Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
6448 levél
Válasz 08.06.19. 21:32 #2920
Sabar
Egy fontos dolog jutott eszembe: ami picit zavart, az az volt, hogy a kijelölt feladat státusza mindig változott, attól függően, hogy éppen mi volt a helyzet. Én meg rohangáltam a reptér és a torony között (a barakkokig eleinte nem jutott ellenség). Nem lehet, kiikszelni valahogy azokat a feladatokat? Mondjuk megtisztítom a torony környékét, de ha újra landol egy BH, akkor "buktam".
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.19. 10:27 #2919
Lacko
Köszönöm szépen. Azért ez is jól mutatja, hogy nem lehet benne Rambózni (mármint a küldiben, nem az ArmA-ban). Szóval hiába minigun, azért csak beszorítottak. És ez jó. Ennek így kell lennie. Mert akkor a playernak újra kell kezdenie és végül majd komolyan veszi a visszavonulást.

Azt a pár percet az elején azért adtam, mert te magad javasoltad, hogy ez brutálnehéz ha rögtön elkezdenek özönleni a BH-k. Így legalább a küldi eleje olyan, mint egy hagyományos ArmA küldi. Csak aztán durvul be.
De dinamikus mozgással (támadás-visszavonulás) sokáig lehet húzni. Mondjuk a 30 perc (ameddig várni kell ha életben maradnak az embereid) már elég nehezen tartható. De azért van idő nagyon klassz dolgokat megtapasztalni és egy csomó reális dolog történik "magától" is a harcmezőn.

Például "valaki" kedvet kaphat egy kis minigun-hoz...
6448 levél
Válasz 08.06.19. 09:35 #2918
Sabar
Tegnap vágni lehetett a lőporfüstöt a vértől iszamos padlójú szobában. A repteres küldinek újból nekikezdtem. Amikor láttam, hogy keletről egy másik csapat is megy a kifutó felé, akkor úgy gondoltam, hogy közvetlenül a fal mellett mi is elslisszanunk, és a betonon fogjuk várni a heliket... mert azok csak nem jöttek. Az útbaakadó SFeket leszedegettük, meg kell hagyni elég passzívak voltak, csak akkor lőttek, ha nagyon muszáj volt nekik. Az irányítótoronynál a löszeres ládák mögött megbújó okozott pár kellemetlen percet, akárcsak az, amelyik az egyik hangárban bújt el, a fene se gondolta, hogy még ott is vannak. Aztán megjöttek a BH-k. Na, az egy mészárlás volt. Sőt, az egyik leleményes parancsnoknak eszébe jutott, hogy a reptér közepén álló kilugatott BH-nak elég hatékony fegyverei vannak, úgyhogy a később jövő BH-kat a Minigunokkal fogadtam. Minden szép és jó volt, amíg a BH-k a reptértől délre nem kezdtek el leszállni. Akkor kaptuk a visszavonulási parancsot, de a reptértől délre kitörni már nem tudtunk, mert 3-4 csapaton már nem tudtunk átvágni. Az este hátralévő részét azzal töltöttem, hogy az egyik hangárba beszorulva a gyanútlanul belépő katonákat lövöldöztem halomra. Úgyhogy lőszerem is volt bőven, csak a vért kellett lerázni az M4 tárakról... aztán egy-két ellenségenként mentettem, de esélyem nem volt kijutni a hangárból, közben meg a maradék 3-4 ember is elvérzett valahol a környékemen (A "Return to formation" általában süket fülekre talált az épületek között).

Megpróbálom majd újra, mert ebbe nem sok realitást vittem. Ami bosszantó volt, az az, hogy a sajátok az üres BH-kat nagyobb vehemenciával lőtték, mint a telieket! Nem egyszer volt olyan, hogy futottam új pozícióba, és egy BH előtt elfutva sajátok lőttek le.

De azt észrevettem, hogy az M249 ebben a játékban isteni fegyver!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.18. 09:28 #2917
Lacko
Volt egy kis szünet közben mert megigértem az ofpecen, hogy megnézek egy küldit: Fly like an eagle.
Elég klassz kis küldi, bár a vége piszok nehéz. De hangulatos ezerrel. Iszonyú sokat dob a szinkron. Ezeknek meg annyi szinkronhangjuk volt, hogy még arra is maradt emberük, hogy a tök felesleges - ám hangulatilag sokat dobó - helikopteres rádióforgalmazást is megcsinálták. Irigylem őket.

Az eleje helikopterezésből áll. nekem ez nehéz, mert hülye vagyok hozzá, de azért sikerült ügyesen manővereznem és kihozni a sebesülteket a golyózáporból, aztán meg leszállni a kórháznál és a Doloresi bázist is eltaláltam, pedig nem könnyű, mert Dolores eleve egy problémás helység (a földön is).
Aztán persze elllenséges vonalak mögött lezuhanunk - ami várható volt - de olyan mocskosul hangulatos cutscene keretében, hogy lehidaltam. Hogy a fenébe csináltak ilyen klassz videót??? nem is az a baj, hogy forog a BlackHawk és dől belőle a füst, mert talán ezt még meg is tudnám csinálni, de a kameramozgás, amikor köröz a BH... az valami császár!

Aztán még sok kaland van. Van amiben hosszú időre elakadtam, de végül most ott tartok, hogy egyedül vagyok egy faluban, amit körbezártak SLA-k. Nagy részüket kiírtottam, mert szerencsére bénák. És a BMP-ik is kaptak RPG-t. Csakhogy van még kint legalább 2db T-72-esük és egy Shilkájuk és addig nem jön segítség, amíg a Shilkát ki nem csinálom, de azt meg tök nyílt terepen védi a két T-72... Esélytelen patthelyzet. Azt hiszem itt fel fogom adni, pedig jó küldi. De nem kezdem elölről, mert azért az szopó.
10960 levél
Válasz 08.06.16. 08:28 #2916
Lacko
Szombaton majdnem egész nap ezzel a partraszállóssal küzdöttem, de végül sikerült megcsinálnom. Most már teljes. És azt hiszem végigvihető (nekem legalábbis sikerült). Bár a partokon piszok nehéz, de a köztes feladatok könnyűek. És ráadásul a nehéz parti harcok miatt különösen klassz felüdülés, amikor az utolsó feladatnál a BMP-k biztos támogatása közben kell végleg kipucolni a RACS-t a partról.

Plusz beraktam az eddig jegelt Great Patriotic War nevű küldit is.
Letölthetők egyenként is, de a könnyebb kezelhetőség miatt összecsomagoltam egy kampányba is, mint Estrella 2. Persze ha kész lesz, akkor az egész cucc egy kampányba megy, de addig tesztelésre jobb ha így részenként van csomagolva.

Estrella2

Intervention
Bay of Pigs
Great Patriotic War
10960 levél
Válasz 08.06.13. 16:41 #2915
Lacko
Kösz.
Azt mondja az egyik ofpeces csávó, hogy neki nem indul el, mert egy dbe1_hotfix.pbo nevű addont hiányol. Namost, amennyire én emlékszem, ez egy hivatalos cucc és az 1.14-es patch csinálta. És a csávó is 1.14-gyel tesztel...
6448 levél
Válasz 08.06.13. 09:27 #2914
Sabar
"Roger that!"
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.13. 07:58 #2913
Lacko
Sziasztok.
Nagyon kéne pár beta teszter, mert ez a partraszállós küldi túl sok random dolgot tartogat. Túl összetett, hogy - bár tapasztalat probléma kiszűrő vagyok - mindenre gondolhassak, hogy mi ne történjen meg.
Persze én magam is nyomom ezerrel és igyekszem kiszűrni a hülyeséget, de több szem, több csipa.

Itt a küldi.

Nincs még benne az utolsó: ernyősök vs BMP feladat, de addig benne van az összes. Szóval elvileg lehet már nyomni és ha közben valami borzalom történik, akkor azt jelentsétek.
Például tegnap a következő borzalmakat szűrtem ki:
1., elszabadult az SLA gyártó script és már 550db SLA katona rohangált a partokon, ami erősen beszaggatta a játékot.
2., amikor az E szektort kell kisegíteni, akkor útban a szektor felé kapom a rádió üzenetet, hogy "segítsetek, sokan jönnek" én meg padlógáz, aztán nemhogy sokan jöttek, de már ott voltak nálam (kilométerre a céltól) az ellenség és a teherautóval együtt kicsináltak.
Szóval azt kellene nézni, hogy egyik fél se győzzön nagyon. Tehát ha segítenem kell valahol, akkor ott legyen munka, de ne legyen lehetetlen.
12857 levél
Válasz 08.06.12. 14:51 #2912
konrad
Úgy tudom, hogy nem nagyon lehet(ne)! Mondjuk az még hagyján, hogy a város felett megy, de ilyen alacsonyan? Akkora robajjal jött, hogy közvetlenül a melletünk lévő buszpályaudvaron álló embertömeg ijedten nézett felfelé, hogy mi a franc ez, meg jónéhány kocsi riasztója rögtön bekapcsolt a parkolóban!
Közben még mondta a srác, hogy valami gyakorló-köröket tesznek, Kecsó-Fehérvár-Bp. érintésével, majd vissza.

Irigylem a repülés szerelmeseit és szakértőit, de azért én is megmaradok a tankoknál, meg az ágyúknál.

Közben olvasgatom itt az arma kampányod bütykölését, a tesztek, meg a leírások alapján jónak tűnő küldiket hoztál össze.

PS.: A filmet kiírtam, holnap dobom postára!
10960 levél
Válasz 08.06.12. 14:41 #2911
Lacko
Rosszul tudom, hogy városok felett nem nagyon illik ilyenekkel repkedni?
Amúgy ne szégyeld magad a "benézés" miatt, jómagam is szárazföldi patkány vagyok...
12857 levél
Válasz 08.06.12. 14:27 #2910
konrad
Hehe, ez jó mondás!

Közben korrigálnom kell, mert ezt egy kicsit "benéztem": egyik volt kollégámat felhívtam, hát nem Grippen volt, hanem az Albatrosz, a Grippen gyakorlógépe. Na ennyit értek én a repülőkhöz! Egyébként negyed órája megint elment ugyanitt, kurva jó...
10960 levél
Válasz 08.06.12. 14:14 #2909
Lacko
Egyszer gyerekkoromban tetőt fedtünk. Elhúzott felettünk egy MiG. Lehullott egy csomó cserép, apám meg anyázott. Valami olyasmit kiabált - nem pontosan hallottam, mert állati hangos volt a MiG - hogy "szakítsa le a töködet a 6G...!"
12857 levél
Válasz 08.06.12. 12:53 #2908
konrad
Kicsit off!

Nem fogjátok elhinni: egy pár perce húzott el a belvárosi hivatali épületünk felett egy Grippen, úgy száz méter magasan!!!!! Majdnem kiestem az ablakból annyira bámultam. Bazi nagy hangja van, marha jól nézett ki, vajon mi a francot kereshetett itt Fehérvár felett??

Bocs, on!
10960 levél
Válasz 08.06.12. 08:32 #2907
Lacko
Na tegnap megcsinaltam a hidrobbantó objective-et és sok sok rádiózos dumát is tettem bele. meg kicsit pontosítottam dolgokat.
De a parton még mindig necces a dolog, mert nagyon random: néha esélye sincs a RACS-nak a part közelébe jutni. Néha meg totál elfoglalják az egészet.
Főleg amióta kijavítottam egy hibát a scriptemben és az M113-ak ki is jönnek a partra, nem maradnak a partözelben lebegve a vizen...

Lesz egy hadkieg script, hogyha a player a két ellátó bázison odamegy a kieg sátorhoz, akkor feltöltik a raját 10 főre.

Szerintem hétfőn már lesz egy olyan verzió, amit lehet normálisan tesztelni.
12857 levél
Válasz 08.06.11. 12:59 #2906
konrad
10960 levél
Válasz 08.06.11. 12:44 #2905
Lacko
Ennyiből (amit itt leírtál) még lehet akár a jó (új) is.

Szóval:
1., Az SF-ek nem nagyon mozdulnak. Az ő feladatuk a reptér tartása, amíg a USMC meg nem érkezik. Ha rohangálnának, akkor még könnyebb célpontot nyújtanának, így azért néha megkeserítik a player életét, mint neked elsőre a sniperek.
2., Ha lelövöd egy BH pilótáját (úgy vettem észre, hogy az AI bajtársak a pilótákra céloznak), akkor simán lezuhan a BH. Ez szerintem normális. Ha pedig nagy a káosz és sok a lövöldözés és a leszálló helyen vannak roncsok, akkor előfordul az, hogy ott teszi le a gépet a pilóta, ahol tudja. Ez tök realisztikus: pánikba esik és meg akar szabadulni a rakománytól, hogy visszahúzhasson az anyahajóra.
Gond akkor van, ha ott marad a levegőben és ott lebeg. Nekem történt ilyen is, de ezt - azt hiszem - megoldottam már.
3., Nem történt semmi - ezt nem teljesen értem: mert a leírásodból úgy tűnik, hogy folyamatosan jöttek az amcsik - azaz csak történt valami. Gondolom arra célzol, hogy nem jött a visszavonuló parancs? Nos az fél óra után jön (vagy ha kinyírják az összes embered). Szóval elég sok időd van harcolni. Gondolom te eleve deffenzív módba kapcsoltál, mert tudod mire megy ki a játék. De a player meg fogja próbálni teljesíteni a feladatot és az nem fog neki sikerülni. Illetve ha időlegesen sikerül is, egy pár perc múlva tuti visszaszorítják.
Nekem is volt olyan, hogy hátrább húzódtam, de azt éreztem, hogy nincs is olyan sok amcsi, most elfoglalhatom a repteret. Na ez hiba volt, mert sokan voltak, ráadásul szépen felfejlődtek és azért nem támadtak éppen, mert bekerítettek...

Szerintem amúgy jól nyomja a jenki AI ebben a küldiben, mert néha tényleg befutnak a célkeresztbe, de folyamatosan érkeznek és folyamatosan nyomnak vissza a reptérről, ami tök realisztikus.



A partraszállós neccesebb. Mert ott nincs ez a szép képlet, hogy lassan több jenki lesz és kinyomnak. Hanem ott elvileg egyensúly kellene, de ez szinte lehetetlen. Most pl 200:40 arányban többen vannak a jenkik, mégis szétrugja a 40 SLA a seggüket, mivel a partraszállás sokkal durvább, mint ez a légihíd. Úgy hullanak a RACS-ok, hogy majdnem sajnálom őket.
Pár SLA katona van a parton és ők simán visszavernek nagyon sok támadást. Az egyetlen esélye - ez mondjuk real - a RACS-nak, amikor a random egyszerre sok hajót generál, akik egyszerre közelednek és ebből 1-2 el tud jutni egy olyan partszakaszra, amire nem látnak rá a védők. Ott ki tudnak szállni és fel tudnak fejlődni.
Szóval ez sokkal neccesebb, mint a repteres.
6448 levél
Válasz 08.06.11. 09:37 #2904
Sabar
Lacko, megnéztem a missiont, de valószínűleg rossz helyre másoltam, mert nem történt semmi különös. Mondjuk az különös volt, hogy beálltunk a reptér felénk eső bejáratához, és az amcsik szépen bemasíroztak a kereszttűzbe, így vagy 1 órán át szórakoztattuk őket folyamatosan morzsolódva. Én közben megkerestem a bázison lévő SF-eket (ezek nem nagyon mozdulnak el? akárcsak a hangárnál lévők), leszedtem őket, lenyúltam az Mk12-t - nem mintha sokat ért volna, és vártunk sokat. Tehát szinte biztos, hogy rosszat néztem

Ami érdekes, az az, hogy egy emberem elkezdte lőni az egyik leszálló BH-t, mire én is, erre a BH megvadult, és egy szépen bedöntött fordulás közben belevágódott a földbe. Egy másik meg előttünk szállt le pont, nem tudom miért. A végeredményt sajnos nem értem meg, mert a kapun kívülről lelőttek.

Megnézem, jó helyre raktam-e az újat.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.11. 07:40 #2903
Lacko
Most ezt komolyan kérdezem, nem kötekedek: én úgy tudom, hogy abban a tartományban, ahol a mieink vannak, ott nincsenek is amcsik. Csak németek meg hollandok, de a hollandok hazamennek és ezért kell növelni a magyar részvételt.

Akkor hogy a fenébe robbanhatott amcsik helyett?
12857 levél
Válasz 08.06.11. 02:31 #2902
konrad
Igen. Mit érezhet ilyenkor feleség, apa, anya és esetleg a gyerek?

Állítólag valami házi készítésű IED robbant a srác kezébe azok után, hogy a jenki tűzszerészek nem akartak kimenni és ezért a mieinket küldték oda!

De hát bassza meg: nincs már elég hely Arlingtonban, hogy ezek a faszkalapok a mieinket küldik ilyen akcióra??? Kurva amerikaiak, kurva Irak, kurva Afganisztán és baszódj meg Szekeres...

Bocsánat a kifakadásomért, de egy magyar katona meghalt, amely elkerülhető lett volna. Isten nyugosztalja!

PS. Húú, de ellenzem ezt az egész szarságot. Augusztustól újabb 100 katonát kiküldünk, akik 1/3-a az afgán "hadsereg" kiképzését végzi (pont mi???), a fennmaradó állomány pedig állítólag a legveszélyesebb szektorba megy. Kell ez nekünk (hozzáteszem a mi pénzünkből milliárdos tételekből!)??? Ausztrálok, lengyelek kivonulnak Irakból, akkor mi mi a faszt keresünk a tálibok földjén???

ON
6448 levél
Válasz 08.06.10. 19:11 #2901
Sabar
Szegény srác Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy önként ment, és tisztában volt a veszéllyel, de akkor is...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.06.10. 12:51 #2900
konrad
off

Mondtam én, mondtam én..., a kurva életbe!

on
6448 levél
Válasz 08.06.10. 09:23 #2899
Sabar
Az sem rossz, sőt: legalább nem ásod alá vele az elit alakulatokról szóló legendát Csak kicsit az ejtőernyősökét, de ez sokkal reálisabb. Valami vén, tapasztalt generális gondolhat erre, hogy ne csak előre nézzenek, mert ő ismeri ezeket a...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.10. 08:06 #2898
Lacko
Hát apám, mi nagyon empatikus emberek lehetünk! Pont ilyesmire gondoltam én is! Mondjuk én azt találtam ki, hogy RACS ernyősök ambusht készítenek elő az SLA megerősítésére érkező BMP oszlop ellen. És őket kell kinyiffantani. Aztán a BMP oszloppal együtt levonulni a partra és részt venni a végső győzelemben. Ezzel egy kicsit visszaadhatunk valamit a playernek az előző repteres vesztés után.
6448 levél
Válasz 08.06.09. 21:53 #2897
Sabar
Mit szólnál, ha meg kéne keresni három-négy elbújt, beásott SF katonát, akik az amcsi repülőket / tüztérséget vezetik a célpontra?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.09. 12:25 #2896
Lacko
Kösz. Tök ráér, amikor csak kedved van. Csak "hangosan2 gondolkodtam...

Ha még nem próbáltad a reptereset, akkor érdemes leszedned az újabb verziót:
Intervention
Bay of Pigs (ez a partraszállós, de még nagyon nyers)
6448 levél
Válasz 08.06.09. 09:24 #2895
Sabar
Sajnos nem, nem sokat voltam hétvégén gépközelben, de ma mindenképp megnézem, így már nagyon jól hangzik. A második küldit emésztem, és majd írok neked, ha valami eszembe jut.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.09. 08:30 #2894
Lacko
Na szükségem volna még a segítségetekre!

Hétvégén elkezdtem a következő küldit. Ebben a RACS megpróbál partraszállni. Az SLA meg -szívással - de végül visszaveri. De ez így túl szimpla. Ezért csináltam egy környezetet: robbanások, amcsi légitámadás, SLA tüzérség, füstköd... Folyamatosan érkező hajók és M113-ak. Illetve folyamatosan szivárgó SLA gyalogság. Nekem úgy tűnik, hogy ez viszonylag egyensúlyban van. És akkor erre az alapra jönne rá, hogy player milyen feladatokat kap. Először az egyik szektorban kell visszavernie a RACS partraszállt erőit. Aztán van egy híd, amit fel kell robbantania, hogy ne tudják használni a kis szigetet elfoglalt RACS-ok. De aztán nincs ötletem. Ami mindenképpen lesz az két másik szektorban is vissza kell verni a RACS-okat. De ezen kívül mi? Lehetne még lőszer szállítása a tüzérségnek. Illetve egy lézeres célmegjelölés a RACS által elfoglalt sziget rádiótornya ellen. De más most nem jut az eszembe.
10960 levél
Válasz 08.06.09. 08:14 #2893
Lacko
Sabar, nézted a repterest? Most már egész jó. Van klassz intro/outró. Visszahívó parancs. És elég sokáig nem tűnik reménytelennek a feladat, de végén már tényleg muszáj visszavonulni: szóval elértem, amit akartam.

Ugye az elején szépen van idő kinyírni az SF-eket (az egyiktől szerzek is egy klassz távcsöves, gránátvetős M16-ot. aztán a csókáimat lefektetetm V alakban a hangároktól keletre. Jönnek a BH-k és jön a saját erősítésünk is, úgyhogy az első pár hullám USMC az szépen ott is marad a betonon. De aztán a távoli nyugati felén a reptérnek kezdenek túlsúlyban lenni sé a szépen megtisztított Barrakk-ot újra ellepik. Ráadásul onnan - a hangárt megkerülve - minket is hátbatámad 1-2 jenki. A snipert és a medicet elküldöm messze keletre a biztonságba és folytatjuk a ritkítást. Aztán már egyre nehezebb. A mieink se mindig érnek el hozzánk, hanem a keleti felén lehasalnak és onnan szórják a jenkiket (meg néha minket). Úgyhogy visszavonuló keletre. Addigra már csak 5-6 emberem él, akiknek a visszavonuló se tesz jót.

A keleti félről kijön egy szervíz út ami egy T-kereszteződésbe torkoll. Na ott hasalunk V alakban és csak jönnek a jenkik. Aztán egyszercsak mintha csendesebb lenne a szitu. Ráadásul néhány BH eltéved és a közelünkben száll le, így a személyzete azonnal halott. A csendben az utánpótlásunk előrébb tör. Én hátrahagyom az embereimet és megnézem a repteret: dugig van jenkivel és épp egy újabb szállítmány érkezik, úgyhogy a visszajutás se egyszerű. Most már tömegesen törnek ki a tengerészgyqalogosok. Egyre kevesebb a remény. És akkor jön a visszahívó parancs. Végül 3-an maradtunk életben.
10960 levél
Válasz 08.06.06. 13:58 #2892
Lacko
Szinkronhangnak felvenném a csávót , de békefenntartónak nem.
12857 levél
Válasz 08.06.06. 12:05 #2891
konrad
6448 levél
Válasz 08.06.06. 11:41 #2890
Sabar
Hogyne, megnézem, köszi!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.06. 07:58 #2889
Lacko
Sabar, tanácsaid alkapján átdolgoztam a küldit és most már nem lehetetlen. (vagyis elfoglalni a repteret lehetetlen, de ez a cél).
Szóval most úgy kezdődik, mint egy normál küldi, hogy szépen kicsinálod a static SF-eket, aztán pár perc után megjönnek a BH-k. Az elején elég csúnyán hullottak az amcsik (tele volt BH ronccsal a reptér), mert most már jön a támogató gyalogság. Kicsit féltem is, hogy elfoglalják a repteret. De aztán csak jöttek a BH-k és a mieink csak a keleti végét tartották a reptérnek, az amcsik meg elterjedtek a nyugatin és védték is, és ezért ott a BHk nyugodtan leszállhattak. Szépen vissza is foglalták a barackot . Aztán onnan nyomultak felénk (kicsit be is kerítettek). Amikorra elfogytak az embereim és szépen megkaptam a visszavonulót. De addigra már mind a kezem, mind a lábam sebesülült volt és nem tudtam visszakúszni a meeting pointra. De a lényeg, hogy a küldi szerintem működik. Van klassz intró is. Ugyan onnan szedheted le az újat, ha érdekel.

Köszönöm a segítséget!
12857 levél
Válasz 08.06.05. 22:12 #2888
konrad
Hello Zsemle! Lackotól minap kaptam az infot, innen rendelheted: game.co.uk!
36 levél
Válasz 08.06.05. 22:07 #2887
Zsemle_Morzsi
Hello!

Új vok még itt. Hol lehet megvenni a játékot (cdgalaxis, pcdome shop, 576 sehol sincs) vagy melyik verziót lehet tolni neten? Vagy legalább singleben? Ti mivel nyomjátok?
A gránát hatósugara mindíg nagyobb mint a te ugrásod...
6448 levél
Válasz 08.06.05. 10:50 #2886
Sabar
Néha egy-egy gyalogos elrohant előttem, illetve folyamatosan hallottam a rádión adott parancsokat. Volt egy látványos jelenet: egy saját sniper befutott a kapun, mire kb. 5-en kezdtek rá lőni a másik kapu felől... szegény...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.05. 10:44 #2885
Lacko
Eltűnnek a hullák továbbra is. Csak azok nem, amik 20 méteren belül vannak. És később, ha arrébb mész, akkor azok is eltűnnek majd. SDzóval az eredeti funkció (a szaggatás csökkentése) működik, csak esélyt kap a játékos, hogy fegyvert szerezhessen.
12857 levél
Válasz 08.06.05. 10:37 #2884
konrad
De attól, hogy a hullák nem tűnnek, nem fog leterhelni mondjuk egy gyengébb gépet? Mert ha jól emlékszem, amikor szerkesztetted, akkor ez (is) volt a cél ezzel a szkripttel.

De irigyellek benneteket, hogy tesztelitek a folytatást...
10960 levél
Válasz 08.06.05. 10:28 #2883
Lacko
Pedig azt én is ki fogom próbálni. Mert félek, hogy ez a fránya script eltüntetné a lelőtt BH-t, ami nagyon csúnya lenne...
De talán nem fogja. Akkor viszont ez egy megoldás a Rambó kedvű játékosnak. Mert ha sok roncs van a reptéren, akkor a BH hullámok nem tudnak leszállni (hülye az AI) és szép lassan elfogynak a jenkik...

Te találkoztál amúgy támogató SLA-sokkal?

Ja, egy fontos dolog: nem tudom emlékeztek-e a Revolution, meg No Power küldikre. Meg főleg a Victory-ra. Ebben ugye az van, hogy a generált katonák hulláit szépen ki is pucolja egy másik script. Na szóltak az OFPEC-en, hogy bazi idegesítő, hogy kifogynak a lőszerből, vagy kell egy LAW és odamennek a hullához, erre az meg eltűnik. Szóval ezt módosítottam, hogy csak azok a hullák tűnnek el, amik messzebb vannak a playertől, mint 20 méter. (Persze ha arrébb megy a player, akkor később ezek is eltűnnek).
6448 levél
Válasz 08.06.05. 10:20 #2882
Sabar
Igen, az SF-re én is rájöttem, hogy nyilván úgy akarod, hogy ők már ott vannak, a reptéren való kezdésnek csak akkor van értelme, ha nincsenek ott az SFek.

Húú, azért kalandos lesz egyedül visszavonulni

Elhatároztam, hogy az egyik halottól elvett RPG-vel elkapok egy BH-t,ha törik, ha szakad, de feladtam
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.05. 07:44 #2881
Lacko
Sabar, remélem nem gond ha ide írom a választ:

Szóval persze, hogy lesz intro: éjjel SF katonák gumicsónakkal érkeznek és profin kinyírják a reptér őrségét. Még jelent valaki rádión, hogy megtámadták őket. Ekkor kell összerántani az SLA-nek ami van a közelben és mindenkit odaküldenek. Mi ebben az első hullámban érkezünk.

Hol kezdjen a player? Benn a reptér közepén? Akkor teljesen kereszttűzbe kerül, a már ott lévő SF-ektől.

Az a gond, hogy elvileg van SLA utánpótlás is, de azok valamiért bóklásznak és nem rohannak oda a reptérre segíteni, pedig viszonylag közel generálódnak. Még változtatok a WP-jükön, hogy ne SEEK AND DESTROY legyen, hanem szimpla MOVE. Hátha ez segít.

A másik ötletem, hogy nem indul azonnal a BH forgalom, hanem adunk 5 percet a playernek, hpgy úgy érezze szép lassan kipucolhatja a repteret, és akkor szakad az áldás a nyakába.

Az a lényeg, hogy végül tényleg ne tudja teljesíteni a feladatot (reptér visszafoglalása), de úgy, hogy azért fél órát játszhasson.

SPOILER!
A visszavonuló parancsot akkor kapja meg, ha eltelik fél óra, vagy ha egyedül marad a csapatából.
10960 levél
Válasz 08.06.05. 07:35 #2880
Lacko
Az még hagyján, hogy nincs díszlépés, de ezt is piszok nehéz volt megcsinálni, hiszen ezek nem klasszikusan "move"-olnak, hanem folyton lefut rájuk a menés animáció. De az se tökéletesen, és ezért - főleg amikor oldalról mutatja a kamera - látszik, hogy néhány katona "elvéti2 a bal-jobbot. És onnantól felborul a rend. De már nem akartam többet szarozni vele, mert így is nehéz volt.
12857 levél
Válasz 08.06.05. 00:13 #2879
konrad
Én is láttam a madártávlat-beli parádét, de pont a mentett képnél ugrott az ujjam a prt sc gombra!

Jaja! "Vigyázz,....jobbra nézz...!!!" És Lacko kis kommer harcosai tisztelegnének a kommer elöljáróknak!

Hát..., sajnálom, hogy nem tudok a tesztben előrelépni, de hát ez van.
6448 levél
Válasz 08.06.05. 00:08 #2878
Sabar
Nekem - a te képed szemszögéből - hátrébbról és fentebbről mutatta az egészet. Kár, hogy nincs vigyázzmenet, itt az milyen keménye lenne
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.06.04. 22:07 #2877
konrad
Belenéztem én is a küldibe, az intro még ment, igaz olyan szaggatva, hogy elszomorodtam a konfigomon, de azért a parádé így is jól nézett ki. Sajnos a küldit az 1.4-em kiütötte! Bár ne tette volna

PS. Na megyek ofp-zni!
6448 levél
Válasz 08.06.04. 21:39 #2876
Sabar
Megnéztem... beszedtem egy doboz nyugtatót

A parádé nagyon látványos lett, nekem sem várt pár másodpercnél többet, és jól is nézett ki. Esetleg a szakállas forradalmár barátunk itt már kaphatna valami egyenruhát, nem lehet? (Egyébként az induló végén világosan hallatszik valami Espana, de ettől függetlenül jól eltaláltad szerintem.)

Írtam üzenetet a repteresről, nem szaggatott be, csak az agyam, fel is adtam
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 08.06.04. 14:23 #2875
Sabar
OK, köszi szépen, ma este igyekszem ránézni, remélem bírni fogja a masina gond nélkül.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.06.04. 13:10 #2874
Lacko
Tudom, hogy csak szépség hiba, de egy cutscene-ben az is számít: szóval elvileg van benne egy szép szökőkút (amikor az elején dumálnak a politikusok) és most (abban a verzióban, amit reggel kitettem) ez a szökőkút még nem működik De azóta Mandoble elmagyarázta, hogy mit szartam el, úgyhogy majd javítom.
10960 levél
Válasz 08.06.04. 08:03 #2873
Lacko
Sabar, behoztam akkor azt a cutscene mission-t, hogy megnézhesd a parádét. Az volna vele kapcsolatban a kérdésem, hogy mennyit vár a "new army"-s szöveg megjelenése után, mire megjelenik a parádé? ez azért fontos, mert ott van egy várakozás arra, hogy minden objektum betöltődjön. Na most ez tök PC függő. Nálam pár másodperc, de ha lesz olyan player, akinél ez 1 perc, akkor inkább kiszedem a várakozást és jelenjen meg neki csúnyán...


Behoztam a reptér visszafoglalós küldit is. ha van időd ránézhetnél arra is. Ez még csak a nyers változat, a küldi gerince, ezen még fogok finomítani. Csak érdekelne, hogy ez milyen: mennyire szaggat a sok egység, illetve mennyire nehéz vagy könnyű?


Mind a kettőhöz kell az a civilian addon, ami az Estrellahoz kellett. Tök pici és az Estrella.zip-ben benne van. A sandbagfix addon többé nem kell, mert az megoldotta az 1.14. Úgyhogy azt kiszedtem minden küldiből már.
10960 levél
Válasz 08.06.04. 07:55 #2872
Lacko
hadzsi, bocs, de nekem soha nem volt/lesz ati-m. És még erről a problémáról sem hallottam. Fent van a legújabb patch? Meg a legújabb driver? Tudom ezek a tipikus "megoldások", de tényleg szoktak használni.
2705 levél
Válasz 08.06.03. 21:35 #2871
hadzsi
Ezek szerint én vagyok az egyetlen aki ilyen hibával küszködik...pech akkor megy az uninstall.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.