Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 07.10.17. 07:52 #2320
Lacko
Jól csináltad! A férfürdő után kell hívni a 0-0-2-t és amikor odaérnek és beülnek az ágyúk mögé, akkor pipálódik ki a feladat, save és kapsz dumát, hogy folytasd az attackot Bagango felé...
12857 levél
Válasz 07.10.16. 20:00 #2319
konrad
Ajjjj, elszúrtam a Victory-t... Én marha egyedül kaszaboltam le a battery HQ-t és elfelejtettem 0-0-2-őn hívni a segítséget! A vérfürdő után nem pipálódik ki az első feladat.
6448 levél
Válasz 07.10.16. 12:23 #2318
Sabar
AMD-65? Ja, hogy nem a fegyverre gondolsz... John Wayne?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.10.16. 09:10 #2317
Lacko
Na kiraktam az OFPEC-re az első részt a forradalom győzelméig...

Előtte még elküldtem egy jenkinek a szövegeket, hogy javítsa ki. Gyanúsan kevésbe javított bele... Vagy megtanultam angolul, vagy felületesen nézte át!
Az viszont vicces, hogy az egymondatos T-72-es MIG hajtóműves tűzelfújót átírta egy bekezdésre... Úgyhogy azt most aplikálhatom be az outróba. De szerintem jót tesz neki.
10960 levél
Válasz 07.10.12. 15:31 #2316
Lacko
Kösz4 Jók a képek!
M16... pedig ez még a jobbik M16, mert ez az A4, nem az A2... csak teszthez raktam be. A kampányban majd az a fegyvered lesz, amit az előző küldiben szereztél... tehát, amit szeretsz. Én pl találtam az előzőben egy G36-ot és azzal nyomultam ebben is.

Ott az ütegnél nem teherautó, hanem jeep, vagyis 4x4-es jön, de géppityus persze. Arra figyelni kell.

Veszteségek (bizonyos szintig) ne érdekeljenek, mert a tüzérekből egy pár be fog állni hozzád, pótlásként.

AI, van amit magától csinál, de egy-két dolgot azért beleszkripteltem. Pl ha elég közel vagy, akkor a RACS tüzérek nem az ágyuban szarakodnak, hanem kiugranak, összeállnak egy csapattá és megtámadnak.
12857 levél
Válasz 07.10.12. 14:57 #2315
konrad
off

Bocsássatok meg, de ezt nem hagyhattam ki! No, ki van ott baloldalt?

on
12857 levél
Válasz 07.10.12. 14:15 #2314
konrad
Nem, nem , csak tegnap este vendégek voltak, így nem jutottam gépközelbe. Egyébként eddig nem találkoztam buggal, bár még a battery hq elfoglalásával bíbelődök. Most majd load-olnom kell, mert egész szépen leszedtük a tábort védő racs-osokat, de a jobb szárnyamon feltűnt egy teherautó (ha jól emlékszem, mert annyira gyorsan jött) és az lekaszabolt.

Az elejét is jól megszívtam: amikor elindultam az Urallal, akkor ugye beleütköztem a járőrbe. Először az "elütéses" módszert próbáltam, de ez nem jött be. Na mondom, akkor kiszállok és előremegyek, majd lesből kilövöm őket. Ám az M16-os annyira piszokul félrehord, hogy 3-szor kellett próbálkoznom, mire sebesülés nélkül leszedtem a mókusokat! M16-os félrehordás.
No, végül is azért megkapták

ITT szálltunk ki az embereimmel, miközben észrevettem az előttünk térdelő racs katonát, akit lelőttem, plusz még idejövet volt egy a domb jobbszélén, azt még a járőr kiiktatásakor szedtem le, vagy 10. lövésre

Most ebben a pozícióban van a mentésem: a tábor javarészét kiiktattuk - sajnos én is veszítettem embereket - és jobb oldalról kapjuk az ellenlökést! Az ideút eddig jól meg lett csinálva és különösen ez a tábori harc tetszett, mert egész jól mozogott az ellenséges AI.

Délután/este folyt. köv...



10960 levél
Válasz 07.10.12. 12:40 #2313
Lacko
Konrad, ennyire sokkoltak a bugok...?

Tehát tegnap befejeztem ezt az 5.-et: intro/outro kész.
Most elkészítettem a stringtable-kat és a briefingeket összecsomagoltam és elküldtem egy amcsinak felülvizsgálatra. Remélem hétfőre megcsinálja. Aztán ezt az első részt kirakom az ofpecre.
Három fő részből áll a sztori:
1., forradalom győzelméig
2., amerikai intervenció végül patthelyzet (mint Kórea)
3., a hivatalos kampány SLA oldalról, azaz Észak inváziója Dél ellen.

Na de én is teszteltem - már a kampányba berakva - ezt az 5.-et tegnap és nagyon elkeserített, de a tüzérek tök hülyék!!! Most már szépen beszállnak az ágyuba, de amit előtte művelnek az siralom:
Eleve úgy érkezik meg a teherautó, hogy hárman "kiestek" belőle és ők hátul futnak.
Aztán amikor odaérnek (bár nincs egy élő ellenség sem) elkezdenek lövöldözni, meg kúszni-mászni. Szégyenletesen nagypofájú, gyáva társaság. Ilyen nem volt a tesztek során....
10960 levél
Válasz 07.10.11. 07:43 #2312
Lacko
Kösz! Izgatottan várom!
12857 levél
Válasz 07.10.10. 20:16 #2311
konrad
Lacko! Még "küszködöm" a Victory missionnel (épp most foglaltam el a Battery HQ-t), csináltam néhány screenshotot is! Holnap bővebben beszámolok a tapasztalatokról!
10960 levél
Válasz 07.10.10. 12:26 #2310
Lacko
Igen, megkaptam, köszi és válaszoltam is, csak gondoltam egyszerűbb magánba.

De tökre tetszett és egy párszor már azóta is hallgattam őket. Tényleg ütős lesz majd küldiben.
6448 levél
Válasz 07.10.10. 12:14 #2309
Sabar
Lacko, neked is küldtem a zenéket, megkaptad?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.10.10. 07:20 #2308
Lacko
Kösz konrad!

Na tegnap este 3 órát szívtam azzal, hogy rájöjjek miért nem akarnak az érkező forradalmi tüzérek beülni az ágyukhoz... (gondolom nálad sem ültek be). Minden szart kipróbáltam de semmi. Aztán végül az egyik baromság (az ezerből) segített, csak értelme nem volt. De most már legalább működik.
Viszont így - tüzérségi támogatással - elég könnyű lett. Főleg, hogy a térképen meg van adva a három cél a városban. Fogja a player és a három célt szarrá löveti tüzérséggel. Ettől persze nem lesz vége, mert oda is kell mennie és azért a városban van egy csomó generált ellenség, akiket nem tud messziről kicsinálni, de a célpontok helyén szépen berendezett védelemből semmi nem marad...
12857 levél
Válasz 07.10.09. 14:42 #2307
konrad
Leszedtem a mission-t Lacko, este belenézek, bár még a forradalom kitörésének újabb verziós küldijét is meg kell néznem!

Sabar! Köszi a linket az USMC dalokról. Az elsőt és a "Fired Up, Feels Good"-ot le is szedtem! Az utolsó dalnál igen "markáns" a kiképző őrmester énekhangja, magam elé képzeltem, amint a földbeüvölti az újoncot (Eszembejutott a Kubrik-féle "Full metal jacket" c. film, amelyben a kiképző őrmester volt ilyen állat hangú!)

A Reclamation Kazakhstan video pedig nagyon ott van: láttam már ezt, de most is megcsodáltam, hogy milyen profin csinálták meg ezt az introt. Máig nem értem, hogy tudnak ilyen fekete-fehér, meg narancs színben úszó felvételeket csinálni...
10960 levél
Válasz 07.10.09. 08:21 #2306
Lacko
Sziasztok, volna egy kérésem.

Itt van az új küldi a kampányból: Victory

Ez most egy önállóan küldiként futtatható file (tehát a Mission mappába kell rakni). Nincs még intro/outro, de elvileg végigjátszható. Szóval arra kérnélek titeket, hogy nyomjátok végig, vagy addig, amig nagyobb nehézség nélkül eljuttok.

A következőkre figyeljetek lécci:
1., Érthető-e, hogy mit kell csinálni és mi történik, miért?
2., Elfoglalják-e rendesen az ágyukat a segítségül hívott tüzérek? (működik-e rendesen a tüzérségi támogatás)
3., Nem szaggat-e brutálisan Bagango ostroma?
4., Nem-e túl nehéz Bagango ostroma?
5., Nem-e túl könnyű Banagno ostroma?
10960 levél
Válasz 07.10.08. 14:17 #2305
Lacko
Megkaptam, kösz, de sajnos nem volt jó... nem ért véget, mielőtt a másik elkezdődött volna és ezért a 10. rakéta fellövésekor már elég szarul egymásba torlódtak a hangok. Végül vagy hagyom hang nélkül, vagy eszembe jutott, hogy egyszer felvettem egy tüzijátékot a fényképezőmmel és arról az avi-ról leszedem a hangsávot. Rájöttem, hogy túl sok energia megy el erre (közben meg nem halad a kampány) pedig ez a Bagango ostroma a tervekben jónak látszik (majd meglátjuk milyen lesz).
12857 levél
Válasz 07.10.08. 13:37 #2304
konrad
Lacko! Megkaptad a hangfájlt, sikerült felhasználni?
10960 levél
Válasz 07.10.08. 11:28 #2303
Lacko
Na jó! Akkor maradhatsz....
3933 levél
Válasz 07.10.08. 11:25 #2302
Samu G

De azt is mutatja hogy az összes közül messze ez találtatott a legjobbnak, sőt ez volt az egyetlen amit méltónak éreztem (szóval azért ez mutatja a játék iránti tiszteletet)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10960 levél
Válasz 07.10.08. 11:20 #2301
Lacko
Micsoda?!?!?!?!?!?! Neked ez csak "jut is, marad is"????? És még van képed idetolni....????
3933 levél
Válasz 07.10.08. 11:18 #2300
Samu G
Ha már Hearts of Iron-osat vagy TOAW-osat nem csináltak be kellett érnem ezzel (eddig úgysem volt logóm, épp ideje volt)...
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10960 levél
Válasz 07.10.08. 11:07 #2299
Lacko
Most látom, hogy Samu G-nek már ArmA-s logója van itt a Dome-on!!! Szóval akit érdekel, az átválthat ilyenre, mert a lehetőség megvan....
10960 levél
Válasz 07.10.08. 10:03 #2298
Lacko
Na tegnap - pedig az egész hétvégét megigérte a feleségem - volt egy kis időm folytatni az Estrellat. Egy olyan küldi jön, amiben a Juan besegít a nagy Bagango-ostromába. A forradalmárok támadják a király téli palotáját, de szívos RACS ellenállásba ütköznek. És még tüzérség is lövi őket. Ekkor jövünk mi és fel kell derítenünk a RACS tüzérségi állást (eddig kicsit hasonlít konrád küldijére, de esküszöm nem loptam, mert ez már benne volt a Tervben, amit tök rég írtam) és ki kell lőni a kezelőket, de úgy, hogy az ágyuk sértetlenek maradjanak. Ekkor hívni kell egy csapatot, akik kivénhedt tüzérek voltak annak idején és most a forradalom oldalán vannak, ők ülnek be az ágyukhoz és onnantól már kérhetünk mi is támogatást rádión (mint a Perpetuaban).
Ekkor kezdődik az igazi küldi (bár eddig se nagyon könnyű). Amikor betámadunk Bagangóba és három mini-feladatot kell teljesíteni: 1., Telefonközpont megtisztítása. 2., Télipalota megtisztítása (király elmenekül). 3., USA nagykövetség megtisztítása.
Ha ezek teljesülnek, akkor vége a küldinek.
Maga a Bagangoi-csata hasonló a Corazol-ihoz: script termeli a harcoló feleket. Ezt majd meg kell csinálni ügyesen (balance), hogy egyik fél se győzzön a player nélkül (ez gyakorlatilag lehetetlen, de valamit majd ki kell találnom). Pluszban a cél-objektumokat statikus egységek védik.

Tehát jó sok probléma van:
1., ne győzzenek a forradalmárok a player nélkül (ne tudják a három cél-objektumot megtisztítani maguktól).
2., Ne győzzenek a RACS-ok se, mert akkor lehetetlen feladat a playernek egyedül legyőznie egy várost. (ez nem annyira probléma, mert ez egyszerűen megoldható)
3., Mivel a playernak van lehetősége tüzérséget használnia, ne tudja pusztán tüzérséggel kipucolni a célobjektumokat.

Na remélem holnap már fogok tudni hozni olyan verziót, amit tesztelhettek.
6448 levél
Válasz 07.10.05. 14:41 #2297
Sabar
"Srrrrr...Srrrrrr...TTTTTTyyyyyyyííííííííí" mintha ott lennénk élőben
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.10.05. 13:25 #2296
konrad
12857 levél
Válasz 07.10.05. 13:22 #2295
konrad
Oké, akkor átküldöm mélen!
10960 levél
Válasz 07.10.05. 12:58 #2294
Lacko
Hát egyszerűen lekopizod. Ez nem video DVD, hogy be lenne kódolva a tartalma. Kijelölöd, Másol, a vinyódon meg: Beilleszt.
12857 levél
Válasz 07.10.05. 12:47 #2293
konrad
No megkerestem az adott fájlt: wav fájl, 10 másodperces, 940 kb és piszok jó surrogó hangot ad, ez pont jó lenne a tűzijátékhoz. Csak nem tudom, hogyan lehetne kiszedni: biztonsági másolattal vagy mivel?
10960 levél
Válasz 07.10.05. 11:26 #2292
Lacko
Hát ha nem sima wav-ban van valami könyvtár mélyén, akkor hagyd a francba, mert csak szívás van vele. De azért nagyon köszi!

Én egyelőre arra lennék kiváncsi, hogy hajlandóak-e elküldeni, vagy megint lesz valami kifogás.
12857 levél
Válasz 07.10.05. 11:23 #2291
konrad
Lacko, nem fogod elhinni, hogy honnan jöhetne megoldás: a west frontban van egy csomó hangfájl, ami a robbanásokat, motorzajokat stb. adja. Valamelyik nap az egyik missionben kaptam Nebelwerfereket, és azoknak tök jó sipító hangjuk van, ami esetleg jó lenne a tüzijátékodhoz! (Ilyen: Srrrrr...Srrrrrr...TTTTTTyyyyyyyííííííííí ) Meg kellene keresnem ezt a fájlt, bár nem tudom, milyen formátumban van és azt sem, hogy hogyan lehetne neked kibogarászni a West Front könyvtárából, hogy átküldjem.

Megrendelted a QG-t? No, kíváncsi leszek a tapasztalatokra!
10960 levél
Válasz 07.10.05. 09:53 #2290
Lacko
Na azt hiszem megrendeltem a Queens Gambit-et...
Azért csak "azt hiszem", mert a multkori után már csak akkor leszek biztos benne, ha megkapom. De azért izgi.
2 levél
Válasz 07.10.03. 15:51 #2289
tesom
Nem hiszem rx1650 pro 512mb. De azért kösz:
12857 levél
Válasz 07.10.03. 15:46 #2288
konrad
Passz...talán videokártya probléma!
2 levél
Válasz 07.10.03. 15:35 #2287
tesom
Szevasztok valaki meg tudná mondani hogy amikor eliditom a játékot ezt irja ki mi lehet ez? ( No entry "bin/config.bin.ControllerShemes' Error compiling pixel shader PSSpecularAlpha.)
10960 levél
Válasz 07.10.03. 14:14 #2286
Lacko
Ha már hangoknál tartunk...

Tegnap készítettem egy tüzijáték szkriptet. A lehetőségekhez képest egész jó lett. De ha hang is lenne hozzá az még szuperebb lenne.
1., Legjobb változat: nincs valakinek egy olyan hangja, amiben egyetlen rakétát fellőnek? (utánzom: tyűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű BUMMMM)
2., Közepesen jó változat: olyan hanganyag, amin egy komplett tüzijáték hallható: vijjogás aztám bumm, de minél kevesebb zaj az emeberektől (óbégatás, taps, éljenzés).

Nincs valakinek ötlete honnan lehetne ilyet szerezni?
10960 levél
Válasz 07.10.03. 12:01 #2285
Lacko
Naná, hogy kell! Én a Perpetuában csak a Mickey Mouse Club dalt tettem be a Full Metal Jacket-ből, de abból csak viszontlag rövid olyan rész volt, ami alatt nem monologizál a főhős...
6448 levél
Válasz 07.10.03. 12:01 #2284
Sabar
Én is oda gondoltam, megnézem mekkorák, és átküldöm nektek, vagy felteszem valahova.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.10.03. 11:34 #2283
konrad
Engem érdekelnének, bár én inkább focizni szoktam! Legfeljebb úgy rúgom a labdát, hogy ütemesen pattogjon a nótára De különben fel lehetne használni intro/outrokban is. Keresgettem én is a neten mindenhol, de nem találtam.
6448 levél
Válasz 07.10.03. 11:16 #2282
Sabar
Ja, jut eszembe, Lacko, Konrad, USMC "menetdalok" kellenek? Nem 101st, az igaz de úgy gondolom, dob a hangulaton, ha sima tengerészgyalogosokról szól egy kampány.

(Egyébként futni például élvezet rá, teljesen máshogy mozgatja meg az embert, érdemes kipróbálni, ha valaki szokott néha kocogni... mondjuk az nem kocogás lesz )
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 07.10.03. 11:14 #2281
Sabar
Ha megvan az egész, akkor újrakezdem, kiváncsi vagyok nagyon már.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.10.03. 10:40 #2280
konrad
Kösz Sabar megvagyok, csak múlt héten gyengélkedtem! A szövegek rendben vannak, betettem őket a brifbe, így a 6. mission rendben van. Most már a 7. - partraszállásos - missiont kellene befejeznem.

Lacko! Hihetelen amit írsz a civil AIról! Ezt hogy a frászba csinálják?
6448 levél
Válasz 07.10.02. 11:38 #2279
Sabar
Te jó ég, ez azért már... Na ilyenen már csak nevetni érdemes, különben téboly Nem irigyellek.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.10.02. 11:31 #2278
Lacko
Tényleg nagy punnyadás van. Nekem nem nagyon volt időm az új küldire, de a régieket azért megtoldoztam-foltoztam a visszajelzésed alapján. Plusz konrád segítségével kicsit életszerűbbé tettük azt a városkát a miniszteres küldiben. Szóval van új verzió természetesen. Egyetlen problémám van csak: a forradalmi és a trafótelepes küldi között nem rendesen viszi át az emebereket: úgy értem, hogy a forradalmi végén elmentem egyrészt minden embered állapotát (egészség + fegyverzet) és egy logikai változóba, hogy él-e egyáltalán. Aztán a trafós küldi elején úgy van beállítva, hogy minden emberem formján a (nem jut eszembe angulul a neve ennek a ribrikának, de alul van és alapból mindig true, és azt jelenti, hogy a unit létezzen-e a küldibe vagy se). És ugye ettől az kéne, hogy legyen, hogy csak azok a fickók jelenjenek meg, akik élnek, akik meghaltak az előzőben, azok már ne. Na és az történik, hogy nem hal meg senki és mégis amikor elindul a trafós, akkor három emberem fekszik a földön, de nem halottak, csak úgy néznek ki mint a halottak. De visszapofáznak, ha szólok nekik, meg sírnak, ha messze vagyok, de menni nem tudnak, mert halott pózban fekszenek a földön, de pislognak és mozog a szájuk. Ráadásul nem lehet őket megolni, mert ha lövöm őket akkor jajgatnak, de nem törlődnek ki az alsó listából...
6448 levél
Válasz 07.10.02. 11:23 #2277
Sabar
Ejnye, mi történt, meghekkelték az észak-sahranik a topikot? Valami hír valahol? Konrad, mi újság a szövegekkel, minden megvan?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.09.26. 15:08 #2276
Lacko
Na ez egy TIPIKUS cseh bug!!!!!! Emlékszem mennyit röhögtünk pont ugyan ezen a bugon a Hidden and Dangerousban: ott az volt, hogyha egy katona bent ült egy kocsiban vagy rajta ült egy motoron mielőtt elmentettük és aztán visszatöltöttük, akkor már álltak! És ráadásul működött minden tovább: tehát a motor ülésén álló katona simán tudott motorozni, mint egy cirkuszi akrobata.

Ezt meg lehetett spékelni azzal, hogyha kilőttünk egy Tigrist, amelyiknek oldal fordult a csöve, mentés/visszatöltés után frankón két csöve volt. Elég félelmetes látvány egy duplacsövű Tigris!
6448 levél
Válasz 07.09.26. 14:36 #2275
Sabar
Köszi, leszedem. A lábgyűjteményben az volt a mókás, hogy a mentés előtt még csak ültek a helyükön rendesen, de amikor újrakezdtem a miniszteres résznél, akkor egy kupacban feküdtek
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.09.26. 07:33 #2274
Lacko
Jók a képek, kösz!
Az a 4x4-ből kiálló lábgyűjtemény elég rémes... Gondolkodtam és lehet, hogy az volt, hogy amikor kiszállt a főnökük (géppuskás) akkor leszedted és ettől megriadt az AI és nem tudott kiszállni. Ezért most írtam egy scriptet, hogyha egyetlen egy is meghal közülük, akkor a többiek azonnal kiszállnak a kocsiból.

A pacskereket konrad is rühelli nagyon. Nekem mondjuk a rövidgatya is idegesítő. Az még oké, hogy vannak rövidgatyások, de sokkal több, mint hosszúgatyás. Meg nagyon béna megoldás, hogy 5 féle ruha van és akkor azt nevezik különböző civilnek, ha minden ugyan az, de van rajta sapka...
A sztori nagyon jó gyerekekkel!!! Képzelem mit hadováltál.

A beragadást néztem tegnap. Szarabb, mint elsőre. Nem tudom miért, de már nem is az a bajuk, hogy nem találnak ki a homokzsákok közül, hanem egyszerűen nem aktivizálódik (nem teljesül) az egyik WP. Ezért maradnak ott.
Kipróbáltam a teleportot, ami ugyan csúnya, de legalább hatástalan, mert amikor kint találja magát a főnök, akkor fogja magát és visszajön.
Most azt csináltam meg, hogy egyrészt törlődik ez a WP, ha vége a cutscene-nek. És aztán ha 40 sec-en belül nem tud kimenni a főnök, akkor teleport. De nálam ki tudott menni, ha töröltem a WP-t.

Na szóval van akkor ez az új verzió...
6448 levél
Válasz 07.09.25. 20:53 #2273
Sabar
Itt nem ment: tessék

Ígértem még képeket:

Itt van, tisztára, mint a kislány a F.E.A.R.-ben: azbesztcsaj

A csónaknál megint gyűjtögetni akartam.

Itt lőttem ki a városban a második M113-at, 1 perc után jöttek a hiénák.

Itt meg jót röhögtem: beragadtunk. A gyerekek itt kérdezték, hogy "miért van a katonák lábán papucs?" Mondom ezek nem katonák. "Akkor miért van náluk fegyver." Mondom... ööö... hát... ööö... próbáltam megmagyarázni
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
207 levél
Válasz 07.09.25. 17:51 #2272
Feró Flex
lehet pakolni,mellé állsz gear és dobod a cuccost és a járműben lesz,6th Modban működik.
10960 levél
Válasz 07.09.25. 09:59 #2271
Lacko
Az tényleg rohadt jó volt a Resistance-ban... Azt nagyon szerettem. Látom te is ilyen pepecselős vagy. Biztos a régi R6-okat jobban szeretted, mint a mostaniakat.... Ahogy én is.

1., Nem tudom, hogy lehet-e itt is berakni kocsiba fegyvert. Eddig azt hittem lehet, bár sosem próbáltam ki.
2., Sajnos azt nem tudom kiolvasni, hogy kocsikba, csónakba milyen fegyvert raksz (még azt sem tudom, hogy milyen járművet használsz raktárnak). És a vegyverválasztásba se tudom ezeket berakni (még ha ki is tudnám olvasni), mert oda csak fixen bedrótozott fegyvereket rakhatok.
3., Amit tudok és ami van is: a player és emberei teljes fegyverállományának (ami rajtuk van) elmentése és a következő küldiben a betöltése. Plusz az embereid állapota (halott/élő) elmentése és a következő küldiben csak az élők maradnak nálad. Ezáltal kényszerítve vagy, hogy vigyázz az embereidre.

Pl a Forradalom és a Trafóállomás küldik között így viszed át az emebereid. Ha a városi harcban elhullik három, akkor a következőben ők már nem vesznek részt.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.