk annak, hogy fizethettünk a BIS-nek, hogy résztvehettünk a publikus bétatesztjükben...


Icebird: még egy technikai kérdés: a multkor ajánlottál egy directx dolgot, amit le is szedtem, de ez nem a szokásos direcx telepítő volt. Mi a fene volt ez? Kicsomagolt egy csomó hónap nevű cab filet és aztán a dxsetup indítása után írt valami hibát (egy dll-t hiányolt) aztán felmásolt néhány filet valahova és kész. Ez így oké? Mondjuk azóta nincs különösebb bajom, de érdekes volt.
Lassan újra megpróbálom az 1.08-at, most hogy az útmutatásaid alapján felkészítettem a win-emet.
10960 levél
Válasz 07.07.04. 08:44 #1701
Lacko
Elvileg - ha az 1.08 rendesen megy a gépeden - akkor nem lesz gond a régi küldiddel.

Van olyan, hogy mondjuk használsz egy scriptet, amit valaki más írt és abban vannak esetleg olyan bonyolult dolgok, amik máshogy működnek 1.08-ban, akkor az esetleg hazavághatja a küldidet. De az alap dolgok biztosan működnek felfele is.

Példa: volt egy jó kis légicsapás script, ami 1.04 alatt tökre működött, de 1.05 alatt a repcsik lezuhantak még mielőtt bombázhattak volna.

Példa2: Nálam ugye nem ment rendesen az 1.08 és ezért a Perpetua egyik küldije, ahol a tüzérséget a térképre klikkelve kellett hívni, nem vagy szarul működött, mivel a térkép állatira szaggat nálam és ezért nem nagyon harcszerű a működés. De ez az én (gépem) hibája.
91 levél
Válasz 07.07.03. 23:09 #1700
bodman
Eszembe jutott,mivan akkor ha "átállok" 1.08-ra ,az eddigi küldijeimet
dobhatom a szemétbe???Eszembe jutott,hagyom addig az armát amíig meg nem lesz az oridzsiBár csak 1 küldiről van szó,de akkor is.
112 levél
Válasz 07.07.03. 11:47 #1699
Icebird
Erre mit mondjak, nálunk meg megsem jelent! Akkor nekünk meg mit kellene adni kárpótlásul?
10960 levél
Válasz 07.07.03. 11:36 #1698
Lacko
De ezt reklámozták is még a megjelenése előtt, hogy milyen jó nekik. Kellett valamit adniuk az amcsi önérzetnek, hiszen a világon utoljára ott jelent meg...
112 levél
Válasz 07.07.03. 11:34 #1697
Icebird
Ez mekkora már, az ArmA US (ATARI) verzióban 67MB-al nagyobb a kampány mivel plusz hang és zenei betét van bent.
Leginkább az átvezetőknél és nem is teljesen ugyanaz.
6448 levél
Válasz 07.07.02. 11:24 #1696
Sabar
Válaszoltam, remélem érthető lesz a fordítás. Van néhány érdekes észrevétele a srácnak.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.07.02. 10:34 #1695
konrad
Ja De agyament ötlet: azon röhögtem az elején, mondom mi a frász keres egy csomó t72 a "nagy semmiben"? És mi ez a fura zaj?...akkor láttam a gyorsan közeledő talajt. Bár a zuhanás után, a robbanásoknál csávókámnak rendesen szagatott a masinája.

Sabar! Egyébként mél ment, olvasd el légy szíves majd! Köszi!
3999 levél
Válasz 07.07.02. 09:56 #1694
drdani
akkor az elmondottak alapján Snipafucka leszek és akkor talán én lövöm le őket mielőtt ők engem
talánm vmi megoldást találhatnának rá, hogy erdőben iszonyatosan belaggol. egy kis optimalizálás, bugjavítás, és tökéletes a game. ez az igazi háború-szimuláltor. sajnlálom hogy nem előbb próbáltam ki már csak az lenne a jó ha menne a lan. appcompat.txt hibaüzenet, a játék hibát észlelt és leállt...
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 07.07.02. 09:52 #1693
drdani
megpróbálom feltenni az 1.08 patchet, és azt írja ki hogy wrong cd-key
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
6448 levél
Válasz 07.07.02. 09:46 #1692
Sabar
Az a poén, hogy a lent álló katonára nem esett egy sem, csak elé és mögé, aztán géppuskával szedték le
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.07.02. 07:50 #1691
Lacko
dani, ez tökre reális: fekszik valaki egy bokorban, te meg rohangálksz a horizonton. Naná, hogy ő lát, te meg nem látod őt.
A régi Ghost Reconban engem is sokkolt ez a dolog. De aztán megértettem.

Amúgy sokkal idegesítőbb, hogy 2m-ről meg teljesen hülye az AI. Azt se tudja merre vagy. (Na jó bevallom neked, az tényleg durva, hogy az AI addig nem id lő, amíg nem tuti biztos a találat. Ezért van az, hogy nem kezd el 2km-ről feléd lődözni. Pedig így jobb lenne, mert esélyed lenne ellenintézkedést (fedezék) foganatosítani.)
12857 levél
Válasz 07.07.02. 07:45 #1690
konrad
Az a kis "pont" a valóságban is kis pontnak tűnne, de ez így reális az armában "Mozogj" sokat, használd a térdelő-kúszó opciót, sokat segít (a legelején nekem is ugyanez volt a problémám, mint neked, ergo zavart, hogy pikk-pakk kilőttek és nem láttam honnan! De egy idő után meg lehet szokni, tanulni.) Illetve ha kitapasztalod az ellenséges fegyverek "torkolattüzét" vagy a lövésük irányát (fehér csík), akkor már könnyebben megy! Gyakorolj a fegyverekkel is (pld. az editorban), tapasztald ki, hogy melyik mit tud és melykekt tudod hatékonyan használni!

Jó játékot!
26 levél
Válasz 07.07.02. 02:22 #1689
blash
"1.05 patch van fennt amugy"

Frissitsd 1.08-ra, javitottak sok dolgot, bar me'g mindig sok hibaja van.


"ezért elég idegesítő hogy egy kis pont öl meg a képen akit nem is látok szabad szemmel...."

Latni azt legtobbszor, hogy honnan szednek le. Hasznald az optikat, legtobb fegyvernek van, s nagyitasa is van.


"amúgy meg lanon akartam játszani, de lan kreálás közben, vagy dedicated servernél is hibaüzenetet ad a játék."

Milyet?
3999 levél
Válasz 07.07.01. 22:52 #1688
drdani
nah, kipróbáltam a gamét. hiperkirály az engine. irányítás jó.
egy baj van, (1.05 patch van fennt amugy) az a gond, hogy az ellenfelek 20km-ről eltalálnak tökéletesen, én alig látom őket zoomolva, ők meg folyamatosan soroznak. ezért elég idegesítő hogy egy kis pont öl meg a képen akit nem is látok szabad szemmel....
amúgy meg lanon akartam játszani, de lan kreálás közben, vagy dedicated servernél is hibaüzenetet ad a játék.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
91 levél
Válasz 07.07.01. 00:43 #1687
bodman
Nem tudjátok véletlen hogy az 1.08-as patchben kijavították a gef. 8000-es vga-k hibáját?(lego-bug?)Tudom volt már erről szó de tapasztalat kellene ezzel kapcsolatban.
12857 levél
Válasz 07.06.30. 23:37 #1686
konrad
Vannak még "agyamentek"
1989 levél
Válasz 07.06.29. 15:51 #1685
georgee
Kosz szepen. Vegre meg van a nagy kedvencem a Hind!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
26 levél
Válasz 07.06.29. 15:24 #1684
blash
bis forum -> Modding Tools information...

"IDEA games will release TexView2, Fileblank, Oxygen 2 and Visitor 3 gradually by the start of next week.

In article is also mentioned that the prize for the expansion "Queen's Gambit" in Czech Rep. will be 399 kč which is 19$ or 14€."

12857 levél
Válasz 07.06.28. 16:22 #1683
konrad
ITT szerintem bőven találsz mindenféle nyalánkságot
1989 levél
Válasz 07.06.28. 13:03 #1682
georgee
Ehhh. En meg most fedeztem fel, hogy konkretan KSVK is van az armaban.
Nagyon durva. Csak fekve lehet tuzleni vele.

Tudnatok mondani vmi oldalt ahol vannak mar ujabb modellek a jatekhoz?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
6448 levél
Válasz 07.06.28. 11:30 #1681
Sabar
Na igen, ez nem ritka eset
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.06.28. 11:14 #1680
Lacko
Én max azt említhettem meg, hogy OFP-ben volt ilyen komoly cucc, amit egy CoC (Chain of Command) nevű társaság követett el.
De az nagyon komoly volt. Nem tudom, hogy ők lopták-e a VBS-ből, vagy a BIS lopta tőlük a VBS-be, de állítólag ahhoz nagyon hasonló.

Pedig jó volna valami komoly tüzérség.

Az aknavetők is jók lennének, de tényleg úgy, hogy van team-emben két ember aknavető kezelő és azt mondom nekik, hogy itt telepítsék a domb mögött, akkor ott elberhálnak vele, aztán én a team többi részével felmegyek a dombra és megtámadom a mögötte lévő ellenséget és közben, ha kijelölöm az aknavetőst és rábökök egy ellenre, akkor oda (közelébe) somnak egy vagy két aknát. Aztán ha azt mondom, hogy Return to formation, akkor összepakolnak és utánunk jönnek. KERÁJ! Kár, hogy bilibe lóg a kezem.

Az ArmA ágyúkat nem lehet elmozdítani. Az editorban is a STATIC típus alatt találhatók.
44 levél
Válasz 07.06.28. 11:02 #1679
Sandman
Na látom, érdeklődtök az újabb fegyverek iránt.
Múltkor asszem Lacko említette, hogy van valami közvetett irányzású tüzérséges peccs.(csak az aknavetőről jutott eszembe)Ha az működik, akkor jó lenne. Amúgy meg lehetne aknavető is, amit mondjuk 3 tag cipelne, és tudna telepíteni.
Jah, mégegy kérdés. Az ágyúkat ugye nem lehet összepakolni és elvinni máshova?
"Micsoda kétszínű alak ez a Bakter!" /Regős Bendegúz/
36 levél
Válasz 07.06.28. 10:50 #1678
StormZSIR
KARAJ!
Ezt szavazzuk meg a hónap legjobb válaszának
Storm
10960 levél
Válasz 07.06.28. 09:45 #1677
Lacko
Hát, hogy közelről lásd, ahogy az SLA gyerek az ironsight-os AK-val pontosan homlokon lő.
6448 levél
Válasz 07.06.28. 09:40 #1676
Sabar
Igen, ez az ACOG, csak minek távcső, ha nem találom el vele?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.06.28. 09:04 #1675
Lacko
Acog témája.

Szóval nálam ennél jóval brutálabbúl nagyít.

A bal oldali képrészen az a két pixeles légypiszok, az a jobboldali képrészben az ACOG célzón keresztűl már elég emberesnek látszik.

Ha pedig egy M16-tal megpróbálnád a légypiszkot eltalálni, akkor úgyan úgy szórna rendesen.
3933 levél
Válasz 07.06.27. 13:07 #1674
Samu G

Hát ezt most én is elképzeltem. aztán meg szénné röhögtem magamat...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
6448 levél
Válasz 07.06.27. 13:01 #1673
Sabar
Ugyanmár, azért mert te még nem láttál nagy rugót? (Mondjuk elképzelek egy Monty-Python jelenetet, ahogy a brit expedíciós erők lebontják az álcát egy bazi nagy rugóról, és aztán 10-en megfeszítik, hogy ellőjék 500 méterre a 10 kg-os aknát )
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.06.27. 12:58 #1672
konrad
Fényhatás az nincs, csak hang, de kicsi. A gránát alján van egy pici gyújtószerkezet és némi lőportöltet, amely kirepíti a simacsövű kályhából a lövedéket. (Bár a modernebb csövek némelyike már huzagolt, sőt a lövedéket sűrített levegő löki ki). A gránátok alja fel van szerelve (rakéta) stabilizátorral, a lőtávolság növelésének érdekében.
3933 levél
Válasz 07.06.27. 12:52 #1671
Samu G
A bevetésre készen-ben (amit az az ex-SAS es csávó írt) volt egy olyan rész amikor lőgyakorlatott tartottak aknavetővel a sivatagban (talán Ománban). Ott írt ilyet hogy ő volt a töltő. A távolságtól függően különböző menniységű lőportöltetet rakott bele. nyilván nagyobb kaliber volt. De a kisebbek is lőporral működnek (nincs rugó ami ilyen messzire kilökne egy lövedéket)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.