Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autót vennék, de milyet? Segítsetek!

14253 levél
Válasz 06.06.07. 14:19 #359
Babykiller
Valaki mondjon valamit a renault clio campus-ról.
10589 levél
Válasz 06.06.07. 12:59 #358
Dark Archon
Én nem mondtam, hogy a VW szar, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a Suzuki nem annyira szar, mint azt te megfogalmaztad. Vezettem egyébként VW Passat-ot (is), még a régibbi fajtát. Ha már a váltónál tartunk, azt 1-esbe lehetett nehezen váltani, de az kocsi, az kétségtelen. A Polo ill. Toyota "városi" kategóriás autói meg szimplán nem tetszenek. Még a Fiat Punto, ami kinéz valahogy. Ha kocsit váltok, akkor minden bizonnyal Skoda Fabia lesz a célpont, bár túlzottan annak a formája sem tetszik, de 525-ös BMW-re végképp nem futja.
Ja, mikor kocsikat nézegettem, a legkomfortabb érzetem egy Peugeot 206-ba ülve volt.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
9563 levél
Válasz 06.06.07. 12:36 #357
kEnAcE
Vadonatúj céges Swift 1.5. VVT 5-ösben 100 km/h-nál 3500-at pörög. Enyém kb. 130-nál pörög 3500 pedig nem 105 LE csak 75. Az 1.3-assal meg nem lehet felmenni a Pilivörösvárból kivezető kisemelkedőn csak 2-sben olyan nyomatékszegénym míg az enyém röhögve viszi 3-asban. 3000-4000 rpm tartomány között olyan hangja van mint egy mezőgazdasági vontatónak, ha szerinted ez nem hangos, akkor nem ültél még Toyotában vagy VW-ben. Az meg hogy a sebváltójával kényelmes váltani... akkor próbálj be egy VW váltót mielőtt szapulod itt őket! Míg a Suzukinál nem egyszer megy 1-es helyett 3-asba, addig a Polo-ban egy bizonyos szinten túl nem kell tolni vagy húzni a váltót, mert a fokozat beszívja magát. Na ezek azok finomságok, ami miatt nem lehet a két gyártó autóit egy lapon nevezni.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10589 levél
Válasz 06.06.07. 11:58 #356
Dark Archon
Ugyan nem írtad, de az 1.3-as Suzuki motorról beszélsz? Nekem nem tűnik erőtlennek és hangosnak, persze nem lehet összehasonlítani egy céges, agyonhajtott kocsival. A sebváltó meg nagyon is jó, kényelmes vele váltani, tény, hogy a rükvercbe rakáshoz próbálkozni kell. Egyébként hidd el, nem szándékozom életem végéig ezzel a kocsival járni, de mivel öcsém Opel Astrájában is érezni a repedéseket és felgyűrődéseket az utakon, egy kategóriával feljebb levő kocsi 3 milliónál kezdődik, annyi pénzem meg nincs. A régebbi Swift meg egész jó autó lenne ennyi pénzért, ha nem egy rakat szar futómű lenne alatta, ami még a Kenwood cd-rádiómat is szétrázza.
Anno a Daewoo Lanos is tetszett, de arról is le lettem beszélve, hogy Opel koppintás és szar, de én autóvásárláskor nézem azt is, hogy mennyit zabál... na, akkor mondom, Swift, azt le van szarva. Városban kóborlásra, időnként 1-1 vidéki útra megfelel, nem munkaeszközként használom.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
9563 levél
Válasz 06.06.07. 11:41 #355
kEnAcE
Ha az eredeit japán alkatrészekről van szó, akkor inkább csak a Toyotát, meg a Hondát említsük meg, mert azok képviselnek minőséget, a Suzuki nem.
Ami japán alkatrész a Suzukiban az a motor (ami egy erőtlen, hangos rakat szar), a sebváltó (no comment on quality) és a 4x4-es futomű. Tudom, mert a mi cégünk a japán alkatrészek kizárólagos beszállítója. Minden egyébb remek magyar munka gyümölcse. Épp ma mondta az egyik srác itt, hogy az új céges SX4 (500km van benne) beázott. Jobban szólva "felázott" mert alúlról kifelejtettek valami tőmítést. SUZUKI=HULLADÉK.
Autóipari üzemekben nem alkalmaznak külföldi bérmunkásokat, főleg a nagy cégek, mert arra szakavatott kezek kellenek, és a mostani munkanélküliség mellett nem hogy a román, a német sem kap ilyen melót. Tehát nem úgy gyártják és tervezik.
"Zörög, rezeg, nyiszog, az egy dolog, bár leginkább a csúcsminőségű magyar utak miatt." Ha ez az utak miatt van akkor az enyém miért nem zörög, rezeg, nyiszog? Mert nem az utak miatt van, ha nem a szar minőségű összeszerelés miatt.
És rosszul tudtad Győrben csak motort gyártanak, és TT coupé-t összeszerelnek....
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10589 levél
Válasz 06.06.07. 11:11 #354
Dark Archon
Zörög, rezeg, nyiszog, az egy dolog, bár leginkább a csúcsminőségű magyar utak miatt. S ezekre az utakra vegyek jobb kocsit? Minek? Általánosságban a Suzuki megbízható, nincs nagy igénye és legalább vannak benne eredeti japán alkatrészek. Azonban, ha a VW-t is meg a többi német kocsit is úgy tervezik meg és gyártják, mint ahogy nálunk a szerelvényeket és pultokat, hogy kiadják magyar, lengyel, román, szlovák bérmunkába, akkor ugyanott vagy a VW-eddel, mint én a Suzukimmal (tudtommal az Opelt meg biztosan itt gyártják Győrben).
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
9563 levél
Válasz 06.06.07. 08:31 #353
kEnAcE
OK, köszi!
A szervíz könyv bejegyzései alapján ami 60.000 km-ig van, minden szervíznél csak olajcsere volt. Ez azért egy cseppet beteges, mert mondjuk benzinszűrőt is illik 40.000 környékén cserélni stb...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.06.06. 22:26 #352
Eric
--->Csere

Egyet kiteker(tet)sz és máris látszik, ha régi(a belső elektróda nem sarkos, hanem lekerekedett, vagy kormos az egész, meg úgy általában viseltesnek tűnik).
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.06.06. 19:31 #351
kEnAcE
Megnéztem a szervízkönyvet. Aszerint a gyújtógyertyárk sosem voltak cserélve. Azaz még mindig 80.000 km után a gyári gyertyák vannak benne! :S
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
3000 levél
Válasz 06.06.06. 16:38 #350
Dj Neo
2. tulaj vagyok, az első tulaj csak arra használta, hogy ha el kellett neki mennie valahova, akkor tudjon valamivel, de aztán megkapta a fia, az meg hajtotta, mint állat, hozzám 2 éve került ide, én se nagyon járok vele, max hétvégén buliba elmegyünk haverokkal, és pont nálam jött ki az az autóból, hogy mndent kellett cserélni, szóval nem azt mondom, hogy átbaszott, mert eddig semmi gond nem volt vele ,de azért sok volt ,amit ráköltöttem múlt hónapban!
Audi meg mondjuk jobban tetszik, vagyis nagyon jó áron tudnék hozzá jutni! De ahhoz el kéne adnom előtte!
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
20761 levél
Válasz 06.06.06. 16:30 #349
Eric
A 95-ös III-as Golfok nagyjából 650e és 1 millió között mozognak a hasznaltauto.hu-n.
Sztem 1.2 millióért nem fogják elvinni tőled. Max, ha beszámíttatnád valahol.
De legyen szerencséd!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 06.06.06. 16:24 #348
Eric
És lehet, hogy hamarosan motort kell cserélned?

A 60 éves nyugdíjas faterom is elmegy közel ezret havonta. LOL!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.06.06. 16:17 #347
kEnAcE
Az havi 500 km. Én is annyit megyek
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.06.06. 16:15 #346
Eric
11 éves autóban 68e km? Vagy nem igaz, vagy csak vasárnapi misére jártak vele.
Mindenesetre gyanus, hogy a "68e km-t futott" autóban motort kellett cserélni.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3000 levél
Válasz 06.06.06. 16:09 #345
Dj Neo
Szerintetek mennyiért tudnám elpasszolni max a 3-as Golfomat, 95-ös, asszem 10 hó körüli, 1.6-os, és 1 hónapja volt szinte teljes motorcsere benne! 68000 km-el, kítűnő állapotban van! Végülis minden van benne, amit el lehet képzelni (el. ablak elöl-hátul, el. tükrök, légkondi, hangrendszerm, centrálzár, riasztó)
Fogyasztás most 6.5-7!
Úgy gondoltam, hogy úgy 1.2millióért jó ár lenne érte!
Szerintetek?
Eladási indok: találtam egy 2002-es A4-es Audit, igaz kis javításra szorul, ajtók jobb oldalt be lettek nyomva, de minden további dolog OK rajta!
Szóval annyiért még el tudom adni???
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
20761 levél
Válasz 06.06.06. 15:54 #344
Eric
Kenőanyag a benzinbe a Trabikhoz és a Wartburgokhoz kellett.
A hengerfejen meg amúgy sincs mit kenni különösebben. Kenni a csapágyakat-gyűrűket-szelepek környékét kell, a négyüteműeknél erre ott van a motorolaj.


A V-Power Racing attól az ami, hogy magasabb az oktánszáma és spéci adalékok vanna benne. Persze az árkülönbség 70%-a marketing. No meg amúgy sem azt mondtam, hogy mostantól ezzel járj, de egy-két tankolásnyi próbával túl sokat nem veszthetsz.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.06.06. 15:47 #343
kEnAcE
Én azt hallottam, hogy szétbassza hengerfejeket, mert nincs benne kenőanyag és emiatt nem nagyon alkalmas 95-ös kocsikhoz. De tudod mit, lehet hogy kipróbálom!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.06.06. 15:31 #342
Eric
Esetleg próbálj meg 1-2x V-Power Racinget tankolni(nem vicc!).

Az "átmossa" az üzemanyagrendszert. Ezt hozzáértőktől hallottam és anno nekem is segített, amikor rángatott a verda.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.06.06. 15:28 #341
kEnAcE
Köszönöm az infókat. Mivel csak ritkán fordul elő, remélem, hogy csak pucolni kell vagy valami elhasználódást kell kicserélni.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.06.06. 15:26 #340
Eric
Bocccsánat!
Van egy autóvillamossági műszerész szakmám!
Igaz, hogy 92-ben végeztem a sulit és utána 1 percet sem dolgoztam a szakmában, no de azért mégis csak...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.06.06. 15:26 #339
kEnAcE
Nálunk az új Swifteken és az SX4-eken kívül - ez 4 kocsi és együtt nincs bennük 1000km - az összes többi Suzuki 10-ből 8x nem indul nyáron sem. A Suzuki a világ szemetje, és ezen senki elfogult szépítgetése sem változtathat. Megnézem melyik Suzuki van olyan állapotban 80k km után mint az enyém.
Az hogy 150-ből 2x nehezen indult valószínűleg az előző tulaj nem törődőmségét jelenti, és valamit nem cserélt ki, amit idővel kellett volna, mert spúr geci volt, és most lehet, hogy az mocskolódott össze, vagy használódott el.
Én most már több, mint egy éve csak Suzukikat vezetek. Az összes Mo-on gyártott és behozott modellünk van, és bátran kijelenthetem, hogy ennél igénytelenebb, szutykabb, szakadékabb fostalicskát nem találunk Európa útjain. Rezeg, zörög, igénytelen illesztések, bömbölő erőtlen motor, ami elviselhetetlenül hangos, nyers egyszerű igénytelen kuplung, 10-ből 9x nem veszi be a rükvercet, erről Esztergomban is tudnak, de leszarják. Én hetente járok ki a Suzuki gyárba, mert kiemelt beszállítói (minden Japánból érkező alkatrészt, mi szállítunk be) vagyunk ezeknek az olcsójánosoknak, és olyan insider sztorijaim vannak, hogy ha elmondanám soha többet nem mernél beülni a karton verdádba....
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.06.06. 15:24 #338
Eric
Jó lenne megtudni mikor volt utoljára ez a kettő cserélve, mert könnyen lehet ez is az oka a gondjaidnak.
A gyertyákat gyártónként más-más intervallumokban kell cserélni, általában 40e km-enként.
Én még a helyedben a fojtószelep házat is megnézetném.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
10589 levél
Válasz 06.06.06. 15:04 #337
Dark Archon
Na, nesze neked VW. A Swift legalább pöccre indul -10°C-ban is Még egy ok, hogy rühelljem a németeket és termékeiket
Ötlete meg szerintem egy jó autószerelőnek lesz, szerintem itt senki nem az.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
9563 levél
Válasz 06.06.06. 15:00 #336
kEnAcE
Légszűrő, olajszűrő, most lett cserélve, üzemanyag szűrőt nem cserelétek, én is kérdeztem a gyújtógyertyákat sem cserélték.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
282 levél
Válasz 06.06.06. 14:46 #335
gamerboy
Aksiból én a Bannert tudom ajánlani.
If you wanna ride, you buy a white horse!
20761 levél
Válasz 06.06.06. 14:33 #334
Eric
Gyertyák mikor lettek cserélve?
Fojtószelepházat sem árt megnézetni mennyire koszos. Ha igen, akkor kipucoltatni.
Légszűrő? Üzemanyagszűrő?(milyen állapotban vannak?)
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.06.06. 14:29 #333
kEnAcE
Lehet, hogy nem is akksi lesz. Körbe kérdezősködtem és nagyon rám ijesztettek!

Van amikor ráönindítózom és beindul a normális hang:
sötötötö-sötötötö-sötötötö-sötötö-sötötötö..... de túl sokáig tart. Nem indul be nincs a "sötötö-brummmm" indulás
Megforgatja a főtengelyt, de csak nagyon lassan indul be a motor. Aztán van amikor egy fordításra, pöccre indul. Arra gyanakodtam, hogy alacsony az akksi feszültség, de állítólag, ha megforgatja a tengelyt akkor nem az akksi a gáz hanem az üzemanyag befecskendezés vagy a gyújtás...
Can valakinek valami ötlete???
Előre is köszi!!!!!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
14253 levél
Válasz 06.06.05. 12:44 #332
Babykiller
Mivel ugyanott gyártják őket, nem hiszem, hogy sok lenne a különbség köztük minőségben.
9563 levél
Válasz 06.06.05. 11:55 #331
kEnAcE
Most komolyan! Varta vagy Bosch?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10106 levél
Válasz 06.06.05. 11:20 #330
mucius
perion a legjobb
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
9563 levél
Válasz 06.06.05. 11:18 #329
kEnAcE
Légyszi írjátok le mik számítanak jó akkumlátor márkának!
Köszi!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.05.23. 15:01 #328
Eric
Lehet, de szerintem felejtősek.
Egyrészt már az mp3 is egy veszteséges tömörítés. De ez még hagyján. Viszonylag magas (pl. 256-os) bitrátával már egész jó minőséget produkál. A kazettás átalakítón viszont akkor padlózik a minőség, hogy az már szinte szokolrádióssá teszi a hangzást.
Nem tud véletlenül CD-tárat vezéselni a cucc a kocsiban? Mert akkor annak a bemenetére lehetne szerkeszteni valahogy egy átalakítót, amire rá tudnád nyomatni az mp3 lejátszót. Bár ehhez annyira nem éretk, lehet, hogy hülyeséget beszélek.
De a kazettás átalakítót semmiképpen sem javaslom.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.05.23. 11:57 #327
kEnAcE
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy lehet még kapni autós kazettás átalakítót, mire rá lehet húzni mp3 lejátszót?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 06.05.23. 11:56 #326
kEnAcE
Hát erre csak a saját példámat tudom hozni. A kocsi 4 éves és teljesen egyben van. Persze ez függ attól is hogyan vezetjük, mennyire vigyázunk rá.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.05.23. 11:35 #325
Eric
A legfontosabb, hogy tartós legyen.
Fater 60 éves, lehet, hogy több autót már nem vesz. Ennek ki kellene tartania cca. 10 évig.
Bár az öreg most ezt mondja ugyan, de egy autót sem tartott meg még 3-4 évnél tovább...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.05.23. 11:32 #324
kEnAcE
Hát a verdával tökéletesen megvagyok elégedve. Nagyon jó, kényelmes, a sport ülések (Highline felszereltség)hosszú utakon sem kényelmetlenek. Alánéztünk végre. A szerelő azt mondta, hogy ha nem tudná hogy 4 éves meg nem mondaná. Minden makulátlan rajta. Abszolút nem látszik, hogy 80k van benne. Még a gömbcsuklókat védő gumírozás is tökéletesen ép. Sehol nincs rozsda, nagyon egyben van. Elektronikailag minden műxik. Amik gázosak azokat az előzö tulaj gyökérség okozta. Pl. a belsőtér világításban az egyik oldalon a gombot úgy megnyomta, hogy eltört a kapcsoló és most csak lifeg a gomb. Ez egy rendszerbe van integrálva így azt is csak blokkban lehet cserélni, fel sem merem hívni tolvajékat mennyibve kerülne egy új. Valszeg az állatja letörhette a belső visszapillantót, mert látszik, hogy ügyetlenül lett visszaragasztva, le is jött szép lassan. Ebben gyárilag elektromos kapcsolóval aktíválható beépített fénytompítós belső tükör van, ami kb. 1 kilós, tehát visszaragasztani nem volt semmi, plussz ha leszakad, mivel be van drótozva, ott lifeg, leszedni nem lehet, de ezt is megoldottam.
Az 1.4 75LE nem valami férfias, de ha megszokja az ember rájön, hogy kellően nyomatékos (főleg egy 92LE 1.3-as Swift után). A lengéscsillapítók nagyon faszák, nagyon-nagyon-nagyon csendes a motor. A sebváltója ESZ-MÉ-LET-LE-NÜL jó. Állítólag ilyen van a Passátokban is. Gyakorlatilag, ha megmozdítom a kezem, már húzza is bele sebességbe, megy mint a vaj. Nekem talán ez a lenyomós rükverc nem tetszik, én a "figymásat" szeretem . Az enyém tele van extrákkal, és mindegyik működik 4 év használat után is. A futómű nagyon jó, és tökéletes állapotban van (lekopogom ezeket). Egy kicsit talán sokat fogyaszt. Városban valahol 8,5-9 liter között lehet.
Kb. ennyi. Mondom. Én árban vettem, de nem bántam meg, pont ilyet akartam, pont ennyiért, van rá egy év Weltautó gari, amit kapcsolataimon keresztül akkor is tudok érvényesíteni, ha köcsögösködnének szal én nagyon boldog vagyok vele egyelőre. Nagyon megérte az árát. Ez újkorában minimum 3.5 M kóstált.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 06.05.23. 11:14 #323
kEnAcE
Közben megnéztem én is. Valóban van. 9 rugóért is és ugyanaz. Látom a képekől mert kiszedtük. Büdös tolvaj márkakereskedők.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 06.05.22. 15:23 #322
Eric
Megnéztem a lenti linken évjárat alapján. Több gyártótól is van, de egyik sem több mint az M5 által mondott ár fele.
Nézd meg, mert van ott kerek és szögletes fajta is, te tudod melyik kell.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 06.05.22. 15:16 #321
Eric
Szerintem nézd meg az alábbi linket.

Amúgy hogy vagy megelégedve a verdával?
Csak azért kérdem, mert a faterom most fizetett be egy Polora(1.2 65LE 3a, Trendline + kp-i zár + el.ablakok).
Még kb. 6 hét mire megjön.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.05.22. 15:00 #320
kEnAcE
Berepedt a balelső ködlámpám búrája. Nem vészes, világít, de félek, hogy befolyik a víz. Kivettük és a búrát magát nem lehet cserélni csak az egészet.
A Porsche M5-ék lelkesen felajánlották, hogy potom 22 rugóért adnak újat. Vajon van valami alternatíva ilyen esetekben az gyári alkatrészre?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
5650 levél
Válasz 06.04.28. 23:04 #319
Tamás82Bp
Tegnap délután cseréltettem a gumikat nyárira.Bázze,5600 at kértek érte.Fateromnak 4000 ért rakták,nyilván nem uott ahol nekem.
Đr.Ke|$0 "Nem fából van,de adj egy percet!":-)))))) by łođ
20761 levél
Válasz 06.04.28. 20:14 #318
Eric
http://shop.bardiauto.hu/
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 06.04.28. 10:53 #317
kEnAcE
Ez egy Volkswagen Polohoz lenne, de nem ragaszkodom a horror gyárihoz. Jó egy átlagos jó minőségű utánygyártott is. Engem csak a nagyséágrendek érdekelnek. Gondoltam neketek volt már ilyen csere, biztos van fogalmatok az árakról.
Ilyenekre lennék kiványi, hogy most egy tárcsa normál esetben 5k vagy 15k...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1989 levél
Válasz 06.04.28. 10:33 #316
georgee
Hat ez igy eleg tag kor. Kene a pontos tipus milyen autohoz kell felteve ha gyarit akarsz mert gondolom ne brembo 5x120-as tarcsakat akarsz felteni! Amugy be kell menni egy autos boltba es megkerdezni.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
9563 levél
Válasz 06.04.28. 09:31 #315
kEnAcE
Egy újabb kérdés!

Nem tudna nekem valaki egy !!nagyságrendi!! (akár -tól-ig) árat mondani a következő dolgokra:

2db új elülső féktárcsa.
2db új hátsó féktárcsa.
Ezekhez fékbetétek.

Előre is köszi!

Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1344 levél
Válasz 06.04.25. 15:29 #314
yerico
Matadort nem vennék, csak téliben, de abban simán, abban nagyon jók. Amúgy meg Barum, szintén érzelmi okok miatt, dobtam már le a kocsimról Matator gumit szálszakadás miatt, Barummal ismerősöknek még nem volt baja.
Az egyes márkán belül viszon hihetelenül nagy szórás van minőségben. Ugyanazon gyártó ugyanazon gumija eltérő méretben simán kaphat különösen ajánlott és nem ajánlott minősítést is. Emiatt természetesen teljesen más lehet a tapadása, a vízen felülése (aquaplanning), a gördülési zaja, a fékútja (ilyen pl. a Pirelli P6000). Aztán egy gyártó sokféle gumikeveréket használ a típusainál, így azt kijelenteni, hogy XY márka lágyabb, vagy keményebb, mint Z, az nem fedi a valóságot.
20761 levél
Válasz 06.04.25. 15:18 #313
Eric
Na most a BF Goodrich annyira Michelin, hogy jövőre a Rally Világbajnokságban a Michelin ezen a néven szállít gumikat.
Ez hivatalos közleményben le is jött.
Szal nem véletlenül jók azok a BF Goodrich gumik.

Amúgy a megfizethető kategóriában nekem is a Dunlop a kedvencem, mint yerico-nak. Volt már belőle téli és nyári szettem is. Hibátlanok.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1989 levél
Válasz 06.04.25. 15:12 #312
georgee
Ebbe a masneven dologba szerintem felesleges belemenni> a Matador is
Michelin tudod pl. De azt gondolom nem venned meg...
Felreertes ne essek en nem azt mondom, hogy szar a Michelin mer nagyon is jo gumi (volt nekem is) sot meg matador is volt egy ideig de Conti ami anno fent volt sokkal jobb volt. A BFG mega Yoko-t meg egy ismerosom hasznalta azt mondta hihetetlen milyen jo tapad, alacson a gordulesi zaja es stb. Egy baj van csak veluk, hogy lagyabb kevereku gumik es ergo jobban tapad de gyorsabban kopik.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
9563 levél
Válasz 06.04.25. 15:11 #311
kEnAcE
Toyo-t kell venni!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1344 levél
Válasz 06.04.25. 15:05 #310
yerico
Michelin hiányában Dunlopot vennék. A miértje simán személyen kötődés, nem észérv. Nekem ez kell, és kész. BF Goodrich-ben nem bízok, ismeretlen nálunk, Yokohama szintén, Continental meg nem jön be.A BFG egyébként Michelin márka, csakúgy, mint a Kleber.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.