Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 07.05.18. 15:08 #1120
konrad
Ok, akkor Berakok neki, hadd örüljön

No, akkor egyedül maradtam az aimpont kedvelésemmel?

Nem az Mk12 SPR-re gondolsz Lacko? Az is szálkersztes-optikás! Vagy arra az ACOG-ra, ami anno a AoT-ban volt egy csomószor a playernél?
10961 levél
Válasz 07.05.18. 15:01 #1119
Lacko
Ja és a kiugrálásról: egy régi OFP-s scriptet írtam át. Ebben nem száll le teljesen a UH, csak fél méterre és úgy ugrálnak ki, attól nézett ki olyan jól. De sajnos valamiért néha felszáll...
De most hogy ezt leírtam.... hát lehet, hogy megpróbálom megcsinálni, hogy hagyják abba a kiugrálást, ha magasabbra megy az UH, mint 2 méter.
10961 levél
Válasz 07.05.18. 14:59 #1118
Lacko
Hát szerintem az M4 (már csak a hossza miatt sem) a legpontosabb fegyver. M16 tuti pontosabb. És az aimpointot én is utálom. Van valami olyan, hogy Acog. nem tudom mit jelent, de szálkereszt van az optikában. Azt sokkal jobban szeretem. OFP-ben a LSR addonban volt ilyen optika. Az mindenvivő volt.
Ja és G36 (legalábbis ArmA-ban) messzire jobb. Sőt - valamelyik fos Tom Cruise filmben leszedett egy G36-ossal egy vadászbombázót (talán F16-ost)
6448 levél
Válasz 07.05.18. 14:52 #1117
Sabar
Az a baj, hogy piszok jól nézett ki, ahogy elkezdtek kiugrálni a heliből egy-kettesével (egészen addig, amíg az fel nem emelkedett), tiszta "múvi fíling" volt, kb. mint Mel Gibsonnal a Katonák voltunk-ban.

Egyébként kezdem megutálni az M4-et. Utcai harcban tényleg jó, de tegnap nyílt terepen 200 m-re már alig találtam el vele valamit, pedig a piros pötty ott volt a hasaló célponton
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 07.05.18. 14:39 #1116
Lacko
Nem. Ha nem raktál be akkor nem lehet, de az a csákó, aki írt rendersen, azt is írta, hogy utálja az aimpointoit és hol lehet másikat választani. Tegyél be neki valami mást...

Amúgy van egy - elvileg jobb - DoD ugyanott ahol az előző.
12857 levél
Válasz 07.05.18. 14:32 #1115
konrad
De én az inventoryba nem raktam be plusz választási lehetőséget! Vagy ettől függetlenül is lehet mordályt választani?
10961 levél
Válasz 07.05.18. 14:05 #1114
Lacko
Sabar:
Az nem a járművek miatt van olyan szarul lent, hanem ha több, mint 11 ember tartozik a csapatodba, akkor az F12-vel lapozhatsz oda és az F11-gyel lapozhatsz vissza. Tény hogy nagyon idegesítő. Az is idegesítő, hogy bent van a két személyzet a Strykerben, én meg kijelölök mindenkit, hogy befele a buszba, erre a két barom kiszáll és beszállnak hátra.

Jó, ha keletről mész, mert ezt még sosem teszteltem (pl, hogy akkor jön-e az erősítés vagy mi).
A BH-s utánpótlással még jól is jártál. Nekem totál kipurcant az egész bagázs.
De a BH leszállási helyét már hátratoltam, érkezési idejét megnyújtottam... Igazából nem baj ha kipurcannak, mert legalább érzi a player, hogy nem hasalhat örökké a porban, muszáj lesz felkelni és kilőni a Shilkákat...

Kiugranak a repkedő BH-ból... Hát a Landing missionben a player emberei is ezt csinálták. Állati idegesítő volt. Végül - kicsit szarul néz ki - azt csináltam, hogy gyakorlatilag egyszerre ugrik ki mindenki a BH-ból. Csináljam meg itt is?

konrad: JasonO csak azt magyarázza a fickónak (nem neked), hogy tud fegyvert választani a Briefingben, csak nem úgy kell, ahogy OFP-ben és leírja neki, hogy hogyan kell.
6448 levél
Válasz 07.05.18. 11:12 #1113
Sabar
Nézem, és mindjárt utolér
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.05.18. 10:55 #1112
konrad
Nincs mit. Bár tegnap nem nagyon jutottam előbb a küldijeidben, mert a magaméit bütykölgettem, meg közben gyorsan leteszteltem bodman városi attakját.(Ha javítottál a DoD kampányon, akkor add meg lécci, honnan tölthető le! Mert a lézeres dolog azóta is idegesít!)

Ezek a k*rva bakák nagyon nem akarnak leülni, de már nem szórakozok velük, hagyom a "The bridge of Obregan" outroját ülés nélkül, így is elég türhető lett.

Olvasom az ofpecen JasO kommentjét: mintha hiányolták volna a fegyverválasztási lehetőséget a PFE-ben, mert utalt a "next step"-re.

SABAR! Mél ment tegnap este: utolért?
6448 levél
Válasz 07.05.18. 10:05 #1111
Sabar
Szerintem fel sem fog tűnni neki

Most már tudom, hogy az oázisnál miért robbant fel a Stryker, aki jött mögöttem. Mondjuk fent már úgysem láttam volna hasznát, a bázisról valami tuti kilőtte volna.

Viszont, ahogy megoldották a harcjárműveket lent az "állománytáblán", attól falnak megyek. Az F10-zel jelölt emberemet simán tudom ugráltatni, de az F11-et tegnap ki sem tudtam jelölni. Viszont, ha nyomtam egy "All"-t, akkor F11 is kiszállt, viszont nem tudtam visszarakni

Szerintem a Strykert úgy ahogy van, ott fogom hagyni az oázisnál. Viszont a bázisnak lehet, hogy keletről fogok nekimenni, ha délről mentem, akkor egyszerre három irányból jött az áldás

Ja, és Lacko, amikor megjött a BH az erősítéssel, az egyik megmaradt Shilka elkezdte lőni, pont amikor a katonák kiugráltak. A fele társaság meghalt, mert már 15-20 méter magasan szálltak ki. Nincs olyan, ahol be lehet állítani, hogy csak akkor szálljon ki, ha x méter alatt van?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 07.05.18. 09:39 #1110
Lacko
Sabar, konrad:
Köszönöm a lézeres küldi tesztjét. Konrádét nem értem, mert távcső közel s távol nincsen a küldiben, tehát nem értem hogyan cserélődött le a lézere távcsőre...
Viszont az az érdekes dolog történt, hogy míg a szerkesztőben működött nekem a T-gomb, addig a kampányban már nem - ugyan úgy jártam, mint Sabar...
Tehát kidobtam a fenébe a T-gombot és beraktam a jobb alsó action menübe egy Tomahawk nevű menüpontot, amivel aktiválhatod a hívást.

Sabar, a túl sok túlélő a Second Wave problémán még nem dolgoztam, csak gondolkodtam. Az szerinted idegelni fogja a playert, ha Stryker érkezésekor (ha túl sok embere van) elvesz tőle annyit (egyet vagy kettőt) hogy beférjen a csapata a gépbe? Igyekszem nem a mesterlövészt és a szanitécet elvenni...
10961 levél
Válasz 07.05.18. 08:50 #1109
Lacko
bodman
"ha azt akarom hogy a repülő/helkopter megtámadjon egy földön lévő objektumot.editorban van a destroy parancs de néha szrnak rá!"

Felejtsd el! Mindig szarni fognak rá...
10961 levél
Válasz 07.05.18. 08:49 #1108
Lacko
bodman: második kérdés:

Bombázás. Hát én csak olyat tudtam csinálni, hogy rögtön a küldi elején bombáz a Harrier. Azért csak az elején, mert nehéz elérni (hiába raksz neki WP-t), hogy oda tudjon pont kanyarodni, ahova szeretnéd.

De próbálkozhatsz. A lényeg, hogy sűrűn egymás után tegyél le 6 WP-t és mindegyiknek az on activation rubrikájába írd ezt:
harr fire "BombLauncher"

Természetesen a harrieredet el kell nevezned "harr"-nek. (A repcsi űrlapján a name mezőbe írd ezt idézőjelek nélkül).
10961 levél
Válasz 07.05.18. 08:45 #1107
Lacko
bodman: első kérdésedre a válasz:

1., tedd a katonát NAGYON közel a házhoz!
2., írd be a katona init ribrikájába:
this setPos getPos (buildingPos [nearestBuilding this, 1])

Ez odateszi a katonát a legközelebbi épület 2(!!!)-es helyéhez. Ha az 1-es helyre akarod tenni, akkor 0-t írj és így tovább.
Hogy melyik hely a jó egy épületben, azt pedig úgy tudod megnézni, hogy leteszed magad az épülethez és adsz magad mellé egy beosztottat. Aztán bemész az épületbe és ha megvan a hely, ahova rakni akarod majd az orvlövészt (pl ablak mellé), akkor F2 (kiválasztod a beosztottad) és odamutatsz ahová állnia kellene (ekkor a kurzorod mellett látni fogod a pozició számát is. Ebből vonj ki ugye egyet és azt írd oda a fenti kód végére.

Problémák lehetnek:
1., Nem mindig ott van az előre definiált pozició, ahol te szeretnéd: kompromisszumokat kell kötnöd sajnos.
2., Néha az ilyen katonák eltünnek a semmibe. Ekkor érdemes egy pár mm-rel odébb mozgatni a térképen és így kitesztelni, hogy jó helyen van-e.
3., Emeleten, ha nézed a poziciót a beosztottadnak, néha úgy néz ki, mint ha a te szinteden mutatna poziciót, pedig egy emelettel lejebbit mutat, aztán csak csodálkozol...
10961 levél
Válasz 07.05.18. 08:22 #1106
Lacko
Sabar, ahogy hazaérek átnevezem!!!

Az Oázis kávézó az pont az a rész, ahova az akna lerakó SLA utászok kellettek (tehát ott még akna is van), ugyanis a cél az, hogy ne erről az oldalról, hanem a másik oldalról vagy délről menj a lőtérhez. Én vissza szoktam fordulni az olajmezőre és onnan fel északnak.
Ez az "észak duma" ez a briefingben van? Kösz, hogy szóltál, átírom...
10961 levél
Válasz 07.05.18. 08:19 #1105
Lacko
Hello bodban:

na ezek már jó kis konkrét kérdések és igyekszem is válaszolni rájuk csak hát a jó programozó az nem tudja fejből ezeket a dolgokat, csak tudja hol nézzen utánna. (minden anyagom otthon van, de azért megpróbálom levadászni neked a netről). Szóval napközben néha nézz ide és akkor meglesz.

Tervezem egy magyar nyelvű ArmA szerkesztési FAQ elkészítését és akkor ezek a kérdések rögtön benne lesznek a válaszokkal együtt.
12857 levél
Válasz 07.05.18. 00:49 #1104
konrad
12857 levél
Válasz 07.05.17. 23:42 #1103
konrad
Sabar apukád katona volt? Hol?
12857 levél
Válasz 07.05.17. 23:39 #1102
konrad
Oké, megkaptam, meg is néztem! Hát mit akarsz?: kezdetnek nem is rossz, hiszen alapvetően egy jó kis városi piff-paff-ot raktál össze! Nehéz volt azonban a feladatom, hiszen nem volt briefing, feladatkiosztás, így csak "mentem" az árral, illetve a parancsnokom után!

Az sla katonákat nagyon jól elraktad a városban és amint láttam akkor sikerült az épületekben is: az ellenség koncentrációja érezhető volt Bagango központjához közeledve!

A páncélosokról: nem volt rossz, hogy betetted őket, de én kicsit kevés "szerepüket" éreztem, mert ahogy bementünk a városba, egy-egy pontnál lecövekeltek! Én a város elé letettem volna egy-két outpostot és mivel a Strykerek meg az m113 gyorsabban haladtak nálunk, eleve ők nyithatták volna a kezdőtüzet ezekre az ellenséges pontokra.

Egy bibit még találtam: nem volt vége a küldinek. "End" triggert raktál le? Néhány screen a küdidből:

a város felé
itt lett volna jó egy outpost
lövésem eredménye két hulla
az ablakban álló sem úszta meg
nehéz volt konkrét feladat nélkül tájékozódni

Úgyhogy élvezetes kis csata volt, lassan, de fejlődünk majd
6448 levél
Válasz 07.05.17. 22:23 #1101
Sabar
Lacko, megnéztem a Guns of Somato küldit. Átneveznéd a kedvemért Guns of Sopato-ra? Nem is jutottam még rajta végig. Azután, hogy az "Oázis" kávézóban azt a pár embert elkaptuk (harmadszor sikerült leszedni az RPG-seket a tetőről a Stryker géppuskájával, mielőtt ők lőttek ki...), gondoltam lesz egy kis bázis. Hát megleptél Érdekes lesz...

Viszont egy apróság: amikor mondja, hogy nézzem meg azt a régi lőteret, északot ad meg iránynak, holott erősen észak-nyugatra van az tőlünk. Legalábbis nekem így volt.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 07.05.17. 21:30 #1100
Sabar
Lacko, tudod mi jutott eszembe arról a részről, amikor a Shilka fordul a Cobra-kra? A régi VSZ/NDK/szovjet oktató videók, amikben bemutatták a saját vagy NATO haditechnikákat. Ott voltak klasszikus aláfestő zenék, imádtam őket Láttam egy csomót, elvégre apám hivatásos tiszt volt, és csomószor bevitettem magam a laktanyába.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
91 levél
Válasz 07.05.17. 21:07 #1099
bodman
Konrad,elküldtem.
12857 levél
Válasz 07.05.17. 19:36 #1098
konrad
Akkor küldd át az emil címemre, az adatlapomon megtalálod! Megnézem szívesen!
91 levél
Válasz 07.05.17. 19:30 #1097
bodman
Vegyes,de az emeletes épületekből sniperező emberke több feelinget hoz bele sztem.Lerakom a ház mellé,beküldöm,van választási lehetőség,position1#,stb.thisunitsetpos "up" parancsal nem negedem lefeküdni.megcsináltam egy ilyen támadás/védekezés küldit.Jó lenne ha megnéznétek.
12857 levél
Válasz 07.05.17. 19:22 #1096
konrad
Ha az editorban megnézed a group-ot, akkor ugye annak van egy parancsnoka (akihez vonalakkal kötődnek a katonák). Erre a parancsnokra rákattintasz (Unit) és abban találsz egy olyat, hogy "Name". Ide bepötyögheted a nevet. (Viszont ha jól tudom ékezetet ne használj, csak ilyen egyszerű neveket, hogy "s1", vagy "officer", vagy "katona" stb.)

Parancsokat pedig ugyanide tudod beírni az "init" mezőbe!

De még egy tanács (ezt is Lackotól tanultam!): inkább magad állíts össze csapatot sima unitból, groupot ne használj, ha jól emlékszem azért, mert ezutóbbiak bénábban viselkednek!
12857 levél
Válasz 07.05.17. 19:15 #1095
konrad
Milyen épületbe akarod letenni a katonákat: emeletes vagy földszintes? Úgy nem sikerül, hogy az editorban odamész a "house" fölé és oda teszed le a unitot?

Hát ha a helinek adsz wp-ket, akkor ahhoz a waypointhoz válaszd a "search and destroy", "open fire, engage at will" parancsokat, ahol a megsemmisítendő erők vannak és próbáld meg beállítani "Combat"-ra a helikoptert. Ha meg akarod nézni, akkor azok közül az egységek közül, akiket meg akarsz semmisíteni, jelöld ki magadat playernek és nézd meg preview-ban, hogy hogyan viselkedik a heli. (Persze ezt úgy is megteheted, hogy saját magadat teszed egy olyan pozícióba, ahonnan jól láthatod a fejleményeket, de nem öl meg az ellenség!) Én is így kezdtem a próbálkozásokat!

A bombához biztos valami script kell, sajnos eddig még én sem jutottam, hogy ilyet alkalmazzak!

De Lacko is írta, hogy először egyszerű, támadás v.védekezés című küldiket csinálj, mert ezekből az alapokból lehet a legjobban építkezni! Mivel én is "tanuló" vagyok, hidd el, nem a legbonyolultabb szkriptekre alapozó küldikkel kell kezdeni! (És ugye még nem beszéltünk a szövegírásról, briefing készítésről, meg az intro/outro készítéséről!) Persze ez csak egy tanács a részemről, nem kötelező elfogadni

Én pár hete csináltam meg az első "gyakorló küldimet" (nem egy bonyolult), ha érdekel megnézheted és próbáld ki!

Innen töltheted le: Postcard from Everon

91 levél
Válasz 07.05.17. 18:52 #1094
bodman
Elfelejtettem egy kérdést.A group-nak hogy adok nevet?És parancsot?
91 levél
Válasz 07.05.17. 17:28 #1093
bodman
Üdv,lenne néhány kérdésem.
Csinálgatom a küldimet.Ott tartok,hogy nem tudom:
-hogy kell az épületekbe(amelyikbe lehet persze)embereket lerakni?Mármint hogy úgy kezdődjön hogy már benne vannak.Jelenleg beküldöm őket,position 1234 parancsal.Jó kis utcai harcot akarok kreálni.
-ha azt akarom hogy a repülő/helkopter megtámadjon egy földön lévő objektumot.editorban van a destroy parancs de néha szrnak rá!
-a repülő bombát dobjon minden körülmények között.
Be akarom még ma fejezni.azt küldeni nektek.Légyszi világosítsatok fel hogy
ez hogy műxik.Emil címre küldjem?Egész nap ezen melózok szinteEgyenlőre ennyi.
12857 levél
Válasz 07.05.17. 14:57 #1092
konrad
Visszatérve a délelőtti kommentedre: hát kíváncsi lennék én is arra, hogy pld. ez az"Crossing a Danger Area" vagy az "Indian Sprints" hogyan valósulna meg a játékban. Szépek szépek ezek a taktikai animok, de jelen pillanatban el nem tudom képzelni, hogy így irányítsak egy squadot (és azok így mozogjanak) vagy az egyéb AI így viselkedjen.
12857 levél
Válasz 07.05.17. 14:32 #1091
konrad
Ennek viszont nem örülök

Pedig nagyon kipróbáltam volna az arma-t egy WWII moddal...
12857 levél
Válasz 07.05.17. 13:46 #1090
konrad
Ja köszi Közben írtam még egy mélt! Nem hagylak ám békén
10961 levél
Válasz 07.05.17. 13:40 #1089
Lacko
konrad: itt van a script, amivel helikopter alá köthetsz egy másik járművet...
12857 levél
Válasz 07.05.17. 11:18 #1088
konrad
Ó, köszi a mud-os válaszokat! At hittem, hogy valami olyasmit akar írni a srác, hogy "dagonya" az egész küldim (De különben rendes csókának tűnik, na majd írok neki!) Sőt Lacko! Megkérem rá, ha segít, vele fordítattom be a csv-t is

Az SW-ben még nem jutottam el a géppuskásokig...majd ma este! Egybként használjátok a "tactical zoom"-ot? Bár tudom, hogy pörgős jeleneteknél gázos a sok kapkodás miatt, de egyszer próbáljátok ki: én folyamatosan használom és különösen ilyen városi küzdelmeknél nagyon hasznos! Használtam anno a Perpetuában is, ott különösen a fennsíkos-ágyúrobbantgatós pályán jött jól!
Jól látható az elbújó/meglapuló ellenfél, meg madártávlatból faszán lel lehet követni a mozgásukat is: nekem nagyon bejön. (emlékszem anno - istenem de rég is volt már- a Hidden & Dangerousnél alkalmazták először.)
10961 levél
Válasz 07.05.17. 11:15 #1087
Lacko
Hát az a Harrier légitámadás tényleg csak hangulat, mert azért nem akartam plusz egységeket berakni, hogy rögtön meghaljanak (OFP-ben rászoktam a felesleges dolgok elhagyására a szaggatás miatt). De feheted úgy, hogy azért olyan gyenge az SLA a parton (5-6 baka rohangál csak), mert a légitámadás elsöpörte a többit.

Azért az az 5-6 SLA sok galibát tud okozni, ha a minigun-ok nem végeznek velük. Csúnyán lekapkodják az épp csak kiugrált jenkiket, akik még azt sem tudják mi van és forgolódnak... Ráadásul mindenki a dombok felé figyel, ezek meg hátulról jönnek...
12857 levél
Válasz 07.05.17. 11:07 #1086
konrad
"a parton egy Harrier és leszór egy adag bombát"

No igen ezt elfelejtettem említeni, mert nagyon hangulatos így az eleje: egy kis légitámogatás a partraszállás előtt! (A We were soldiers-ben volt brutális a napalm-támadás...) Én lehet hogy raknék oda sla katonákat, mmint a bombázás helyére, mert amikor a gamer odaér vagy leszáll, akkor láthatná a bombázás erejét és eredményét, néhány szétszaggatott ruszki személyében. Vagy túl szadi vagyok?

Én nem szoktam félni és bár itt is kilőttek a SW küldiben, de meg volt az a nagy előny, hogy sokat tudok manőverezni a házak között! Sokszor eltaláltak egy "picit" (amikor csak egy kis piros pötty jelenik meg a képernyőn), de akkor rögtön oldalra mozogtam és érdekes módon keveset használtam a lefekvést! Térdelő helyzetből élveztem a taktikázást, sőt rájöttem arra is, hogy a lósz*rt kell itt állandóan használni a scopot: 5-10 méteres távokon belül scope nélkül, pusztás a fehér pöttyre hagyatkozva gyilkoltam őket ezerrel: és így is pontos az aim!

Egyébként érdekes: amikor meg lett a game, ki nem állhattam ezt az Aimpont-os fegyvert, de mára ez lett a kedvenc fegyverem! Az ofp-ben nagy kedvenc volt a g36, az arma-ban már kevésbé. Talán a nagy torkolattűze miatt, meg amiatt is, hogy hiába király a scopja, körülötte nagy feketeség van. Így - bár nagyszerűen le tudod szedni a célt - a körülötte mozgó emberket viszont nem látod (a feketeség miatt), így állandóan "rángatni" kell a fegyvert szélesebb alakzatban mozgó célpontokra. Ellenben az aimpont számomra azért jobb, mert ha még teljesen rá is "húzom a szememre a scopot", akkor is tágabb azonkívül is a látóterem, mint a g36 esetében. Így cél>majd lövés után pillanatok alatt le tudom követni a következő cél irányát, mozgását! Bár korlátozottabbak a lőtávjai, én nagyon megkedveltem, különösen ilyen városi harcban kitűnően teljesít!

6448 levél
Válasz 07.05.17. 10:52 #1085
Sabar
Szerintem arra céloz a mud-dal, hogy szaggat neki, vagy lassú, mintha beragadna a sárba... Vagy teljesen mást

Nekem úgy sikerült az első küldetés, hogy nyomtam egy "endmission"t Az inventoryban meg annyit turkáltam csak, hogy az egyik csávótól kínomban átpakoltam a tatyókat magamhoz...

A partraszállásnál tényleg jó ötlet a pörgős zene. Ott az én BH-m körözött egy percig, amíg a géppuskások leszedtek egyetlen ottmaradt árva alközlegényt

A second wave-ben nekem nagy mákom volt a géppuskásoknál, mert arra tévedt egy valahonnan leszakadt mesterlövész (nem az enyém) és amíg őt lőtték, leszedtem a többieket, az utolsó megmaradt RPG-st meg pont akkor, amikor lenyomta volna a Strykert. Egy PK-s meg valahogy fekve egy sarokban forgolódott, szinte sajnáltam lelőni, aztán már mehettünk is tovább...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 07.05.17. 10:48 #1084
Lacko
nem vagyok benne biztos, de szerintem azt jelenti, hogy a "játék sárnak tűnik, amikor célzok". Ezzel - szerintem - azt akarja mondani, hogy szaggat. De ez nem a te gondod, hanem - írja is - majd állít a grafikán.
De egyáltalán nem biztos, hogy ezt írta...
10961 levél
Válasz 07.05.17. 10:46 #1083
Lacko
Hát az első (laser) meg a többi három küldi között éles az ellentét. És hát a többin van a hangsúly, a nagy lövöldözéseken...

A Landing-ben nekem az elején a káosz tetszik. Pl néha (ez nem tetszik), de a BlackHawkok is egymásnak mennek, akkora a légi forgalom.
Nem tudom figyelted-e, de az elején, amikor mennek a BH-k a part fele, elhúz a parton egy Harrier és leszór egy adag bombát (kicsit olyan látvány, mint a vietnámos filmekben a napalm...).
Kösz a tippet, majd teszek bele zenéket!

Városi harc (Second Wave). Hát ugye erről van a video is és ott engem is lekapnak szépen a házak között. Az normális. Sőt van a város végén az útkereszteződésben egy megerődített pont, ahol két géppuska, RPG-sek és egy ágyu is figyel... Azt csak akkor merem megtámadni, amikor odaérnek a Strykerek és szépen felpuhítják a terepet. De állati nagy érzés (látszik a videon), hogy odaérek, de kidugni se nagyon merem a fejem, aztán odaér egy Stryker és tüzet nyit, addig én a háta mögött elsurranok és megpróbálom oldalba kapni őket.
12857 levél
Válasz 07.05.17. 10:25 #1082
konrad
Nekem is van erről egy sztorim - mármint a nózátásról - de nem írom be, mert a pcdome nem bírná el a durva szöveget meg a történetet, pedig máshogy nem lehet leírni!!! De most is jót röhögök rajta, ha eszembe jut!

Laserdesignator:majd kijavítod, nem baj! Ellenben - ha nehéz szívvel is -, de endmissionoltem az első küldit. Aztán jött a "Landing": hát most csúnyát írok, de iszonyat FASZA küldetés volt: partraszállás, balszárnyamon ott a másik raj, klasszul elhelyezett ellenség és amitől lepetéztem: ahogy a helik hozták a Strykereket! Utána a város megtisztítása is király volt: egyszóval csippantottam nagyon! Aztán jött a második küldi: mág szerencs, hogy az elején belenéztem a távcsőbe, mert a kis rafináltakat szépen odaraktad a tetőkre, meg a víztorony tetejére: de jött a távcsövesem>parancs>majd szépen egyesével lekapkodta őket! Itt is izgi a városi harc, bár a város közepénél kinyiffantottak! Szóval eddig jó eza DoD, bár van néhány apróság:

1. Az első küldinél (a designatorosnál) csak Get ready cím van a betöltésnél

2. A "Landing" elején bepattinthatnál valami piszok ütős, hosszú zenét, ami emelné a partraszállás hangulatát, meg a játékos adrenalinját!

3. És a harmadik, de ez már inkább AI probléma: a harmadik küldibe, miután a snpierem leszedte a csávókámat a víztorony tetején, hába adom ki neki az ukászt, hogy menjen fel, cseszik felmenni, állandóan negatívozik... Pedig jó lett volna, ha seggemet fedezi onnan fentről!

Szóval eddig nagyon jó a minikampány, pörgős, akciódús, bár mondom: több zene szerintem dobna rajta!

-------------------------------------------------------------------------

A "küldimről":tegnap akartam válaszolni az ofpecen ennek a rhode island-i gyereknek, aki letesztelte a "Postcard from Everon"-t, de az utolsó mondatát nem értettem, pontosabban egy szót:

"think I still have to tweak my graphics settings or something, the game feels like mud when I'm trying to shoot at somebody...when I get it sorted out I'll try again."

Az a "mud" szó zavar: a szótár jelentése szerint mocsár, láp...szóval mit mocsaraztam vagy lápoztam én, amikor a game feels like?

------------------------------------------------------------------------

Off!
Tegnap felmentem a wargamerre, és mivel ott is megy a "jókedv", ráakadtam a "Lacko DVD oldalára"... Hát megnéztem, hát besz*rtam..."The acustic bomb"....hát kész voltam (de az összestől)!
On!













10961 levél
Válasz 07.05.17. 09:31 #1081
Lacko
Ezt a leírást ismeritek? Mondjuk végig nem olvastam, de bele-bele olvasgatok néha és hát klassz meg minden, de szerintem a képeken kívül nincs köze az ArmA-hoz. Bár lehet, hogy multiban van köze, de single-ben semmi eetre se. Nincs is olyan, hogy lefogó tűz: az AI akkor lő csak ha talál, akkor megy egy-két lövésből megöli az ellenséget. Tehát nincs nagyon olyan, hogy a team egyik fele lefogó tűzzel odaszorítja ez ellent és addig a másik oldalba kapja.
Plusz - ahogy azt konrad példái is igazolták - az életben nem működő, mindkét oldalon elhelyezett ambush is simán működik ArmA-ban, mert csak zélzott lövéseket adnak le az AI-k és ezért nem fogják eltalálni a szemközt lévő társaikat...
Hát vannak még hibáis az ArmA-nak is... Na majd a Game 2-ben!
10961 levél
Válasz 07.05.17. 08:56 #1080
Lacko
Sabar, konrad: elnézést, tegnap nem volt időm megnézni azt a lézer designatort.
10961 levél
Válasz 07.05.17. 08:22 #1079
Lacko
Ezekről az amerikai kiképző "csasztuskák"-ról mindig az jut eszembe, hogy az egyik kollégám a NATO csatlakozáskor volt katona. És hát agyára ment a kiképzőknek a NATO és amikor meneteltek valahol a terepen, akkor mondja nekik a góré, hogy énekeljenek, de ne ám a "százados úr sej-haj"-t hanem úgy, mint az amerikai filmekben: az egyik előénekel, a többiek meg rákontrázzák.

Na erre a haverom nekikezdte:
"Ez a hülye dalolás...
- (ez a hülye dalolás)
Amerika majmolás..."



Na onnantól nem kellett így énekelni, jó volt a zsázados úr sejhaj is.
12857 levél
Válasz 07.05.16. 23:06 #1078
konrad
Na megnéztem ezt az aknás szkriptet, így néz ki:

aknamező

Csórókáim futnak előre, majd egyesével elkezdenek felrobbanni, ahogy rálépnek az aknára. Ott hátul az bmp is kap egy jó nagyot... Nem rossz!
12857 levél
Válasz 07.05.16. 17:32 #1077
konrad
Na ezek se kutyafüle introk, moviek vagy mit tudom én mik

film 1

film 2

Az első film végefelé az az amerikai - kiképző - nóta feldolgozása besz*rás...

12857 levél
Válasz 07.05.16. 15:55 #1076
konrad
Nincs mit
De akkor hogy sikerült Sabarnak?
10961 levél
Válasz 07.05.16. 15:43 #1075
Lacko
Akkor ez csúnyán az én hibám!
Köszi a tesztelést! javítani fogom.
12857 levél
Válasz 07.05.16. 15:38 #1074
konrad
Ja igen, mert mindkép képnél a laserdesignator nevet használtam!


Nem, nem választottam semmit. Én csupán nekiindultam az akciónak, nem is néztem meg az inventoryt, meg ilyenek! Itt lesz a kutyus elásva: mert akkor választhatok felszerelést? Na ezt nem néztem!
10961 levél
Válasz 07.05.16. 15:26 #1073
Lacko
OK. Bocsánat. Reggel ugyan ezen a néven még a doloresi tájkép volt és a cache még azt tárolta el. Kitöröltem a cache-t és betöltődött az új kép. Na de ez megoldotta a rejtélyt!!!!

A laser designator a távcső és az NVG helyén van. Tehát a háromból csak két dolgot választhatsz.
Te a küldi elején választottál távcsövet?
12857 levél
Válasz 07.05.16. 15:22 #1072
konrad
És ez nem a doloresi tájkép, hanem az obregani híd: tudod arra szerkesztetted a próba szkriptet, amit be is építettem a kampányomba!
12857 levél
Válasz 07.05.16. 15:20 #1071
konrad
Nem, ez nem a DoD küldidből van! Ezt az editorból töltöttem be most, ott lasermissile néven van meg, onnan loptam ki a képeket!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.