Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autót vennék, de milyet? Segítsetek!

3999 levél
Válasz 07.01.26. 14:46 #609
drdani
mult héten chippeztük a honda jazzunkat. igy 1.2-es és kb 95ló. sokat dob a chip tuning, igaz dízeleknél mégtöbbet.
mi a megalarm -nál csináltuk, ajánlom mert megbizhatóak és nagyon értenek hozzá.

Apám most akarja eladni a 05ös fekete honda accordját. A4 1.8T-re akarja cserélni... pff...

mondtam neki mazda rx8-at de abba kevés a hely és sokat eszik.
mondtam neki subaru impreza wrx-et az sokat eszik viszont lezsibbadok ha meghallom a boxer hangját.. szoval msot nem tom mi lesz
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
18331 levél
Válasz 07.01.26. 14:39 #608
LiT
Mustangra gondoltam. Eleanor powaa!
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
1344 levél
Válasz 07.01.26. 14:34 #607
yerico
Szerintem ő Cobrára gondolt, nem Mustangra. Mondjuk akkor még rosszabb a helyzet.

Amúgy személy szerint egy Jag E-type beszerzését tervezem. 5-10 miller körül már vehető egy az utolsó évjáratokból. Aztán ha beindul a 12 henger seggem alatt .... Csak előtte el kellene adni a házamat.

ps. Láttam egyet nemrégen 3.8 milláért, kupé 72-es utolsó sorozat. Hmmm....
20761 levél
Válasz 07.01.26. 14:32 #606
Eric
"Egyszer ha beledöglök is veszek egyet."

Vagy inkább fordítva: ha veszel egy ilyet, akkor beledöglesz!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
18331 levél
Válasz 07.01.26. 14:31 #605
LiT
LoL. Nem gndoltam ám komolyan, de a 67-es Shelby GT500 az álomautóm. Egyszer ha beledöglök is veszek egyet.
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
20761 levél
Válasz 07.01.26. 14:27 #604
Eric
1967 1968 Shelby GT 500 Eleanor Recreation

Szal ez is már egy buherált darab 100e-ért.

Viszont van egy 68-as eredetinek tűnő darab, 67e mérfölddel, potom 200e USD-ért.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 07.01.26. 14:19 #603
Attila88
ne haragudj, de ezen jót kacagtam + 7 le és még kevesebbet is fogyaszt? viccesek a fiúk... de remélem ezt te se hitted el.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
1970 levél
Válasz 07.01.26. 14:12 #602
Vaszilíj Zajcev
itt válogathatsz

Potom 100.000 dolcsiért már vihetsz is egyet!
divide et impera
20761 levél
Válasz 07.01.26. 13:56 #601
Eric
Aham, ha ébren vagy miért álmodsz?
És mit szeretnél egy ilyen verdával?
Saccra 15 milla alatt nem jutsz hozzá egy normális állapotúhoz...
És ha van 15 millád, akkor sem garancia, hogy lesz ilyened, ui. már eleve keveset gyártottak belőle és amik megmaradtak, azoknak is jó része gyűjtőknél pihen.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
18331 levél
Válasz 07.01.26. 13:38 #600
LiT
Én egy 67-es évjáratú Shelby GT 500-ast keresek. Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
1344 levél
Válasz 07.01.26. 11:03 #599
yerico
Ha ennyire egyszerű lenne, akkor ki a f@szért költ a gyár euromilliárdokat a motorfejlesztésre, miközben egy sufnituningos cég lazán Euro6-os motort varázsol belőle. Ha erre tudsz válaszolni, akkor érdemes chiptuningoltatni. Mondjuk ha a tuningcég benyögi, hogy fix 7 lóerő plusz, akkor azonnal ki kell fordulni tőlük, mert minden motort másképp lehet tuningolni, sohasem lesz kettő egyforma teljesítményű. Továbbá az is érdekelne, hogy a továbbiakban mennyire lesz lapos a nyomatékgörbe és a teljesítménygörbe, mert jó dolog a +7 lóerő 7000-es fordulatszámon, meg +5Nm nyomaték 5000-esen.
11785 levél
Válasz 07.01.24. 14:11 #598
Star Wars
Dodge Viper-t
9563 levél
Válasz 07.01.24. 14:01 #597
kEnAcE
Kevesebbet fogyaszt, elvileg mert optimalizálják a fogyasztást is, de csak 7 LE + lenne az ígéret szerint. Annyit meg nekem nem ér az 50 rugó.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 07.01.22. 19:37 #596
Eric
Mondjuk a tartósságának biztos nem használ.
Azért én utánajárnék a hátterének.
Mondjuk, ha 300e km helyett csak 270-et megy így el, akkor OK.
Bár a kis motorok élettartama általában eleve kisebb.
+15%-ot a semmiből nem lehet kihozni. Vagyis valamivel több benya biztos kell hozzá.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 07.01.22. 18:14 #595
Attila88
fogyasztáson mennyit dob?
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
9563 levél
Válasz 07.01.22. 16:29 #594
kEnAcE
Jogos.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1970 levél
Válasz 07.01.22. 16:24 #593
Vaszilíj Zajcev
Szerinted egy ilyen műszaki-vizsga telepen hallottak már ilyen berendezésről?
divide et impera
9563 levél
Válasz 07.01.22. 16:16 #592
kEnAcE
Ha nem teszik rá egy Dynopad-ra akkor ok!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1970 levél
Válasz 07.01.22. 16:04 #591
Vaszilíj Zajcev
Amit be lehet tenni, azt ki is lehet venni.
Vizsgán asszem nem nagyon kerül szóba a dolog, legalább is amikor én egyszer vittem a kocsimat kb 10 perc alatt végeztek vele, és a motorhoz nem nyúltak. Futómű, fék, stb.

divide et impera
9563 levél
Válasz 07.01.22. 15:59 #590
kEnAcE
Jaja! Csak fosok ettől egy kicsit. Azt mondják, hogy ez még benne van a gyári paramétereken belül és hogy nem károsítja a motort, de nem tudom...
Meg mivan, ha vizsgáztatnom kell, akkor 86LE-re vizsgáztatom, inkább nem. Ki lehet azt szedni?
Szal kérdéses, de nagyon izgat a dolog!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1970 levél
Válasz 07.01.22. 15:31 #589
Vaszilíj Zajcev
VW Polo ugye?

Hadd szóljon!
divide et impera
9563 levél
Válasz 07.01.22. 15:24 #588
kEnAcE
Chip-tuning 50.000-ért:

75LE-ról 86LE-re
126Nm-ról 146Nm-re

Megéri-e?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
7503 levél
Válasz 06.11.17. 14:56 #587
Attila88
bír, gyomromat, tapostam...
---
nekem elég rizikónak vásárláskor, hogy használt. az, hogy még céges is volt már sok . mondjuk tuti van megkíméltebb, rendesen szervizelt, de azért az ember elég bizalmatlan. sajna nem ok nélkül.
---
ballagás után, ha minden igaz lesz kocsi, sztem maradok a 320d-nél, kipróbáltam egy seatot[az 1.8-as turbo]... nekem nem tetszett[annyira], nem azzal volt a gond, hogy 3000 felett nem húz, mert megy ez nagyon is - főleg nekem -, csak úgy összességében nem tetszik, nem tudom azt mondani, hogy nem tetszett a kényelem+úttartása, vagy belseje/külseje, egyszerűen nem, és kész .
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20761 levél
Válasz 06.11.16. 20:43 #586
Eric
Darabja válogatja.
A céges autókról azért azt el lehet mondani(legalább is nálunk biztos), hogy rendszeresen szervizelve vannak.
Általában az ilyen területi képviselős-üzletkötős autók kapnak sokat az élettől, meg a gazdájuktól. A másik rizikófaktor Budapest. Ott még egy finoman használt autó is sokkal hamarabb kikészül mint vidéken.
Én pl. 2 hónap alatt közel 10e km-t beleraktam az enyémbe. Viszont szinte kizárólag hosszú távon használom Pécs és Szekszárd között és túlzottan nem taposom.
Az előzőmben 110e volt, amikor lecserélték, de ebből 85 ezret Bp-en kapott. Hát meg is látszott rajta, szét akart esni.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 06.11.16. 20:35 #585
Attila88
jaja! g*ci nagy móka volt. kimentünk elhagyott részre, aztán amit bir de őszintén szólva hiába tapstam ki a pedált a padlólemezen, így se nagyon akarta a gyömrömat a gerincemre paszírozni

használt autót tudván, hogy céges autó volt tuti nem vennék, hacsak nem anyum hajtotta
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20761 levél
Válasz 06.11.16. 20:31 #584
Eric
A céges autóban nem a menősége, vagy a típusa a pláne. Hanem az, hogy ingyé' van!
És azok után, hogy volt pár saját autóm is, ezt a tényt nagyon tudom respektálni.
Éppen ezért túlzottan én sem reklamálok, pedig nem kimondottan kevencem a Peugeot.
Na persze a zaszti, azért odavág!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 06.11.16. 20:28 #583
Attila88
ja... céges kocsi rlz egy vajdasági haver, eljött hozzám szombaton egy céges zastavával. nagy móka volt
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20761 levél
Válasz 06.11.16. 20:25 #582
Eric
Én sem vettem meg. Peugeot-t biztos nem is vettem volna.
Céges.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 06.11.16. 20:25 #581
Gillette
céges kocsi.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
7503 levél
Válasz 06.11.16. 20:24 #580
Attila88
hát én megsevettemvolna... kulcsos tanksapka... ugyanmár
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
9563 levél
Válasz 06.11.16. 20:23 #579
kEnAcE
Száááááááánalmas.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.11.16. 16:58 #578
Eric
Az enyém is kulcsos pedig 2006. szeptemberi P307.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
10589 levél
Válasz 06.11.16. 14:47 #577
Dark Archon
Hát a tank kulcsát (slusszkulcs)... tudod ilyen elmaradott autókban, mint az enyém, nem gombnyomásra nyílik.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
9563 levél
Válasz 06.11.16. 11:41 #576
kEnAcE
Te milyen kulcsot adsz oda a kutasnak...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.11.15. 20:02 #575
Eric
Az enyém 1.6-os benzines volt, 2002-es évjáratú.
A 2002 utániakkal semmi gond nincs, azokban már kijavították a 2001-ben megjelent modell gyerekbetegségeit.
Amúgy a 2002 előttiekre sem jellemző olyan mértékben a meghibásodás, mint amennyi az enyémen volt.
Én nagyon kifogtam azzal a darabbal. Több forrásból is utánaérdeklődtem és az jött le, hogy én autóm "egyszemélybnen" összeszedte azokat a hibákat, amik elő szoktak fordulni a régebbi modelleken külön-külön. Vagyis hallottak már olyanról, hogy hátsó híd csere, meg olyan is előfordult már, hogy motorvezérlő etc., de olyanról nem nagyon, hogy ez egy autón mind előjöjjön. Pech a köbön.
A következő egy 2005-ös kiadású 1.9 Jtd volt. Azzal semmi gond nem volt, ment mint a golyó és keveset evett.
Ha teheted, akkor 2003-as vagy az utáni Stilot vegyél. Az 1.4-es 90 lovasok is jók. Nem mennek sokkal rosszabbul, mint az 1.6-osok(13 LE különbség) és cca. 1.5-2 literrel kevesebbet esznek. Ezeket alapból 6 sebességes váltóval adják(az újabbakat)
Viszonylag olcsón lehet dízelhez is hozzájutni. Az én jtd-m 3.1 millióért ment el 11 hónaposan. Újonnan ez 4.5 mihály.

2.5 millió körül már kapsz 2004-es 116 lovas jtd-t, vagy 2 milla körül 1.4 benzinest.
Nekem mindkettő 3 ajtós volt, mert az formára szebb. Az 5 ajtósok viszont praktikusabbak.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
10589 levél
Válasz 06.11.15. 16:07 #574
Dark Archon
S a mai világban ki hagyja ott a kocsiját, ráadásul nyitva, hogy tankolják meg? Mert én ott állok mellette, megvárom míg a kutas visszaadja a kulcsot, bezárom a kocsit, aztán megyek fizetni... de annak örülök a legjobban, ha oda se jönnek, az apróm is megmarad és a kutast sem kell figyelnem

Ha valaki otthagyja a kocsiját és bemegy a shopba, szinte felhívás, hogy "balek vagyok, verjél át"...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1344 levél
Válasz 06.11.15. 16:06 #573
yerico
Eric, mostanában gondolkodom kocsicserén, és egy utolsó évjáratú Brava / kicsit újabb Stilo a legesélyesebb. De a Stilod miatt most gondolkodóba estem, a Bravank megbízhatónak mondható, de szolgálati és le kell valszeg adni, és kell helyette egy saját. A Fiat már bejött, kényelmes, és nagy a csomagtere, ami fontos szempont, de ugyanakkor nem egy bálna. Az első Stilod milyen motorral volt szerelve?

1344 levél
Válasz 06.11.15. 15:48 #572
yerico
Kollégám akarata ellenére kapott V-powert a tankba. Kérte, hogy akkor szedjék ki, és tankolják meg normális benzinnel. Kicsit anyáztak rá schellék, de végül normál árban számolták el neki.
1344 levél
Válasz 06.11.15. 15:39 #571
yerico
Annyira szánalmas csak, hogy az A2 külön cikket hozott, ahol megnevezték a kutakat, ahol megpróbálták őket átvágni. Volt ott OMV, MOL, Shell, stb. kút. A szitu mindenhol az volt, hogy az újságíró kiszállt a kocsiból, odaszólt a kutasnak, hogy tankolja meg, majd bement a shopba, mintha újságokat nézegetne, majd a végén fizetett valamennyit. Azért annyi eszük volt, hogy egy másik ember a távolból szépen figyelte, mit csinál a kutas, mennyit tankol, és mennyit fizet. A végeredmény: MINDEN Shell kút megbukott, mindenhol legalább egy ezressel átvágták az újságírót. Ugyanakkor egyetlen másik kút sem bukott meg ezen. Namármost el tudom képzelni, hogy egy ilyen cikk után mekkora pert kapott volna a nyakába az A2 hitelrontás címén. A Shell viszont nem perelt, vajon miért? De néz rá az index Shell topicjára, egy éve több, mint 1200 hozzászólás volt ott. Azonkívül ajánlom a figyelmedbe a Totalcaron régebben megjelent nyílt levelet is, amire nem jött válasz. Aztán nézz rá az Indexes Homárra is, érdekes cikkek lesznek ott. Anno még az M1 híradójában is foglalkoztak a Shellel, sőt a TV2 naplójában egy film is volt róla, amikor az egyik kúton átvágták a riportert.
Mellesleg mintha pont a Shellnél lett volna / van kiadva, hogy a napi üzemanyag mennyiségének 20 %-a kell, hogy legyen a V-Power, amúgy a különbözetet vonják a dolgozók fizetéséből (vagy napi jattjából). Ugyanez persze áll a Molra is, de ott a kutasok legtöbbször a saját jattjukból állják az extra üzemanyag költségét.
Feleségeméket egyébként pont a múlt hónapban szerették volna átvágni, a klasszikus ezres helyett ötszázas trükkel, de ki van okítva, nem jött be nekik.
A jelzés meg semmi extra, előre el van készítve van egy arra az összegre szóló blokk, és azt kapod meg, nem a sajátodat. A kutas jelzi kézzel az ablakon keresztül (mostanában már rádión is, fejlődik a technika), mennyi legyen a számlán, és annyi is lesz, amit megkapsz.
Mellesleg shell kúton dolgozó ismerős mondta, hogy a motorolajokkal hogy csalnak. Jön a vevő, hogy nézzék meg az olajszintet, és töltsenek utána. Leemel a polcról egy üveg olajat, a kutat átveszi, és kicsit hátramegy, az üvegbe beleönti a Tesco gazdaságos olajat, az eredetit meg megtartja magának. Aztán a kocsiba az eredeti üvegből már megy a gazdaságos olaj. Ennek fejlettebb változata, hogy már az irodában van bent előre átttöltött flakon olaj, a polcról leveszi az eredetit, az irodában cseréli, és mehet töltögetni.Az autós sohasem veszi észre, hogy átvágták.
Aztán a kedvencem a Shell kártya. Kötelező jelleggel napi öt igénylést kellett kiállítani minden alkalmazottnak tavaly, ellenben retorzió. Poénból megkérdeztem a pécsi Shell pontban az eladót, hogy rájuk és érvényes-e a napi 5 kártya. Nála 20 volt a limit.

Amúgy egyedül Shell kútnál sikerült még eddig lehülyéznie az eladónak, csak mert nem fizettem neki kézbe, hanem számlát kértem, és az akkori ajándékakcióban egy Ferrari modellautót is elkértem. Erre közölte a társával, hogy akkor add oda annak kis hülyének. Tették ezt a dunaföldvári Shell kútnál.

Szóval nekem nem kell fényezni a Shellt, nem tartom normális kútnak, ráadásul magyar üzemanyagot árul, amit a MOL finomít nekik, tehát nem sok minőségbeli különbség van a többiekhez képest.
Azt azért hozzáteszem, Mol kútnál sem tankolok, a régi autómba mindig egy kútnál tankoltam (Mol kút, Uránváros PMSC pálya), és egy év után klassikus dugulásom volt sárral a szűrőben jókora adag vízzel a tankban. Itt vizezték a benzint. De sohasem vertek át a pénztárnál. Azóta csak OMV-hez járok 4 éve, azóta nem volt bajom üzemanyaggal.

20761 levél
Válasz 06.11.15. 15:15 #570
Eric
Az első Stilom.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.11.15. 14:51 #569
kEnAcE
Ez milyen kocsi volt?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.11.15. 14:37 #568
Eric
A 320d nagyon jó kis gép. Viszont 2.5 millióért már kissé korosodó példányt fogsz csak kapni.

A visszavitelt nem tudom milyen verzióban tervezed, de szinte esélytelen, hogy garanciális indokokra történő hivatkozással visszavegyék.
Én 2002-ben vettem egy új autót, 2.5 évig használtam. Ez alatt közelített a 20-hoz a garanciális javítások száma, amik nem izzócserék voltak. Motorvezérlő elektronika csere, váltó javítás, futómű hátső híd csere, gyújtó trafók cseréje, stb.
Ennek ellenére a legcsekélyebb hajlandóságot sem mutatták arra(pedig kezdeményeztem), hogy cseréljék ki az autót.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 06.11.15. 14:27 #567
Eric
Pécsett lakom, Szekszárdra járok dolgozni és havonta autózok cca 5e km-t. Mivel Shell üzemanyag kártyám(is) van főleg a Shellnél tankolok. Közel 20 éve van jogsim.
Mindezzel csak azt akartam érzékeltteni, hogy nem egyetlen Bp-i kútnál két hét alatt szerzett tapasztalatom alapján állítom azt, amit...

A témára visszatérve pedig én sem azt mondtam, hogy minden kutas szemétkedik. Viszont amióta nyomatják a vépóvereket, elég sűrűn találkozni "agresszív marketingpolitikát" folytató kutasokkal a Shellnél.
És igen, olyan is előfordult már kétszer is(nem a szomszéd ismerőse hallotta) velem, hogy annak ellenére elkezdte nyomtani a kutas a "jobbikból", hogy kifejezetten kértem, hogy sima 95-öst adjon!
Az első alkalom kevésbé volt kellemetlen, mer na bumm, kifizettem a drágábbat.
A másodiknál viszont morcosaqbb lettem. A céges kártyán nem számolnak el mást csak mezei 95-öst, ami ugye ingyé' van ilyenformán. Ha más kerül tankolásra, azt meg fizethetem zsebből.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
473 levél
Válasz 06.11.15. 14:00 #566
Lacika22
Na, de hogy ontopic is legyek picit. Jelenlegi Ford Focusomat viszem vissza fordéknak, hogy húzzák a faszukra, vagy gyútsák fel, vagy akármi.
Váltani szeretnék BMW-re. 320d-ben gondolkozok 2,5 milla max árig, nem veszek több új kocsit.
Vélemények?
473 levél
Válasz 06.11.15. 13:57 #565
Lacika22
Lehet mindenhol okoskodni picit a vevők átbaszása nélkül is, amiből összejön majdnem egy másik fizu.
473 levél
Válasz 06.11.15. 13:55 #564
Lacika22
Jah, ti biztos fent laktok a nagy faluban. Ott minden kutas geci, mindegy hová mész. Itt nálunk megkerdezik, hogy mit tankolhatnak, stb.
1970 levél
Válasz 06.11.15. 13:54 #563
Vaszilíj Zajcev
És a minimálbérből jön össze a vagyonkájuk?!
Haggyámá!
Biztos van tisztességes kutas, nem kétlem, de azt a szakmában lúzernek, és nem csókkirálynak hívják a háta mögött!
divide et impera
20761 levél
Válasz 06.11.15. 13:37 #562
Eric
A vépóverezés nem egészen kamu, nekem is voltak már rossz tapasztalataim.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
473 levél
Válasz 06.11.15. 13:37 #561
Lacika22
jah, és még valami. Az összes nagy forgalmazó (Shell, Omv, Mol, Jet)
a Moltól kapja a 95-öst és a Dieselt, csak az adalékot tartalmazó cuccok jönnek a saját cégüktől.
473 levél
Válasz 06.11.15. 13:35 #560
Lacika22
Pff, ez a parasztvakítás, amit a média nyomott Shellék ellen, annyira szánalmas
Találtak 2 kutat, ahol átbasszák a vevőket, na bumm. Benne van a pakliban. MOL-nál mennyit lehet találni? (vizezett benzin, és egyéb trükkök, amikbe most nem megyek bele)
Olyan pedig nincs, hogy "jelzi a pénztárosnak, mennyit kell beütnie". Ha tudnád, milyen rendszer van a Shell kutakon, ill. azok hogyan működnek, nem írnál ilyesmit
Jah, és mielőtt jönne az oltás, exem Shell kúton dolgozik 5 éve, én meg ott maszekolok mellete Autómosóban (ami nem Shelles). Szal vágom, hogy miről van szó, és ebből minden egyes szó kamu.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.