Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 08.11.04. 10:24 #3020
konrad
Na megvan! Nagyon tetszik. Le fogom kapni, mindössze kb. 250 megát kóstál. Elég jó a fegyverek, harcjárművek és tárgyak felhozatala is. Leszedem és körbekocsikázom a szigetet!

Aszongya hogy: "Normandy 156,300 meters x 156,300 meters".
12857 levél
Válasz 08.11.04. 10:13 #3019
konrad
Ja még annyit elfelejtettem mondani/kérdezni, de látom odaírtad, hogy van hozzá egy normandiai sziget! Mert az elején elgondolkoztam: húha, a pálmafák alatt jól fognak kinézni Wintersék! De megnyugodtam. Rá is keresek mindjárt!
12857 levél
Válasz 08.11.04. 10:09 #3018
konrad
Nem mondod!!!!!!!! Honnan lehet lekapni? OFPEC, Armaholic? Hát ez nagyon zsír, meg is nézem majd, köszi az infót! (Bár most a BiA mellett nem tudom mennyi időm lesz szerkesztgetni, de úgyis jön a tél, hosszú esték, stb....)
10960 levél
Válasz 08.11.04. 09:19 #3017
Lacko
konrad, olvastad, hogy megjelent egy Normandy MOD az ArmA-hoz? Van benne ranger, 101, meg németek. Meg csomó jármű, repcsi... és egy normandiára hasonlító sziget. Ez kell neked! Ha csinálsz 101-es küldiket, akkor majd tesztelem!
12857 levél
Válasz 08.10.28. 23:06 #3016
konrad
Igen, itt is lehet szívni az AI-val, a városokban iszonyat bénák! Legalábbis sokszor az embereid azok: elakadás, tökölés, nem a kiadott parancsok szerinti végrehajtás stb. De ezek úgy gondolom egy-egy küldetés során nüansznyi problémák - jó néha bosszúsak -, de ettől függetlenül kellemesen játszható a játék!

Ellenben az ellenséges AI annyira nem rossz.
39 levél
Válasz 08.10.28. 01:40 #3015
dadario
Sziasztok! Az Operation Flashpont-hoz kepest valtozott valamit az AI az Arma-ban pl. itt is a probal bekeriteni?
12857 levél
Válasz 08.10.27. 12:51 #3014
konrad
Újabb afganisztáni merénylet, szerencsére csak könyebben sérült magyar katonával...

on
12857 levél
Válasz 08.10.11. 02:39 #3013
konrad
off

Ma este beszélgettem egyik volt kollégámmal, akit kopasz újonc hadnagyként én fogadtam - mint szü-i főnök - 98-ban híradóezrednél. Ma a srác már őrnagy(!) és jövő tavasztól az OMLT, urguzani bázisán teljesít szolgálatot, dél-afganisztánban! Jól kikérdeztem ma este: elmondta, hogy a szolnoki gyorsreag. zászlóaljnál készítik őket fel, éles lőszeres kiképzéssel, mintegy megunva a Gepárd mesterlövészpuskát (csomószor lőtt vele, jó fegyver, de már unja ). Ugyanis ezzel is lőnek. Abszolút taktikai felkészítést kapnak, ugyanis ez a déli tartomány Urguzan - ahova megy - jóval veszélyesebb, mint az északi, ahol a magyarok vannak (Baglan, remélem jól írtam). Nyelvi felkészítésben is részesülnek, valami "diro" nyelven tanulnak, hogy a helyikkel szót értsenek. Márciusban megy ki 10 hónapra, de ami a döbbenet: magyar parancsnokság alatt jenkikel fog szolgálni... Valami "szupertitkos" egység lehet ez, mert alig bírtam kihúzni belőle az infokat!

Az egység kiképzésről itt látható egy video, afgánokat képeznek ki a harci feladatokra!

on
12857 levél
Válasz 08.10.10. 10:06 #3012
konrad
Asszta...ezt még a Besenyei is megirigyelhetné... Komolyan nyomta a gyerek!
10960 levél
Válasz 08.10.10. 09:53 #3011
Lacko
Ez a csávó ez nagyon keményen repül.

Bridge acrobat
12857 levél
Válasz 08.10.08. 09:35 #3010
konrad
Hát ez aranyos történet a kicsikkel! Itt látható, hogy azért ezeknek a véres játékoknak is van "tanító" hatásuk, másnem, a közlekedést illetően! ("A járdán Lacko, a járdán!!!! )

Az ilyen ruszki állásokról: a 90-es évek elején jópár gyakorlaton megfordultam a Bakony délkeleti részén. Iszkaszentgyörgy felett, az ún. "Öt-fa" volt a híradóezredünk települési körlete. Ez tulajdonképpen egy tök sík terület a hegy tetején, néhol kisebb-nagyobb erdők szegélyezik. Az egyik ilyen kisebb erdőben szoktunk települni, amelynek a közepén egy földút vezetett a sűrűbe. Egy alkalommal elindultam oda, ahova a király is gyalog jár (soha nem szerettem a telepített tábori pottyantókat ). Mentem ezen az erdei úton (amely enyhén lejtett), egyszercsak betonos lett az erdei út. A franc mondom, hogy van ez, hogy az erdő közepén országút minőségű felület van? Megyek tovább, majd nem sokkal később már egy kisebb völgybe jutottam, majd hirtelen egy bazi nagy beton alakulótér, meg kocsi beállók vettek körül. Ahogy néztem jobban a völgy két szélét, akkor nézem, hogy furcsa bejáratok vannak "beásva", de kompletten kiépítve betonozott, vasalt ajtókkal. (Az ajtók hiányoztak). Bementem az egyik ilyen ajtón - és bár sötét volt - piszok nagy termekbe jutottam be. A falakból még kilógtak a nehézvezetékek, drótok stb., mindenhol az ún. army hulladék (konzervek, edények, híradószerelvények stb.) Ahogy végigjártam a hegy "gyomrát", akkor jöttem rá, hogy ez valami piszok nagy katonai valami lehetett.(Még a villanyoszlopok is megvannak az út mentén, igaz áram már nincs bennük). Ahogy visszamentem a táborba, megkérdeztem az idősebb tiszteket, hogy mi a szar lehet ez: hát kiderült, hogy a Fehérváron állomásozó ruszki dél hadseregcsoportnak az egyik - folyamatosan üzemelő - harcálláspontja volt, amelyből rengeteg működött a Bakonyban 91-ig. Az egyik tiszt mondta, hogy pár évvel korábban úgy elhajtott volna a fegyveres ruszki őr, mint szülészn a magzatvizet, mert szigorúan őrizték. Tavaly kirándultunk arra, ez a "ruszki-memento" még mindig ugyanúgy ott áll, igaz, egyre romosabb állapotban.
10960 levél
Válasz 08.10.08. 08:07 #3009
Lacko
Nemrég volt valamelyik oldalon (talán az englishrussia-n) pár fotó egy régi elhagyott orosz tüzérséi álásról: minden rozsdás volt és mállott a beton, de kompletten ott volt a rozsdás ágyú, meg a rozsdás lőelemképző számítógép, ami egy teljes szoba volt. És ott kommentelte valamelyik dinka orosz, hogy ez csak álca, hogy elaltassák a nyugat éberségét...
Persze a dolog igaz, csak hát nem abban a rozsdás bunkerben. Pl tegnap vért pisiltem az új BMP-3-asokkal szemben vívótt csatában (Combat Mission). Elég kemény cucc az, és mégsem tank, pedig van egy gépágyúja, mint a Bradley-nek 2-3 géppuskája, egy 100mm-et ágyúja és még AT rakétát is tud indítani.

Ami nekem az ArmA-ból hiányzik (a puskaporos levegőn kívül) az a civil élet hiánya. Azt nagyon nehéz megvalósítani. Főleg nők és gyerekek nélkül. De ahogy a képeken látszik az ArmA 2-ben lesz öregnénje meg fiatal nő is. Azt hiszem gyerek továbbra se, de az elviselhető. Csak jó lenne, ha a gyalogosok a járdán, a kocsik pedig a saját sávjukban haladnának. Úgy könnyebb lenne civil életet varázsolni.

Még nem is meséltem (vagy de?) unokaöcsémnek megígértem, hogy vezethet helikoptert számítógépen (persze anyukája megtiltotta a lövöldözést - még csak 4-5 éves). Úgyhogy beraktam neki egy LittleBird-öt és azzal repkedtünk sahrani felett. Aztán ezt megunta, mert amikor ő irányította, mindig lezuhant. De látta, hogy van lent autó és azt akarta vezetni, de amikor meglátta, hogy van traktor is, na onnantól egy órára mehettem beszélgetni, mert még a nővérét és az öccsét is lekötötte, ahogy fel-alá traktorozott Észak-Szahrani-ban. (vidéki gyerekek... ). Aztán egyszercsak odajön a nővére (6 éves), hogy nem lehetne-e inkább ejtőernyőzni. Mondtam neki, hogy ebben a játékban az is van, úgyhogy felmentünk helivel magasra, aztán eject. Nagyon örült neki, pedig szerintem azt nem is lehet irányítani, de egyből mondta, hogy "ez egy paplan ernyő"... na de a legviccesebb a földetérés után volt. Én elkezdtem rohangálni a civil bácsival az utca közepén, ahogy megszoktam, de mindhárom gyerek üvölteni kezdett, hogy "a járdán!!!!!!!!!!" Sőt a túloldalra is csak a zebrán mehettem át!
Jó volna, ha ezt az AI is tudná, akkor nem lenne gond.
12857 levél
Válasz 08.10.07. 22:31 #3008
konrad
Basszus tényleg: 2001 óta ofp-zünk, armázunk stb., de nekem eszembe nem jutott volna a vasút jelenléte/hiánya! Tök igaza van Sabarnak, de ahogy Lacko kommentjét olvasom, túl sokat nem veszítettünk a gyengécske addon szerelvényeivel!

Viszont az piszok jó ötlet, amit Lacko írtál: egy vonatszerelvény felrobbantása például nem lenne rossz. (Mondjuk pont szar időben emlegetjük ezt, amikor tegnap volt ez a vonatszerencsétlenség. Hát, sajnos nem mi tehetünk róla...)

De azért tegyétek a szívetekre a kezeteket: ugye nem rossz az a máló vakolatú rep-torony? Mintha az egykori esztergomi ruszki páncélos dandár laktanyáját látnám (85-ben katonai középiskolásként jártunk ott), mert ott is egy csomó ilyen rozzant épület volt. Ezt jól megcsinálták az arma2 grafikusai!
6448 levél
Válasz 08.10.07. 21:32 #3007
Sabar
Nahát, én is valami ilyesmire gondoltam
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.10.07. 16:04 #3006
Lacko
Volt addon OFP-hez, de elég szánalmas: ilyen doboz kocsik mentek és elég szögletesen fordultak...

Ja és adna lehetőséget vasútrobbantós küldikre.
6448 levél
Válasz 08.10.07. 16:00 #3005
Sabar
Most, hogy ezt néztem, döbbentem rá!

Hát embörök! Tudjátok mi hiányzik az ArmAbúl (meg már az OFP-ből is hiányzott)? Hát a vásút!

Vagy csak én nem emlékszem jól, és valami addonban volt? Városkában pályaudvar, ott álló szerelvények, sokat adna a "háború miatt megállt az élet" hangulathoz.

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.10.06. 15:39 #3004
konrad
Egy újabb kis ízelítő az Arma II-ből. (Néztem most néhány screent itt, hát mit ne mondjak: az orosz táj csodás a görög-katolikus templomokkal, de tetszett például a málló vakolatú rep-irányító torony is, a ruszki bázison! Jó lesz ez, szép lesz ez! ) Csak már jönne...

on
10960 levél
Válasz 08.09.29. 08:18 #3003
Lacko
FOxy, kipróbáltad az FFN-t? Én hétvégén elolvastam a readme-t és kipróbáltam a két mintaküldit. A readme nagyon igéretes, és bár az egyik részt nem értettem, de szerintem az az, ami neked szól... valami szórást állított.
A példa küldik, pedig nem túl jók, mert egyedül kell lemészárolnom egy ilyen hiper-squad-ot, amelyik tényleg bekerít és rohadtul lefogótűzet ad, tehát szórják az olmot rendesen. Illetve az egyik közben egyszercsak crash az ArmA és kidobott a windowsba...

Most még a Bay of Pigs-szel pepecselek, de aztán ránézek majd erre a MOD-ra jobban, mert úgy tűnik tényleg megváltoztatja a játékélményt. Csak hát ennek ára van, mert egy csomó script rohangál a háttérben, tehát nagy csatákat biztos nem lehet vele készíteni.
12857 levél
Válasz 08.09.23. 15:02 #3002
konrad
Egy amerikai cikk szerint mintegy 30 (+30) francia ernyős keveredett velük összetűzésbe, akik az ISAF (International Security Assist Force) alárendeltségében a "8ème Régiment Parachutiste d’Infanterie de Marine" (8th RPIMa – Airborne Infantry) katonái voltak.

A tálibokról így írnak:

"A Taliban statement entitled "New and Interesting Information on the Killing and Wounding of the French Soldiers in Surubi” claimed that hundreds of Taliban fighters using heavy and light weapons had overwhelmed a French infantry battalion of 100 men and 18 tanks (APCs?) and other military vehicles. The statement describes the infliction of “hundreds” of French casualties and the destruction of five tanks and eight other military vehicles before locals descended to loot abandoned French weapons (Sawt al-Jihad, August 22). The region in which the attack took place is considered a stronghold of Gulbuddin Hekmatyar’s Hezb-i Islami movement, which also issued a claim of responsibility for the attack (Afghan Islamic Press, August 19)."
10960 levél
Válasz 08.09.23. 12:55 #3001
Lacko
Azt olvastam, hogy ott Afganisztánban a rádiók sokszor befalcolnak a hegyek miatt és csak a műholdas telefonok működnek. Azt hittem csak a magyaroknak nincsenek ilyen cuccaik. Ne hittem volna, hogy a franciáknak se.

Meg az is furcsa, hogy tálibok ilyen sokáig harcoltak: az ő harcmodoruk a lecsapás, pusztitás, elhúzás.
12857 levél
Válasz 08.09.23. 12:37 #3000
konrad
Ja, olvastam én is. Komoly összecsapás lehetett, ha statikusan másfél óráig lövöldözték egymást. Azon gondolkodtam, vajon mit érezhettek a katonák, amikor sorra ürültek ki a tárak és tudták, hogy nincs tovább. Akárcsak egy filmben...

Egyébként az egység felelős parancsnokát most jól bevágnám a sittre, mert nem gondoskodott a beosztottjai ellátmányáról.
10960 levél
Válasz 08.09.23. 11:35 #2999
Lacko
10960 levél
Válasz 08.09.20. 14:12 #2998
Lacko
OK, most mar ertem. Nalad azert nem lehet tobbet menteni (azert szurkul el), mert Veteran-ra allitottad a jatekot. Szerintem veteranon belul is lehet allitani (a beallitasokban), hogy akkor is lehessen unlimited save.
3275 levél
Válasz 08.09.19. 21:28 #2997
FOxygene
jó akkor utoljára nekiveselkedem.
Tudom hogy kétféle SAVE van.Ez nem volt kérdés.
Ne keverjük most ide a motor mentéseit.

Nekem a shift + minuszjel + savegame cheat nem működik.
A load hatására kizárólag az 1db gyári mentést tölti vissza.
Sehogy nemkapom vissza ezt a fajta mentést,és maga a felvételi folyamat érzékelhetően is túl rövid,mintha nem működne megfelelően.
(1db mentést enged menüből aztán elszürkül,akár az ofp-ben is)





"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
6448 levél
Válasz 08.09.19. 09:44 #2996
Sabar
Igen, én is erre gondolok, és a játékosok hálája örökké üldözni fog, amiért ezt te kiküszöbölöd
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.09.19. 07:39 #2995
Lacko
Nem, nem. Hidd el nekem, hogy ArmA-ban két mentett állapotod van.

Az egyik a motor általi (saveGame, amit csak scriptből tud a mission designer kiadni) és a játékos általi, amit a menüből ment el.

Nemrég játszottam egy piszok nehéz küldivel, amiben a készítő - nem értettem, hogy miért, hiszen a játékos bármikor menthet - tett egy olyan lehetőséget, hogy rádió-paranccsal (0-0-1) lehetett még menteni (ez az a bizonyos saveGame). Na és ezt tökre ki tudtam használni. Hogy egy nagyobb szopás előtt mentettem az egyikkel, és utánna szinte találatonként mentettem a másikkal. Aztán ha belefutottam egy olyanba, hogy rossz helyen mentettem, mert éppen beesett mellém egy gránát és minden visszatöltésnél rögtön meghaltam, akkor nem volt gáz, mert a másik fajta save-et tötltöttem vissza és nem a játék legelejéről kellett kezdeni.

Sabar: amiről te beszélsz, az az, amikor nem meghalsz, hanem valami olyasmit csinálsz, ami a mission designer szerint elrontotta az egész küldetést (meghalt egy főszereplő, vagy nem értél oda időben, vagy nem öltél meg valakit időben...) és ilyenkor FAILED lesz a mission, ami azt eredményezi, hogy kezdheted előről és nem tudsz visszatölteni. Én az utóbbi időben - a ti visszajelzéseitek alapján - már úgy csinálom, hogyha ilyen van, akkor kiírom a képernyőre, hogy MISSION FAILED és várok 10 másodpercet, mielött tényleg fail lenne a küldi. Így van 10 másodperced arra, hogy Esc és LOAD.
3275 levél
Válasz 08.09.18. 21:55 #2994
FOxygene
pedig az ofp óta 1 save van küldetésenként ezért találták ki ill juttatták köznépszájhagyomány útján terjedhetővé a savegame cheat-et.

na,azért tudok ha akarok,Petőfi fordúlt egyet a sírjában
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
6448 levél
Válasz 08.09.18. 20:45 #2993
Sabar
Nekem is úgy rémlik, hogy a menüben lévő save-nek nem volt korlátja. Gubanc akkor van, amikor valamiért failed a mission, mert ilyenkor néha nem kapjuk vissza sem az autosave-et, sem a user save-et, hanem kezdhetjük elölről. Régi, tipikus ArmA probléma
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
3275 levél
Válasz 08.09.18. 19:08 #2992
FOxygene
tettem már le híd alá csak nem 3-at hídra meg 3-at is elég egyet ellépni és már lehet tenni a következőt.Kíváncsi leszek.

Rohadék módon van a küldetés megszerkesztve,véletlenül se legyen könnyű elmászni a ládákhoz,az a dzsipp kapásból átjön a hídon.

A SAVE opció 1 alkalomra szól.

a shift - savegame parancs meg nem menti el szerintem nálam,olyan mintha mentene de azt nemtudom visszatölteni...? mit csináljak amikor kimúltam
de van savagame mentésem

az ofp-nél vhogy nemvolt ilyen gond soha
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 08.09.18. 12:46 #2991
Lacko
Oké, most már tudom a küldit, de a SAVE körüli problémád még kicsit zavaros.

Híd: kirak a tiszt a humvee-ból, azonnal sprint a híd ALÁ(!!!) és lerakni 3-4db satchel-t a pilon(hídláb?)-hoz. Vigyázz, mert nem trivi a 3-4db satchel lerakása, hiszen ha lerakod az elsőt, akkor el kell távolodnod annyira, hogy a következőt lerakja és ne pedig a már lerakotatt szedje fel. (nem viccelek!).

Ha a hídlábánál elhelyezett 3-4 satchelt felrobbantod, akkor annak a hídnak le kell omlania!!! Kevesebb satcheltől nem lesz semmi baja. Ha pedig a híd felszínére teszed (mint annó az OFP-ben kellett) akkor sem lesz baja.

Lőszer: Azért nincs lőszered, mert kell a hely a sok satchelnek. Van ott egy lőszeres láda a híd körül... És onnan kell feltankolni. LAW-ot is szedjél, mert kelleni fog. Mert néhány tank átjön a hídon mielőtt a tiszt azt üvöltené a rádiódba, hogy robbantás.


Save: na ezt nem értem. Kétféle save van. Az egyik, amikor te mented el: azaz nyomsz játék közben egy Esc-t és a feljövő menüben azt nyomod, hogy save (tehát nem cheat, nem shift, hanem rendes menü). A másik a játék-motor saját save-je: ez kétféle képpen menthet: ha a mission készítőja azt gondolja, hogy ez egy jó időpont a checkpointra, akkor kiad scriptből egy saveGame parancsot, ami elmenti a játékállást (de nem menti rá a user által save-elt mentésre!) és még akkor is a motor save-el, ha kilépsz a játékból (ez persze felülírja a korábbi checkpointokat, de nem a user save-jét). A user save-je viszont mindig felülírja a korábbi user save-et. Ergó egy időben csak max kettő mentése van egy játéknak.
Visszatöltés. Ha menet közben nyomsz egy Esc-et és azt választod a menüben, hogy Load, akkor a user save-et tölti be.
Ha meghalsz (lelőnek) akkor két dolgot választhatsz: Load vagy Auto Load. A Load az a user save-et tölti be, de az Auto Load pedig a checkpointot.
Viszont ha kilépsz a játékból és újra elindítod, akkor mindig az utolsó checkpoint indul el, nem pedig a user save.
Azt nem tudom - nem próbáltam/nem emlékszem - hogy ilyenkor (ha már betöltötte a checkpointot) és akkor Esc-et nyomsz, akkor van-e Load, ami az elmentett user save-et tölti be, de nem reménykednék. Szerintem a kilépés után a user save az nem tölthető be többé.
3275 levél
Válasz 08.09.18. 11:18 #2990
FOxygene
Arma első vmelyik küldetése egy híd felrobbantása.

A fővonalon játszom szeretem a nagy offenzívákat és tömeges védekező küldetéseket ez az ARMA mtor fő ereje sztem,nem voltam még kommandózni tehát nemtudom hogy változik e a fő küldetésvonal így,biztos igen,tehát lehet neked nem is volt ilyen küldetés.

Szóval nem robban fel a híd és úgy kezdek hogy nincs töltény a tárban.
(3 híd van,középen sziget,az ellenség csak észak felé törhet ki ahol a 3.gépesített ,és tüzérséggel támogatott szakasz várja)

Külföldi fórumon is beszélnek a problémárol.

Amint végigjátszom,megnézem ezt a mod-ot,csak az érdekel hogy hol állítja az aiming accuracy-t.


A cheat-es SAVEGAME opció nem működik nálam,látszólag elmenti de betölteni csak a gyárilag felajánlott 1 mentési helyet tölti vissza.
Még akkor is hogyha ABORT-al kilépek,akkor elmenti,de a load hatására az 1-etlen alkalomra szóló SAVE opció mentését tölti vissza.

A kérdésem hogy veszitek fel az állást és töltitek vissza akárhányszor.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 08.09.18. 10:33 #2989
Lacko
Foxy, én nagyon szívesen segítenék neked, de ebből egy szótsem értek.

Milyen küldiről beszélsz??? Milyen híd? Hogyan akartad felrobbantani?
Milyan mentésről meg shift-ről beszélsz?

Nogova: csak azért ez a neve, mert a srác egy kampányt akar csinálni, amiben nogova-i (onnan valósi) zsoldosok lennének Sahrani-ban.
3275 levél
Válasz 08.09.17. 18:29 #2988
FOxygene
ja ez egy nogovás különálló mod,nemhiszem hogy lecseréli a fő config fájlt,biztos lehet ezekszerint katonánként állítani a célzási képességet.

nemtudom hogy ezt a küldetés fájlban(?!) teszi e majd meg vagy a karakter configjában de nemhiszem hogy a globális nagy config.bin-t cseréli le

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 08.09.17. 18:19 #2987
FOxygene
kösz lackó azonnal töltöm,de jelenleg egyéb hajhullató gondjaim is vannak.

az idegtől remegve betűzöm:

N E M R O B B A N F E L A H Í D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

A savegame meg megvan őrülve,soha nemtölti be a felvett(shift-) állást,oké akkor kiléptem abort-al és felvette automatice,betöltéskor mégis az 1-etlen engedélyezett mentést tölti vissza

ezzel a híd-dal xopok már több órája nem a bénaságból de nemrobban fel,már nincs élő a híd ezenoldalán ,fent a 3-as szakasz várja a nagy összecsapást ami nemjön mert a híd nemrobban fel a küldetés nemlép tovább.

És lőszer nélkül kezdem a pályát,ami ugye ismétcsdak teljesen reális.

Drukkolok a codemastersnak.

Ez a mod mért nogova-s?
Tartalmaz nogova map-ot is?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 08.09.17. 08:45 #2986
Lacko
FFN modról még:
http://www.youtube.com/watch?v=Jx5Eklq3qgY

Nyilván csodákra nem képes, de azért más. Pl ezen az éjszakain látszik, hogy továbbra is bénáznak 1m-re egymástól. Viszont az is látszik, hogy nem egyet-egyet lőnek és minden lövés talál, hanem rendesen sorozgatnak...
Ja és van sebesülés: ott a földön az egyik fickó vinnyog és rángatózik (tehát nem az van, hogy fekszik és lő tovább). Meg állítólag van benne fogoly. Szóval néha megadják magukat.

http://www.youtube.com/watch?v=J43h6baxhcE

Vicces, hogy használnak ködöt, meg puskagránátot, de ha ezzel is olyan pontosan lőnek, akkor nem adok sok esélyt a MOD-nak...
10960 levél
Válasz 08.09.17. 08:13 #2985
Lacko
Sabar: köszi, hogy időt szánsz a szinkronra. Főleg, hogy neked olyan piszok sok szöveget adtam.
Még egy kicsit a kamásliról: de a tiéd is homokszínű, nem pedig zöld, igaz?

konrad: átküldtem a te szövegeidet újra gmailen.

Foxy: találtam egy érdekes MOD-ot (mielőtt nagyon belevágsz a sajátodba), ami részben azt csinálja, amit akarsz. Szóval pontatlanabb fegyverek, az AI ad fedező/lefogó tüzet... stb. Illetve összevadászot pár olyan fegyvert/járművet, ami kell neki, de nem ez a lényeg, hanem - szerintem az - hogy picit megváltoztassa a játékmenetet (ahogy te is készülsz...)
Az a neve, hogy FFN (Fight For Nogova). Esetleg nézz rá.
6448 levél
Válasz 08.09.16. 21:33 #2984
Sabar
A megfelelő topikba írtam pár szót az airsoftról, hogy ne itt offoljunk
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.09.16. 16:25 #2983
konrad
"Nézem a mai utcánkfia gyerekeket és nagyon punnyadtak mihozzánk képest,mi még erdőn mezőn valódi közösségként bandaként játszottunk ők már picit elmagányosodva PC-n harcolnak."

Mi is így voltunk! Amikor vidékre lementünk a rokonokhoz "búcsúba", mindig puskát/pisztolyt kértünk az unokatesóimmal, és állandóan cowboyosdit vagy katonásdit játszottunk. Csúsztunk másztunk az erdőben, ligetekben, mindenhol. Állat volt...
3275 levél
Válasz 08.09.16. 15:02 #2982
FOxygene
pedig tudom hogy mit jelent az AI betűszó,hosszú idő alatt rdeukálódott kopott le bennem hála a játékoknak(ahol nem is lehet másmilyen az intelligencia csak mesterséges) hamisan az "intelligencia" megfelelőjévé.

szintén nagy coop párti voltam egész játékos "pályafutásom" alatt,legnagyobb élmény a Heretic-1,duke volt majd később az AVP-1-et még mielőtt NET-em lett volna és multi patch,józan paraszti ésszel simán átneveztem/bemásoltam a multis pályák helyére a single mapokat,igaz egymás fején jelentünk meg az 1 spawnpoint miatt de hatalmas élmény volt csoportban menni a gép ellen.

egyik nap rákerestem végre erre az airsoft dologra,nem tudtam elképzelni hogy zajlik ,ez ugyanaz mint amit gyerekként a bucsus kattogó műanyag és patronos géppisztollyal műveltünk,tehát már régóta létezik ez a dolog csak most kiforrottabb lett.nálunk 30-ig kellett számolni akit eltaláltak
a csapatból (nemlőttünk ki semmit szájjal adtuk a hangot ,aki előbb lőtt az talált

Nézem a mai utcánkfia gyerekeket és nagyon punnyadtak mihozzánk képest,mi még erdőn mezőn valódi közösségként bandaként játszottunk ők már picit elmagányosodva PC-n harcolnak.

Ami nagyon nemtetszik az a halk fegyverhangok,bivaly erősítő nélkül
neki sem állnék airsoftolni mert nevetségesek a kis kattogások.

még nemsikerült rájönnöm miből van a lövedék,feltételezem nem műanyag,
vmi természetes granulátum lehet,gondolom otthon készíthető egy "tésztakészítő"-re hasonlító gépszerűséggel.

Sabar nektek is sikerűlt egy extrém történelmi bevetést választani a 100m magas sziklákkal(asszem ez az)
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
12857 levél
Válasz 08.09.16. 13:42 #2981
konrad
Olcsóbb, mint a fotózás? Ez érdekes, én azt hittem, hogy egy egész vagyonba kerül a srácok felszerelése: puskák, egyenruha, bakancs, sisak, kütyük stb. Gondolom fegyelmezett társasággal jó ezt csinálni, nem ilyen kajlákodó csapattal. Én élvezném, az biztos, főleg, ha én lennék a pk!
6448 levél
Válasz 08.09.16. 12:50 #2980
Sabar
Hát olcsóbb hobbi, mint a fényképezés, nekem elhiheted És nem utolsó élmény, ha olyan játékosokkal kerülsz össze, akik a katonai oldalát is élvezik.

Egyébként be kell valljam nektek, nemrég újra raktam a gépet, és fel sem került az ArmA Majd ha meglesz az új Lacko féle kampány, felkerül újra.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.09.16. 12:41 #2979
konrad
Faszák ezek a képek Sabar! Irigylem ezeket az airsoftosokat, egyszer én is kipróbálnám. A 101-esek pedig tényleg faszán néznek ki.

Lacko! A szövegek kellenének nekem is, mert én meg elkevertem őket! Kössz.
10960 levél
Válasz 08.09.16. 12:29 #2978
Lacko
Azért óvatosan! Egyszer beakadt az a rengeteg kapocs az oldalán (amivel összefűzöd) a mozgólépcső díszperemébe leszálláskor és totál fennakadtam. Mögöttem meg tornyosult a tömeg. Elég balasetveszélyes szitu volt, de megmozdulni se tudtam. Végül kitéptem magam, de persze a csatok elgörbültek. Aztán visszagörbítettem, de azért azóta neccesek...
6448 levél
Válasz 08.09.16. 12:23 #2977
Sabar
Utángyártott "Miltec" másolat Viszont nagyon jól néz ki. De nem is rossz ötlet, ha marad a locspocs, rendszeresítem
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.09.16. 12:08 #2976
Lacko
A kamáslid honnan van? És milyen? Nekem is van egy. Én a nagyapámtól örököltem, aki valahogy csencselte. Én eléggé extrovertált, hiperaktív gyerek lehettem - ezt akkoriban még nem így hívták, hanem "rossz"-nak - és én hordtam is ezeket a kamáslikat, nem kis megrökönyödést okozva pl a metrón...
6448 levél
Válasz 08.09.16. 11:49 #2975
Sabar
Off: valószínüleg az előbbi, sosem hallottam volna, hogy a 101st máshova tartozna. A 173-asról pár napja olvastam, gondoltam, hogy ma már több csapat van, de azért új infó volt. Most nézem: nem csodálom, hogy kevésbé ismertek, szegényeket egy csomószor feloszlatták és újraaktiválták, de akkor is többnyire egy nagyobb csoport részeként. Külön nem is emlegették, pedig ők is ott voltak a dolgok közepében. Katt!

Voltunk múlt hétvégén airsoftozni, felelevenítettük Point du Hoc eseményeit. Volt egy csapat, akik amellett, hogy a 101-esek részét vállalták, egyébként is mindig a 101-eseket "játszák" és maximálisan törekednek a korhűségre. Néhány kép a szervezőktől, nekik is tetszhettek a "101-esek": Katt!
Én magam a 2. Ranger zászlóalj dicső őrmestereként tetszelegtem , de a sisakon és a kamáslin kívül más nem sikerült túl autentikusra.

On: Lacko, lassan ráállunk az új rendszerre (ovi és suli mix), és tudok úgy ülni gép elé, hogy ne kelljen ugrálnom. Akkor újra nekiesek a szövegeknek a progival, amit adtál.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.09.16. 11:34 #2974
konrad
Szerintem ez marhaság. E szerint isa szárazföldhöz tartozik, annak ellenére hogy hivatalosan ott van a nevük mellett az "Air Assault". Az elképzelhető, hogy egy-egy hadműveletben, bizonyos egységeit légi parancsnokság alá helyezik - ahogy az adott operáció megkívánja -, de az alapvető hadrendi felosztásban a US Army alakulatteste. Ugyanis az ernyősök légiszállítású infantryk, azaz "mezei" lövészek.
10960 levél
Válasz 08.09.16. 10:39 #2973
Lacko
OFF: de hát itt szokott megfordulni Konrad a 101-esek hű tisztelője. Szóval tegnap olvasgattam a regiment c. magazint és egy mai ernyősökről szóló cikk megdöbbentett. Azt állította, hogy a szárazföldi hadseregnek (Army) csak két ejtőernyős magasabb egysége van: a 82-esek (All Americans) és egy számomra tök ismeretlen: 173. légidesszant dandár-harccsoport (Skysoldiers). És említést sem tesz a 101-ről. A dolog pikantériája, hogy egy lappal arrébb ott egy cikk az első iraki háborúról, ahol persze ott vannak a 101-esek is. Namostan akkor mi van? Ennyire idióta a cikkíró, vagy a 101-es nem az Army hanem mondjuk a légierőhöz tartozik. Vagy mi van???
10960 levél
Válasz 08.09.16. 07:45 #2972
Lacko
Egy éve volt kb, hogy az összes magyar gamer oldalon volt hirdetés, hogy angliába keresnek programozókat játékfejlesztésre. Na ez volt az új OFP2... Szóval még időt se nagyon hagytak rá. A Marek testvérek már 97 óta farigcsálják azt a motort. És tényleg sokszor bugos meg minden, de hát olyan úton járnak, ahol előttük senki. És elég nagy előnyük van.

"emberi AI" DE HÁT ILYEN NINCSEN IS! legfeljebb HI (human intelligence)

Van olyan, hogy ArmA meg OFP multi - bár még sajnos nekem sem adatott meg ez a csoda, de sokat olvastam róla. Egyrészt ugye nem feltétlenül kell sok ember, mert egy-egy ember elvezet egy 8-12 fős rajt, akkor már pár emberrel érdekes csatákat lehet összehozni. Másrészt - ha valaha lesz lehetőségem multiban ArmA-zni, én mindenképpen a Coop-ot próbálnám ki. Mert ugye a legidegesítőbb a saját embereim AI-jének bénasága. Ha mondjuk a Perpetuában az első Ixeli csatát úgy játszhatnám, hogy a 10 emberem közül az egyik konrad, akkor azért az nagyon feldobná az egészet.
3275 levél
Válasz 08.09.15. 19:46 #2971
FOxygene
Ja,így már csöppet más a helyzet,az életbe nem csinálnak ilyen engine-t mint a bohémiások,legalábbis elsőre kötve hiszem hogy összejön nekik.

Ha mégis akkor nagyon profik,most mégjobban kíváncsi leszek az eredményre,a leckét feladták nekik.

Örülnek ha megmozgatnak egy ilyen szintű tájat és AI-t egyszerre nemhogy még turbozzák is.

Kicsit kuncogok is rajtuk hogy ezek nemtudják mibe vágtak bele,akárhogy is nézek körbe a game étlapon még most sincs ekkora szabadságfokot adó játék.

Sokáig nem ültem a gép elé játszani abszolute nemtudom mik a trendek,ám rendszeresen rámjön évenként vmi ideiglenes késztetés,a napokban töltődtem fel a dome-ról infoval(pl a valve zombihent-je+bioshock,crysis ami megfogott)+néha öcsém multi battlefield2 őrületét volt alkalmam megnézni,nem piskóta,gyönyörű,de egyre csak hajtogattam neki hogy "kicsi" "szűk" az egész,kis helyen iszonyat pörgős csaták,mindíg mindenhol van vki.Az emberi tényező miatt kap realitást és a szükössége zártsága miatt ugyanannyit el is veszít belőle.

Én a 1942-vel nyomultam 2szer a net-en,régóta játszhatnék net-en de vhogy nemvitt rá soha éveken át az inger,atán kipróbáltam,és hát igen,ez az élmény javából,a csendesóceáni szigeteken emberek ellen még az öreg bf-el is szenzációs élmény,nagyon zilált pörgött idegállapotban kel fel az ember a gép elől és kell vagy pár perc amíg visszatöltődik a jelen-világ.

Most hogy ARMA-ztam párat ismét ráébredtem hogy a taktikázós madárcsicsergős ofp az én gammám.

De nem is érdemes nem is lehet összevetni a tágas levegős óriási OFP-t egy multis játékkal amiben az emberi AI a fő varázs.

Nemtudom léteznek e ARMA-s multis harcok biztos sok ember szükségeltetik hogy zajlós legyen,a szokásos lomha mozdulatok sem igen tesznek jót egy multis játéknak.meg ide tapasztalt játékosok felnőtt emberek kellenek akik tudnak várni parancsot fogadni türelmesek stb szóval nem a Bf2-be becsatlakozó boldog boldogtalan 10 éves közelharchősök.Ezért godolom
nemnagyon elterjedt az ARMA multija.A lehetőségekből is megárt a sok.

Már keresem az karakter animációk gyorsítását,és ha jóllátom van végre célzási skill,átírtam a configot még nemtudom hogy hatásos e.
Nyápic-ság vagy sem de engem ne találjanak el km-ről AK-val elsőre.

sztetek ha beneveznék egy magonként a 3Ghz-et el nem érő core2duo-ra a mostani tuningolt 3Ghz-es p4-ről akkor lassulna a játék?Úgytudom nemhasználják a játékok csak az egyik processzor magot,kivétel a most készültek mint Crysis.Az ARMA2 ha van eszük akkor c2duo-s lesz.

Teljesen jól fut ezen a gépen minden még,persze tudni kell megválni a fullos árnyékoktól,a postprocess dolgok HIGH-on meg kimondottan rondítják az ARMA-t(homályos kép)

Van egy oldal a net-en ahol "minden" játéknak elmagyarázzák a buherálható configját gyönyörűen lehet optimalizálni,Oblivion szépen ment egy 2400-as AMD-n 6600GT-vel 1GB ram-mal,ilyemsikre hívták fel a figyelmet mint pl a terepen lévő fű objektum egy butított vertex számúra való lecserélése ill pl a FA modellek variációinak csökkentése a tájon,kevesebb modellt tölt be,észrevehetetlen a látványbeli eltérés játék közben stb..ARMA-s graf állítgatásokat nem néztem át,nincs is szükségem rá tökéletesen megy.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.