Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Világháborút szimulálni...

135 levél
Válasz 05.09.07. 08:37 #79
Bartuc the bloody warlord
hello!
Szerintem olyan 2. vh-s jatek kéne, amiben pl.: a taknoknak is és az embereknek is van sérülési zónája, mert néha elég érdekes, hogy a tank lánctalpát meglövöm, erre a tornya repül a levegőbe (pl.: MoH). Meg az emebreknek is kéne egy szép kis sérülési rendszer, mint pl. a SoF2-ben. És mindez mondjuk egy keleti frontos környezetben, ahol nagy mészárszékeket lehetne csinálni (túl kevés olyan fps van ahol keleti frontot dolgozzák föl).
Meg szerintem a németekkel való játszás lehetőségét ugy is meg lehetne csinálni, hogy a játék elején választhatok oldalt, és akkor lenne két küldetés sorozata a két oldalnak. Amiben a németek nem nyernének, hanem olyan szövegek lennének a küldetések végén, hogy "sikeresen végrehajtotta a küldetést, de nem tudtuk megállítani az ellenséget" vagy ilyesmi. Szerintem simán meg lehetne csinálni.....szerintem.
A legszebb öröm a söröm.
1806 levél
Válasz 05.08.26. 13:39 #78
Csirke4
Petyot megkeresni? Há .who capyhun
332 levél
Válasz 05.08.26. 13:34 #77
Pathfinder
Hi!

Én azt nem értem, hogy miért nem valósítják meg bármely WWII játékban, hogy nehézségi fokozatokra bontanák a játékot, de úgy, hogy a végső nehézségi fokozat lenne a Realism néven és az olyan is lenne (vagy csínálhatnának hozzá egy ilyen MOD-ot). Mert eddig is voltak nehézségi fokozatok de ott inkább a gép csalása miatt volt nehéz, mert ő messzebbre és erősebbet tudott lőni mondjuk mint mi. Ez is akkora hülyeség. Lehetne egy Easy fokozat, ahol a tankok lőnék egymást félórán keresztül és menne le a HP-je a járműveknek. Meg lehetne egy Realism fokozat is ahol aztán tényleg meg kéne gondolni és tervezni, hogy mit hogyan csínáljon az ember. Persze sokkal könnyebb megcsínálni úgy a programot, hogy Hardon inkább mi legyünk gyengébbek az AI meg erősebbet tudjon lőni és amíg nem lesz rá akkora ígény addig a többségnek megteszi ez a fajta játékmenet is. Mert a fejlesztők is pénzből élnek és azt kell nézniük, hogy minnél jobban eladjanak valamit.
4695 levél
Válasz 05.08.25. 16:09 #76
szedrencs

De csak RTS-ben. FPS-ben megelégszem a DoD és a Red Orchestra szintjével. Mondjuk ha a WWIIOL nem lenne ilyen irdatlanul randa (és havidíjas), akkor talán még túltenném magam rajta, és megpróbálnám megszeretni.

Az a durva, hogy túl nagy a térkép, és saját csapatokba is alig botlasz, itt megkeresni Petyót meg a többieket - tű a szénakazalban.
2755 levél
Válasz 05.08.25. 15:02 #75
slender
Neked kellett a realizmus, nem?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
5241 levél
Válasz 05.08.25. 13:52 #74
Pras
Így, ahogy mondod. De azért ebben is van valami feeling. Mikor bejelentkeztem, azt hittem, hogy a régi "Leutnant" rendfokozatomból kifolyólag már nem számítok annyira nyúbinak, erre tessék, úgy lehidaltam az első másodpercekben csak a fejem fölött 5.1-ben elhúzó két Spitfire-től, hogy assetuttammivan.
Aztán gyalogoltam egy darabon, nézem a térképet, a városközpont még marhamessze. Damn'. Nekilódulok, közelről pár robbanás. Franc. Ezmiez? Bokorból kinéz, hát egy frencsi harckocsi abban a pillanatban ölt is le. Ennyi volt az idei harci cselekményem.

De aztán benyomultam az utolsó fő csigafeldolgozó bunkerbe, és az "ajtóból" a túlsó lőrés mögül kiszedtem egy töketlenkedő SMG-st. Aztán persze lelőttek...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 05.08.25. 10:29 #73
szedrencs
WWIIOL = 40 percet gyaloglok, vagy 10 percet kocsikázok, hogy a csatatéren kilőjjön egy szövetséges mesterlövész.
1806 levél
Válasz 05.08.25. 02:50 #72
Csirke4
AMúgy ma lesz a WII Onlinehoz free trial úgyhogy lehet kipróbálni.
3973 levél
Válasz 05.07.15. 18:26 #71
Petyo
Ja az jó kis gamma. Bár érdemes lenne kipróbálni esetleg szakasz szinten. Vajon mennyire lehetne irányítani?! Esetleg egy kicsit önálló MI-vel. Bár mindenesetre így is jó kis fight-okat lehet nyomni.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
2066 levél
Válasz 05.07.15. 17:17 #70
voyager
Ha már a taktikai játékokkal ennyit foglalkoztunk, nem szabad elfelejteni, hogy minden kétséget kizáróan a Soldiers Heroes of World War 2 a legjobb, legreálisabb MVH-s játék. Aki végigvitte az mondjon véleményt róla.
"Idegen nyelveket tudni szép, a hazait pedig lehetségig mívelni kötelesség." /Kölcsey Ferenc/
3973 levél
Válasz 05.07.14. 19:27 #69
Petyo
Úgyvan. Csak nekem borzasztóan hiányoznak derék gyalogosaim. Hogy láthassam őket külön-külön, amint közelharcban felszámolnak egy lövészárokrendszert. Mondjuk így sem rossz, de úgy még izgibb.
Pont ilyen az új Székesfehérváron játszódó küldi. Igaz kemény helységharc, többnyire kézigránát dobásnyi távolságból, nagy veszteségekkel...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
5241 levél
Válasz 05.07.14. 19:16 #68
Pras
Khm.
A legjobb harckocsi-gyalogos arány a CM-ben is megvalósítható, ha akarod, két komplett "tokkal-vonóval" zászlóaljjal is létrehozhatsz pályát, egy deka jármű nélkül.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3973 levél
Válasz 05.07.14. 19:09 #67
Petyo
Én spec az internetről, de nem letöltöttem. Amúgy a hivatalos úton meg kell rendelni a battlefront-tól.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
864 levél
Válasz 05.07.13. 19:49 #66
Rupert
Egyre jobban kezd erdekelni ez a Combat Mission, ti milyen csatornakon jutottatok hozza?
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
3973 levél
Válasz 05.07.13. 19:26 #65
Petyo
Lacko ez az Airborne Assault egész felkeltette az érdeklődésem. Ennek nincs egy második része vagy egy klónja vagy mi? Mert rémlik valami róla, d lehet, hogy csak összekeverem valamivel.
Amúgy a Squad Assault is egy nagyon szupi játék lenne ha nem baszták volna el anniyra. Most nem akarom részletezni, hogy mi a rossz benn, mert csak felidegesítem magam. Akit érdekel, olvassa el a topicjában. (na jó lehet, hogy egyszer majd kifejtem megint a problémát) De mondjuk a Cm-et belebújtatni a bőrébe, egy kicsit csinosítani rajta és én már repkednék az örömtől.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 05.07.13. 19:23 #64
Petyo
Bameg most vettem csak észre a topicot. Azt hiszem egyelőre nem fogok érdemben hozzászólni, de jó, hogy van egy ilyen, így legalább azok, akiket elvakított a Panzers csillogó műanyg borítása megérthetik, hogy mi egy réteg vagyunk, és nem kell leanyázni, mert kidobom az ablakon a CD-t, ha egy harckocsi felett HP csíkot látok.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4499 levél
Válasz 05.07.13. 18:55 #63
Wing
Pras: a legjobb harckocsi-gyalogos arány a Blitzkriegben van, ezt nem szabad elfelejteni. A SuSt-ban 600 gyalogosra jut 300 harckocsi, míg a Blitzben 500 gyalogra jut 25-30 harckocsi.

Jc: tartózkodjál már ettől a borzalmas angolnyelv-használattól, mert marha idegesítő. A "good"-ot tökéletesen lehet fordítani "jó"-nak, mint ahogy a "player" is lehet "játékos", vagy a "maker" "készítő". Nem kell feleslegesen erőltetni a hülyeséget. Van nekünk szép anyanyelvünk, ha nem tetszik, költözz Indiába.

"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
1724 levél
Válasz 05.07.11. 15:41 #62
Jc
Ok köszi a meghívást. Sztem benézek majd oda.
"Anata no koto wo omou"
1329 levél
Válasz 05.07.11. 15:40 #61
Baker
én maradok a panzersnál az tuti
5241 levél
Válasz 05.07.11. 15:38 #60
Pras
Ez baromi régi. 2001, 2002... ha komolyan gondolod a dolgot, szívesen látunk a Combat Mission topicban, vagy a hasonló nevű UW-s oldalon.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 15:37 #59
Jc
Most jöttem rá, hogy nekem tetszik ez a game. Ez újabb v. már régi?Sry ha hülye a kérdés.
"Anata no koto wo omou"
5241 levél
Válasz 05.07.11. 15:34 #58
Pras
Na igen.

Felmerülhet a kérdés, hogy miért is van szükség realizmusra, ha egyszer az árkád játékokkal is olyan remekül el lehet szórakozni, ráadásul minél valósághűbb egy játék, annál kevésbé igazán "játék", hiszen agymunka, neadj'sten tanulás kell hozzá.

Nos, achtung, propaganda következik.
Csak pár általános példával szeretnék kedveskedni nektek, jelen esetben kedvencemből, a CMBB-ből, de ne magát a játékot nézzétek, nem az a lényeg.

Kezdjük ezzel. Gyalogunk Panzerwurfmine-vel támad egy BT-2-es harckocsit, mely menetoszlopban halad, előtte egy T-38-as kétéltű könnyűharckocsi, míg mögötte egy talán BA-10-es. Ez egyfajta kézigránát, mely üreges töltettel rendelkezik, hasonlóan a Panzerfausthoz, csak az rakétahajtású.
Aztán itt van a lángszóró-mizéria. Esetünkben egy T-26 volt az áldozat, mely egyszerűen - a hátsó, motorteret burkoló rácsozatot érte a csóva - kigyulladt. Ő nem úszta meg ennyivel.

Aztán ottvan még a lőtáv-kérdés, amibe annyiszor bele szoktunk kötni. Nem vicc, ez a Jagdpanther tényleg 3 kilométerről lövi a (mint később kiderült T-70-est. Bár ez már szélsőséges eset, az esetek 10%-ában találatot ér el - mint a képen is. Mit is találunk a leírásában? "Very long-range optics" Kéretik háromszor elolvasni. Nem egy képernyő, nem kettő.

Mára ennyit a szemléltetésből.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 14:46 #57
Jc
Ehhem látom kínos témához értünk
"Anata no koto wo omou"
10961 levél
Válasz 05.07.11. 14:35 #56
Lacko
Volt már ennek a kérdésnek külön topikja. Szerintem se feszegessük. Egyértelmű.
1724 levél
Válasz 05.07.11. 14:24 #55
Jc
Ja annak tudnánk a végét. Jó ha az Allied-el vagyunk annak is tudjuk szóval mindegy Úgy értem, hogy az egész nagy dolog végét.
"Anata no koto wo omou"
11357 levél
Válasz 05.07.11. 14:19 #54
Tyrn
szerinted miért?-szerintem egyértelmű.
1724 levél
Válasz 05.07.11. 14:12 #53
Jc
Tényleg ezen gondolkoztam én is. De amúgy csinálnak egy ojan alternatív game-et amiben az lesz, hogy a németek nyerték a WWII és megpróbál felvázolni egy ilyen alternatív future-t. Már nagyban fejlesztik. De nem tudom mikor lesz kész. Már nagy csend van egy ideje.
"Anata no koto wo omou"
1806 levél
Válasz 05.07.11. 14:09 #52
Csirke4
Mér nincs német szemszögű FPS?
4695 levél
Válasz 05.07.11. 14:07 #51
szedrencs
FPS-ek - bár nem reálisak - de hangulatilag jók. Ezekkel szerintem nincs is komolyabb gond, és ha reálisabbak lennéek, akkor tized ennyit sem adnának el. Mohaa-ban is - bár messze nem reális - voltak nagyon frusztráló részek, amikor az egészet majdnem uninstalloltam.

Engem az RTS-ekben felfedezhető hihetetlen törihamisítás zavar, az FPS-eket csak laza kis puffogtatósoknak tartom, amik arra jók, hogy szórakozzon az ember - arra viszont nagyon. (DoD multi rulez.)

Mondjuk nem játszottam vele, de az OFP MVH-s modokkal valamennyire reálisabb, nem?
1724 levél
Válasz 05.07.11. 13:55 #50
Jc
Tényleg ez az egyszemélyes hadsereg egész elterjedt az ilyen game-ekben. pl.CoD,Medal,RtCW...........
"Anata no koto wo omou"
10961 levél
Válasz 05.07.11. 13:53 #49
Lacko
Látom nem érted a topic célját és nem olvastad el a hozzászólásomat.
A CoD kedves kis puffogtató játék, de semmi több. Köze a II.VH-hoz semmi. Aki szereti az ilyet, annak jó. Aki pedig nem, annak ez kevés. Ha realizmust akarsz, akkor bizony egylövéses halál van. Ha puffogtatni szeretnél és egyedül kiírtani a Wehrmacht-ot, akkor jó a CoD is. De vannak akik ennél többre vágynak...
1724 levél
Válasz 05.07.11. 13:46 #48
Jc
JAjaa az America's cucc egész jó. De nekem is a CoD ami nagyon bejön. A new Medal-ban csalódtam picit.
"Anata no koto wo omou"
1329 levél
Válasz 05.07.11. 13:14 #47
Baker
a háborús fps-ben a CoD simán jó,milyen lenne egylövéses halállal könyörgöm,azért csak játék!A CoD és a többi FPS kitűnő játékélménnyel van ellátva,nem realisztikusok,mégis rohadt jó játékok,szerintem fontosabb a játékélmény,nem állandóan a száraz realizmusra törekedni,jó ez így nem igaz,csak nem tudom megfogalmazni amit akarok....értitek.Realizmusilag elég jól el van találva az America's Army bár nem világháborús!
10961 levél
Válasz 05.07.11. 13:07 #46
Lacko
Na akkor én is:

Taktikai:
- Combat Mission. Messze a legjobb. És nem csak azért mert rajta kívül sajnos nincs más TAKTIKAI játék. Probléma a terep (négyzetalapú) illetve a parancs-várakozás. Hk-nál irreális, hogy kimegy a takom a mezőre és mivel ott ért véget a parancsom, hiába adom neki az újat, ott áll a mező közepén. legalább fedezékbe húzódna saját erőből, amíg "felfogja" az újabb parancsomat. Szóval mozogni, mozogni és mozogni.

Startégia:
- Operational Art of War. Sajnos olyan szintig részletes, hogy csak nagyon elszántak játszanak vele. Én megpróbálkoztam a scenario készítéssel, de az utolsó puskáig mindent be kell állítani (hadosztály szinten), ami brutál. Ezt kellene valahogy játszhatóbbá tenni, illetve a parancsnoki láncot belevenni.
- Airborne Assault: Parancsnoki lánc iskolapéldája. Ráadásul real-time, de nem klikkelgető, hanem lassítható-gyorsítható.
A parancsnoki lác pedig kiváló. Egyrészt átrendezhető, azaz a játékos egyes egységeket már parancsnokság alá helyezhet. Másrészt ha egy felsőbb parancsnoknak adok parancsot az megtervezi a végrehajtást és lefele továbbadja.
Még nagyon jó benn (REALIZMUS!!!), hogy nem hexa pályán rakosgatjuk a négyzet alapú(!!!) egységeket, hanem folyamatos térképen és alakot változtató egységek: széthúzódnak, összetömörödnek, oszlopba állnak menethez, stb...

Harckocsiszim:
- Panzer Commander. Nagyon jó volna ha valaki megcsinálná a folytatást normális 3D motorral és (min) 2km-es látótávval. És gyalogsággal (mert az sajnos nem volt benne, így pedig nem élethű)
- Steel beasts: Ha ezt átportolnák II. VH-ra akkor meglenne a tökéletes hkszim. Ugyanis ebben valóban 2km látótáv van. Nincs ködeffekt meg ilyesmi. (persze ennek is hátránya a minimál gyalogság)
- Reliszt: illetve az lenne a jó, ha olyan hk szim lenne ami integrálva van egy FPS-be, de nem az FPS dominálna (mint a CoD-ban), hanem a hk szimet ugyanúgy komolyan vennék. (vö: OFP)

FPS:
- Hidden and Dangerous: Nagyon jó FPS, relisztikus is lenne, ha kivennék belőle a segélycsomagot. Jó, hogy a csapat akció elött megdomálja a tervet (ki merre megy, mikor várjuk meg egymsát, milyen jelre csapunk le) és aztán villámcsapás módjára végrehajtják. De ez csak kommandóra igaz.
- Baka szim FPS nem született még realisztik. CoD, MOhaa, BIA jó kis játékok, de a realizmustól olyan távol állnak, mint Makó Jeruzsálemtől. A tampont el kell felejteni!!! Ballasztika kell! És egy lövés halál kell! Illetve látótáv és nagy terep. Újra csak az OFP-re tudok hivatkozni. Olyan a jó FPS, csak persze II. VH-sban kellene és ki kelene szedni a ködeffektet (ehhez persze jó HW kellene, de megérné)
1724 levél
Válasz 05.07.11. 12:37 #45
Jc
Pacific Fighters?
"Anata no koto wo omou"
5241 levél
Válasz 05.07.11. 12:36 #44
Pras
Náám, nám nám nám. Mondom, vmi Pacific...
Egyébként C64-re is volt egy Wings of Fury, az hatalmas volt.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 12:22 #43
Jc
Az elvileg sztem
"Anata no koto wo omou"
4695 levél
Válasz 05.07.11. 12:20 #42
szedrencs
Wings of Fury
1724 levél
Válasz 05.07.11. 12:12 #41
Jc
jajajaja csak a name eh
"Anata no koto wo omou"
5241 levél
Válasz 05.07.11. 12:09 #40
Pras
Én is a nevével vagyok gondban.
Anyahajóról indultál, és oda is tértél vissza, asszem úgy kellett leszállni, hogy pár gyűrűben kellett végigmenni a pálya végén...
nah, de mindegy.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 12:08 #39
Jc
Na asszem vágom melyik. Csak a name nem vágesz
"Anata no koto wo omou"
5241 levél
Válasz 05.07.11. 12:07 #38
Pras
Neem, újabb... külsőnézetes, szigetek között lősz mindenféle idióta fegyverrel, meg szeded fel a power-upokat.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 12:03 #37
Jc
Pf én már nem vágesz
"Anata no koto wo omou"
4695 levél
Válasz 05.07.11. 12:02 #36
szedrencs
Nem a Pacific Strike még nagyon régről? (Azok fejlesztették akik a Wing Commander sorozatot. Origin talán?)
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:59 #35
Jc
Vágom csak a full name nem ugrik be
"Anata no koto wo omou"
11357 levél
Válasz 05.07.11. 11:58 #34
Tyrn
Moh:EA jön PCre?
5241 levél
Válasz 05.07.11. 11:57 #33
Pras
Hm, nem, az nem a Pacific Fighters volt, elvégre az Il-2 kieg.-szerűség... Frranc.
Volt pedig egy faszányos kis WWII arcade röpzis játék, az is vmi Pacific... volt, ha jól emlékszem, egy Corsairrel kellett menni.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5241 levél
Válasz 05.07.11. 11:54 #32
Pras
Egyébként, akkor már összeraknám a számomra eddig legmegfeleőbb játékokat.

Stratégia {pontosabban inkább taktikai}:
Combat Mission, azon belül is a "középső", a Barbarossa to Berlin - a Keleti Front, és magyar harcosok, ezzel azt hiszem elmondtam mindent. Jelen pillanatban (a CMx2 megjelenéséig) a nyakamat rátéve mondhatom, hogy messze ez áll legközelebb a valósághoz.

Bejöhet még a Sudden Strike, melynek talán valamivel jobb a gyalogság-kezelése, bár ott a parancsnoki háló van rosszul... azazhogy nincs parancsnoki háló. Ugyanakkor itt van talán eltalálva még legértelmesebben a harckocsi/gyalogos arány.

Repülőszimulátor:
Il-2 Forgotten Battles. Bár természetesen nehéz valósághű rep.szimet készíteni, hiszen az ember nem akarja játék előtt két évig képezni magát, mint valójában illene, mégis úgy tűnik, ezen a területen hosszebb utóéletűek a reális szimulátorok, mint az arcade repülökaztálövök-ök. Bár nekem tetszett a Pacific Fighters is, el lehetett vele szórakozni, de az messze, messze nem ugyanaz, mint mikor Il-2-essel megsorozod egy He-111 bal hajtóművét, és, és...

Harckocsiszimulátor-téren nem mozgok otthonosan. Úgy hallottam, a Panzer Elite régebbi részei egészen jók, bár lehet, keverem vmivel.

És persze FPS.
Számomra mindegyik nagy élményt jelentett, a CoD-ot többször is végigvittem, ahogy a Mohaa-kat is legalább egyszer. Azonban realizmus?...
Az lenne realizmus, ha két hétig csak dekkolnál egy lövészárokban, aztán egy nap jönne egy hatalmas orosz támadás, és az első percben torkonlőnek.
A gond az, hogy FPS tekintetében még én is(!) elismerem, hogy értelmetlen valószerűségre törekedni, mert alapban nem az adja a játékélményt. A frontbaka szemszögének megismertetése marad(na) tehát a filmek feladata, sajnos, e téren sem állunk túl jól, bár kétségkívül van ott is egy-két örökérvényű alkotás. z.B. Stalingrad. De ez már off.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:46 #31
Jc
Heil mein führer
"Anata no koto wo omou"
11357 levél
Válasz 05.07.11. 11:46 #30
Tyrn
ne vicceljük el a topicot urak!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.