Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 07.05.15. 10:28 #1020
konrad
Még el sem jutottam a "T" gombig, lévén a srácok "fürdőzésénél" kimentettem a játékot, tehát még az első hídon sem jutottam át. Majd megnézem!

Ellenben a képen a srácaid egész szépen összemelegedtek Mintha valami sajátos néptáncos motívumot lejtenének a híd közepén! Amúgy mi a sz*rtól lehet ez, hogy ennyire bénák a hídon átmenésben még mindig a katonák? Ezt azért kijavíthatták volna az ofp óta...
10961 levél
Válasz 07.05.15. 10:24 #1019
Lacko
Nincs closed, csak compact. Nem jutott eszembe...

Nekem 6600GT-m van. Állítólag a jobb kártyákon szarabbul néz ki az ArmA 1.05 óta.
12857 levél
Válasz 07.05.15. 10:23 #1018
konrad
jaaa, igen, "természetesen" Ugyanis amikor ugrottunk, akkor még sötét volt! Egyből felugrott az NV és szépen mentem...Majd amikor a hídhoz értünk, akkor csináltam a sc-t, majd mondom leszedem, megnézem milyen a sötétség....akkor látom, hogy közben szépen kivilágosodott! Jól túlbiztosítottam magamat vizuálisan, az biztos
6448 levél
Válasz 07.05.15. 10:03 #1017
Sabar
Ja, szép a kép, megnézem én is a beállításokat, pedig a 7800 GT kártya hűtője már így is teker ezerrel.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 07.05.15. 10:02 #1016
Sabar
Van closed is, nemcsak compact? És így összebújnak? Na majd megpróbálom. Ketteske egyszer átment move paranccsal, és ott ragadt meg, kúsztatnom kellett, hogy el tudjon indulni bárhova. Addig hármaska meg csak tovább sírt a másik végén.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 07.05.15. 09:41 #1015
Lacko
Bennem meg egy másik kérdés merült fel: konrad, neked sem működött a T-gomb? Szóval én sosem mászkáltam a hidakon, hanem a világító torony mellől meglézereztem a hidakat és hívtam a rakétát...

Sabar, hídon próbáltál úgy átmenni, hogy Formáció: sűrű oszlop (column closed). Nekem általában így átmennek, kivéve ha a hídon vagy a kilóméteres körzetében van valami ami erdetileg nem volt ott...
Az egyik küldimben az egyik híd végén (de nem a hídon, hanem 5-10 méterrel arrébb) volt egy útzár. Nem teljes útzár, de picit (pár tíz centit) belógott az útra és emiatt nem jöttek át a genyók, hanem a híd közepén egymásba torlódtak...

Remélem így lehet linkelni:
Kép
6448 levél
Válasz 07.05.15. 09:18 #1014
Sabar
Szép screenshot, egy kérdést vált ki belőlem: végig éjjellátóval nyomtad?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 07.05.15. 08:00 #1013
Lacko
Hello bodman! Örülök, hogy te is a küldi szerkesztés rögös útjára léptél. Jó, hogy egyre több magyar is szerkeszt küldiket!
Szívesen segítünk mi itt minden kérdésedben, de egy jótanács: bombázás, zárótűz éléggé haladóknak való. Szóval előbb csinálj pár küldit, amiket script nélkül (pusztán triggerekkel és Waypointokkal) meg tudsz csinálni. Ha ebben már nem lesz kérdésed, akkor jöhetnek a komolyabb scriptek, pl a zárótűz vagy a bombázás.
Triggerek, Waypointok mennek már? Tudod, hogy ott hova kell írni mit?

Arnhem: hát tényleg fantasztikus élmény volt, régi vágyam teljesült.
10961 levél
Válasz 07.05.15. 07:39 #1012
Lacko
freerider: köszi, megkaptam! Este majd belepaszírozom a helikopter-attakba...
12857 levél
Válasz 07.05.15. 00:41 #1011
konrad
A hídnál én is szivoláztam a "gyerekeimmel"...Emlékszem, a YS kampidban volt ilyen Lacko, amikor a tengeralatttjárókat kellet megskubizni!

Itt is a híd elejéig eljöttek - én a híd közepén álllok - jelölgetem nekik
a pospointokat, meg hívogatom őket, meg formation column (hátha libasorban átvánszrognak) stb.

De nem: a srácok inkább fűrdőzni akartak egyet... Mindegy: úszógumi rendel a crossroadtól, aztán megyünk tovább... Amúgy akkora kísérteties kuss van ezen a pályádon Lacko, hogy nem győztem a távcsövet előveszegetni, hogy mikor "teleportálódik" elém egy sla monster

91 levél
Válasz 07.05.14. 17:18 #1010
bodman
Üdv mindenkinek.Nemnagyon volt időm manapság az armara.(sok munka stb stb).
Viszont elhatároztam hogy csinálok missionöket.Lenne néhány problémám ezzel kapscolatban,merem megkérdezni mivel egy-két emberke igen csak ért ehhez ittSzóval vannak dolgok amik már mennek az editoron belül,viszont néhány(illetve nagyon soknem nagyon.Konkrétan a scriptelésre és a parancsok mit/hova írogarására gondolok.Néhány konkrét példa:ha a azt akarom hogy a repülő bombázzon,artielly zárótűz,ilyesmi.Todom létezik rengeteg tutorial,script és miegymás,meg is látogattam a comrefet,viszont nem tudok angolul.(kivéve pár szót).Szóval ha vki tudna ebben bárhogy segíteni,meglöszönném!
Más.Lacko,olvastam/néztem az Arnhemi kalandodat.Nagyon érdekesek a képek nekem,mivel a kedvenc témám a 2.világháború,azon belül pedig a Market Garden!Érdekes volt azokat a helyszíneket llátni még akor is ha esetleg már nem úgy néznek ki.Remélem hamarosan kiadnak az armához egy ww2 addont.
104 levél
Válasz 07.05.14. 14:57 #1009
tpM91
Hát nem pont híddal de pl 1 T72befordul a sarkon s 1 lövéssel ledönti a gyártornyot (:
http://armed-assault.hu/
10961 levél
Válasz 07.05.14. 14:37 #1008
Lacko
Értem, tehát te előre lerohasztanád a hidat 0.8-ra és akkor már olyan ramaty állapotban lenne, hogy elég 1db szatyor is. Háát... Érdekes teória. Te használtad már ezt ki saját küldidben?
104 levél
Válasz 07.05.14. 14:32 #1007
tpM91
Hát a teljes 1 az a full halál akkor omlik össze. szóval a híd alapból 5 szacsitól robban tehát 1 szacsel 0.2 damage.ezér 0.8-as sérülés lesz alapból (ami nem látszik külsőre) így 1 szacsel a maradék 0.2-s sérülést teljesítí s bumm.
http://armed-assault.hu/
10961 levél
Válasz 07.05.14. 14:25 #1006
Lacko
Csak hiszed...
Amcsi tervez, SLA végez...
6448 levél
Válasz 07.05.14. 14:17 #1005
Sabar
Valami repteret emlegettek, jól emlékszem? Hmmm, a Resistance repteres küldije...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 07.05.14. 13:38 #1004
Lacko
Hát ebben a negyedik (új) küldiben a végére én is egyedül maradtam. Illetve kúszott-mászott valahol még 3 emberem sebesülted, de fogalmam sem volt, hol vannak. És igazából nem is érdekelt, csak, hogy túléljem...
6448 levél
Válasz 07.05.14. 13:03 #1003
Sabar
Az jó, köszi, mert megvolt. Ott szívtam kicsit, mert a tetőre rakott emberkék roppant szemfülesek voltak.

Az, hogy veszteség nélkül jönnek az emberek, az valami mánia, ami ugyan csökkenti a játék realitását (save-load-save-load), de néha hagyom a francba, és a végén tökegyedül maradok Az olajmező szép volt
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 07.05.14. 12:56 #1002
Lacko
Különben is: le kell lőni az olyat, aki nem fér be!
Meg amúgy is érdemes gyalogolni az olajmezőn...

Majd el felejtettem, van ám újabb verzió is (eggyel több küldi). Szóval ha gyalog mégis elmentél Arcadia-ba és kipucoltad a gonoszokat, akkor jöhet a Guns of Somato...


Dawn of Democracy
10961 levél
Válasz 07.05.14. 12:33 #1001
Lacko
Híd: nem terveztem be itt hizadást ugye . Más küldimbe vért pisáltam én is a hidakkal. Sajnos az AI egyáltalán nem kedveli a hidakat.

T-betű... Hát ezt nem értem. Lehet, hogy rá van definiálva valami a T-gombra nálad. Elvileg kéne, hogy jöjjön valami radios duma, hogy küldik a rakétát... De megnézem.

Nahát erre nem gondoltam, hogy veszteség nélkül megcsinálja bárki. Kösz. Majd akkor leakasztok egy embert, ha nem férnének be...

6448 levél
Válasz 07.05.14. 12:03 #1000
Sabar
Este játszottam a DoD-val. Az első küldetésnél többet tanultam a türelemről, mint mióta a gyerekeim megszülettek, még ha össze is adom az éveik számát

1. Az embereim nem akartak átjönni a hídon, csak az AIDS szűrésük eredményével dicsekedtek folyamatosan (Negative!). A híd lábához végképp nem akartak lemenni, valahogy egyszer az egyikük gyorsan odakeveredett, mondtam egy álljt, és lepakoltattam vele 2 csomagot. Mert összesen csak 6 csomag van, és 3 híd. Mindenesetre 3 csomagnál ledől a híd, de 2-re is megadja, gondolom a szerkezet meggyengül, stb. A másik két hídhoz nem tudtam eljutni, mert mentek mindenfelé, csak mellém nem.

És mindez azért, mert hiába jelöltem meg a célt lézerrel, nyomkodtam a T betűt, de nem történt semmi. Lehet, hogy túl rövid ideig vártam? Nem mondott senki semmit, semmi rádió üzenet, hogy "Fire mission", vagy akármi

Úgyhogy a 3. sikertelen próbálkozás után nyomtam egy endmissiont, és végigtoltam a következő küldetéseket. És mivel nagyon vigyáztam az összes emberemre, az első város kitakarítása után nem fértünk be a Strykerbe
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
29 levél
Válasz 07.05.14. 09:27 #999
freerider
Ok, este küldöm. Örülök, hogy örülsz.
10961 levél
Válasz 07.05.14. 08:07 #998
Lacko
freerider: te egyszerűen...!!! NAGYON-nagyon köszönöm.
Megpróbálod elküldeni e-mailben? Elvileg tudok fogadni ekkorát. Vagy - ha nem gond - tömörítsd sokkal rosszabb minőségben vagy fel tudod tenni valami ingyenes letöltő helyre?
10961 levél
Válasz 07.05.14. 07:57 #997
Lacko
tpM91: ez így elsőre nekem vadul hangzik. Mikor állítod a setDamage-t 0.8-ra? Mert ugye amint beállítod a híd összeomlik. Tehát le kellene figyelned, hogy mikor robbant a játékos (ami nem is olyan egyszerű) és akkor beállítanod. Ennél szerintem jobb, ha hagyod, hogy 5 tarisznyát pakoljon le. Az OFP-be még több is kellett egy hídhoz.
12857 levél
Válasz 07.05.14. 00:23 #996
konrad
A szkriptben 0.7 van megadva! De kipróbálom, köszi!
104 levél
Válasz 07.05.13. 21:30 #995
tpM91
Az alább leirt objektumrombolásos módszerrel meg lehet oldani, hogy pl
setdamage 0.8-ad adsz neki akkor kb 1 szacseltől robban
http://armed-assault.hu/
12857 levél
Válasz 07.05.13. 01:32 #994
konrad
Ejha...Lacko, sikerült a hidat "még messzebbre vinnem" Király nagyon ez a script, de féltem, hogy sima satchel-el nem lehet megcsinálni! De...néggyel még nem sikerült, de öttel már fel lehet ezt a baromi nagy Obregan-i hidat robbantani!

5 satchel

robbantás2
12857 levél
Válasz 07.05.13. 01:24 #993
konrad
Nem "aprózta" az alakulatod...
6448 levél
Válasz 07.05.12. 22:01 #992
Sabar
Mit akarsz, mi már 9-et kaptunk. 3-at lőhettünk mellalakra egyeslövéssel, 6-ot bukóra sorozattal Aztán év végén még lőttünk 30-at hangtompítós AMD-vel, kicsit próbáltak minket ott tartani
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
29 levél
Válasz 07.05.12. 14:38 #991
freerider
Lackó: megvágtam a walkürt, 12 Mb lett 256 kbps7 perc. Ebből vagdoshatsz kedvedre. Hová töltsem fel?
12857 levél
Válasz 07.05.11. 12:37 #990
konrad
"Szocialista hadsereg katonája nem sunyiskodik és soha nem lő a sarok mögül!!!" Ez jó!

Röhejes volt, amikor a bevonult kopároknak 6, azaz HAT darab lőszekiszabatuk volt az alaplőgyakorlaton..égett is a pofám, amikor osztottam nekik, ők meg csak röhögtek rajtam: "hadnagy úr, ennyivel aztán kurvára megtanulunk lőni" Mit tudtam tenni, mindenesetre szánalmas volt, hogy a harmincas tárba 6-ot raktak be. Komolytalan volt...


104 levél
Válasz 07.05.11. 11:25 #989
tpM91
Nem volt,1.05.5143 volt az 1.05 beta változata.Ezzel felülirtam a fileokat s jó mer felenged 1.05ös serverre + van a beta modmappa az 1.07
http://armed-assault.hu/
10961 levél
Válasz 07.05.11. 10:55 #988
Lacko
Esküszöm, hogy volt béta 1.06...
Azt közben észrevettem én is, hogy az amcsi verzió az 1.06 (A-10 meg ilyenek), de az jó szemétség, hogy az európaiakkal teszteltették le az amcsi verziót...
29 levél
Válasz 07.05.11. 10:24 #987
freerider
Lackó: Hétvégén megnézem neked a walkürt, remélem megtalálom a tételt a cd-n.
Kanyarlövő: a szép az benne, hogy működik is, 3-5000 dollárért megvehető, bár nyilván megnézik, kinek adnak el belőle.
104 levél
Válasz 07.05.11. 10:20 #986
tpM91
Nem is volt róla szó, hogy kapunk 1.06-ot (: az csak az amcsi verzió.A mostani 1.07betaban vannak az 1.06os újítások is.
http://armed-assault.hu/
10961 levél
Válasz 07.05.11. 10:11 #985
Lacko
tpM91: de akkor mi lett az 1.06beta-val? Beolvadt az 1.07 alá? És soha nem lesz belőle végleges, hanem majd csak a 7-es jön ki?
10961 levél
Válasz 07.05.11. 10:10 #984
Lacko
freerider: köszi a Wagner info-t!!! Bár nem találtam letölthetőt belőle... Nincs meg valakinek mp3-ban (szar minőségben is jó)

A linked olyan hosszú volt, hogy nem fért ki a fórumba, úgyhogy átalakítottam rendes linkké.
Amúgy régi ötlet ez már. Eszembe is jutott egy régi néphadsereges anekdóta róla. Az őrmester a ballisztikát tanítja a bokorugróknak, hogy hát a lövedékre "egy idő után"(!!!) hatni kezd a gravitáció és ezért ilyen "görbe" röppályát ír le... Erre az egyik kopasz - hülyeségből - megkérdezi: Ha ez igaz, akkor, ha elfordítjuk az AK-t, akkor tudunk lőni a sarok mögül kanyarba? Igaz?
Gondolkodik az örmi, de végül kivágja magát:
- Szocialista hadsereg katonája nem sunyiskodik és soha nem lő a sarok mögül!!!
29 levél
Válasz 07.05.11. 09:59 #983
freerider
corner shot
Ezt modolja be valaki ARMA-ba. Egyébként baromi jó ötlet, valamelyik ismeretterjesztő csatornán láttam róla filmet.
104 levél
Válasz 07.05.11. 09:47 #982
tpM91
Hát ugye van a hivatalos 1.05 arra volt 1.05beta (néhány javítás, optimizáltság) 1.07beta még nem végleges patch, 1.05-re lehet felrakni csinál 1 beta modmappát (4GB ) szóval tudsz 1.05el is játszani ha nem tetszik.
http://armed-assault.hu/
104 levél
Válasz 07.05.11. 09:43 #981
tpM91
Hát multi missiont akkor készítenék, ha lenne élet az armahu serveren
Ugyebár van a Warfare Designs ennél vagyok én mission designer, soundeditor, betatester meg 2D optics designer.Jelenleg a Russian Infatry addonhoz csináltam missiont talán hétvégén kiadjuk az 1.0-et 4 missionnel.
http://armed-assault.hu/
29 levél
Válasz 07.05.11. 08:44 #980
freerider
Wagner: A walkür c. operájából a walkürök lovaglása c. tétel.
10961 levél
Válasz 07.05.11. 07:58 #979
Lacko
Sabar:
Én sem a főkapura gondoltam, hanem a lyukra. De onnan mehetsz arra, amerre te szoktál, meg amerre én (két kerítés között), de elvileg kijuthatsz a főkapu utáni térre is: azaz nem vagy beszorítva két kerítés közé.

Aknamező. Hát azt azért nem lehet, mert tök ellenséges terület és te vagy az első jenki a térségben. Nincsenek előtted mások. Tegnap ennek a küldinek a cutscene-jével szívtam. Tök jó lett: a küldi elején beszáll a játékos a csapatával egy Strykerbe és mennek keresztűl az olajmezőn. Egyszercsak állat nagy tüzérségi tűz zúdul rájuk. Mindenki rohangál, HMMVW-k egymásba farolnak, olajkutak felgyulladnak... Aztán amikor átér a Stryker, akkor jön a cutscene. A parancsnokság utasít egy Apache osztagot, hogy rakétázza porig az ellenség tüzérségét. El is indulnak. (Ide kéne egy zene: tudja valaki a pontos nevét az Apokalipszik Most-ban a helikopteres támadás zenéjének (Azt hiszem Wagner)). Ám a tüzérséget légvédelem védi és porrá darálják az Apache-okat. Ezért kell neked (te vagy legközelebb) benyomulnod, hogy:
1., felderíts
2., elhallgattasd az ágyúkat.
De persze kapsz támogatást, csak ők később tudnak csak jönni.

Ja és közben megtudtam, hogyan kell aknát lerakni SLA utásszal:
unitname fire ["MineEMuzzle","MineEMuzzle"]
10961 levél
Válasz 07.05.11. 07:52 #978
Lacko
Elmagyarázná nekem valaki, ezt a béta patch dolgot.
Az 1.06-ból is csak béta jelent meg. Éles pedig nem is.
Most az 1.07-ből is csak béta...
Mikor lesz rendes patch???
10961 levél
Válasz 07.05.11. 07:41 #977
Lacko
tpM91: látom te is jelen vagy a mission editor és scriptelős oldalakon. Helyes! Te multi mission-öket készítesz?

tpM91, konrad: Tehát épület... Hidakat, házakat ugye csak ID alapján lehet megfogni, mert nincsen nevük. Viszont Sahrani sokkal nagyobb, mint Nogova és ezért az ID-k ismétlődnek rajta. Emiatt nem lehet konkrét ID-vel azonosítani. Ha viszont leteszel egy unitot (player, invisible H, vagy GameLogic) akkor a közelében lévő épületeket már azonosíthatod ID alapján így:
position unit nearestObject 312

Ahol a unit az egység neve, amihez közel kell keresni az épületet, a 312 pedig az ID-je (ezt ugya a szerkesztőben a Show ID gombbal lehet megnézni).

Ezzel lehet pl megnézni, hogy egy hidat sikerült-e a player-nek felrobbantania.
Csakhogy az olajkút teljesen más tészta: ugyins elpusztíthatatlan. Akár mivel robbantod, semmi baja nem lesz. Ezért a felgyújtása csak scripttel lehetséges. Vannak a fórumokon kint épület lángoló scriptek, azokat kell meghívni az olajkúttal.
12857 levél
Válasz 07.05.10. 23:57 #976
konrad
Ja, igen! Szeinrem az Armában egy kicsit "túlgrafikázták" a fegyvereket elhagyó lövedékek "vonalvezetését". A rohamkarabélyoknál is tapasztalható ez a sárga "csík", ami a valóságban közel sem így van. Az igaz, hogy a torkolattűznek megvan a maga saját picsiny "villanása", de az hogy a tűz/lövedék vonalát ilyen sárga csík jelzze, az furcsa. Hacsak nem nyomjelzősöket használnak nappal Persze az is máshogy mutatna.

Szóval amikor hallgató, majd ht.katona koromban lőttünk, először amd72-essel, majd ak-74-essel, én nem emlékszem ilyen sárga csíkokra. Sőt, amikor az ember "összenézi" a célzógömböt a célzótüskével, akkor a lövés utáni torkolattüzet sem ennyire "hatásosnak" látja, főleg nem nappal.(Én például néha hülyét kapok az arma g36-os torkolattűzétől a scopban!) Az éjszakai lövészeteken is csak annyit látsz, hogy a torkolattűz nem nagyobb, mint egy gázos öngyújtó szikrája. (A nyomjelzős pedig más...az frenetikus látvány...főleg PKM könnyűgéppuskával tüzelés közben...

Egyébként az Ak74, ilyen tüzelés közben. Nagyon jó kis rohamkarabély, én kedveltem.

De hát én ammondó vagyok: szeretett ArmÁ-nknak ez a "sárga csík" legyen a legnagyobb hibája
12857 levél
Válasz 07.05.10. 23:11 #975
konrad
Hát azt én sem tudom, én sem értem, mármint a végén a faszit, egyáltalán mi az az ArmA??? Egyébként az sem derült ki, hogy ez a "Russain Hell" kampány lesz vagyegy küldi! Se a srác iszonyat jól megcsinálta, nekem a lassított felvételek tetszettek! Hogy a frászba csinálhatta, hogy az egyik russain katona, sebesülten, félig leguggolva, meredten nézi a földet.

Nem semmi vagy Sabar!: a capriccioban te ott mentél be, ahol amúgy kijönni kell? Meg nem fordult volna a fejemben, hogy körbekússzam a bázist és a másik oldalról menjek be. Főkapu oszt' jóccakát

Ha lesz egy kis időd - két "alkarcsuklózás" között - megnéznéd majd a küldimet? Lacko múltkor leírtan nekem, hogy bent a városban lehet hogy kellenne egy rádión hívható segítségcsapatot betennem. Talán túl sk ruszkit tettem le Everonban. Ha megnézed, előre is köszi!

És egy kis off!
Hétvégén - ha joban leszek kiugrok a birtokra, behozom Neked a nagantot! Sőt plusz grátiszként egy 30 centis mg42-es heveder is vár rád, üresen! Ha itthon lesz, mélben megírom, oké?
on!
6448 levél
Válasz 07.05.10. 22:19 #974
Sabar
Ja, néztem a vieóban a helikopter géppuskatüzét. Hasonlít a Blackhawk Minigun-jához. Nektek az nem furcsa kicsit? Láttam már felvételen, hogy szinte összefüggő vonal van a cél és a géppuska között, annyira nagy a tűzgyorsasága, de nekem az ArmA-ban ez egy kicsit "gagyinak" tűnik.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 07.05.10. 22:08 #973
Sabar
konrad: tényleg szép videó, ötös! Csak a végét nem értettem: a heliből szállt ki a csóka? Miért szállt ki? Ki volt ő? Mit csinált? És hány éves a pilóta?

Lacko: én nem a főkapura gondoltam, hanem a kerítésbe "vágott lyukra". Én ott mentem be, balra kezdtem kúszni a főkapu felé, és ott szedett le a sorban az első őr a toronyból. Hogy jobbra kezdjek el kúszni? Eszembe se jutott Pedig én sem akartam lövöldözni, de azt hittem, hogy ha kúszok, éjjellátó nélkül nem szúrnak ki.

A "Stryker temetős" sztoriról lemaradtam, de mi lenne, ha beleraknál egy kis közjátékot, ahogy egy-két saját Stryker/M-113 arra kószál, és "szétszerelik" őket, aztán jönne a szöveg, hogy arra ne menjen, mert egészségre káros környezet? (Ha nagyon messze járok, bocs, de a sok kampányszerkesztésetektől kezd beindulni a pókhálós legós/műanyagkatonás gyerekfantáziám )
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
104 levél
Válasz 07.05.10. 19:07 #972
tpM91
Ez az 1.07 patch egész jó lett pl van a gránátvetőknek irányzéka
http://armed-assault.hu/
12857 levél
Válasz 07.05.10. 17:40 #971
konrad
Nagyon szép intro! Képtelen lennék ilyet csinálni...érdemes megnézni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.