Fórum » Beszélgetés a játékokról
Armed Assault
Kiváncsi vagyok már nagyon a Rendez vous partraszállós küldijére!
Inkább az lesz, hogy elbontom a falat a bázis körül.
Mondjuk nekem 1.08-ban ki tudnak jönni az AI-k a homokzsák mögül (nálad nem?). De jobb lesz lebontani. Csak jól nézett ki, hogy olyan bázik kinézete volt. Fal (homokzsák) nélkül, meg olyan nagy semmi.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Itt sikeresen elfoglaljuk a bázist: 1.
A pk. kiadja a vezényszavakat a bázison belül és ide-oda rohangál, mi követjük, közben megjelenik a wp ott távol,feltételezem az ambush helyén:
2.
Itt már "összeragad" a brancs és a pk sem mozdul egy tapodtat sem, ergo beragadnak: 3.
Szóval a csapat semerre sem megy, majd jön a Mission Failed: 4.
Szóval jól tippeltük, hogy az AI bebugzik (nálam), ezért nem tudok előrelépni. Ezt meg kellene nézni szerintem, bár nem tudom, hogy a többieknél hogy alakul majd!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Inkább az van Lacko, amit előtte írtál: mihelyt megtisztítom a rádiótelepet, a csapat jórésze akkor valóban beragad a sorompó mögött. (Utalva a hibaüzire, a sorompók ott vannak rendesen a homokzsákok között!). Tehát tuti, hogy sem a pk., sem a csapat nem hagy ott és ezt az is alátámasztja, hogy amikor a sárga wp felé elindultam egyedül, kb. 400 m után a pk sipítozik, hogy return to formation. Visszafordulva látom a zöld kis "Leader" karikát, amint a boss és a srácok még mindig ott vannak a toronynál.
Hát ez az ötlet azért nem jó, mert ugye van ez a pajaro (főgenya a sztoriban) és ő kardoskodott, hogy meg akarja támadni Corazolt. És a történet szerint csődöt mond és elpucol a csatából (de ez csak késöbb derül ki) és a pk nélküli forradalmárok szarba kerülnek, de jön Juan és fordít a csatán. Azaz a csata már zajlik, mikor odaér a player.
Mondjuk eleve szar lesz a végét jól megcsinálni, hogy ne kapjon idegrohamot a player, mivel a csata kellős közepén fog végetérni a küldi. Mert a következő azzal kezdődik, hogy be kell fejezni Corazol felmentését és utánna el kell foglalni a trafó telepet Corazolon túl és utánna még egy kaszárnyát.
(Egyébként nem olajkutas küldit írtam, hanem az elsőt, amikor már barettben cidrizünk a félelemtől a homokzsákok mögött. Ott a ládában van minden, mi szem-szájnak ingere.)
Mi lenne, ha amíg oda nem ér a player a városba, addig csak kiabálnának egymásra a szembenállók Kéne valami hangszórós, géppuska nélküli M113, vagy akár beraksz egy pickupot a két csapat közé, és nyomod a "Szüntessék be az ellenállást és tegyék le a fegyvert..." szöveget. És amikor odaér a player, akkor valamelyik tequilabajnok pk. nyom egy "elegem van ebből a..." szöveget, és elkezdenek lőni. Onnantól meg elszabadulhat a pokol.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Ennek a forradalmi küldinek az a vége, hogy a playernak oda kell mennie a csapatával Corazol-ba és segíteni a forradalmárokat.
Eredetileg arra gondoltam, hogy beküldök a városba egy RACS és egy forradalmi rajt és íroj egy scriptet, hogy 1 másodpercenként mindenkit setDammage 0-ra állít. Azaz ők ott szépen lövik egymást, ahogy kell, de 1 másodpercenként feltámadnak, amíg oda nem ér a player, mert akkor már igazi harc lesz. Csakhogy ami az OFP-ben még működött: halottat fel lehettt támasztani a setDamage 0-val, az már az ArmA-ban nem.
Szóval valami olyasmit kellene csinálni, hogy ha meghal valaki, akkor a hullája helyére egy pont ugyan olyan élő fickót "teremteni" (createVehicle) és a hulláját meg eltüntetni (deleteVehicle). Csak ez elég szarul néz ki. ezt még ha távcsővel megnézi a player, akkor is szarul néz ki. (az előbbinél az lett volna, hogy elesik, felkel, elesik, felkel... ami messziről hihetőbb)
A másik lehetőség, hogy mint a Perpetua-ban a Stop for a minute-ben: folyamatosan crealok RACS és forradalmi rajokat a város két szélén és folyamatosan beküldöm őket a városba, hogy harcoljanak. Ez jól nézne ki meg minden, csak:
1., sok egység --> szaggatás
2., Corazol egy elég szar város az AI szempontjából, mert minden levan zárva (határváros) ezért az AI bénázik benne és a rajok eltévednének, magányosan bóklásznának, ahelyett, hogy harcolnának.
3., Nem lenne olyan intenzív a harc, mint az első esetben
4., Ha a player meglátja azt a helyet, ahol a rajok "születnek", az csúnyán nézne ki.
Mit tanácsoltok?
Viszont a hülye skodás mindig áthajt a kritikus területen, majd megáll és kiszáll. Már mindenhol Careless meg Colonel full skill-lel, de akkor is beszarik tőlem. Csak akkor megy tovább, ha nem veszi észre a playert...
"Na de baráti környezetben nem futnak el a civilek, nem?"
Ebben a kampányban, mi nem igazi civilek vagyunk, hanem OPFOR katonák, akiknek civil a testük. Ezért ha befut egy ellenséges (RACS) teherautó, mindenki beszarik (lehasal) és ha van fegyvere, akkor lő is.
Most az új (mai) verzióban már megcsináltam, amit tanácsolták, hogy a HQ-n akiknek van fegyverük, azok "never fire" és "careless". De a többiek (a player új csapata) szépen hasalnak a fűben. Tetszik is az ötleted, hogy lecseszem őket a gyávaságukért.
Estrella: remélem, hogy az a hibaüzenet max az 1.08 miatt van és nem valami addon miatt. RoadBarrier_long....? Majd megnézem. Szerintem ez valami sorompó lehet. Fent az rádiótoronynál láttál sorompót? Elvileg ott van kettő is.
Bocs a sok dialógért: egy részük csak cutscene, semmi lényeg: leadják a fiúk a propaganda CD-t a rádióban. A többit meg akkor egy kiscit fejlesztem, mert tegnap én is észrevettem, hogy szűkszavú a parancsnok. Tehát ott annak kellene történnie (nálam ez is történik), hogy szól a parancsnokod, hogy új parancsot kapott, hogy el kell kapni egy lőszeres teherautót. És ezután elindul lefele, amerre mondtad, hogy megjelenik a sárga. Tehát - elvben - neked csak követned kéne a többieket (mert a csapat tagja vagy). Nálam az szokott történni, hogy a csapat beakad a rádióbázisba és csak nehezen tudnak kikecmeregni belőle. Nálad végleg beragadtak?
Nem! Most már rájöttem mi történt nálad! A parancsnok és a csapat elhúzott nélküled lefele Corazol irányába. Te meg ott maradtál a rádiónál. Szépen leértek az ambush helyre (te meg nem voltál ott). Szólt a pk, hogy építs roadblockot (de ott ám, ahol a többiek is vannak, az ambush helynél). Ezt ugye az action menüvel lehet építeni.
Na és jött szépen a teherautó (az csak akkor jön, ha a csapatod (legalább a pk) odaérnek az ambush-hoz), de mivel nem volt roadblock, ezért simán továbbment és amikor elért a városba (Corazol), akkor mission failed lett.
Szóval követni kell a csapatod. De akkor teszek be még dumát! Köszi, hogy figyelmeztettél erre.
Tegnap csak picit tudtam haladni, mert neked csináltam két küldit, de azt majd magánba átküldöm. Mindenesetre felteszem az újabb verziót.
Az olajkutasban hol volt ilyen fegyver???? Ne szivass! Ott én kiürítettem mindent, hogy max rövidcsövű AK-ja lehessen a playernak.
"bár csak akkor fogtok röhögni, ha láttátok"
Én röhögtem.... Bár tény, hogy láttam.
AK cucc: valóban körülnéztem mind a házban, mind a környékén, de a gorbi ivadékoknak rövid AK volt a kezükben. Azonban múltkor Lacko írta magánban, hogy volt egy srác, aki ruszki gépkarabélyokra "gyártott" aim optikát. (Jól emlékszem Lacko, hogy valami ilyesmit említettél?) Elég furán hat ez a fabrikáció, de gondolom harcban jól jöhet. De hát ez is "csak" egy addon, persze nem akarom ledegradálni a srác munkáját.
No, bajtársak, közben kipróbáltam Lacko Estrella kampány-folytatását. Az intro nagyon aranyos, ahogy a civil társadalom szerveződik egy jó kis forradalomra! (Lehet, hogy manapság kicsiny hazánkban is erre lenne szükség...hmmm bocsánat, ez talán egy freudi elszólás volt) A zene nagyon odaillő, ezzel a spanyol dalárdával, pengetős hangszerekkel: harcra fel mucsacsók Viszont az introban van egy aprócska hiba Lacko, nem nagy és valószínüleg az AI tréfálkozik: szóval amikor a szovjet elvtárs érkezik ernyővel (a kamera felvétel baromira tetszett) és odamegy a sahrani elvtárshoz, akkor a dialóg alatt a szovjet mucsacsó nemes egyszerűséggel hátat fordít a beszélgető partnernek, heves fejrázások közepette. (Talán túl közel vannak egymáshoz, nem tudom, nálam ezt produkálta!)
Nos mindezek után érzékelhető a képekből, a dialógokból, hogy itt bizony kitört a forradalom, pacskerok csattanak Sahrani édes anyaföldjére, izzadt strandnacik ragadnak oda a sok tequilától meghízott seggekre, de a kubai szivartól elbarnult mutatóujjak ott feszülnek Putyin elvtárs ajándékaként eljutatott rövid AK-kra. Nos, forradalmi hevünkben a 400 méterre lévő rádió-tornyot kell elfoglalni. Egy néhány fős racs erő védi, pár perc alatt Leninnel paroláznak a menyországban. Viszont ezután kezdődik a számomra érthetelen folytatás: egyrészt rengeteg dialóg zúdul rám, miközben update-ként megjelenik, hogy építsek "road block"-ot (hova?), másrészt pedig vagy 700 m-re (Corazol irányában) megjelenik egy sárga wp, amely - mielőtt odafutnék - eltűnik. Szóval itt nem értettem a lényeget, mert valószinűleg a csökött angol tudásommal "megzavart" a sok dialóg, ugyanakkor a map-en be van jelölve az ambush helyszíne. Nos negyedszeri próbára megindultam arra, de hamarosan rámszólt a főnök, hogy return, de én nem hallgattam rá. Megyek tovább, majd megjelenik a Mission Failed. Tehát összességében itt egy tanácstalanság vett rajtam erőt - lehet hogy én is figyelmen kívül hagytam esetleg valami infót a briefből vagy a dialógokból - de nem sikerült a pályát befejeznem. Remélem megírod a hogyantovábbot Lacko! És még valami: ami az introban kellemesen hatott zene, az az akció folyamán nekem kicsit zavarónbak hatott. Talán itt jött elő, amiről egyszer beszélgettünk, hogy adott missionben érdemes-e valamilyen zenét bepakolni. Nyilván ez is figyelem vagy ízlés kérdése, de engem zavart, még ha nagyon odaillő is a muzsika.(Bár az is igaz, hogy amint az akció helyszínére érünk, a zene lehalkul.) Persze ez konrad nyavalygása, nem biztos, hogy Sabar bajtársnak vagy az ofpeces kollégáknak is így jön ez le. A legnagyobb problémám az akció továbbvitele.
És még egy észrevétel, amely alapvetően nem befolyásolta a mission betöltését, de egy ilyen hibaüzi jelenik meg a küldi előtt.
No, remélem kapok valami tippet a nyavalygásomra!
UI: A Halálhágó jó kis film és tényleg feltűnő, hogy CE mindig tiszta pólóban kiképez Mosolygásra okot adó, két sör és pattogatott kukorica között jó kis időtöltés!
Jut eszembe, Clint Eastwooddal láttátok a Halálhágót? Amikor minden nap új pólóban jelenik meg? "Ennek kulcsa van a raktárhoz?" Egyik kedvenc jelenetem, bár csak akkor fogtok röhögni, ha láttátok
AK cucc: Akkor lehet, hogy az alapkampányban van valami ilyen rész. Mindenesetre úgy emlékszem, abban a házban voltak, ahol a táváris is volt.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Czako-szindróma
Kicsit utáltam a fe.tisztítást, de nem azért, mert nem érdekelt volna, hanem a gyökér szolgálatvezetőnk miatt. Mindig papírzsebkendővel a kezében simogatta végig az alkatrészeket és ha egy mm olaj vagy kosz volt egy tizedmiliméternyi helyen, akkor kezdhetted újra vagy ugrott a kimaradás...
Amit Lackotól kérdeztél fegyvert: most szétbontottam pbo-val ezt a küldit, de nem találok az oroszoknál ilyen specko optikás csúzlit. Ahogy elnézem, mindegyiknél rövid csövű AK van.
Tényleg, Lacko, az első küldiben a ládából lehet választani AK-74U-t talán Dragunov optikával... Kipróbáltam, de valami iszonyú, annak mi értelme van? Viszont amikor ki kellett nyírni a Perpetuában egy csomó Spetznazost, hogy elkapjuk a főfőelvtársat (utána jöttek a CIA-sok), akkor ott valami nagyon kafa kis gépkarabély volt az orosz kollégáknak, valami kis nagyítású, pirospöttyös optikával. Na az melyik volt?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Egyébként még reális is lehet, mert a haverok hasravágják magukat, mert azt hiszik, hogy jön az ellen, a főszereplőnk meg kiszáll a teherautóból, hogy megjöttem srácok, kész e a vacsora. Sőt még fikázhatja is a "bátor szabadságharcosokat"
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Most meg olyanokkal szívok (ti is fogtok... ) hogy elhozom a RACS-tól elrabolt teherautót a forradalmi bázisra, erre szétlőnek a sajátjaim.
Az OFPEC-en azt mondták az okosok, hogy ez egy ArmA feature: messziről nem ismerik fel, hogy barát vezeti és ellenséges járműnek nézik. Ez jópofa dolog, de hát a tábor parancsnoka adott parancsot, hogy hozzam el a teherautót... Na ezt, hogyan fogom megoldani???
Egyébként hiába loptam el az első csapat RACS 4x4-ét, amikor a végén beültem a csónakba, nem pakoltam át semmit, nem volt kedvem (na meg véletlenül, 4x-es gyorsításban belehajtottam az öbölbe az autóval ). Egyébként várom a folytatást, meg is nézem majd, érdekel, hogy hogy alakul szegényke sorsa.
Szerk.: Ja, és ne keseredj el, sztem marhajó volt, mindentől függetlenül. Csak a tömegkarambolt kell valahogy kijavítani, meg a kocsiban maradó RACS katonákat, a többi sztem teljesen rendben van.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Feltöltöttem ugyan oda, szóval ha van kedvetek akkor folytassátok. Sabar, a fegyvereid megmaradnak a köv küldibe is. Szóval érdemes gyűjtögetni.
Azt viszont nem tudtam megoldani, hogy mi legyen ebben az új küldiben az elején a fegyverszerzéssel: mert ugye nem akarom megszivatni a gyűjtögetőt, akinek már van egy hipi-szupi M16-osa, hogy felülírom egy rövidcsövű AK-val. De mi van ha valaki nem is szerez fegyvert az előző küldikben és úgy megy neki a forradalomnak? Szóval most az van, hogy a fegyverválasztásnál magadtól kell bepakolnod a fegyvert ha nincsen jobb. Kicsit béna, de nem tudtam jobbat.
Az, hogy az autók elütik az őröket, hát az sajnos van. Ezt talán csak úgy tudnám megcsinálni, ha kiszedném azt a jó kis patrol-scriptet, mert szerintem az okozza az "út közepén sétálást", hogy két távoli pont között kell sétálniuk és azt hiszi az AI, hogy a gyalogosnak a felezőn kell sétálnia ebben az esetben...
Szóval lehet, hogy kiszedem. Bár ez hozzájárul, ahhoz, hogy ne legyen nagyon nehéz, mert így lehet szerezni fegyvert.
A sofőrök nálam cserbenhagyók: elütik az őrt, kiszállnak, megnézik mi van, aztán (mivel úgysem lehet már megmenteni őket) visszaszállnak és áthajtanak a hullákon. Szóval nem akadnak meg örökre. Csak akkor, ha a 100kg-os szekuritis gyerek maradandó kárt okoz a verdában. Akkor otthagyják a kocsit és gyalog mennek tovább. De megállni (hosszabb időre) nem szoktak.
A civil Urálba miért tettek a BIS-esek alapból fegyvert???? Marhák! Köszi a jelentést, majd kiveszem belőlük.
Na és akkor miniszter megölése:
Mi van???? Kiszállt a skodás???? Egyszer nekem is csinált ilyet, de bazi messze. Addig várt ott, amíg nem jöttek a katonák, aztán beült és elment. De ezt nekem csak egyszer csinálta.
A katonák meg nem szállnak ki??? Marhák! Ott van egy GetOut waypoint és egy kör járőr (mintha gyanús lenne nekik valami) de ha nem vesznek észre, akkor szépen visszaülnek (GetIN wp) és elhúznak.
Tehát csak az egyik katona szállt ki? A sofőr? És ő elkezdett sétálni? Te meg lakaptad és a sok marha ott ült bent és hagyta, hogy agyonlődd?
Kösz. És neked ugye 1.08-ad van?
És köszönöm a tesztet!
Még valamit elfelejtettem Lacko! Jól sikerült a dinamikus térkép az introban, ahogy a feladat-ismertetés folyik. Én is próbálkoztam anno ezzel - még te írtad le a mikéntjét - de nem sikerült megcsinálnom. Szerintem egy ilyen intro pazarul feldob egy küldit, nekem legalábbis bazira tetszik.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Egyszerűen ronda ArmA szinthez képest (:
http://armed-assault.hu/
http://armed-assault.hu/
De még mindig nem találok arra a választ, hogy egy szacseles robbanás után, hova a frászba tűnik a gyalogság. Sabar, kipróbálnád ezt, csak a robbantás idejéig, hogy neked is eltűnnek-e a katonák és csak a roncs marad ott az úton? Tök bosszant
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
1.
2.
3.
4.
Az utolsó felvétel címe nem semmi: Bradley drag race Ramadi street...elvan a jenki, ha unatkozik a harcok szünetében
Lacko, amit említettem neked felvételt, az istenért nem találom, pedig ott amit az alkaidasok felvettek, az nem semmi.
No közben én is befejeztem! Egyszerűen nem értem, hogy hogy a francba maradt fent nektek a racs autón a sok halott? Sabar, te azt robbantottad vagy megtaláltad a "poénos" helyen a csúzlit és azzal nyomtad le őket? (Met én robbantottam, de mire odaértem csak raklap, hullák, felszerelés sehol!)
Én Lackonak napközben msn-en azt ígértem, hogy mivel nem találtam meg a poénos helyen a fegyvert, ezért lenyúlva a zöld skodát, madmax-elni fogom a kupis őröket. Az elütéses módszer azonban nem jött be, mert a kupi körüli homok annyira lelasította a 120-as skodát, hogy mire 2-vel megközelítettem az őröket, szanaszét lőttek. No aztán, mivel Lacko elárulta titkos helyet, felvettem a csúzlit és azzal már jóval nagyobb arcom volt: Leszedegettem mindenkit, a minister kapott egyet hátulról, madame Quandot meg hagytam békén, mert ruha volt rajta... Viszont amit mondtál Lacko: az evac ponton, ahol a csónak van, én nem láttam azt a második járőrt M113-al, meg autókkal, akiket írtál. Simán beszálltam a csónakba és ende.
Érdekes, hogy aminkor mentem az evac pontra, egy szerencsétlen mókust elütöttem a verdával az országúton, de az összesítő táblán nem írta ki ezt a köztörvénybe ütköző cselekedetemet.
Egy észrevétel: elég halottnak tűnik az a kisváros, bár van egy-két fószer az utcákon. Én több autót, embert, meg ilyen szirszarokat raknék be, hadd "éljen" az a latin közeg. (Ez vonatkozik a kupira is. Ezt a házat te raktad oda, vagy alapból fenn van a térképen? Mert olyan árván áll ott a tengerparton!) Továbbá, mivel nem olyan "pörgős" a küldi, valami zene itt szerintem szólhatna, valami andalító zene. Bár tudom, hogy még most készíted, kíváncsian várom az outroját is...
...no meg a kirobbanó forradalmat!
Aztán megtaláltam a raklapjaidat, Konrad, de nem lőttem fel őket a Holdba
--- Nehogy lelőjem a poénokat, úgyhogy aki még nem csinálta, ne nézze tovább. ---
Nemcsak a katonák, a skodás is kiszúrta a csomagot, úgyhogy hasra vágta magát. Lehet, hogy a seregben tűzszerész volt.
Lacko, az érkező pickup-ból csak a géppuskás szállt ki (aztán szedtem össze a cuccokat, hogy jó szoci módjára mindent bepakoljak a kocsira), a többiek megvárták, amíg kivégzem őket, úgyhogy voltak utasaim.
Ejnye, és kivel szűrte össze a levet a miniszter?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Na megyek kutat robbantani
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Vízfejű banya???? Hát harctéri körülmények között egy numerát megérne
A jefe az nem a neve, hanem a "jefe" (ejtds: hefe) azt jelenti spanyolul, hogy főnök.
Szexi Quandt? Vízfejű banya!
Sabar, azért ebben adhatnál valami tanácsot, hogy hogy a fenébe mondják angolul - amit ott próbáltam a csajjal elmondatni - hogy T-72-es alvázra szerelt MIG hajtómű?
Konrad: "szomorúan láttam, hogy megint csak két szatyrot adtál". Elvileg hozhatsz magaddal az előző küldiből is maradékot, plusz a fegyverválasztásnál (briefing) tudsz még kettőt berakni, ha akarsz.
Ami a levegőben reült az a raklap volt???? Azt hittem a katonák autója az. Elvileg őket sem kell felrobbantani, de úgy is lehet. Csak az van, hogyha robbantasz, akkor a fél hadsereg oda fog özönleni a robbantás helyére. Mákod, volt hogy időben elmentél onnan a skodával. De ha egyszer felrobbantottad a katonákat, akkor miért nem vetted el az M16-osukat? Kicsit egyszerűbb lett volna, mint keresgélni a húsvéti tojást...
Mennyit tököltél a robbantás után? Ezt még nem volt időm kipróbálni, hogy mennyi idő múlva jelennek meg a katonák.
Mondjuk azt lehet, hogy beszívtad, hogy oda vissza is kell még menned a csónakért és addigra - remélem - már egy komplett gépesített század ott fog dekkolni.
Köszönöm a beszámolót és várom a folytatást. Nagyon hangulatos volt!
És konrad: mél ment.
Könyörgöm...
Amúgy meg vigyázz, mert nekik - ellentétben velünk - vannak még tankjaik.
A húgom most két évig kint dolgozott. Kezdenek jobban élni mint mi. Lassan megindul a visszaáramlás és mi fogunk pitizni valami román feketemunkáért.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II
- 2. Harold Halibut teszt – Menni vagy maradni
- 3. Infection Free Zone early access próbakör
- 4. Heading Out – májusban indulunk!
- 5. Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata
Legfrissebb fórumtémák
- 12:17
- A Watch Dogs franchise halálát pletykálják [hozzászólások] [5]
- 10:56
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2426]
- 10:30
- Elden Ring [52]
- 08:20
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [18]
- 21:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43679]
- 16:22
- Fallout 4 [129]
- 14:07
- Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült [hozzászólások] [4]
- 15:07
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1421]
- 14:11
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [3]
- 17:24
- Ki mivel játszik mostanában? [7868]