Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
207 levél
Válasz 08.03.20. 00:45 #2670
Feró Flex
1.11 Main improvements and fixes :
* Fixed compatibility issues with Vista x64 platform
* Voice over net and multiplayer related fixes and improvements
* Fixed Out Of Memory problems caused by exhausting 32b virtual address space
* Significant optimizations with large view distances
* AI bridge pathfinding much improved
* Fixed some bugs in the AI target recognition both visually and aurally
* Improved airplane turn dynamics simulation (including improved rudder simulation)
* Fixed clipping issues with 16:9 or TrippleHead displays
"ArmA Beta Patch 1.11" most látom a hajam égnek áll
inkább ne sokkolnámak a három monitoros szarjukkal kinek kell ez a többségnek nem inkább lepppatttó lővédék kéne!
207 levél
Válasz 08.03.20. 00:30 #2669
Feró Flex
ja,számomra az arma reménytelen sp-ben(ofp-zek ffur85 modban),multiban viszont az IC'én verhetetlen,és ebben a formában nincs párja.Szerintem még egy normális mód realisztika szempontjából nem készült hozzá(tudom van vagy 100 egység meg tankfastés gyönyörű fegyók addonsban és f18,de hp sebzéssel mit ér a tank?!) és szerintem nem is fog!mert a rengeteg munkát nem ölik bele úgy hogy útána jön a bétára béta aztán nem müxik.Ezekkel a bétákkal meg az arma2-öt teszteltettik velünk lásd 4gb memoria kezelés vagy mi.arra meg képtelenek hogy normális hangok,fegyó karakterek,valami normális sérülés rendszer, 'kiiisssemeremmondani' bmp3,btr,mi24,bradly,t80-90 na mindegy nem sírokcsak ez igy szálmalom harc az ai ellen...
207 levél
Válasz 08.03.20. 00:05 #2668
Feró Flex
szépen készül elöbb meglesz mint az arma2 sz.tem.
104 levél
Válasz 08.03.19. 11:58 #2667
tpM91
Hát ha ez a Cold War Crisis Rearmed (amiből van demó) akar lenni akkor sztem soha sem lesz kiadva, mert a demo is ~1év alatt lett "kész", a Project '85 pedig egy teljes TCM lesz (kb mint OFP-nél az FFUR85).
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 08.03.19. 10:11 #2666
Lacko
Hogyne kamuznának! Ők is látják, hogy minden fejlesztő/kiadó szarrá kamuzza a játékait kiadás előtt. Hát ők is csinálják.
Még ArmA megjelenés előtt lehetett látni liftet pl, ami egyáltalán nincsen a játékban (mondjuk nem is hiányzik, csak minek mutogatták). Akkor ugye voltak a rombolható épületek. De nem úgy, ahogy megvalósult, hogy van egy ép model meg egy szétrombolt model. Hanem ha belelőssz egy házba ágyuval, akkor kilyukad és ha a főfal meggyengült, akkor ott (fizikai engine) összedől. De nem két modellt cserélget. Ezek is kamunak tűnnek. Még az ArmA2-be is csak azt ígérik, hogy több model lesz: sérülésmentes, kicsit sérült, nagyon sérült, összeomlott... Pedig az OFP2-re nem ezt igérték.
6448 levél
Válasz 08.03.19. 09:51 #2665
Sabar
Konrad, a prófétát lécci hajtsd félbe, és tedd egy bőrönbe a padláson: Tegnap folytattam a Corazol-os küldit, az egész csapatot pozícióba állítottam az egy T72 körül. Kilenceske beragadt, úgyhogy maradt hatoska, mint AT. Mindenkinek "Tüzet szüntess", erre hatoska beleküldi a rakétát a tankba Pont te emlegetted tegnap, hogy az AT-k önálló életet élnek a csapaton belül. De mázlim volt, mert valami villám módon töltött újra, és a második rakétától a kiugrott személyzet kihalt.

Apropó, hogy is van ez? Egy raksit kap a tank, és a személyzet lelép? Illetve hasal a tank körül, tehát a következő 1-2 rakéta a tankot is elintézi, meg a kezelőket is. Mondjuk valami igazság van benne, mert általában a lánctalpar célzok, de OFP-ben nem nagyon hagyták el a tankot, amíg két csavar összetartotta.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.03.18. 12:40 #2664
konrad
Még egy észrevétel itt az 1985arma kapcsán. Ahogy elnézem a szkríneket, mintha a katonák is jobb képűek lennének. Mert az alap armába például némelyik szegénynek elég nyomi feje van Itt azonban jó karaktereket rajzoltak meg. Klassz az a kép is, ahol a jó vágású us officer a Montignac tábla előtt áll. (Emlékeztek még arra a városra az ofp CW-ban, ott volt egy bazi nagy csata.)
12857 levél
Válasz 08.03.18. 12:29 #2663
konrad
"Azon a videón (ha nem kamu) ezt már megoldották az ArmA2-ben..."

Mitől lenne kamu az a videó Lacko? Talán csak nem vágják át a fejünket.
12857 levél
Válasz 08.03.18. 12:28 #2662
konrad
"Negative!", amikor aszondom nekik, hogy "Return to formation!".

Na ez meg a másik Egyszer leszedtem egy küldit, és abban ugyanígy szopatott a kamerad. Csak nem akart jönni, csak nem akart, míg visszmentem érte és jól belelőttem az agyába. Na most már tényleg negatív vagy öcsém
12857 levél
Válasz 08.03.18. 12:26 #2661
konrad
Én is szólnék az AI-ról, ha már ennyire panaszkodunk Én attól kaptam frászt sokszor és kurva pipa voltam az AT katonámra, amikor pld. egy támadás előtt mindenkinek kiadtam a "ne lőj" parancsot. Mindenki szót is fogadott, de az AT baka...ááá, az nem. Mihelyt meglátott akár egy ellenséges katonát vagy technikát, abban a pillanatban kilőtte mind a kettő (!) rakétáját. Még véletlenül sem volt időm arra, hogy ha már lő ez az ökör, akkor legalább a második lövése előtt én határozzam meg a célpontját. Annyiszor elbaltáztattak velem így akciókat - amikor célszerű volt a lesből támadás vagy éjszaka -, hogy majd kivágtam a monitort a 10.-ről. Az ofp-ben szerintem sokkal "szófogadóbbak" voltak.

Feró! Khmmmm... állat jó képek, tényleg jó lenne megtudakolni vhonnan, hogy ez mikor készül el. Kolgujev, Malden...na megint a régi szép emlékek. Gyönyörűen "átírták" ezeket a tájakat, csak lenne vmi belőle már, még az arma2 előtt. Ha ez az 1985arma-átírat meglesz, komolyan mondom az első estét csak azzal töltöm, hogy az editorban végigfurikázom a szigeteket
10960 levél
Válasz 08.03.18. 09:53 #2660
Lacko
Ezen már sokat elmélkedtem itt a topikban is. Hogy miért ilyen szar az OFP/ArmA AI városban? (Még OFP-ben sírtam sokat a Tonal szigeti városokban).

Szóval mi ilyen nehéz egy AI-ben? A többi játékban ez scriptelt? Az ilyen Moha, Cod még oké, mert azok biztosan scripteltek. De azért szerintem az R6 és GR/GRAW-ban sokkal normálisabban képesek lapulni a falhoz, kinézni a sarkon. (nem azt mondom, hogy ott nem akadnak el! Dehogynem!) De mégis normálisabban viszonyulnak a városhoz.
Azon a videón (ha nem kamu) ezt már megoldották az ArmA2-ben... Nagyon jó volna.
6448 levél
Válasz 08.03.18. 09:47 #2659
Sabar
Tegnap nyomtam azt a küldit, ahol az első nagy ellentámadás van amcsi részről - talán Corazol ellen. Azt már megszoktam, hogy az emberkéim mindig beakadnak valahová, és le kell hasaltatnom, kúszni 3 métert el a bokortól, és akkor már jön tovább. De amit a városban csináltak, az valami vicc volt. Csináltam egy olyan screenshotot, amikor 3 ember áll egymás mellett egy lépcső tetején, és sírnak, hogy "Negative!", amikor aszondom nekik, hogy "Return to formation!". Városban az AI teljesen reménytelen. Kb. 20 perc(!) munkával értem el, hogy a két AT velem jöjjön, hogy oldalba kapják a a T72-t, de azt még nem sikerült elérnem, hogy egyszerre lőjenek, mert amint bekapott a tank egy rakétát, a személyzet kiszállt, és péppé lőtte a támadó emberemet. Úgyhogy még 20 perccel odarángatom a többi embert, hogy fedezze a rakétásokat, csak attól tartok, hogy az AI a tank felől akarja majd megkerülni az épületet, mint a két AT is általában.

Szóval jó ez, csak ne kelljen városban harcolni
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.03.18. 09:11 #2658
Lacko
Mikor lesz ez a cucc kész? Már elég régóta csinálgatják.
Pedig feldobná az ArmA körüli állóvizet.
207 levél
Válasz 08.03.17. 20:50 #2657
Feró Flex
http://1985.armedassault.com/
6448 levél
Válasz 08.03.17. 13:56 #2656
Sabar
Ez van, mi ott honvédek voltunk... vagy határőrök Persze csak akkor, amikor mindenki felsorakozott, valamilyen szezonális esemény miatt, amikor vertük a bakancsot az aszfalthoz, és ujjongtunk, amikor Szabó dandártábornok úr megdícsérte a felderítőket

Egyébként - csak hogy az ArmA-ról is szóljak - azt vettem észre, hogy amíg az M16, M4 marha pontatlanok, addig az M249 iszonyú jó nagy távolságra is. És nem hosszú sorozatokkal pásztáztam, hanem rövid, célzott sorozatokkal, és hullott a gaz ellen
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.03.17. 11:21 #2655
konrad
"de a tábortűz mellett ücsörgő katonák viselnek NVG-t. Ja persze, kiégne a szemük."

Amikor tavaly szerkesztettem a RWD kampit, akkor ebbe én is belefutottam. Mulatságosak voltak így a fiúk

Ha már a poénoknál tartunk, nekem még mindig az tetszik a legjobban, amikor 3-4 szacsellel az űrbe röpítettem a faszikámat, aki oda tettem. Órákig röhögtem a látványon, amikor elszállt mint a győzelmi zászló

Sabar: Hogy hogy honvéd és határőr köszöntést alkalmazott a Szabó? Hiszen ti hallgatók voltatok! Tök érdekes, most jutott eszembe, hogy a teljes katonai pályafutásom alatt - beleszámítva a katonai középiskolát is - először voltam növendék elvtárs, majd hallgató bajtárs, a végén meg hadnagy úr...
10960 levél
Válasz 08.03.17. 09:47 #2654
Lacko
Az éjjellátóval mindig ez van ArmA-ban...
A küldetésszerkesztőnek kell odafigyelnie, hogyha nappal van, akkor vegye el az AI-tól az NVG-t, mert különben használni fogja.
A másik "vicces", amikor este van ugyan, de a tábortűz mellett ücsörgő katonák viselnek NVG-t. Ja persze, kiégne a szemük.
6448 levél
Válasz 08.03.17. 09:39 #2653
Sabar
Most vettem egy ilyet airsoftban, ezért duplán haragszom az ArmA-ra, hogy pont ez lett vacak
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 08.03.17. 09:38 #2652
Sabar
Nem, ezek a sima ArmA-ból vannak. A helis kép asszem az első küldi kiegészítő küldije, az éjjellátós meg amikor az első küldi során visszavonulunk.

A QG túl sokszor vág ki az asztalra, de kellett valami armatikus, úgyhogy elkezdtem újra, Lacko kampányát és végig fogom gyűrni.

Szabó Jánosról csak a sziluettje és a hangja rémlik: "Erőt, egézséget honvédek és határőrök!"
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.03.17. 09:35 #2651
konrad
"(borzalmas az az Mk12)"

Ebben totál egyetértek: a risszrossz M16 után ez a fegyver a legrosszabb, hiába van scopja, ennek ellenére elég keményen pontatlan.
12857 levél
Válasz 08.03.17. 09:32 #2650
konrad
Jók a képek Sabar, az a helikopter jól odasült a domboldalra! Azonban az éjjeli nappallátón röhögtem egy elég komolyat. Egyébként ezek a QG-ből vannak?

"Szabó János? Asszem ő volt a főiskolaparancsnok, amikor a Kossuthon voltam"

Jaja, ezt jól tudod, akkor ő volt a halljakend! Egyébként szerintem elég jó koponya!

"sanya581
a BOILING POINT ROAD TO HELL című játékban?Hogy mivel tudom előhozni a "CONSOLE"-t?????"

De igen. Egy billentyűzettel. Egyébként arra a játékra is van topik, ott érdeklődj!
10960 levél
Válasz 08.03.17. 08:54 #2649
Lacko
Legálisan nem töltheted le ingyen.
Illegálisban nem segítünk és úgysem fog menni (madár effekt).
Az ArmA 2 még nem készült el, úgyhogy nagyon megszívattak, akik ezt mondták neked, vagy kevered a kiegészítővel.
Ne OFF-olj ide más játékokról!
20333 levél
Válasz 08.03.17. 08:36 #2648
Z-Master
Igen warez oldalakról. Egyébként csak megvásárolni tudod.

> ARMA 2?
13 levél
Válasz 08.03.17. 08:26 #2647
sanya581
De,de lehet.Valahonnan csak le lehet szedni.Ja és elméletileg meg van az ARMA2 is.És valaki tud nekem segíteni a BOILING POINT ROAD TO HELL című játékban?Hogy mivel tudom előhozni a "CONSOLE"-t?????
10960 levél
Válasz 08.03.17. 08:21 #2646
Lacko
Nem, nem lehet. Ez valami félreértés vagy szívatás lesz.
13 levél
Válasz 08.03.17. 08:17 #2645
sanya581
Sziasztok!Volna 1 kérdésem!Egy csomó honlap azt írja,hogy ingyen le lehet tölteni az ARMA-t.De mégsem tudom sehonnan leszedni.Tud valaki olyat ahonna tényleg le lehet szedni ingyen és le is jön?
6448 levél
Válasz 08.03.16. 22:02 #2644
Sabar
Hétvégi nyalánkságok:

M4-gyel leszedtem (na jó, nekiment a domboldalnak, majd frászt kaptam )

Így még szebb

Ez Olyan, mint az Alien2-ben, az automata vezérlésű géppuska

Nappal éjjellátó, éjjel nappallátó?

A kis szabotőr a haver előtt rakta le a tatyót, annak meg a bajsza sem rezzent. Még jó, hogy arra jártam
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 08.03.14. 16:09 #2643
Sabar
Jól ment, mert megcsináltam az első kiegészítő küldetést, ahol éjjel páncélosokat kell robbantani, és Mi-17-tel menekültem, megcsináltam a mesterlövészes küldit, ahol a megállított konvojt kellett lövöldöznöm (borzalmas az az Mk12 ), és utána, amikor a főküldi jött, és egész jól visszavertük a támadást, akkor vágott csak ki. Viszont ha ilyenkor visszatöltöm az utolsó mentett állást, akkor általában utána ugyanott kivág, ilyenkor elölről kezdem a küldit, és reménykedek.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.03.14. 12:35 #2642
Lacko
"sima ArmA egész jól ment" <---> "akkor vágott ki, amikor az első főküldiben egy domb tetejéről lövöm M2-ből a rosszfiúkat"

Ez nekem ellentmondás...
Most ment vagy nem ment? Az a küldi a sima ArmA-ban van. Azt meg a következő küldit simán toltam. Nem dobott ki. És még "nyertem" is, ami azt jelenti, hogy csak parancsra vonultunk vissza, mert egyébként mindenkit legyaktunk. A régi PC-n ez a küldi impossible volt: szaggatott (ezért én nem tudtam renbdesen lőni) és az AI (mieink) is kőhülye volt, senkit nem talált el, ezért egy perc alatt ott volt 200 komcsi meg 5-6 tank+BMP 20m-re az arcomtól. Ezért a régi gépen csak úgy tudtam megcsinálni, hogy idejekorán "rugalmasan elszakadtam".
6448 levél
Válasz 08.03.14. 11:40 #2641
Sabar
Szabó János? Asszem ő volt a főiskolaparancsnok, amikor a Kossuthon voltam

Lacko: sima ArmA egész jól ment, akkor vágott ki, amikor az első főküldiben egy domb tetejéről lövöm M2-ből a rosszfiúkat és M249 van nálam.

(Hogy az Mk12 milyen vacak teljesítményt nyújt az ArmA-ban?! OFP-ben az M21 tuti fegyver volt, de ebben a játékban a mesterlövész fegyverek inkább viccesek )
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
3 levél
Válasz 08.03.14. 11:15 #2640
dragunov
De hogy lehetnek olyan sügérek hogy szarrározsdált lőszerrel játszadoznak? Hogy robbant volna a képükbe...

Node legalább az életben nem kaphatnak fegyvertartásit mert priuszuk lesz. Éles, engedély nélkül tartott és ráadásul autómata fegyverek hááát, állam bácsi nem szereti az ilyet. Pár hülyével kevesebb.
10960 levél
Válasz 08.03.14. 10:09 #2639
Lacko
nem, nem vág ki. De én azt hittem csak a QG kampány alatt dobál ki téged... Azt direkt - emiatt - el se kezdtem újra. Viszont az alapkampánnyal és a Perpetuával már sokat nyomultam és semmi.
Egyszer dobott ki, de az az estrella ágyu-elfoglalós küldijében, de az ott "normális" mert emlékszem, hogy volt egy hiba (amiot már kijavítottam), de lehet, hogy amit elkezdtem az egy régebbi verzió volt (mert nem a régi gépről, hanem a pendriveomról szedtem).
12857 levél
Válasz 08.03.14. 09:54 #2638
konrad
Jaja, hallottam, nem semmi gyűjteménye volt a faszikámnak. De ekkora barmot, hogy éles csúzlikat is tartott otthon

Egyébként tegnap néztem az echo tv-n a Szabó János vezérőrnagy urat, hadtörténészt és ő mondta, hogy az afgán magyarjaink a lehető legszarabb helyen vannak (hegyekkel körülvéve) és nagy veszélynek vannak kitéve, mert az egyéni lőfegyvereken kívül nem szerelték őket fel könnyű aknavetőkkel, tehát a mieink tűzhatékonysága egy nagy kalap szar... Remélem nem lesz bajuk!
6448 levél
Válasz 08.03.14. 09:36 #2637
Sabar
Téged nem vág ki az asztalra játék közben? Kínomban már újrakezdtem a sima ArmA-t is, de kampánytól függetlenül kivagdos, tehát programhiba lehet. Még megnézem, hogy van-e új VGA driver, vagy újrarakom, hátha. Még a Perpetuát is meg akartam nézni újra, mert szinkronnal, egészben még nem láttam

Off:
Konrad: hallttad a hírt a srácokról egy rakás PPSH-val és Kar98-cal? Hihetetlen, miket tartottak otthon!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.03.14. 08:48 #2636
Lacko
Új gép picmiki, más nem segít. Én is azért vettem új gépet.

Kampány:
Perpetua
6448 levél
Válasz 08.03.12. 18:51 #2635
Sabar
Nekem hiába keni oda-vissza a gépem, néha a mentés visszatöltése után kivagdos az asztalra. Nézd meg Lacko kampányát, ha játszol ArmA-val (majd belinkeli ).
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
149 levél
Válasz 08.03.12. 17:25 #2634
Picmiki
Üdv!

Látom veterán szoldzsörök vannak itt, mert egy kukkot sem értek abból amit beszéltek
SEGÍCCSÉG!
Adjatok tanácsot futtatással kapcsolatban, mert míg az OFP-t rongyosra játszottam (optimalizálatlanság ellenére), ezt a hígf*st mindjárt kivágom az egész vinyóval együtt. Kricceg-kraccog, szaggat, mindegy milyen beállításon...
Illetve, melyik küldiket érdemes letölteni? Lacko, te mint illetékes, ajánlj valamit plíz!
Vagy kuporgassak inkább egy új gépre meg az AA2-re?
3 levél
Válasz 08.03.12. 16:49 #2633
dragunov
Köszi az infót Lackó!
Ha Te is külföldről vetted, megkérdezném, nagyjából mennyit dob rá az árra a postaköltség? Nem egy súlyos csomag de messziről jön. Külföldről még nem vettem semmit.
10960 levél
Válasz 08.03.12. 07:44 #2632
Lacko
Nem. Magyaro-n "még" nem kapható. Talán idén...
Mi főleg külföldről vettük meg: amazon.com vagy game.net
De van egy szlovák cég, akik kihozzák Magyaro-ra is. Páran onnan vették meg, de annak nem tudom a webcímét, keress vissza ebben a topikban.
3 levél
Válasz 08.03.12. 03:18 #2631
dragunov
Sziasztok! Meg akarom venni az Arma-t de egyik onlájn boltban sem találom. A piros "nemhülye" boltban kapni? Előre is köszi a választ
10960 levél
Válasz 08.03.11. 14:56 #2630
Lacko
Azt használom. Nem arra gondolok.

tmP, köszi! Kikapcsoltam és most már szuper!
22 levél
Válasz 08.03.11. 14:25 #2629
Foxhound
A legózást és a mosott arcokat ki lehet küszöbölni az intro scriptben különféle parancsokkal. Van ezekre valami precache command, armaholic oldalán van egy command reference, az segíteni fog...
Who could have predicted the future, Bill? That the computers that you and I only dreamed of would someday be home appliances capable of the most technical espionage.
10960 levél
Válasz 08.03.10. 14:21 #2628
Lacko
A kártya 8800GT. Szerintem azon múlik, hogy nem legózik. És nem az 1.04-en...
12857 levél
Válasz 08.03.10. 10:36 #2627
konrad
Aha. Akkor ez szerintem az 1.04 bibije lesz. Mert memóriám van bőven, meg az új vidi kártya is viszi rendesen. Milyen gépet hoztál össze egyébként?
10960 levél
Válasz 08.03.10. 10:24 #2626
Lacko
Nem, nincs legó effekt. Minden szépen azonnal szép.

tpM: Köszi! Kipróbálom.
12857 levél
Válasz 08.03.10. 10:05 #2625
konrad
"Viszont így hogy nem 1km a látótáv, elég nehéz lett a játék, mert buzimessziről rámlőnek."

Ugye megmondtam! Én ezzel különösen az új kampányodban szoptam, amikor a Battery HQ-t kellett megsemmisítenem és ott a völgyben (amikor teherautóval kell vinni a lázadótársakat) kiszálltam a teherautóból. A három fős járőrt szétszedtem, elindultam, de valahonnan a kis genya lelőtt. Aztán a harmadik load-ra rájöttem, hogy vagy 800 méterre, pont szemben van velem a csóka, az lő ki. Persze az a szar M16-os volt nálam, majdnem megszültem, mire kilőttem a parasztját

Szóval itt azért már vigyázni kell. Lacko, egyébként az új gépeden neked is még mindig működik a "lego effektus" például az intró/outróknál. Én attól kapok hülyét, amikor arctalan katonákból csak jónéhány másodperc múlva lesz az aki. Vagy kockából Ural stb. Borzalom.
104 levél
Válasz 08.03.10. 09:39 #2624
tpM91
Postprocessing-et Low-ra állítod s máris nincs elmosódás
http://armed-assault.hu/
10960 levél
Válasz 08.03.10. 08:19 #2623
Lacko
Na új gép beszerezve. Problémák még vannak (120-nak látja a 320-as vinyót), de legalább elindul. ArmA fel. Megnéz: beszarás. Semmi szaggatás, gyönyörű táj. Részletes textúrák... Apppámmmm!!!!

Egy gondol van - amit már láttam a ti screenshotjaitokon is - hogy fokusz van: azaz amire nem fókuszálsz az homályos. Na ettől idegrázást kapok. Ezt nem lehet valahogy kikapcsolni? Olyna jó volt a régi szar 6600-asommal, hogy minden éles volt.
Ráadásul így megnézve a Perpetua intróit, ultrafos. Mert hogy ne billegjen a kamera, nem a fejekre fókuszáltam, hanem mögé egy tárgyra. Ez a 6600-zal oké is volt, de most minden fej tök homályos.

Perpetua tele van buggal. Nem teszteltem ki 1.08-ban, de hittem azoknak akik az OFPEC-en azt írták, hogy minden oké, pedig szart: Gyros in Pita: le se szállnak a helikopterek az elején. Endmission.
A következőben meg - mondjuk ez nem bug - bazira semmi bajuk sem lett a tüzérségi támogatástól. Úgyhogy hallgathattam Sabart vinnyogását a sártorból...

Viszont így hogy nem 1km a látótáv, elég nehéz lett a játék, mert buzimessziről rámlőnek. Most már értem miről beszélt konrad, hogy fütyülnek a golyók. Persze két kilcsiről az AI sem talál el és fütyül. Nekem egy kilcsiről mindig pontosan eltaláltak a homlokom közepén.

Na ezek az első tapasztalatok az új géppel.
6448 levél
Válasz 08.03.09. 20:25 #2622
Sabar
Ezekre már nem emlékszem, de lehet, hogy újra elkezdek az ArmA-val játszani, a QG-t meg kiteszem a visszapillantóra Állandóan kivág az asztalra, iszonyú bosszantó.

Egyébként:
1. Asszem az elején folyamatosan szorítanak vissza minket az északiak.
2. Nem tudom, biztos
3. Azt nem csináltam meg, de biztos rádióval (0 gomb).
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
535 levél
Válasz 08.03.08. 20:41 #2621
Rigida
Üdv!

Most szereztem be az ArmA-t. Az lenne a kérdésem, hogy:
1. Az normális, hogy már vagy 3 pályán keresztül csak visszavonulok?
2. A kiegészítő küldetések érnek is vmit, vagy csak azért vannak, hogy hosszabb legyen game?
3. Hogyan lehet tüzérségi támogatást hívni azon pályán ahol TOW-val felszerelt Hummerekkel kell menni? Ez az első esti pálya.
A dyslexic man walks into a bra.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.