Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
6448 levél
Válasz 07.06.19. 15:25 #1570
Sabar
Már a kezdeteknél is voltak fura dolgok, mint az, hogy nem bírtam megvenni kis hazánkban... így indult.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.06.19. 15:15 #1569
konrad
Mogadishura gondolsz?
3933 levél
Válasz 07.06.19. 14:10 #1568
Samu G
Mondjuk erre Afrikában volt példa jópárszor. De ott az ellenség is szedett-vedett lázadócsoport, a hadsereg meg korrupt irányíthatatlan bagázs.

Nem kell megvenni és kész. Én személy szerint jól elvagyok 1.05-el még egy darabig...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
12857 levél
Válasz 07.06.19. 13:53 #1567
konrad
Teljesen egyetértek darkforce írásával! Főleg ezzel a megjegyzésével:

"egy csoport zsoldos érkezik a helyi hatóságok megsegítésére, mivel a katonaság nem tud megbírkózni az adott problémával (na ez itt szép, soroljatok nekem olyan problémákat, amiket a hadsereg nem tud megoldani, de egy csapat zsoldos gond nélkül!)."

Én meg itt "agonizálok" szerkesztés közben, hogy a realitás és az egyensúly felé közelítsenek a katonai-taktikai-hadműveleti szempontok, ebben a f*sza új gyári fjúcsörben meg a zsoldosok mindent "jól elintéznek" az amúgy hiperül-szuperül kiképzett és felszerelt US Army vagy a Royalosok helyett...mondom, nevetséges.
10960 levél
Válasz 07.06.19. 13:27 #1566
Lacko
A magyar wargamer-en van egy még nagyobb kifakadás ez ellen a kiegészítő ellen dark tollából...
12857 levél
Válasz 07.06.19. 13:23 #1565
konrad
Hát elég felháborító a részükről, az biztos: sz*rnak az elégedetlen - nem önhibájukból fakadó - "kisebbségre"! "Elketyegtetem" még egy ideig az 1.04-et, míg le nem tisztul teljesen ez a dolog...

De amin én kiakadtam, ez a "zsoldosos" dolog: még lenyeltem ezt az irak-imádatos f*s filinget, de azt, hogy a game elkezd konvergálni egy ilyen Mercenaries 2 "szintű" történet felé, hát ez kiakaszt. (persze ezzel nem az előbb említett játék rajongóit akarom megsérteni!)

Sokan írhatják, mi a francot morgok, fanyalgok itt, amikor még nem is láttam: hát nem is fogom megnézni, amit az ofp 2001-es BEROBBANÁSA és az arma érkezése után leamortizálnak ilyen rövidgatyás, tökös, faszagyerekes zsoldosos szintre. Akkor inkább tényleg fogom magam és visszamegyek ofp-zni vagy az armában gyártom tovább a küldiket. Nevetséges: zsoldosok...persze. Ezzel aztán végképp eltemetik az alap-arma amúgy is kétes filingjét. Sajnos.
10960 levél
Válasz 07.06.19. 12:53 #1564
Lacko
Engem az keserít el ebből a hírből, hogy a kiegészítő feltelepíti a csodálatos 1.08-as patchet. És a kiegészítő ősszel jön ki.
Azaz addig nem is fognak dolgozni újabb patch-eken? Mert ez egy kalap fos. A játékos 20%-ának el sem indul azóta az ArmA. És tök sok játékosnak meg szétszaródot... A BIS meg boldogan ül a babérjain és őszig már nem is foglalkoznak a javítással?

Én most visszaraktam az 1.05-öt. És ezzel elvagyok egy darabig, de már csomóan írják, hogy kész végeztek ezzel a játékkal és teszik vissza az OFP-t.
A hozzáállás a BIS részéről siralmas: mivel a játékosok többsége normálisan tudja használni, ezért a patch jó. Igaz, hogy több (tíz)ezer ember, aki megvásárolta a játékot az szop és hiába panaszkodik, süket fülekre talál.
12857 levél
Válasz 07.06.19. 10:53 #1563
konrad
Jaja, "me köll az utánpótlás"
6448 levél
Válasz 07.06.19. 10:35 #1562
Sabar
Mivel Lacko kampányában a Sahrani elit gárda nagy része elvérzett, zsoldosokat hívtak
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.06.19. 10:33 #1561
konrad
Néztem én is: a képek "szépek", de zsoldosok, meg ilyenek....ááááá, ne...
6448 levél
Válasz 07.06.19. 10:15 #1560
Sabar
Ezt csak most olvastam, belinkelem ide, hátha másnak is új. Egész jópofának tűnik, csak nézzen is ki úgy majd, mint a képeken
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.06.18. 13:24 #1559
konrad
No itt is akkor válaszolok néhány észrevételedre

"Konrad, tuti változtattál ezeken a küldiken? Vagy jókat csomagoltál össze?"

Mint ahogy sabarnak is írtam, pénteken "csak hozzácsaptam" a Fuel-t a még ki nem javított eddigi missionökhöz! A javítások már folyamatban vannak, hiszen rengeteg info és tapasztalat jött össze, ezeket igyekszem kiszöszölni!

"Fuel war: Lehessen választani M136-ot!"

Huu, én úgy emlékszem a descript fájlba betettem az M136 választási lehetőséget, majd leellenőrzöm. Egyébként a fuel base-en az ammo box-ba raktam rpg7-et, onnan is felszerelkezhet a player!

"de az is béna, hogy pontosan meg van jelölve a helyük (ha egyszer eltévedtek, akkor meg kell őket keresni)."

Itt a player "elcsámborgásának" veszélyét igyekeztem elkerülni, hiszem ha abban abazi nagy erdőben elkezdene tájfutósdit játszani, akkot talán beletévedne olyan triggerbe, ami az erdő mellé van letéve és amelyek aktiválódva megzavarnák a további játékmenetet. A másik ok: ugye ott van egy cutscene, ami úgy néz ki jól, ha kopasz rajpk. meg a Czako pont egymással szemben vannak. Kipróbáltam azt - mert ezt a cutscenet egy elég hosszú trigger aktiválja - hogy az eltévedt kopaszoktól jó messze mentem bele. Az eredmény iszonyú lett: sgt. Czako "magányosan" beszél egy bokorhoz, az eltévedt corporal pedig ugyanezt teszi, csak ő a "fáknak mondja el a kínját"! Szóval tudom, hogy így talán könnyebbé teszem a player dolgát, de valahol kompromisszumot kellett vállalnom a cutscene miatt, ill. a feladat-teljesítés miatt!

"Mit csinál a fegyvertelen katona?"

Ők a sofőrök, fegyver nélkül...

"Csakhogy a tankisták nem szálltak be a tankba, csak álldogáltak mellette és szépen meghaltak."

Pedig beszállnak azok, ám ha vagy tőlünk vagy a velünk egyidőben rohamozó "Bastogne2"-től megkapják az első rpg/m136 "löketet" (bármelyik), akkor idióta módon kiugrálnak és harcolnak ellenünk. Ennek okát nem tudom.

"Klasz a távcsőeffekt, de belelőg a filmes alsó/felső fekete sáv. Azt valahogy ki lehet kapcsolni."

No, ezt nem tudom hogy kell!




29 levél
Válasz 07.06.18. 09:10 #1558
freerider
bodman: 8600-on nem tudom, hogy volt-e lego bug, 8800 GTX-en volt (ilyen van nekem). Az 1.8 changelogban írják: - Fixed: Better VRAM allocation estimations for nVidia 8800 card, resulting in less frequent missing textures. Még nem próbáltam ki.
10960 levél
Válasz 07.06.18. 08:25 #1557
Lacko
Rendezvous:


Radio GaGa:
Lehet, hogy félreértettük egymást, de szerintem az ernyősök maguktól is menjenek a rallypontra. Mert még most is csak álldogállnak.
Ráadásul nekem előbb mondta Czako, hogy "mindenki itt van, akkor mehetünk", pedig nem is volt senki. És aztán mér keresgéltem a rallypointot és csak aztán csatlakoztak és jöttek oda. Akkor legyen ez a duma, amikor már mindenki 20m-en belűl vannak.
Valorban továbbra sincsenek emberek, ami oké, de akkor legalább legyen forgalom az úton: nagy ritkán menjen el ott valami autó. Így most tök életnélküli az egész.
Rádió robbantása után rögtön jön a rádiózás. Ez nem annyira jó. Vegyen azért legalább levegőt előtte.

Konrad, tuti változtattál ezeken a küldiken? Vagy jókat csomagoltál össze? Mert nekem úgy tűnik, hogy a régieken semmi nem változott...


Fuel war:

Intro: amikor felállnak a katonáid, akkor lehetne, hogy ne tökegyszerre. De szép, ahogy elmegy a kamera felett az Ural!

Küldi:
Lehessen választani M136-ot!
Talán jobb lenne ha a specopok mászkálnának azon a területen. Hülyén néz ki, hogy ott várnak. Ez persze megnehezíti a saját egységek felszedését, de az is béna, hogy pontosan meg van jelölve a helyük (ha egyszer eltévedtek, akkor meg kell őket keresni).
Fuelbázis: őrtornyogba tegyél embert (úgy, mint a házakba). Mit csinál a fegyvertelen katona?
A cutsceneben egy UAZ a levegőben volt. És aztán, amikor beértem Everonba, akkor is a két sátor között a levegőben lebegett 2m magasan. Amúgy elértem Everont, volt rádiózás és jött is B2.
Csakhogy a tankisták nem szálltak be a tankba, csak álldogáltak mellette és szépen meghaltak.
Ez után pedig senki nem akarta kilőni a tankokat, mert üresek voltak. Mi megáltunk az első háznál, ahol két katona őrzi azt a 2db satchelt és onnan ügyködtünk, de brutál nehéz volt. Végül győztünk, de mi is lefogytunk és B2-ből is egy ember maradt életben. Aztán 3 satchellel fel kellett robbantanom a tankokat és elhúzni vissza.

Outro: Szerintem a "few hour" helyett "few minutes" vagy "an hour". Ennél azért gyorsabban reagálnak a muszkák egy ilyen kis szigeten.
Klasz a távcsőeffekt, de belelőg a filmes alsó/felső fekete sáv. Azt valahogy ki lehet kapcsolni.
12857 levél
Válasz 07.06.17. 23:54 #1556
konrad
Szia Sabar!

Igen, ebben már benne van a Fuel War, de ha vársz még cca. két napot, akkor már meg lesz az 5. küldi is, mintegy befejezéseként a RWD kampány első részének, ráadásul a kedves tesztelő kollégák tapasztalatait és Lacko javaslatait is igyekszem még orvosolni (mert van mit még bütykülni rajta )! Egyébként 1.04 kell neki, addon-mentes, úgyhogy ha nem "várod" meg az 5. küldit, akkor töltsd le nyugodtan! (Ha "végeztem" a javításokkal, akkor kirakom az ofpecre is és ezzel egyidejűleg "betámadlak" a magyar szövegekkel... )

(Off: Persze, megkérdezem a múzeológus szakibarátomat a "drágaszággal" kapcsolatban De így megelőlegezve mondom: a kicsike már átesett egy restauráláson, azok a kis 60 éves "ivarmirigyek" pedig ártatlanok, tehát nem lesz piros-gomb effektus, az tuti Dörzsölheted, kefélheted és lekezelheted! De azért "ráerősítek" erre a szakemberekkel és privátban megírom majd! On)
3933 levél
Válasz 07.06.17. 22:51 #1555
Samu G
1.05 is jó (én legalábbis azzal játszottam)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
6448 levél
Válasz 07.06.17. 22:44 #1554
Sabar
Konrad, ez a 'Fuel war'? Még nem szedtem le. 1.05 is jó hozzá, vagy tegyem fel az 1.08at?

(Off: nem mertem hozzányúlni a drágaszághoz, hogy benne vannak a golyók, hiába 60 évesek megkérdeznéd a szakikat, hogy mi a teendő? Mint a Macskafogóban? "Nyomja meg a piros gombot, és nyugodjék békében...")
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.06.17. 15:52 #1553
konrad
104 levél
Válasz 07.06.17. 15:46 #1552
tpM91
initbe vagy scriptbe:
setAccTime 0.5
1 az alap gyorsaság
http://armed-assault.hu/
12857 levél
Válasz 07.06.17. 15:32 #1551
konrad
Azt tudja valaki, hogy "lassított felvételes" intro/outro-t hogyan lehet készíteni?
3933 levél
Válasz 07.06.17. 10:46 #1550
Samu G
kérdés ugye kinek mennyi pénze van azért...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
104 levél
Válasz 07.06.17. 10:22 #1549
tpM91
Hát szerintem 7900-es szériát érdemes már. Nekem is 7600GT-van és nem megy olyan jól, főleg az északi sokbokros terepen :\
http://armed-assault.hu/
12857 levél
Válasz 07.06.17. 09:30 #1548
konrad
Talán privátban írtam neked, hogy a jelenlegi karim előtt egy 7300 gt-m volt és a maga 256 megájával is csodálatosan elfutott, no persze nem very high-on, fű nélkül. Egy 7600 gt hálás kis barátnak tűnik, nem is olyan elérhetetlen árral... Én megvallom őszintén ati-ra egy centet nem ruháznék be.
3933 levél
Válasz 07.06.16. 23:57 #1547
Samu G
7600Gt biztosan viszi (nálam legalábbis) korrekt grafikával szaggatás nélkül.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
91 levél
Válasz 07.06.16. 23:40 #1546
bodman
Akkor ajánljatok olyan vga-t,ami normálisan elviszi az armát.7600gt?
Esetleg ATI 1650 pro?
12857 levél
Válasz 07.06.16. 14:08 #1545
konrad
Köszönöm a tesztelést és visszajelzéseket Samu G!

"amikor a főhősünk megfigyeli a ruszkikat az út mellett miért fekszik?"

Sajnos úgy látszik, hogy ebben az esetben az AI csak más gépeken csinálja a lefekvést. Nálam a karakter szépen megáll, Lacko is jelezte, hogy nála is megfeküdt a sgt. Czako! Kijavítom majd, remélhetőleg állva maradnak majd!

"kezében kalasnyikov van, majd amikor átveszem az irányítást, egy darab fegyverem nincs (ez hogy lehet)"

Sajonos itt is elmaradtam ezen elég nagy hiba frissítésével! Pár nap múlva kiteszem a kampány folytatását : ebben az első küldi briefingjében az van, hogy szerezz fegyvert és irtsd ki a tábort őrző komikat. Így már Czako, fegyverrel kezében folytathatja az akciót! (Ráadásul a tábort is úgy szerkesztettem át, hogy nem lehet csak úgy könnyen kisurranni!)

"Obregoni hidas küldinél végeztem, jött a hali, nem történt semmi, beszálltam én és minden emberem is, nem történt semmi."

Ezt valóban nem értem, miért nem szállt el veletek a heli, bár egyszer én is tapasztaltam egy olyat, hogy engem meg otthagytak: udvariasan fel tessékelem a bakáimat, majd a heli ripszropsz otthagyott... Megnézem majd a probléma okát!

"Radio Ga-ga úgy ér véget hogy lelöttem a muszkát, esett össze, és azonnal kiírta mission complete"

Teljesen jogos: így iszonyú bénán néz ki az egész. A javítás már kiküszöbölésre került azzal, hogy egy cutscene beépítésével nem ilyen illúzióromboló a küldetés vége!

"Az intoért meg dupla gratuláció, fantasztikusra sikerült"

Köszönöm, hogy így láttad: sok sok szöszölés volt vele/velük, de Lacko tanácsai nyomán azért élvezetesre sikerült, így talán sikerült a stroyline alapjait bemutatnom!

Jövő hétre tervezem a teljes kampány hibajavításait és frissítéseit elvégezni, kiegészítve azzal, hogy azok a speznacosok tulajdonképpen mit is akarnak az 5. küldiben. Így a Rendezvous with destinity amolyan "PART ONE"-ja befejeződik és a kampány további folytatásban jön még csak a java: a történet középpontjában természetesen továbbra is sgt. Anthony Czako-val!











12857 levél
Válasz 07.06.16. 13:47 #1544
konrad
bodman! Írtam két mélt, sajnos valami probléma van a küldetéseddel, nem tudtam tesztelni őket, nem töltődnek be hibaüzit jelezve! Olvasd el légyszíves a méleket és küldd át a User/Dokumentumok/Arma/paraisoairport.sara mappát zippelve! Csak így tudok belenézni az editorban, hogy mi lehet a küldid bibije!
3933 levél
Válasz 07.06.16. 12:19 #1543
Samu G
Kipróbáltam jó kis kampány. Sajnálom hogy így félbe szakadt, izgalmasnak tűnt a követekező küldi(szpetznaz a nyomomban). Az intoért meg dupla gratuláció, fantasztikusra sikerült
Csak pár észrevétel :
-amikor a főhősünk megfigyeli a ruszkikat az út mellett miért fekszik? vagy legyen távolabb jóval (távolról titokban kémlelés esete), vagy álljon az út mellett és kémleleje szomorúan a ruszkik bevonulását. Így kicsit bénán néz ki
-amikor a táborból megszöktem, volt egy kis video amikor találkozik az 101-el : kezében kalasnyikov van, majd amikor átveszem az irányítást, egy darab fegyverem nincs (ez hogy lehet)
-Obregoni hidas küldinél végeztem, jött a hali, nem történt semmi, beszálltam én és minden emberem is, nem történt semmi. Úgyhogy Endmission kellett.
-Radio Ga-ga úgy ér véget hogy lelöttem a muszkát, esett össze, és azonnal kiírta mission complete, és feljött a menü (katona meg befagyott esés közben félúton), kicsit hülyén néz ki ez is.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
3764 levél
Válasz 07.06.16. 07:44 #1542
cINC2
Nehogy 8600 GT-t vegyél. Igaz, hogy kb. 11 ezer pontot kap a 3D Mark 05-ben, de kb. 15%-al gyorsabb a 7600 GT-nél. Szóval azzal is élvezhetetlen szar lenne az ArmA.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
91 levél
Válasz 07.06.15. 21:11 #1541
bodman
"bekaptad a ,,lego" bug-ot, bár ez eddig általában a 8000-es kártyákra volt jellemző. Ezért már jó ideje hanyagolom az ARMA-t, viszont pont az 1.8-ban orvosolták (állítólag) ezt a problémát, hiszem, ha látom."

Most akkor orvosolták vagy nem?Mert ilyen karit szándékozok venni hamarosan,(8600gt),és origi arma-t,és ha nekem is lego bugos lesz,TÖKÖN
szurom magam.
26 levél
Válasz 07.06.15. 18:01 #1540
blash
Ird meg ezt a bug trackeren is, belinkelve a videot:

[link]http://bugs.armed-assault.net/]bugs.armed-assault.net[/link]
112 levél
Válasz 07.06.15. 14:09 #1539
Icebird
Na, script hiba megoldva az " jel helyett csoport jelet kell
Az Addonokról meg annyit hogy nem probléma, mert ha kell egybe rakom az egészet a szigettel.
Meg amúgy is átrakom a szigetet korábbi verzióra, mert jelenleg 1.07-től jó csak, és pl. a Mi24 addonból is elég 1 fajta, így méretileg sem lenne akkora.
Ha meg Addonokkal problémátok akad, nyugodtan kérdezetek!
12857 levél
Válasz 07.06.15. 13:50 #1538
konrad
Plusz egy küldetéssel bővítettem a Rendezvous with destinity kampányt, ha valakinek hétvégén van kedve, próbálja ki, leírva a tapasztalatokat!

Letölthető:INNEN

Jó szórakozást!
12857 levél
Válasz 07.06.15. 13:24 #1537
konrad
Érdekes ez az addon dolog (és itt Lackohoz csatlakoznék, mert az egyik küldim szerkesztése/tesztelése után pont ő szenvedte el ezt az - amúgy egyértelműnek tűnő - addon dolgot!)

PsyOp addonokat használtam a küldiben, de annak ellenére, hogy Lacko tudta, hogy ez az addon kell hozzá, használta is (ha jól emlékszem), mégis volt gikszer a játék során.Pont ez a tény világított rá, hogy a jelenlegi (nem hivatalos) addonokkal csínján kell bánni. Azóta - megfogadva Lacko tanácsát - egyenlőre addon-mentesen dolgozom a kampányomon.
Bár kétségtelen, jó lenne új járműveket és egységeket betenni, mert jól néznek ki, de veszélyeket is hordoz magában.
112 levél
Válasz 07.06.15. 12:49 #1536
Icebird
Ezeket most pl. mért nem eszi meg az ArmA, de jó hogy nem kompatibilis?
countnál ír hibát.
nastupovat and ("not (_x in jeep)" count units group player ) == 0
partyzani_dorazili or ( "_x distance player < 15" count thislist > 0 )
stb.

hangok, zene, objektek már megvannak.
Viszont előjött pár helyen animáció lejátszás ami ugye megint csak olyan formában nincs az ArmAba.

teljes lista:

SoldierELAW -> SoldierEAT
SoldierWLAW -> SoldierWAT
SoldierGLAW -> SoldierGAT
OfficerWNight -> OfficerW
OfficerENight -> OfficerE
SoldierWMortar -> SoldierWG
soldierGfakec -> SoldierGGuard
soldierGfakec2 -> SoldierGGuard
SoldierWSaboteurDay -> SoldierWSaboteurPipe2
GeneralE -> King
Angelina -> MarianQuandt
Jeep -> HMMWV
JeepMG -> HMMWV50
truckv3sg -> Truck5tOpen
Truck5trich -> Truck5t
Truckv3sCivil -> UralCivil
Truckv3sgRepair -> Truck5tRepair
UAZG -> Landrover_Closed
Rapid -> Landrover_Closed
RapidY -> Landrover_Closed
Scud -> Ural
BMP -> BMP2
BMPAmbul -> BMP2Ambul
M60 -> M1Abrams
T55G -> T72
T80 -> T72
Mi24 -> Mi17
Cobra -> AH1W
Cessna -> Camel
BoatW -> RHIB2Turret
BoatE -> PBX
Reammobox -> ammoboxGuer
Reammoboxwest -> ammoboxwest
Reammoboxeast -> ammoboxeast
Reammoboxguer -> ammoboxguer
heavyreammoboxwest -> SpecialBoxwest
heavyreammoboxeast -> SpecialBoxEast
machinegunbox -> WeaponBoxWest
Table -> Camp
Tablepub -> Camp
TableMap -> Camp
VideoTable -> Camp
chair -> danger
chairX -> danger
chairsmall -> danger
Phone -> PaletaBase
PhoneBase -> PaletaBase

pár helyen csak beszórtam valamit hogy működjön
104 levél
Válasz 07.06.15. 11:55 #1535
tpM91
M60 helyett Sigma's tank pack-ból az M60, abban asszem van a commandernek is géppuskája és akkor a Border Zone-os küldi feelingesebb lenne.
http://armed-assault.hu/
3933 levél
Válasz 07.06.15. 11:49 #1534
Samu G
Nem kell mindíg nézni. Amikor letöltesz egy addont megnézed mi kell hozzá és meg van e minden. Ennyi az egész, nem nagy ügy...

De enélkül nem lesz túl izgalmas ArmA világa : főleg a jármű NAGYON kevés (ráadásul nagyon fontosak hiányoznak)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
16989 levél
Válasz 07.06.15. 11:43 #1533
KisCsirkee
Nekem OFP-ben nem voltak bajok az addonokkal kidobta mi kell, vagy hilyánzik, kivétel 1x amikor nem, méghozzá a BudesWehr-es kampányodban jött volna egy átvezető, kivágot 1 missinget és a playert az egyik APC-be rakta aminek az átvezető alatt át kelett meniie a képen, jó időbe telt, míg rájöttem hogy a Digo hiányzott. (amúgy egy tökmás aátvezető jött be, mert az eredetiben becuccolt a csapat a digo-ba míg ítt lezuhant helit láttam)
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 07.06.15. 11:26 #1532
Lacko
Ez így van, de...

Amikor én a kampimat csináltam, akkor pontosan leírtam, hogy milyen addonok kellenek. Ezeket a player le is tölti és azt hiszi menni fog nála (mivel a designernél is ment). De közben az a mod megváltozott és még kell neki valami. Azt honnan tudnám én előre, hogy mi fog még kelleni?

Az pedig, hogy folyton minden küldidhez visszakeresd, hogy "na most még jó?", hát az iszonyú energia és nem csinálja senki.
3933 levél
Válasz 07.06.15. 11:04 #1531
Samu G
De normális helyen ki szokták írni mihez mi kell, az ember azt végignézve tudja mi kell...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10960 levél
Válasz 07.06.15. 11:01 #1530
Lacko
Az a baj, hogy ezeket az addonokat fejleszteni fogják. És miközben fejlődnek, különböző inkompatibilitások lépnek fel. És két addonnal még elboldogul az ember, ha kiírja az ArmA hogy hiányzik valami, de sokkal már nagyon nem.

Ráadásul az ArmA nem is mondja meg, hogy mi hiányzik, csak azt írja ki, hogy valami hiányzik.

Mondok egy példát: készítettem OFP-re pár kampit az RHS oroszokkal. Aztán sokkal később fejlesztették az RHS oroszokat, mely igényelt még két tök új addont (valami gránátot pl.) Ezt még az OFP ki is írta, de ha ArmA lett volna, akkor csak azt látja a user, hogy a sok addon közül valami még valami mást is akar... Na és itt reménytelenül felhagy a játékos a küzdéssel.
3933 levél
Válasz 07.06.15. 10:42 #1529
Samu G
Nem kell az addonoktól tartani. Szerintem sokkal jobb ha bennt vannak, mintsem mindenféle pótszerhez kelljen nyúlni. Ráadásul élvezetesebb is a játék ha mindíg új fegyverekkel járművekkel találkozunk.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
112 levél
Válasz 07.06.15. 09:56 #1528
Icebird
Mondjuk ugy sem lenne teljesen addon mentes, mivel a sziget az mindenképp kell.
Bár nem tudom hogy nézne ki Sahranira pakolva (de az már nem ua. az érzés)
112 levél
Válasz 07.06.15. 09:51 #1527
Icebird
ja és ha már addon akkor a katona egyenruha is lehetne már a régi
http://www.armedassault.info/pics/news/zerg63_bdusolnew2.jpg
10960 levél
Válasz 07.06.15. 09:46 #1526
Lacko
M60 helyett tegyél be Abrams-t.
Scud helyett meg Ural-t. Tudom szar, de akkor addontalan maradhatna...
112 levél
Válasz 07.06.15. 09:42 #1525
Icebird
SoldierELAW -> SoldierEAT
SoldierWLAW -> SoldierWAT
SoldierGLAW -> SoldierGAT
OfficerWNight -> OfficerW
OfficerENight -> OfficerE
SoldierWMortar -> SoldierWG
soldierGfakec2 -> SoldierGGuard
SoldierWSaboteurDay -> SoldierWSaboteurPipe2
GeneralE -> King
Angelina -> MarianQuandt
Jeep -> HMMWV
truckv3sg -> Truck5tOpen
Truck5trich -> Truck5t
BMP -> BMP2
BMPAmbul -> BMP2Ambul
M60 -> Stryker_TOW
T80 -> T72
Mi24 -> Mi17
Cobra -> AH1W
Cessna -> Camel
Scud ->
BoatW -> RHIB2Turret
BoatE -> PBX
reammobox ->
Reammoboxwest -> ammoboxwest
Reammoboxeast -> ammoboxeast
machinegunbox ->
Table ->
Tablepub ->

A kampánynál hirtelen ezek lettek helyettesítve.
Az M60 helyett valami más kell mert a Strykerbe nincs parancsnoki póz, és van egy olyan küldi ahol M60 (tutorial) van és szükség van erre a pozícióra.
Azon gondolkodtam hogy használjak-e plusz addont mivel most jött ki pl. a Scud amit jelenleg nem tudok mivel helyettesíteni, és plusz addonal a mi24 is megmaradhatna.
A lista alapján van valakinek ötlete pl. a hiányzókat mivel, vagy a már meglévőt jobbal helyettesíteni?
16989 levél
Válasz 07.06.15. 09:24 #1524
KisCsirkee
Nekem bejönnek a kommentek, hát mivel a rendszerünk majdnem 1 és ugyanaz én sem kísérletezek vele, nincs kedvem teljesen újrarakni az ArmA-t...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 07.06.15. 08:47 #1523
Lacko
Sajnos nem segített a bűvészkedés. Úgyhogy azt hiszem vissza fogom tenni az 1.05-öt... Reméljük a 9-es már jobb lesz.

Neketek itt látszanak a kommentek?
10960 levél
Válasz 07.06.15. 07:59 #1522
Lacko
Az van, hogy nem mindenkinél ilyen. Sőt. A legtöbb embernek jobb lett tőle. Nekem viszont rosszabb...
91 levél
Válasz 07.06.14. 19:01 #1521
bodman
Ejha miket írtok az 1.08-ról.Tényleg ilyen xar?Még jó hogy nem rendeltem még eredeti verzsönt.Úgy döntöttem hogy majd ha meglesz,akkor 1.08-al
folytatom a küldiszerkesztési próbálkozásaimat

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.