Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
6448 levél
Válasz 07.11.05. 12:27 #2370
Sabar
Off
De mivel kapták el a BMP-t? Vissza se lőtt. Azt láttam, hogy a gyereket leszedték a toronyból, de a másik nem is próbált csinálni valamit (mondjuk lehet, hogy én se tudtam volna...).

Ha nem ülnek kint, lehet, hogy csak akkor ment volna az RPG.
On
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.11.05. 11:01 #2369
konrad
Értem, csak nálam semmi nem jön a Revolution után. A No Power nevezetű missiont nem is próbáltam, hiszen a Victoryt önálló küldiként teszteltem! (Azért furcsáltam a címet, mert nem emlékeztem rá)
10961 levél
Válasz 07.11.05. 10:20 #2368
Lacko
Megnéztem a PBO filet és elvileg szépen kellene jönni egymás után a küldiknek: Revolution --> No Power --> Victory...
10961 levél
Válasz 07.11.05. 10:14 #2367
Lacko
Hmmm... Nem tudom. Meg fogom nézni.

A Happy Revolution után még előbb kellene, hogy jöjjön a No Power!
12857 levél
Válasz 07.11.05. 10:07 #2366
konrad
A verziószám stimmel, v0.301. Akkor az miért lehetséges, hogy a Happy Revolution küldit endmission-nel átlépném, de nem utána nem jön a Victory mission?
10961 levél
Válasz 07.11.05. 09:59 #2365
Lacko
Várj, már a jó van nálad!

Azt írtam abban a hsz-ben, hogy: "Ha október 21 előtti, akkor rosszat szedtél le.". Azaz ha okt 21-ei a dátum, akkor az már a jó!!!
10961 levél
Válasz 07.11.05. 09:57 #2364
Lacko
Őőőőőő. És a readmeben (vagy még inkább a játékban az overview képen) mennyi a verziószám? v0.301?
12857 levél
Válasz 07.11.05. 09:43 #2363
konrad
Sokszor letöltöttem Lacko a kampányt, de mindannyiszor október 21-ei pbo jött le. Ha megírnád, hogy mi az a cache, amiből kitörölhetném a régit, megköszönném!
207 levél
Válasz 07.10.31. 18:38 #2362
Feró Flex
ez nagyon kemény egy kicsit felkavart...a háború nem szép dolog.
12857 levél
Válasz 07.10.30. 22:10 #2361
konrad
off
Egyébként maga a felvétel nagyon goromba. Szerencsétlen ruszki konvojt nagyon hazavágták. Én nem is értem a csecseneket, hogy a lőszerpazarlás helyett, miért nem rpg-vel küldték meg a bmp-t. A Kamaz és szerencsétlen személyzete viszont nagyon megkapta: az orosz kiskatonákat sajnáltam... De hát ez az orosz "Vietnam"és én a csecseneknek szorítok! (Ajánlom figyelmedbe Anna Politovszkaja: A második csecsen háború c. könyvét. Az orosz újságírónőt, többek között e könyve miatt is gyilkolták meg Moszkvában, 2006. őszén...) Tanulságos és elszomorító könyv...
on
12857 levél
Válasz 07.10.30. 21:55 #2360
konrad
Köszi, de legközelebb linkeld be légyszíves!
21 levél
Válasz 07.10.30. 18:01 #2359
JimmyJoe
Egy kis OFF:
Egy kis kedvcsináló a küldetésgeneráláshoz, s hogy lássátok milyen is egy valódi "mindent bele" tűzharc.
Csecsen gerillák rajtaütése egy orosz katonai konvojon: http://www.liveleak.com/view?i=0ecbf3c3a7
12857 levél
Válasz 07.10.30. 09:39 #2358
konrad
No, akkor megpróbálom többször leszedegetni, hátha a legújabb verziód jön le. Kíváncsi vagyok erre az ágyús-utánpótlásos dologra! Egyébként a beszámolómban elfelejtettem írni, hogy (talán) nemcsak azért nem tudtam befejezni a Victory-t, mert az első feladat nem pipálódott ki, hanem azért is, mert miután felrobbantottam a us embassy mögött lévő m113-at, kifagyott a progi! Erről ha jól emlékszem múltkor mintha írtál volna valamit...
10961 levél
Válasz 07.10.30. 07:17 #2357
Lacko
Ugyan az a link. Nincsen újabb. Ki kell törölnöd a cached, vagy sokszor letölteni. Azt hiszem előbb-utóbb megunja és leszedni azt, ami a szerveren van. Illetve van még valami trükk de nem tudom pontosan (valaki esetleg?), hogy úgy klikkelsz a linkre, hogy közben lenyomva tartod a shiftet vagy a Ctrl-t.
12857 levél
Válasz 07.10.29. 19:05 #2356
konrad
Tényleg!!! "Hatezredes" lettél, gratula!
12857 levél
Válasz 07.10.29. 19:03 #2355
konrad
Igen, megnéztem a pbo-t, szeptember 24-ei. Akkor most hol találom meg a jót? Adj légyszíves egy új linket!
20333 levél
Válasz 07.10.29. 18:31 #2354
Z-Master
Felteszed az International 1.05-öt majd rá az 1.08-at és tádám > englished van.
21 levél
Válasz 07.10.29. 11:48 #2353
JimmyJoe
Na mégiscsak tudtam valamit "mahinálni":
Letöltöttem a NET-ről az editplus nevű programot.
Az editplussal megnyitottam az ArmA\dta\bin.pbo-t
Itt CTRL H-val megkerestem és átjavítottam minden "czech" feliratot "english"-re, majd elmentettem.
Most félig meddig angol a játék.
21 levél
Válasz 07.10.29. 09:41 #2352
JimmyJoe
Cseh nyelvű az Armed Assaultom és nem tudom átállítani...szívás...
10961 levél
Válasz 07.10.29. 09:26 #2351
Lacko
OFF: arohadt! Most vettem csak észre, hogy a 6000. hozzászólásom volt ez az előző a QG-ről...
10961 levél
Válasz 07.10.29. 07:17 #2350
Lacko
Nézd meg a pbo dátumát. Abból kiderül, hogy mikori... Ha október 21 előtti, akkor rosszat szedtél le. (Tudod a böngészők elmentik a régi letöltéseket (ezt hívják cache-nek) és ha újra ugyan azt szeded le, akkor nem igazából szedi le, hanem a saját gépedről.)

Más: Queens Gambit. Megjött végre a csomag és fel is raktam rögtön. Két kampány van rajta, az egyiket a BIS csinálta, a másikat egy különálló cég. A BIS-est is kipróbáltam, de csak elkezdtem, az nem nyűgözött le (el kell foglalni Rahmandi-t). A másiknak jó a sztorija meg minden, de nálam tök sok furcsaságot produkál: introknál nem oda mutat a kamera, ahova kellene, illetve néhány küldi közben végzetesen lelassul a játék (van, hogy nem is a 3D-s nézetben, hanem még a legelején a briefing alatt) és aztán egyszercsak reseteli a gépet. Elég csúnya. Meg más furcsaságai is vannak.

Azért nem bánom, hogy megvettem, mert elég jó kis forradalmárok vannak benne: nem papucsosok, hanem surciban vannak és ilyen militáns ruhákban vannak (vannak keleti partizánok, meg nyugati zsoldosok...) Van két civil géppuskás járgány. Meg még öltönyös fickó. Sajnos nő nincs továbbra sem.
Az új sziget nem egy nagy durranás (kicsi) és főleg multihoz való.
Van még egy új sziget (ami igazából egy átdolgozott Sahrani), ami úgy hírdeti magát, hogy United Sahrani, azaz mindkét részén déli uralom van. Kár, hogy ez nem igaz, mert minden komcsi plakát és felirat megmaradt északon... Pedig a mostani kampányomhoz nagyon kellene egy komcsitlanított Észak, mert én ez még azelőtt játszódik, hogy kettészakadt volna.
12857 levél
Válasz 07.10.28. 18:58 #2349
konrad
Igazán nincs mit!

Ellenben letöltöttem a kampányod frissítését, de ebben a Happy revolution Day volt az utolsó mission, ez a mostani nem szerepelt benne, nem tudom miért. Pedig nem ment az Arma, amikor kicsomagoltam az update változatot, így sajnos nem tudtam újból a Victory küldi ágyús részét leellenőrizni...

Tipp?
10961 levél
Válasz 07.10.27. 07:57 #2348
Lacko
Köszönöm konrad a részletes élménybeszámolót!

Először is ajánlom, hogy a kampányban újra nyomd le, ha van időd. Sok mindent javítottam rajta. Pl egyáltalán nem értem azt a tüzéres dolgot az elején.

1., A szorosban lévő három őrnek elvileg tényleg jó lenne valami építmény, de nem akarom azt a látszatot kelteni, hogy errefele is védekeznek. Elvben erről nem várnak támadást. Ez a három csak a lövöldözés miatt vett fel tüzelőállást, de védelmi építmények nincsenek.
2., A városban nem merek semmit se berakni (építmény), mert így is nagyon sok akadály van benne (emlékezz csak a Last Tango-ra) és az AI-t csúnyán megakasztja az ilyen. Pl most elég jól közlekednek a védő M113-asok, amit nem szívesen rontanék el. Viszont abban igazad lehet, hogy a város elé (Bagangotól délre) tehetnék pár támpontot és szögesdrótot, mert onnan éri a várost a fő támadás. Csak az van, hogy nálam ez a rész egy picit már szaggat és nem tudom, mi lesz ha még beteszek objekteket, de kipróbálom, mert nagyon jó ötlet. Ráadásul ez lelassítaná a forradalmárokat és nemfoglalnák el a villanytelepet az orrom elől...
3., A városi csatát folyamatos RACS és forradalmár termelés okozza, de elvileg csak akkor termel új egységeket, ha valamelyik fél lecsökken 30 alá. A hullákat pedig percenként törlöm, hogy ne szaggasson. (persze csak azokat törlöm, amiket script generált. Akiket az editorban én raktam le, azok ott maradnak (tőlük lehet fegyvereket szerezni)
4., Ha nagyobbat kerülsz, akkor az egyik faluban délen álldogál egy elhagyott ambulance, amivel gyógyíthatod magad...
5., Néhány jármű nincs lockolva, de azért van egy-kettő, amit nem akartam nyitva hagyni. Pl a helit... Azt elhiszem, hogy annak örültél volna!
12857 levél
Válasz 07.10.26. 21:39 #2347
konrad
Most olvasom vissza a pár napja feltett kérdéseidet Lacko a Victoryval kapcsolatban! Válaszolok rájuk.

1., Érthető-e, hogy mit kell csinálni és mi történik, miért?

Érthető, a feladatok is egyértelműnek tűnnek, bár én elszúrtam ugye, amikor nem hívtam a battery HQ-ra a támogatást és a rádió is eltűnt.

2., Elfoglalják-e rendesen az ágyukat a segítségül hívott tüzérek?
(működik-e rendesen a tüzérségi támogatás)

Ld. fenti válasz!

3., Nem szaggat-e brutálisan Bagango ostroma?

Nálam nem szaggatott, bár az tény, hogy rengeteg AI-t meg kell mozdítania a gépnek. Nálam simán futott. (3,2 p4, 1 g ram, 7600 gs 512 mb)

4., Nem-e túl nehéz Bagango ostroma?

A villamos telep és a város bevezető szakasza közötti harc nem egy sétagalopp - különösen amikor egy m113 jön a védők támogatására - de a forradalmár AI szépen veszi fel a harcot. (Pld. ezt az m113-at, az orrom előtt gyönyörűen eliminálták kézigránátokkal.) Bent a városban pedig szépen el lehet lavírozni a bokrok és kerítések takarásában. Szóval játszható, még súlyos sebesülten is, lásd alábbi kommentem.

5., Nem-e túl könnyű Banagno ostroma?

No, ezt azért nem állítanám

Ellenben a battery HQ után, ahol a sziklás átjáróban posztolnak a racsosok, oda tennék valami védművet, homokfalat vagy sorompót, mert szerintem hülyén néznek ki a nagy "semmibe" posztoló katonák. Ezt javaslom a városban is, hiszen a tárgyak hiányában nem volt az az érzésem, hogy mekkora bazi nagy erő van itt.
12857 levél
Válasz 07.10.26. 15:48 #2346
konrad
No, akkor egy kis VICTORY feedback! Múltkor ugye a baterry camp elfoglalásánál hagytam abba a történetet: vártam öt percet, de nem kaptam erősítést a táborba, így folytattam az utamat Bagango felé, ahol először az elektromos telepet, a telefonközpontot, majd a us nagykövetséget kellett bevenni.

Amint megindultunk az úton, néhány racs katonával meggyűlt a bajunk, de a sziklák fedezékéből, ill. azokat megkerülve elnémítottam őket, így a szorost elérve objective complete. Folytatva a város felé az utat, már szórványos lövöldözést hallottunk, amikor tőlem balra egy racs katonát láttam az útkereszteződésben: egy lövéssel leterítettem. Eljutottunk a szélső házakig, itt is leszedtem egy katonát. Mivel az elektromos telep pont szembe volt velünk, ezért a tőlünk kissé balra lévő
facsoportot közelítettük meg, ahonnan már láthattuk a balról támadó forradalmárokat és a város felől érkező ellenséget. Iszonyú nagy tűzharc kerekedett, folyamatosan kellett tüzelni, mert minden oldalról csakúgy özönlött a racs. Az utat nagyon jól belőttük, aminek egy hulladomb lett az eredménye. Közben kisebb sebesülést összeszedtem és bár tovább özönlött az ellenség Bagango felől, továbbkúsztunk az elektromos telep felé. Közben a forradalmárok egy része már elérte a város bejáratát, lövések záporoztak mindenfelől. Végre elértem a telepet, ahol hátulról még leszedtem egy racs katonát, de időközben egy lövés ért, súlyosan megsebesültem, csak kúszni tudtam. Na mondom, óriási lesz kígyó módjára megvívni a revolutiont! Nem tudtam mit csinálni, kúszvamászva a város felé vettem az irányt. A városba vezető útról újabb racs katonák rontottak ki, ha nehezen is, de végeztem velük. Úgy terveztem, hogy a nagy épület és az előtte lévő bokorsor között kúszok be: jól is tettem, mert az épület előtti úton csak úgy özönlöttek a racsosok. A bokor fedezékéből néha néha kilőttem, így sikerült végeznem néhány támadóval.

Nekem azonban az épület belső udvarán volt "dolgom", hiszen ott volt a telefonközpont és racs HQ. Igenám, de a boltíves kapubejárónál egy m113-as állta utamat. Na fasza, itt hogy megyek át? Akkor eszembejutott, hogy a baterry HQ-n felszereltem magamat M203-as gránátokkal, így azokat tudtam használni. Két gránátot közvetlen közelről ráküldtem a könnyűpáncélosra, majd jött a csipogás és a kiugráló személyzetet könnyűszerrel leszedtem. Már csak be kellett kúsznom az udvarra, de itt újabb meglepetések értek, hiszen a sarkokban megbúvó racsosok kilőttek. Load, majd most már óvatosabban de sikerült a bentieket leszednem. Szarrá sebesülve odakúsztam a hullákhoz és MP5-ösre váltva folytattam a harcot. Az volt a terv, hogy továbbra is a bokrok fedezékében, sunyi módon tüzelek az óvatlan racsosokra. Ez be is jött, mert megkerülve az épületet, eljutottam a us nagykövetségre vezető utcához, ahol szemből érkező racsosokat leszedegettem. Ám amint a zebrán át akartam kúszni, valahonnan folyamatosan leszedtek... Már kurvára idegesített, hogy honnan, így megvártam a záróintrót, hogy rámegy-e a kamera arra, aki kilőtt. Ráment: a kis genya a nagykövetség udvarán álló őrtoronyból, a fák takarásából tüzel. Így balra megkerülve a nagykövetséget, végre eljutottam a romos kerítéshez. Nagy örömömre megláttam egy ambulance m113-at, de mielőtt odakúszhattam volna, még fedezékből leszedtem néhány, pont az orrom előtt elrohanó racsost. Miután "meggyógyítottam" magamat, odarohantam a sarokban lévő géppuskához és azzal aprítottam az udvarban megjelenő ellenséget. A fák takarásában, pont szembe volt velem az őrtorony és bár nem láttam tisztán a csávót, de kapott néhány golyót és csak egy foltot láttam eldőlni. Még arra is maradt idő, hogy kirohanjak a túlsó utcára, ahol az ott posztoló m113 kapott egy "csomagot", majd szépen füstölögve felrobbant.

A küldetésnek azonban nem akart vége lenni, gyanítom, hogy az első feladat kipipálódásának hiánya miatt, bár a többi feladatott teljesítettem. Érdekes volt, hogy a harc folyamán lelőtt racsosok egy része "eltűnt", gondolom vmilyen szkript eredményeképpen. Nehéz és anyázós küldi, mert sokszor kellett load-olnom, de élveztem, mert jó kis városi harcos történet. Sajnáltam, hogy a járművek unlock alatt voltak, a nagy épület udvarán található kis helit szívesen elkötöttem volna...
A AI pompásan viselkedett mint a racs részéről, mint a forradalmárok részéről: lüktető volt a harc, ellenlökés-támadás, ellenlökés-támadás, szóval tetszett. Ajánlom mindenkinek kipróbálásra.

Lacko, várom a folytatást! Jó hétvégét bajtársak!
12857 levél
Válasz 07.10.25. 14:44 #2345
konrad
off Köszönöm szépen Sabar! A mottód nagyon találó! on
6448 levél
Válasz 07.10.25. 14:43 #2344
Sabar
Off
Boldog szülinapot Konrad! Ne feledd: "A ránc a nők arcán a kort jelenti, a férfiakén a karriert."
On
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.10.25. 14:17 #2343
konrad
Arra emlékszem, hogy beszéltünk erről, de azt hiszem, akkor nem hangzott el a csak egy marker használata és a colorBlue sem. Mindenesetre akkor nem használok két markert ahogy tanácsolod!
10961 levél
Válasz 07.10.25. 08:47 #2342
Lacko
Na kezd derengeni, hogy ezt mi már egyszer megbeszéltük, de úgy látszik akkor is félre értettük egymást:

Tehát ne használj két markert, amiből az egyik empty. Legyen csak egyetlen egy marker, aminek a neve pl "x1" és ez piros. Aztán, amikor elfoglaltátok, akkor azzal az egyetlen sorral, amit lentebb írtam, átállítod kékre. Semmi szükség a plusz markerre, amit az init-ben emptyre állítasz.

Ha érdekel, hogy miér nem kell az, akkor elmondom, hogy a markert nem tudod egyszerűen emptyről hálós területre állítani. Egy utasítással max kis zászlócskára, vagy pontra, vagy nyilras tudod állítani, de nem ilyen terület lefedőre. DE erre nincs is szükséged! Egyetlen egy terület lefedő markert használj, amit SOHA ne állíts emptyre, hanem csak a színét változtasd meg.
12857 levél
Válasz 07.10.24. 19:28 #2341
konrad
Ó, köszönöm a jókívánságot Lacko!

Marker: az addig rendben van, hogy a markert elnevezem és beírom a "colorBlue"-t, de nekem az a bajom, hogy ugye utána oda van írva, hogy hidden (az init.sqs-be), ám amikor a trigger aktiválná azt az sqs-t, amiben empty van (tehát hogy előjöjjön a kék és a piros legyen elrejtődjön), akkor ez nem hajtódik végre. (Ú de szép szavak - elrejtődjön, hajtódik )

Szóval ezt kellene kibogarásznom.
10961 levél
Válasz 07.10.24. 16:27 #2340
Lacko
off
Ajajajjj! Tökre megértelek. Mostanában én is ilyeneken gondolkodom, hogy régen mennyire nem éreztem ha elsuhant egy-két év, most meg rohadtul...
De amúgy persze BOLDOK SZÜLINAPOT!!!
ON

A térképjel átszinezés nagyon egyszerű. Ha a markernek az a neve (neve! nem a felirata), hogy x1, akkor:
"x1" setMarkerColor "ColorBlue"
12857 levél
Válasz 07.10.24. 16:15 #2339
konrad
Hu, ez érdekes amit írtál! Én nem tapasztaltam ilyet, hogy kilépett volna a win-be. Simán kinyírtam az ágyúkezelőket (mármint most a partraszállós küldimről beszélek) és volt olyan hogy vissza kellett töltenem, de nem volt kifagyás.

Amúgy a partraszállós küldi áll rendesen: múltkor megakadtam a map-es ábrák eltűntetésénél és váltásánál. Annyira belekavarodtam most már a sok sqs fájlba, hogy most azt keresem, hogy hol a hiba. Ugyanis a küldi elején a térképen a három leküzdendő szektor (x1, x2, x3) piros téglalappal van jelölve - mint a ruszkik által védett terepszakasz - és azt akarom, hogy miután a partraszálló AI leküzdi őket, akkor váltsanak át kékre a téglalapok (plusz rádiózást is betettem oda, hogy jelentsék a partszakasz elfoglalását, ez működik is). Szóval ezzel kellene megbirkóznom, de pipa lettem, hogy nem működnek ezek a rohadt váltások.

Ittlátható az editor, a piros markerekkel, amik nem akarnak átváltani kékre De azért próbálkozom vele és még a küldi végét is le kellene zárnom valami páncélos ellentámadással.

off
Ma öregedtem egy kicsit, "sajnos" eljött a 37. születésnap is. Vénülök mint az országút...
on
10961 levél
Válasz 07.10.24. 11:29 #2338
Lacko
konrad, mi van a partraszállós küldiddel?

Volt egy elég szar bug a Victory küldimben... Ha a tüzéreket hívtad és odajöttek, akkor utánna save és reload után kilépett az ArmA a win-be. Azért írom ezt le, mert félek, hogy ez benne maradt a te partraszállós küldidben is. Ugyanis az baj az volt, hogy volt egy script, ami véletlen szerű időközönként lövetett egyet az ágyúval (ahogy nálad is). De amikor lelőtted a kezelőjét, akkor is futott tovább ez a script (Mr Murray nem kalkulálta be ezt a lehetőséget, hogy kilövik a kezelőt) és akkor ott elakadt a script (mert van benne egy várakoztatás, amig el nem sül az ágyú) és a save utáni reloadnál ez nem tetszett az ArmA motornak.
Szóval ha ezt a hibát tapasztalod, akkor tudok segíteni a kijavításában.
12857 levél
Válasz 07.10.22. 13:41 #2337
konrad
12857 levél
Válasz 07.10.19. 14:30 #2336
konrad
A nagyfejű Maria Quandt-nak jól állna a kezében...

ui: egyébként a távol keleten megőrülnek ezekért a hello kitty-s szarokért!
20333 levél
Válasz 07.10.19. 12:41 #2335
Z-Master
Vazz de durva. Nekem is kell egy ilyen.
6448 levél
Válasz 07.10.19. 12:29 #2334
Sabar
Te jó ég, ez egyenesen morbid
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10961 levél
Válasz 07.10.19. 11:15 #2333
Lacko
207 levél
Válasz 07.10.18. 17:11 #2332
Feró Flex
SejtettemNagyon köszi az infót!
12857 levél
Válasz 07.10.18. 14:31 #2331
konrad
Oké, akkor várok még egy kicsit - hátha előkerülnek - aztán ha nem, akkor tovább veszem az irányt a város felé!
10961 levél
Válasz 07.10.18. 13:48 #2330
Lacko
Igen, menj tovább...

Szerintem az történt, hogy hívtad te a tüzéreket (tehát elhasználtad a rádiózást), csak azok nem vagy nagyon lassan jönnek.
12857 levél
Válasz 07.10.18. 13:38 #2329
konrad
Ja még elfelejtettem írni a Victoryval kapcsolatban:

"Ha nem hívod őket, akkor bármit csinálhatsz, a rádió hívási lehetőség megmarad, de nem lesz kipipálva az első feladat."

No, nálam ez a verzió áll fent: tehát nem hívtam őket (elfelejtettem), már bent vagyok a táborban, de a rádióhívási lehetőségem sem maradt meg szerintem, mert hiába nyomkodom a num 0-0-2-őt, nem jön senki. Pedig biztos, hogy a szkript aktiválkódik, hiszen a dzsip is megjelenik! Az viszont igaz, hogy nem pipálódik ki a feladat. Szerinted akkor most menjek tovább a következő feladatokra, Bagangoba?
12857 levél
Válasz 07.10.18. 13:33 #2328
konrad
Igen megkaptam, köszi, hogy informáltál! Ez tök jó ötlet az ofpectől! Hát azért az túlzás, hogy én "gyönyörű" bázisokat tudok csinálni, bár az is tény, hogy szeretek elbütykölni velük! Viszont azt a részt nem nagyon értettem a felhívásban, amit a "6thSense's Editor Upgrade"-el kapcsolatban leírtak!

Már csak az a kérdés, hogy ez a verseny mire jó az ofpecnek vagy így akarják aktivizálni a rajongótábort?
10961 levél
Válasz 07.10.18. 08:40 #2327
Lacko
konrad: megkaptad a mailem?
10961 levél
Válasz 07.10.18. 07:23 #2326
Lacko
Attól tartok nem jelent meg... De utánna nézek.

Viszont a három verzióból kettő online megvehető (fizetés ellenében letölthető): a battlefrontról is meg a gamersgate-ről is.
207 levél
Válasz 07.10.17. 17:15 #2325
Feró Flex
OFF!Lacko a Combat Mission: Shock Force-ot hol lehet itthon megvenni és mibe kerülhet? A neten nem találok rá,lehet én vagyok béna vagy mem jelent meg ez sem...
KÖSZI
10961 levél
Válasz 07.10.17. 14:58 #2324
Lacko
Akkor meg mégiscsak hívtad őket. Máskülönben nem tünik el a rádió, csak ha hívod őket... A 0-0-2 gomnyomogatást próbáltad?

Na elmondom mi a helyzet:
1., Megindulsz, nincs rádióhívási lehettőség.
2., Odaérsz az ágyus táborhoz, amikor beindul egy script, ami hozza a géppuskás RACS jeep-et ÉS lehetővé teszi, hogy hívd a tüzéreket (lehet, hogy grafikailag nem látszik a rádió maga, de a 0-0-2-vel lehet hívni.
3., Ha hívod őket, akkor persze eltűnik a hívási lehetőség és szép lassan odajönnek (ez sok mindentől függ, de a legújabb verzióban - még nincs kint - már elég gyors 1-2 perc).
4., Ha nem hívod őket, akkor bármit csinálhatsz, a rádió hívási lehetőség megmarad, de nem lesz kipipálva az első feladat.
12857 levél
Válasz 07.10.17. 14:02 #2323
konrad
Hát ahogy elnézem ezeket a rosszképű zsiványokat magam körül...
6448 levél
Válasz 07.10.17. 13:00 #2322
Sabar
Tiszta sor, kizsebelt az egyik forradalmár haver. Csak jobb volt, mint a Sokol
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.10.17. 12:29 #2321
konrad
De eltűnt a rádióm Lacko! Ott bóklászok a táborban a két megmaradt emberemmel és nem tudom a többieket hívni Többször rákattintottam a mapre, de nincs rádióm... ???

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.