Fórum » Beszélgetés a játékokról
Armed Assault
Azért is kérdeztem, hogy tpm képén miért csak olyan kicsi a füst, mert amikor a küldimben elszáll a híd, akkor ott van rendesen, de hát láttátok ti is, amikor teszteltétek.
Egy kis offolás. Beszarás...nem semmi bátor katonák voltak ezek!!!
Mind a hárman benne voltunk tökig a két kampányban. Nem csoda, ha összemosódik...
Hétvégén kipróbáltam egy scriptet (mandoble air support). Volt benne egy olyan, hogy beszartam: ágyuval kell lőni fel a levegőbe (a szögtől függően X méter távolságban megáll a lövedék, kijön egy ejtőernyő és elkezd lefele hullani és radarozza a talajt. Ha talál egy páncélozott járművet, akkor fentről rálő egy AT rakétát.
Ultradurva. Kirpóbáltam egy olyan küldiben, ahol 15-20 T-72 jön ellenem. Én meg egy domb mögött csücsülök egy ilyen M119 ágyuval és lődözök a levegőbe, mint egy őrült és a levegőben himbálozó ejtőernyőkből kiröppenő rakéták irányából próbálom kitalálni, hogy merre vannak az ellenség tankjai.
Aztán amikor kifogyott az ágyú (kb 30 lövés) beültem egy M1A1-be és körbejártam a vidéket. Félelmetes volt. Mindenhol kiégett T-72-esek.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Konrad 101-es kampányában van ilyen küldi.
tpM91, úgy értem a sztorit, hogy hogyan csináltad? Elhatároztad, hogy csinálsz egy képet, amin épp leomlik egy híd és ketonák vannak rajta és akkor megcsinálod editorban? Vagy pedig ez az eset megtörtént veled játék közben és jókor voltál jó helyen és úgy készült a screenshot?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
http://armed-assault.hu/
Amúgy mi a sztori a kép köré? Érdekelne! Ez multi? Vagy csak intró? De klassz.
És akkor LOAD és pár másodperc múlva viszlát.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Amúgy nekem csak visszatöltéskor csinálja. Szóval néha elrontja a save-filet és többé onnan nem lehet folytatni, kezdhetem a küldit előlről.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Először az Estrella kampány utolsó küldijével csinált ilyet, de azt gondoltam, hogy ez megeshet, mert ott csomó script fut, biztos valamelyik rossz. De nem az, mert annak idején már működött.
Na de tegnap az igazi (nem QG) BIS kampányt csináltam és abban is produkálta ezt az asztalra dobást.
Linkelés: Használd azt a formátumot, amit itt leírok, de normál zárójel helyett használj szögleteset:
(link:www.pcdome.hu)szöveg(/link)
http://www.freeweb.hu/balintos/ostrom.Sara.pbo
a fórummotor kicsit furcsa nekem
Akármennyire is érdekel a QG én visszaállok 1.04-re!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Amúgy - ahogy Sabar írta - elég nagy csalódás volt nekem is, mert piszok drága. Lehet, hogy ez reális, de nem túl élvezetes. Szóval amikor hangtompítós cucc kéne, akkor hiába adom el 4 emberem normál AK-ját, kettőnek vehetek belőle hangtompítós AK-t, mert annyival drágább. És akkor kettő emberemnek nincs semmije és a harcmezőn kell nekik puskát találni.
Ehelyett inkább hagyom a francba (lényegében Sabar tanácsára) és néha anyázik a briefing, hogy nem vettem zöld színű világító rakétát a dealertől és nem fogom tudni hívni a segítséget, de simán lehet találni ilyen cuccot a terepen is és arra is jön a segítség...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Mentem tovább, aztán egyszercsak jöttek ezek a választós részek - mint az alap Resistance-ban. De én ezt nem nagyon szeretem. Miért én döntsem el miről maradok le és miről nem... Na mindegy, most emiatt megint abbahagytam.
Ja és simán ki lehet hagyni rohadt Armdealert. Én azokat a küldiket átugráltam. Kell a szarnak.
Ja és egy hibát is találtam. Az egyik csókámat felszereltem hulláról M60-assal éjjellátóval, távcsővel, de a többi katonámra nem maradt idő. megyünk a következő küldibe és MINDEN fickóm így volt felszerelve (tökig lőszerrel). Akkor meg minek a fegyverkereskedő??? ja és tuti hiba, mert minden emberem UGYANÚGY nézett ki és UGYANAZ volt a nevük is...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Kicsit idegesítő.
Amúgy miért van 1.11 Béta, amikor még a 9-esből sem lett rendes kiadás?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Amúgy engem az zavart, hogy a Perpetua 2. küldijénél le se szállt elsőre a két LittleBird az elején, csak miután kiadtam az embereimnek, hogy Disembark, akkor leszálltak. Pedig ezt százszor szétteszteltem a korábbi gépen és a legtöbb tesztelőnél is működött.
Aztán néhány intro nem ér véget rendesen. Pedig azelőtt mindig.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Viszont olvastam hogy nállad már nincs ez a lego effekt. Nálam viszont még megvan, pedig 1.08-at használok. Igaz mostmár gyorsabban rajzolódnak ki dolgok, de van amikor még mindíg hosszú percekbe telik egy 5 tonnás teherautó kirajzolása!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Kicsit idegesítő, hogy gépenként különböző dolgokat produkál ez a játék. Szóval hiába készítek el egy scriptet, az tök mást csinál az egyik gépen, mint a másikon.
Kapmányok:
Perpetua
Dawn of Democracy
Estrella
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Who could have predicted the future, Bill? That the computers that you and I only dreamed of would someday be home appliances capable of the most technical espionage.
"AI bridge pathfinding much improved"
Legalább az alapdolgok működni fognak ebben a patch-ben. Tisztára olyan, mint a BF2 volt néhány patch után: nagy munkával készült egy javítás, aminek a korábbinál sokkal nagyobb, kritikusabb hibáit javították a következő három patch-ben
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
http://armed-assault.hu/
5214 - Fixed: ArmA is now compatible with Vista x64 with 4 GB RAM.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 3. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 4. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
- 5. Popeye-nek érezheted magad a Mouse-ban!
Legfrissebb fórumtémák
- 22:44
- Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II [hozzászólások] [1]
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]