Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
3764 levél
Válasz 06.10.10. 20:34 #120
cINC2
Ez lesz az első PC játékok, eddig konzolokra adtak játékokat. Amúgy a 2007 elejei csúszás csak azokat az országokat érinti, ahol az 505 Games adja ki. Gondolom akarnak egy erőteljes reklámkampányt először, ami nem is fog ártani. Tehát a játékot a novembertől akár meg is renderlhetjük pl. Szlovákiából vagy Ausztriából.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
14642 levél
Válasz 06.10.10. 19:20 #119
Razor03
Na erről a kiadórol sem hallottam még.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3764 levél
Válasz 06.10.10. 18:22 #118
cINC2
Az ArmA-nak mostmár egész Európában van kiadója(505 Games)!!! Viszont lehet, hogy megint késik.

"ArmA: Armed Assault, published by 505 Games and developed by Bohemia Interactive, is scheduled for release on PC in first quarter 2007."

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=37755&mode=thread&order=0
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 06.10.10. 14:27 #117
Lacko
Egyelőre úgy tűnik, hogy az usában sem fog megjelenni.
Cseh, szlovák, lengyel, orosz és német országokban tuti megjelenik, mert van kiadója. Máshol meg a nagy semmi... Ez a kiadó váltás kicsit kispályássá tette ezt az egyébként nagyágyú játékot. Az az érdekes, hogy egyik kiadó sem tervezi pl letöltős/fizetős kiadást sem, pedig nekünk az is jó lenne. Kicsit furcsa, hogy az USA mint piac nem érdekli egyik kiadót sem...
457 levél
Válasz 06.10.08. 21:33 #116
Cypher7
Tudtok valami pontosat, hogy mikor fog megjelenni itthon?
"A halál olyan, mint egy nagy ébresztőóra. Tuti felébredsz!"
3764 levél
Válasz 06.10.04. 18:03 #115
cINC2
ArmA Progress Updates topic 310 oldalán van.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 06.10.04. 08:17 #114
Lacko
És te hova raktad ki? Kerestem a BIS fórumon, de nem találtam.
3764 levél
Válasz 06.10.03. 15:52 #113
cINC2
Semmi baj. Néha azok a legnagyobb n00bok, akikről nem is hinnéd.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 06.10.03. 12:58 #112
Lacko
cINC2, kiraktam az OFPEC-re, de ezek tök átírták és téged is meg a PC Dome-ot is kitörölték... Bocs. Nem én voltam...
14642 levél
Válasz 06.10.03. 12:14 #111
Razor03
Még nem olvastam a cikked, láttam hogy kint van. Ha hazaérek ez lesz az első dolgom, illetve a topikot is végig fogom olvasni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.10.03. 12:12 #110
Razor03
Régen 64 ram-al 700@860 Mhz-es FCPGA Celeron-al és Gf 2 Mx-el nagyon gyengén ment a gépemen az OFP. Haverom 466-os Celeron 1-es gépe 3x szebben vitte a játékot. Neki 256 Mb ram volt a gépében és ez annak tudható be. Ahhoz mérten állította a játék a grafikát. Szerintem most is ez van. 2 gb ram sokat fog számítani. Procinak 3800+ X2-t saccolok, VGA-nak meg 7600 GT/7800 GT-t.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10960 levél
Válasz 06.10.03. 11:26 #109
Lacko
Nekem sem az FPS-sel volt a fő bajom. Bár az se volt világbajnok. Hanem inkább a grafikával, ami tökre nem így nézett ki.
Simán lehet, hogy az én 6600GT-m ennyivel szarabb, mint a 6800GS. Csak BIS-éknél rohadtúl nem tudom, hogy mi számít. Ugye erről már dumáltunk, hogy egy mai gépen is simán beszaggat az OFP. Pedig ennyi Gigahertz-ről meg Gigabyte-ról nem is álmodhattak a cseh fiúk, amikor készítették.
Úgyhogy az ArmA-nál is fontos kérdés marad, mit bővítsek ahhoz, hogy jól menjen?
112 levél
Válasz 06.10.03. 11:10 #108
Icebird
112 levél
Válasz 06.10.03. 11:02 #107
Icebird
Viszont a beta teszt elég biztató
Tested on:
- Sempron 2600
- 1024MB DDRAM
- GeForce 6800GS 256MB

Average about 25-30FPS.
10960 levél
Válasz 06.10.03. 09:45 #106
Lacko
Olvastad az előzetesem? Az ott leírt gépemen elég siralmas volt a grafika... Szóval brutál uptodate video kártya kell hozzá és minimum 3.2 Ghz-es proci. De még akkor is csak úgy tudnak ilyen screenshotot csinálni, ha a küldetés indítása után nem indulnak harcolni, hanem várnak egyhelyben, hogy legalább a környéket be tudja tölteni ilyen minőségben (2-5 perc). Amint elindulnak a grafika újra romlani kezd.

De mindez persze csak a sajtó verzióra igaz, de hát azokat a képeket is a sajtó verzióval csinálták.
2647 levél
Válasz 06.10.03. 09:42 #105
riddick21
A link által megadott fórumon viszont becsmérlő szavakkal illették a grafikát, ami szerény véleményem szerint fogalmatlan gyökereket sejtet, mivel a világon nincs még egy motor, ami ilyen minőséget képes legenerálni ekkora terepre, szerény véleményem szerint eszméletlenül néz ki.
"Jeti, add ide a bőröd!"
14642 levél
Válasz 06.10.03. 09:09 #104
Razor03
Ilyen grafikai minőséghez milyen gép kell szerinted?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10960 levél
Válasz 06.10.03. 09:03 #103
Lacko
Ezekhez a képekhez giga atomerömű kellett.
14642 levél
Válasz 06.10.03. 08:58 #102
Razor03
Ezeket a képeket láttátok már ? Jó volna ha kiadnának egy demót.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3764 levél
Válasz 06.09.28. 18:03 #101
cINC2
Persze, nyugodtan, el is küldtem mailben.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 06.09.28. 09:15 #100
Lacko
WOW! Melyikőtök szólt a BIS-nek?

De azért ez kedves...


10960 levél
Válasz 06.09.28. 08:33 #99
Lacko
Ice, tegnap későn értem haza csak pár dolgot tudtam kipróbáni, azt is hang nélkül, mert asszony már aludt.

Tehát levegő visszatartás: megnéztem a beállításban és tényleg van ilyen (alapértelmezett: V). De nem nagyon vettem észre különbséget. Biztos van valami, mert alapból - nem tudtam, hogy lehet visszatartani a lélegzetet - elég nehéz célozni a távcsövessel. Nem imbolyog nagyon, mint más FPS-ekben, hanem inkább szór, miután elsütötted. Ha lenyomod a V-t nem lesz sokkal jobb a helyzet, azaz picit továbbra is imbolyog és elég nehezen találtam el a ruszkit a távolban. De valószínüleg számít a szórásban, mert cadet módban (ArmA-ban regular-nak hívják) van az a célkereszt, ami mindig látszik, még amikor nem célzol akkor is. És ugye ha mész, akkor ez a célkereszt széthúzódik (nagyobb szórás). És hát álló helyzetben, ha megnyomtam a V-t, akkor ez a célkereszt összébb húzódott (azaz csökkent a szórás).

gránát: Rádobtam egy gránátot egy parasztház homlokzatára és átment rajta (legalábbis úgy láttam) és a túloldalon robbant fel. Aztán a parasztház oldalára is rádobtam és akkor olyat láttam, hogy a 45 fokos tetőn megpattant a gránát és átugrott a ház túloldalára és ott robbant.
Aztán kipróbáltam egy lakótelepi házzal is. Rádobta ma gránátot és baromira nem pattant vissza, hanem lepottyant a házfal tövébe. Ezt többször is kipróbáltam, de ugyan az lett az eredmény.
Az időállítást nem találtam meg. Igaz, amikor eldobom a gránátot, akkor pár másodpercre megjelenik egy kérdőjel a képernyőn, ami olyankor szokott, ha valamit lehet állítani az action menüben (sajnos nem az action menü jelenik meg, mint az OFP-ben, hanem egy semmit mondó kérdőjel). De már nem volt időm tegnap kipróbálni, hogy az eldobást követő pár másodpercben be lehet-e állítani időzítőt a gránátra vagy sem.
Amúgy szerinted ez reális? Én úgy tudom, hogy ezek a gránátok fix időzítővel vannak ellátva és nem te állítgatod.

OFF: ice, már megint visszadobta a levelem a freemailed. Válaszolhatok ide? Vagy küldesz a mailemre egy másik e-mail címet, ahova válaszolhatok?
10960 levél
Válasz 06.09.28. 08:22 #98
Lacko
Szerző és forrás (PC Dome + link) megadásával engedélyezem. Igazából ezt nem tőlem kell kérned, hanem Dino-tól, de pont én is engedélyt kértem rá, hogy egy angol nyelvű oldalra kitehessem és engedélyezte. Ez esetben pedig - ha már lefordítottad - én is kérném az engedélyedet, hogy az OFPEC.com-ra kirakhassam az angolt. (Természetesen a fordító megjelölésével).
3764 levél
Válasz 06.09.27. 19:52 #97
cINC2
Lacko, lefordítottam az előzetesedet angolra(remélem a nyelvtan nem lett olyan borzalmas) és az engedélyedet kérném, hogy kirakjam a BIS fórumon.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
26 levél
Válasz 06.09.27. 18:48 #96
blash
"Válaszom: (...) Természetes, hogyha a BIS kirakja, akkor onnan átveszi az összes OFP szerkesztésre szakosodott oldala. Azaz magyarul: körbejár a neten.
Amúgy blash, te szoktál küldetéseket szerkeszteni?"


Ok, ertem hogy mikepp ertetted. Nem kotekedeskent, de a BIS kirakta, az a wikis oldal a bis-e' (;

En nem szoktam koldeteseket szerkeszteni, azt ice szokott, s tokjol ert hozza. En siman csak mindent kritizalni szoktam ;D

Itt van peldaul ez: elfelejtettek loveskor az ujj animaciot ->

kép

Ez ebbol a videobol van: rar (22 mega)
112 levél
Válasz 06.09.27. 16:40 #95
Icebird
Lacko, pls probáld meg most!

gyors kérdések
Gránát falnak dobáskor lepattan-e? lehete megtartással időzíteni mikor robbanjon, vagy állítható-e a dobás tipusa?
egy elözetesben irták a levegö bentartásával jobban lehet célozni, ha ez igaz akkor gyakorlatban hogy néz ki?
Sabot, Heat változott-e, és amit irtak hogy távolsággal csökken a sebzés mértéke?
Van az evasive funkció, ez a haladás sebességét állítja, és jármüveknél is müködik?
JIP-nél mennyire lehet szürni adminként a bejövö játékos mikor és hova állhat?
létre hozható saját billentyüparancs, billre script futtatás?
10960 levél
Válasz 06.09.27. 15:57 #94
Lacko
Csónak: láttam már pár ilyen filmet, meg a Ghost Reconban is volt, hogy a zodiak elnevezésű csónakban (ez az, amit a képen látsz) így utaznak. Azaz a szélén (két oldali hurkán) utazó katona lovagló ülésben fekszik a csónakon, egyik lába szerintem nagyon vizes lesz (de mondjuk erről a csónakról a vízbe ugranak, szóval mindegy).

Összefoglalva: szerintem korrekt az ArmA-nak a csónakon elfoglalt poziciója.

Skoda: van egy OFP mission, aminek az a címe, hogy skoda golf. A lényege az, amit az én screenshotomon is látsz: bombákkal el kell juttatni egy skodát a sziget egyik végéből a másikba. Bazi nehéz. Nem csak azért, mert nehéz célozni a bombával , hanem azért, mert egy sziget tele van akadályokkal. Pl az épületek tetején simán "áteseik" be a szobába és onnan már nem robbantod ki...


icebird: írtam neked választ a leveledre, de visszajött hibával, hogy: Error on maildir delivery. Message blocked.
A level kezbesitese nem sikerult, a levelet a cimzett blokkolta.
3764 levél
Válasz 06.09.27. 15:51 #93
cINC2
A buszt alrébbrobbantani 10 méterrel egy dolog, de a skoda nagyon durva. Egy nofrag videóban a shilka is repült, de azért bízom benne, hogy megoldják, csak még nem jutott rá idő.

Az a guggoló katona a csónakban elég furcsa, mert teljesen a szélén hasal...vagy csak rosszul látom?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 06.09.27. 14:41 #92
Lacko
blash hozzászólása:
"A neten körbejár egy doksi, amelyből kiderül, hogy a scriptekben használható parancsok száma majdnem a duplájára nőtt, aminek igazán örülhetünk, mert volt pár dolog, amit csak nagyon nyakatekert módon lehetett leprogramozni."

Talan erre gondolt a cikk szerzoje ezzel a mondataval?

http://community.bistudio.com/wiki/Category:Armed_Assault:_New_Scripting_Commands_List

Mert ez a siman megtalalhato a BIS oldalan, s igy eleg furan mutat a "neten kering" kifejezes. Talan me'g be is lehetne linkelni a erintett reszhez...


Válaszom: Én nem nagyon látok ellentétet aközött, amit írsz, meg aközött, amit írtam. Én pl nem a hivatalos oldalon olvastam, de később láttam, hogy a hivatalos oldalon is kint van. Ezért írtam, hogy "a neten körbejár". Ennek szerintem semmi pejoratív vagy titkos jelentése nincsen. Természetes, hogyha a BIS kirakja, akkor onnan átveszi az összes OFP szerkesztésre szakosodott oldala. Azaz magyarul: körbejár a neten.
Amúgy blash, te szoktál küldetéseket szerkeszteni?
10960 levél
Válasz 06.09.27. 09:01 #91
Lacko
@cINC: A csónakban hasaló katona get in-nel szállt be. Eddig is úgy volt, hogy a járművekben voltak helyek és oda szálltak be get in-nel. A haslás is egy hely a csónakban. (ha az érdekel, hogy ráfeküdhetsz-e egy csónakra és akkor az elvisz, arra a válasz egyértelmű NEM.)

Motor túlterheltség: lehet, hogy félre érthető voltam, de az OFP-ben is tapasztaltam már, hogyha sok objektum megjelenik, mondjuk egy csomó helikopter, meg 100 méterre 100 katona, akkor az MI sokkal szarabbúl viselkedik, mint egyébként: pl nem tudja az úton tartani az autókat. Itt pedig folyamatosan ez van, hiszen a grafika annyira lefogja a HW-t, hogy az az MI kárára megy.

@KisCsirkee: Azt vettem észre (az előző hozzászólásom képei is azt mutatják), hogy a tankok és harci járművek (pl a Hummer is) nem repkednek és nem is gyűrődnek (ami szerintem baj, mert a gyűrődés mutatta meg, hogy kampec, most rohangálhatok az épnek tűnő autókhoz és csak ott derül ki, hogy használhatatlan).

A fegyver a halotthoz tartozása érdekes kérdés. Meg fogom ezt is nézni.


@Icebird: Rohadtul így van. Az hagyján, hogy nem mozog a keze kormányváltáskor, de kormányozni is százszor nehezebb, mint az OFP-ben. Ott egérrel simán lehetett, itt meg valami mással kell, de nem tudom mivel, mert a kurzorra is tök mást csinál.
A négyszögletes kerekekről már írtam. Azok nagyon durvák. 5 percet kell várnom minden küldi elött, hogy közepesen úgy nézzen ki a táj, mint a screenshotokon. Egyébként a házak kockák, a fák meg nagy zöld síkok. De ez szerintem a sajtó verzió sajátja, az igaziban nem ez lesz.
Nem csak a térkép váltáskor tölt újra, hanem mindig. Pl mentések után és neha csak úgy magától is.
A tank belsők, még nincsenek készen. Tök fekete minden az Abrams-ben.
A lassítva futásd szerintem azért van, mert minden jelenlegi PC lassú az ArmA sajtóverziójának. Szóval futnak azok majd rendesen, ha nem 100%-on pörög a proci és a HDD.
140 levél
Válasz 06.09.26. 22:14 #89
bivay
1 órás videó?? hol??
3764 levél
Válasz 06.09.26. 21:55 #88
cINC2
Még valami Lacko: honnan veszed, hogy a motor túlterhelt, és ezér mennek néha cikcakkban a járművek az úton? Te ilyen OFP engine expert vagy?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
112 levél
Válasz 06.09.26. 21:21 #87
Icebird
-Nem láttam még tank belsöt.
-Igért épület rombolást.
-a fű viszont felesleges hasztalan ha 5 méter után golfpálya.
1 órás videoban észrevételek:
-továbbra sem forog a keze a kormánnyal.
-katona körbe forgásnál szintén nem kapott animációt csak egy tengely körül forog.
-ki-be szállás járműveknél rosszabb mint ofpbe.
-a katonák futása lassított felvétel.
-durva lod váltás humvinál egyik kameranézetnél nagyon látni ezt, tiszta négyszögletes a kereke.
-fegyvereknél még mindig belelóg a kéz.
-rosszul kidőlő falak, fák, bele a járműbe.
-minden térkép nézés után töltés képernyő.
-az viszont jó hogy 8:25-nél meglöki a bokrot heli felszálláskor a légáramlat

A gyűrődést kilehet kapcsolni ofpbe, ez esetben egy tűz,füst nem árt a sérülés prezentálására.
16989 levél
Válasz 06.09.26. 19:14 #86
KisCsirkee
De azér nem kéne megin repkedniük, bár sztem nem fognak. De jobb félni mind megijedni. Vagy ha egy Tanból kiszdejük a halottakat nem akadnak majd fel a levegőbe? Vagy ugy mostmár a fegyverek nem tartoznak a katonához. Mármint ha elesik nem fog félig a földbe fojva csak ott maradni. Vagy ha egy gránátnál elrepülnek akkor nem repül velük a fegyver is mellettük ugye?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3764 levél
Válasz 06.09.26. 19:10 #85
cINC2
Gyűrődni nem fognak, az biztos.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
16989 levél
Válasz 06.09.26. 19:08 #84
KisCsirkee
Lacko a fizika javult? Pl a Tankok nem repkedenek, nem "gyűrődnek"?
Ezek engem eléggé zavartak az OFP-ben de ennek ellenére még ma is az egyik kedvencem.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3764 levél
Válasz 06.09.26. 19:02 #83
cINC2
Kérdés: mostmár nem fognak átesni a járműveken a gyalogosok? Az egyik képen látható, ahogy egy csónakban hasal a katona, szóval mostmár nem muszály pl. csónakoknál a "get in..." opciót használni?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
140 levél
Válasz 06.09.26. 16:07 #82
bivay
Ezt meg kell szereznem nem lehetne vhonnan letölteni
10960 levél
Válasz 06.09.26. 09:44 #81
Lacko
Samu:
Amikor azt írtad, hogy ütközés problémák, akkor nekem az jutott eszembe, hogyha összedőlt egy ház, akkor annak más lett a kiterjedése, mint a grafikának az OFP-ben. És emiatt volt, hogy a romba dőlt ház mellett szerettem volna ellőni és nem ment át a golyó, pedig tisztán láttam az ellent. Na ezt is kipróbálom, azért jó, hogy szóba hoztad.

Én nem vettem észre, hogy szabadban bénán mozognának az MI-s emberkék. Szerintem bazi jó volt az OFP-ben is az MI. Emlékszem az első élményemre, amikor egy orosz rajon rajtaütöttem távcsövessel. Néhányan elhasaltak és viszonozták a tüzet (persze kalával nem lőttek el olyan messze, mint én az M21-gyel), a társaik meg addig oldalra rohantak és tök bekerítettek.

Itt is ez volt: az ArmA kampány egyik kisegítő köldetése pont ugyan ez volt. El is kaptam pár genyát, de a többi simán bekúszott mögém. Az mondjuk "érdekes", hogy mögém jöttek, de egy pici domb miatt nem vettek észre (én sem őket) és csak amikor azt hittem, hogy mindennek vége és felálltam, hogy visszafussak, akkor soroztak meg.

Azt pedig nem nevezném cheatnek, hogy messziről észrevesznek és eltalálnak. A játékos fegyvere is brutál pontos és ha fekszel mozdulatlanul, te is észreveszed állati messziről az ellent és le is szeded, mert nagyon pontosak a fegyverek. Szóval szerintem ez nem cheat, ez jó, hogy így van. Az zavart az OFP-ben, hogyha két méterre kerültünk egymástól (tipikusan városban), akkor az MI elkezdett forgolódni, meg fegyvert váltani (mint küldetés készítő ezért vesszük el a pisztolyt az MI katonáktól) és legalább 5 másodpercet adott az ember játékosnak, hogy leszedje. Ez se cheat, inkább bug. Na és erre mondatm azt, hogy amit láttam az ArmA-ban az jobb volt. Azaz közelről nem bénáztak, hanem ugyan úgy löttek.

Még egy dolog eszembe jutott: a PK géppuska. Ugye az OFP-ben a legveszélyesebb ellen nem is a sniper volt, hanem a géppuskás, mert bazi messziről homlokon talált, pedig hát a géppuska feladata nem ez a való életben, hanem az ellenség lefogása. Na én úgy vettem észre, hogy az ArmA-ban a könnyűgéppuskák már nem olyan pontosak. Illetve pontosak, de sokkal jobban érvényesül a fizika. Azaz nem a célgömböm hegyénél csapódik be a távolban, hanem a távolságtól függően alatta vagy felette.
3933 levél
Válasz 06.09.26. 09:31 #80
Samu G
köszi a választ.
Amúgy nem csak a gravitációra értettem (oldalirányba is úgy repkedett minden), de jó hallani hogy valamelyest azért biztos finomodott.
A mozgást meg nem a csapattársakra értettem (ily későn nem tudok fogalmazni), hanem a saját emberre. Nagyon bénán mozgott (szabadban is, csak ott nem vette észre az ember), de a szűk szobákban gyakran nem arra ment ahogy akartam.(de ha nem próbáltad akkor úgyis mindeggy)

Azt is jó hallani hogy MI jócskán javult - erről jut eszembe még két dolog :
-ál e még az ellenfél cheat-je (magyarul rohadt messziről kiszúrnak, akár úgy is hogy takarásban vagy néha, és el is találnak)
- és a közelharc bug : pár méterről gyakran csak szerencsétlenkedik az ellenfél.

(ha válaszoltál a cikkben akkor bocs, lehet elsiklottam felettük)

Az azért már most látszik hogy jópár hetet el fog vinni az életemből...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10960 levél
Válasz 06.09.26. 08:21 #79
Lacko
Köszi a kérdéseket!

cInc: a gépem leírása benne van a cikkben, de ide is megírom: P4 2,4Ghz, 1 Gb RAM, Gef6600GT.

Samu: az nem ütközés modell, hanem gravitáció De értem a kérdést. Ilyen nagyon durvába még nem futottam bele, de ma este megpróbálom tesztelni: skoda alá csőbomba.
Szerintem egyébként ez is bugos lesz, hisz minden cseh játék az. Mégis imádni fogjuk!
Mozgás: épületen belűl nem voltam velük. Sőt eddig nem is voltam épületben. De városban maguktól tudnak mozogni. Azaz MI parancsnokom volt és simán vitte a rajt a városon belűl, amit eddig nem tudott az OFP.

Sonny Crockett: nem kell félni sok változástól, hisz maguk a fejlesztők is viccesen OFP 1.5-nek hívják az ArmA-t. Majd az OFP2 (illetve biztos más lesz a neve) lesz az igazi változás.
135 levél
Válasz 06.09.26. 07:31 #78
Sonny Crockett
A mozgásról volt szó a cikk végén, talán az utolsó előtti bekezdésben.
Megmondom őszintén nagyon féltem, hogy nekiállnak újítgatni, meg mindenféle hülye ötletekkel tupírozni a játékot, de ezek szerint nem és ez jó is így. A Flashpoint tökéletes játék volt, csak a grafika és a fizika fejlődhet, maga a játékmenet hibátlan!
"NO LAW. NO ORDER. NO RULES." Miami Vice
3933 levél
Válasz 06.09.26. 00:14 #77
Samu G
Grat a cikkhez (amióta írtad hogy lesz kint, tűkön ülve vártam ). Irigyellek is nagyon hogy kipróbálhattad.

Csak két kérdésem lenne (bár mivel nem végleges ezért nem biztos hogy jogos kérdések), én ezek miatt fordultam kicsit el OpFlash-tól (végén már nagyon idegesítettek (még 1.96ban is ilyen volt):
- milyen az ütközési modell még mindíg vannak robbanásra repülő harckocsik meg ilyenek???
- írtad hogy jobb a városi harc. Javult végre az emberünk mozgása? Néha elég nehezen lehetett menni az emberkénkkel, főleg épületekben volt nagyon gebasz.

Csehek nagyon jó játékokat csinálnak, de sajnos mindeggyik nagyon bugos. Remélem ezúttal nem ilyen lesz.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
3764 levél
Válasz 06.09.25. 20:16 #76
cINC2
Nem tudom, hogy miket csinál a BF2 pár screenshoton, de remélem nvidia-ra optimizálnak. Jó lenne tudni, hog milyen procid van, mert én is november környékén vennék majd az ArmA miatt újat.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
135 levél
Válasz 06.09.25. 10:28 #75
Sonny Crockett
Köszi!
"NO LAW. NO ORDER. NO RULES." Miami Vice
10960 levél
Válasz 06.09.25. 09:44 #74
Lacko
Éjféltől lesz kint. Szóval holnap már olvashatod.
135 levél
Válasz 06.09.25. 09:07 #73
Sonny Crockett
Nagyon érdekelne az a cikk, nem kizárt, hogy ehhez a játékhoz igazítanám a következő szgépemet/laptopomat, ill. kérdésem is lenne millió.
Mikorra várható a cikk nagyjából? 1-2 héten belül esetleg?
"NO LAW. NO ORDER. NO RULES." Miami Vice
10960 levél
Válasz 06.09.25. 08:57 #72
Lacko
Igen, volt szerencsém. Remélem hamarosan kikerül a cikk/előzetes, amit erről a sajtópéldányról írtam. Azért voltak vele gondjaim. De nagyon remélem, hogy ezeket javítják, vagy muszáj lesz erősebb PC-t beszerezni.
Néha olyanokat csinált, mint az egyik Battlefield2-es screenshot, ami állítólag azért volt mert nvidia. De én nem hallottam arról, hogy az ArmA az ATi-t nyomatná. A játék elején sincs kint egyik videogyártó logója sem. Állítólag ezek a filmecskék, amik kint vannak, ati-n készültek és 0,6 Ghz-cel gyorsabb procin. Hát meglátjuk.

Majd a cikk után beindítjuk ezt a topikot és akkor részletesen megválaszolom a kérdéseiteket.
3764 levél
Válasz 06.09.22. 18:18 #71
cINC2
Lacko te mázlista, láttam kipróbáltad az ArmA-t. Milyen volt?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.