Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
10961 levél
Válasz 07.06.06. 09:48 #1420
Lacko
Igen, igen. Nyulak --> nyuszibusz.

A másik kedvenc szavam a lövegkezelőre a "lövegfelhuzerátor".
10961 levél
Válasz 07.06.06. 09:46 #1419
Lacko
A problémáidra:

1., Ezt azért hagyták ki, hogy az 1000dolláros VBS2-be tehessék be. De szerencsére scripttel megoldható! Próbáld ki a Nicest nevű küldimet, abban pontosan ezt csinálhatod: a saját tüzérségtől kérheszt tűzcsapást.
2., OFP-ben a tüzet szüntess az teljesen leblokkolta a katonákat. Ez szar volt, mivel önvédelemre se lőttek. Az ArmA-ban a tüzet szüntess azt jelenti, hogy ne támadjanak. De ha őket lövik, vagy veszélyben az életük, akkor lőhetnek. Azaz reálisabb.
Stryker elüti a katonád = teljesen reális. Szerinted a magyar hadgyakorlatokon, hány srácot tapostak el a tankok?
3., Tök igazad van. Ebben állati szar az ArmA/OFP. Sőt városon belül is nagyon gyengusz.
4., Pisztolyt sosem szabad adni AI katonának. Ha pedig van nála, akkor azonnal el kell venni. Ez már az OFP-ben is így volt.
44 levél
Válasz 07.06.06. 09:38 #1418
Sandman
Heló!
Nekem elég sok kérdésem merült fel a programmal kapcsolatban.
Egyébként szépen meg van csinálva, csak azért pár dolog még javításra, bővítésre szorul. Pl.:
-A lövegek csak közvetlen irányzásra képesek. Ha én megkerülök egy hegyet, és távcsővel bemérem a rosszfiúkat, akkor már nem tudok rájuk tüzérségi csapást kérni.
-Az egyes fegyvernemek között nem nagyon van együttműködés, mindeki lő, amerre lát. Ha mondom az embereimnek, hogy tüzet szüntess, akkor is lőnek, ha ellenséget látnak. Múltkor a STRYKER - ami elvileg támogatna minket - elütötte az egyik emberemet. Ott kiabált!
-Az épületekben való mozgás elég nehézkes, összevissza botladozik a játékos. (Ez a hülye mozgás az OFP-ből öröklődött.)
-Egyszer elfogyott az egyik emberem lőszere, és utasítottam, hogy vegye fel egy elesett ellenséges katona fegyverét. Fel is vette, de továbbra is a pisztollyal bohóckodott.
Szóval nagyon jó játék, de a rengeteg lehetőség miatt sok kérdés is megválaszolatlan marad. Emiatt gyakrabban kéne upgrade-eket kiadni.
A legtöbb gond azért van, mert az embereimet gép irányítja. Ha sikerülne igazán jó csapatot összehozni, akkor össze lehetne állítani rajokat, és emberként multiban játszani. Óriási lehetőségek lennének benne. Lehetnének harkocsizók, harci helikopteresek. Jó kis ütközeteket lehetne vívni.
Ezért szeretném mindenáron kipróbálni a multiplayert. Persze annak is megvan a veszélye, hogy hülyegyerekek játszanak, és mindenféle koncepció nélkül lődöznek mindenre, ami mozog. Ezért elsősorban olyan emberek kellenének, akik értenek a katonásdihoz (ne kelljen elmagyarázni, mi a raj, szakasz, század...), vagy elfogadnának alapvető szabályokat.
Ez a dolog már repülőszimulátoroknál jól működik, vannak virtuális alegységek. Az Arma erre rendkívüli lehetőségeket biztosít.
"Micsoda kétszínű alak ez a Bakter!" /Regős Bendegúz/
12857 levél
Válasz 07.06.05. 20:23 #1417
konrad
Szívesen segítenék, de én sajnos nem multizok!
12857 levél
Válasz 07.06.05. 19:00 #1416
konrad
"Nameg ugyis konyhára vittek volna,az meg gondolom nem olyan izgi"

A szakácsoknak volt a legjobb helyük: kaja mindig volt, soha nem piszkálták őket és a maguk urai voltak! (Emlékszem, hogy 91-ben szakácsként nálunk volt katona egy Horváth Zsolt nevezetű srác, akivel aztán jó haverságba kerültem, mert tényleg egy tök jó fej srác volt! Amikor ÜTI.h. szolgálatban voltam, akkor Zsoltékhoz mentem kajálni, mert jól főzött, közben a konyhán meg ezrrel bömböltettük a Depeche Mode-ot! Fiatal hadnagyként nem nagyon érdekelt ez a "fegyelmezetlenség", király volt. Később ez a srác - mivel szerette a zenét - ismert - "karriert" futott be: ma ő a Kozmix szintise...)

Viszont a konyhai "csellózásra" beszosztott katonák azok tényleg nagyokat szívtak...
44 levél
Válasz 07.06.05. 18:04 #1415
Sandman
Sziasztok!
1.05-ös verzióm van, ez elvileg alkalmas az online játékra. Viszont ha belépek a multiplayerbe, megjelennek a szerverek, viszont amikor bejelentkezem valamelyikre, nem indul el a mission file letöltése. A játék közbeni üzeneteket látom, de magához a játékhoz nem csatlakozom. Van ennek valami trükkje?
Köszi
"Micsoda kétszínű alak ez a Bakter!" /Regős Bendegúz/
91 levél
Válasz 07.06.05. 17:16 #1414
bodman
Én nem voltam katona sajna,ugyhogy kicsit irigyellek titeketEzért jókat vigyorgok ezeken a történeteken .Sokan
nem akartak anno bevonulni,de mikor még sorozás volt ugyebár nem lehetett
kikerülni.(na jó kilehetett.Én a sorozásig jutottam,az maradt meg bennem hogy egy csávesznek kb 4(!)általánosa volt,írni is alig tudott
így hát hazazavartákNameg ugyis konyhára vittek volna,az meg gondolom nem olyan izgi
12857 levél
Válasz 07.06.05. 15:10 #1413
konrad
Ez állat jó El tudom képzelni, amint a bűzös szagú káposztadzsuva "odakozmált" az utastérbe Lehetett mit sikamikálni... Egyébként a káposztakonzervet utáltam a legjobban, ellenben a gyíkhús isteni volt...egy feles után

"Mi felderítőként "gyíkok" voltunk"

Ezt sem hallottam még, bár sajnos felderítőkhöz soha nem volt szerencsém, még összfegyvernemi gyakszikon sem! A híradókat (minket) meg úgy tudom "fülesek"-nek hívták...

"lövészek -> nyulak" elnevezésből adódott"

Vagy "bokorugrók", nálunk legalábbbis az ezredben ez elterjedtebb volt
6448 levél
Válasz 07.06.05. 14:41 #1412
Sabar
Én néha UAZ helyett azt loptam, hogy ne az első golyó luggassa ki

A nyuszibusz meg a "lövészek -> nyulak" elnevezésből adódott, némi fegyvernemi rasszizmus... Mi felderítőként "gyíkok" voltunk

Nna, káposztakonzerv. Olyan sztori, ami szerintem minden 20. katonaviselt haverjával megtörtént. Állítólag egy BMP személyzete egyszer úgy gondolta, hogy lövészeten megtréfálja a szomszéd BMP-seket úgy, hogy a vaklőszer elé beraknak a lövegcsőbe egy káposztakonzervet (véletlenül pont olyan az űrmérete, nahát...), az majd jól összemocskolja a járgányt, és a haverok meg pucolhatják le a cafatokat egész nap. A sztori szerint nem egészen így sült el a dolog, mert a konzerv átszakította a BMP vékonyka páncélzatát és a harctérben "robbant". Hát ganézás lett belőle, csak nem kívül kellett kitakarítani, hanem belül. Szerencsére nem volt bent senki hátul. Hogy mi volt a bünti, nem tudom, mert egy jópár centis lukat nehéz eldugni a gyakorlat végeztével...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.06.05. 14:23 #1411
konrad
Igen, emlékszem! Nem is szerettem túlságosan, mert egy kicsit olyan "felesleges" volt az alkalmazásuk! Mert mire lehetett őket használni...?
10961 levél
Válasz 07.06.05. 14:01 #1410
Lacko
Ja igen, és szólni akartam, hogy OFP-ben pl csak fegyverzet nélküli BRDM volt!
12857 levél
Válasz 07.06.05. 13:58 #1409
konrad
...vagy bömpi, legalábbis mi híradók így hívtuk őket! A "nyuszibuszt" nem hallottam soha, de nagyon találó

És a BTR rövidítése: "bronyetranszporter" (szálllító jármű)
12857 levél
Válasz 07.06.05. 13:55 #1408
konrad
"(Konrad, a "lekopácsolom 3 példányban" egyébként az Asterix és vikingekben volt, a havonta megjelenő Alfa újságban.)"

Be nem ugrott volna, soha nem olvastam Mindjárt válaszolok a méledre!
10961 levél
Válasz 07.06.05. 13:50 #1407
Lacko
A járművet nem tudod alapparancsokkal paradroppolni. Az szerintem a transzport scriptnél is bonyolultabb scripttel lehetne megoldani...

Próbálkozz még! Nekem a DoD Landing nevű küldijében (2.) van ez a script és simán hoznak a BH-k egy Strykert meg egy M113-at...

A felrobbanás mit jelent? Látványosan nekicsapódik a földnek, vagy a levegőben felrobban?
10961 levél
Válasz 07.06.05. 13:47 #1406
Lacko
Én azt hittem Linda vagy Kántor... De most, hogy így mondod, tényleg emlékszem a római hivatalnokra és a kőtömbökre.
Alfa bakker, de jó is volt. Egyszer rossz voltam és büntetésből anyám kivágott több évfolyamot a kukába. Akkor dacból nem érdekelt, de most már visszasírom... és nem csak az Asterix miatt.

Jöhet a káposztakonzerves sztori.

Én csak azt olvastam a szlengszótárban, hogy a BMP "magyar" neve: nyuszibusz.
6448 levél
Válasz 07.06.05. 13:26 #1405
Sabar
Na és a BMP története a káposztakonzervvel? Ismeritek?

(Konrad, a "lekopácsolom 3 példányban" egyébként az Asterix és vikingekben volt, a havonta megjelenő Alfa újságban.)
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
3933 levél
Válasz 07.06.05. 12:57 #1404
Samu G
Köszi (azt azért nem gondoltam volna h. a páncélt is átviszi )

De akkor már n is beszúrok párat :
“The Stryker is extremely mobile and can cross urban terrain quickly and QUIETLY”

“It has fairly good sprint speed and can pursue civilian cars with some degree of success"

"We have Strykers drive away from an IED strike with all eight tires flat, roll into the (forward operating base), get refitted with new tires and equipment and be back on the streets within hours.
That’s significantly different than a tracked vehicle. An IED strike that breaks the track of a Bradley or M1A2 (Abrahams) tank will disable the vehicle for several hours until the crew can either repair the track or get the vehicle evacuated by other means. Those long hours sitting in a kill zone of an IED strike can be dangerous times for Soldiers with the enemy still watching"

Szóval azért látható hogy sok előnye van..
gumikerék itt is megmutatkozik : kilukad akkor továbbmegy (még ha miond lapos is), míg ha lánc leszalad akkor gebasz...

Bár az nyílván hibás döntés hogy erre alapozni az egész hadsereget. Van amihez nehéz M2 kell, de van amiben a Stryker jobb...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
12857 levél
Válasz 07.06.05. 12:43 #1403
konrad
Köszi Sabar, máris nézem!
91 levél
Válasz 07.06.05. 12:43 #1402
bodman
Nos ez a transport nem jön össze.A végén már 5 egységgel csökkentem a magasságot.Robban,nem akad le,stb.Ellenben egy paradrop is "segítene" rajtam.
Kipróbáltam,viszont csak a személyzet ugrik ki.Vagy van vmi spéci script ami kidobja a vehicle-t is?
12857 levél
Válasz 07.06.05. 12:41 #1401
konrad
Több funkciós a BRMD: nálunk csak "FUG"-nak hívják! Van olyan is, amilyet te írsz, páncélelhárító fegyverzettel ellátva vagy kisebb kaliberű gépuskával illetve a vegyivédelmisek használják még mentesítési feladatokra, fegyverzet nélkül. De épp minap olvastam egy ZMNE-s tanulmányban, hogy lassan kivonják őket a hadrendi alkalmazásból.

Visszatérve a BTR-80 kerekekre, megkérdeztem a szomszéd alezredes szakikámat: ugyan megerősített gumiköpennyel rendelkezik, de egy 7,62-es géppuska egyetlen egy lövéssel (!) hazavágja, bár a kerék defekttűrő!(Sőt a 7,62-es még az oldalpáncélzatát is átviszi!) A srác azt mondja, hogy elvileg így egy AK-74 célzott és a 30-as tárból sorozott lövésekkel is gallyra teheti a futóművét, amitől persze még harcképes a jármű! És még egy adalék:

"A gumikerekes jármű alacsonyabb fogyasztással bír és karbantartása is egyszerűbb, igaz, a kerekek sérülékeny jószágok, még akkor is, ha mindenféle ügyes trükkökkel igyekeznek defektmentes kerekeket készíteni (jellemzően valamilyen keménygumi-merevítést, illetve nitrogénnel töltött cellákat használnak)."

És néhány kritika a Strykerekről:

"A tervek szerint a Stryker alapjain nyugszik a közeljövő amerikai hadserege, kezdve a páncélozott gyalogsági szállítójármű-változattól (Stryker ICV) egészen az önjáró löveg változatig (Stryker MGS) - már ha végigviszik a tervet. A Stryker ugyanis rövid úton a kritikusok fő célpontja lett, mert több téren sem igazán felel meg az elvárásoknak. Az ICV változat üresen is több mint 16, az MGS változat pedig 19 tonna, ráadásul alig férnek bele a legújabb és legnagyobb C-130-asba (ez a C-130J típus, és jelenleg még nincs túl sok belőle). Mindemellett fegyverzete - akár az orosz, akár az európai hasonló harcjárművekhez képest - gyenge. A páncéltörő rakéták elleni védelmet az Irakban szolgáló amerikai Stryker ICV-ken pl. egyelőre úgy oldják meg, hogy egy fémketrecet szerelnek a jármű köré, amely (remélhetőleg) megfogja, illetve idő előtt kisüti a rakétát.

Az iraki háborúban a Stryker-ekkel kapcsolatban szabályos nyilatkozatháború robbant ki. Személyzetük szerint olyan jók, hogy álmodni sem lehetne szebbet, egyesek azonban kétségbe vonják ezt, és felemlegetik az első Stryker egység egyik tisztje, Chuck Hodges őrnagy szavait: "Ez nem harcjármű. Ez egy szállító jármű". Irakban ugyanakkor a városok ostrománál (pl. Fallúdzsa) mind a tengerészgyalogság, mind a hadsereg előnyben részesítette a lánctalpas egységeket - egyszerűen azért, mert komolyabb páncélzattal és tűzerővel rendelkeztek... Lehet, hogy Shinseki tábornok tévedett, amikor a Stryker harcjárművekre akarta áthelyezni a hangsúlyt?" /Forrás:A jövő harcjárműve: lánctalp vagy kerék? c. tanulmány/
6448 levél
Válasz 07.06.05. 12:18 #1400
Sabar
Konrad, küldtem mailt a kampányról.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
3933 levél
Válasz 07.06.05. 12:12 #1399
Samu G
akkor már értem a dolgot.
A FUG-ot úgy általában használják ? Az nem csak a magyar gyártmányú (győri talán) saját neve ?
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10961 levél
Válasz 07.06.05. 11:56 #1398
Lacko
A BRDM csak egy kocsi, azt raknak rá, amit akarnak. Van az ArmA-ban olyan rakétár BRDM is, amit te mondasz.

Ja és a BRDM magyarul FUG...
3933 levél
Válasz 07.06.05. 11:53 #1397
Samu G
Nekem szövetségesek szétkapták az Ural-t mire odaértem. (bár ez nem számított, volt nálam M136). Viszont a kevés ellenség érdekes értelmezés. Most gyors fejszámolás után 17 embert számoltam meg (csak azok akiket személyesen én tettem hidegre a 3-ik városban, úgyhogy bőven 20 felett volt összesen + 2 BRDM) de nem is a kirohanó, hanem a parton rostokló BRDM idegesített, nem is tudtam vele mit kezdeni
Bradley meg tényleg hiányzik ( főleg ugye hogy csak géppuskás APC van nyugati oldalon) remélem járműkészítők belehúznak(bár úgy tudom nem rajtuk múlik, hanem a fejlesztőkön)

Amúgy ti biztos tudjátok : BRDM a valóságban nem véletlenül páncélelhárító izé (tetején pár rakétával) nem pedig gépágyúval ? (csak mert én úgy tudtam
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10961 levél
Válasz 07.06.05. 11:50 #1396
Lacko
Hát ezzel tökölni kell, nem ilyen egyszerű. Valószínüleg az történt, hogy megy 80 magason, erre kiadod, hogy 15, ekkor rémülten ereszkedni kezd és odavágja magát a földhöz. Én úgy szoktam - bocs ezt tényleg nem írtam - hogy több WP-t teszek logaritmikusan egyre sűrűbben és először 40-re viszem le, aztán 20-ra és aztán 15-re..., és utánna meg nagyon gyorsan vissza 80-ra, hogy ne menjen neki a fáknak, vagy a domboknak.
12857 levél
Válasz 07.06.05. 11:44 #1395
konrad
Malden, Everon, Kolgujev, de 1.07 kell neki

Nagyon szép tájak, ofp-fíling (szerintem):

Everon 1

Everon 2

Everon 3
91 levél
Válasz 07.06.05. 11:38 #1394
bodman
Lacko:Minden faxaKösz!
De mikor el kezd ereszkedni a heli,felrobban ő is meg a jármű is.
Pedig a helinév flyinheight 15.
10961 levél
Válasz 07.06.05. 11:31 #1393
Lacko
Hát ha megnézed szerkesztőben, meg fogsz lepődni. Bazi kevesen vannak abban a 3. faluban. Nincs egy teljes raj. Csak egyenként vannak (ami elvileg a te malmodra hajtja a vizet, mert butábbak) és genyón elbújtak (de ez elvárható a védőktől, főleg ha kevesen vannak és sokan támadnak rájuk).
Az a BRDM nekem is megnehezítette az életemet, de sokadszorrá, már tudom, hogy jön (magától jön, nem én - a készítő - hívtam oda, csak mondtam neki, hogy védje a várost) és konrad kérésére pakoltam RPG-t a nem messze veszeglő Uralba, így onnan simán ki lehet kapni.

A fő gond egyébként az egész tengerparti völgy, egyetlen síkság. Tehát az utolsó városban védekező BMP-k simán kikapják a 2. falut ostromló Strykereket (néha)...
Meg amit itt lentebb felvetettünk, hogy a Stryker nem igazán ellenfél egy BMP-nek. Bradley kellene... De nagyon!
3933 levél
Válasz 07.06.05. 10:09 #1392
Samu G
pár napja töltöttem le a pcdome-os linkedről.
A fő baj hogy egy BRDM kirongyolt a városból, be a támadó alakulatok köé, és elintézte mindet (énb embereim túlélték, hátrébb vontam őket). nem volt idejük használni a páncéltörőt (vagy nem is volt nekik ). Végül nekem kellett oldalról kilőnöm. (épp a parton kúsztam). A városban meg sunyi helyen vannak a katonák (és rengetegen : pl elsősegélysátorban négyen dekkoltak). Mire kiírtottam őket kifogyott a lőszerem (pedig előtte töltöttem fel az M113ból (ami azóta már elhalt). Úgy érzem ha nem sniperrrel mentem volna még ennek a városnak a legyakására se lettem volna képes. (és utolsó BRDM-el a parton nem is tudtam mit kezdeni, amint kidugtam egy hajszálam már le is lőtt (pedig nem is láttam) ezért viszont embereim is csak kúszva tudtak felzárkózni. (ráadásul többi szakasz eléggé forrófejű - városban mindenhol az ő hulláikba botlottam.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10961 levél
Válasz 07.06.05. 10:08 #1391
Lacko
Nos ha azt a transport scriptet használod, amit a multkor belinkeltem neked, akkor a következő a helyzet: ha beíirod valahova (erről később), hogy:
[helikopternev, m113nev] exec "szkriptneve.sqs"
Akkor az m113nev nevű cuccot berántja a helikopter alá (feltéve ha az elég magasan repül, hogy befér alá). Aztán addig lóg ott alatta, amig í helikopter le nem ereszkedik annyira, hogy a cucc a földet érje, mert akkor "leakad" róla és külön folytatják az útjukat.

Ha az elején van rajta, akkor a helikopternek ugye beállítod, hogy Flying, azaz a kezdetek kezdetén eleve repül és nem a földön van.
Ez után csinálsz egy init.sqs nevű filet (ha még nem csináltál, ez az a script, ami minden küldi elején amutómatikusan lefut, tehát bármi, amit a küldi elején akarsz, azt ide érdemes írni) és ebbe beleírod a fenti futtató sort. Ekkor a küldi úgy kezdődik, hogy a heli a levegőben és alatta csüng a cucc.

Ha felvenni akarsz, akkor a heli menjen a cucc fölé (ez vérszívás lesz, mert pontosan sosem fog oda menni, ha meg igen, akkor nem jó magasságban, de hát ez van). Tegyél le egy kisebb triggert 20-as átmérőjűt a cucc köré és húzz egy group vonalat a trigger közepe (zászló)tól a helikopterig. Ekkor a trigger cak akkor fog aktiválódni, ha konkrétan ez a helikopter oda ért. Na és ennek a triggernek az on activation mezőjébe írd be a fenti futtató sort. Tehát odamegy a heli és amikor odaér akkor "felrántja" maga alá a cuccot. Ezen picit szépíthetsz, ha trükközöl a
"helikopternev flyInHeight 20" paranccsal. (ez 20 méter magasra viszi le(vagy fel) a felikoptert. Pl így kell majd leraknod a cuccot, hogy a helikopter WP-jébe beírod, hogy: helikopternev flyinheight 10
Ekkor leereszkedik a cuccal és kiakasztja.
91 levél
Válasz 07.06.05. 09:12 #1390
bodman
Az igazság hogy mindkettő megoldás érdekel.Ha nem is teszem bele mindkettő fajta scriptet,a későbbiekben még jó jöhet.De ebben a küldiben talán az
"elmegy érte" variáció kell.
Kérdés:
a triggerben a type legördülő menüben a Guarded by opfor/bluefor/independ.,switch,loose tulképpen mire való?
Mire lehet használni?Erre még az ofp-ben sem tudtam rájönni
10961 levél
Válasz 07.06.05. 08:34 #1389
Lacko
Phaser: Ugye 1.04-es az ArmA-d? Konradnak ugyan ez történt. Nem jelent meg a rádiója, hogy hívja a helit. Szerintem endmission-ölj és nézd meg a többi küldit és nem ránézek erre a fránya rádióra, hogy mi a franc van. Kösz a report-ot!

SamuG: Köszi, hogy végigtoltad. Sajnos én is úgy érzem, hogy nehéz lett az Afternoon. Bár most már meg tudom csinálni, mert sokkal jobban jönnek a saját csapatok. (Te mikori Afternoon-nal próbáltad?) És a páncélosaink is jobban részt vesznek az infomegosztó szkripttől. De ettől még a 2. és 3. falu közötti rész maga a "holttér". Amúgy a kisváros már nem olyan durva, mint ez a 3. falu. Azt meg nem értem, hogyan tudták kicsinálni az Abrams-eket... Nekem szerencsére még soha. Volt, hogy kicsit megpörkölték a BMP-k, de akkor elment a szerelőautóig és feljavította magát.
Az infomegosztó script miatt érdemes jelenteni az embereidnek, amit látsz (pl ott az utolsó városban a BMP-ket meg a shilkát), mert akkor az Abrams-ek is tudomást szereznek róla a script miatt és hatékonyabban megsemmisítik őket.
Na száz szónak is egy a vége. Tényleg brutál nehéz küldi. De fáj a szivem kidobni. Ezért inkább ez lesz a csúcspontja a kampánynak és innentől már nem lesznek ilyen nehezek. Legalábbis nem tervezem. (Mondjuk ezt se terveztem ilyen nehéznek).

bodman: Le kell írnod, hogy mit akarsz szállítani és hogyan. Mert pl ha a küldi legelején lebeg egy helikopter és alatta egy M113 az máshogy van, mintha a helinek el kell mennie és felszedni az M113-at...
91 levél
Válasz 07.06.05. 01:02 #1388
bodman
Üdv mindenkinek!
Lacko!Létezik olyan hogy transport script.Találtam is egyet.Ámde nem tudom használni.(kigondoltavolna.Tudnál segíteni?Csinálok 1 küldit és
ez egészen feldobná.Szóval kellene bele.Egyébként azokat az infókat amiket
Konraddal együtt adtatok,hihetetlen hasznosak.Már 2 hete bütykölöm lassan
ezt a missiont,(közben ugye munka család....),és bele adok mindent ami tőlem telik.Nah majd ha kész lesz...Közben persze olvastan a fórumot az utolsó betűig.Ebből is lehet tanulni.
3933 levél
Válasz 07.06.04. 20:37 #1387
Samu G
Végigtoltam - fogalmazzunk így - DoD-t.
Azt kell mondjam Afternoon valami ISZONYATOSAN nehéz. kísérő egységek mind elhaltak (BRDM-ek megölték), csapatomat hátrahagyom, gondolván uccsó város támadásához kellenek. Nagy nehezen bekommandózok az utolsó part menti városba, kinyírok mindenkit (ez is nagyon nehéz volt mivel egy BRDM akiről lesz még szó úgy is lelőtt ha nem is láttam (ezért csak épület takarásában lehetett mennem). De ettől mocskos BRDM ottragadt a parton : kinyírni nem tudtam (hiába volt nálam páncélököl, kidugtam fejemet vmely sarkon azonnal lellőtt, ill. volt hogy eltaláltam, de nem volt hajlandó robbani). Na mondom akkor ezt hanyagoljuk, ugyis enyém a város, megjött az 1.-es páncélos is. Erre meg mire megtámadnám az utolsó várost összes M1-et kilőtték, én meg kis csapatom(bár 6-an még éltek) élén esélytelen vagyok hogy nyílt terepen elérjem(ráadásul mesterlövészpuskából is kifogyott a skuló, s erre sem hagyatkozhatok már mint ezidáig-újratölteni nem tudtam mert összes Stryker/M113 már rég elhalt), úgyhogy endmission...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
200 levél
Válasz 07.06.04. 15:15 #1386
Phaser
Megint eltünt! Azt vettem észre, hogyha elmentem a játékot, kilépek majd újra elinditom és folytatom a küldetést akkor eltünik a rádió. Ha elöröl kezdem akkor megint ott van. Szerencse, hogy nem hosszú a küldi simán végig lehet egyhuzamban nyomni. Na,nekiugrok még egyszer.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
200 levél
Válasz 07.06.04. 15:04 #1385
Phaser
Újrakezdtem a küldit, és kiderült, hogy eddig nem is volt rádióm. Csak az volt ott ami mutatta, hogy éppen hol vagyok, melyik szektorban. Azt hittem az a rádió . A 0-0-1 et is próbáltam de úgy sem volt jó, pedig minden hidat kilöttem, minden ki volt pipálva, csak távozni kellett volna. Most,hogy teljesen elörol újrakezdtem az egészet megjelent a rádió is.Nemtom eddig miért nem volt ott. Megyek is hidat robbantani. Köszönöm a segitséget!
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
12857 levél
Válasz 07.06.04. 11:38 #1384
konrad
Köszi a visszajelzéseket Lacko!

"Obregani hid:
Intro: Megáll a heli a dobás elött és sokáig áll. Ez uncsi. Aztán meg egyszerre ugrik ki mindenki, helyette inkább 1-0,5sec-enként ugorjanak"

Itt csupán azt a szerencsétlen UH-t azért nem röptettem tovább, mert ha tovább megy, akkor már majdnem eléri az obregani hidat és az hülyén festene, hogy a hídról 10 méterre ugranak le Az lesz, hogy máshova teszen a helit és kevesebb kameraidőt kap! Egyébként az mitől van, hogy a levegőben ernyőző katonára nem lehet _camsettarget-elni? Ezért néz ki tök bénán az összes ilyen introm, mert csak a helikre tudom ráirányítani a kamerát, pedig nagyon szép lenne, ha ugrálva egyik srácról a másikra a levegőben, ereszkedés közben venné őket a kami! (De lehet, hogy tudom a választ? Az a #goto-s, tehát a követős script itt működne?)

"Egyszercsak szól, hogy okés mehetek utánna még volt ellenség (de ez jó volt, csak szólok)."

Tehát szólt a Czako, hogy obregan okés és mégis maradt odabent komi? Ez érdekes: én amikor teszteltem, akkor mindenki kimúlt, ráadásul a trigger is az összes komancs halálára van belőve...

"Leraktam az öt tarisznyát és robbantottam: kiírta, hogy okés mehetek, de a híd nem robbant fel..."

A francba, ezt nem értem, hogy miért nem adta meg magát!? Hova tetted a satcheleket? Pedig a hídrobbantás triggernél az összes IDs számot betettem a conditionba (26862, 26858, 26861), amelyek teljesen "lefedik" a hidat és 0.7 getdammage érték. Oké: akkor felnyomom 1-esre!

"lehetne valami rádióforgalom a heli és köztünk a kiemelés előtt"

Igen, ezt én is hiányolom, hogy csak a Crossroad, meg Czako forgalmaz! Ám az sqs fájlba ugye csak a [WEST, HQ] és a [Player] parancsokat ismerem, tehát azt nem tudom, hogy mit írjak oda neki, ha például azt szeretném az UH részéről, hogy pld. "Here is Eagle 1..." stb, módon odaszóljon nekem!

"Outro: kicsit egyszerű és az időzítéssel vannak gondok."

Igen. Itt talán vissza lehetett volna utalni és bemutatni a szétbarmolt hidat, meg esetleg az ott rohangáló - időközben riasztott - ideges komikat. Javítok majd rajta! Szövegidőzítés: örök probléma!!! Ha a camsettargetre ~10-et, a szövegre ~1 -et használok, akkor van ez. Lejjebb vettem ~5-re és ~1-re, dettó ugyanez az eredmény. A szöveget kipróbáltam ~0.5-ös idővel, ugyanez. Egyszerűen képtelen vagyok összelőni ezt, hogy ne legyenek elcsúszások...


Radio Ga Ga

"Outro: az elején beszartam - nagyon hangulatos!!! Klassz a kamera, meg a hang."

Köszi! Hát eléggé katonásra és "táboriasra" akartam venni a figurát, akkor ezek szerint sikerült! A dobpergős aláfestés egyébként a us rangerek "marsch drum"-ja, erre szoktak masírozni katonai parádékon! (Még jó, hogy a történet ernyősökről szól, de azért valahol stílszerű)

"Az ugrás itt is béna: egyszere ugranak, de unalomig látjuk a helikoptert..."

Lásd fentebb megjegyzett kamerakezelési problémámat!

"Mission: Az elején csak néztem, aztán észrevettem pár szétszóródott embert. Azt hittem, hogy össze kell őket gyűjtenem, ezért odarohangáltam hozzájuk"

Ugyanezt írtam hétvégén csirkének is: a briefingben az van, hogy gyűjtsd össze a faszikat a rally pointnál: oda letettem egy triggert, ami joinnal csatlakoztatja a bakákat az őrmesterhez! Tehát nem kell őket külön megkeresgélni, jönnek azok maguktól is! Másrészt meg ezzel azt akartam "érzékeltetni", hogy szétszóródtak a faszikáim az ugrás során!

"Megpróbáltam mesziről M136-tal kiszedni a tornyot. Fel is robbant, de nem történt semmi..."

Itt megintcsak szerintem IDs probléma van! Ugyanis nemcsak m136-al történő lerombolásnál vannak gondok, hanem a satchelnél is: ugyanis csak akkor érzékeli a trigger a robbantás tényét (majd a feliratot) és az objective completet, ha a radar tower bal oldalára teszed az aknát (ez a bal oldal az sla sátortól nézve bal oldal). Ha jobbra teszed le, akkor is felrobban ugyan, de nem aktiválódik a trigger... (egyébként következetesen itt is 0.7 a getdammage ) Még egy megoldás: nem lesz M136 a csapatnál, páncélosok úgy sincsenek, a támadó uazt meg le lehet vadászni az aimpont-tal is!

"Bomba letesz az antenna alá, de az emebereimet arrébb küldtem, hogy ne legyen baj: erre elkezd egy zene meg kiírja, hogy megyünk Modestába és check your weapon..."

Jaja, ezt elcsesztem, mert túl közel tettem azt a triggert a domboldalon, ami aktiválja a zenét, dumát és az sla ellentámadást. Majd akkor arréb rakom!Itt a bibi

"Tegyél abba a triggerbe, ami a zenét és a dumát indítja egy (eredetileg az van, ott hogy: this) olyat, hogy this and radioover és a radioover akkor legyen true, ha a rádió robbant."

Ezt nem értem: ha a rádió robbant...

"Jó az ellentámadás"

No ennek örülök, pedig pont ezzel pöcsöltem a legtöbbet, az AI miatt! Jó van akkor, jól dolgoznak a komikáim

"Az a falucska köztünk és a torony között tök üres volt. Ha nem is oroszok, de legalább civilek vagy valami legyen benne."

A civileket ugye az elején összefogdosták, de vegyük úgy, hogy néhányan megúszták...Jó, akkor lesznek civilek, meg autók is!


"(Modesta) Párszor próbáltam frontálisan támadni, de esélytelen."

Szét kell húzni a bandát "line"-ba, majd a legelső (fehér) házhoz kell rohanni és onnan kikukucskálva a főutcán előrerohanó verebeket le lehet szedni, mindeközben jobb és balodalról is fedezik a ember valagát a többiek! Főleg a jobb szárnyra kell figyelni, mert ott is kóborolnak előrefelé a ruszkik!

"Végül fogtam az egyetlen gránátom és odavágtam: a robbanás felénél (vagy még az elejénél): vége a küldinek..."

Jaja. Itt a vége kiábrándító, hogy rögtön bejön az end mission: vagy ezt az 5 mp-et teszem be vagy bevágok neki egy cutscenet valami zenével!


"Nagyon szép az elrendezés meg a táj, meg a beállítás. A rádió talán lehet kicsit közelebb. Illetve a végén előbb véget ért a zene, aztán még láttuk Czakó fejét feleslegesen 2-3 másodpercig és csak aztán lett vége."

Örülök, hogy tetszett! A rádiót közelebb teszem! Igen: a K-Pax zenéjét kicsit korán vágtam meg a Gold Wave-vel, akkor majd újravágom és hagyok rá 3-5 másodpercet!

"Illetve: jó dolog megadni a poziciódat rádión, megszállt területen? de ez csak kötekedés, nem lényeg."

Titkosított a vonal (híradó voltam, 95-ben láttam az angolok titkosító berendezéseit egy Land Rover felépítményen. Kb. akkora volt, mint egy mai dvd lejátszó, és több száz fő/ és mellékvonalat tudott titkosítani műholdon, relén vagy vezetéken.Nekem meg ehhez kellett egy komplett dobozos Ural, 8 db "Elbrusz" titkosító berendezéssel és csak analóg üzemmódban lehetett vezetéken vagy relén használni... Röhej volt...)
Nos így betudom ennek, hogy Czakoék rádiója is ilyen szuperkütyü, amit a komik nem hallanak...

Lacko! Köszi a visszajelzést, a hibákat orvosolom. A folytatást tegnap úgy 80%-ra már megcsináltam (Fuel war), ez szerintem már nehezebb lesz az eddigieknél! Aztán majd ezzel együtt kifeszítem az ofpecre is! Viszont valami tippet adhatnál az ernyősök kamerázására a levegőben!

UI: ugye pénteken emilben azt írtam, hogy lesz már plusz fegyverválasztás a playernél! Nos beraktam a descript fájlba a "class weapon"...stb. parancsokat, de egy deka plusz fegyver nem jelenik meg az inventoryba, pedig pontosan megadtam a fegyver és ammo neveket a BIKI-s táblázatból...
10961 levél
Válasz 07.06.04. 10:38 #1383
Lacko
Szoktátok figyelni (és röhögni) a google hirdetéseket oldat? Eddig csak a politika topikban röhögtünk az izraeli utazási irodákon és a Szent Orbán Motel reklámján, de azért itt az ArmA topikban se semmi, hogy Autógumi reklám jön fel... De ez legalább érthető. Viszont Jézus, hogy jön a képbe? Esetleg a gyógyítás szó előkerülhetett... De akkor is nagyon vicces!
3933 levél
Válasz 07.06.04. 10:33 #1382
Samu G
-vegyigyárban csak kúsztam, dehát ami nem megy az nem (amúgy nincs kül. bajom az ilyen küldikkel, bár tény nem a kedvenceim)...
-2. Ixel : sőt miután beállítottam a házakba az embereim, az M113-al tettem egy kört is az erdőben (ritkítva kicsit az ellenséget, erdőben RPGsekj nem nagyon lőnek ki) - erről jut eszembe nagyon tetszik ArmA-ban hogy végre a fák nem sérthetetlenek.
-Akkor csak nem bírtam kivárni. van ez így (ágyukkal igazad lehet de akkor miért nem hallottam robbanást amikor elhaltakl - ui. a közelükben voltam)
-nekem Pajaro jött gond nélkül (biztos kellően tudtam motiválni), biztos ezért sikerült (ismét a mázli...)
-1 db Satchelt. (bár lehet hogy a torony ház felőli oldalára raktam ezért történt így)
-konvolűjost akkor azért bénáztam el mivel amint beértek a látómezőbe, hívtam is a tüzérséget (nehogy már szórakozzanak velem)
-légitámogatás : pusztán a hangulat kedvéért gondoltam...
-kösz a formáció tippet, ki fogom próbálni
-mázli néha fontos. (itt az a lényeg, hogy nem szabad lassítani strykerrel : mocskos gyors jármű, nem nagyon bírják eltalálni (inkább csak ha közeledsz az RPG-s felé), főleg városban, ahol annyira közel kerülsz az ellenséghez, hogy nem is lövi ki az RPG-t). Felét leszedi a lövész, másik felén meg átmegyek (bár sajnos nagyon bírják a gázolást a muszkák : volt hogy 100 méteren át toltam magam elött egy katonát mire elhalt)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10961 levél
Válasz 07.06.04. 09:43 #1381
Lacko
SamuG:
Kösz a hozzászólásokat!!!

Perpetua:
A vegyigyáras rész elég nehéz, de azért megcsinálható. Csak kúszni szabad és kis kúszás - sok figyelés. Mivel lentebb írod, hogy a DoD jobban tetszik, ezért gondolom, hogy neked az ilyen specops küldik eleve sem jönnek be. Szóval nem baj, ha endmission-t nyomtál...
Második Ixeli csata tüzérsége: hát a bokorugrókat nem mindig figyelmeztetik arra, hogy jön az áldás és ilyen tökre van, hogy a saját csapatra megy a széle... Bár én még nem találkoztam senkivel, aki kiment volna a dombok elé, ahonnan 20 SLA raj ereszkedik alá... Szóval kemény csávó vagy!
Ágyus küldiben nem tudom mitől haltak meg az embereid ha nem volt robbanás. Mert olyan van, hogy egy kósza SLA meglátja őket a távolból és hívja a saját tüzérségét és az kicsinálja az egyhelyben fekvőket. Abban a küldiben folyamatosan mozgásban kell lenni, hogy hiába lássanak meg, addigra már ne legyél ott, amikor jön az áldás. Delta meg jön, csak lassan, mert az AI nem bír hegyet mászni. De ha már feljutott az első meredélyen, utánna már jön rendesen.
Az utcsó küldiben én nem tudtam olyan gyorsan kijönni a Pajaro-gyerekkel a házból, hogy ne értek volna oda a CIA-sok. Nem én voltam a lassú, hanem Pajaró bénázott folyton. És pont le is kapták őt az amcsik, amitől missian failed. Ezért inkább a házban vártam be a CIAsokat és onnan szedegettem le őket. Amúgy abban igazad van, hogy az a küldi néha könnyű, néha meg nehéz.
Az első Ixeli csatában, te mi a búbánatot használtál a torony robbantására? Egy satcheltől nem megy szét a mellete lévő ház... Általában igyekeztem a következő küldikbe beletenni azokat, amik az előzőben ott voltak, pont emiatt. De erre nem gondoltam.
A konvojosban nem kell kinyiffantanod a teljes konvojt!!! Pont ilyen hülye bugok miatt. Hanem csak "eléggé" fel kell lazítani. Ha a második adag eléri a szűk hágó elejét és 30 másodpercig nem hívsz tüérséget, akkor teljesedik a feladat és kapod a következőt. ha tök átengeded az egész konvojt,akkor is kipipálódik és mehetsz tovább Ixelbe, csak később, amikor a konvoj elér Masbete-be és ott kinyírja a RACS AT-katonákat, akkor mission failed lesz. Ha két BMP-t engedsz csak át, azokat simán szétcsapják az AT-gyerekek Masbete-ben és nem lesz failed. Ezt jelenti a "felpuhítás".


DoD: Légitámogatás: szart sem ér az ArmA-ban. Betehetek neked oda Cobrat, de ott fog kőrözni bután a fejed felett és szarik segíteni... Ezért van néha harrier-es légicsapás, hogy ezt pótolja. Pont Cayoban nincs ez igaz.
A városi harc tényleg nem az OFP/ArmA erőssége, de az ArmA-ban jobb: ha beérsz a házak közé, váltsd át a formációt DELTA-ra! Ez tök fontos. Így sokkal kevésbbé fognak beakadni (Cayoban nekem sosem akadtak be Deltában).
Arcadiaás akciód érdekes: szerintem csak mákod volt, de majd kipróbálom én is. Ez a kemény, tökös magyar virtus. Állítólag volt egy fickó a II. VH-ban, aki a Margit-szigeten ugyan ezt megcsinálta: berongyolt a sziget északi (orosz) felébe egy féllánctalpassal, lőttek mindkét oldalt és marokszám hányták a muszkákra a kézigránátot, aztán meg vissza a saját vonalak mögé. Huszárvirtus...

Társtól cucc elvétele: Odahívod magadhoz, vagy megfigyeled, hogy hol átt (ez azért fontos, mert a lába elött a földön lesz és meg kell találnod). Aztán térképre váltasz, azon a Noteszben átmész a group-oldalra. Ott ráklikkelsz az adott katona nevére és akkor megjeleni a fegyverzete. Kijelölöd amit el akarsz venni, és megnyomod a drop gombot.
10961 levél
Válasz 07.06.04. 09:20 #1380
Lacko
"ahhoz képest hogy még csak 1.05 ill 1.07 nél tartunk"

Hát éppen ez a bajom, hogy már nem 1.07-nél tartunk, hanem 1.08-nál, csak közben elfelejtették kiadni az 1.07-et!
3933 levél
Válasz 07.06.04. 09:11 #1379
Samu G
Gondolom nagyon bugos. Amúgy is majd 1.96-ra ez is biztos jó lesz (ahhoz képest hogy még csak 1.05 ill 1.07 nél tartunk, el fog tellni kis idő...)

Én inkább arra várok hogy jöjjenek az új, közösség által készített járművek, mert már kissé egysíkú mindíg ugyanazokat látni( azért mondom hisz ha jól tudom a fejlesztők adósak ez ügyben valamivel)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
3933 levél
Válasz 07.06.04. 09:08 #1378
Samu G
Nos sikerült Perpetua végére érnem (és DoD-t) is elkezdtem.
Igazi profi munka. Én a vegyianyaggyáras küldit túl durvának éreztem (endmission is lett a végén). Bármit csináltam előbb-utóbb riadót fújtak (ráadásul ált. előtte mentettem ) utána meg elég durvák az arányok...
Még két apróbb idegesítő rész volt :
-amikor meg kellett védeni a várost, szépen felállítottam az embereimet az első sor házba, vissza is vertem a támadást, erre jön az artillery, és megöli az embereimet és emngem is (miközben lelkkendezik az emberem hopgy végre a tüzérség) ezt jó lett volna esetleg tudni (akkor egy sorral hátrébb állok fel, mint másodszorra is tettem).
-ágyus küldiben emberimnek mondom hogy hasaljanak, és álljanak meg, én előrébb kommandózok (amíg kikémlelem a környéket ők biztos helyewn pihenjenek). kb. 5 perc múlva pont miután elmentettem, egyszercsak jön a rádión hogy 10 is down, 9 is down...stb.. összesen 2 emberem maradt életben. Hogy mi a franc ölte meg őket nem tudom (se lövés, se robbanás nem hallatszott), mondom akkor hívom a delta team-et segíten, de ők se nagyon jöttek. Úgyhogy szinte egyedül kellett végigkommandózni az egész csúcsot (ráadásul egy komcsi befészkelte magát a bozótba, ahonnan sehogy sem tudtam kiszedni (úgyanis nem lehetett látni) 2 artillery ráment mire elhelt...
Ja és pár tényleg apró dolog : a mickey mouse dal alig hallható a sok Stryker zajtól (több hangerő nem ártott volna talán). (és utolsó küldi vége is túl könnyű volt - talán a CIA-sok a falú és a lerombolt templom között szállhattak volna le, mert így nem is zuavartak a menekülésben). A rádiótorony felrobbantásakor a ház is összed - köv. küldiben furcsán mutat hogy teljesen ép.
/ez meg nyilván Arma bug, de konvojosban egy csoffadt BMP lemaradt. Csak nem tudtam hogy jönnie kell, így kinyírtam mindkét konvojt, és vártam miért nincs vége, mondom akkor menjünk nézzük szét az úton, hisz egyik faszi elmenekült (gondoltam ő halála is kell). Erre találtam egy BMP-t két hegyvonulat között beragadva. Mondom remek : már csak egy pánvéltörőt kell szerezni (ami nem volt nálam), szóval vissza a tetthelyre, ott halottól rakéta fel, majd ismét vissza..)/

DoD hangulata jobban tetszik (inkább van az embernek ilyen "háború hangulata"). Pár apróság:
egyszer az egyik helikopterről vagy 100 méter magasan szálltak ki a katonák (másodjára már nem), potyogtak mint a falevél.
Első küldi végén leszáll a heli, én megyek felé, erre meg fölemelkedik, majd leszáll 10 méterrel arréb. Ez ismétlődött vagy ötször, myg be tudtam szállni...(ja és rájöttem hogy laser designator a rácsok között nem működik : 3x haltam meg, mire rájöttem hogy fekve a lase cucc a rácsokat célozta meg (pedig közöttük néztem át vele, Tomahawk meg pont hozzám csapódott be (emberke felrepült a felhőkbe)
Arra meg megint rá kellett jönnöm hogy a városi harc nem az ArmA erőssége. leginkább egyedül kell nyomulni, mert társak mindíg leragadnak, eltűnnek.
Mellesleg furcsa hogy nincs légitámogatás Cayo-ban (azért egy Cobra legalább elkellne - amik nem ilyen fajta ) főleg hogy RPG-sek fenn álldogálnak a tetőn - egy Shilka (vagy pár sztrelás) hihetőbbé tenné a dolgot) - de ez tényleg csak kisstílű kötözködés.
Arcadiaba meg fogtam magam és berongyoltam a városba egy Strykerrel, tettem egy kört, kiírtottam az emberek 90 %-át (rakétások nem nagyon bántottak). Végén felmásztam a nagy ház tetejére és leszedtem a maradék 3-at onnan). Szóval ezt meg könnyűnek éreztem (vagy csak mázlim volt hogy nem találták el RPG-vel a Strykeremet??).
Nos eddig jutottam, folyt köv. (aztán majd konradéra is rátérek)

Amúgy hídrobbantásnál én is eggyetértek a pillérhez rakással (ArmA kampányban előszörre is ezt csináltam, hisz így tűnt logikusnak)

Ja és lenne egy láma kérdésem : hogy tudtok társtól elszedni cumót (mert nekem nem sikerült, pedig szükségem lett volna néha mondjuk kis Sniperre vagy páncéltörőre például...)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10961 levél
Válasz 07.06.04. 08:52 #1377
Lacko
Mi a szarért nem bírnak kiadni egy patchet se! Most már nem is a hetest készítik, hanem a nyolcast! De akkor mi a búbánat van a hetessel????
10961 levél
Válasz 07.06.04. 07:55 #1376
Lacko
Obregani hid:
Intro: Megáll a heli a dobás elött és sokáig áll. Ez uncsi. Aztán meg egyszerre ugrik ki mindenki, helyette inkább 1-0,5sec-enként ugorjanak.
Mission:
az elején volt egy kis csetepaté, de nem vészes.
balrol kerültem Obregant és a hídőröket egy sec alatt kiszedtük, aztán deltában bementünk a városba és szép lassan levadásztuk őket. Egyszercsak szól, hogy okés mehetek és utánna még volt ellenség (de ez jó volt, csak szólok).
Aztán a városban beragadt a nyolcaska.
Lementem a hidhoz és elszedtem a többiek satchelét.
Leraktam az öt tarisznyát és robbantottam: kiírta, hogy okés mehetek, de a híd nem robbant fel... (lásd destiny01.jpg <-- öt bomba a híd lábához, robbantás és kész is a feladat, de a híd nem omlik össze.)
Na aztán mentem a leszálló pályára, addigra besötétedett, úgyhogy NVG. Volt útközben egy csapda, de legyűrtem. Aztán jött a BH, de nyolcaska nem volt sehol, ezért nem tudtunk elmenni. endmission.
A küldiben végig lehetett hallani egy távoli helikoptert. Ez nem olyan jó. Pihenjen a földön egy nem messzi szigetecskén az a BH, amíg fel nem robban a híd, akkor közelebb jöhet és aztán az LZ-nél meg jöhet is. )lehetne valami rádióforgalom a heli és köztünk a kiemelés előtt)
Tanácsok: Abba a scriptbe, ami lefut ha a hid getDammageja nagyobb, mint valami, tedd bele, hogy a hid elemeinek a setDammage 1 legyen. Azaz mindenképpen essen össze.
Tudom, hogy második küldi és nem szabad túl nehézre, de nem éreztem, hogy megszállt területen vagyok. Időnként azért jöhetnének teherautóval utánpótlások 5-6 perc késéssel, hogy sietségre ösztökéljék a playert.
Ja és időnként használj saveGame-t!
Outro: kicsit egyszerű és az időzítéssel vannak gondok.

Radio Ga Ga
Outro: az elején beszartam - nagyon hangulatos!!! Klassz a kamera, meg a hang. Profi. Az ugrás itt is béna: egyszere ugranak, de unalomig látjuk a helikoptert...
Mission: Az elején csak néztem, aztán észrevettem pár szétszóródott embert. Azt hittem, hogy össze kell őket gyűjtenem, ezért odarohangáltam hozzájuk, de csak álltak ott mint a faszent. Aztán gondoltam, akkor elmegyek a rally pointra és akkor már odajöttek hozzám. (Hátőőőő végülis nem rossz, de szerintem ezen lehetne javítani <-- de ez csak nüansz)
Megpróbáltam mesziről M136-tal kiszedni a tornyot. Fel is robbant, de nem történt semmi... (ezt valahogy kezeld le). Inkább újrakezdtem, nehogy ez gond legyen...
Az a falucska köztünk és a torony között tök üres volt. Ha nem is oroszok, de legalább civilek vagy valami legyen benne.
Aztán nyugatról másztam fel és kiszedtem az őrséget. Bomba letesz az antenna alá, robbant, hát páran meghalnak a mieink közül és jön az üzenet, hogy menjünk Modestába. Load.
Bomba letesz az antenna alá, de az emebereimet arrébb küldtem, hogy ne legyen baj: erre elkezd egy zene meg kiírja, hogy megyünk Modestába és check your weapon... Na mondom, ok robbantom a tornyot és aztán megyünk. Fel is robbantom, de nem jön többé az üzenet és nem is jelenik meg a tréképen/noteszben a feladat, hogy Modestaba kell menni... Tegyél abba a triggerbe, ami a zenét és a dumát indítja egy (eredetileg az van, ott hogy: this) olyat, hogy this and radioover és a radioover akkor legyen true, ha a rádió robbant.
Harmadszorra sikerült úgy robbantanom, hogy kapjak új feladatot. Jó az ellentámadás. Ilyesmi kellene az előzőbe is.
Aztán egy dombról leszedtünk egy csomó embert, bár a fáktól kevés látszik. Jó a saveGame!
Párszor próbáltam frontálisan támadni, de esélytelen. Ezért az 5. reload után megkerültem a falut és hátulról támadtam, de úgy is izzasztó volt. Volt pl egy pali, aki mindig kinyírt. Végül fogtam az egyetlen gránátom és odavágtam: a robbanás felénél (vagy még az elejénél): vége a küldinek... Ezt úgy csináld meg, hogy a vége scriptbe tegyél be egy 5 másodperces várakozást az utolsó meghalt katona után. Ez így ijesztő és kicsit amatőr is volt.
Outro: Nagyon szép az elrendezés meg a táj, meg a beállítás. A rádió talán lehet kicsit közelebb. Illetve a végén előbb véget ért a zene, aztán még láttuk Czakó fejét feleslegesen 2-3 másodpercig és csak aztán lett vége.
Illetve: jó dolog megadni a poziciódat rádión, megszállt területen? de ez csak kötekedés, nem lényeg.
10961 levél
Válasz 07.06.04. 07:51 #1375
Lacko
A három híd robbantása után szóltak, hogy akkor mehetsz haza? És a Noteszben ki van pipálva a három híd robbantásának feladata?

Én sosem a térképen lévő rádiót használom, mert az kicsit macerás, hanem lenyomom a nullát, aztán megint a nullát és végül az egyet. Ezt szokták így írni, hogy (0-0-1). Ez az Alpha rádiókód.
Ha a második nulla után nem jelenik meg az a menü, amiben a rádió kódok vannak, akkor lehet, hogy az egyik híd nem robbant fel...
10961 levél
Válasz 07.06.04. 07:48 #1374
Lacko
Én letettem a lábához a bombákat és KI IS ÍRTA, HOGY OKÉ MHEHETEK HAZA. Tehát a script úgy vélte, hogy SIKERES volt a robbantás, pusztán grafikailag nem dőlt össze a híd.
Szerintem az OFP-ben volt irreális, hogy a híd FELSZÍNÉRE tett bombákkal kellett robbantani. Sokkal jobb az ArmA-ban, ahol a híd lábához: mivel ez a temésztes, józan paraszti módszer.

A moderátoroknak semmi közül a logókhoz... De mint munkatárs speciel tudom, milyen procedúrán megy ez keresztűl, és ezért nem foglak hitegetni... Sokat kell mondogatni Dinónak és aztán, amikor megunja, akkor az összes sirámot egybe megcsináltatja LeMon-nal...
12857 levél
Válasz 07.06.03. 23:53 #1373
konrad
Lacko, mint pcdome-os moderátortól kérdezem: nem lehetne a nevek mellé új emblémának Arma-s jelképet szerkeszteni? Szívesen lecserélném a három csíkos parolit!
12857 levél
Válasz 07.06.03. 23:34 #1372
konrad
Egyenlőre igen, a 3. küldi az utolsó, de ma "összekalapáltam" a negyediket is!

Sajnos nem tudom miben volt ez a "kopácsolás 3 példányban": film, könyv, színdarab?

Egyébként láttatok már ilyet az Arma-ban?:Szivárvány esőben...állati érdekes
6448 levél
Válasz 07.06.03. 23:04 #1371
Sabar
Konrad, a rádiótornyos küldetés az utolsó? Holnap kopácsolok egy jelentést 3 példányban (na rémlik valakinek miben volt ez? ).
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.