Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
3933 levél
Válasz 07.03.12. 15:38 #570
Samu G
Balanszot meg lehetne oldani kevésbé zavaróan. Például küldikben 1 M1-re 3-4 T-72 esne. Vagy méginkább hogy T-72 helyett mondjuk T-90 lenne, és akkor máris egálban vagyunk.

Ezek a harckocsik szemből szinte sérthetetlenek. ArmA-ban viszont teljesen mindegy melyik oldaláról lövik (ha már RTS-ekben máshogy sebződik más oldalról itt nem tudták megcsinálni). Ez azért zavaró mert tök mindeggy hogyan taktikázól, a szerencsére van bízva a sorsod.

Meg a célzással sem vagyok kibékülve M1 mozgás közben képes 4km is kilőni egy T72-őt. Ez a játékban esélytelen.

Tényleg én vagyok csak béna vagy tényleg nincs olyan mint az OFP-ben. Magyarul kijelölöd a célt és a lövész meg automatikusan követi a célt???

összegezve gondolataimat: bármilyen jó szimuláció is, tankügyileg elég arcade. (repülőügyileg is, de az ettől a játéktól nem várható el hogy repszim legyen)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
337 levél
Válasz 07.03.12. 14:42 #569
droidika
Hát, először úgy írtam, hogy SZINTE tökéletes legyen ennyi pénzért!
De a tökéletességre való TÖREKVÉS az, amit asszem' el lehet várni... Mert 10 ronygyért legyen olyan durva fizikai modell, amire még az Isten is csettintene!!!!!!!! Mert egy taktikai háborús játékhoz szerintem ez hatványozottan fontos lenne!!!
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
12857 levél
Válasz 07.03.12. 14:41 #568
konrad
Lacko! Ezúton köszsönöm, hogy a Perpetua kampányod txt-jében beírtál a betateszterek közé! Örültem a közreműködésnek, jó érzés volt a végleges verzió előtt megvitatni a játékmenetet és örülök, hogy néhány javaslatom - ha nem is nagyok -, de bekerült a kampány egy-egy pályáján! A továbbiakban is számíthatsz rám
337 levél
Válasz 07.03.12. 14:36 #567
droidika
Szerintem az jó, hogy kiegyensúlyozott! Mert ha T72-ben ülve szembekerülsz egy Abramsszel, akkor mi értelme lenne e nélkül? Még ha nem is reális! Lobogtathatnánk a fehér zászlót? Az első iraki háborúról olvastam egy érdekes statisztikát. Asszem 1000 db Abrams tankot vetettek be, ezek kilőttek kb. 1000 db másodlagos járművet, meg 1000 db harckocsit... Veszteségek: 8 db saját Abrams .... Ebből 4 db volt friendly fire miatt.... ccccccc (Legalábbis, ha pontosak ezek az infók.) Ennyit arról, hogy kell-e a balanszírozás.

Az szerintem eléggé hihetőnek tűnik, hogyha sikerül közvetlen az ágyú csövét eltalálni, akkor azt már nem lehet használni... Bár szerintem nem hátul kéne hogy legyen a legvékonyabb a páncél, hanem felülről... Groznijban direkt erre építették a taktikájukat a csecsenek, ha jól tudom. Felmentek a magasabb épületek tetejébe, bevárták Ivánt és felülről lőtték ki a tankokat... (Meg mert az ágyúval már nem tudtak olyan magasra célozni ) Ezért sem ideális terep a városi harc a páncélosoknak tudtommal.

Az még egy nagyon durva hiba, hogy a tankból a Hokumot sima HE lövedékkel nem lehet egyből szétkapni!!!!! Azért elég nehéz elhinni, hogy ez a valóságban is így lenne! Még ha telibe is kapom, akkor is csak megsérül!!! Hogyha lezuhan és a földbe csapódik, azért frag nem jár!!!!!! Ahhoz, hogy teljesen szétrobbanjon minimum 5 lövés kell a HE lőszerrel... (Bár legalább Sabottal nincs ilyen gyökérség.) Na meg arról nem is beszélve, hogy a mezei útszéli budinak erősebb tritánium páncélja van, mint az Enterprise/Voyager űrhajóknak.... Azért hat év alatt ezt illett volna kijavítani! Meg igazából azt sem értem, hogy a szállító koptereknél miért van külön a géppuskás, és külön a rakétás változat??? Miért nem lehet kombinálni a kettőt? Gyökérség. Meg azt sem sajnálnám, ha lenne végre napalm...

Más: igazi attak helikopteres kületéseket szívesen látnék!!!... Azokból elég kevés van sajna! Meg még olyan dolgokat sem láttam, hogy mindenki egy pisztollyal, meg egy db gránáttal induljon harcba elfoglalni a fegyverraktárakat, ahol a komolyabb cuccok vannak... (Mert a pisztolyt soha nem használja az ember.És nem mellesleg akkor tán a teherszállításnak is lenne "némi" szerepe... ) És a benzinkutakat is el kéne foglalni... Minden jármű csak kevés üzemanyaggal / lőszerrel kezdene... Meg azt nem tom', hogy meg lehet-e csinálni, hogyha az ambulance járműveket ( vagy a tábori kórházat) elfoglalná az ember, akkor ott kevesebb legyen a respawn ticket, mint a többi bázison...??? Akkor már értelme is lenne megválogatni a támadás irányát... Akkor tán sokkal reálisabb lenne a harc, ha ilyen célokat kéne elérni...

Meg sajnos a küledtéseket gyártó emberkék többsége arra sem figyel, hogy a tüzérségi felderítő mindig egy csoportban legyen a pilótákkal, és hogy azoknál magasabb rangú legyen! Mert e nélkül az nem tud a pilóta HUDjára célokat adni (csak a térképre), az pedig baromira megkönnyítené a pilóta dolgát!!!! (Legalábbis, ha a magasbb rangú tiszt jelöl ki egy célpontot, akkor olyankor kéne, hogy legyen egy marker a HUDon asszem...)
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
12857 levél
Válasz 07.03.12. 14:35 #566
konrad
Nem tudom mi a különbség a kettő között, én 1.04-el játszom és mint lentebb írtam: némi gyakorlás után hozzá lehet szokni a célzás-lövés használatához. Tedd vissza 1.04-re, szerkesszél magadnak az editorban gyakorlópályát (tegyél oda az Empty>Ammo>Special US fegyverládát is)és próbálgasd a célzást-lövést az összes fegyverrel!

Egyébként írtad a "Tökéletes játék"-fogalmát: szerintem a virtuális világban nincs TÖKÉLETES, mert ha lenne, az már maga a valóság, amelyben élünk. Ez olyan kérdés, mint a filmek: valósághű-nem valósághű? Nem?
10960 levél
Válasz 07.03.12. 13:15 #565
Lacko
6448 levél
Válasz 07.03.12. 13:11 #564
Sabar
OK, köszi!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
1989 levél
Válasz 07.03.12. 11:25 #563
georgee
Megnezem
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 07.03.12. 10:37 #562
Lacko
Sabar, nem késtél le semmiről!! És abszolút nem mindegy!!!

Azért adtam ki, mert kezdtem túl sokat p*csölni vele és az veszélyes Viszont minél többen játszanak vele (mindenki más stílust nyom) annál jöbben kijön néhány olyan (nem kimondottan bug, de koncepciós dolog), amit utólag meg lehet foltozni. Szóval nyomjad csak! És írj!
6448 levél
Válasz 07.03.12. 10:13 #561
Sabar
Lacko: kis késéssel, de egyenesben vagyok, bocsánat a késésért. Olvasva a fórumot, aktuális még, vagy már nagyjából mindegy?

Tankos kérdés. Amikor először felraktam a játékot, és sokat játszottam éjjel, hogy szo(p)kjam, találkoztam olyan dolgokkal, amikről beszéltetek. A hídrobbantós küldetésnél láttam egy repülő tankot, majd megkeresem a scrshotot. Aztán találtam egy gazdi által elhagyott, de használható T-72-est, egész jó szolgálatot tett, csak egy baj volt: balra nem tudott fordulni

És amikor egy másik T-72-est láttam egy domb aljában, lőttem egyet a torony mögötti hűtőrácsokba M136-tal, és a személyzet egyből otthagyta! Ez nagyon tetszett. Csak a statisztikákban nem láttam utána a "killt", elvégre csak használhatatlanná tettem. De azt kell mondanon, bejön a játék.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
229 levél
Válasz 07.03.12. 10:01 #560
Yossarian
Remélem nem!

De sajnos még nem tudom, mert otthon nincs meg a játék, csak egy haveromnál néztem bele. Idáig még nem jutottam.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
229 levél
Válasz 07.03.12. 10:00 #559
Yossarian
"OFP-ben kerek 4 lövés kellett egy tankhoz. Az sem reális, de ez így meg sem nem reális sem nem szórakoztató..."

Attól függ, melyikhez. Az orosz tankok tényleg könnyen szétestek, de az Abrams nagyon bírta.

Meg az is tetszett, főleg multiban, hogy az Apache Hellfire rakétájából is kellet neki pár, mire kipurcant. Az is mókás volt.


Egyébként csak nekem tűnt úgy, hogy multiban mind az emberek, mind a járművek erősebbek voltak? Mármint az OFP-ben. Mert single playerben ezek a gondok nem jöttek elő annyiszor.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
3933 levél
Válasz 07.03.12. 09:58 #558
Samu G
Itt meg az M1 ugyanaddig bírja mint a T-72?
értem én hogy játékegyensúly, de azért mégis...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
229 levél
Válasz 07.03.12. 09:56 #557
Yossarian
A T72-esnek valóban elég volt 2-3 lövés, még az se nagyon számított, hogy honnan, de az Abramsnak kellett egy csomó. És nem csak az RPG-ből, de az AT rakétával is lőhettem jó sokáig, mire széthullott. Hátulról persze hamarabb sikerült kinyírni.

A T72-est ha tornyon lőtted RPG-vel egy lövéstől lekonyult a csöve. Akkor már csak menni tudott, de lőni nem.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
3933 levél
Válasz 07.03.12. 09:41 #556
Samu G
Persze érdekes a kérdés : valójában sima RPG vel lőhetnéd a tankot naphosszat, semmi baja sem lenne (hacsak nem hátulról lőnéd). Ezt meg nem akarták, frusztráló lenne a játék.
De azt mondja meg nekem valaki hogy az istenbe lesz egy M1-s harcképtelen 2 db RPG től (szemből) ???????
Az hogy egy rendes páncéltőrő szétkapja az oké (bár szemből azt is furcsállom erősen), de hogy egy RPG...

OFP-ben kerek 4 lövés kellett egy tankhoz. Az sem reális, de ez így meg sem nem reális sem nem szórakoztató...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10960 levél
Válasz 07.03.12. 09:35 #555
Lacko
TATATTTAAAATTAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM!

Tisztelettel és büszkeséggel jelentem, hogy letölthető az első ArmA kampányom:

PERPETUA

Egy RACS (dél-szahráni) hadnagy szerepébe bújva harcolhatjuk végig a nagy Észak-Déli háborút egy másik hadszintéren.

Minden visszajelzést (élménybeszámolók, anyázások, hibajegyzék) szívesen fogadok. (legegyszerűbb ebbe a topika írni)
10960 levél
Válasz 07.03.12. 09:32 #554
Lacko
Ez érdekes amit mondasz. Nekem pont fordított a tapasztalatom: OFP-ben elég volt hármat hátulról beleküldeni egy (akár T-72, akár Abrams) harckocsiba és az feldobta a pacskert. Most viszont (ArmA) rengeteget (minimum 8 ) bele kell ereszteni a robbanáshoz. Viszont!!! kevesebbtől is harcképtelen lesz (nem tud megmozdulni, vagy nem tudja mozgatni a tornyát). És ez szerintem nagyon jó(!!!), vagyis reális.
229 levél
Válasz 07.03.12. 09:29 #553
Yossarian
A sérülésmodellről: Az tényleg durva, hogy 1-2 RPG halált okoz, de az is röhej volt, hogy az Ofp-ben fél óráig kellett RPG-vel (de akár T72-essel is) lőni egy Abrams-et, mire felfordult végre. Ez szerintem a készítők is belátták, ezért gyengítettek ennyit rajta, csak közben talán átestek a ló tulsó oldalára.

Mondjuk sokat még nem próbáltam, mert csak nagyon keveset láttam a játékból eddig egy haveromnál. Meg kellene végre szereznem.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
3933 levél
Válasz 07.03.12. 09:07 #552
Samu G
OFP-ben is ilyen másolásvédelem volt : elkezdett hülyeségeket csinálni egy idő után aztán szétesett a játék...

Megvenné az ember eredetiben, csak hol tegye ezt ????(letöltés nem jöhet szóba)

Nekem ami még nem tetszik az a harckocsizás : OFP-ben commanderként ember elirányítgatta az ember, célt kijelölte kiválasztotta a fegyvert és parancsot adott a tüzelésre.
Most meg csak a külső géppuskát kezelheti az ember (ami önmagában is vicces mert emberkénk nem bújik ki - és ugye M1-en nincs távirányítható géppuska), a többit nem (vagy én vagyok béna????)
Viszont gunner pozízioban lehet rendesen lőni (és irányítani is a sofőrt).
Ami meg a legnagyobb baj az a sérülésmodell : egy lövés a halál. Az hogy egy mezei T72 kiszedi szemből egy lövéssel az csak az egyik vicces dolog (és még talán belefér). A másik hogy 2 lövés mezei RPG is kiszedi. Ami már nagyon durva vicc, nem annyira röhögtem rajt.
Így ha van veled szemben mondjuk 10 katona az ember elkezdi aprítani őket és imádkozik hogy az AT katonákat az elsők között találja el, mer ha nem pillanatok alatt leamortizálnak.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
337 levél
Válasz 07.03.12. 01:41 #551
droidika
Nem értem, akkor most szerinted melyik a reálisabb? Az 1.04-es verzió, vagy az 1.05-ös? De némi öröm az ürömben, hogy mintha a gyalogos kotonákat a Hokum rögzített géppityujával így asszem sokkal könnyebb kilőni, hogy nagyobb a szórása!!!... (Úgyhogy maradok a kaptafámnál! )
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
12857 levél
Válasz 07.03.11. 23:33 #550
konrad
Munkában az "Invasion 44" modderek, arma enginnel: "Wacth am Rhein".
(Na még ott lesz szép a célzás Bár az ofp inv44 mod is kitűnően játszható volt!)

12857 levél
Válasz 07.03.11. 23:14 #549
konrad
Célzás, nem célzás! Az armában ez a realitás, meggyőződésem, hogy gyakorlás és "megszokás" kérdése! Vannak itt jópáran, akik az elmúlt hat évben szanaszét játszották magukat az ofp-vel és szerintem sokaknak furcsa volt az armában "lövéspontosság" kérdése. Nekem is: két napomba került mire "ráéreztem". Szerintem reálisabb lett ez is (mint a fű, hogy nem látsz tőle, meg a levegőben össze-vissza billegő cobra stb.), mint az ofp-ben. Ez a játék egy harci szimuláció, amely nevében is mutatja, hogy nem egy unreal. Vagy sokan azt várták az armában, hogy egy lövés, aztán vége a fickókámnak?, ugyanmár...akkor az nem eleget ofp-zett, hogy most az armát is megkedvelje!

Mivel jómagam anno hivatásos katonaként jópár "mordállyal" lőttem, bizony megerősíthetem, hogy itt az arma virtuális célzás-lövés-cél leküzdése közel valósághű (nehezítve azzal, hogy a leküzdeni kívánt AI közben elmozog stb.).

1989 levél
Válasz 07.03.11. 14:09 #548
georgee
Nem a jatekok dragak hanem a fizetes keves...

Ez celzas nem olyan amilyen meg baromsag. Nekem is tort van es semmi problamam nem volt vele. Egesz egyszeruen arrol van szol, hogy messzire love a gravitacio miatt a golyo veszit a magasagabol es ezert kell feljebb loni mint ahogy a celkereszben jol lenne. Ha meg szkopos m4-el losz pl az ugye fentebb van mint a cso ergo ha fejre celzol akkor kb a mellkasat talalod el. Szerintem semmi egetvero nincs ebben.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
337 levél
Válasz 07.03.11. 13:43 #547
droidika
Annak nagyon örülök, ha valaki milliomos, és nincsenek olyan problémái, hogy azon filózzon, hogy megvegye-e, ne vegye a játékot 10 ezer forintért!
És most nem azt mondom, hogy mindent ingyér kéne adni, mert persze hogy az is nonszensz!!! Volt, hogy fizettem eredeti játékért, de ha minden eddigi cuccot legálisan vettem volna, akkor az minimum "csekély" 1 millió forintba került volna... (Kb. öt év alatt.)
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
16989 levél
Válasz 07.03.11. 12:20 #546
KisCsirkee
Fogd fel, nics butított célzás, csak tört verzió. Ez a magasfokú pontatlanság arra szolgál, hogy a játék kezelhetetlen legye, így ne lehessen élvezni a játékot. Ezét van, hogy az M2-es 2m-re szór mint az állat. Nállam FPS növekedés történt, de az összes többi nem érte, meg ezért visszaraktam 1.04-re és várok a magyar megjelenésre, vagy vmi feltört cuccra.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
337 levél
Válasz 07.03.11. 12:05 #545
droidika
Na de ez az, hogy az ember akkor honnan tudná, hogy mi az ami direkt olyan, és mi az ami pusztán igénytelen bug...??? Elhiszem, hogy ez védelmi ..., de a fizikai modell és a járművek sérülésének hiánya és az, hogy kidob az asztalra, az vajon melyik kategória??? Azt már az eredetiben sem fogják kijavítani!!!Ha már ennyi pénzt ki kell fizetni, akkor elvárom, hogy az ilyen fontos dolgok, mint a pl: a fizikai modell, az súrolja a tökéletest!!! Akármire ne adja ki az ember a pénzét!!!
Még mielőtt lett volna ez a butított célzás, azért gondoltam, hogy ezt már, ha lesz magyar forgalmazó, később esetleg, ha olcsóbb lesz majd, akkor a hiányosságai ellenére is lehet, hogy megveszem... De hát ezt honnan tudná az ember, hogy mi az, ami az eredetiben is gyökérség lesz? Nem fogok minden létező fórumot átnézni! Pont arra jó a kalóz cucc, hogy ha tetszik, akkor majd fizetek érte, ha megérdemli... (Volt már ilyen eset!!!) Mert a demó sem elég egy átfogó verdikthez!!! Pl: a multi demóból ki gondolta volna, hogy a botok a falon is átlátnak majd, stb.!?
De ha ez a célzási mizéria az eredetiben TUTI, hogy nem ilyen, akkor majd később tán megveszem... Elvégre ha olyan a game, hogy évekig, hónapokig fog nyomulni vele az ember, AKKOR jogos érte fizetni.

Sőt!!! Egy szinte TÖKÉLETES játékért én azt mondom, hogy ÖRÖMMEL fizetnék bizonyos összeget, ha tényleg nagyon elégedett lennék azzal, amit látnék!!! Mert nyilván játék csak akkor lesz, ha a fejlesztő kap érte valamit. Mert a JÓ munkáért szerintem is jár a bér!!! De a másik oldalon meg ott van az, hogy 10 ezer forintért nagyon magasak az elvárásai az embernek... Mert TÖKÉLETESNEK tán csak akkor mondanám, ha a rombolás reális lenne!! Meg egy igazi csatába azért már nem ártana minimum 1000 ember, szaggatás nélkül... Így ezek nélkül csak ELÉG JÓnak titulálnám az Armát, (ha tényleg jó a célzás az eredetiben)...
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
16989 levél
Válasz 07.03.11. 07:59 #544
KisCsirkee
Lol és tényleg, a fegverekkel nem lehet lőni, és egy csata közepén madárrá válltoztam. Amúgy meg csak azért kalóz verzió, mert magyarországon még ki sem adták...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3764 levél
Válasz 07.03.11. 07:23 #543
cINC2
Beindult a kalózszoftverek elleni védelem a játékban.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
12857 levél
Válasz 07.03.11. 03:53 #542
konrad
Szerintem ne add fel! Tedd vissza 1.04-re, lehet élvezni úgy is! Az meg hogy "messzire is lehetett pontosan lőni", az relatív fogalom! Egy M21-el bizonyára...de a rohamkarabélyok vagy géppisztolyaok esetében - mégha scopos is - azért a fegyver visszarúgó ereje csökkenti a pontosságot!

Én ilyen iszonyú pontatlansággal akkor találkoztam, amikor az 1.96 ofp-hez letöltöttem mondjuk egy 1.46-os kampányt! Ott szó szerint volt olyan, hogy MP5-sel, úgy a 30-40 méterre álló célpontot sem találtam el. Azon röhögtenm, hogy amikor a célzógömböt és a tüskét a szemehez raktam és lőttem, akkor a lövedékek mindig a faszikám mögé-elé csapódtak be. Amikor kicsit elmozdítottam a fegyvert valamerre, akkor meg eltalátam...:röhejes volt és persze bosszantó!

Egyébként szerintem pedig sem az ofp-nek, sem az armának kimondottan nem csak a lényege a lövés/lövöldözés (persze küldetése válogatja), hanem a taktika és a csapatirányítás is (már ha parancsnok az ember és nem rémbózik!) Aludj rá egyet droidika, holnap (azaz ma telepítsd újra, aztán nyomjad!!!
17 levél
Válasz 07.03.11. 01:28 #541
dracoox
Droidika!!!!

Hát bizony neked akkor kalózverziód van szerintem mert a másolásvédelem eképp lép életbe: pontatlan célzás, néha madárrá változol stb.....ja és fps csökkenés....szal vedd meg eredetiben mert ezt a védelmet nemigen törik fel.....
you are doing or not, but never probe it
337 levél
Válasz 07.03.10. 23:28 #540
droidika
Bakker, ezt nem hiszem el!!! Felrakom ezt a ... 1.05-ös ...t, azt szerintem itt a fegyvereknek le lett butítva a pontossága!!! Akkora szórása van mindnek, mint az állat!!!Nem tudom, hogy ez vajon így reálisabb-e (hisz még nem lőttem igazi fegyverekkel), de ha esetleg igen, akkor sem értem, hogy ezt most miért kellett?? A régihez képest ez számomra valami förtelmes!!! Pl: a távcsöves stukkerekkel is valami iszonyat kiábrándító a pontatlanság!!!!!! Szerintem ezzel pont azt sikerült elk..niuk, ami miatt szerettem ezt a játékot, hogy messzire is pontosan lehetett lőni... Ettől VOLT másabb, mint az összes többi játék!!! Számomra így az Arma FPS része ezennel MEGSZŰNT LÉTEZNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tán a helikopterrel még fogok bíbelődni... De valószínű, hogy inkább reinstall lesz ebből, aztán patch nélkül fogom tolni inkábbb!!!! Rohadtul fel vagyok háborodva!!!Rohadtul ki vagyok ábrándulva!!!! Olyan jónak indult!!!! Miért kellett kiherélni pont a lényegét??????? Fel nem tudom fogni, hogy miért kellett így el....ni!!! Nagyon ki vagyok akadva!!!!




Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
16989 levél
Válasz 07.03.10. 20:53 #539
KisCsirkee
NAh megnéztem ezt az ultranagy 1.05-ös peccset. JAvított némileg, de nem hozta meg a nagy áttürés, a kirajzolódási hibák még mindíg megvannak viszont van vagy +10FPS szal azért van még mit javítani...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 07.03.10. 17:18 #538
konrad
Majd jönnek a jó kis szerkesztett kampányok (mint anno az ofp idejében) és szerintem akkor még élvezetesebb lesz az arma! Remélem, hogy kisebbségben lesznek "azirakfílingessivatagos" kampányok
12857 levél
Válasz 07.03.10. 17:06 #537
konrad
Ja, az szivatós, először én se tudtam, hogy mi a szösz van! El kell jutni a csávókámmal Cayo-ba! (Persze a fél szigetet megkerülve, mert ha "szemből" indulunk a város felé, egy abrams ott terem!) Én bekúsztam a városig (egy dragunovval a kezembe!) Ott vigyázni kell, mert a város (Cayo) tele van járőrökkel, hámvíkkal, meg egy abramssel. Ha jól emlékszem a fealdat vmi olyasmi, hogy ki kell nyírni egy tisztet, meg a pilótákat a bázison, meg egy civil havert kell kiszabadítani! Én meg is tettem: felmentem Cayoban a víztorony tetejére, onnan leszedtem az éppen tanácskozó tisztet, meg a két pilótát (+az őröket a bázison).
Majd a bázison fegyvert cseréltem egy halott us soldierstől, majd ott, ahol a cobrák állnak, kinyírtam a többi bakát is! Aztán megtaláltam a civil havert (de én hülye elfelejtettem, hogy őt kellene kiszabadítani), így lepuffantottam Megyek vissza a többi csöves haveromhoz a táborba, azok meg szanaszét lőttek.... Szóval azt hiszem azt az ipsét kell megmenteni, de nekem már ku...ra nem volt türelmem újrakezdeni, úgyhogy én is itt tartok
Így meg elég gáz, hogy a briefen sincs semmi, de még egy rohadt wP sem, hogy akkor most merre és mit....?

Amilyen jól kezdődött, olyan furcsa a folytatás...

10960 levél
Válasz 07.03.10. 16:12 #536
Lacko
Hat nekem mar a masodik kuldinel elszarodott ez a kampany. Elmentem a gerillak taboraba, aztan mondta, hogy menjek valamelzik varosba (persze a briefing nem frissult, hogy mit kell csinalni...). Odamentem, lelottem harom jenkit, aztan semmi. Fel ala rohangalas, de semmi.
1989 levél
Válasz 07.03.10. 14:14 #535
georgee
Na sikerult vegig vinni a jatekot! Rovid volt az bizots. Ami meg hianycikk nalam az, hogy rengeteg egyseggel nem is talalkzotam a kampanyban. Su-34 vadaszbombazo pl. ami hirtelen eszembe jut de meg van egy par. Sajnalatos az is, hogy sokkal kevesebb egyseg van benne mint a regi ofp-ben. Na de sebaj. Azert osszesegeben bejott a jatek. A vege fele megtalaltama szamomra megfelelo grafikat ugy hogy jol is nezzen ki meg meg gyors is legyen. belerakhttak volna civil kuldetest is. Ahogy anno az ofp-ben is volt. Na itt par kep amiket kimentegettem:
1.
2.
3.
4.
5.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
12857 levél
Válasz 07.03.09. 19:59 #534
konrad
Hát azért nem olyan jó ez a campaign. Bár minden tiszteletem a készítő(k)é.
12857 levél
Válasz 07.03.08. 22:49 #533
konrad
Na ez azért meleg...Fedain kampány introja: békés tájkép, heggyel és egy várossal madártávlatból, majd hirtelen repülőgépek szőnyegbombáznak, m1a1-ek tüzelnek. És közben felcsendül a Michael Moore által rendezett Farenheit 9/11 c. filmből az a nóta, amit Irakban elénekeltetett egy fiatal páncélos us. soldier-el, akik akció közben üvöltetik azt a zenét, amelynek a refrénje: "...burns, motha fu...er, burns...." Hát elég brutális ez a bevezető
8893 levél
Válasz 07.03.08. 22:10 #532
goodboy007
Lesz FC2, még az ősszel ellopott képekből derült ki!
12857 levél
Válasz 07.03.08. 20:38 #531
konrad
Opppssz, ez egy opforos kampány....nem kezdődik rosszul sem az intro, sem az első küldi. Persze irakos fíling
12857 levél
Válasz 07.03.08. 19:48 #530
konrad
Egy újabb arma kampány akit esetleg érdekel:

http://softpro.1930.ru/downloads/fedain/fedain.zip

1.0 verziót kér.
12857 levél
Válasz 07.03.08. 17:19 #529
konrad
Ebben a kérdésben egyébként szerintem maga a "kontingens" szó lehet megtévesztő! Mert maga a katonai kontingens az mindig nagyobb bevetett állomány létszámot feltételez, de gondolom ez változó a végrehajtandó feladatok tükrében (békefenntartás, támadó hadművelet pld. irak vagy ennek az ötövözete pld. afgánéknál!). 1999-ben, amikor Koszovóban és Pristinában állt a bál, akkor az ottani NATO KFOR-kontingense 45000 fő volt(!) Ez ha jól belegondolunk, akkor jócskán meghaladja a mai Magyar Honvédség béke-, de feltételezem talán még a mozgosításkor bevetett létszámát is.

Ha pedig úgy vesszük, hogy az armában bevetett "kontingens" csak zászlóalj-szintű, akkor Armstrongnak bőven elég a százados vagy őrnagyi rendfokozat
16989 levél
Válasz 07.03.08. 14:39 #528
KisCsirkee
Igen, az ember ilyenkor értékel a gamet, és ilyenkor tudja miért hosszú a töltési idő. Amúgy mióta felrakatam az 1.05-öt a YASU nem indít semmilyen SecuRom-os játékot
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3933 levél
Válasz 07.03.08. 14:15 #527
Samu G
Rosszul tudod Crysis az teljesen új motor (cryengine 2 vagy mi a szösz a neve) a Far Cry alkotóitól. Csak azért nem FC2 a neve mivel FC jogok eredeti kiadónál vannak (ua mint OFP/ArmA). Far Cry folytatás meg többször felmerült de nem biztos hogy lkesz belőle valami.

Amúgy nem összehasonlítható. Persze többi FPS-hez képest jobban bejárható a tér, de OFP/ArmA-val még egy lapon se lehet említeni.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10960 levél
Válasz 07.03.08. 14:08 #526
Lacko
Hát lehet, hogy én tudom rosszul, de szerintem a Crysis az a Far Cry c. játék motorja. Lesz folytatása a Far Cry-nak (erre gondolhattál).

Igazából az egész csak összehasonlítás szinten érdekel - a szörnyeket nem szeretem.
3933 levél
Válasz 07.03.08. 13:53 #525
Samu G
A végét nem tudom. De miután megjött a tengerészgyalogság azért már többen rohangálnak. meg vannak kobrák, tankok is...de azért nincs nagy tömeg.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
6448 levél
Válasz 07.03.08. 13:49 #524
Sabar
A végén többen leszünk? Ez jó hír
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
3933 levél
Válasz 07.03.08. 13:46 #523
Samu G
Ha már erről van szó ArmA-ban a NATO kontingens nemhogy hadosztály még dandár méretű sincs. Nagy jóindulattal max zászlóalj. Főleg a játék elején.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
6448 levél
Válasz 07.03.08. 13:42 #522
Sabar
Várj

1. Én ennyire nem néztem utána

2. A szóhasználat rémlik, de lehet, hogy nem mondta a riporternő, úgyhogy lehet, hogy csak "local US Forces"-ként emlegeti. Elég nagy zűrzavar volt körülöttem ennél a résznél De az időt tekintve én simán megszavazok legalább egy őrnagyi rangot.

(Egyébként jogos, csillagos vállap alatt ilyen helyen nem találsz parancsnokot. Mondjuk Irak elég jelentős hely, de ott is Major General a parancsnok (majd utánajárok, beleültetted a bogarat a fülembe ). )
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.03.08. 13:36 #521
konrad
Opppssz Lacko! Basssszus elnéztem a kérdésedet! A FarCry-t kipróbáltam, ott tényleg be lehet a szigeteket bejárni, de nem egy arma/ofp! Szép nagyon, olyan mintha a Maldív-szigeteken járnál....! De a játék borzasztó: szörnyek, meg ilyenek... Bocs, összekevertem a crysissel!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.