Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 07.05.22. 11:35 #1170
konrad
Én a korrektség miatt ajánlottam, ugyanis Sabar előbbre jutott a tesztben mint én, hiszen hol szerkesztek, hol tesztelek! A bajtársiasság elve alapján: Sabar tied a pálya, majd holnap megnézed én meg utána

"A három faluból kettőt elfoglaltam, de a harmadikba beletört a bicskám, pedig még ott van a kisváros is.."

Egész dél Sahranit belevetted egy missionbe?

Egyébként az AI-ról: néha baromi nagyokat csalódok benne, mármint az intenzív ellentámadásokat illetően! Az egyik küldiben úgy oldottam meg az "ellentámadásukat", hogy miután felrobbantok egy radartornyot (Lacko te tudod meklyikről beszélek), utána kapom a feladatot, hogy foglaljam el Modestát. A csapatom támadási irányába - kb. 300 m-re, Modesta elé - letettem egy ruszki csapatot, akik ellentámadása akkor aktiválódik, amikor én megindulok a falu felé. A támadási irányuk pont felém esik, tehát tulajdonképpen egy, a falu előtti kis "találkozó harcot" akartam szimulálni (nehogy má' a 101-esek csak úgy besétáljanak a faluba )
A ruszkiknak le van téve két wp, a második wp search&destroy, openfire engage, delta form, full opciókkal és ezt a wp-t pont odarakom, a mi haladási irányunk útjába. Az ember arra számítana, hogy pont frontálból kap egy rohamozó ruszki ellenlökést, ergo létrejön a "találka harc", ehelyett sokszor szanaszét futnak a ruszkik vagy meg sem indulnak igazán: egy helyben kúsznak-másznak, míg én leszedegetem őket a csapatommal, néha meg olyan lehetetlen helyekről támadnak hátba, hogy még én is csak lesek! Pedig van squad leaderük, team leaderük (előbbi major, utóbbi captain és a skillek sincsenek lehúzva...) Szóval sokszor kiábrándító egy kicsit, de lehet, hogy nekem tűnik csak annak, lévén már vagy 10-szer leteszteltem!
10960 levél
Válasz 07.05.22. 11:29 #1169
Lacko
Elárulom mindenkinek a titkot. Mindig ugyan ott van a DoD kampány (meg a Perpetua is). Mivel a régieket felül szoktam írni.

Tehát a DoD helye:
http://lacko.pcdome.hu/ArmA/DoD.zip
Sőt a cím is eléggé magáért beszél...
A lényeg a kis/nagybetűkön van. Azt sajnos el lehet bénázni és akkor nem eszi meg.
16989 levél
Válasz 07.05.22. 11:26 #1168
KisCsirkee
Kössz a beállításokat LAc! Mostmár elviselhető a Preputa!
Amúgy nekem is kéne a frisített DoD linkje, és asszem beszállok a versenybe, bár itt é vagyok a legsz@rabb átlag 30-40 viszzatöltéssel maponként.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 07.05.22. 11:13 #1167
Lacko
Verseny van fiúk!!!!
Sabar, egy nap az nem előny... Azt még simán behozod.
Tegnap egész este próbáltam megcsinálni.
Van három falu és egy kisváros. Csomóan segítenek téged (rajtad kívül még négy raj és két Stryker), de valahogy ez a sok statikus SLA katona állatira megnehezíti. Pedig egy csomót kitöröltem belőlük tegnap óta. Fogok majd betenni (ha már töröltem a statikusokból) néhány dinamikusat is, hogy mozgalmasabb legyen) De tegnap eddig jutottam:
A három faluból kettőt elfoglaltam, de a harmadikba beletört a bicskám, pedig még ott van a kisváros is...
12857 levél
Válasz 07.05.22. 11:08 #1166
konrad
Hagyjam meg neked az elsőbbséget Sabar?
6448 levél
Válasz 07.05.22. 11:06 #1165
Sabar
Nem éééér, én ma nem tudom megnézni Kiváncsivá tettél...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.05.22. 10:49 #1164
konrad
"(konrad, tudsz küldeni bodman-nak egy egyszerű briefinget, hogy hogyan néz ki? Nálam most éppen nincs itt bent)"

Persze küldök neki szívesen : már tegnap reagálni akartam, de mivel te szólítattál meg, mondom nem kotyogok bele bodman kérésébe!
12857 levél
Válasz 07.05.22. 10:47 #1163
konrad
Én tegnap óta még mindig törölgetem a pelusomat....erre fel ma benyögöd, hogy csináltál egy brutálisabb küldit: lassan katonapszihológushoz kell mennünk a sok(k) harctéri stressz miatt

Na majd délután megnézem az Afternoont!

Új DoD: a zene és az új küldi miatt a linket Lacko lécci!
10960 levél
Válasz 07.05.22. 08:55 #1162
Lacko
bodman. Amíg szimpla küldiket csinálsz nem kell PBO-znod. Kivéve ha valaki más küldijét szeretnéd megkuksolni, hogy mit hogyan csinál.

A briefing egy egyszerű html file. Értesz picit a HTML-hez?
És ezt a html-t kell bepakolnod a küldid könyvtárába.

Ha pedig kész lesz majd a küldi, akkor a szerkesztőben, amikor elmented, legördíted azt a listás és a single mission-t választoid ki. Ekkor az ArmA készít helyetted PBO-t.

(konrad, tudsz küldeni bodman-nak egy egyszerű briefinget, hogy hogyan néz ki? Nálam most éppen nincs itt bent)

A kamera dolog egyszerűbb és bonyolultabb.
Én nem használnám a kamera parancsokat a küldiben belül. Hanem a helyedben csinálnék egy külső filet (scriptet ha úgy tetszik, bár ez nem igazi script). Legyen pl: intro.sqs
Ezt a filet is a küldid könyvtárába tedd. (Azt ugye tudod, hogy hol van a szerkesztendő küldik a könyvtára?)
Na és ebbe az intro.sqs-be írd a kamera parancsaidat. A lényeg, hogy ugye az elején le kell kreálni a kamerát:
_cam = "camera" camcreate [0,0,0]
_cam cameraeffect ["internal", "back"]

Utánna kell a kamerát minden fele állítani:
_cam camsettarget player
_cam camsetrelpos [0,0.5,1.6]
_cam camcommit 0

És utánna várni valahány másodpercet, hogy lássál is valamit:
~5

A végén pedig el kell dobni a kamerát:
_cam cameraeffect ["terminate", "back"]
camdestroy _cam

Ennyi.
Aztán fogsz egy triggert és az on activation-ba vagy magának a player-nek az initjébe, írd be, hogy [] exec "init.sqs"
Ez a sor fogja indítani a kamera scriptet...
Innentől pedig sok próbálgatás...!
10960 levél
Válasz 07.05.22. 08:03 #1161
Lacko
A videóban amit erről kiraktam, látszik, hogy az egyik lövedék pont a menekülő HMMWV mellett robban, azok meg kiugrálnak a kocsiból és gyalog rohannak tovább...

Folytattam tegnap a DoD-ot. És ki is raktam az új verziót.
Van benne save meg zene a partraszállásnál, ahogy kértétek.

Az új küldi pedig olyan nehéz lett, hogy még én sem tudtam befejezni...
Na ki fogja először végigcsinálni az Afternoon küldit????
91 levél
Válasz 07.05.22. 00:33 #1160
bodman
Üdv!
Lacko,ugyanaz volt a hibüzenet mint Konradnak,ezzel:
this setPos getPos (buildingPos [nearestBuilding this, 1])
viszont ezzel sikerült:
this setpos (nearestBuilding this buildingPos 1)
Elolvastam a FAQ-ot is,kösz.Ha van rá időd majd bővíted?Persze magamtól is rá akarok jönni a dolgokra,nem tőled várom azt a bizonyos sült galambot
Néhány kérdést azért feltennék.
-a kamera parancsokat hova írjam?pl:trigger setCameraEffect ["Fixed", "LEFT"]
-briefing:vmilyen progival(unpbo,depbo)ki kell bontani a pbo fájlt,és notepaddal megírni?Vagy teljesen rosszul tudom,hülyeségeket beszélek és máshogy kell?
-intro/outro:ehhez gondolom sok kamera effectet kell használni?
Az eddigi ismereteimből holnap nekiállok egy küldinek,olyat akarok aminek,már "története" is van.
12857 levél
Válasz 07.05.21. 23:36 #1159
konrad
12857 levél
Válasz 07.05.21. 23:35 #1158
konrad
A [link:http://bratyuszblog.freeblog.hu/files/ArmA/GoS1.JPG]frász jött rám a GoS küldiben itt[/], de baromi állat lett ez a körberobbantás! Besz*rtam rendesen, hogy ott maradunk
16989 levél
Válasz 07.05.21. 15:15 #1157
KisCsirkee
Mondom, csak prociban van külömbség! Nrkem 3,0 de kössz!!

Amúgy assszem vagy az ismertetőben, vagy az elsőzetesben volt leírva!!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 07.05.21. 15:13 #1156
Lacko
Ja és honnan tudod nekem milyen a konfigom?

Amúgy: P4 2,4Ghz, 1Gb RAM, Gef6600GT 128Mb
10960 levél
Válasz 07.05.21. 15:10 #1155
Lacko
Minden mediumon van, kivéve a terrian, mert az very low.
Ez azért van, hogy ne legyen fű!!! Jobban lehet célozni és kevésbbé fogja a gépet. A többit szépen rajzolja. Igaz, nálam is van olyan (de én annak idején próbáltam a sajtó verziót és ott sokkal rosszabb volt), hogy ha megjelenik valami új (pl blackhawk) akkor az először kocka, aztán valami szappantartó, aztán kezd helikopterre hasonlítani, aztán olyan, mint egy csúnya BH és végül (ez lehet akár egy perc is) megjelenik a szép blackHawk.

De amióta igazi 1.04-em van (azóta már 1.05) azóta ez sokkal kevésbbé igaz, mint a korai sajtópéldányra.
16989 levél
Válasz 07.05.21. 14:59 #1154
KisCsirkee
Lacko KB olyan a géped mint az enyém, nem tudod megmondani milyen beállításokon tolod? Mert ez néha élvezhetetlenm, de full low-on nem hajlandó kirajzolni a modelleket, így a Blach Hawk 1 nagy zöld kocka.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 07.05.21. 14:58 #1153
Lacko
Hát még azért jobban körüljárom a dolgot előbb. Aztán írok nekik. Már korábban regisztráltam a bugreport oldalukra.

Na jó, nem látszik a mind a három egy helyről, de picit mozogva, azért mind a hármat el lehet intézni onnan.

Nehézség: egyrészt van egy SLA raj a világító körül (ott mászkálnak). Aztán nekem jött már át BTR és le is ölte a társaim.
Plusz amikor mész el, hogy kiemeljenek, akkor a nyomodba szegődik még egy SLA raj.

És elég messzire el kell menned, mert oda jön a heli, ahova hívod. Viszont ha túl közel vagy a városhoz, akkor a 3 shilka darabokra szedi a BlackHawk-ot.

De ennél sokkal nehezebbre nem akarom megcsinálni. Mert hát ez csak amolyan "első küldi".
12857 levél
Válasz 07.05.21. 14:49 #1152
konrad
Hehehehe...most vettem észre, hogy az egyik intromban volt egy kis bunyó, a srácok nem bírtak magukkal a bevetés előtt
6448 levél
Válasz 07.05.21. 14:38 #1151
Sabar
Akkor tuti ArmA bug, esetleg írj a supportnak. Már nagyon megnézném azokat a raksikat, ahogy szétkapják a hidakat.

Utána viszont csak elmegyek egy kihalt helyre és hívom a helit? Lehetne benne valami izgalom, bár ha a világítótoronyból látni mindhárom hidat (nekem csak 2 rémlik), akkor nehéz bosszúálló hadakat küldeni híd híján... esetleg északról egy vérszomjas BTR, ami izgalmassá teszi a lelépést? Vagy inkább ne, van elég szívás később
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.05.21. 14:12 #1150
Lacko
Ja és olvastad, hogy ez a T-gomb milyen durva. Úgy tűnik, hogy valami ArmA bug. Mert ha elmentem a küldit Single Mission-nek, akkor működik, de ha kampányként, akkor nem. Nagggggyon durrrrvvvvva!
10960 levél
Válasz 07.05.21. 13:58 #1149
Lacko
Nyugi, szerintem mindannyian sűrűn hanszáljuk a Save/Load opciót. De azért én így is vesztettem egy embert... Van akiért nem loadolok vissza!

Ahogy öcsém mondotta annó X-Com UFO-zás közben, ha leszedték az alien-ek az egyik emberét: "Senki sem pótolhatatlan"
10960 levél
Válasz 07.05.21. 13:56 #1148
Lacko
Csutkára a hangerőt Csirke! És a Ghostban hagyd, hogy elmenjenek a tankok alattad. Ugyan a mission az failed lesz, de amit hallani fogsz, az mindenért kárpótol...
6448 levél
Válasz 07.05.21. 13:44 #1147
Sabar
Hangsúlyozom, sokat használtam a load/save funkciókat, egyébként reménytelen. Nehogy azt higgyék már, hogy én annyira jól tolom az ArmA-t
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 07.05.21. 13:43 #1146
Sabar
Csak vegye le a hangot
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.05.21. 12:43 #1145
Lacko
Minden ilyen ötletet szívesen veszek. Tök jogos. Teszek is oda egy checkpointot. A többi küldibe raktam ilyeneket, csak ez túl rövidnek gondoltam hozzá.

Ha ez jobb, mint az eredeti, akkor próbáld ki a Perpetuát, az sokkal jobb!
12857 levél
Válasz 07.05.21. 11:48 #1144
konrad
"aki csatlakozott hozzád a Stryker sofőrje és az irányzó."...jól fel is dühített a sofőr, mert a kifelé vezető úton - egy kereszteződésben - vagy fél órát tolatott, meg előrement, így meguntam a banánt: disembark az egész bandának, konradka beül sofőrnek, bandácska vissza és irány Arcadia
16989 levél
Válasz 07.05.21. 11:32 #1143
KisCsirkee
Igen, továbbléptem, csak a szar gépem miatt mindíg kifog rajtam a második küldi.

Apropó: Sztem a második küldénél a leszállás után nyomhattál volna egy checkpointot, mert marhára idegesítő újra és újra ellőröl kezdeni a helizést. Amúgy bejön a kampány, sokkal jobb mint az eredeti.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 07.05.21. 11:29 #1142
Lacko
Csak azért írtam, mert Sabar mondta, hogy ő veszteség nélkül bevette Cayo-t és emiatt nem fért be a Strykerba (csak 9-en férnek be, de ha veszteség nélkül csinálod meg, akkor 10-en vagytok).
A két fickó, aki csatlakozott hozzád a Stryker sofőrje és az irányzó. Ez azért kellett, hogy te parancsolhass a Strykernek és ha akarsz, akkor a gunner helyére is beülj (én akartam.. ).
12857 levél
Válasz 07.05.21. 11:08 #1141
konrad
Lacko!

"unitname switchMove "AmovPercMstpSlowWrflDnon_AmovPsitMstpSlo" - ezt a leülésre írtad? Mert közben hétvégén az armaholicon írtam ennek a Foxhound nevű csákónak, aki visszaírta, hogy jók azok a kódok, amiket az intro/outro-ba beírtam, csak nem tettem " ... " közé! No megpróbáltam: működik a leülés, de csak akkor, amikor a kamera átvált arra a fickóra, akinek le kell ülni! (És akkor hajtja végre a mozdulatsort is!A többi faszikám meg abszolút nem reagál rá!) De köszi szépen megnézem!

DoD: Persze hogy sikerült Arcadia, talán ketten ha megmaradtunk... De nem volt könnyű, mert ezek a disznók jól védekeztek! Ellenben furcsa, hogy azt írod, hogy "kellően kevesen maradtunk, hogy beférjünk a Strykerba"!

Ennyien maradtunk Cayo bevétele után, de aztán a Strykernél "csatlakozott" hozzám pár ember(?), mivel útközben már ennyien voltunk! Ezek a kis szenyó SLA-s helyi sajátságok még sörrel sem akartak minket megkínálni...ezért kaptak egy kis szórást
10960 levél
Válasz 07.05.21. 09:53 #1140
Lacko
Látom neked volt annyi veszteséged, hogy befértél a Strykerbe...
Amúgy sikerült elfoglalnod a parmenti várost is (Arcadia)?

Tegnap nekikezdtem a következő küdlinek. Ez az egész DoD kicsit agynélküli/sztorinélküli lövöldözős lesz. De szeretem .
Ez a köv rész három falu és egy város megtisztítása lesz. Na már most a városi védelem nálam úgy néz ki, hogy az SLA katonákat jó kis poziciókbe rakom azt annyi. Csakhogy ilyenkor nem lehetnek groupban. Azaz minden katona egy önálló group. Ez egyrészt azért rossz, mert hiába ölöm meg a mellette állót, ő még nem tud róla, hogy ott vagyok. Ha groupban lennének meg tudnák osztani az infót, hogy jövünk. Viszont akkor meg formációva állnak és oda jó kis bújkálás. Ezt úgy szoktam megoldani, hogy a bújkálókon kívül teszek le azért groupokat is és SENTRY vagy GUARD wp-t adok nekik, akkor mozogni fognak és életszerűen viselkednek, a player pedig nem veszi észre hogy a többség statikusan letett katona.
Csakhogy! Mire a három falut, egy várost és két útkereszteződési pontot letettem, addigra kiírta, hogy több SLA groupot nem tehetek le. (mert 144 a maximum). Mindegy, azért így is jó lesz...
Rögtön az első falut nem védik ugyan sokan de van köztük néhány gránátos. Na annak olyan a hatása, mint ha aknavetővel szórnának meg minket: megyünk vonalban 4 amcsi raj és elkezd hullani közén az áldás, még jó messzire a falutól. Hangulatos... De nem olyan idegesítő, mint egy aknamező.
10960 levél
Válasz 07.05.21. 08:12 #1139
Lacko
konrad:
Ezt találtam a BIS fórumon:
put this in the onactivation box on the trigger (or a waypoint)
unitname switchMove "AmovPercMstpSlowWrflDnon_AmovPsitMstpSlowWrflDnon"

Neked azért nem sikerült betenned katonát a házba, mert kihagytál egy nearestBuilding-et.
De ez valszeg az én hibám. Tehát a jó sor:
this setpos (nearestBuilding this buildingPos 1)


bodman:
van egy csökött kezdemény itt!

Küldj egy screenshotot a katona űrlapjáról! (látni szeretném, hogy mit írtál az init-jébe.) Hétvégén csináltam ilyet és nálam ment. Mondjuk volt már, hogy nekem sem sikerült...
Nem lehet ugyan az a problémád, mint konrad-é. Vagy ha igen, akkor nem áll a ház előtt a katonád, hanem le sem tudod OK-ézni a katona űrlapját. Most melyik?

Ja és ArmA vásárlás: mindenképpen ANGOL, EU-s verziót vegyél, ne a szar csehet! Én is eredeti angolt vettem és semmi bajom vele, tök jól működik. Ja és tényleg vedd meg!


Kiscsirke: (és mindenki, aki teszteli a DoD-ot). Bocs, hétvégén kiderült számomra, hogy ami a szerkesztőben, vagy küldiként simán működik (Tomahawk hívás) az kampányban nem. Fogalmam sincs, mi az oka, de dolgozom rajta. Mivel azonban a kampánynak nem ez az első rész a lényege, ezért ajánlom, hogy endmission cheat-tel lépj tovább és a következő 3 küldit próbáld ki!
12857 levél
Válasz 07.05.21. 01:56 #1138
konrad
DoD-ból:

Ezt a csúnya SLA bácsit szemen kellett lőnőm, mert egyfolytába kacsingatott rám...
91 levél
Válasz 07.05.21. 00:01 #1137
bodman
Sandmman!
Miért nem küldöd vissza?Ha egyszer xar...!Nekem se eredeti van és zavar a madárlátta tájkép!De mindenképp megveszem,csak most pont ez miatt kellett új gépet vennem....
Konrad,nekem is ugyanaz a hiba a baka házba való berakásával.Lehet Lackó lehagyott egy vesszőt vagy valamit.Vagy mi csinálunk rosszul vmit?Kreálgatok majd küldiket,továbbra is szeretném ha megnézegetnéd és majd Lackó is őket.
Nézegettem az ofpec-et,bevallom belezavarodtam a sok parancsba
12857 levél
Válasz 07.05.20. 23:02 #1136
konrad
Talán ez a magyarázat arra amit írtam lejjebb Sabar, hogy miért kedvelem jobban az M4-et! A nagyobb "látótér" miatt, bár igaz amit mondasz, hogy ennél is fel-le kell emelgetni a fegyvert!(A többinél nekem zavaró a scope körüli feketeség!) Abban viszont igazad van, hogy nagyobb távolságban - pontlövésben - fel sem veszi a versenyt a g36-al vagy az Mk 12-vel a játékban! Mindenesetre egyszer kipróbálnám az aim-ot élőben is
3211 levél
Válasz 07.05.20. 22:08 #1135
Raistlin666
Hát ez elég érdekes volt! Nem is tudtam pontosan, hogy hogy is van ez a pirospontizé...én Black Hawk Down játékban taliztam vele speciel...akko off mi?
6448 levél
Válasz 07.05.20. 21:08 #1134
Sabar
Ide is beírok egy kis offot, de majd csinálok belőle ont

Tegnap végre megnéztem a "Shooter"t, ha valaki picit is vonzódik a katonás, FBI-os, egymást kergetős filmekhez, muszáj megnéznie.

Viszont van egy jelenet, amikor vagy 20-an próbálnak elkapni valakit egy házban, mindegyiknél M4, megy a nagy hentelés... És rájöttem, mi zavar az ArmA-ban:

Az aimpont, vagy ahogy először hallottam róla, a "red dot sight" - ha jól tudom - úgy működik, hogy a használó mindkét szeme nyitva van, tehát megvan a majdnem teljes látótér az egyik szemmel, a másik szemmel pedig az aimpoint adta kis részlet, egy piros ponttal a közepén. Az agy pedig összerakja a két képet, és így a használó kap egy majdnem teljes látóteret egy piros ponttal ott, ahova a gólyok elvileg becsapódnak. Remélem értitek, mire gondolok... Az ArmA-ban megmaradt az, hogy fel-le emelgetem magam előtt a fegyvert.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.05.20. 14:45 #1133
konrad
Én is azt csináltam sajna
16989 levél
Válasz 07.05.20. 11:24 #1132
KisCsirkee
NAh akkor ebből endmission lesz.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 07.05.20. 10:59 #1131
konrad
Lacko! Csatlakozva bodman problémájához, nekem sem sikerült betenni a katonát az épületbe, pedig próbálkoztam az általad megadott kóddal, de valami hibaüzi jön ki!
12857 levél
Válasz 07.05.20. 10:55 #1130
konrad
Te akor még jobban jártál mint én, mert nekem még laserdesignatorom sincs: valamiért eltűnik az inventoryból már az ugrás után, okát egyenlőre nem értjük!

De olvass a lenti hozzászólások között, valami probléma a "T" gomb körül volt!
16989 levél
Válasz 07.05.20. 07:21 #1129
KisCsirkee
Hi minednki! Tegnap újra megszereztem az ArmA-t, és elkezdem a Dawn of Democracy kampányt, amiben már elakadtam. Felmentem a világítótoronyba, kijelölöm a hidat, és kiválasztom az Action Menu-ból a Tomahawk-ot, de nem jön semmi visszaigazolás, se rakéta. Elmondaná valaki hogyan is kell ezt?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
44 levél
Válasz 07.05.20. 02:51 #1128
Sandman
De nem ám!
Ráadásul cseh változat. Napokig kínlódtam vele, mire egyszer sikerült telepíteni. De a lengvidzs pecs nem tudott vele mit kezdeni.
Aztán le kellett gyúrnom, és soha többé nem tudtam telepíteni. így inkább illegalitásba vonultam, és megfogadtam, hogy soha többé nem adok pénzt semmilyen nemű szoftverért. Fizetek elég adót, amiből eltartanak egy csomó szemetet, rajtam ne keressenek még ezek is!
HEHE
"Micsoda kétszínű alak ez a Bakter!" /Regős Bendegúz/
91 levél
Válasz 07.05.20. 01:43 #1127
bodman
Lacko,a bombázás sikerül,a házban elhelyezés nem.Mindent úgy csinálok ahogy leírtál.A baka ott marad a ház előtt.
91 levél
Válasz 07.05.19. 23:50 #1126
bodman
Mi?A megvásárolt példány nem működik?Ezt nemértem.
12857 levél
Válasz 07.05.19. 20:29 #1125
konrad
Itt biztos megválaszolják!
44 levél
Válasz 07.05.19. 15:28 #1124
Sandman
Hali!
Mivel a megvásárolt változat nem működött, kénytelen voltam szerezni egy működőképes, ám annál feketébb példányt. Az csak a baj, hogy így nem tudom installálni az 1.05-ös peccset. Valaki tud valami megoldást?
"Micsoda kétszínű alak ez a Bakter!" /Regős Bendegúz/
12857 levél
Válasz 07.05.18. 23:52 #1123
konrad
"Konradnak még a tesztelésért is thx"

Nincs mit, szívesen tesztelgetek

Hááát... azért nem éreztem magam "biztonságban" a küldid alatt, mert jól eltetted a faszikáimat a városban!

Persze, ezek fontosak, hogy legyen briefing, mert ugye ahhoz köthető a feladatvégrehajtás, meg hát egy jó csapatnak van térképe a valóságban is!
Az intro/outro kérdés is fontos: én azért szeretem őket, mert ez "keretbe" foglalja a történéseket, akár egy filmben! Szerintem ezt anno nagyon jól kitalálták a cseh srácok az ofp-ben.

Én most jöttem rá - Lacko is sokszor tanácsolta - hogy amikor szerkeszt az ember, akkor mindenben egy picit a gamer fejével is kell gondolkodni, aki majd teszteli vagy játszik a küldivel. Hogy ő mit csinálna, hogyan csinálna, megérti-e a feldatokat stb. És sajnos sokszor van úgy, hogy én hiába szeretnék bizonyos dolgokat, mondjuk az AI meg nem úgy viselkedik! Ezér roppant nehéz, de egyben szerintem szép kihívás is a szerkesztés.Sokat kell "trükközni", de megéri...
91 levél
Válasz 07.05.18. 23:14 #1122
bodman
Üdv mindnekinek!
Lackó,az a magyar nyelvű ArmA szerkesztési FAQ aranyat érne olyanoknak mint pl én aki nem tud programozni.A válaszaidat és konrad válaszait nagyon köszönöm,ki fogom próbálni mindet.
Konradnak még a tesztelésért is thx,ez volt az első küdim amit megmutattam vkinek.Bár nagyon nem izzasztotta meg,de reméljük egyre jobbak lesznek.Most majd a camera effekteket akarom próbálgatni,a briefinget,(amit konrad hiányolt jogosan,valamint az előre megírt script sablonokat,ezekhez majd segítséget fogok kérni.
6448 levél
Válasz 07.05.18. 15:51 #1121
Sabar
Ja, valami rémlik, talán az Mission Impossible 3-ban
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.