Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 07.06.14. 18:25 #1520
konrad
Remélem sikerül Lacko
10960 levél
Válasz 07.06.14. 13:29 #1519
Lacko
Azt írták a BIS topikban, hogy állítsak le mindent minimálisra, aztán indítsam újra az ArmA-t és aztán állítsam be a dolgokat, akkor jó lesz. Na erre kiváncsi leszek...
10960 levél
Válasz 07.06.14. 07:50 #1518
Lacko
Tegnap tovább próbálkoztam az 1.08-as patch-csel. Nem túl sok sikerrel. Az egész rendszer bizonytalan lett, pedig az 1.05 stabilan ment. Most félek játék közben megnyomni az M gombot, hogy körülnézzel. Egyrészt nagyon lassan jön elő, másrészt ha előjött, lefagyaszthatja a játékot (nem mindig).

És a legdurvább az ez: néha így megy a játék. Rémálom!

És néha - játék közben - csak úgy kivág a desktopra...


104 levél
Válasz 07.06.13. 17:32 #1517
tpM91
Ha Shading Normalon vagy a fölött van akkor lesz lövésnyom
(de nem éri meg 1 fekete pötty ennyi.)
http://armed-assault.hu/
3933 levél
Válasz 07.06.13. 15:07 #1516
Samu G
Pedig nem vagyok gonosz lelkületű, de már nagyon ott tartottam hogy szívesen látnám felnyitva. S lám....
Azt nem tudom hogy direkt vették e idegesítőre a figuráját a készítők, de ha igen akkor nagyon jó munkát végeztek.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
12857 levél
Válasz 07.06.13. 14:50 #1515
konrad
Hát tényleg nem kedvelted....
10960 levél
Válasz 07.06.13. 14:49 #1514
Lacko
3933 levél
Válasz 07.06.13. 14:40 #1513
Samu G
Mivel mindenki már végigjátszotta, leírhatom nyugodtan hogy nyílván arra gondoltam amikor feldobja a talpát.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
12857 levél
Válasz 07.06.13. 14:30 #1512
konrad
"leírtam milyen örömet éreztem a vele történt esemény után."

Nocsak... ?
10960 levél
Válasz 07.06.13. 14:29 #1511
Lacko
Persze, ez igaz. Meg hát ezért volt annyira népszerű az OFP-n a BAS mod, mert sivatag, sivatagi álca, és fekák a pálma árnyékában.
De azt gondolom, hogy ilyen játék sok van (BHD). Ilyen alapon lehetett volna II.VH-s játék is belőle.
Az OFP-ben az is jó volt, hogy egy feldolgozatlan időszakot karolt fel. És megvolt benne az az unikum, hogy nemcsak a korszak, de a táj is egyedülálló volt a többi játékok között.
Szerintem nem csak mi szerettük azokat a falvakat...
3933 levél
Válasz 07.06.13. 14:20 #1510
Samu G
És idegesítő is...de azt hiszem hogy már leírtam milyen örömet éreztem a vele történt esemény után.

Amúgy nem lehet szidni a fejlesztőket : OFP terep csak nekünk közép-európaiaknak különleges, a világ többi részének több hangulatot jelent ez a sivatagos terep (amit nap mint lát a híradóban).
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
12857 levél
Válasz 07.06.13. 14:01 #1509
konrad
"Az a riporternő egyenesen rusnya"

Hát nem egy Cathrene Zeta Jones az biztos...
44 levél
Válasz 07.06.13. 12:55 #1508
Sandman
Egyébként ez a tengerpartos homokos-sivatagos dolog nekem sem igazán jön be. Főleg az orosz technika, és a reguláris orosz mintájú egyenruha hozzá... Akkor lennének tényleg arab csávók mindenhol, IED-ek, és szólna az egész aszimmetrikus hadviselésről. Akkor oké. Jobb volt a zöld erdők, európai környezet és a Skodák világa! Meg ez a spanyolos nevű térség... Elég béna az arma standard campaign-jének sztorija. Az a riporternő egyenesen rusnya, a TV-híradós bevágások idegesítőek. De szerencsére a szerkesztővel lehet jó kis küldetéseket készíteni (ami sokaknak velem ellentétben jól megy).
"Micsoda kétszínű alak ez a Bakter!" /Regős Bendegúz/
12857 levél
Válasz 07.06.13. 12:43 #1507
konrad
"Kevés embert fogott meg az Arma világa."

Európában - annak is a középkeleti szegletében - biztosan nem... De hát a gyökér amiknak most irak a "menő"....

"mindenhol arra törekszenek, hogy valahogy visszacsempésszék az OFP-t az Armaba."

Bár a jós beszélne belőled: én piszokul örülnék neki...
44 levél
Válasz 07.06.13. 12:29 #1506
Sandman
Érdekes módon nekem sokkal szebb lett az 1.08-tól. Az ember mozgása sokkal kifinomultabb lett, jobban kezelhető. Bár a peccseléskor a régi missionokat át kellett ugranom, mert nem tudott velük mit kezdeni. Szerintem nagyon sokat javítottak. Gyorsabb is lett, szebb is, és gördülékenyen fut. Pedig én mindent fullon húzatok, fűvel.
Bár még nem sokat játszottam vele, nekem jó a véleményem. Ez persze lehet, hogy majd még változik. Viszont azt olvastam itt, hogy az 1.08-ban már lesznek lövésnyomok a házakon és járműveken. Hát nincsenek.
Remélem, hogy ezzel a javítással nem fognak teljesen megelégedni a készítők, és folytatják a tökéletesítést. Még így is sokmindenen KELL javítani.
"Micsoda kétszínű alak ez a Bakter!" /Regős Bendegúz/
36 levél
Válasz 07.06.13. 11:51 #1505
StormZSIR
Nálam a különálló Everon nagyon gyér.
St.Pierre pl. nincs is rajta...
A hármas szigetcsoport (Malden-Kolgujev-Everon) viszont egész jó. Kár, hogy, sok fa és oszlop 1m-rel a talaj felett kezdődik és a legnagyobb gond, hogy az "átjárós" emeletesház bejárata is túl magasan van ahhoz, hogy be lehessen menni az ajtón.
Remélem majd javítják.
Ha jók lesznek ezek a szigetek, át lehet majd rakni a régi pályákat is és talán visszatér az OFP fíling is...

Ahogy olvasom a klf. külföldi fórumokat, mindenhol arra törekszenek, hogy valahogy visszacsempésszék az OFP-t az Armaba. Talán nem véletlen van ez így...
Kevés embert fogott meg az Arma világa.
Storm
12857 levél
Válasz 07.06.13. 11:40 #1504
konrad
Váááuuu...Tök jó lett Icebird! Nekem nagyon tetszik, egyből "átjött" az ofp fíling Ezek a "régi" szigetek (Everon, Malden, Kolgujev) ugye csak 1.07-el mennek? Gratulálok az eddigiekhez, sok sikert a konverthez. Ha meg lesz hozzá "mindenem" és te is elkészülsz vele, nincs aza az "isten", ami megállíthatna, hogy vévgigcsináljam arma alatt az ofp kampányt Hajrá!
29 levél
Válasz 07.06.13. 10:58 #1503
freerider
Lackó: gratula, te is bekaptad a ,,lego" bug-ot, bár ez eddig általában a 8000-es kártyákra volt jellemző. Ezért már jó ideje hanyagolom az ARMA-t, viszont pont az 1.8-ban orvosolták (állítólag) ezt a problémát, hiszem, ha látom. Lehet, hogy felelőlenül installáltál ezt-azt, amit nem kellett volna. A win világban percről-percre meglepetések érik az embert és mi ezért szeretjük, nem hagy ellustulni, gondolkodásra és új utak keresésére serkent. (hahahha)
Viszont ha megengeitek egy percre visszaténék régi szerelmemhez a Ghost Reconhoz, kijött a GRAW 2 multi demo-ja egy uj játékmóddal (assault v. recon), szerintem fenomenális. Próbáljátok ki.
10960 levél
Válasz 07.06.13. 10:36 #1502
Lacko
De miért pont nálam nem működik????

Nagyon elszomorít. Nem változtattam a beállításaimon, mert azok eddig tök jól mentek és közepesen szépek voltak. (Fű nincs, többi médium). És erre nemhogy gyorsabb lenne, de szaggató lett.

Azt olvastam, hogy a 1.05 rontott a "jó" vidkártyások performance-án. Erre most a "régi" kártyásokén rontottak?

Gyűjtök még adatot, hogy mikor és mennyire szaródik el, mert ez így egyelőre csak sírás.
112 levél
Válasz 07.06.13. 09:51 #1501
Icebird
PMC AEC szigetcsoport (Everon, Malden, Kolgujev egyben)
Elég bugos még, de Everonból már van külön 0.5b ami már egész jó.
Késöbb, bizos vagyok bent hogy mind3 szigetből lesz profi és akkor csak a sziget addont kell kicserélni a kampányhoz. Amúgy a training Maldenen van.
Csak konvertálom, így is van vele elég szöszmötölés

Everon, near the village of Morton (ez is nagyjából kész, és most már megszólalnak a jó kis Seventh-Decide muzsikák is

Egyébként 1.08-al dolgozgatok és nincs vele olyan problémám mint amit írtál, nem tudom mi lehet nálad a gond?!
4 levél
Válasz 07.06.13. 09:46 #1500
Kvázi [FekA]
Én úgy veszem észre nekem gyorsabb lett az 1.08-tól. Bár csak 10 perc teszt után mondom ezt.
Más fórumon is többen pozitívan számoltak be a sebességéről. Nem lehet hogy nálad van a gubanc Lacko?
10960 levél
Válasz 07.06.13. 08:54 #1499
Lacko
Ez rohadt jó! Hogy csináltad? Van ArmA Everon szigeted?
És csak konvertáltad vagy teljesen újracsináltad?

Sajnos az ArmA-ban nem megy a beszélgetés a gépjárműben. Itt is látszik, hogy a teherautóban nem hallattszik amit beszélgetnek (képzavar!).
10960 levél
Válasz 07.06.13. 07:50 #1498
Lacko
Hát csak csúnya szavak jutnak eszembe. Más szavakkal nehéz kifejezni, hogy mit érzek. (szerencsére én vagyok a moderátor és még azelött kimoderálom magam, mielőtt leírnám). Ez az 1.08 egy fos, egy szar, sőt egy piszok nagy szemétség!

Az hogy picit lassabb lett és szarabbul jönnek be a modellek texúrák még hagyján. Azt gondoltam, azért kell a plusz géperő, hogy jobb legyen az AI vagy mittudomén. De sajnos ennél sokkal rosszabb a helyzet. 5 perc játék után elkezdett képregényesedni, de nem 3-5 fps, hanem 0,0005 fps. Szóval azt képzeljétek el, hogy 15-20 másodperc állás, egy másodperc mozgás, aztán megint 15-20 másodperc állás.
Amitől így kiakad, az pont a nem annyira gépigényes rész: pl egy Stryker belseje, vagy (és most kapaszkodjatok meg): egy 2D-s térkép. Ha térképre váltottam, akkor keresztet vethettem az egészre.

SIRALOM!!!!

Ennél még az 1.0-ás sajtó verzió is jobb volt, pedig az is rémálomszerű volt.

Ezt az omega (mert nem béta az tuti) tartalmat hogyan adhatták ki hivatalos patchként????

Jobb semmiben nem lett, rosszabb viszont sokmindenben.
Most a hétvégémet szarhatom el azzal, hogy ArmA le, aztán újra fel és 1.05 vissza.
Én tisztelem a cseh srácokat, de ezért az 1.08-ért dögöljenek meg!
112 levél
Válasz 07.06.12. 21:02 #1497
Icebird
Elkezdtem próbaképp arma alá az ofp 1985 kampány konvertálását.
Kisebb hibák javíthatók.
A bénázást nem kell nézni!
ArmA Campaign 1985 - Training
14642 levél
Válasz 07.06.12. 20:17 #1496
Razor03
Pedig ki lehet kapcsolni, az 1.5-ös verzióban, ez 100%.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 07.06.12. 20:12 #1495
KisCsirkee
OMG! Hát nemtudom de az ArmA 1 gépgyílkos. A füvet meg ki lehet kapcsolni, ugyanis engem iszonyatosan irrítált és jó pár FPS nyertem vele, így már leetne azon a konfigon is röccmentesen játszani. A mostani konfigom, nem nagy cucc, mediumon igenis szép látvánnyal viszi magán a cuccot, bár sok egység közelébe nem szeretek menni a kevés RAM miatt, erdőnél meg megy 5FPS-el, de ki lehet heverni.

Az a télapó!!!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 07.06.12. 20:06 #1494
Razor03
Értem miről beszélsz és csak bólogatni tudok. Meg ugyebár érződik, hogy az Armát az amcsiknak csinálták, hisz az aktuális politikai helyzet miatt isszonyat jól el lehet adni, még ha fiktív is a környezet/kampány úgy összességében tudjuk mire utal.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10960 levél
Válasz 07.06.12. 13:03 #1493
Lacko
"Hát és az ArmA bizos sokat jelent egy jenkinek, de nekem kevesebbet... "
Itt természetesen az ArmA kampányára gondoltam és nem az ArmA-ra, mert az nekem is nagyon sokat jelent. Nem véletlen, hogy mindennap szöszlök vele...
10960 levél
Válasz 07.06.12. 12:58 #1492
Lacko
Az OFP kampányaiban volt valami megragadó, ami hiányzik az ArmA-ból: egyrészt a hangulat, a történet, és az érzés, hogy tényleg ott vagy. És ami a legfontosabb: hogy te csak egyetlen ember vagy a többezerből, aki résztvesz a háborúban. Ezt egyetlen másik játék sem adja.
Az ArmA ugyan erre képes lett volna, de szartak bele és csináltak egy rambó kampányt. Egyedül egy század BMP ellen.

Amikor a Resistance-szal játszottam, majd lefordultam a székről. Lefikázhattok, de az életem egy elrabold darabját kaptam vissza: amikor gyerek voltam, úton-útfélen a gyűlölt vöröskatonákba botlottunk és úgy gondoltam, hogy mindenképpen eljön majd a forradalom, amikor harcolni fogk ellenük. Nem jött el. És amig nem játszottam a Res-sel, addig nem is értettem, hogy ez valahol hiányzik belőlem. Természetesen nem pótolhatta, de begyógyított valamit. Ezt egy jenki vagy egy New Funlandi nem értheti meg. Nekem ezt jelentette az OFP!

Hát és az ArmA bizos sokat jelent egy jenkinek, de nekem kevesebbet...
Szerencsére maga a motor képes erre, ezért is küzdünk itt páran a küldi- és kampányszerkesztéssel.
14642 levél
Válasz 07.06.12. 12:47 #1491
Razor03
Van egy PH-es srác, aki ész nélkül fejleszti a gépét, mert fullon nem megy neki az Arma (és itt tényleg a full-full grafikára kell gondolni). A srác vett 8800 GTS kártyát, de az nem bírta fullon. Aztán vett 8800 GTX-et, az sem. Azt is eladta, hogy majd a Radeon HD 2900 XT-vel jobban jár. Mint kiderült az sem vitte rezzenéstelenül (persze a gép többi része sem volt gyenge, 4 GB RAM, Core2 @ 3.6 GHz).

Én az ilyen embereken nevetni tudok. Én be tudtam úgy állítani a grafikát, hogy u.azt a látványt nyújtsa, mint ha csumára vennénk mindent, pedig nincs rajta élsimítás, meg full árnyékok, maximum fű távolság, meg ilyen jelentéktelen dolgok (a lényegesebb opciók, textúrák, shaderek viszont max-ra vannak állítva, mert ezek adnak legtöbbet a látványhoz). A játék grafikája döbbenetesen szép, és tökéletesen fut (azt leszámítva, ha erdő fölé repülök, akkor azért 10-14 fps is befigyel). És azt mondom, ha ezt a srácot leültetném a gépem elé, higgyétek el észre sem venné, hogy nem csuma grafikán játszik. Meg harc közben úgy sincs idő az árnyékokat meg a recéket keresgélni . Ennél szerintem nem kell több! Ja és az is lehet, hogy ennek a srácnak csak az új javítást kellett volna megvárnia, nem ész nélkül gépet fejleszteni. Bár ki tudja, tényleg jó lenne erre a patch-re rátesztelni .

Amúgy engem nem zavar a sp kampány "gyengesége". Én régen végigvittem az OFP-t, nagyon tetszett imádtam, és ennyi (tehát nem játszottam multiban, meg a sok addon-al). Most hogy kijött az Arma, eljönnek a régi OFP-s emlékek, az a hamisítatlan Bohemia-OFP hangulat. Jó, persze azt érzem,hogy a „történet” gyengusz, meg a küldetések is rövidek, meg nem az igaziak, de nekem azért így is nagyon tetszik.

Ja és kíváncsi leszek, mit szenvednek össze a Codemaster-ék a noen enginnel, OFP 2 néven, szerintem az a játék egy vicc lesz, és semmi köze sem lesz az igazi Bohemia-s OFP-Arma franchise-hoz.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10960 levél
Válasz 07.06.12. 12:20 #1490
Lacko
Szerintem a GSO-n nem is az volt a fikázás, hogy nem megy nekik a tescos pc-n, hanem hogy fingjuk sincs, hogyan kell játszani és a CoD-hoz szoktak hozzá. De valaki elég jól kiosztotta őket, amikor reggel olvasam: megköszönte nekik, hogy köszi, hogy az ilyen kis pöcsök nem szeretik az ArmA-t, mert így lehet multizni nyugodtan.
12857 levél
Válasz 07.06.12. 12:08 #1489
konrad
Egyetértek veled teljesen, mármint egyesek "fikázásával" kapcsolatban. Kell az arma-nak egy optimális kari (nem a legbrutálabb), aztán hálásan elkocog az rajta. Egyesekkel tényleg az a baj, hogy van egy kevésbé időszerű "vasuk", de azért ennek ellenére felhúznak mindent "verihájra", aztán jönnek a lesajnáló nyilatkozatok. (Néhány ilyen "kockamarci" az ofp megjelenésekor még tíz éves sem volt, de most már "öreg" ofp/arma veteránok...no mindegy, nem szeretném őket megbántani.)
14642 levél
Válasz 07.06.12. 11:50 #1488
Razor03
Ez igaz, erre nem is gondoltam. Még a végén elszállnak a mentéseim aztán kezdhetem elölről.

Egyébként más fórumon (egész pontosan a GSO-n) néztem a kommenteket a patch-el kapcsolatban, aztán csak azt lehet olvasni, hogy így szar meg úgy szar a játék, mert ronda a grafika meg szaggat stb. Engem az ilyen annyira felháborít, amikor sok kis GS kockamarci az FX 5200-es kártyájával leszarozza a játékokat, mert nem bírja a gépe. Meg úgy általánosan, mai fiatalabb korosztálynak semmi sem tetszik, mert el vannak kényeztet minden féle csicsás játékkal, így semmit sem tudnak értékelni, ami nem a Serious Sam elven játszható. Nah, nem akarok itt károgni, mert ez a topic nem erről szól, csak kicsit felmérgeltek azok a hsz-ek.

Ja és az a kéményes nagyon kész !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
6448 levél
Válasz 07.06.12. 11:35 #1487
Sabar
Te jó ég, ez már beteges Ez a mikulás kiugrana előlem egy bokorból, összesz*rnám magam, olyan gonosz feje van (ha jól láttam ).

Én még nem tettem fel az 1.08-at, pont a kampányok miatt, nehogy valamelyiket ne tudjam folytatni
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
14642 levél
Válasz 07.06.12. 11:07 #1486
Razor03
Egyébként azt mondják, hogy az új patch megint javít a sebességen .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12857 levél
Válasz 07.06.12. 10:57 #1485
konrad
Na, az csodás....Még jó hogy "időben" leteszteltük neki...
10960 levél
Válasz 07.06.12. 10:12 #1484
Lacko
Konkrétan johnnyboy sírt, hogy a Last Tango in Bagango nem működik 1.08 alatt...
12857 levél
Válasz 07.06.12. 10:05 #1483
konrad
"hazavágja az eddig készített küldiket..."

Ez pontosan mit jelent Lacko? Vagy alaptalan a "sírás-rívás"?
10960 levél
Válasz 07.06.12. 08:18 #1482
Lacko
Tegnap nem sikerült hazavinnem a patchet, de ma nagy sírás-rívás van a neten, hogy hazavágja az eddig készített küldiket...
36 levél
Válasz 07.06.11. 23:37 #1481
StormZSIR
Bodman!

Az 1.05-ös patch a kelet-afgán verzióból is angolt (is) csinál.
Az 1.07 beta patch pedig már tartalmazta az A-10-et is.
Storm
12857 levél
Válasz 07.06.11. 23:09 #1480
konrad
Lacko ma egy érdekes dologra hívta fel a figyelmemet, hogy mit "rejtenek" az Arma gyártelepek kéményeinek sötét mélységei! Nem bírva kíváncsiságommal megnéztem:ÍME! "Bohémiások" nagyon ezek a cseh srácok
91 levél
Válasz 07.06.11. 13:39 #1479
bodman
Ja ja elnéztem,bocsesz.67 kb!
10960 levél
Válasz 07.06.11. 13:34 #1478
Lacko
67MB!?!?!?!?!?!?!?

Ember! ez borzalmasan sok. Mi a fenét raktál bele? A gigászi szinkronos Perpetua 12MB, pedig az tele van hangokkal, amik nagyok. Nem kellene ekkorának lennie. Ha nem raktál bele semmi hangot, akkor KB-ban kellene ekkorának lennie.
91 levél
Válasz 07.06.11. 13:28 #1477
bodman
Na elmentettem singlébe ahogy írtátok.De ha ott elindítom nem az introval kellene kezdódnie?Vmit el***tam?67 mb,keresek vmi helyet ahova felteszem,
rem sikerül,ilyet még nem volt szerencsém csinálni!A linkelésről nem is beszélve
A supergameren ezt írják:
"Cseh verzió. A játékhoz nemrég kiadott 1.05-ös patch óta már a cseh verzióban is kiválasztható az angol nyelv, így teljesértékű angol nyelvű szoftverré állítható."
Tehát gondolom az 1.08-assal is már angol lenne nem?Mindegy végülis,2000 ft a külömbség tehát az angol lesz amit megrendelek.
10960 levél
Válasz 07.06.11. 13:21 #1476
Lacko
Na jó! Mivel az első kérdésedre ketten is válaszoltunk, megpróbálok a másodikra.

Tehát ha az ArmA-d 1.05-ös akkor ez a patch kell rá, hogy 1.08-as legyen. ha 1.04-es, akkor előbb fel kell raknod rá az 1.05-öst.

Szerintem egy cseh ArmA-t nem fog angolsítani egyik patch se. Arra van egy külön fordítás, amit nem hivatalos és egy srác csinálta. De erről nincs tapasztalatom.
12857 levél
Válasz 07.06.11. 13:07 #1475
konrad
Bocs Lacko, bodman Most frissült az oldalam, nem láttam Lacko válaszát...
12857 levél
Válasz 07.06.11. 13:00 #1474
konrad
"kész vagyok egy küldivel"

Mentsd el a single missionok közé és azt a küldineve.sara fájlt küldheted annak, aki tesztelni akarja (pld. én is szívesen megnézem ) De ha több megás a mérete, akkor tedd ki valami letöltő helyre!
10960 levél
Válasz 07.06.11. 12:34 #1473
Lacko
Bodman: a szerkesztőben, amikor elmented a küldit, van egy legördülő. Ott kell kiválasztanod a másodikat a listábol: Save as Sinle Mission (vagy valami hasonló). Ekkor az odamenti a Mission-ök közé és már pbo lesz belőle, amit ki is pakolhatsz. Érdemes egy readme filet is készíteni, hogy ki készítette, sztori, meg hogy nem kell hozzá addon és 1.05-alatt teszteve... stb. És ezt a két filet zippeld össze és aztán kirakhatod.
10960 levél
Válasz 07.06.11. 12:31 #1472
Lacko
Retee: Köszi!


Srácok, akkor itt van a Dome-on a patch. Innen kicsit gyorsabb lesz.
91 levél
Válasz 07.06.11. 12:10 #1471
bodman
Lacko:ha kész vagyok egy küldivel,milyen progival kell "összefűznöm",hogy egy darab .pbo fájlt kapjak?Már csak ez hiányzik és kész az első küldim!
Ha érdekel vkit,szívesen elküldöm neki tesztre,de ne várjon senki profi munkát!Amolyan kezdő.
Más.Ha cseh armát veszek,azt ezzel a legujabb 1.08-as peccsel már angollá
tudom tenni?Ebben benne van egészen 1.05-1.08-ig minden ?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.