Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armed Assault

ArmA: Armed Assault

ArmA: Armed Assault
A legutóbbi ArmA: Armed Assault cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 07.09.10. 16:51 #2120
Lacko
Én is kiraktam akkor egy képet: ez a kampány fő képe
12857 levél
Válasz 07.09.10. 16:50 #2119
konrad
Így végeztem a második próba után. Remélem jó lesz a link
12857 levél
Válasz 07.09.10. 16:46 #2118
konrad
Én is Már tesztelem Lacko bevezetőjét! Ja, megpróbálom azt a képfeltöltéses akármit!
6448 levél
Válasz 07.09.10. 16:39 #2117
Sabar
!Muy bíen!

(Egyébként Konrad, érdemes képfeltöltésre mondjuk a kelfeltoltes.hu-t használni, ott nem kell 20 mp-t várakozni, mire le lehet tölteni, és egyből a képet jelenteti meg.)

A helyzet az, hogy kedvet kaptam az ArmA-hoz
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
207 levél
Válasz 07.09.10. 16:37 #2116
Feró Flex
http://www.armaholic.com/Downloads / Addons / Miscellaneous /Realistic AI firefight.AZ ADDONS KÖNYTÁRBA BETESZED A PBO-T,ÉN CSINÁLTAM NEKI MOD MAPPÁT ALFA VERZIÓ DE JÓ LESZ.MOSTMÁR KIFOGY A LÖSZERÜK,A SNIPER NAGYON FÉLELMETES CSAK AZT HALLOD ELSŰVÍT A LÖVEDÉK,HA NINCS KUKKEROD TELJESEN KIVAGY SZOLGÁLTATVA A KUKKEROS ELLEFÉNEK.
10960 levél
Válasz 07.09.10. 16:11 #2115
Lacko
Igen, konrad, ott az egyik hülye rám is dobott egy kézigránátot. Tipp: visszatöltés és menj máshova. Csak egy hülye csinálja ezt, az egyik csóka az ilyen beugró részen, ahol nem egyenes a támfal rendszer, ahenm ilyen kiugró "bástya" van.

Amúgy meg hullanak a kézigránátok az égből is. Ezzel próbálom szimulálni, hogy aknavető tűz alatt van a védelmi vonalatok. Mert amúgy elég esélytelenek volnának a jenkik. Szóval megeshet, hogy pont a fejedre esik egy ilyen gránát, ami pech, de inkább melléd szokott esni és az csak megsebesít, nem öl meg, de azért nem lesz tőle az az érzésed, hogy hej de nyerő helyzetben vagyunk...
10960 levél
Válasz 07.09.10. 16:04 #2114
Lacko
Yo he correctado... Vagy valami hasonló...
12857 levél
Válasz 07.09.10. 15:58 #2113
konrad
Valami olyasmi, hogy szar a link Ja, nem tudom miért nem adja be a képet, majd felteszem máshová!
6448 levél
Válasz 07.09.10. 15:55 #2112
Sabar
Jájájájj, correctad el linco, porfavor (ebből a mondatból két spanyol szót kreáltam magam, de csak megértitek ).
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.09.10. 15:53 #2111
konrad
Na igen: a kis röntgenszemű, biztoskezű profikáim De hogy ne fogadjanak szót tüzet szüntess-nél, attól az agyvizem felforr...
12857 levél
Válasz 07.09.10. 15:51 #2110
konrad
No, pár percre bele kuksiztam az Estrellába, parádés kezdés, valóságos mészárszék az elején, hullanak is a us soldierek. Majd megjelenik az m113, erre fel az egyik társam rámdob egy kézigránátot, szomorú halálom volt...

A sandbag előtti füsttakaró nagyon állat lett Lacko!
6448 levél
Válasz 07.09.10. 15:48 #2109
Sabar
De bakker, el is találja
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.09.10. 15:33 #2108
konrad
Feró, nem lehetne pontosabban ezt a linket, mert nem jön be semmi!
12857 levél
Válasz 07.09.10. 15:30 #2107
konrad
No, az a másik véglet: mármint pld. az M136-ot használó katona. Annak hiába adod ki a "seize fire" parancsot! Ha a holdon meglát egy Fug-ot vagy bármit, az arra is tüzel
207 levél
Válasz 07.09.10. 15:27 #2106
Feró Flex
http://www.armaholic.Realistic AI firefight
by
alpha125rbf
com/page.php?id=1932
6448 levél
Válasz 07.09.10. 15:22 #2105
Sabar
Hát ez van, na, a legtöbb játéknál, ha névnek beírod, hogy Sabar, aktivál egy cheat-et az AI-nak, ez már spectrumon is így volt
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 07.09.10. 15:20 #2104
Sabar
Én még a "Take cover" parancsot nem tudtam értelmesen használni, ha valamit védeni kellett (ilyen volt az OFP-ben és a Resistance-ben is), akkor saját magam állítottam be mindenkit térdelve/guggolva homokzsákokhoz, géppuskákhoz. Ha pedig hirtelen jött az áldás, akkor is inkább hasra vágattam őket, és rögtön lőttek vissza.

Viszont miért van az, hogy az én embereim szabad fegyverhasználatnál lőnek mindenre, ami fél kilométeren belül mozog (akár páncéltörővel )? Olyankor is úgy látja/hiszi, hogy eltalálja a célt, és ezért?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
207 levél
Válasz 07.09.10. 15:18 #2103
Feró Flex
This small tweak allows the AI soldiers to detect units faster and at greater ranges. This will increase the difficulty of the game.

Without installing this Tweak you can make an experimental mission: Just place enemy soldier (or enemy squad) in front of you at the airfield, place the “move” order at the enemy leader for your soldier and run at them. The “move” waypoint will show you how far away you are, and you can see their reaction with scope - binocular or eye. (Really good weather, sun shining, can see the area in about 1400m radius.) It’s a pity, but in the ArmA 1.08 version the enemy AI attacks you at a range about 200m. In fact it depends on the soldier you chose: Special Forces Operators and snipers have better camouflage value, and they will be harder detected.
With the sensitivity value increased (what I did here) the enemy reacts quicker now (because they see you at bigger range). The attacking range is now about 500m, what is far more realistic than the 200m.
When you see the enemy as a moving point? It depends on your screen resolution! So if you play with less than 1024*840 pixels it might be unfair that the enemy sees you first.
SZERINTEM JÓ
12857 levél
Válasz 07.09.10. 15:15 #2102
konrad
"Csendes" üzemmód?
12857 levél
Válasz 07.09.10. 15:13 #2101
konrad
"Ahány ellent én leszedtem, mind tele volt AK tárakkal, gránátokkal,"

Tudták, hogy jól kiképzett vagy, megrettentek tőled és jól felszerelkeztek
10960 levél
Válasz 07.09.10. 15:13 #2100
Lacko
Na ezek ilyen elég szemét bugok, ezek miatt sír az egész community...
Ez egyrészt lehet amiatt, hogy túz közel feküdtek az embereid egymáshoz és a baráti-tűz elkerülése miatt nem lőttek. Vagy az is lehet, hogy "csendes" üzemmódba váltottak. Bár önvédelemből, akkor is ölniük kellett volna.
10960 levél
Válasz 07.09.10. 15:10 #2099
Lacko
Hát igen, ez szar benne. Mármint az OFP/ArmA motorban...

Erre csinálnak ilyen addonokat, hogy pontatlan AK, hogy az AI azt hiszi eltalál, de aztán mégse, és ezért lövöldözik rád.
Vagy scriptet írnak, ami az irányodba lövöldözik.
Csakhát ezt magától kellene tudnia a motornak szerintem.
12857 levél
Válasz 07.09.10. 15:10 #2098
konrad
"Szóvan nincsen vaktában lövöldözés, se lefogó tűz..."

Na ezutóbbit én baromira hiányolom: ha erre képes lenne az AI, az bazi nagyot dobna a "realitáson". Ezért nem értem, hogy az a take cover parancs miért nem arra vonatkozik, hogy a seggemet fedezze a bajtárs, miért arra, hogy eszetlenül elkezdenek előre kúszni-mászni, amikor kiadod az irányt.

"csak akkor lő az AI ha biztos a találat."

Sokszor még azt sem. Amikor csináltam a kampim 6. küldijét (amit még nem tudtatok kipróbálni), nos ott volt olyan, hogy két specopos csávót vittem magammal. Én előre mentem, a srácokat - mintegy fedezetként - magam mögött hagytam. Ahogy előrementem, közénk érkezett be egy járőr: az embereimtől kb. 10 méterre voltak, éjjellátó nélkül. Az enyéim meg ahelyett, hogy leszedegették volna őket, hagyták, hogy közelebb jöjjenek és simán lelőtték őket. Úgy, hogy a specop-jaim egy deka tüzet nem adtak le
6448 levél
Válasz 07.09.10. 15:06 #2097
Sabar
Ahány ellent én leszedtem, mind tele volt AK tárakkal, gránátokkal, bár igaz, hogy nem sokat lövöldöztek rám, ha igen, akkor már baj volt. Lásd beépített lőelemképzők az AI- nak
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.09.10. 15:02 #2096
Lacko
Igen, én is arra gondoltam. De mint mondtam nem fogynak ki, mert előbb meghalnak, minthogy kifogynának.
10960 levél
Válasz 07.09.10. 15:01 #2095
Lacko
Sabar, az tuti nincs.
Használja az AI is...
Pl. van olyan, hogy ti vagytok hárban specop-ok és kismillió ellenséget kinyírtok egy jó 2órás küldi során, akkor simán kifogynak az AI társaid is, ha megóvtad az életüket.

De úgy általában az AI hamarabb meghal, mert - ez az OFP/ArmA egyik nagy hibája - csak akkor lő az AI ha biztos a találat. Szóvan nincsen vaktában lövöldözés, se lefogó tűz...

Emlékszem, amikor a We were soldiers-ben az a jelenet volt, amikor megérkeznek helikopterrel és kiugrálnak és elkezdenek lövöldözni a semmire, akkor azt gondoltam, hogy na az OFP-ben kapott alaplőszet fél perc alatt elhasználták ezek a fiúk.
Szerintem a valóság valahol félúton van. Szóval lőnek is a semmire, meg a cél környékére, de azért annyit se érdemes lőni, mint a filmekben, mert akkor nagyon hamar kifogysz és szopás jön.
12857 levél
Válasz 07.09.10. 14:57 #2094
konrad
No várjunk csak: én nem arra gondoltam, hogy a katonáim hulláktól szedjék össze a skulót, hanem arra, hogy pld. le van téve egy lőszeres láda a sandbag mögé és onnan "táraznak"!
6448 levél
Válasz 07.09.10. 14:56 #2093
Sabar
Nem lehet, hogy az AI nem használ lőszer, csak lő? Magyarul nem számolja a játék az AI lőszerfogyasztását gyalogosnál?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.09.10. 14:54 #2092
konrad
7 másodperc...komoly szintidő Miért hagytad abba a RH-t? Szerintem piszok jó kis kampány volt, bár anno az egyik küldijében (T72 vs Abrams) piszok sokat szívtam, amikor az ami tüzérséget kellett kiiktatni.

"De azért így is lesz erkölcsi tanulság majd a végén..."

Soha többé kommunizmust, le gyurcsánnyal No de gondolom, azért mélyebben szántó konklúzió lesz!
10960 levél
Válasz 07.09.10. 14:39 #2091
Lacko
Igen, de tényelg így van. Mármint a játékban. Bár hallottam egyszer valami olyat is, hogy voltakk ilyen országos tervek az MN-nél, hogy mennyi kilométert mennyi ideig tudunk tartani és ott volt, hogy egy katona áltagosan 7, azaz hét(!!!) másodpercig tartja fel az ellenséget.

De ha a játékra gondolunk, akkor én még nem találtam olyan hullát, minél ne lett volna tár, vagy olyan élő ellenséget, aki rohangászott és nem lőttt vissza, mert elfogyott a skuló.

Játszottama red Hammerrel, csak abbahagytam....
Azért vetemedtem a komcsi oldalra, mert ezek csak tequila-komcsik, nem ruszkik. De azért így is lesz erkölcsi tanulság majd a végén...
6448 levél
Válasz 07.09.10. 14:35 #2090
Sabar
Ííííí, ez azért nagyon keményen hangzik

Még mindig az új kampányodon jár az eszem. Folyton a Red Hammer jut eszembe, bár mondtad, hogy nem játszottál vele.

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.09.10. 14:31 #2089
Lacko
Simán meg lehet csinálni. Csak a legtöbb esetben egy normál katona előbb hal meg, minhogy elfogyjon a lőszere...
12857 levél
Válasz 07.09.10. 14:28 #2088
konrad
"Plusz néha elszaladhatnának lőszerért...."

Ezt is meg lehet(ne) csinálni? Ez állat jól hangzik!
10960 levél
Válasz 07.09.10. 14:20 #2087
Lacko
A ki-kinézésbe ez nem szól bele. ezt csak azt állítja be, hogy a homokzsák nem lesz "baráti" egység.

A lefekbő, homokzsákon átlövő katonát a mission designer megoldhatja. Én mindig beállítom a homkzsák mögötti katonáknak, hogy térdeljenek, akkor nem tudnak lefeküdni és átlőni a zsákon.

Amígy pont ebbe az első küldibe csináltam egy olyat is (még kelle rajta javítani egy picit), hogy a védekező katonák időnként felállnak és úgy lőnek, aztán gyorsan vissza. ez kicsit mozgalmasabbá tudja tenni a dolgot. Plusz néha elszaladhatnának lőszerért....
6448 levél
Válasz 07.09.10. 14:16 #2086
Sabar
De ez minden cégnél így van 67 milla ilyen téren aprópénz

Bezzeg ebből mi tudnánk csinálni egy céget, és kidobnánk egy olyan játékot, ami mögött az ArmA elbúja. És ott csak 1 milla lenne a repiköltség
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.09.10. 14:10 #2085
konrad
Lacko! Na, az klafa kis addon akkor, mármint a homokzsák mögül lövöldöző "AI-javító"! Erre tényleg kíváncsi vagyok, mert a bakák balfaszsága tényleg idegesítő a védekező harcban!

Sabar! A sereg idén 67 milliót költ borra, sörre, röviditalokra és cigarettára, a repi keret terhére Hány lőszer kerülne ki abból, a kiképzés javítására!

Ja, maradjukn az armánál, az jobb mint az MH valósága
6448 levél
Válasz 07.09.10. 13:54 #2084
Sabar
Ki-kinéznek a homokzsák mögül, vagy "átlógnak" rajta, és úgy lőnek? Mert az utóbbival sokat találkoztam sajnos
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 07.09.10. 13:53 #2083
Sabar
Már 10 éve is azzal viccelődtek a Vidámszínpadon, hogy hány harckocsi és repülőgép kéne ahhoz, hogy elérjük a maximális szintet, amit a fegyverkorlátozások megengednek... ez nem új dolog még nekem sem, nekünk is alig volt cuccunk a főiskolán, lőni alig lőttünk... ha meg többet költenénk a seregre, mindenki a torkának ugrana, hogy "arra sincs pénz, hogy a helyi általános iskolát felújítsák, bezzeg a laktanyába most hoztak új hűtőszekrényeket...". Valamit valamiért... Nagyjából én is ezért jöttem el a fősuliról, és ennek ellenére a mai napig kísért.

Nyilván ezért játszom az ArmA-val és társaival
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.09.10. 13:48 #2082
Lacko
Ezek 1kb alatti addonok, szóval nagyon-nagyon kicsik.
A civilian.pbo ahhoz kell, hogy ne teljesen hülye civilekkel keljen megküzdened, hanem valami kihívás is legyen benne.
Pl első küldiben éjszaka az olajmezőn kell mászkálnod, miközben (civil) security-s emberkék őrzik. Na amikor az alap ArmA civilekkel próbáltam, akkor annyira vakok voltak, hogyha szemből nekik mentem, akkor sem vettek észre. Többek között ezen (és normálisabb városi harcon) javít ez az addon (ez meg kell majd a forradalmi csihi-puhihoz).

A másik addon nem kötelező. Az egy homokzsákos cucc. Nem tudom észrevetted-e már (persze, hiszen dumáltunk róla), hogy valamiért az AI nem lő a homokzsák mögül, vagy nem rendesen lő.
Na ez az addon, ezt javítja.
Ugyanis kiderült, hogy zseni BIS saját barátként ismeri fel a homokzsákot. Emiatt a homokzsák mögött tédelő AI nem fog lőni, nehogy baráti-tűzben megsebesítse szegény homokzsákot...

Ha ezt berakod az addonsaid közé, akkor normálisan lőnek homkzsák mögül. Próbáld ki vele a Postcard-ot!

Nekem az első (prologus) küldiben van homokzsák mögüli lövöldözés. Nekem enélkül is ment, de nem ilyen intenzíven, mint ezzel...
12857 levél
Válasz 07.09.10. 13:32 #2081
konrad
Tényleg Lacko, hogy hogy addont használsz?
12857 levél
Válasz 07.09.10. 12:29 #2080
konrad
Oké, megnézem!

Off
Tényleg nem akarom a témát tovább ragozni, de ezt olvassátok el!
On
10960 levél
Válasz 07.09.10. 12:13 #2079
Lacko
Nem. Az Estrella.pbo a küldi, amit a Campaign mappába kell tenni. A másik kettőt meg az AddOns-ba.
12857 levél
Válasz 07.09.10. 11:21 #2078
konrad
Lacko!
A civilian és estrellea.pbo-k a küldik és a Rae_sandbagFix pedig az addon?

No, ha megkezdted a kampi gyártását, akkor elkezdek bénázgatni az introkkal!

Sabar!
Ha "nem jelentkezne" senki, akkor meg úgy felhúznák a lóvét, hogy egy gyenge század csak kitelne belőle
6448 levél
Válasz 07.09.10. 10:55 #2077
Sabar
OK, meggyőztél, megnéztem Szóval "rossz fiúk" leszünk? Egy ideig legalábbis biztos.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.09.10. 10:37 #2076
Lacko
Oh, félreértettél! Egyáltalán nincs dorgálás. Nagyon tetszik a téma!
Sőt inkább szarul éreztem magam, hogy nem abba a témába vágó dolgot írtam le.

A címe, La Sombra de la Estrella Roja. (Neked nem, de a többieknek lefordítom: "A Vöröscsillag árnyékában"). Ez egy SLA oldali kampány.
Főhősnek meghal a családja egy balesetben, amit gyakorlatozó amerikaik okoztak, aztán szépen eladósodik egy amerika multinak és végül teljesen nincstelen lesz, aminek következtében belesodródik Sahrani illegális kommunista pártjába. És ott karrierbe kezd... Az elején (ennyi van kész) gerilla/terrorista akciókat kell véghez vinnie... De aztán kitör a forradalom és elkezdődik az igazi haddelhad.

A kampány legelején (ez a fél küldi) van egy kis meglepetés.
Pl az nagyon érdekelne, hogy ez érthető-e?
6448 levél
Válasz 07.09.10. 09:43 #2075
Sabar
Bocsi Lacko, értem a burkolt célzásba bujtatott atyai dorgálást

Valami kis kedvcsináló, hogy kikkel, hol és nagyjából mit kell csinálni?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.09.10. 09:16 #2074
Lacko
Egy kis ON TOPIC:

Még nagy-nagyon béta-pre-verzió, de kiváncsi vagyok a véleményetekre magáról a koncepcióról.
Szóval nekikezdtem egy új kampánynak, amit már régen elterveztem. Eddig csak két és fél küldi van kész. Nem túl nehezek. Mert ezek a felvezető küldik.

Szóval arra kérnélek benneteket, hogy próbáljátok ki és a következőkre figyeljetek:
1., Minden OKén működik-e?
2., Érthetők-e a feladatok?
3., Érthető-e a történet?
4., Nem unalmas, ha az első két küldi ilyen könnyű?

Innentől már nehezebb lesz.

Letölthető innen.
Kell hozzá két mini-addon, amik benne vannak a zip-ben.
6448 levél
Válasz 07.09.09. 21:48 #2073
Sabar
Elég kemény történet A cikk meg... a szokásos... ezek szerint a magyar katonák (is) csak arra jók, hogy "trikolórt lengető nyugdíjasokat, húsz kilós fiatalokat vagy vendéglőkben ülő külföldieket" gyűrjenek le és verjenek meg öten-hatan. Mindig a drámai végletek... Na mindegy, csak kötekszem.

Tényleg, mi van akkor, ha azt mondják, hogy "na emberek, lehet menni Irakba" és senki sem jelentkezik önként?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 07.09.09. 18:05 #2072
konrad
No bajtársak, erről beszélek + video, bár a cikk vége eléggé "leegyszerüsíti" a bevetés szükségessége körüli filozofálgatást, mégha a kérdésfelvetés jogossága kétségtelen is.
207 levél
Válasz 07.09.07. 01:57 #2071
Feró Flex
HELP!Multi-missönt fabrikálok hogyan tudok az orlövész ellenfeleimnek(2haver)respaws poziciót csinálni?Azt akarom ha kilövik öket folyamatosan a kijelölt ponton újra éledjenek,ha engemem kivesznek vége, nyertek.A történet:két sniper lövi a várost,20AI a városban+én,addig megy még le nem puffantanak,ők feltámadnak 30sec én nem.köszi

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.