Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» American Conquest: Divided Nation

100 levél
Válasz 08.03.16. 14:47 #8
Ricsko28
Nem tudna valaki nekem segíteni, hogy az American Conquest Nation Divided Editorjában, hogy kell egymás mellé tenni a házakat, keritéseket falakat stb.?
1466 levél
Válasz 06.04.27. 04:11 #7
Czimbi
Én most játszottam vele kb. 4-5 órát. Nekem tetszik, bár én nem játszottam eddig az American Conquest többi részével.

Lehet, hogy velem van a baj, de nekem jobban bejön az egységek grafikája, mint az Age of 3-ban... nem csillog-villog, hanem pont olyan, amilyennek lennie kell. Persze a víz és a környezet lehetne szebb is, na de itt nem az a lényeg.

A játékmenete se tűnik rossznak. Az egységek jól eligazodnak a pályán, harcban is jól viselkednek, bár néha az ágyúkkal meggyűlt a bajom! Az persze zavaró, hogy gyengébben van megoldva az egységek kezelhetősége és maga a harc, mint a Cossacks 2-ben, de meglehet szokni. Négyszöget és hasonló alakzatot nem lehet alakítani az egységekkel, de ez nem is volt jellemző az amerikai kontinens hadseregeire, tehát ez sem gond.

A zene illik a játékhoz... régi ismerősök, a többi polgárháborús játékban is ezek vannak. A fegyverek és az egységek hangja se rossz.

Az AI is elég jó, bár ehhez még többet kell játszani, hogy kiértékelhessem. De az biztos, hogy nem egy katonai géniusszal van dolgom... eddig amilyen pályákon voltam, ott főleg védelemben volt, de amikor támadtam elég jól reagált. Mondjuk, ha nem normál fokozaton játszom, lehet, hogy ügyesebb.

Az útvonalkereséssel nem volt gondom... ha egyszerre 6-7 alakzatot mozgattam, ami kb. 200-300 ember lehetett, akkor is jól mozogtak.

Szóval nekem tetszik, de kissé elfogult is vagyok, mert szeretem a polgárháborús időszakot... szerintem sokat fogok vele játszani!
10536 levél
Válasz 06.04.24. 18:39 #6
TcG|Rommel|Hun
Hát, nem tudom, én megvettem az alapjátékot és a kieget... A maga idejében egy egész remek, bár bugos játékot kaptam, ami nagyon sokáig lekötött. De nem volt egy kiemelkedő játék: az ágyúk és az egységek útvonalkeresése szinte szívinfarktus-közeli állapotba tudott hozni, a buta AI dedós volt, és még nem beszéltem a játék már akkor is csúnyácska grafikájáról... A Cossacks II-t is kipróbáltam és nagyon bejött. A DN nekem már a ss-ek alapján is gyanús volt, pedig először még érdekelt is. Kis képek voltak csak, amikről nem lehetett megállapítani a grafikát. Egy kis utánajárás után rájöttem, hogy egy AC klónt kapunk. Én már látatlanban is meg tudom állapítani, hogy felesleges akár egy forinttal is támogatnom a GSC-t.
És a grafika igenis számít.
8067 levél
Válasz 06.04.24. 17:55 #5
Gerry
Nem lehet rám sütni azt a bélyeget, hogy a játékokat kizárólag a grafikájuk milyensége alapján ítélem meg. Számos olyan játékért éltem-haltam, melyek megjelenésükkor finoman szólva is kissé rusnyának számítottak. Azonban egy értékelésnél, jelen esetben a grafika értékelésénél nem lehet figyelmen kívül hagyni a kategória egyéb játékának mind minőségi, mind grafikai színvonalát, és midnen borzalomra rásütni az "elmegy" jelzőt pusztán azért, mert a magyar átlag gémernek sokkal kevesebb pénze van fejlesztésre, mint nyugati társainak. Azonban ez sem menti meg a DN-t, hiszen a cikkben is felemlegetett Rome:Total War egy ma abszolút középkategóriásnak számító gépen maximális beállítások mellett is nagyon szépen elfut-hiszen a Rome is több, mint két éves játék.
A Didided nation azért kapott olyan értékelést, amilyet, mert egyéb részegységei is éppoly katasztrofálisak, mint az általa prezentált képi világ. Ellenpéldaként itt van a most debütáló Cossacks II:Napoleonic Wars, mely korántsem tökéletes, sőt, azonban általánosságban egy 70%-os értékelést megér.
Pedig ugyan azon sorozat ugyan azon készítői csinálták, ugyan azzal a motorral
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1 levél
Válasz 06.04.24. 16:44 #4
Ulzana
Olvastam a játék kritikáját vagy jellemzését, Gerry írását. Abban mindenképpen egyetértek, hogy a játékokhoz a folytatásokat minden bizonnyal a pénzhajhászat miatt készítik el. Az is biztos, hogy gagyi a játék, ha azt írja Gerry. Csakhogy én örülök neki, hogy gagyi. Meg is mondom miért. Mert az olyan csilli-villi játékok amikre Gerry számít, azok hatalmas gépigényűek, és nem mindenki engedheti meg magának, hogy negyedévente megvegye a csúcskategóriás számítógépet, csak azért, mert a fejlesztők kitalálták, hogy pl mozog a fűszál a mezőn, mikor fúj a szél, és ezért 25 eerért kell vennem egy 500 megás memóriát, vagy erősebb processzort. Írok egy példát. Mikor megláttam megjelenésekor a need for speed undergroundot, majdnem elhánytam magam. Valótlanul csillogott villogott, valótlan fények, az autó lepattan mindenről mint egy gumilabda. Akkor foftam magam, letakarítottam a fenébe az undergroundot, és visszatettem a gépemre a need for speed 5-öt, annak legalább van játszhatósága, és élvezhető. Szóval kedves Gerry, nem minden arany ami fénylik, és szerintem a kategória kedvelői tökéletesen fognak játszani a Divided Nationnal . Valahogy jobban favorizálom a játszható játékot /és itt a gépigény játszhatóságára gondolok, nem a játék történeti játszhatóságára/ mint a szép de gagyi játékot. Pl prince of persia. Az is szép játék, de játszhatatlanul tré.
JacqueS
80 levél
Válasz 05.09.23. 22:48 #3
Fantastic
Ja, igen, és majdnem elfelejtettem, hogy a Gamespoton letölthető a Trailere a játéknak!
None can stand before the greater good
80 levél
Válasz 05.09.23. 22:43 #2
Fantastic
Hi!
A játékról csak annyit tudok, hogy - ha minden igaz - 2005 november 14-én fog megjelenni a játék! (Legalábbis én ezt láttam egy világhírű játékportálról, a Gamespotról). Ki tud valamit arról, hogy milyen újítások lesznek a játékban? Amúgy nekem is nagyon tetszenek a képek, remélem, hogy egy legalább olyan Cossacks szintű játékot sikerül összehozniuk, mert az nekem nagyon bevált.
None can stand before the greater good
1598 levél
Válasz 05.05.23. 21:41 #1
Yaho0
Nagyon tetszik a játék! Nézzétek a képeket!
R.I.P

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.