Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
104 levél
Válasz 07.05.10. 17:39 #970
tpM91
Nekem armaholic mirrorról 500kb/seccel jött...
http://armed-assault.hu/
3764 levél
Válasz 07.05.10. 16:44 #969
cINC2
Remélem normális sebességgel jön majd.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
104 levél
Válasz 07.05.10. 16:04 #968
tpM91
1.07 patch
http://armed-assault.hu/
104 levél
Válasz 07.05.10. 15:58 #967
tpM91
Ez az épületrombolás engem is érdekelne!
Ugyebár OFP-ben úgy volt, hogy az object ID-re lehetett hivatkozni pl
object 123456 setDamage 1
dehát ez valamiér nem müxik ArmAban :\
http://armed-assault.hu/
12857 levél
Válasz 07.05.10. 15:37 #966
konrad
Gonolom nem egyszerű eset! Valamelyik sárc mission introjában láttam Nem tudom melyikbe), nagyon faszán megcsinálta, lángolnak ezerrel! Ha megkérhetnélek Lacko, akkor átpaszíroznád mélen majd?
10960 levél
Válasz 07.05.10. 15:18 #965
Lacko
Olajkút az pusztíthatatlan... Tök szívás. nekem is kellett az egyik küldimbe (meg amin most dolgozom abba is).
Majd holnap behozom a scriptet...
12857 levél
Válasz 07.05.10. 14:37 #964
konrad
Gondolom ez a "kemény védelem" nagy szivola lesz... "Stryker-temető"

Kíváncsian várom már!

Apropó: "house damage"-t milyen paprancssorral aktiválsz? A Cayo előtti olajkutatat akarom "lángolóvá tenni" az egyik intromban, a kezdőben!
104 levél
Válasz 07.05.10. 13:56 #963
tpM91
1.07beta
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikonboard311/ikonboard.cgi?s=bb574c6a46db7aaa19a5bf201883d61c;act=ST;f=64;t=62473;?top
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 07.05.10. 11:06 #962
Lacko
Nem, csak az úton: Azt akarom, hogy két SLA utász tegyen le 3-3 aknát az útra, hogy ne menjen arra a player a Stryker-rel...
De igazából akna nélkül se mer majd arra menni, mert brutál védelem lesz
12857 levél
Válasz 07.05.10. 11:03 #961
konrad
Megnézem délután.

Milyen aknazárra gondoltál Lacko? Amikor nagy területen van kialakítva műszaki zár?
10960 levél
Válasz 07.05.10. 09:01 #960
Lacko
Tegnap még próbáltam capture-ölni videókat a Bundeswehr kampányomból, de nem lett olyan hangulatos, mint az ArmA.
Meg belekezdtem egy új küldibe is, és szerettem volna ha az ellenség (SLA) lerak magától aknazárat, de azt nem sikerült. Tök máshogy kell aknát lerakni, mint OFP-ben. De remélem majd az ofpecen megválaszolják...

Szerintem most már tökre kész (két sor hiányzik: amikor a dead end végén azt mondja a black hawk pilótája, hogy welcome aboard...) a Perpetua szinkron.

Akit érdekel - nektek, nem publikusan - már letölthető:
szinkronos Perpetua

Remélem a jenki csávó hamarosan elküldi ezt a két sort is...
10960 levél
Válasz 07.05.10. 07:57 #959
Lacko
Ha bemegy azon a lyukon, akkor ott át tud jutni abba a szektorba, ahova a kapun is bejutna. De ő nem is ezt akarta, hanem amit én is szoktam: végigkúszni a két kerítés között a tábor hátáig és onna a gyárhoz. Szerintem tényleg lövés nélkül akarta megcsinálni. Mert ha sorban leszedi a toronyőröket és figyel a tábor beljesében kószáló őr(ök)re - plusz a kerítésen kívül járőrözőkre - akkor el lehet jutni a gyárig. Az viszont tény, hogy türelemjáték, mert kúszni, figyelni, kúszni, figyelni...
12857 levél
Válasz 07.05.09. 18:31 #958
konrad
Hosszú hetek után elkészültem első küldetésem szerkesztésével. Ha valakit érdekel, az innen letöltheti!

Nagyon megköszönném, ha letesztelnétek és az észrevételeitekkel "betámadnátok"
12857 levél
Válasz 07.05.09. 18:26 #957
konrad
A főbejáratra gondolsz? Hát, ha a srác tényleg lövöldözés nélkül akart bemenni, akkor bátor és vakmerő soldier Na majd megnézem, bár a sok kúszástól nekem is felhasadt a zubbonyom akkor...
6448 levél
Válasz 07.05.09. 16:58 #956
Sabar
Várj, ha bemész a kerítésen, akkor a belső kerítésen ugyanott nem jut át, úgy rémlik. És hiába kúszik, ha a torony lábához ér, az őr fentről lelövi, márpedig a torony mellett el kell haladnia, ha át akar jutni a belső kerítésen is. Én először kúszva próbáltam bejutni, mert féltem, hogy nem szabad lövöldözni (mert akkor sziréna, foglyok lelövése, stb.), de engem is leszedett a toronyőr (nem, nem a Walt Disney-s ). Lehet, hogy a srác lövöldözés nélkül próbált csak bejutni???
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.05.09. 12:27 #955
konrad
Lacko! Visszatérve a Perpetuában a BIS-es srác problémájára: szerintem a kerítés menekülési pontjánál akad el! Nem lőtte ki a közeli toronyban lévő őrt és gyanítom, hogy a kinti járőrt sem küldte padlóra. Vagy a "főbejáratnál" akadhat el?:

"find the gap in fence but then stuck between 2 fences and either get shot by tower guards or by patrol!!!!
I really enjoyed campaign so don't want to get stuck here!!!!
help....
thanks"

Vagy rosszul értelmezem a mondatot.
12857 levél
Válasz 07.05.09. 12:05 #954
konrad
Hát itt azért volt egy kemény pengeváltásod Garethel (aki ha jól látom 2002-ben jelentkezett be utoljára)! Ez nem az a Gareth, aki valamelyik pc újságban is írogat? Rémlik valahonnan ez a név. Szóval csalódtak benned...a szar szó miatt?

Mindjárt megkeresem a cikket is, kíváncsi vagyok rá
12857 levél
Válasz 07.05.09. 11:52 #953
konrad
Azért annyira nem fos, láthattunk már ennél fosabbakat is(Amikor a pixelek miatt torzul az egész felvétel, na attól hülyét kapok, mert ott aztán tényleg nem lehet látni semmit.)

Annak idején DF I. őrült voltál? Én is, iszonyatosan imádtam azt a játékot, pont a nagy tér miatt!!! Igaz "rambogabi" voltam benne, de talán az első fps volt, ami azért nem volt annyira lineáris, sőt, bazi nagy terepen lehetett operálni. Vagy 20szor biztos végignyomtam. A folytatások már nem voltak igazán versenyképesek, hiszen jött az ofp, aztán az ember arra kattant rá.
Egyébként a kvéket, unrealt én sem szeretem, viszont böcsülöm a rajongóit: képtelen lennék olyan intenzitásban folyamatosan lőni, figyelni, ugrani stb.
Szóval nekem túl pörgős.

Azt azonban nem felejtem el, amikor 2001-ben a pcguru lemezéről feldobtam az ofp-t. Akkor szereltem le (tehát még félig katona voltam és vettem az új gépemet és leesett az állam az egésztől. Az egyik barátommal ott gyönyörködtünk, hogy milyen szép a grafi, az uh rotorja, meg a bazi nagy táj. Aztán a demo, amikor a néger parancsokhoz kell futni, aki távcsövön figyeli a bmp-t. Aztán az akció, amikor már 100 méterekről látni lehetett az ellent, amint manővereznek és lőnek rád. Fantasztikus és tényleg forradalmi volt.

12857 levél
Válasz 07.05.09. 11:38 #952
konrad
Assszttaaa a betyár mindenit: ilyen konfigon, ilyen problémák? Hihetetlen.
Egyébként ez baromi érdekes dolog: valamikor tavaly télen Lackonak az ofp-s kampányaival játszottam/tesztelgettem (Yankie Stalker, Aurora of Tonal). Akkor még 7300gt 256 gddr3-as volt a gépemben. Ó mondom, most zsírul menni fog minden, néhány értéket feljebb állítottam, felbontás, látótáv etc. Egy ideig nem is volt gond, ám egyszer mit ad isten: elkezdek kifagyizgatni. Hát mondom ezt nem értem: 2001ben, amikor kijött az ofp, akkor 1 ghz amd procival, meg valami gf 2-es kártyámmal ment mint az atom. Itt meg olyan kifagyások voltak, hogy csak na: amikor helin ültem és a földről pld. egy shilka elkezdett tüzelni ránk. Pár másoperc múlva csak brrrr...ez hallottam és vége.De csak ezeknél a jeleneteknél./Sajnos így 2 küldit csak end mission-ölni tudtam.../

De amit írsz, az tényleg durva.
10960 levél
Válasz 07.05.09. 11:33 #951
Lacko
Videó: az eredeti video (fraps) 1-1,5 gigás volt és abból csináltam 33megásat. Sajnos ezért ilyen fos a képe...
Az arma beállításaimat nem tudom pontosan. általában minden medium, kivéve a terrian, mert az a fű miatt very low.

Ghost Recon: annó írtam egy cikket ami összehasonlította az OFP-t a GR-rel. Aztán ebből jó nagy vita lett a fórumon. Most nemrég újra előhoztam azt a topikot csak ott az ArmA-t és a GRAW-ot szerettem volna megvitatni a fórumozókkal, azonban senki nem reagált. Egyébként érdekes módon, sok minden megváltozott (megfordult a két játékban). Pl a GR-ben jó volt, hogy lehetett menteni, az OFP-ben meg nem. Most az ArmA-ban lehet menteni és a GRAW-ban nem... stb. Ha érdekel valakit ez a vita, akkor inkább abba a topikba írjátok...

LAN-party. Én a régi munkahelyemen LAN-oztam, de ott ugye azért kompromisszumokat kellett kötni, mert a Quake rajongóktól az OFP rajongókig terjedt a skála. Ezért CoD ment, amiben majdnem mindenki jól érezte magát, legalábbis jobban, mint ha a másiknak a játékával kellett volna játszani... (Én eléggé utálom a quake-et).
Egy időben nyomtuk a Delta Force-t (régit, 1 részt) szerintem az nagyon jó volt, de persze - megértem - a quakereknek tériszonyuk volt a hatalmas kiterjedésű pályáktól...
29 levél
Válasz 07.05.09. 11:22 #950
freerider
konrad: Asus P5W DH Deluxe, Intel Core 2 Duo 6400 (-3GHZ-en). 3 Gb RAM (Kingston 800), MSI Gef 8800 GTX, Samsung SyncMaster 215TW monitor.
A fő bajforrás a 8800-as kártyára való optimalizálatlanság. Ez pl. a Valve-s játékoknál odáig fajult, hogy több hónapig el sem indultak a gépemen, csak az utóbbi időben a legújabb driverekkel váltak játszhatóvá, de még most is gyakori vendég mr. kékhalál.
A Ghost Recon 1, az igen, nagyon jó filingje van, sokszor gondolok a régi szép időkre. Ezt a játékélményt egyik mostani fps-ben sem találtam meg. Bár volt sok kis bosszantó hibája (kiegyensúlyozatlan map-ok, respawn kill), de tényleg nagyon jó játék.
12857 levél
Válasz 07.05.09. 10:58 #949
konrad
Jaja, Sabarhoz, KisCsirkeehez hasonlóan én is meg akartam kérdezni a game felbontás adatait és az avi méretét.

Az én ingamem avim eredetiben 100egynehány mega lett, majd a mentésnél 10 megához igazítva lett belőle 87mb. Így raktam fel a jutubra: hamar ki is merítem a 100 megás helyet

A Perpetua videot egyébként 1024/768ban, Quality ref: Very High, Visibility 3542m és a Shadow Detail (Low) kivételével mindenhol High-ban futattam. Ja, és a Terrain detail: Very Loww, mert engem rohadtul zavar a fű, nem szeretem.
12857 levél
Válasz 07.05.09. 10:46 #948
konrad
Ja értem! Abban a mini-küldidben még csak a leugrás után vagyok, eddig még nem jutottam el!
12857 levél
Válasz 07.05.09. 10:45 #947
konrad
"én meg benyögtem: I go to Kistarcsa."

Hát igen: a régi mohaa, 2002ben mekkora baromi nagy újdonság volt! Imádtam.
A Ghost Reconból csak az első jött be: ez a mostani GR: Advanced akármi...brrr

Milyen konfigon nyomod az armát, hogy azt írod, belassul? Sajnos a "buggantókat" meg el kell viselni!
6448 levél
Válasz 07.05.09. 10:07 #946
Sabar
Egy átka van a videónak: ilyen felbontásban néha fogalmam nem volt, hogy mire lőttél
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
29 levél
Válasz 07.05.09. 10:03 #945
freerider
konrad: igen a régi jó MOHAA partik, de szép is vót, nagyon sokat játszottam vele onlájn. Nagy kedvencem a Ghost Recon 1 volt, ami nálunk nem tudom miért, de méltatlanul mellőzött játék, ezzel több évig elvoltam, szintén online. Ezt macintoshon nyomtam, GameRanger-en, ami egy mac-es szerverkereső, készítő hálózat. Jó társaság jött össze, állandó résztvevőkkel, 90%-uk amerikai. Vicces volt, amikor írták, hogy megyek Hawai-ra szöfözni, meg Colorádóba síelni, én meg benyögtem: I go to Kistarcsa. Na de ennek is vége lett, a GHR 3 meg nem nagy szám... Úgyhogy most próbálgatom a pc-s fps-eket, az ARMA az, ami a legjobban bejön. Csak ezek a bugok... A legnagyobb baj, hogy időnként úgy belassul, amikor objektumokat renderel, hogy teljesen játszhatatlan lesz. Ezt többen panaszolják a bugtrackeren is (8800 GTX), csak megcsinálják egyszer remélem, de baromi bosszantó a dolog. Iyenkor kilépés-újraindítás segít csak.
16989 levél
Válasz 07.05.09. 09:36 #944
KisCsirkee
Milyen beállításokon készült a vid?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 07.05.09. 09:29 #943
Lacko
freerider: azért Rambowsky-t lelőtték, amikor van az a vágás a videó közepén...

konrad: nem, ez nem az alapkampiban van, hanem abban a Dawn of Democracy-ban, amit küldtem...
12857 levél
Válasz 07.05.09. 09:17 #942
konrad
Tök egyetértek veled. Valamikor tavaly nyáron én a WWII online - egyhónapos próbaverzióját - próbáltam, totál ez volt a benyomásom nekem is. Hiába hívtak az ottani (magyar) srácok, egyrészt soha nem volt fent senki a megbeszélt időben, a külföldi srácokkal meg egyszerűen nem lehetett együttműködni. Órákon keresztül bolyongtam - az egyébként nem olyan rossz grafikájú, hatalmas - mapen, volt olyan, hogy egy lövést sem adtam le.

Persze nyilvánvaló más a tészta, ha jól szervezett klánok, pontos megbeszélések alapján egymásnak esnek, úgy bizonyára van értelme. Anno mi a barátaimmal - igaz LAN-on - a MOH-t nyúztuk éjjelekig, az egyik haver t-mobilos irodájába Na az viszont király volt. De valahogy manapság nem vonz már ez, bár azokat is megértem teljesen, akik emiatt veszik az ofp-t vagy az armát. Éppen ezért maradnak sokáig "életben" ezek a gamék: a szerkesztők által csinált kampányok, az sp "őrültek" és a multi "fanatics"-ok miatt! És ez így van rendjén
29 levél
Válasz 07.05.09. 09:15 #941
freerider
Ladys and Gents! Mr. Lacko Rambowsky in eksön.
12857 levél
Válasz 07.05.09. 09:07 #940
konrad
Na de Lacko, hátulról, orvul lelőni az ágyúkezelőt...? Ez az SW az alapkampányból van? Nem is emlékszem rá.
29 levél
Válasz 07.05.09. 09:01 #939
freerider
Sajnos a multi nem nagy élmény. Pont az irgalmatlan nagyságú területek miatt. Párszor próbáltam, de sose sikerült épkézláb játékba csöppennem. Nagynehezen eljutsz harcközelbe, lelőnek, respawn a bázison, onnan helivel elszállít valaki valahová, kiszállok, de ott nincs már akció, merre induljak és mivel? Unalmas. Csapatjátéknak nyoma sincs. Van még CTF mód, de az olyan, mint bármelyik másik fps. Pont az ARMA lényege vész el.
10960 levél
Válasz 07.05.09. 08:30 #938
Lacko
Nem bírtam volna elviselni a szégyent, hogy én ne csináljak videót...

Fel is töltöttem én is.

Azért jók ezek a videók, mert látjuk, hogy hogyan harcol a másik, nem csak a képek vannak...
10960 levél
Válasz 07.05.09. 08:02 #937
Lacko
Kvázi, tpM91 hát meg van a partytok!!!!
Kvázi, tpM-én az armahu-n szoktak multizni és tuti szivesen látnak!
12857 levél
Válasz 07.05.08. 22:57 #936
konrad
Nem állítjuk, csak jobban kedveljük (egyenlőre).
104 levél
Válasz 07.05.08. 22:35 #935
tpM91
Kérdeztem énis, de aztállítják a single jobb ^^
http://armed-assault.hu/
4 levél
Válasz 07.05.08. 22:26 #934
Kvázi [FekA]
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne a társasághoz. Van szerveretek, vagy van szerver amin multiztok?
12857 levél
Válasz 07.05.08. 20:03 #933
konrad
No, akkor egy kis Perpetua-Ghost /ambush/ bemutató

Főszerepben:
lt.Jorge Gomez (konrad, szinkronhang Lacko)

Hangok:Crossroad (Sabar)
Soldier (konrad)
Radio Fire support (konrad)

12857 levél
Válasz 07.05.08. 15:49 #932
konrad
"A helyőrségen nem olyan szép..."....ott tüzérek voltak, ha jól tudom.
3933 levél
Válasz 07.05.08. 15:32 #931
Samu G
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10960 levél
Válasz 07.05.08. 15:27 #930
Lacko


Egyszer jártam ilyen szarul: osztálytalálkozó volt és egy olyan régi osztálytárssal szálltunk fel a buszra, akivel a négy év alatt se sokat dumáltam, úgyhogy semmit nem tudtam róla, de hát muszáj volt dumálni és kérdezem, hogysmint van. Erre mondja, hogy lent van Pécsett. Mivel én egyetemista voltam, elkezdtem ott tenni a szépet, hogy fúúú apám, az milyen jó hely Pécs, egyetemi élet, fiatalok, kisváros minden...
Erre csávókám rámnéz: - A helyőrségen nem olyan szép...

3933 levél
Válasz 07.05.08. 15:16 #929
Samu G
Pécsi Tudományegyetemre ???
Inkább megpróbálom lebeszélni ősökkel hogy hozzájuk vigyék. Ott ált. mindíg van valaki otthon (csak én vagyok ritkán ott -megöl e várakozás ...)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10960 levél
Válasz 07.05.08. 15:08 #928
Lacko
Rendeld a munkahelyedre!
Én is ide szoktam. Főleg a postát, mert cégtől kevésbbé mernek lopni, mint magánszemélytől...
12857 levél
Válasz 07.05.08. 15:02 #927
konrad
3933 levél
Válasz 07.05.08. 15:01 #926
Samu G
Nem találni kell : van a Team Switch, azzal egy másik csapatra váltasz. A cobrák egy közeli reptéren várakoznak felszállásra várva (amíg beléjük nem ülsz). Szóval esc és a menüben Team Switch és kiválasztod a pilótákat.

Gondoltam én is megrendelem : de onnan csak futáros szállítás választható, én meg dolgozok napközben, szóval nem tudnám átvenni. grrrrr...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
983 levél
Válasz 07.05.08. 14:50 #925
Kmg42
Na így már végre érthető a story.

Cobrát én is találtam de már addigra lezuhant. Mivel egy perverz kéjenc vagyok ezért Egyedűl megtámadtam egy rajt (gránát géppuska kombo), elvettem egy RPG-t majd seggbelőttem az első T72-est ami utamba került. Kezelő személyzet kiugrált majd miután magamévá tettem a lelküket volt egy 80%-ban harc és mozgás képtelen tankom úgyhogy azzal már "gyerekjáték" volt kilőni a többi 7 vagy 8 vadállatot. Azért volt pár halálközeli élményem de megérte
Szerintem
12857 levél
Válasz 07.05.08. 14:48 #924
konrad
Szóval akkor.... (Még mindig röhögve írok...)

Én is olvastam a Capriccio-s problémáját a srácnak! Hát nem értem, hogy milyen kerítésekben akadt el? Az tény, hogy nem egy egyszerű küldi, nekem a bázis bejutásánál voltak problémáim, de utána minden simán ment! Az utak szélesek, NV-vel kitűnően lehet látni a kerítéseket, meg az ellenséget is. Én mindenkit egyesével lekapkodtam (a torornyőröket is), persze sokat használtam a távcsövet is.
A srác nem a kivágott kerítésrészre gondol, ahol el kell hagyni a bázist? Pedig azt is simán meg lehet találni és kikúszni ott! Ellenben, ha előtte nem lőtte le az ott járkáló járőrt, akkor lehet, hogy ők azok, akik kilövöldözik. Vagy talán szarul választotta a srác az útvonalát, de mégegyszer mondom: nem lehet "elakadni" kerítésben, mert az ember a házak között kúszik, meg a betonutak mellett. Szerintem rossz felé megy!!!(Egyébként én istenigazából a végén szívtam: amikor kijövök abból az épületből, ahol megtalálom a vegyifegyverekre utaló jeleket, nos utána faszán eldugtad az egyik verebet oda a siló tövéhez! Mindig mentem volna már a kivonási ponthoz, de vhonnan mindig agyonlőttek. Mondom honna az anyámból jön a tűz, mire felfedeztem ezt a kis sunyit...

Kampányom: óhhh, köszönöm az elisnmerést, de ahogy mondani szoktam, Lacko nélkül ez nem valósulhatna meg, lévén baromira sokat segítesz a tudatlanságomból eredő trigger és egyéb javításokkal! Ma "lezárom" a The beginning" küldit és folytatom a "Obregan's bridge"-el, ebből az intro már megvan! Itt akarom majd felhasználni a hidas sqs-es fájlodat: maradok a sima robbantásnál! Meg közben a forgkönyvet is folytatnám, mert az általad is látott eddigi részek folytatásáról gőzöm nincs, és piszkosul zavar a tervszerűtlenség. De majd kiötlök valamit!
12857 levél
Válasz 07.05.08. 14:35 #923
konrad
"ahol egy csomó asztmás gyereket futtattam fel alá az udvaron,"....na kész, most beszartam a röhögéstől...végem van! Basszus, erre szokták mondani, hogy a gyermeki szadizmusnál nincs rosszabb...várjál mindjárt folytatom, mert még mindig ráz a röhögés, még a könnyem is kifolyt...
10960 levél
Válasz 07.05.08. 14:24 #922
Lacko
konrad:
A kampányod első küldije állat. Szerintem tökre átlagon felüli, főleg ahhoz képest, hogy első kampányod. Azt kellene, hogy még 2-3 küldid csinálj meg belőle és akkor tedd ki az OFPEC-re béta teszt-re. Ez pont azért jó, mert sok player sokféle képpen gondolkodik és amire nem gondolsz, abba ők belemennek és elmesélik, hogy emiatt nem sikerült teljesíteniük a küldit és akkor erre is gondolva átírod majd.
Az, hogy most van-e fegyver meg milyen a cutscene-ben... hát meg lehetne pontosan is csinálni, de én most még szarnék bele.

Perpetua: te hogy csináltad meg a Capriccio-t? Írt egy csóka a BIS fórumra, hogy nem bírja megcsinálni, mert elakadt a két kerités között és mindig agyonlövik.

Tenkes kapitánya: én is állati aggresszív és uralkodni vágyó gyerek voltam. Egyszer sikerült is kivívnom magamnak ilyen főnökséget: a szabadsághegy gyermekszanatóriumba, ahol egy csomó asztmás gyereket futtattam fel alá az udvaron, hogy "kommandós kiképzés"...
12857 levél
Válasz 07.05.08. 14:11 #921
konrad
Ja, most ez a legnagyobb gondom ezzel, mert próbálok a gamer fejével is gondolkodni, metrt az tényleg szivola lenne - ránézve - ha nem vinne fegyvert. Persze így is meg lehet csinálni, de akkor elelve a küldi izgalma elveszne számára, másrészt milyen idiótán néz így ki a küldi közbeni cutscene, ahol Czako rohan, kezében a fegyverrel

Igen, a két verebet meg az uazt is kikaptam már a missionből. Sajnos azok azért kerültek oda, mert nem tudtam máshogy aktiváni a konvoj indulását. De láttam, nagyon szépen átírtad!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.