Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
104 levél
Válasz 07.05.31. 20:31 #1320
tpM91
Strykerre ne is pazarold az RPG-t.Szépen PKval belelősz a kerekébe 20at azt máris kiszáll a legénység :>
(az előbb henten bevált )
http://armed-assault.hu/
4 levél
Válasz 07.05.31. 20:24 #1319
Kvázi [FekA]
Örömmel látom, hogy az öreg rókák még élnek Storm. ( Természetesen véletlenűl sem az életkorra értem )
36 levél
Válasz 07.05.31. 17:29 #1318
StormZSIR
Lackó!

Szívesen újrajátszom azt a laser designatoros küldit ha megszögeled, de a kampány további részeitől eltekintek.
Nekem nem jön be.
A partraszállós az KARAJ! Van fílingje rendesen, de aztán már a további részek nem az én világom.

Ez nagyjából 20%-ban a pályaszerkesztésnek, 60%-ban az Arma idiótizmusának a maradék pedig a saját hülyeségemnek tudható be.

Ami nem tetszik a pályaszerkesztésben: Tiberia elfoglalása és megtisztítása még ok. Volt akció, csetepaté balhé.
Cayo-t viszont saját elgondolásom szerint próbáltam bevenni, ezért balról kerülve közelítettem, nem túl nagy kerülővel. Mire odaértem, már mindössze egyetlen vodkától átszellemült etásat tudtam puskavégre kapni, mivel mindenkit lealáztak a korábban odaérkezett páncélosok és gyalogos csapatok. Enyhén szólva is fölöslegesnek éreztem magam...
Aztán jött a meglepi, hogy egyik emberem ripsz-ropsz csak úgy beállított egy Strykerrel... Túl azon, hogy ez kevéssé életszerű, még be sem fértünk mindannyian. No mindegy, -gondoltam- majd én megyek gyalog ő meg szépen felezővel ballag utánam a pupákok meg rohadnak a kasztniban. (megjegyzem, sokkal szimpibb megoldás lenne, ha az elfoglalt városban találhatnánk elhagyott UAZ-okat, Uralokat esetleg BRDM-eket és azokat lehetne használni) No mindegy, szóltam a versenyzőnek, hogy return formation és tempósan megindultam Arcadia felé...

Innen már az Arma idiótizmusa játszik...
Naná, hogy nem jön utánam a baromarcú! Jó messziről visszarohanok, hát egy kertben a házfal és a kerítés sarka közé beszorítva nyomja a gázt a parasztja a traktornak és se előre, se hátra...
Nagynehezen kiénekeltem őket a sparheltből és gondoltam, hogy majd én beszállok drivernek, oszt kihozom onnan a nyílt térre.
Persze, hogy nem tudtam beszállni, mert bárhonnan közelítettem, csak fegyvert ajánlgatott a menü.
Ok. Akkor mindenki gyalogol...
Szépen felfejlődve bandukolunk -persze megint kerülve- nagyjából Arcadia felé. Időnként megtávcsöveztem a környéket, mert gondoltam, hogy nem lesz zökkenőmentes az út odáig. meg is láttam egy gyanútlanul álldogáló ellenséges csoportot, jó messze előttünk. Nosza odarendeltem jó fegyverhordozómat Sniper Bélát és nagynehezen kikönyörögtem tőle a fegyverét. Azé' nagynehezen, me' ezt is jól elkúrták az Armában azzal az inventorys rémálommal. (az OFP-ben néhány egyszerű parancs és kattintás és már tiéd is a kívánt cucc, itt meg...)
Persze azzal az M24-el jobbára csak a sivatagot találtam el, me' egy rakás sz@r a jó kis M21-hez képest. Az ötöt mellé, kettőt közel hozzá akcióm eredménye az lett, hogy lendületesen megindultak felénk. Na mondom ide gépputyku kell. Snipernek pusku vissza, gépputykustól fegyver hosszas bíbelődés után einstand, hasravágódás és acéleső ami belefér. Lett is nagy vérpermet, fekszik-nyugszik is szépen a java, de csak mellreszívtam valami AK-s kései Zajcev sutáskodását és lesérültem. Kúszok vissza tatarozásra, amikor meghallom, hogy komoly tüzelés folyik tőlem jobbra. Szétnézek, hát nem megint megérkeztek a srácok... Cayo-ból ideviharzott egy csomó ember meg 1-2 M113. Na itt má' megint nem lesz rám szükség...

Itt feladtam. Ez mondjuk az én hülyeségem Egyszerűen eluntam az AI-val való bizniszelés, irányítgatás körülményességét a fölöslegesség érzését.
Mivel én a hozzám rendelt AI-kat jobbára csak fegyverraktárnak használom, baromi unalmas az az állandó inventoryzás. Harcolni nem szeretek velük, me' idióták, sok hasznuk nincs és ha feldobják a pacskert elvész a fegyver, vagy legalábbis jó messzire kell visszamenni érte.

Persze az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy én soha nem voltam rabja a kampánykodásnak. Csak a multi! És persze OFP forever!

Ezé' tehát don't csüggedés Lackó! Az én véleményem csak egy a sok kampányt kedvelő topictárs mellett és nem tekinthető mérvadónak.
Storm
3933 levél
Válasz 07.05.31. 16:17 #1317
Samu G
eleinte utálták is sokat kritizálták, de rájöttek előnyeire (legalábbis én sok pozitívat olvastam róla katonáktól - főleg miután a rácsozatot feltették (így már sima RPG-vel nem nagyon lehet kilőni)
Mondjuk az is igaz hogy ArmA tája nem épp Strykernek való, inkább a nehézebb M2-es terepe (a két típus teljesen különböző feladatra is való)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
6448 levél
Válasz 07.05.31. 16:04 #1316
Sabar
Én nem játszottam Bradley-kel, és nem is értem, miért nincsenek benne a játékokban alapból. Még a LAV-25 Piranha is jobb lenne, mint a Stryker...

OFP-ben nem értettem, hogy ha PSZH-ról volt szó, akkor az oroszoknak ott volt a BMP az M113-mal szemben. Mindkettőt kiszedi egy rakéta, de ha ez a kettő összetalálkozott, nem volt kérdés a kimenetel.

Az alap Battlefieldben ezt úgy oldották meg, hogy egyik oldalon volt LAV-25, a másikon BTR-90, illetve egy kínai borzalom a harmadikon. (Aztán később megjelent a BMP-1 is, de más körülmények között.) Ott van valami egyensúly.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.05.31. 15:50 #1315
konrad
Hát nem akarom a tervezőket megbántani, de így úgy néz ki a Stryker, mint egy majomketrec Az oké, hogy mondjuk - talán - egy molotovot így kibírna, de egy rpg ezen ugyanúgy átmegy szerintem: hacsak nem valami spéci anyagból csinálták a kalitkát!

Hja, ne is mondd. A jó öreg Bradley-k bizony hiányoznak: M2 IFV...
10960 levél
Válasz 07.05.31. 15:31 #1314
Lacko
1., Ha már Stryker, akkor rátehették volna az összes képen látható RPG-elhárító rácsot...
2., Én a Bradley-ket imádtam az OFP-ben! Azok nagyon jól támogattak a gépágyujukkal, plusz magukat is meg tudták védeni az AT rakétájukkal.
12857 levél
Válasz 07.05.31. 15:16 #1313
konrad
Visszatérve a Strykerekre: szép is, meg valamennyire jó is ez az Arma-ban, de pont múltkor olvastam egy cikket az alkalmazásukról. Számos katonai harcászati szakértő és aktív katonák is nincsnek vele megelégedve, mert nem váltotta be (egyelőre) a hozzáfűzött reményeket! Bár a menet-tulajdonságait
jóra értékelték, pont a gyenge páncélzatot emelték ki! Volt egy érdekes adat, hogy az eddigi alkalmazási területeiken vagy 60-70 %-at hazavágták és a us soldierek retteneten utálják.

Én személy szerint jobb szeretem az m113-at és az arma-sok azért betehették volna alapból az AAV-t is a játékba! Az mégis erősebb páncélzatú és lánctalpas is!
10960 levél
Válasz 07.05.31. 15:04 #1312
Lacko
Nincsen sok RPG-s és a skilljük mindnek félnél kevesebb, a legtöbbjüknek nulla.
10960 levél
Válasz 07.05.31. 15:03 #1311
Lacko
1., Az engem is zavar, amikor egy háztetőn napozó SLA orvlövészre ellőnek 6-7 AT rakétát, aztán csodálkoznak, hogy a BRDM-re nem marad nekik egy sem...
Valamiért úgy van beállítva az AI, hogy azzal a fegyverével harcol, ami eredményes az észlelt ellenség ellen. És mivel úgy érzékelik, hogy túl messze van, ezért megrakétázzák, ami szar. Mondjuk viszont is így van. Szoktak RPG-vel lőni rám is, ha jó a pk-juk és messziről észrevesz...

2., Amikor jönnek az Abrems-ek, előtte van egy rádiós duma, hogy végre valahára megérkezett az 1st Armored Division a szigetre és az első kirakodott szakasz jön dél felöl segíteni. Elvileg ezzel egy időben jön még pár BMP és Shilka is ebbe a városba. Nekem pl egy Abramsemet totál kiszedték a multkor az ide érkező BMP-k, akik a parancsnokságot jöttek megvédeni.
A T-72-vel az a baj, hogy az már sokkal korábban becsatlakozna a harcba, mert ők bazi messze "ellátnak" és a terep sík. Tehát még meg sem indulnánk az első nyaraló ellen, már repülne a két Stryker...
12857 levél
Válasz 07.05.31. 15:01 #1310
konrad
"A sajátjaim néha úgy használják a páncéltörőt, mint én a mesterlövészpuskát, teljesen meglepnek"

Na ez az ami engem iszonyatosan bosszant: én nem tudom, hogy az AI hogy van itt leprogramozva - mert az még hagyján, hogy uaz, brmd stb. ellen használják, hisz ez a rendeltetése -, de az, hogy egyszál egymagában árválkodó ellenséget is AT-vel küldik meg, számomra érthetetlen!

"egy Strykert, vagy M113-at látványos távolságokból lőnek ki RPG-vel."

Igen, ebben igazad van Sabar! Érzésem szerint itt kellene "kisúlyozni" valahogy Lackonak a küldit vagy több Stryker alkalmazásával, vagy kevesebb rendelkezésre álló rpg lövedékkel az ellenség részéről vagy az SLA skilljeinek lehúzásával! Nem tudom!
6448 levél
Válasz 07.05.31. 14:41 #1309
Sabar
Igen, csak amíg egy embert nem "annyira könnyű" kiszedni, egy Strykert, vagy M113-at látványos távolságokból lőnek ki RPG-vel. A sajátjaim néha úgy használják a páncéltörőt, mint én a mesterlövészpuskát, teljesen meglepnek

Lacko, az Afternoon végén miért jöttek az Abrams-ek? Bátorításként? Mondjuk géppuskázgattak rendesen. Ha esetleg védené egy T-72-es a hotelt... Mondjuk lehetne az a feladat, hogy messziről derítsd fel a HQ-t, te kiszúrsz egy T-72-est, és erre dobnák be az Abrams-eket (meg még jöhetne egy Cobra a látvány miatt ). Egyébként nekem a Harrier egész intelligensen viselkedett. Egyrészt kipucolta az első, vagy második város felét, másrészt kétszer is elhúzott felettünk anélkül, hogy lezuhant volna. Már ezért érdemelne a pilóta egy bronzcsillagot
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.05.31. 14:20 #1308
konrad
Ezt jó ötletnek tartom - mármint a strykik aktívabbá tételét! Az nagyon hatékony lenne, ha mögötted/melletted feltűnnének némi tűztámogatással: ergo ritmusában együtt élnének a támadással! Ez már nagyon közelítene egy valós infantry> <könnyűpáncélos aktív kommunkációra, a támadás sikere érdekében!
(Egyébkélnt pont a hétvégén kiolvasott mesterlövészes könyvben írta a faszikám azt, hogy a USMC squadjai is úgy támadták Afakot, Divanijat, Zafaranijat és később Bagdadot, hogy a team leaderek folyamatos rádióösszeköttetésben adták át az infot igaz nem Strykereknek, hanem az AmTrack-eknek! És azok folyamatosan kísérték és tűztámogatásba részesítették a marines corps egységeit!)
10960 levél
Válasz 07.05.31. 13:31 #1307
Lacko
Köszi a magyarázatot!
36 levél
Válasz 07.05.31. 13:29 #1306
StormZSIR
Lackó!

Az a video egy olyan Armába átültetett OFP-s multi pályáról szól amelyik egy kultusz pálya OFP-s berkekben

Minden idők legtöbbször játszott multi pályája az OFP.HU Scenenek Egyébként gyakorlatilag teljesen kiegyensúlyozatlan, határozottan EAST örmtréning pálya

Ti. a keleti oldal föntről játszik lefelé és nagyon amatőrnek kell lenni orosz oldalon, hogy ne nyerjenek. Ha a WEST döntetlenre hoz egy gámát az má' eseményszámba megy. A győzelem pedig csak a fehér hollóhoz hasonlítható
Storm
10960 levél
Válasz 07.05.31. 12:35 #1305
Lacko
Ice: én ezt a videót nem értem. Itt mi lett volna a lényeg?
A falu?
Ez valami multis (CTF) játék volt?
10960 levél
Válasz 07.05.31. 12:34 #1304
Lacko
Most azon fogok tökölni, hogy átadjam a Strykereknek az infót, az ellenségről... Az szebb lenne, ha többször sietnének a segítségemre.
12857 levél
Válasz 07.05.31. 11:24 #1303
konrad
Ok, erre kíváncsi leszek!

Tegnap csak kis idő jutott a délután új verziójára. Odáig jutottam, ameddig tegnapelőtt, ahol a stryker kereszttüzet csinált. Most már hatékonyabb az oldalak támadása, legalábbis eddig jöttek-jöttek, tehát egyszerűbben jutottam be az első két üdülő-faluba (Emberveszteség nélkül, igaz a tapasztalat ilyenkor már működik az emberben!). A zenéd viszont frenetikus: nagyot dob a küldin!
12857 levél
Válasz 07.05.31. 11:20 #1302
konrad
Hát ez hogy történt? Vágóhíd...
6448 levél
Válasz 07.05.31. 10:21 #1301
Sabar
Kösz! A beállításokat majd megnézem, megmondom őszintén, gőzöm sincs. Kicsit lehet, hogy átvariálom, mert annyira nem bírom kiszúrni a messzebb lévő embereket, hogy az már irreális

A házon belül már tényleg gyerekjáték, de addig... Viszont egészen a hotelig mindig járt arra valaki, volt, hogy csak egy magányos sniper, de voltak. A harmadik városban már többnyire csak halottakat találtam sajnos, mert az utolsó BRDM módszeresen ledarált mindenkit (2x engem is).

A saját embereimet leraktam a harmadik város szélén fekve, mert azt vettem észre, hogy piszok messziről kiszúrnak mindenkit, és ha kell, hát rakétával sóznak oda neki Nem is volt vele gond, a város széli emberkéket szedegették rendesen. Csak néha kellett valakit visszaküldeni a medic-hez.

Az tetszett, hogy amikor kirohant a harmadik városból a BRDM, akkor kiszedtem az M136-tal (előtte kb. 4-szerre sikerült egy mentésből visszarohanni a kőkerítés mögé, mert mentés előtt nem volt sehol senki, utána pedig csak úgy pattogtak körülöttem a golyók), erre betépett a képbe a TOW-s Humwee. 5 mp után úgy nézett ki, mint a szita, a két katona le is lépett

Kicsit hiányzik az OFP térképe, valahogy térképen nem tudom olyan jól irányítani az emberkéket, mintha ott jobban lehetett volna zoomolni, és az ellenségeket sem látom rajta, ha kiszúrnak valakit, csak a páncélosokat.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.05.31. 09:09 #1300
Lacko
Storm, konrad: ma este megcsinálom azt, hogy elveszek a playertól minden fegyvert és utánna kézzel adom hozzá a lézert meg a csúzlit. Ha ez sem segít az 1.04-en, akkor az se fog ha lent kapjátok meg. Ráadásul az nagyon nehezen férne bele a sztoriba.
Illetve a köldi elején választhatónak is beteszem a lézert, bár ennek nincs nagy jelentősége, de kiváncsi vagyok, mit produkál nálatok.

Jelenleg az van, hogy egy SpecOps scout katona a player és - legalábbis 1.05-ben - ennek alapfelszereltségébe beletartozik a lézer. lehet, hogy 1.04-ben nem. De ha elveszem és kézzel hozzáadom, akkor elvileg lennie kellene.

Na majd holnap hozok egy ilyen verziót!
10960 levél
Válasz 07.05.31. 08:05 #1299
Lacko
Gratulálok Sabar!!!

Én a végén a hotelben átváltottam rövidcsövű AK-ra és sorozatra. Van az is olyan, mint egy pisztoly, csak kicsit talán eredményesebb.
Azért vannak olyan sokan, mert a górét védeni kell! És hát az a rész szerintem a legkönyebb az egészben, mert házon belül nagyon buta az AI. Simán leszedegettem őket egyenként...

A képen a közeli részek homályosak és csak a cél éles. Ezt hogy csináltad? Ezt a videokártyád csinálja? Nekem (mondjuk szerencsére) de minden éles: nincs ilyen "fokuszálás" effekt.

Te már ezt az újabb változatot próbáltad (0.36) igaz? Jött a többi raj szépen? Vagy néha érezted magad egyedül?

Azt szeretném valahogy elérni, hogy még ha hátra is hagyja az embereit, akkor se legyen soha egyedül (rambó) a játékos.
10960 levél
Válasz 07.05.31. 08:01 #1298
Lacko
Magyarul így hangzik:
"Jobb egy Pershing a tanyámon, mint húsz orosz az anyámon"

Ezt akartam, valahogy az adott szituba illeszteni és angolra fordítani. A Pershinges verziót már egyszer elsütöttem egy régi OFP-s kampányban, de az angol-nyelvűek nem értették. Ezért lett ilyen szájbarágós...

Igyekeztem poénokat rakni bele (pl hallgasd meg Sabar hangját a Ghosts c. küldiben, ha NEM lövöd ki a tank konvjt (mondjuk akkor mission failed, de a poénért egyszer megéri... )

Az OFPEC-en megjelent most egy értékelés a Perpetuáról és ott azt írja a fickó, hogy tele van szarkazmussal és iróniával...
10960 levél
Válasz 07.05.31. 07:57 #1297
Lacko
KisCsirke: tuti megöltél mindenkit az outposton? Nem marad elbújva egy élő SLA sem?

konrad: hát ezért nem túl jó olyan triggert használni, hogy OPFOR not present. Mert egy hasaló bebújhat (beszorulhat) hülye helyre: pl homokzsák. És néha nem is lőnek, tehát észrevehetetlenek, de megakasztják a küldit.

Ebben az esetben megoldás lehet, egy olyan trigger, ami akkor aktiválódik ha már csak két SLA marad élve az outposton. Ugyanis ez akkor is aktiválódna, ha egy utolsó "elbújt". De ha nincs elbújt és tök normálisan megy minden, akkor sem kell várni az ellentámadásra, mert "két halottal korábban" jön.
16989 levél
Válasz 07.05.31. 06:07 #1296
KisCsirkee
Klikk a síró smileyra és megérted
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
6448 levél
Válasz 07.05.30. 23:11 #1295
Sabar
Tudjátok, vannak azok a viccek, hogy "hány matematikus kell egy villanykörte cseréjéhez" és társai. Az enyém így szól:

- Hány SLA katona kell egy 3 csillagos hotelbe, hogy Lacko jól érezze magát? (A poént majd találjátok ki.)

Én nem számoltam, csak az utolsó kettőt:

1.

2.

A legbosszantóbb az volt, mire az elején normálisan el tudtam indulni. A második városban végig a tenger felől, a bungallók takarásában mentem. A harmadik várost végig ramboztam. A küldetés elején választottam M136-ot, ami jól jött a második város előtt egy BMP-2, aztán a harmadik városból a második felé kihúzó BRDM, a harmadik városban dekkoló BRDM ellen. Aztán nyúltam egy kallódó RPG-t és egy M24-et, a SLA bázisról kijövő BMP-2-t már azzal lőttem ki. De mire a harmadik városban lévő utolsó fickót leszedtem a tetőről, megőszültem Aztán a hotel környéke már nem volt macerás, mondjuk az Abrams-ek meghagytak két Specopsost is az utcán, akik megleptek. Aztán a hotelben már mentem pisztollyal, mint Bruce Willis

Szóval jó volt Lacko, megizasztott, köszi szépen Ha gyenge szóviccel akarnék élni, azt mondanám így este, hogy "Good afternoon!", de nem rontom a topik színvonalát nagyon
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.05.30. 22:07 #1294
konrad
Hát az ellentámadásra várni kell egy kicsit, mivel a csávókáimat a partra tettem le és a speed "full" beállítás ellenére is igen lassan vánszorognak az outpost felé!

Az m113-nak csupán az outpost elleni támadás visszaverésében van szerepe. Tehát célszerű akkor hívni őket, amikor már elfoglaltátok az outpostot!

"viszont mikor kiadom a haladási parancsot nem jön válasz. Driver helyén nincs senki, átváltok taktikai nézetbe, és vmi hihetetlen tárult a szemem elé"

No ezt viszont nem vágom, mire gondoltál! Egyébként köszi a feedback-et!
12857 levél
Válasz 07.05.30. 21:57 #1293
konrad
Majd a "Capriccio" nevű pályán is figyelj: cím + helyszín + rádiós duma!
3933 levél
Válasz 07.05.30. 21:04 #1292
Samu G
St Pierre kedvenc OFP városom volt...

Amúgy én is elkezdtem a kampányaitokat játszogatni, de elég lassan haladok (időtényező problematikája) - úgyhogy egyelőre Perpetua megy (főleg a poénok tetszenek benn, igazi hangulatteremtők a először a "jobb 20 amerikai a kertben mint egy ruszki az anyoson" hidaltam be (apám szokta régen ezt a mondást mondogatni (csak Pershing-el)), utána meg a Gyros in Pita címen hanyattestem majdnem. Grat Lacko !!!
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
112 levél
Válasz 07.05.30. 20:52 #1291
Icebird
TCZ St.Pierre OFP régiség újratöltve Armába (38MB video)
16989 levél
Válasz 07.05.30. 20:34 #1290
KisCsirkee
Nah első próbálkozás a PfE-vel:

Elindulok kicsiny csapatommal, az első 3 bakát simán hozzuk, ekkor megjelenik a BRDM, a kályhacsöves reagál, de nem találtja el. Load

Már óvatosabb vagyok, a BRDM-re sortüzet, a kályhacsöves most megtette a dolgát. Outposot 2 oldalról vettem be, 3 embert elveszítve. AZ ellentámadás sehol, uralba bepakoltam a squad-ot és elindultam én is a beach felé, sajna egy RPG találat helyretett minket.

Elejéről kezdtem újra nállam a svaegame nem ment.

Ezt TK-val kezdtem, kilőttem az M113-ből a gunnert. átvettem a helyét. Elindulok Outpost felé 3 ember lelőve, BRDM kiszedve, outpost elfoglalva, viszont mikor kiadom a haladási parancsot nem jön válasz. Driver helyén nincs senki, átváltok taktikai nézetbe, és vmi hihetetlen tárult a szemem elé: .

Ellentámadás másodjára sem jött, most ennyi, majd nekifutomk még 1x
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 07.05.30. 14:24 #1289
konrad
No, közben folytattam a még nem upgradelt küldit. Most már mindenkit leszedtem az épületekről, ám észrevettem még egy BRMD-t egy kertben! Ráadásul az első BRMD is visszatért és lecövekelte magát a város elé. Nehéz ellenük rpg nélkül, pedig szívesen a v*l*gukba durrantanék

No este majd megnézem a javítottat!
6448 levél
Válasz 07.05.30. 12:49 #1288
Sabar
Tényleg Lacko, dobj csak két embert a heliből, a 3. várjon a parton egy ládával, amiben benne van az irányzó. Tudom, nem logikus, mert az újaknak kéne hozni a spéci felszerelést, de ez van. Akkor ezzel kiküszöbölhetnéd a dolgot.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.05.30. 12:40 #1287
konrad
Igen, igen, ugyanez mint stormnál: két távcső + az elem, aztán ennyi...
Hát bazi szomorú lennék, ha ez az 1.04 miatt lenne! (nincs dombotnyomott kártyám, így angliából ugrott a rendelés, a cseh verzóval meg bazi sok a gond, ahogy innen-onnan olvasom! Hogy az ég szakadna a magyar forgalmazókra, nem lehetnek ilyen csírák... )
36 levél
Válasz 07.05.30. 12:35 #1286
StormZSIR
Valóban 1.04-em van.

Most gyorsan újra kezdtem a missiont, mert az előző kezdéskor kicsit variálgattam az inventorykban. Főleg az aljanépnek osztottam ki többletólmot meg szacsit.
Most viszon default cuccal ugrottunk és így is csak az elem van nálam

Csak egy ötlet: mi lenne ha a laser designatort beraknád a választható cuccok közé és ugrás után lecserélnénk a kukkert?
Storm
10960 levél
Válasz 07.05.30. 12:23 #1285
Lacko
Hát konradnal pont ugyan ez van.
Szerintem ez az 1.04-es ArmA miatt van.
Akkor endmission. A többi küldi úgyis jobb (meg főleg nehezebb). Ez csak amolyan fingi-lingi bevezető.
6448 levél
Válasz 07.05.30. 12:22 #1284
Sabar
Akkor ezek szerint csak a rakétaindítás javult meg. Bocsi, tévedtem.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
36 levél
Válasz 07.05.30. 12:19 #1283
StormZSIR
Sabar!
Természetesen azzal vergődöm (v.0.36)
Storm
36 levél
Válasz 07.05.30. 12:15 #1282
StormZSIR
Höjjdemá'!
Nálam akkor csak az elem van a tárak között
A távcső helyén távcső van...
Storm
10960 levél
Válasz 07.05.30. 12:13 #1281
Lacko
Ajjaj! Lehet, hogy neked is az a bajod, mint konradnak... Nála nem is volt ott a laseres cucc és azért nem tudott átváltani.

Ha megnézed az inventoryt, akkor a távcső helyén van a kütyü, a töltényeknél meg egy elem. Ez megvan?
Elvileg ha ezek megvannak, akkor az action menü (jobb alsó) lehet kiválasztani, hogy Weapon Laser Designator (vagy valami hasonló duma). Ekkor az arcod elé emeli, pont mint a távcsövet, a különbség csak az, hogy ezzel "lőni" is tudsz és akkor megjelenik a laser pont a célon, amira tartod. Ekkor kellene indítanod az action menüből a Tomahawkot.

Mi van az action menüdben miután leereszkedtél ejtőernyővel?
6448 levél
Válasz 07.05.30. 12:11 #1280
Sabar
Szedd le újra az 1268-as hszben lévő linkkel, abban már elvileg műxik.

(Először én is használtam az endmission-t, másképp nem volt tovább )
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
36 levél
Válasz 07.05.30. 12:04 #1279
StormZSIR
Lackó!

Lámáskodok itt ezzel a laser marker szottyodékkal.
Az inventory szerint nálam van, de képtelen vagyok kézbe venni.
Mi a hervadt lómellet kellene csinálnom, hogy végre világosságot gyújthassak a tomahawk fejében?

(Bizsereg az újjam a balshift-numpadmínusz kombón...)
Storm
12857 levél
Válasz 07.05.30. 12:04 #1278
konrad
"A BRDM-et jó helyről kézifegyverekkel is le lehet nyugtatni, főleg, ha még élnek a géppuskások. Persze nem árt az össztűz, hogy ne forduljon ránk a torony az eredmény előtt."

Ezt próbáltuk mi is, de az a jóember, aki vezette a BRMD-t, olyan gyorsan száguldott el mellettünk, hogy az össztűz hatása nem érvényesült. Kicsit "megkopogtattuk" a páncélzatot, csávókám meg röhögve elhúzott mellettünk, persze úgy, hogy közben ő is visszapörkölt nekünk!

Azért mondtam Lackonak, jó lenne oda egy "rocket-propelled grenade" az uralba, amivel szemből telibe lehetne kapni: akkor szerintem már nem húzna el mellettünk röhögve a kis genya
12857 levél
Válasz 07.05.30. 11:48 #1277
konrad
Lacko! Csak szólok, hogy véletlenül elírtad az ofpecen a DoD frissítési dátumát: "(v0.36 - 30.05.2006)"
12857 levél
Válasz 07.05.30. 11:36 #1276
konrad
"egy ammos teherautó is, ami cammog utánnatok"

Azt abszolút észre sem vettem, lehet hogy a nagy harc hevében elkerülte a figyelmemet! De az úton biztos nem jött utánunk, legalábbis a "mészárszék" screenshoton sem látom ott, ahonnan jöttünk! (Lehet, hogy a brmd kifilézte útközben?)

A Strykerek sajnos időközben megsemmisültek: meg aztán azért gáz tőlük szedni a fegyvert, mert ők eléggé önállóan mozognak (tehát nem mindig összhangban velünk), így lehet, hogy már eljutnak egy olyan tűzszakaszhoz, ahova nem érdemes utánuk menni utánpótlásért, mert lehet, hogy az lenne a vesztünk!!!

Közben az M136-ról jut eszembe, ez is egy érdekes bugi lehet szerintem:szerezni akartam én m136-ot az egyik meghalt bajtárstól! Benyúlok a cuccok közé, látom ott a vetőcső, meg az egy darab lövedék hozzá. Elveszem mind a kettőt, ám a lövedék nem jelenik meg a szütyőmben(!!!). Ezt nem értettem, így nem is tudtam használni az AT-t, sajnos!
10960 levél
Válasz 07.05.30. 10:51 #1275
Lacko
repülés: az nem akna, hanem van ott a városnál egy védelmi pont, ahol gránátvetősök és ágyú is van. Gondolom az ágyú pörkölt oda neked. És attól szálltál el.
Teszek akkor RPG-t az Ural-ba, de van M136 a Strykerekben és van egy ammos teherautó is, ami cammog utánnatok, onnan is lehet szerezni cuccokat.
12857 levél
Válasz 07.05.30. 10:38 #1274
konrad
"konrad, felejts el mindent, amit tőlem tanultál!"

Dehogy felejtem el...a szellemi tőke nagyon fontos
12857 levél
Válasz 07.05.30. 10:32 #1273
konrad
"kiszedek még komcsit (ennél másfélszer több volt eredetileg, de úgy lehetetlen volt)"

Na, az akkor már nem is haláli, hanem egyenesen földöntúli lett volna...

Persze leszedem az új verziót, megnézem újból. Való igaz, hogy ott a "mészárszéknél" jól jönne valami váratlan támogatás - akár földről, akár a levegőből - egyrészt a támadás hatékonysága, másrészt meg a player nyugodtabb lelkivilága miatt! Megnézem majd újra, de csak akkor érdemes mondanom valamit, ha tutira végigcsináltam. (Az biztos, hogy ott az utolsó kőkerítésnél lévő uralba én beraktam volna egy rpg-t! A playernek nagy sikerélményt jelentene szemből telibevágni az érkező BRMD-t és az akció további fejezeteiben sem zaklatna tovább minket!) Egyébként a komikat szerintem hagyjad, itt a tűztámogatáson kellene valamit javítani ott az üdülőfaluban!

"Tök jók a képeid, mert látni, hogy kb én is arra szoktam menni."

Hát ez kb. az ötödik verziós út volt, amit a sok-sok loadolás után végül is választottam! Próbálkoztam én előbbrejutni a házaktól jócskán balra, a tengerpart "fedezékébe", majd ez úttól jobbra a bokrok "védelmében"! Ám azt nem is írtam, hogy itt ezútóbbi áttörési próbálkozásomnál megyek nagyban előre, egyszer csak egy bazi nagy robbanás és elemelkedtem a földtől vagy 50 métert!!! Valamibe beleléptem, de állat jó volt felfele repülni Annyira meglepődtem, hogy még screen-t sem volt időm csinálni! Ott te leraktál aknákat Lacko?
10960 levél
Válasz 07.05.30. 10:18 #1272
Lacko
Az a baj, hogy az embereim megpróbálják és ösztüzet zúdítanak a BRDM-re... Az meg ránk fordul és...
Ellenben, ha hátrahagyod az embereid és előrekúszol, akkor simán elmegy melletted és nem gonoszkodik (veled, mert persze a többi rajt lövi, darálja).

Igazából ugyan ez a baj a Strykerrel is: amíg nem lőnek rá, addig nem tud az ellenségről, pedig ott rohangálnak tőle 50 méterre. A Strykerre meg nem szoktak gp-ből lőni. Ha meg RPG-vel lövik, akkor már régen rossz.
6448 levél
Válasz 07.05.30. 10:13 #1271
Sabar
A BRDM-et jó helyről kézifegyverekkel is le lehet nyugtatni, főleg, ha még élnek a géppuskások. Persze nem árt az össztűz, hogy ne forduljon ránk a torony az eredmény előtt. Más kérdés, hogy az Afternoonban szerintem én sem fogom csinálni ezt
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.