Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 08.04.07. 13:36 #2720
konrad
Szegény Sabar, tényleg jól összekeveredtél Lacko jól írja: az volt Czako első éles bevetése a 101-eseknél, az Obregan's bridge küldi. Ja azzal tényleg ment a tökölés - mármint a hídrobbantásnál - mert pld. Lackonál - ha jól emlékszem működött (hisz ő küldte a scriptet), de az ofpeceseknél meg nem. Nálam pedig működött úgy is, hogy az út felületre raktam le a szatyrokat, míg másoknál meg a híd lábához kellett tenni. Mivel nem nagyon folytattam a Rendesvouz with destinity-t, szerintem Czako még mindig ott rohangál a centrumos zacsekokkal

Azért is kérdeztem, hogy tpm képén miért csak olyan kicsi a füst, mert amikor a küldimben elszáll a híd, akkor ott van rendesen, de hát láttátok ti is, amikor teszteltétek.

Egy kis offolás. Beszarás...nem semmi bátor katonák voltak ezek!!!

10960 levél
Válasz 08.04.07. 12:32 #2719
Lacko


Mind a hárman benne voltunk tökig a két kampányban. Nem csoda, ha összemosódik...

Hétvégén kipróbáltam egy scriptet (mandoble air support). Volt benne egy olyan, hogy beszartam: ágyuval kell lőni fel a levegőbe (a szögtől függően X méter távolságban megáll a lövedék, kijön egy ejtőernyő és elkezd lefele hullani és radarozza a talajt. Ha talál egy páncélozott járművet, akkor fentről rálő egy AT rakétát.

Ultradurva. Kirpóbáltam egy olyan küldiben, ahol 15-20 T-72 jön ellenem. Én meg egy domb mögött csücsülök egy ilyen M119 ágyuval és lődözök a levegőbe, mint egy őrült és a levegőben himbálozó ejtőernyőkből kiröppenő rakéták irányából próbálom kitalálni, hogy merre vannak az ellenség tankjai.

Aztán amikor kifogyott az ágyú (kb 30 lövés) beültem egy M1A1-be és körbejártam a vidéket. Félelmetes volt. Mindenhol kiégett T-72-esek.
6448 levél
Válasz 08.04.07. 12:21 #2718
Sabar
Akkor ekszküzémoá, elvesztem a bőség zavarában Ilyenkor meg jön a zavar bősége
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.04.07. 12:11 #2717
Lacko
Konrádnak a Destiny kampányában volt.
6448 levél
Válasz 08.04.07. 11:13 #2716
Sabar
Akkor majd megnézem, mert egy csomót tököltem egy küldiben, hogy az embereim, akinél volt "Centrumos szatyor", legalább a híd lábához közel tudják lerakni a csomagot. És még talán ment is a téma, hogy miért nem jó, ha az útra tesszük le, miért lábhoz kell, miért nem elég 3 5 helyett... Akkor az miben volt?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.04.07. 10:19 #2715
Lacko
Az északi szocializmus vívmánya: a cement kisporólásával munkaversenyt nyert hídépítők műve. Ezért nincs füst...
12857 levél
Válasz 08.04.07. 10:13 #2714
konrad
A fegyónak akkor látszania kellene nem?, ha éppen tpm arra járt és jó pillanatban ugrott rá a printscrn gombra. Egyébként tényleg pazar kép, bár egyet nem értek: hol a füst a robbanás után?
10960 levél
Válasz 08.04.07. 09:59 #2713
Lacko
Perpetuában nem is kell hidat robbantani! (vagy csak nem emlékszem).
Konrad 101-es kampányában van ilyen küldi.

tpM91, úgy értem a sztorit, hogy hogyan csináltad? Elhatároztad, hogy csinálsz egy képet, amin épp leomlik egy híd és ketonák vannak rajta és akkor megcsinálod editorban? Vagy pedig ez az eset megtörtént veled játék közben és jókor voltál jó helyen és úgy készült a screenshot?
6448 levél
Válasz 08.04.05. 20:19 #2712
Sabar
Tényleg hangulatos kép lett! Lacko, ez az a híd, amit a Perpetuaban is fel kell robbantani, ugye?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
104 levél
Válasz 08.04.05. 13:46 #2711
tpM91
Kössz. Hát sztori nem nagyon van csak mostanában szoktam ilyen "artwork"-öket csinálni Teljes változat. Aztán SG-n ha lejebb olvasol/visszalapozol még találsz oda szoktam elsőnek benyomni.
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 08.04.04. 13:47 #2710
Lacko
tpM91, te ilyen híres vagy? Gratulálok!

Amúgy mi a sztori a kép köré? Érdekelne! Ez multi? Vagy csak intró? De klassz.
12857 levél
Válasz 08.04.04. 09:14 #2709
konrad
Nálam soha nem fordult elő a "kidobás", egy esetet kivéve, amikor Lacko "Estrella" kampányát teszteltem. Az amerikai nagykövetségnél, amikor már bent voltam az udvarban és egy csomó ruszkit lelőttem, volt még hátra egy m113 a mellettem lévő utcában. Mielőtt kilőttem volna, állandóan kidobott a játék, de aztán nagy nehezen sikerült, a többszöri visszatöltés után!
6448 levél
Válasz 08.04.03. 14:22 #2708
Sabar
Igen, mondasz valamit. Általában akkor vág ki, amikor egy húzós szitu előtti mentést visszarakok, mert olyannyira húzós lett, hogy nem éltem túl

És akkor LOAD és pár másodperc múlva viszlát.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.04.03. 09:01 #2707
Lacko
Égi jelek hasznosak tudnak lenni!

Amúgy nekem csak visszatöltéskor csinálja. Szóval néha elrontja a save-filet és többé onnan nem lehet folytatni, kezdhetem a küldit előlről.
6448 levél
Válasz 08.04.02. 20:35 #2706
Sabar
Nekem mind csinálja, ha van kedvem és türelmem, akkor ennek ellenére játszom. Általában akkor vág ki, amikor késő van, és abba kéne hagyni, és olyankor azt égi jelnek veszem
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.04.02. 12:42 #2705
Lacko
Sabar, most a sima ArmA csinálja nekem azt, amit neked a QG: kidob időnként a desktopra... Elég idegesítő.
Először az Estrella kampány utolsó küldijével csinált ilyet, de azt gondoltam, hogy ez megeshet, mert ott csomó script fut, biztos valamelyik rossz. De nem az, mert annak idején már működött.
Na de tegnap az igazi (nem QG) BIS kampányt csináltam és abban is produkálta ezt az asztalra dobást.
10960 levél
Válasz 08.03.27. 07:37 #2704
Lacko
A PC Dome-os fórum olyan, mint a Coca-Cola: Először furcsa, de aztán nem lehet nélküle élni!


Linkelés: Használd azt a formátumot, amit itt leírok, de normál zárójel helyett használj szögleteset:
(link:www.pcdome.hu)szöveg(/link)
583 levél
Válasz 08.03.26. 20:12 #2703
Balintos
jó link:
http://www.freeweb.hu/balintos/ostrom.Sara.pbo
a fórummotor kicsit furcsa nekem
583 levél
Válasz 08.03.26. 20:11 #2702
Balintos
Sziasztok, szárnypróbálgatásként csináltam egy mapot [url]ostrom.Sara.pbo[/url], ha ráértek megnéznétek, hogy milyen, ti mit csinálnátok rajt (effekteket, szövegeket nem igazán raktam még bele).
10960 levél
Válasz 08.03.26. 16:11 #2701
Lacko
Basszus, azt hittem valami közepes videokártyád van. De ez elég atom. Nekem most van ilyen az új gépben és semmi gond nincs.
10960 levél
Válasz 08.03.26. 16:10 #2700
Lacko
nekem akkor egy driver és directX frissítés segített. Előbb azért próbálkozz meg azzal.
16989 levél
Válasz 08.03.26. 15:56 #2699
KisCsirkee
IMádom az Armát! Ez az 1.08-as patch aztán művel dolgokat! Előszörör is előjöttek azok, amiket Lacko csinált a videójában, amikor kijött az 1.08! A Dolgok egyszerűen nem akarnak kirajzolódni! Máskor pedig azonnal kirajzolta őket a játék és egy bizonyos szöből nézeve egy bughalmaz lesz az adott jármű! Az eddigi ledurvább bug az volt amikor a karakterem feje lett bughalmaz és ez az FPS nézetet használhatatlanná tette! Csak TPS-bn lehetett valamit is látni, de a célzás lehetetlen volt, mert a fej egy hatalmas darab összerágott és kiköpött papírgalacsinra hasonlított! Persze a játék pár percen belül ki is írja az exe hibát és dob is ki a fenébe.

Akármennyire is érdekel a QG én visszaállok 1.04-re!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
6448 levél
Válasz 08.03.26. 14:05 #2698
Sabar
Az bosszant, hogy ha összeszedném a fegyvereket az ellentől, akkor lenne miből gazdálkodni, nem is lenne rossz, bár kicsit macerás. Esetleg egy olyan funkció, hogy elveheted a lelőtt katona felszerelését, és elviheted a várakozó járműhöz (közben persze nem tudsz harcolni, ahhoz le kell rakni), ha van ilyen, és ha az ott van a környékeden, amikor vége a küldinek, akkor az megmarad neked. És a dealeres küldiknél azzal a cuccal vágsz neki. Ha kilőtték a járművedet, akkor bukta. Resistance-nál ez ollllyan jó volt, csak ott is: saját cucc Uralra fel, elfutni hullához, felszerelést elvenni, vissza Uralhoz. A poén az volt, hogy ha volt a kezedben fegyver, gyorsabban futott az emberünk, mint üres kézzel. Úgyhogy ilyenkor még pisztolyra átváltani, utána irány Ural... Jó ez!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.03.26. 13:35 #2697
Lacko
Hát ez csak nehezítés.
Amúgy - ahogy Sabar írta - elég nagy csalódás volt nekem is, mert piszok drága. Lehet, hogy ez reális, de nem túl élvezetes. Szóval amikor hangtompítós cucc kéne, akkor hiába adom el 4 emberem normál AK-ját, kettőnek vehetek belőle hangtompítós AK-t, mert annyival drágább. És akkor kettő emberemnek nincs semmije és a harcmezőn kell nekik puskát találni.
Ehelyett inkább hagyom a francba (lényegében Sabar tanácsára) és néha anyázik a briefing, hogy nem vettem zöld színű világító rakétát a dealertől és nem fogom tudni hívni a segítséget, de simán lehet találni ilyen cuccot a terepen is és arra is jön a segítség...
12857 levél
Válasz 08.03.26. 12:52 #2696
konrad
Nekem azért hatott újdonságként, mert a Maffia Warz-al soha nemjátszottam. De ugyanakkor mi értelme van, ha egy idő után elmegy? Ez szerintem nem szivatás a játékban, hanem egy ostobaság: ha már betették, akkor igen is várjon meg a kis ganyé, ha már kezem-lábam össze is lövetem egy új csúzliért.
10960 levél
Válasz 08.03.26. 12:44 #2695
Lacko
A QG-ben mint kampányban lehet vásárolni fegyvereket. Ez nem újdonság, már régebbi kampányokban és küldikben (pl Mafia Warz) is lehetett dealernél fegyvert venni. Itt is van ilyen - és úgy állítják be, hogy kell használni - de nem kell. Ráadásul nehéz elérni, mert x idő alatt kell odaérnek (különben elmegy) és nanáhogy egy millió ellenség van közted és a dealer között...
12857 levél
Válasz 08.03.26. 12:38 #2694
konrad
Olvasgatom a kommentjeiteket: a QG-ben fegyvereket kell "vásárolni"? Milyen újítás ez? Érdekes.
6448 levél
Válasz 08.03.25. 18:47 #2693
Sabar
Imádom ezt a játékot
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.03.25. 12:57 #2692
Lacko
Szerintem az is hiba. Mert korábban - amikor még használétam a fegyverkereskedőt - akkor nekem az lett a fegyverem a köv küldiben, amit vettem.
6448 levél
Válasz 08.03.25. 12:54 #2691
Sabar
Nekem nem volt ilyen, én azon kaptam fel a vizet, ha eladogattam a talált Ural-ról mindent (Resistance fíling, csak időre), hogy legyen pénzem, és szereztem magamnak egy másik fegyvert, akkor a következő küldetésnél miért a régit használtam? Valahogy nem lett ez átgondolva...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.03.25. 11:03 #2690
Lacko
Ja és Sabar, újra kezdtem prüntyögni a QG-vel és most ment rendesebben. Szóval nem vágott ki, nem akadozott, minden oké volt. Bár néha az agyamra ment. Pl eljutottam addig a küldiig, ahol a multkor abbahagytam és ott a multkor valami hiba volt (lehet, hogy ki is dobott). Ez a második haláltábor felszabadítós rész (ahol a Dead End küldim játszódik). Na elsőre (régen) nem voltak foglyok... Most voltak de sajnos a hátamba kerültek a RACS-ok és kinyírták a konvojt. Nem volt kedvem újrakezdeni és endmission.
Mentem tovább, aztán egyszercsak jöttek ezek a választós részek - mint az alap Resistance-ban. De én ezt nem nagyon szeretem. Miért én döntsem el miről maradok le és miről nem... Na mindegy, most emiatt megint abbahagytam.
Ja és simán ki lehet hagyni rohadt Armdealert. Én azokat a küldiket átugráltam. Kell a szarnak.
Ja és egy hibát is találtam. Az egyik csókámat felszereltem hulláról M60-assal éjjellátóval, távcsővel, de a többi katonámra nem maradt idő. megyünk a következő küldibe és MINDEN fickóm így volt felszerelve (tökig lőszerrel). Akkor meg minek a fegyverkereskedő??? ja és tuti hiba, mert minden emberem UGYANÚGY nézett ki és UGYANAZ volt a nevük is...
6448 levél
Válasz 08.03.25. 10:45 #2689
Sabar
Köszi Ja, tolja, Lacko, épp a Perpetuát teszteltetem vele, a nehezebb részeket, ahol sokat kellett visszatöltenem
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.03.25. 10:18 #2688
konrad
Én is gratulálok Sabar a kis jövevényhez! Remélem már tolja az Armát...
10960 levél
Válasz 08.03.25. 09:46 #2687
Lacko
Na ilyet a másik gépemen és a tesztelőknél sem csinált. Csak most.
Kicsit idegesítő.

Amúgy miért van 1.11 Béta, amikor még a 9-esből sem lett rendes kiadás?
16989 levél
Válasz 08.03.25. 09:42 #2686
KisCsirkee
Aha, jó tuni, mert miután 2cm-rel a föld felett kiejecteltem, a helik fogták magukat az embereimmel együtt és visszarepültek! ÉN pedig álltam a parton és néztem bambán, ahogy eltűnnek a horizonton!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.03.25. 09:27 #2685
Lacko
2 magos ez is (bár nem tudom, használja-e az ArmA egyáltalán), de 3Ghz-es.


Amúgy engem az zavart, hogy a Perpetua 2. küldijénél le se szállt elsőre a két LittleBird az elején, csak miután kiadtam az embereimnek, hogy Disembark, akkor leszálltak. Pedig ezt százszor szétteszteltem a korábbi gépen és a legtöbb tesztelőnél is működött.
Aztán néhány intro nem ér véget rendesen. Pedig azelőtt mindig.
16989 levél
Válasz 08.03.25. 08:45 #2684
KisCsirkee
Pontosan milyen erőmű a 8800GT-t leszámítva? Gondoltam arra, hogy a kirajzolás problémája a proci miatt van, mert bár C2D de csak 1.9-es, és nem tudom, hogy az ArmA kihasználja-e a 2 magot. Amúgy nállam minden maximumon fut 1280x1024-ben, kivéve a terraint, de azt is csak azért, mert ámbár jó lenne az a fű, sajnos meglapulni benne nem lehet mert az AI azt le se szarja, másrészt célozni sem lehet belőle rendesen!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.03.25. 08:37 #2683
Lacko
Ez nem a patch-től függ, hanem a géptől. Nekem most már atomerőműn fut az ArmA, de néha azért picit most is van ez az effekt, csak nem annyira, mint a 6600GT-n.
16989 levél
Válasz 08.03.25. 08:29 #2682
KisCsirkee
Na igen. Tegnap a Preputa második missziójának intrója valami iszonyatosan bizarr bugot produkált, majd resetelt! Ma reggel pedig simán ment! Szóval érdekes játék ez!

Viszont olvastam hogy nállad már nincs ez a lego effekt. Nálam viszont még megvan, pedig 1.08-at használok. Igaz mostmár gyorsabban rajzolódnak ki dolgok, de van amikor még mindíg hosszú percekbe telik egy 5 tonnás teherautó kirajzolása!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.03.25. 08:12 #2681
Lacko
Hétvégén én is ArmA-ztam megint.
Kicsit idegesítő, hogy gépenként különböző dolgokat produkál ez a játék. Szóval hiába készítek el egy scriptet, az tök mást csinál az egyik gépen, mint a másikon.

Kapmányok:
Perpetua
Dawn of Democracy
Estrella
10960 levél
Válasz 08.03.25. 07:35 #2680
Lacko
6448 levél
Válasz 08.03.24. 21:59 #2679
Sabar
A héten sokat leszek itthon, mert bővült a családi létszám 1 fővel Én be tudok vállalni némi szövegelést.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
16989 levél
Válasz 08.03.24. 17:25 #2678
KisCsirkee
Lackó! Az Armás kampányaidat be tudnád linkelni? Most raktam fel újra azért mert mostmár talán jobb mindőségben tudok vele játszani és nem gyilkolja ketté a gépem!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
22 levél
Válasz 08.03.24. 00:18 #2677
Foxhound
A héten kiosztom a szerepeket a szinkrósok között. Kire számíthatok?
Who could have predicted the future, Bill? That the computers that you and I only dreamed of would someday be home appliances capable of the most technical espionage.
6448 levél
Válasz 08.03.20. 11:34 #2676
Sabar
De ez is valami:

"AI bridge pathfinding much improved"

Legalább az alapdolgok működni fognak ebben a patch-ben. Tisztára olyan, mint a BF2 volt néhány patch után: nagy munkával készült egy javítás, aminek a korábbinál sokkal nagyobb, kritikusabb hibáit javították a következő három patch-ben
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
207 levél
Válasz 08.03.20. 08:24 #2675
Feró Flex
104 levél
Válasz 08.03.20. 07:33 #2674
tpM91
Dehát lepattanó lövedék alapból van (:
http://armed-assault.hu/
207 levél
Válasz 08.03.20. 00:54 #2673
Feró Flex
reménytelen ai reménytelen bis.
207 levél
Válasz 08.03.20. 00:51 #2672
Feró Flex
Na tessék parancsolni újabb fontos tétel:
5214 - Fixed: ArmA is now compatible with Vista x64 with 4 GB RAM.
207 levél
Válasz 08.03.20. 00:47 #2671
Feró Flex
kiakattam teljesen...három monitor

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.