Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
16989 levél
Válasz 06.12.17. 20:08 #270
KisCsirkee
Csak cseh és németorzságban jelentek még meg.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3275 levél
Válasz 06.12.17. 19:59 #269
FOxygene
vagy nem
http://www.gamespot.com/pc/action/armedassault/index.html?q=armed%20assault
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 06.12.17. 18:48 #268
cINC2
Magyarországon még nincs kiadója.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
337 levél
Válasz 06.12.17. 17:55 #267
droidika
A multijáról írjatok már, léci!
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
140 levél
Válasz 06.12.17. 17:54 #266
bivay
Már megjelent
3275 levél
Válasz 06.12.17. 15:41 #265
FOxygene
mikor jelenik végre meg?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
16989 levél
Válasz 06.12.16. 10:44 #264
KisCsirkee
ráhibáztál.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
293 levél
Válasz 06.12.16. 10:37 #263
kissmas
Jaaaaaa. Mér warez?
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
10960 levél
Válasz 06.12.15. 08:11 #262
Lacko
293 levél
Válasz 06.12.14. 17:47 #261
kissmas
Na nekem ezzel nem mondtatok sokat.
Kicsit részletesebben nem lehetene?
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
10960 levél
Válasz 06.12.14. 07:15 #260
Lacko
Jaja én is a cINC által idézett mondatra gondoltam.
3764 levél
Válasz 06.12.13. 20:41 #259
cINC2
"Flight model will be more realistic..."
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
293 levél
Válasz 06.12.13. 20:14 #258
kissmas
Honnan van meg az ArmA??
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
142 levél
Válasz 06.12.13. 18:41 #257
sanyix
Itt nem írják hogy szar lenne, azt írják hogy megváltoztatják, valószínűleg közkívánatra. Csak a dölöngélése volt gáz a helinek, és ezután valószínűleg le fogják butítani a fizikáját a heliknek, hogy a lámik is tudják kezelni :\ pedig a mostani helifizika a gyors dőlést leszámítva emlékeztetett a longbow2 fizikája ami viszont igazi heliszimulátor volt.
Tegnap repkedtem egy kicsit helivel, és hát elég élvezetes volt nekem (mondjuk szimulátoros vagyok minden téren) volt mit csinálni vele, nehezebb volt mint az ofp-ben, de élethűbb.
1989 levél
Válasz 06.12.13. 11:43 #256
georgee
azert azt ne varjatok mar ,h minden ergo az autok. repulok. helik iranyitasa a tankokrol nem is beszelve total eletho legyen arra van kulon szakosodott szimulator! ha ez mind benne lenne egy jatekban nem is tudom mi lenne. tokeletes? de lenyeg az, h egy jatekot nem lattam meg ami teret adott volna anno mint az ofp> vannak bene baromsagaok de maga a emberei, katonai mivolta eleg elethu. varom mar nagyon, kiprobalnam mar...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 06.12.13. 09:32 #255
Lacko
sanyix, ez ofísöl:

Paul Statham aka Placebo has posted a little video showing the updated helicopter flight model that will come with an upcoming patch, in the BI Forums. Flight model will be more realistic and it should be easier to land on a roof as we can see on the video. However it seems that sometimes the helo is still tilting weirdly, at least it is in this work in progress video.

Tehát a BIS szerint is szar volt a helik irányítása.
10960 levél
Válasz 06.12.13. 09:02 #254
Lacko
nanana Bismarck! Azért disztingváljunk! DF 1 ???? Én imádtam azt a játékot, de annál még az OFP is ezerrel részletgazdagabb. Szóval a túlzásnak is megvan a maga mértéke és ez azon túl volt.

Amit te látsz, az szerintem nem a teljes grafika, vagy mittomén. Az engem is zavart - bár én csak a sajtóverziót próbáltam - hogy így apránként rajzolódnak ki az objektumok. De majd 6 év múlva, az akkor hardware-eken, milyen jól fog kinézni.

A teherautók irányítása nekem is szörnyű volt. Van az a küldi, hogy teherrel el kell hozni az utánpótlást egy bázisra, amit támadnak. Hát azt sehogy nem tudtam megcsinálni, pedig az elvileg elég fika (lenne, ha OFP-ben lenne).
1262 levél
Válasz 06.12.12. 21:02 #253
Nu_BisMarck
vissza olvasva egy kicst tényleg lehúzóan írtam... szóval összetetségében tetszik a játék mert hangulatos ennyi negatívum ellenére is... nekem a kis járműveket volt körülményes vezetni... jeep stb. terhautó oké csak ,hogy tudom beállítani azt ,hogy az egérrel mikor veztem a kocsit körbe tudjak nézni mint a bf2 ben?

A Grafika gyönyörű valóban ha éppen nem bugos. De viszont azt fenttartom ,hogy iszonyatosan szegényes a terep. Delta Force 1 anno részletgazdagabb volt mint ez.

Amúgy x800gt tudom ,hogy nem úcskártya de zötyögni kellene rajta normálisan... viszont az eszközök meg a teherautó meg az emberek tényleg jól néznek ki.
16989 levél
Válasz 06.12.12. 19:42 #252
KisCsirkee
NEkem semmi bajom az irányítással, a kirajzolódást a kezdettől fogva mondtam, a hangok pedig tényleg ritka szarok.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
142 levél
Válasz 06.12.12. 19:28 #251
sanyix
A járművek irányításával semmi gond, a heli irányítása realisztikusabb lett, ezért nem tudják az ofp-hez szokottak irányítani. De aki szokott játszani repülőszimulátorral, könnyen beletanul.
Teherautó teljesen jól irányítható, szinte pont úgy mint az ofp-ben. A kormány visszarángatást viszont csökkenthetnék kicsit. A grafikájáról még a grafikabuzik is azt mondják hogy szép, ami nagy szó, és tényleg szép még nekem is a radeon9600-on low körül.

És hát erre nem lehet azt mondani hogy csúnya: http://www.lohikaarme.org/4thIB%20ARMA.wmv
137 levél
Válasz 06.12.12. 11:08 #250
NNavigator
Tény, hogy a járművek irányítása elég nehézkes. Először csak azon döbbentem meg, hogy az OFP-ben gondot nem jelentő helikopteres küldit elszúrtam, mert olyan állatira másként kell kezelni (nem csak irányítani, hanem pl célt kijelölni). De azt gondoltam, hogy ez rendben van, mert az OFP-ben volt túl könnyű. Na de, hogy egy szimpla teherautót sem lehet rendesen irányítani??? Az még hagyján, hogy gombokkal lehetetlen, mert OFP-ben sem úgy csináltam, hanem egérrel. De itt az ArmA-ban egérrel is lehetetlen irányítani a teherautókat. Dzsipeket és személyautókat simán (azzal nekem nem volt gondom).

A grafikával nem értek egyet. Szerintem az helyén van. Asszem Nu_Bis a graf kártyáddal lehet a baj.
Anyám ha szerecc egy kicsit, vegyél egy harckocsit!
1989 levél
Válasz 06.12.12. 10:56 #249
georgee
elkapkodtak? erderkes...en ugy tudom eleg regota csinaljak mar raadasul egy meglevo es jo alapra > ugye a sima ofp -re. persze annak is voltak hibai de ugy vol jo ahogy van. ne mond ilyeneket mert ez az 1etlen jatek ami erdekel meg az iden de inkabb kb jovo nyarig.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1262 levél
Válasz 06.12.11. 22:30 #248
Nu_BisMarck
na sajnos rohadt nagy csalódás a játék... szeretem a nehéz játékokat de azokat amik szarok azokat nem... borzalmas... az egységek kirajzolódása KATASZTRÓFÁLIS. Olyan buta az AI ,hogy hihetetlen... a járművek rohadt szarul irányíthatóak... leginkább a jeep ek... egyet mondjatok meg mi egy egyszerű jármű vezetésében olyan nehéz ,hogy kicsit "megnyomod" a kormányt jobbra és máris kicsúszol... az autok fűben gyök kettővel képesek menni a valósághoz képest... az épületekről nem is beszélek... becsukott ajtón nem tudtam bemenni bár lehet én voltam a béna... a hangok ritkaszarok.... grafikai bugok millioi... nehezen kezelhető... és ami a legszomorúbb... 2006 ban ennyire silány részlethiányos szegényes játékot én még nem láttam... ház fa fű aztán annyi... semmi de semmi nincs a játékban... egyedül az tetszik ,hogy realisztikusnak mondható... de az ,hogy a társaim droidként mozognak katasztróda... nincs jól megcsinálkva a gép és a játékos közötti kommunikáció... millió hiba sorolhatnám...

nagyon az az érzésem ,hogy elkapkodták a játék kiadását nem kicsit... betanak is kevés amit eddig láttam...
142 levél
Válasz 06.12.10. 20:40 #247
sanyix
Nem mert csak 1 hét múlva jön az eredetim
337 levél
Válasz 06.12.10. 19:32 #246
droidika
Aha! És akko sanyix te az ARMED ASSAULTOT NETEN is tolod???
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
142 levél
Válasz 06.12.10. 19:24 #245
sanyix
Azóta kijött egy rakat patch, amúgy az alap ofp 1.00 netkódja semmi a generals netkódjának szarságához képest
337 levél
Válasz 06.12.10. 18:35 #244
droidika
Na közben szerkeszteném az üzenetemet, azt valahogy véletlen nem kétszer küldi? grrrr
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
337 levél
Válasz 06.12.10. 18:27 #243
droidika
Na az faja, ha a tankot páncélja vastagságától függően lehet kiszedni!!Pl.:hátul vékonyabb, oda elég 1 is nem?Persze, a BF2-ben az télleg nagyon gáz volt, hogy 2m-ről beleeresztek tisztán 2-3 sorozatot az MG-vel a krapekba azt megy tovább, semmi baja... De a Flashpointba télleg az volt a cool, hogy a kézifegyverek reálisabbak voltak!!!A pálya méretéről ne is beszéljünk...
De korrekt sérülés modellt a tankoknál először az M1 Tank Platoon 2-ben láttam! Pedig már vagy tizenakárhány éve jelent meg pixeles grafikával!Ezzel csak arra akarok célozni, hogy a jó fizikai modell nem elsősorban technikai kérdés, hanem IQ-beli.. Ott már ezer éve korrekt ballisztikája volt a lövedékeknek, hátulról elsőre ki lehetett szedni a tankot,(előlről 3-4 lövés is kellhetett), meg természetesen lehetett állítani, hogy páncéltörő, robbanó vagy repesz(a gyalogosok ellen ) lövedéket töltsek az ágyúba...Hogy a tüzérségi támogatásról ne is beszéljek: harrier, apache, ütegek A házakat, tereptárgyakat már akkor szét lehetett apró darabokra kapni... ( pl SAM ütegeket direkt a robbanó ammóval, és nem a páncéltörőt pazarolni )Nem tudom, látta-e valaki ezt a gamét?
















Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
337 levél
Válasz 06.12.10. 18:26 #242
droidika
Na az faja, ha a tankot páncélja vastagságától függően lehet kiszedni!!Pl.:hátul vékonyabb, oda elég 1 is nem?Persze, a BF2-ben az télleg nagyon gáz volt, hogy 2m-ről beleeresztek tisztán 2-3 sorozatot az MG-vel a krapekba azt megy tovább, semmi baja... De a Flashpointba télleg az volt a cool, hogy a kézifegyverek reálisabbak voltak!!!A pálya méretétől ne is beszéljünk...
De korrekt sérülés modellt a tankoknál először az M1 Tank Platoon 2-ben láttam! Pedig már vagy tizenakárhány éve jelent meg pixeles grafikával!Ezzel csak arra akarok célotzni, hogy a jó fizikai modell nem elsősorban technikai kérdés, hanem IQ-beli.. Ott már ezer éve korrekt ballisztikája volt a lövedékeknek, hátulról elsőre ki lehetett szedni a tankot,(előlről 3-4 lövés is kellhetett), meg teermészetesen lehetett állítani, hogy páncéltörő, robbanó vagy repesz lövedéket töltsek az ágyúba...Hogy a tüzérségi támogatásról ne is beszéljek( harrier, apache, ütegek A házakat, tereptárgyakat már akkor szét lehetett apró darabokra kapni... Nem tudom, látta-e valaki ezt a gamét?
















Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
16989 levél
Válasz 06.12.10. 17:50 #241
KisCsirkee
Nem próbáltam még, de majd megteszem. Itt minden a legrealisztikusabb. A BF2-ben nem lehet 1 lövésből mondjuk kisebb, ygengébb fegyverrel ölni. Nos itt csak azon mülik meggyire tudsz jó találatot elérni. ' lövedék is elég, de néha egy sorozat is kevés. A tankok érülése is. Szögtől, iránytól, erőtől függ. Lehet 1 ből is de lehet 3-ból se. Persze páncélvastagság.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
337 levél
Válasz 06.12.10. 17:24 #240
droidika
Hát nekem csak szeptember óta van net, de amiért a LAN olyan volt régen amilyennek írtam, azért meg sem nézten a Flashpoint (netes)multiját...
Meg egy újság olyat írt régen, hogy az OFP multis kódja trógerül lett megírva...
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
142 levél
Válasz 06.12.10. 17:17 #239
sanyix
Amit leírtál az kb az ofp multija is tudja, én kb 2,5 éve játszom rendszeresen (mostmá arma miatt inkább rendszertelenül), a magyar szerveren, és néha külföldin is.
337 levél
Válasz 06.12.10. 17:14 #238
droidika
De a BATTLEFIELD 2-ben kellett, hogy legyenek botok LANban, hisz mi is bratyóval ketten két gépről botokkal toltuk... Ha erre gondoltál..
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
337 levél
Válasz 06.12.10. 17:11 #237
droidika
DR Dani, nézd meg a Star wars Battlefrontokat.. LANon vannak botok, gépek, jetpack, gunship stb... Legalábbis az 1 részében lehetett, a 2-t már nem néztem...
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
337 levél
Válasz 06.12.10. 16:58 #236
droidika
Írtad, hogy a multiról N.A.. Ez azt jelenti, hogy amit te próbáltál, abban a verzióban eleve nincs, vagy csak azt, hogy még nem volt időd kipróbálni? Mert azért ez multiba csak coolabb lenne mint a battlefield2, ha a játékmenetét átvennék&felturbóznák... A Bf2- multiját én nem néztem meg mer "addeazemailcímedmegmindentamihezadrágaEAnaksemmiköze" ...
Meg a BF2-ben a célzás is valami übergyökérül el lett konzolosítva: ha a lehető legapróbbat húztam az egeren, akkor is már min. vagy 5mm-t elmozdult a célkereszt a képernyőn... Gondolom ez a konzolok stickjéhez lett igazítva... -Ezzel számomra a lényeget nyírták ki... De a Bf2- ben a járművek sérülése (pl:tank) az már elég faja lett szerintem (bár persze nem tökéletes).De a katonák kézifegyverei által okozott sebesülés az OFP-ben sokkal jobb volt összeségében véve!!!A sérülések az ArmAs.-ban milyenek mondjuk a BF2-höz képest???
Meg a Flashpointban a járművekhez volt lőszer+fuel! Multiba ezek utánpótlását megszervezni, na az lenne a komoly-konvoly!!! Ha kifogyna a lőszer&fuel, akkor ott vége is lenne a harcnak... Bár ilyesmi gamékba ilyen feature még nem volt tudtommal... Üdv.!











Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
16989 levél
Válasz 06.12.10. 14:46 #235
KisCsirkee
Jobb valamivel, mint az OFP- de inkább az h méltó folytatás. A fizika nem olyan. Az a missön megvolt, nem pattant vissza az ural, hanem bezúgott a vízbe. A multiról még N.A. De a SIngle jó. AZ AI is jobb lett, valamint kibővített lehetőségek is vannak. PL Úszás ha nincs nálunk túl sokk cucc. RPG-vel természetesen nem lehet. A Fegyvert is le lehet ereszteni a kezünkben, és nem kell úgy állni mint aki akkor szart volna be. A célzás és a találat elérése is nehezebb, változtak a szórások. Aze gyetlen hiba még mindíg a kirajzolódás.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
337 levél
Válasz 06.12.10. 14:16 #234
droidika
Kíváncsi vagyok, hogy ez mennyivel lett több, mint a OFP? Annyi, hogy jobb grafika, oszt' szia? Teszteket egyenlőre még nem találtam hirtelenjében... Ahogy néztem a hídrobbantós videót az elég durva volt, ahogy az ural visszapattant a hídra... Szóval ennyit a fizikájáról, gondolom...? Az A.I. milyen? Mert talán az volt még nagyon botrányos az OFP-ben.Meg anno a multi is el volt szúrva de nagyon.Próbáltuk régen LANon, oszt' egyik gépen nem lehetett látni a másik játékost, respawn nuku, meg ilyenek voltak akkor. És most ezekkel hogy állunk? Írja mnár meg valaki, aki kipróbálta, léci! Azzal is gyaktam összesen min. egy évig, vagy meddig, de ha most már végre lenne egy faja multi azé' az állat lenne...
Legszebb lesz az, ha majdan Bécscsel Hazám boszúja szembe száll,S én villogó kardom hegyével Száz szívbe ezt írom: halál!-Petőfi
16989 levél
Válasz 06.12.09. 20:11 #233
KisCsirkee
JA És mind a 2őt legnagyobb örömmel ajálnjuk neked

U.i: Mit vártál ettől a topictól?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3764 levél
Válasz 06.12.09. 19:18 #232
cINC2
Operation Flashpoint vagy Armed Assault.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 06.12.09. 19:18 #231
cINC2
Akkor passz.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3999 levél
Válasz 06.12.09. 18:35 #230
drdani
OFF!

ne haragudjatok, de nem tlaáltam jobb témát; nem tudtok mondani olyan játékokat, amiknek multija nagoyn jó(2gépem van)
pl fps játék de nem olyan mint a bf2 hogy nincsnek botok. tehát olyan fps aminek a multijában van sok bot is rajtun k kívül. valamint jó autós játékokat meg pár ujabb fajta jatekokat aminek jó a multija tudtok mondani?

elöre is köszi és bocsi az offért!

ON
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
142 levél
Válasz 06.12.09. 18:18 #229
sanyix
Amúgy sm2.0 az arma minimumja.
457 levél
Válasz 06.12.09. 12:48 #228
Cypher7
A VGA-m egy Leadtek Geforce 6600GT Extreme Edition 128 MB, szerintem ennek igen csak kellene.
"A halál olyan, mint egy nagy ébresztőóra. Tuti felébredsz!"
3764 levél
Válasz 06.12.09. 12:47 #227
cINC2
Talán az, hogy a VGA-d nem támogatja az SM3-at.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
457 levél
Válasz 06.12.09. 12:45 #226
Cypher7
Kiírta már ezt valakinek a játék? Elindítom, megjelenik a fekete képernyő, majd néhány másodperc múlva visszadob ezzel a hibaüzenettel:

http://web.t-online.hu/cypher7/error.JPG

Miért csinálja ezt?
"A halál olyan, mint egy nagy ébresztőóra. Tuti felébredsz!"
16989 levél
Válasz 06.12.08. 19:09 #225
KisCsirkee
ez ingame? És ha igen add meg ahelyét! ezt látnom kell
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
1262 levél
Válasz 06.12.08. 17:40 #224
Nu_BisMarck
mai napig fáj ha arra gondolok ,hogy elvesztettem a csapatom mert egy helikopter bekergetett minket az erdőbe... ott kellet éjszakázni pár katona ki akart nyírni de az még oké volt... de az istenért nem tudtam a lázadókhoz eljutni.... hol a tankok lőttek le hol a katonák egyszer találtam egy bokorba egy halott katonánál egy rpg -t de mivel több tankjött sok hasznát nem vettem. ja meg egyszer egy traktorba ültem be de azzal se jutottam el a pontig ahova kellett volna
10960 levél
Válasz 06.12.08. 10:19 #223
Lacko
Beszarsz-behugyozol!
Hülye cseh gyerekek humorizálnak...
Ettől jó ez az OFP-ArmA világ.
137 levél
Válasz 06.12.08. 09:45 #222
NNavigator
OFP-hez képest nehezebb. De sokban hasonlít.

Pl helikopterezni sokkal nehezebb, ami nem baj, mert OFP-ben túl könnyű volt.
Anyám ha szerecc egy kicsit, vegyél egy harckocsit!
16989 levél
Válasz 06.12.07. 17:47 #221
KisCsirkee
KB én is ezt csináltam. Elég nehéz ez is. Amúgy sztem nem csalódsz benne
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.