Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autót vennék, de milyet? Segítsetek!

1344 levél
Válasz 06.11.15. 10:06 #559
yerico
Elméletileg nem szutykabb, egy külön cég szállítja nekik, akik nem mindig ugyanattól a beszállítótól vásárolnak. Persze a Tuskó gazdaságos cuccok általában rosszabbak, mint a többiek.
9563 levél
Válasz 06.11.13. 20:49 #558
kEnAcE
Csak TESCO benzin szutykabb, mint a Jet.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1679 levél
Válasz 06.11.13. 18:24 #557
cukkini
Elég jó árakhoz hozzáteszem, hogy amikor nálunk a Tesco megnyitotta a benzinkútját, átlagban 10-15 forinttal esett minden ára.. Azóta kb 3-5 Ft-tal drágább a Shell, Mol, OMW kút.. (ezek vannak még nálunk)...
Én általában OMW-nél tankolok, mert ez van a legközelebb, és nem vettem észre hogy lehúztak volna eddig...

Különben számoltatok már utána hogy pl a Tesco mennyit keres azzal az akcióval, hogy 10000 HUF felett 10Ft-tal olcsóbb az üzemanyag literje nálunk, és max 50l-t lehet tankolni...
Kb kijön hogy 3-7 %-os árengedményt ad, és nagyobb a bevétele is emrt biztos hogy tankolsz...
Úgy gondolom, minden emberi lényben azt kell tisztelnünk, ami. Legyen amerikai vagy német, zsidó vagy keresztény. / Einstein /
9563 levél
Válasz 06.11.13. 18:15 #556
kEnAcE
Hát igen nekem bejáratott szokásom van tankolásnál. Mindig akkor tankolok mikor már csak 8 liter van benne és akkor is csak magam.
Van amikor nem vagyok elég gyors, és akkor már nyitja is ki a tankot, akkor már nem lehet mit mondani. Akkor már az övé a pisztoly kérdezi, hogy nem próbálod ki a V-Powe Racinget? Mondom az Euro 95-ös bőven jó lesz... Akkor elkezdi és végignézem mit csinál, mivel már előre tudom (+ - 300 HUF-ra) hogy mennyi lesz az egész, nem sokat próbálkozhat. Kapom a Smart pontokat, eddig nem volt baj. Mindig figyelek. Elég jók az áraik, mert 15 m mellettük van egy Esso kút.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1344 levél
Válasz 06.11.13. 17:18 #555
yerico
Az azonos autók is szórnak, sohasem a névleges teljesítményt adják le, pl. fócvágenéknél általában erősebbek próbapadon, mint amit megadnak rájuk. Ezért lehet, hogy az 1.4-es Astra papíron 90, de leadott 100-at, míg a 1.6-os csak 95-öt. Amellett más a váltó áttétele, az 1.4-esnek pörögnie kell, ha akar valamit kezdeni a kasztnival, míg az 1.6-os hosszabbra van áttételezve.
Amúgy az 1.6-os G Astra nekem érzetre nem ment sokkal jobban, mint az 1.0-ás Corsám. Gyakorlatilag viszont bármikor tönkreverné bármilyen helyzetben.
Mondjuk egy 1.4/75-ös IV-es Golf volt a csúcs eddig, 2 személlyel 3-ban padlógázon majdnem legyorsult bennünket pótkocsi teherautó Iregszemcse előtt emelkedőn. Jópárszáz méter volt, mire el tudtuk hagyni úgy, hogy egyszerre indultunk.
1344 levél
Válasz 06.11.13. 17:11 #554
yerico
Apropó, a tankolás általános dolgai:
Csak saját magadnak tankolj (különben garantáltan V-Powert kapsz)!
Az órát fizetés előtt pontosan nézd meg. A visszajárót meg kell számolni. (Ha nagy pénzzel fizetsz, akkor kedvelt trükk, hogy egy ezres helyett ötszázast adnak vissza. Ha reklamálsz, ott lesz kéznél a másik ötszázas is, csak azt mondja, hogy elszámolta. Ha csak napi 10 ember nem szól....)
A blokkot el kell kérni, és meg kell nézni, hogy mi szerepel rajta (jó esetben csak az, amit kértél).
Sohasem szabad azt mondani a kutasnak, hogy ""tankolj 5000-ért!", mert tényleg annyit fogsz fizetni, de jó, ha csak egy ezressel vágnak ilyenkor át, ezt a kutasok jelzik a pénztárosnak, hogy mennyit kell beütnie.
9563 levél
Válasz 06.11.13. 17:07 #553
kEnAcE
Sosem engedem a pisztoly a kezükbe. Mindig magam tankolok. Ez alap.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 06.11.13. 17:06 #552
kEnAcE
Ültem én már Astrában ami 1.4-es 90LE volt és azt hittem 1.6-os 100LE, utána mondták, hogy nem. Hát ég és föld a különbség.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1344 levél
Válasz 06.11.13. 17:06 #551
yerico
Fócvágenék mindig sokat ettek, ez a standard náluk, ezen nem kell kiakadni. 8 liter városban az 1.4-estől teljesen korrekt fogyasztás még nyáron is.
1344 levél
Válasz 06.11.13. 17:05 #550
yerico
A Schellel csak óvatosan, pár éve még default mindenkit átvágtak, aki betévedt. Mára talán javult valamit a helyzet, de akkor annyira durva volt, hogy újságcikkek és tv adások születtek a témában. Talán nem véletlen, hogy a Schell kutatknál a dolgozók nem kaptak bért, sőt, nekik kellett fizetni, ha ott akartak dolgozni, és mégis mindenki királyul megélt náluk. Ráadásul Pécsen ők buktak meg, mint bankkártya-másolók, szóval itt különösen drága volt a tankolás.
Mostanában újfajta akcióba kezdtek. A visszajáróval már nem csalnak (annyira), és bónusz terméket sem ütnek már hozzá (annyiszor) a számlához, amit nem is akar megvenni az autós, helyette a kutak adnak kevesebb benzint. Nem tudom, mennyire köztudott, de a benzinnél 1 dl / liter pontossággal kell mérnie a kútnak. El lehet képzelni, hogy 10 liter (kút szerint mért) benzinnél máris 260 forintot nyertek. Nem olyan rossz napi bevétel, ráadásul még nincs is lebukási veszély.
9563 levél
Válasz 06.11.13. 16:58 #549
kEnAcE
Ha nem tudományoskodok akkor 8,5-6 a városban. Régi motor, meg fogadjunk, hogy a Polo nehezebb kisautó létére, mint a te kompaktod. Nehezebb autó kisebb meghajtással többet fogyaszt, mint egy könnyebb erősebb motorral.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1344 levél
Válasz 06.11.13. 16:58 #548
yerico
"Nekem pont elég lenne az az 5 LE plusz mert ültem 80LE kocsiban és az épp jó volt. 75LE egy kicsit lomha, épp hogy egy kicsit kéne segíteni a városi lendületen."

Egy másik tévhit. Az emberek 99%-a egyszerűen nem érzékel 10%-nyi teljesítménykülönbséget, azaz ugyanazon autó ugyanazon motor 90 és 100 lóerős változatával érzetre ugyanúgy megy. Két eltérő autó 80 lóerős modelje már észrevehetően eltérő menetteljesítményre lehet képes. A különbség és a hangsúly mindig a nyomaték és teljesítménygörbében van.
9563 levél
Válasz 06.11.13. 16:55 #547
kEnAcE
Mindig a shellnél tankolok, nem is drága meg gondolom nem is olyan szutykos, mint a jet, persze ki tudja.
Egyébként 4,5 éves. 82k km van benne.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1344 levél
Válasz 06.11.13. 16:54 #546
yerico
"És, hogy miért nem ilyennel gyártják eleve a kocsikat hát csak azért, hogy utolag meg kelljen venned. Egébként meg a sportkocsikat ilyenekkel gyártják. Biztos nem véletlenül. "

Ez kb. olyan, mint a motoradalék. Jó esetben nem károsítja a motort. Továbbra is állítom, ha ilyen milliós tételben 500 forintos tuninggal ki lehetne hozni +5 lóerőt a motorból, minden gyár ezt választaná, nem pedig az egekig finomított millimod másodperc pontossággal beállított befecskendezést finomítaná tovább, és nyomná még feljebb a fordulatszámot. Az meg hülyeség, hogy később kelljen megvenned, nem ők gyártják, tehát részükről édes mindegy, hogy mit csinál a delikvens, legfejlebb bukja a garanciát.

A motoradalék hasonló, csökkenti a fogyasztást, növeli a teljesítményt, tisztítja a kipufogógázt. Akkor mi a francért nem öntenek bele a motorba minden kötelező szervízkor egy fél litert egy ezresért, és nem kellene százmillió eurókat költeni az egyre szigorúbb környezetvédelmi normák betartására képes motorok fejlesztésére? Avagy miért hiszi mindenki hülyének az autógyártókat, amikor nekik mindenük a nyereség, ezzel alszanak és kelnek, ha meg tudnak spórolni kocsinként egy eurót, akkor azt garantáltan meg is teszik.
20761 levél
Válasz 06.11.13. 16:37 #545
Eric
Az nem biztos, hogy a lambda szonda hibája, lehet, hogy redvás a benya, amit tankoltál.
Mennyi idős?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 06.11.13. 16:36 #544
Eric
Az én 1.6-osom meg hosszú távon eszik 8-at.
No nem kilencvenel közlekedve, de azért nem is 150-el.
Hál'istennek a fogyasztás már nem érinti a pénztárcámat.
110 paci és 1250 kg. Ha finoman járok, akkor 7.6 körül mozog, ha durvulok, akkor 8,5 - 9.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 06.11.13. 16:29 #543
Vaszilíj Zajcev
Az én drága 1,6-os astrám eszik 8-at városban, úgyhogy jól megbúbott az a tudományos kutató munka!
divide et impera
9563 levél
Válasz 06.11.13. 16:18 #542
kEnAcE
Nem vagyok benne biztos, de nekem már valszeg a lambda-szondám is elhasználódóban van. Sokszor kapok visszajelzést a kataalizátor-lambda szonda környékéről, mely szerint szennyeződést érzékelt.
Meg a 8 liter körüli városi fogyasztást is sokallom egy kicsit. De ez is azért csak 8 körül, mert különböző praktikákat alkalmazok. Minden fokozatot egy bizonyos fordulat számig pörgetek ki, ami mögött tudományos kutató munka búbik meg
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 06.11.13. 16:13 #541
kEnAcE
Tuti nem éri meg.
Főleg a gyújtókábel. Az rohadt drága.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.11.13. 16:06 #540
Eric
A gyertyától a porlasztás milyensége nem változik.
Az ún. sportgyertyák nagyobb ívet húznak, mint a hagyományosak, ezáltal elvileg tökéletesebb-erőteljesebb égést eredményeznek.
Ennek lehet fogyasztáscsökkentő hatása is, de ez szerintem nem számottevő. És ha még azt is nézzük, hogy az ilyen gyertyák mennyivel drágábbak, mint a hagyományosak... hát nem biztos, hogy előrébb vagy velük.

A sportbetétet is inkább csak azért érdemes belerakni, mert akkor nem kell utána szerviz ciklusonként újat venni.

De ha mindenképpen költeni akarsz rá, akkor egy gyertya-kábel-szűrő kombóval azért némi javulást érezni fogsz. Ez a hármas összesen 40e Ft körüli pénzért hozható kb össze, kérdés megéri-e.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 06.11.13. 16:02 #539
Gillette
Ha az is VW volt akkor lényegtelen mert gyártónként lehet különbség azonos Le mellett is.

De ez nem dörömbölés hanem duruzsolás. Zene füleimnek úgyhogy ha bezavarna a zenehallgatásba(amit egyébként nem nagyon tesz) akkor is inkább ezt hallgatnám mint a zenét.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9563 levél
Válasz 06.11.13. 15:54 #538
kEnAcE
Köszönöm. Reméltem, hogy te is hozzászólsz.
Tehát akkor a gyakorlatilag egy "sport" légszűrőbetétet van talán értelme cserélni, ami nem direktszűrő, hanem a betét. Láttam ilyet valami Green Cotton Filters nevű cég csinálja.
Azért kérdeztem a sportgyertyát, mertarra azt írták, hogy jobb lesz tőle az üzemanyag cseppek porlasztása, és fogyasztás csökkentő hatása van.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.11.13. 15:44 #537
Eric
Igen, ezeknek a cuccoknak a hatása főleg a pszichológiai tuning kategőriába tartozik.
Általában minden egyes ilyen cucc esetében ígérnek 3-4 LE többletet a gyártók.
Nos szerintem az igazság valahol ott lehet, hogy ha sportgyertyát, sport gyújtókábelt, sportlégszűrőt és egy sport hátsó dobot beleaplikálsz a verdába, akkor összesen kapsz cca. +3-4 LE-t egy 100 lovas motor esetében.(a sport szót minden esetben kéretik idézőjelben érteni. )

Én egy dolognak látom ezek közül gyakorlati hasznát is. Ez a sportlégszűrő. Arra a fajtára gondolok, amelyik a gyári papír szűrő helyére megy be és tisztítható. A szűrési hatékonysága közelíti a gyári papírét(ha használják a hozzá kapott felületkezelő anyagot), viszont egy hírtelen gázadáskor bekövetkező erős szívóhatásra nem hajlik meg mint a papír, ezáltal nem szűkül be a keresztmetszete.
Ezzel ugyan túl sokat nem javítottunk a helyzeten, de legalább valami!
A lényeg inkább az, hogy mivel tisztítható, gyakorlatilag nem kell többet légszűrőt venni.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.11.13. 15:37 #536
kEnAcE
Egy egy 1.4-es POLO V.

Iszonyatosan zavaró a kostatns dörömbölés. Nem lehetőle rendesen zenét halgatni, idegesítő, és olyat próbál érzékeltetni, ami nincs ot. Erőt. Én szánalmasnak tartom.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9789 levél
Válasz 06.11.13. 15:29 #535
Gillette
A repedtfazék hang tényleg nem szép viszont vannak szolid, nagyon szép, mély hangot produkáló rendszerek.
Milyen autó volt az a 80Le-s?
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9563 levél
Válasz 06.11.13. 15:14 #534
kEnAcE
Sportkipufogó az felejtős. A legszánalmasabb suttyó dolog, amit autóra lehet rakni. Mindig kirhögöm az ilyen önjelölt gyíkokat az utcán, akiknek szuzukiszvifjükből árad a repedt fazék hang, mert azt hiszik ettől gizdább lesz az autójuk. Ha gizda autót akarnak venni, akkor rendes autóra ruházzanak be.
Ha egy imprezának van ilyen hangja az OK, de az olyan is.
Nekem pont elég lenne az az 5 LE plusz mert ültem 80LE kocsiban és az épp jó volt. 75LE egy kicsit lomha, épp hogy egy kicsit kéne segíteni a városi lendületen.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9789 levél
Válasz 06.11.13. 15:03 #533
Gillette
Egy szimpla sportdob ad kb +1-2 Le-t egy teljes sportrendszer 6-7Le töblett, de lehet akár 10 is.
Az is tény, hogy sportlégszűrő is jobb a motornak. És, hogy miért nem ilyennel gyártják eleve a kocsikat hát csak azért, hogy utolag meg kelljen venned. Egébként meg a sportkocsikat ilyenekkel gyártják. Biztos nem véletlenül.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9563 levél
Válasz 06.11.13. 15:00 #532
kEnAcE
Értem, tehát akkor nem lehet mondjuk egy sport légszűrővel és sportgyertyákkal mondjuk +5LE kihozni a kocsiból.
Mert ha nem akkor nincs értelme.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1344 levél
Válasz 06.11.13. 14:48 #531
yerico
Az általa keltett plusz lóerők leginkább a tulajdonos fejében léteznek a "hamár ennyit kiadtam érte, akkor nem létezik, hogy nem megy jobban" effektus következtében. Sportgyertya sportszűrővel és sportkipufogóval kombinálva akár 1-2 lóerő mért többletteljesítményt is képes okozni, de a tulajok 90%-a minimum 10-nek érzi. A hátránya csak annyi, hogy ha tényleg annyira jó lenne, akkor az autógyártók miért nem ezt a pár ezer*/tízezer forintos cuccot nyomnák bele minden kocsiba, és akkor jöhetnének a 100 lóerős 1.3-as Swiftek. A válasz egyszerű, nem ér szinte semmit, de a sportszűrő spec. több szennyeződést enged be a motorba, ami az élettartamát nem kifejezzen az örökkévalóság irányába tolja ki.
9563 levél
Válasz 06.11.13. 11:59 #530
kEnAcE
Valaki foglaljon nekem állást SPORTGYERTYÁK HASZNÁLATA témakörbe!

Előre is köszi!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
5613 levél
Válasz 06.11.11. 19:12 #529
csuvi
na nekem alapfokú se lesz soha, csak láttam ott egy finencájrung pontot, ami mögötti tartalom alapján malmoztam ki
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
14253 levél
Válasz 06.11.11. 19:06 #528
Babykiller
Ezt én is mondtam neki, de nem hitte el, bár nekem nincs német középfokú nyelvvizsgám

Más. Ma vezettem életemben először benzines autót, elég furcsa így elsőre
5613 levél
Válasz 06.10.30. 23:20 #527
csuvi
én úgy nézem, ennyiért elvihető (kezdőrészlet)
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
7503 levél
Válasz 06.10.30. 22:33 #526
Attila88
és ebben mi az átbaszás? mert ilyen tényleg nincs...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
7503 levél
Válasz 06.10.30. 22:23 #525
Attila88
ez létezik?!
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
9765 levél
Válasz 06.10.30. 07:11 #524
vally
...akkor miért veszel 2.5M-s autót? Vagy ennyi pénzből miért valami sokkal sokkal jobbat veszel?
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
7503 levél
Válasz 06.10.30. 00:17 #523
Attila88
ennek a fogyasztása épp határeset... 30-40 ezer km-nél többet nem hajtok bele, de ez még a jövő zenéje ha lesz kocsi, az ballagás utánra lesz...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
5613 levél
Válasz 06.10.29. 23:52 #522
csuvi
ez tök jó, de nem baj, hogy benzines?
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
7503 levél
Válasz 06.10.29. 22:11 #521
Attila88
ez szimpatikus...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
5613 levél
Válasz 06.10.28. 09:55 #520
csuvi
ez a kilóméteróra nekem is gyanús, egy haverom jut eszembe, aki két év alatt 250e km tett a kocsiba..mondjuk egy tapasztalt szerelő lehet, ránézésre megmondja, hogy valós-e az a 40e km, vagy jóval többet futott, nem tudom
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
9789 levél
Válasz 06.10.28. 09:48 #519
Gillette
a regadót eltörlik.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
7503 levél
Válasz 06.10.27. 23:04 #518
Attila88
110 le is bőven sok nekem... ill. nem érzem,h elég lenne, miután 500-as nyomatékkal megáldott bömöst vezetgetek néha hétvégén... de áhh...

most nézegettem németországi autókat,[www.mobile.de]de szerintem behozatallal együtt nem lehet olcsóbban megúszni, mintha itthon veszem... vagy igen?
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20761 levél
Válasz 06.10.27. 22:59 #517
Eric
Árban nincs jelentős különbség, ha a javítást és a regadót a másikhoz hozzászámoljuk(mondjuk fogalmam sincs mennyi lenne a regadó a másikra, én 300e körülire saccolom).
Ez nem tűnik gázosnak a leírás alapján, vagy legalábbis nem írnak róla.
Mindenesetre ez egy gyengébb mocival felszerelt verzió.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 06.10.27. 22:53 #516
Eric
Annyi talán nem.
A klímahűtő saccra 50-60e Ft. A két cooler cső nem lehet vészes összeg.
Ami drága lehet, az a km óra. Bár nem derül ki, hogy az egész műszeregység, vagy csak egy része hiányzik. De lehet, hogy részeket külön nem is lehet kapni. Esteleg bontóban utánanézni...
Az öv sem lehet olcsó, ui. ezekben már pirotechnikai övfeszítős övek vannak jeladóval, ami össze van kötve a légzsák rendszerrel.
+ a munkadíjak.
Ja, és a regadó.
De azon én elgondolkoznék(vagy inkább megkérdezném), hogy vajon miért hiányzik a km óra?


Végül is lehet akár jó vétel is de nagyon alaposan utána kell járni, leinformálni. Ha rommá volt törve, nem venném meg.
Mondjuk egy buherált km-óra eladásnál gondot okozhat.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 06.10.27. 22:49 #515
Attila88
vagyis ez jobban megérné?
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
7503 levél
Válasz 06.10.27. 22:46 #514
Attila88
igen olvastam... mindennel együtt vajh lehet 3.5m felett?
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20761 levél
Válasz 06.10.27. 22:42 #513
Eric
Elsőre gyanúsan olcsónak tűnt, aztán rá is jöttem miért:
"Az ár a regisztrációs adót nem tartalmazza...AZ autó hiányos de teljesen járóképes a hiányoságai:kilóméteróra,jobb oldali öv,klíma hütő,2db cooler cső."

Gyanítom, hogy törött volt.
A felsorolt hiányosságok töbszázezer Ft-ra rúghatnak.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 06.10.27. 22:30 #512
Attila88
vélemény?
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
9765 levél
Válasz 06.10.26. 18:37 #511
vally
Szivi! Annakidején én is E34-et akartam venni, de letettem róla, mert olcsón nincs olyan amiben nincs félmillió km. Képek lesznek...
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
5613 levél
Válasz 06.10.26. 14:41 #510
csuvi
én már igen, de képeket még mindig nem kaptunk
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.