Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Világháborút szimulálni...

4695 levél
Válasz 05.07.11. 11:45 #29
szedrencs
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:44 #28
Jc
Heil mein führer.
"Anata no koto wo omou"
5241 levél
Válasz 05.07.11. 11:42 #27
Pras
...és ismét egy "Jogos".
És te szemét, még cenzúráztad anno a Wargameren a CMBB horogkeresztes flag-MODomat.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:42 #26
Jc
jajajaja Jogos.
"Anata no koto wo omou"
4695 levél
Válasz 05.07.11. 11:40 #25
szedrencs
Realitás:
Még annyi, hogy igenis legyen a játékokban vörös csillag, és horogkereszt is (de ne 1 képen belül, hk-kra aggatott légi megkülönböztető zászló formájában, ld. Moscow 2 Berlin, mert az megint baromság.) Ma már ha nem is rakják bele a release-be utólag fel lehet dobni egy nem-hivatalos mod-ot, amiről a büdös életben nem nyomozza ki senki, hogy honnan jött.

Attól, hogy valamiről nem beszélünk/hamisítjuk, attól még megtörtént, ezért nem értem ezeket az elhallgatjuk/meghamisítjuk történelemfelfogású fejlesztőket. Ha félnek ettől, akkor maradjanak a sci-fiknél, ahol a Földet kell megvédeni a 3 fejű, hatlábú, mutáns viziló-rákoktól, akiknek egy csokis muffin a jele.
5241 levél
Válasz 05.07.11. 11:37 #24
Pras
Jogos.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:37 #23
Jc
Én már hallottam ill. olvastam is róla meg mesélték is. Egész good-nak tűnik.
"Anata no koto wo omou"
1806 levél
Válasz 05.07.11. 11:36 #22
Csirke4
Nem emléxem említettem-e már a WWII onlinet...
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:35 #21
Jc
ja
"Anata no koto wo omou"
11357 levél
Válasz 05.07.11. 11:34 #20
Tyrn
majd a phase2re kijavitják.
4695 levél
Válasz 05.07.11. 11:33 #19
szedrencs
A Panzers-et ne nevezzük jónak. Ahol 2 tank, 3 méterről 5 percig lövi egymást, az nem jó. Ráadásul ez az előbb elfogy a páncélzat, utána sérül a HP...mit is mondjak rá, a Star Trek univerrzumában még belefér, de MVH-s RTS-ekben csak röhejes/szomorú.

A legszomorúbb, hogy a legseggebb kiadó (CDV) megtalálta a legirreálisabb RTS-t készítő játékfejlesztőket (Dig. Real., Stormregion).

A kedves fejlesztők a következőket tehetnék:

Lőtávok: érthető, hogy a 2000m-es lőtávokat nem lehet belevinni egy játékba, de mi lenne ha a méretarányokat - v. kameraállást - úgy választanák meg, hogy ne 5m-el a csatatér felett legyen, vagy az egésznek legyen nagyobb léptéke. Ha szép részleteket akarok látni, akkor rázoomolok. (Jó példa, bár nem MVH-s, és csak most készül: Supreme Commander.) Így nem kellene az ilyen kifogásokat hallgatnunk, hogy "csak a preview screenshotokon ilyen a lőtáv, a végleges játékban sokkal nagyobb lesz", vagy a játszatósággal való - nyilvánvalóan kamu - indokokat.

Továbbiakban: HP rendszert kéretik elfelejteni - különösen járművek esetében - mert nem reális. Ha meghagyják, akkor válasszanak más témakört, ahol ez nem zavaró, de NE ADJANAK KI több ilyen játékot.

Valamint:
ne legyen már unlimited ammo. Tudom, hogy nehezebb beprogramozni, hogy véges töltény legyen, és az AI ne AP gránáttal lőjjön a puha célpontokra, de talán megérné.

És a végére:
A Második Világháborúban nem 2:1 volt a páncélos-gyalogos arány. Ezt jó lenne, ha figyelembe vennék.
3933 levél
Válasz 05.07.11. 11:32 #18
Samu G
Tökéletes játék nincsen és nem is lehet. Viszont meg lehet próbálkozni sztimulálni a realizmust.
Stratégiából messze LEGJOBB a "THE OPERATIONAL AR OF WAR VOLUME I-II"
körökre osztoot, végtelenül részlets. Sajnos nem hiszem még egy ilyet gyártani fognak.
Nagyon jó volt még a régi Close Combat sorozat (nekem a 3hoz volt szerencsém) - szerintem élvezhetően és visz. realisztikusan mutatta be a taktikai harcot.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:32 #17
Jc
az
Tényleg. Áh de még korai
"Anata no koto wo omou"
1329 levél
Válasz 05.07.11. 11:29 #16
Baker
11357 levél
Válasz 05.07.11. 11:29 #15
Tyrn
lol,nyiss neki egy topicot.
5241 levél
Válasz 05.07.11. 11:28 #14
Pras
Én konkrétan a második világháborút feldolgozó stratégiákra és szimulátorokra gondoltam, de asszem, annyi kis off belefér.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:27 #13
Jc
Sztem ja. Amúgy a CoD2 tényleg reményteli alkotás lesz. Meg hallottátok, hogy lesz 3.? Nagyon komoly lesz. De dúrva, hogy még a 2. sem jött ki de ők már a 3.-at tervezgetik.
"Anata no koto wo omou"
11357 levél
Válasz 05.07.11. 11:27 #12
Tyrn
olvasd el figyelmesen a topic cimet
1329 levél
Válasz 05.07.11. 11:26 #11
Baker
itt most csak a világháborús,vagy akármilyen történelmi játék szóba kerülhet?
11357 levél
Válasz 05.07.11. 11:26 #10
Tyrn
pl a call of 2 az lesz.remélem
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:22 #9
Jc
Jajaja jogos. Igen ha tehát nem is annyira élethűek de legalább hitelesség van bennük. Jó igen vannak egész jó realytásúak ahogyan PrasCo is mondta.
"Anata no koto wo omou"
11357 levél
Válasz 05.07.11. 11:17 #8
Tyrn
én a hangulatuk miatt szeretem őket.
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:15 #7
Jc
Ez is igaz. Mondjuk én sem a hent miatt nyomom. Én is azért szeretem ezeket a game-eket mert ezeken keresztül sokkal jobb és érdekesebb történelmet tanulni mintha a törikönyvben néznéd az unalmas sablonos feketefehér betűket a feketefehér lapokon.
"Anata no koto wo omou"
11357 levél
Válasz 05.07.11. 11:15 #6
Tyrn
akárki akármit mond PrasConál a pont.
5241 levél
Válasz 05.07.11. 11:12 #5
Pras
Igen, természetesen igazad van.
Azonban az ok más.
NEM azért nem csinálnak ilyen játékot, mert játszhatatlanul nehéz lenne. Most megint pedálozhatok akár a Combat Mission-nel is. Ott van, létezik, le van rakva az asztalra. Működik! Nem is akárhogyan! A realizmusáról annyit, hogy az ausztrál hadsereg ezt használja történelmi szimulációk bemutatására. Vagy akár a Sudden Strike.
Azért nem csinálnak, mert rétegjáték lenne - és kevesebb pénz jönne belőle, mintha egy jóval felületesebb, populárisabb, de többek számára érthető és elérhető játékot készítenek - ami érthető is, ha fejlesztő lennék, valószínűleg én is ezt tenném. Természetesen nagyon kevesen vagyunk, akik a játékon keresztük a történelemmel (fegyverzet, technika, emberek, helyzetek...) akarunk ismerkedni, sokan csak leülnek egyet hentelni. Nekik édesmindegy, hogy egy tigrist kilő-e ötödszörre egy Sherman, vagy nem. De vagyunk egypáran, és én pl. valahogy nem vagyok elégedett, hogy jópár éve látom ugyanazt a modell-és-textúra Tigrist, de még most sem tudom, hogy mitől volt olyan félelmetes, azon kívül, hogy nagyobb a HP-je - ha nincs a CM.
Például.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:05 #4
Jc
Pontosan
"Anata no koto wo omou"
1329 levél
Válasz 05.07.11. 11:03 #3
Baker
így van,tudnának de nem fognak,mert azért játszol,hogy élvezd,jól érezd magad,nem hogy azon rágódj,hogy ez az életben nem is így van stb.,valamennyi valóság van,az pont elég a jobbaknál (gondolok a panzers-re),persze majd fejlődik ez még,csak közben ügyesen ötvözni kell a játékélménnyel,mert a rovására nem mehet túlzottan,nem olyan könnyű ez!
1724 levél
Válasz 05.07.11. 11:00 #2
Jc
Hy all!

Na sztem jó ötlet volt ez a topic. Nekem az a véleményem, hogy tökéletes világháborús game-et nem lehet egyszerűen csinálni ill. lehet, hogy lehetne csak akkor a game egyszerűen játszhatatlanul nehéz lenne. Azért rugaszkodnak el sztem a maker-ek a valóságtól. Mert tudnának 100% reality game-et csinálni csak akkor lehet, hogy pont ez húzná le mivel az már olyan játszhatatlanul nehéz lenne, hogy az már nem szórakozást hanem szenvedést és örjöngést keltene. Sztem ezért szakadnak el mindig a valóságtól a maker-ek mert csak az a game a sikeres amelyik leköti és szórakoztatja a player-t. Nem az amelyiken az adott player szétveri a környezetét dühében.
"Anata no koto wo omou"
5241 levél
Válasz 05.07.11. 10:53 #1
Pras
Üdv minden kedves érdeklődőnek.

A témát azért nyitottam, mert eddig minden topicba céltalanul belepofáztunk, és osztottuk az észt, hogy ez nem reális, az nem reális... Hirtelen felindulásból úgy gondoltam, szép lenne mindezt egy helyen összegyűjteni.

Manapság felfutott trend, hogy raklapszám ontják a fejlesztők a szebbnél szebb, ám üresebbnél üresebb második világháborút feldolgozó játékokat, ám ezek meg sem közelítik a valóságot. Miért? Miben nem? Miben annyira nem, hogy azon már röhögni lehet? Erre keressük a választ.

Elsősorban stratégákat várok, mivel ezen a téren a legélesebb a kontraszt, és ezen a téren szabadna legkevésbé elrugaszkodni a valóságtól. Ugyanakkor szívesen várok repülősöket és harckocsizókat is, hiszen - ha kevésbé is - de ezekkel a programokkal is el vagyunk látva.

Mikor már végre úgy nézett ki, hogy megszakad ez a népbutító "csillog, vedd meg" játékok áradata, ismét kapunk a pofánkba két, éppenséggel nem sok reménnyel kecsegtető stratégiáról infókat. A jövő játékairól is le lehet tehát szedni a szenteltvizet, annál szebb lesz majd látni, hogy mennyire lett igazunk, miben tévedtünk.

Tippek is adhatóak, melyik program a háború mely kis szeletét, vagy mely "módszerét" mutatja be igazán hatékonyan, de akár After Action Report-ök is jöhetnek.

Hajrá.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.