Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
6448 levél
Válasz 07.04.05. 13:13 #670
Sabar
Azért vágtam szenvedő fejet, mert szerintem a gmail sokallt be a csatolt fájltól, csak a múltkor átment a hiszti ellenére is. Úgy látszik, most a hiszti győzött. Akkor megpróbálom még egyszer.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.04.05. 08:37 #669
Lacko
Sabar, sajnos nem jött meg. Elküldenéd még egyszer. És írtam levélben egy másik címet is, arra is küldd el, hátha úgy tutibb.
6448 levél
Válasz 07.04.04. 22:20 #668
Sabar
Elvileg ment mail
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.04.03. 10:30 #667
Lacko
Persze, tök jó! Most nem emlékszem pontosan, hogy sztereo volt-e, de ha lehet legyen inkább mono. Ha eleve azt külted, akkor bocs.
6448 levél
Válasz 07.04.03. 09:50 #666
Sabar
Az jó Oda pont az kell. Akartam kérdezni, csak elfelejtettem, hogy a formátummal nem volt gond? Mert a mostaniak is ilyenek. Talán az új mikrofonnal kicsit hangosabb lesz, de ennyi.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.04.03. 07:51 #665
Lacko
Persze! Érthető. Majd ha kész van egy értelmes adag, akkor küldd át.
Közben Pajaro hangja is megvan. Egy spanyolt kértem meg rá. Borzalmas... Mármint a kiejtés. De tipikus spanyol... Nagyon illik a karakterhez.
6448 levél
Válasz 07.04.02. 22:44 #664
Sabar
Hmm, valaki 5 hsz-szel beszólt másvalakinek 2 hsz-szel Én sajna nem vagyok otthon a kérdésben

Lacko: nna, beüzemeltem az új mikrofonomat, ma is haladtam kicsit, de még nincs kész, bocsi (Diabloznom kellett )

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.04.02. 13:42 #663
Lacko
Jó-jó, egy kis reklám... De amúgy ezek a képek voltak kéznél. Ha nekiestem volna képeket készíteni, azok nem lettek volna olyan életszerűek, mint egy igazi kampányból, harc közben készült képek...

Nagyon várom a hangokat!
6448 levél
Válasz 07.04.02. 13:34 #662
Sabar
Jaja, láttam... De a screenshotokat nem értem... vajon milyen kampányból került oda? És ki az a Gomez?

Lassan megy neked mail, csak ihlet problémák voltak, sry Remélem, ma kész leszek vele teljesen.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.04.02. 09:06 #661
Lacko
Megjelent az ismertető az ArmA-ról a főoldalon...
10960 levél
Válasz 07.03.28. 10:37 #660
Lacko
Átküldtem most a két utolsó levelet, amire nem kaptam választ. (de lehet, hogy te sem kaptad meg...)
6448 levél
Válasz 07.03.28. 10:31 #659
Sabar
Hűha, megnézem...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.03.28. 10:28 #658
Lacko
Ez az ArmA USÁban kiadott változata. Ugyan az, csak beleraktak valami filmecskét. Az A-10-zel reklámozzák, hogy az lesz benne az exclusive, de azt nem hiszem, hogy nem lesz letölthető a mi európainkba is.

Sabar, nem sügetlek, de lehet, hogy elveszett valamelyikünk levele, mert már rég hallottam rólad...
6448 levél
Válasz 07.03.28. 10:26 #657
Sabar
Na tessék, ez mi? Arma: Combat Operation Arma az USA piacra, vagy valami addon, vagy... vagy nem tudom mi: "ArmA: Combat Operations will be based on its European counterpart, ArmA: Armed Assault..."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
337 levél
Válasz 07.03.27. 17:28 #656
droidika
Bár mondjuk az ArmA nem valószínű, hogy el fog menni ilyen irányokba, hanem megmard szimpla taktikai szimulációnak... De remélem, hogy a GTA az majd idővel sokat fog még fejlődni, és akkor legalább abban hátha lesznek egyszer majd ilyesmi dolgok is...
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
337 levél
Válasz 07.03.27. 06:04 #655
droidika
Roppant megtisztelőnek tartom, hogy kíváncsi vagy a véleményemre!!! Tényleg! (Bár lehet, hogy amit gondolok, az nem fog tetszeni...)

Az előzőre visszatérve, simán csak az M.i.-vel a hangulat szerintem sosem lesz az igazi... Bár nyilván a gépi intelligencia is fog még a jövőben fejlődni... Reméljük. Ha ebben a játékban nem is, de általánosságban véve ez azért valószínűsíthető. És akkor nyilván az is növelni fogja a játékélményt! De addig a sokszor frusztrálóan ostoba botok nem helyettesíthetik az emberi hatékonyságot, összeszokottságot! De amire itt gondolok, abban talán mégis a baráti társaság a lényeg, hogy a haverokkal nyomuljon az ember, akikkel a végén meg tudja beszélni a csata eseményeit! És tényleg a coopban, multiban ez az igazi poén talán. Olyan, mint amikor a grundra lemész focizni... (Persze itt nyilván nem az egyénieskedőkről van szó, mert azok helyett sajnos még a buta M.I. is jobb néha, az legalább megpróbálja teljesíteni a kapott parancsokat... De itt természetesen az együttműködő klánokon van a hangsúly...) Takitkai szempontból az Arma tényleg szinte minden igényt kielégít, a nagy pályákon mindenféle valószerű takitkai szituáció elképzelhetető... Parancsolni, valljuk be én is szeretek!!!! De emberekkel közösen is dönthetünk! Egy botnak nem biztos, hogy vannak önálló jó ötletei! Ha épp nem tudsz odafigyelni, akkor néha nem árthat egy kis improvizálás a beosztottaidtól!

A szimulátoros részt pedig jó lenne skálázhatóva tenni. Na nem mintha olyan nagyon hűdeügyes lennék mindenben, de én örülnék tökre annak, ha a cockpitben (bocs, hogy ilyet szólok: cock... ) lehetne az egér ránézésével nyomogatni interaktívan a különböző funkciójú gombokat a tankokban és a helikopterben! Mert az tök mókás dolog! S egy szerveren pedig szűrőkkel ezt meg lehetne ésszerűen oldani.Hogy a kecske is jóllakjon, és a káposzta is megmardjon. Aztán aki nem vágyik ilyesmire, az egyszerűen menne egy lebutított szerverre...

A stratégiai komplexitásra szerintem sokféle alternatíva lehetne... Az egyik, ami jelenkori környezetben játszódna, mai fegyverekkel, ezáltal a realitása sem változna sokat...
Ami nekem igazán tetszene, ha az Armed Assaultnak a harcrendeszerét úgy, ahogy van, fognánk és áttennének egy amolyan kereskedős MMOFPS-be, ami talán a Grand Theft Auto Onlinehoz lenne közel... És ebben nyilván a gyártás is benne kéne már, hogy legyen! (És még talán némi bányászat is...A tankok páncéljához a királyabb fémeket kibányászni... ) Az RTSekben pont az a jó, hogy a gyártás átgondolásához már tényleg kell némi sütnivaló!!! (De ettől, még lehetne egy ilyenben sok hentelős akció is... Pl: arénák! Ahol tán kevésbé lennének fájdalmasak az esetleges veszteségek... Meg ott a pergő játékmenet maradna a régi gyakorlatilag. ) Meg a GTA San Andreasban a TPS és RPG elemek kombinációja volt az, ami nagyon kéne akár az Armed Assaultba is!! Minden kasztra külön képesség a fegyverekhez, a járművekhez!!!... Használat alapú fejlődés, igen! Nem pedig a szokásos RPG-kben lévő pontelosztásos (számomra) rémálom! (Amit könnyű elrontani, ha nem tudod, hogy mi mire jó! És nem számít semmit a kézügyesség a célzásnál! Persze van aki ezt szereti, de speciel nekem ez nagyon nem jön be.)
Ha egyszer valamikor tényleg lesz valami nagyon kiforrott, jó ötletekkel színültig feltöltött GTA Online, akkor abban rengeteg olyan dolog lesz, amiben talán az Arma elemie is benne lesznek... Pl: tankok, helikopter, repülők, bandák - ezekből következneie kéne valamilyen szinten a taktikus harcnak is... És ezeknél még sokkal- sokkal többet is fog nyújtani, ha lesz! Pl: mehetsz sportolni, vehetsz házakat stb ... Egy ilyen überkomplex játékért már lehet, hogy hajlandó volnék fizetni havidíjat is... Régen valami olyasmit hazudtak, hogy 30 000(!!!) gyár lesz majd benne...
Például az milyen izgalmas lenne, ha egy jól védett konvojjal a meggazdagodás reményében el kéne szállítani a részben gyártott, részben lopott fegyvereket a lázadóknak a hegyekbe, ezer veszéllyel leselkedő úton át! Hiszem, ha látom!


A másik elgondolásom, amit még nagyon szívesen látnék az az, hogyha lenne jövőben játszódó rész is!!!!... (Persze ekkor a realitásából többet veszítene.) Nekem a kedvenc stratégiám az a Homewörld 2, mert az überatomkirály, és kész! Az egységeket mindig kombinálva kellett használni (pl:cirkáló+ légvédelem), és olyan hihetetlenül változatos és sokféle volt az egységek száma, hogy mind a tíz ujját megnyalja az ember!!!... A lassú, de szinte sebezhetetlen brutális nagy csillagrombolótól kezdve a kicsi, de gyors és mozgékony bombázókon át a fregattokig MINDEN benne volt ilyen tekintetben a HW2-ben, ami jót csak el tudok képzelni!!!!... És még a sérülések is nagyszerűek voltak, meg hihetetlen sok egység volt benne, (közepes gépen) szaggatás nélül... Kimondottan szimulátoros elemek is voltak benne! Pl: alrendszer kilövés, álcázómező, pajzsgeneráló fregatt, hiperhajtőmű, stb... Szóval összességében véve nagyon durva volt az egész!!!

De ami nekem ebből nagyon hiányzott az az volt, hogy egy hadseregen belül csak egy ember lehetett. És ez 125000 egység irányításánál iszonyatos (és irreális) túlterheltséghez vezetett.(Elismerem, hogy én ilyen tekintetben béna vagyok! Ha másnak sikerül egyszerre tízmillió dologra figyelni fél másodperc alatt, annak gratulálok!) De hát a valóságban sem csak egyes-egyedül kell csinálnia mindent egy parancsnoknak, pont a feladatok ésszerű elosztása a lényeg.Már hacsak egy gyártásért és kutatásért felelős tiszt lett volna, akkor nekem lényegében csak a harccal kellett volna foglalkoznom, s akkor az már nagyban megkönnyítette volna a játék élvezhetőségét!!!! (És a reá fordított időtartamot...)

És pláne, ha azokat az űrhajókat saját kezűleg is lehetne vezetni (mondjuk minimum úgy, mint az X-wig Allianceban), ne adj' Isten FPS módban is lehetne darálni, az szerintem már a FANTASZTIKUS kategóriájába tartozna!!!! Pl: az űrállomások elfoglalásával kutatási bónuszokat lehetne nyerni (és persze a lopott hajókéval nem mellesleg plusz tűzerőt). Ezzel ösztönözve az FPS rész használását!!! Gondolj csak bele, milyen félelmetesen király lenne egy olyan akció, hogy pl: a nagyobb hajók elfoglalásához először ki kéne lőni a bombázókkal a légvédelmi ágyúkat és a pajzsot, hogy a csáklyázásra specializálódott hajó megszállhassa a csillagrombolót! Először csinálnának egy dekompressziós támadást, hogy aki nem vigyáz, az kirepüljön az űr kegyetlen vákumába... És a kommandósok aztán FPS-módban benyomulnának lángszóróval, néha akár karatézva is !!! A technikus kaszt pedig szorosan követné őket, akiknek az lenne a feladata ilyenkor, hogy kikapcsolják a hajó kompjúterének önpusztító szekvenciáját!... És aki megadja magát, azt eladni a rabszolgapiacra, hogy a hátralévő nyomorék életében hajthassa egész nap a FÁJDALOM-KEREKET (mint a Conanban !!! Vagy hogy kiszedjék belőlük a titkos aranytartalékaik címjegyzékét...) Az anyahajókon pedig a KLÓNGYÁR alrendszer torpedóval való kilövése lehetne még egy nem éppen kis poén, hogy a pilóták és a kommandósok ne termelődhessenek újra ... És egy egész BOLYGÓ OSTROMAKOR először egy kisebb kommandónak egy álcázott hajóval át kéne jutnia a légvédelmen, lopott birodalmi barát-ellenség azonosító kóddal , hogy a planétára leszállva gyengítse az ellenség védelmi rendszerét a csillagflotta támadása előtt. A parancsnoki központ, a kommunikációs egységek, a radarok, a telepített légvédelmi ágyúk, a pajzs és az energiaellátó egységek stb működésének szabotálásával... És ha a flotta már átverekedte magát az előretolt légvédelmen, és le tudja tenni a földi csapatokat a bolygóra, akkor az űrből ultra brutális tüzérségi támogatást is nyújthatna a felszínen harcoló egységeknek... Vagy akár az egész bolygót is szétlőhetné, ha kell...

Mindezt természetesen egy jól átgondolt, egyszerű, piramisszerű parancsnoki rendszerrrel irányítva, ahol egy embernek elég volna csak egy adott osztag vezetőjének parancsot adnia, és az továbbküldené a parancsot a láncban a rangban alatta lévőnek, az alárendelt katona sisakjának kijelzőjére egy útvonalpontot varázsolva pár egyszerű paranccsal pl: kutass és pusztíts, védd meg, foglald el, teljes gáz vagy simán őrjáratozás stb.De ha kell, akor közvetlen parancsokkal is lehetne operálni a lánc megkerülésével. (Ahogy az gondolom a valóságban is hasonlóan van, de a játékok többségében ez még asszem ritka... Nem nézem meg mindet, de ezt sokból hiányolom.A Homeworld 2 harci- taktikai interfésze elég jó, egyszerű, ésszerű és hatékony volt... Háromdimenzióban való mozgáshoz is tök ésszerűen lehetett parancsokat adni: emelkedés, süllyedés... Ennek a harcban való fontosságát nem kell hangsúlyoznom. A gyártási interfész sajnos már kevésbe volt áttekinthető ... ) Így akár több tízezres sereget is viszonylag egyszerűen lehetne irányítani... Csak hát a sok emberhez meg jobb technikai feltétlelek kellenek majd, nyilván. Ha választanom kéne azok között, hogy a programozók melyiket tökéletesítsék: nálam inkább sok ember legyen egy játékban egyszerre, szaggatás nélkül, jó sérülésmodellel!!! Ha kell, akár a grafika rovására. Számomra elsősorban nem attól lesz jobb egy játék, hogy szép!!!

Meg ami nagyon-nagyon komplex MMO/kereskedős stratégiának tűnik így kívülröl szemlélve, az talán az EVE-Online... Csak abban meg az irányítás ilyen gyökér -ránézel és klikk odamegy -botkormány minek típusú.... A hajó irányítási és fejlődési rendszere olyan, hogy az újoncnak az ilyenekben semmi esélye a táposabb ellenfelekkel szemben, semmi kézügyesség nem kell az űrharchoz... És az nekem nagyon nem tetszik!!! Az X-3 Reunionban nagyon jó volt a hajók irányítása, csak abban meg nem volt inernetes rész... Ha az lett volna, akkor egy olyanra már lehet, hogy mernék fizetni havidíjat... Bár az anyhajók belsejében való mászkálós FPS rész, a bolygókra való leszállás lehetősége az, ami nagyon, de nagyon hiányzik nekem az ilyenekből!!! Ezt adná hozzá az ArmA... (A Star Wars:Galaxiesban az űrharc egész tűrhető volt! Van benne emberrel mászkálós rész, meg a bolygókra is le lehet szállni, csak megint az RPG része az, ami borzalmas számomra, elriaszt attól a játéktól.)

Hát nem lenne fantasztikus egy olyan világban élni, mint amilyen víziókat elénk tártak pl: a Csillagok háborújában, vagy az Ötödik Elemben, amikor egy hatalmas, jövőbeli városban több tízezer antigravitációs jármű cikázik kersztbe- kasul az égig érő felhőkarcolók között, ameddig a szem ellát! A háttérben a vörösen izzó, lenyugvó nappal, rózsaszín sugárban úszó felhők ölelésében... Ahol ha akarsz, felpattansz egy légdeszkára, és csakúgy céltalanul röpködsz!!!!... Egy olyan világban, ami mindent megadna amit az Armed Asssault (és még sok másféle játék) ad, de annál még százszor, ezerszer, MILLIÓSZOR többet is!!!

Szóval én végső soron egy mindent elsöprő, és minden képzeletet felülmúló, überkomplex GRAND THEFT AUTO / X3 REUNION Online kombóról álmodom!!!! Amiben azt csinálhatsz, amit csak akarsz!!! Mert én alapból legjobban az ilyen felfedezős / aztcsinálszamitakarsz űrszimulátorokat szeretem!!!...

Persze ha nem lenne MMO/kereskedős környezetbe átültetve az Arma technikai és harcrendszere, attól még lehetne simán egy RTS-sel kombinálva is veszettül jó móka! Ahol nem a kalandon, a FELFEDEZÉSEN, a bázisod és az űrflottád eszméletlen költségeinek finanszírozásán, hanem csak a harcon és a gyártáson lenne a hangsúly!...
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
12857 levél
Válasz 07.03.26. 23:26 #654
konrad
"Emberekkel a sztoris dolgokat is izgalmasabb végigküzdeni számomra, mint mindig egyedül rambózni..."

Hát ezért jó, amikor parancsnokként vezeted a rajodat, igaz a beosztottkákat csak az AI testesíti meg! De szerintem így is élvezhető!

"arra kíváncsi lennék, hogy az Armát hogyan lehetne valami komplexebbé tenni ne adj' Isten valami stratégiával..."

Itt mit értesz "stratégia" és "komplexitás" alatt? Hiszen az előbbi a katonai vagy akármilyen intézményi/ipari terminológiában valami hatalmas méretű hadászati vagy nyereségorientált cél elérését jelenheti ! Érdekes kérdésfelvetés és jogos: mert ugyanakkor az ofp/arma viszont teljes mértékben megfelel a "taktikai" komplexitásnak, mint ahogy írtad is a helis dolgot! Ergo egy küldetést - persze nem mindegyiket - több féle módon lehet megcsinálni, taktikázva Szóval: stratégia az armában? Fejtsd ki bővebben, mert ez érdekes téma!
337 levél
Válasz 07.03.26. 19:20 #653
droidika
Bár nekem személy szerint a történettel kidolgozott kampányok csak akkor jönnének be igazán, ha a többségükben kooperatív módon is lehetne egy 4 fős kommandóval menni... Emberekkel a sztoris dolgokat is izgalmasabb végigküzdeni számomra, mint mindig egyedül rambózni...

Bár, ha a multi kimerül az ész nélküli gyakásban, hosszabb távon az is unalmas lehet... Azok a jó játékok szerintem, ahol gyakni is kell, de valamilyen módon a gondolkodás is helyet kap... Pl: arra kíváncsi lennék, hogy az Armát hogyan lehetne valami komplexebbé tenni ne adj' Isten valami stratégiával...

Meg a helikopterezésben is az tetszett, hogy ami "taktika"(remélem nem hangzott nagyképűen ) az egyik küldetésben még működött, azzal máshol elsőre szívtam. Aztán másodjára más "taktikával" közelítettem a cél felé, és az már fényesen bevált.
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
12857 levél
Válasz 07.03.26. 14:04 #652
konrad
Ájjjjjj, régi szép emlékek Nogováról, ruszki troops az armában:

http://www.armaholic.com/datas/users/4-vilas_rus.jpg

Nogova US alakulatok:

http://www.armaholic.com/datas/users/4-cwc_m2a2_3.jpg

Nagyon jók!
12857 levél
Válasz 07.03.26. 13:58 #651
konrad
Mivel írtam, hogy nem műfajom az MP, ezért nem tudom ezt a "pénzdíjas" dolgot! Sem az ofp-ben, sem az armában nem multiplayereztem, nem vagyok oda az ilyen "menjünk fel aztán henteljünk ezerrel" stílusú dolgokért, bár biztos izgalmas lehet ilyen "klánokban" játszani! Utánanéztem: az armában vannak már MFCTI pályák, multiban! Az általam "nagyon kedvelt" SG fórumban folyamatosan hívják egymást a "vérprofi" armások...

Én jobb szeretem a történettel teli SP kampányokat, úgyhogy maradok azoknál!
337 levél
Válasz 07.03.26. 07:07 #650
droidika
Na, örülök, hogy értjük egymást!
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
337 levél
Válasz 07.03.26. 07:04 #649
droidika
Igen, igen, igen!!! Pont erről beszélek, hogy ez az egyik legdurvább poén!!!! Ezt editorban meg lehet csinálni, és pont azért voltam kiakadva, mert ezt az adott küldetésben DIREKT letiltatta értelmetlen módon...

OFP-ben nem voltak pénzdíjas bajnokságok, kupák??? Armában sem ártana... Vagy mindeneütt csak a Quake stb. árkád FPSek vannak pénzes versenyeken???
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
12857 levél
Válasz 07.03.25. 23:09 #648
konrad
"Editorban leellenőriztem, repülés közben a földre lehet kényszeríteni az ellenséges helikoptert a gépágyúval, és be is tudtam szállni, meg is tudtam javítani használhatóra, csak jól be kell állítani."

Ez nagyon tetszik! Hogy csináltad? Lőtted az ellenséges helikoptert, az meg miután megsérült, leszállt? És hol: a te környékeden vagy messze? Ez klassz, komolyan mondom!

Visszatérve az MFCTI-re! Én balga nem írtam, hogy az csak az OFP-ben volt/van - gondolom egyenlőre -, az armaban nincs. Azt hittem multiplayereztél, mert ott úgy tudom, hogy vannak már ilyen pályák! Bár javítsatok ki, ha rosszul tudom! Az MP nem az én műfajom
337 levél
Válasz 07.03.25. 19:24 #647
droidika
(Anyázni nem fogok, ígérem!SRY! Majd kipontozom eztán mindegyik betűt, nemcsak néhányat! )

Teljesen ilyen játékmódot sajnos még egyenlőre nem találtam, itt csak egy MH6-ot lehetett ellopni... (Operation Eagles Death) Bár szerintem a legjobb küldetésekben összfegyvernemi csatáknak kéne lenniük... (Szárazföldi, vízi és légi egységek vegyesen. Ebből egy kicsit hiányzik nekem a motorcsónak, mert a második kopterbázis egy szigeten van.)

Csak a Battlefieldben tudtommal a járművek a megsemmisülés után mindig újra megjeletek (az alapjátékban tuti, aztán hogy az egyéni módozatokban mik voltak, nem tudom). Itt pedig pont azt akarom kihangsúlyozni, hogy ha felrobban teljesen a jármű, akkor nem fog újra megjelenni! Ez az ilyen játékmódnak a sava-borsa! Ez az egyik legnagyobb poén számomra! Editorban leellenőriztem, repülés közben a földre lehet kényszeríteni az ellenséges helikoptert a gépágyúval, és be is tudtam szállni, meg is tudtam javítani használhatóra, csak jól be kell állítani. Attól olyan nagyon sokkal nehezebb nem lesz, ha le van zárva (csak egy kicsit), ha vigyázunk a gépekre. De lényegében inkább csak egy fantasztikus poéntól van megfosztva így az ember! Meg ilyen előre nem tervezett eseményekbe is bele lehet keveredni, amit pl: a konvojos részben is leírtam, hogy nem csak azt lehet csinálni, amit a szerkesztő előre meghatározott, hanem ilyen kicsit véletlenszerű (és fontos!!!) dolgok is történhetnek ebből kifolyólag!!! És ez így már egy másik dimenzió lenne!


Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
12857 levél
Válasz 07.03.25. 17:07 #646
konrad
Nincs semmi baj! Csak eddig - az elmúlt években az ofp topikban is - kultúrált volt a hangnem, ne csesszük el olyanná, mint más (direkt meg nem nevezett, nem pcdome-os) fórumok fröcsögő stílusa! Ettől függetlenül mindenkinek lehet vélemény természetesen és a "szívem-szám" dolgot is lehet emberi módon megfogalmazni

Az MFCTI - ilyennel utoljára 3-4 éve nyomtam az ofp-ben - egy olyan map, ahol szabadon választhatsz járműveket, és "folyamatosan" harcolni kell elfoglalandó célpontokért. Vannak társak is és természetesen ellenfél is - ezek "bot"-ok -, és minden esemény valós időben zajlik. Ha megölnek, akkor van respawn, de ha jól emlékszem, akkor a ilyenkor a kiindulópontról kezdhettél újra mindent! Valami hasonló stílusú játékmódozat volt annno a Battlefield 1942. Én élveztem nagyon, mert sok mindent ki lehetett benne próbálni és jó volt látni, ahogy az AI-s társak is bevetik magukat a harcba!
337 levél
Válasz 07.03.25. 16:39 #645
droidika
Bocs mégegyszer, tényleg erős hangnemet használtam, megbántam!
Csak én olyan vagyok, hogy ami a szívemen, az számon! Mert az igazat kéne mondanom mindig, és megpróbálok nem ferdíteni! De ha adott esetben rosszat mondtam, néha azért képes vagyok elismerni és vissza is vonni azt! SRY, SRY!
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
337 levél
Válasz 07.03.25. 16:07 #644
droidika
Hát igen, a nehezítés az nyilván egy dolog, csak sajna néha elég értelmetlen módon teszik ezt, ami inkább csak idegesítő. És nem nagyobb kihvásnak érzi az ember a dolgot, hanem pusztán frusztráló hibának... SRY.
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
337 levél
Válasz 07.03.25. 16:01 #643
droidika
Jó, bocs igazad van! Megkövetem magam!!! Csak remélem érződött az, hogy akkor miért zárta le direkt a jobbat, ha a másikat nem??? A legnagyobb poén lett fránya módon elszúrva!(Mindegy.)Ez akkor nagyon idegesítő volt, csak ezért fakadtam ki annyira, bocs! Bár, majd ha én is fogok küldiket csinálni, akkor tuti visszakapom, ne aggódj!

Bár igaz, erre a -lekényszerítem a földrea helit és nem lövöm szét azzonal hanem elfoglalom- dologra én is csak később jöttem rá, és ez esetleg felmentheti azokat, akik csinálják a küldetéseket!

Ezzel csak a rablás lehetőségének a fontosságára akartam felhívni a figyelmet!... (Remélem ez nem baj...)

A rövidítésekkel bajban vagyok, mi az a MFCTI?


Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
12857 levél
Válasz 07.03.25. 12:16 #642
konrad
"(vehicle lock- hogy a k.cs.g q.va anyját a küldetés hülye készítőjének)!!!!!!"

doridika! Én nam akarom a tanítóbácsi szerepét itt eljátszani, de azért szerintem disztingváld magadat egy kicsit! Szeintem bárki, aki szerkeszt küldetéseket/kampányokat nyilvánvalóan próbál nehezíteni valahol, valamiben! És szerintem a sok száz vagy ezer rajongót, aki tényleg szerkesztésre adja a fejét (nem kis munkaórákat adva egy egy kampány vagy küldi összedobásában), nem kellene szidalmazni, hanem "megtisztelni" azzal, hogy "elviselem" az adott pálya furcsaságait vagy nehézségeit! Ergo végigjátszom...és ha nagyon nem tetszik, akkor nem játszom végig...ennyire egyszerű! Gondold csak végig: csinálsz egy scenariot, azt hiszed tuti jó (mert neked tetszik), majd napokkal később a fenti jelzőkkel illetne téged és a küldidet valaki egy fórumban...gondolom nem esne jól! Remélem egyetértesz velem

Egyébként milyen küldiről beszélsz: MFCTI-ben nyomultál valahol MP-ben?
337 levél
Válasz 07.03.25. 05:16 #641
droidika
Na, meg azért lenne ebben a játékban még egy nagyon durva poén, csak ez sincs igazán kihasználva! Ahogy azt már korábban említettem, azok a rizikós küldetések, ahol nincsen jármű újjáéledés. Most is egy ilyenben voltam, és egy darabig mindig azonnal szét akartam lőni az ellenséges helikoptereket, mert hát az ugye poén, amikordarabokra robban! De aztán rájöttem, hogy soha nincs elég saját kopter, mert mindig elszúrja szinte mindenki... (Hát néha az elég g..i, amikor kidob repülés közben, ilyenkor mindig imádkozhatom, hogy még idejében rakjon vissza a pilótafülkébe újracsatlakozáskor... ) Aztán egyszerre csak eszembe jutott, hogy mi lenne ha nem lőném szét teljesen az UH60-at (és főleg a Cobrát) a rakétával, hanem megpróbálnám csak megsebesíteni úgy, hogy leszálljon és el lehessen foglalni és megjavítani...!!!!!!!! Mert abban a küldetésben az elhagyott MH-6ot el lehetett foglalni, amikor a kotona simán kiszállt belőle parancsa szerint... És az MH-6ot el is kötöttem, és a vége felé már azzal vittem a kommandót az előretolt bázison lévő üres T72-k elfoglalására... Szóval az nem volt poéntalan!!! De a többi koptert (UH60) hiába kényszerítettem a földre a Hokum gépágyújával, nem lehetett beszállni, mert DIREKT(!!!) le volt zárva (vehicle lock- hogy a k.cs.g q.va anyját a küldetés hülye készítőjének)!!!!!! Mert az nem volt úgy megsérülve, hogy ne lehetett volna megjavítani lopott ellenséges teherautókkal!!! (Sajáttal nem lehet az ellenséges gépeket megjavítani és feltölteni). De az sem volt poéntalan miután lelőtték az utolsó helimet is, még le tudtam tenni a gépet egy darabban, és megjegyeztem hogy hol zuhantam le! Mert később mondtam egy arcnak, hogy míg én elvezetem a javító teherautót a roncsig, ő kövessen az olajszállítóval... Csak q.rvára nem ártott volna még egy BMP vagy valami, ami védte volna a hirtelenjében verbuválódott kis konvojunkat, mert útközben meg is támadtak minket a kis mocskok... (Aztán már mire én odaértem, a másik arc leszakadt, és nem volt kedve odatalálni a roncshoz sajna... Mert túl sok ideig tart a szárazföldi egységekkel átcammogni a sziget egyik végéből a másikig...Ezért is fontos a légi szállítás, a gyorsasága miatt.)

Meg még az is nagyon jó poén, hogy a benzinkútról is végre fel lehet tankolni!!!!... (Tehát nagyon nem árt majd bemagolnom ezek pontos helyét... He he. Sok ...néha elviszi a bázisról a teherautókat városnéző körútra. Pedig a kopternek ezek nyilván kulcsfontosságúak a javításhoz és az újrafegyverzéshez.)

Szóval a rablógazdálkodás lenne az egyik legnagyobb (és a leghasznosabb!!!!) poén, ami a földön létezik, csak sajna erre a többség szerintem még nem jött rá!!!... Már csak az hiányzik szinte, hogy kilóra el tudjam sózni a feketepiacon a friss, ropogós UH60at!!!! Király!
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
12857 levél
Válasz 07.03.22. 11:18 #640
konrad
Lacko! Mél ment...remélem odaér!
6448 levél
Válasz 07.03.22. 09:36 #639
Sabar
Akkor jó, örülök... a párom is dícsérte, de annyit mondott még, hogy fura hallani engem úgy, hogy más próbálok lenni. Érdekes, a gyerekek nem mondanak ilyet, amikor a Cartoon Network-ről az Ed, Edd és Eddyt utánzom...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.03.22. 07:52 #638
Lacko
Megkaptam!!! Beszarás jó! Nagyon tetszett.

Amúgy meg az van, hogy egy jenki és egy spanyol is dolgozik a szövegek javításán, szóval most már túl tökéletes lesz...
Remélem az elkészült hangok alatt nem írták nagyon át a szöveget.
6448 levél
Válasz 07.03.21. 20:36 #637
Sabar
Lacko, ment mail, de sajnos majd' 5 MB csatolt fájllal. Ha megkapod, látni fogod miért. Ha megkapod, mert egyelőre elmenni sem akar... Ez nem az én napom
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.03.21. 13:07 #636
konrad
Hát lehet, hogy az lesz, mert valamiért beszart a webcam mikrofonja...
26 levél
Válasz 07.03.20. 18:12 #635
blash
500 ft-tol mar lehet venni mikrofont (szinte barmelyik szamtechboltban, nagyobb aruhazakban). Ilyenre es jatekra tokeletes.

Amugy ice ezt nem is tufdtam, hogy a cseh szerial hasznalhato az angol ge'mmel. Mert igy, akkor megeri.

A starforce-szal meg az a bajom, hogy van, na meg, hogy kell inditani hozza a vindozt ;P
12857 levél
Válasz 07.03.20. 13:05 #634
konrad
Ha lehet, én jelentkeznék... Bár egy mikrofont akkor kell vennem! Vagy a webcamerába épített mikrofon az milyen, ki tudja?
6448 levél
Válasz 07.03.20. 09:18 #633
Sabar
Ment mail, jó lesz ez, már alig várom, hogy kipróbáljam
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.03.20. 09:01 #632
Lacko
Többen igényeltétek a szinkront a Perpetua kampányba. Nos örömmel teszem közhirré, hogy megkezdődtek a szinkron munkálatok. Azonban szükségünk lenne pár beugróra egy-két sor alámondásához.

Amit szeretnénk:
- ne gyerekhang legyen
- sima WAV fileba tudjon felvenni hangot mikrofonnal
- az én (elég szar kiejtésemnél) ne legyen sokkal rosszabb az angol kiejtése

Most jönne az a rész, hogy mit nyújtunk. Hááát izé:
- szerepelhet a hangod egy tök jó ArmA kampányban
- és természetes a nevedet vagy a becenevedet kitesszük a stáblistába.


Hülyének is megéri!
10960 levél
Válasz 07.03.20. 08:27 #631
Lacko
Na a becsület megkívánja, hogy a folytatást is leírjam:
Beszéltem ma a bankkal és kiderült, hogy a pénzt nem vonták le "csak" zárolták. És ha még 3 napig nem vonják le, akkor visszakerül a számlámra. CSAKHOGY... Ez akkor sem módi, hogy szarunk a vásárlóra és nem válaszolunk a leveleire.

Ugyan ilyen történt már velem az amazonnal is, de ők azonnal leírták, hogy mi a szitu és hogy próbáljak meg egyeztetni a bankkal. Egyeztettem és kiderült, hogy a bank volt a hunyó és utánna sikerült is minden. Na de az AMAZON nemhogy válaszolt, de ő maga kezdeményezte a kommunikációt és végig interaktív volt és segítőkész.

Tudom én, hogy a pudingfejek szerint én csak egy kis párja körüllakó vagyok, mert anglia a világ közepe, de azért kommunikálni még lehetne, ha egyszer én vagyok a vásárló és nem én hibáztam, mert ha zárolni tudták az összeget, akkor jól adtam meg az adataimat.
112 levél
Válasz 07.03.20. 08:20 #630
Icebird
Már mért lenne gond a starforce? blash túlreagálod a dolgot!
Én és kb 20 emberke aki a Cseh verziót választotta semmi problémája vele!
Amúgy meg a serial a lényeg, igazából azt veszed meg, és szvsz Plusz 4,5000 guriga a Német vagy Angolért felesleges pénz kidobás! Én pl most az Angolt használom Cseh kulccsal, de csak a DVD pörgetés elkerülése miatt.
12857 levél
Válasz 07.03.20. 00:12 #629
konrad
Köszi! Akkor azt hiszem az ötletem hamvában holt el...
26 levél
Válasz 07.03.19. 17:20 #628
blash
"Vásárlás! Jön a jó idő, mi lenne ha kiugranánk szlovákékhoz! Összedobnánk a benyapénzt, aztán a kocsimmal kilendülnénk valamelyik közeli városba! Csak előtte meg kellene nézni, hol lehet kapni (pld. Komarnoban). Nos?"


A cseh verioval a starforce a gond. Jobb a nemetektol vagy az angoloktol beszerezni. (Jaj, nincs [quote] :/ )
12857 levél
Válasz 07.03.19. 15:51 #627
konrad
10960 levél
Válasz 07.03.19. 15:42 #626
Lacko
Ha már valamít angolosítani kell, az már nem annyira kóser, mintha eredetileg is angol volna...
Különben is, ikább az intro-val foglalkozz!!! Menni fog.
12857 levél
Válasz 07.03.19. 15:38 #625
konrad
de hát az 1.05-el úgy tudom lehet angolosítani nem? Állítólag a menüben kell átállítani a nyelvet angolra.
10960 levél
Válasz 07.03.19. 15:35 #624
Lacko
Ott csak cseh nyelvűt lehet kapni. Nekem meg angol kellene...
12857 levél
Válasz 07.03.19. 15:31 #623
konrad
Vásárlás! Jön a jó idő, mi lenne ha kiugranánk szlovákékhoz! Összedobnánk a benyapénzt, aztán a kocsimmal kilendülnénk valamelyik közeli városba! Csak előtte meg kellene nézni, hol lehet kapni (pld. Komarnoban). Nos?
6448 levél
Válasz 07.03.19. 13:28 #622
Sabar
Kösz, akkor marad egy esetleges külföldön járó ismerős addig

Az URAL-ba én nem ültettem be senkit, csak egy sofőrt, vagy magamat legfeljebb, az Ammo-sba tényleg csak 3-an férnek be.

Remélem, van az ámokfutó BMP-ről scrshotom De abból a helyzetből nem tudtam kiverekedni magam, újra kellett indulnom az útkereszteződéstől, úgyhogy nem is számít igazából.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.03.19. 13:26 #621
Lacko
Nem! Nem egyszer. Rendszeresen szoktam vásárolni. Inkább először a game.net-ről.

Alapvetően hiszek a globalizációban és az online vásárlásban. Eddig még sosem hagyott cserben. Voltak gondok, de mindig tisztázódott. Legtöbbszőr persze a hülye bankom volt a ludas.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.