Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Autót vennék, de milyet? Segítsetek!

20761 levél
Válasz 07.03.14. 23:34 #659
Eric
Diesel...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 07.03.14. 23:27 #658
Attila88
bajor... meg úgy őszintén a nagy köbcentis kocsikat szeretem ne kelljen már 9k-ig pörgetni a motort, hogy meglegyen a papíron leírt 1600ccm-ből a 190 ló
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
712 levél
Válasz 07.03.14. 23:17 #657
buek
a szaros japán taligák a legmegbízhatobb autók..Kiv lennék milyen autó párti vagy
3999 levél
Válasz 07.03.14. 22:54 #656
drdani
höhöhö. a japán kocsik a legjobbak.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
7503 levél
Válasz 07.03.14. 22:37 #655
Attila88
mi? egy szaros japán taliga? :/
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
3999 levél
Válasz 07.03.14. 22:36 #654
drdani
ami mellesleg a legjobb kocsi a világon
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
9789 levél
Válasz 07.03.14. 19:06 #653
Gillette
Ilyen alapon létezik 1000 lovas skyline is és szarrá lealázzna egy 450 lovas subarut, de kúrvára nincs értelme hasonlígatni mert tuning autó ellen tunning autó dukál. Persze egyértelmű, hogy fölhúzni egy subarut 450 LE-re még mindig olcsóbb mint egy gyári porsche 911, de attól még a subaru "csak" subaru marad.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
3999 levél
Válasz 07.03.14. 15:31 #652
drdani
keress rá guglin.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 07.03.14. 15:31 #651
drdani
csak az a gond, hogy elviszed és megcsinálják az ECUTEC elektronikát, amivel 400lóig húzható kb, és akkor nem mondtma még a kovácsolt dugattyúkat, nagyobb turbót.. stb ami még rájön 'olcsón'
szóval nem blöff volt.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
9563 levél
Válasz 07.03.14. 14:40 #650
kEnAcE
LOÁL!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 07.03.14. 14:37 #649
Eric
Ez amolyan kártyacsata.
Most lóerőre játszott és blöffölt.
Majd jön a köbcenti, meg a hengerek száma, stb.
És ha valamelyik egyezik, akkor csata! Hatot pakolsz a pakliból a tetejére és a legfelsőket összhasonlítjátok.
Akié a jobb, az viszi a kitett lapokat!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 07.03.14. 14:25 #648
kEnAcE
Csak tudod az a baj, hogy a WRX STi 2,5 Boxer motorral 300 LE-s szal nem tudom mi a gyíkomról beszélsz!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 07.03.14. 14:24 #647
kEnAcE
Az miért jó, hogy rohadt nagy fordulat számon megy?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 07.03.14. 14:21 #646
Eric
Azért valaki csak megtalálta az értelmet benne, mert veszik-viszik.
Neked nem jön be, oszt jónapot!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 07.03.14. 14:19 #645
kEnAcE
Köszi nem kell kioktatni Wankel-motorból. De hiába van ott az 1.3-as Wankel ahol egy 2.8-as szívó benzin, ha minimum 6-7 Literrel többet eszik...
Semmi értelme...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
20761 levél
Válasz 07.03.14. 14:15 #644
Eric
Ne legyél már gyerekes
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3999 levél
Válasz 07.03.14. 14:14 #643
drdani
akkor is azt modnom rx8 jó kocsi. relatíve nagyon olcsó, jó technika, igaz még abszolut nem kiforrott. gyönyörű forma. turbina szerű nagyon visitós brutál hang. (igaz a BUBU sokkal szebb hang)
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 07.03.14. 14:12 #642
drdani
wankelnél máshogy van. a köbcentit szorozb be kettővel. rengeteg előnye van a wankelnak.
-kisebb motor, igy alacsonyabban elhelyezhető és közelebb a kocsi közepéhez, igy a súlyelosztás 50-50%.
-kevés rezonancia, csakmint a subaru boxer motorjánál.
-nicns felfelé és lefelé mozgó része mint a dugattyús motornál, és az erő azonnali forgó mozgással keletkezik.
-rohadt nagy fordulatszámon megy.

hátránya: eszi az olajat,mert rohadtul kell kenni a motort. (kb 1 liter/1500km)
-eszi a benyát.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 07.03.14. 14:07 #641
drdani
egy subibubi lenyomja a 911turbót. 450LE-vel 3.8alatt van százon.
de a 911 kb 5ször annyiba kerül.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
4154 levél
Válasz 07.03.14. 14:05 #640
pres
1,3-as viszont egy porlasztási körben 3* robbant én úgy tudom. Ezért nem érdemes összehasonlítani. Más a munkaút, illetve a hengerek kialakítása a Wankel(így írják?)-motor esetében.
Fuck it Dude let`s go bowlin`
20761 levél
Válasz 07.03.14. 13:38 #639
Eric
Minekokán egy teljesen más konstrukciójú motor van benne mint a megszokott, nem sok értelme van mint valami kisebbítő jelzőt odadobni, hogy 1.3-as!
A teljesítményt amit kihoznak a technikából, azt kell nézni.
Ez 231 LE, ami egy 1300 kg-os autónál elég jó menettulajdonságokat biztosít.
A 20L viszont tényleg sok.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9563 levél
Válasz 07.03.14. 13:26 #638
kEnAcE
Sportkocsikat emlegettek...
Subaru meg Evo... 911 Turbo, az sportkocsi...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 07.03.14. 13:25 #637
kEnAcE
Az RX-8-as egy jó autó! Jesszusom!!! Nem kéne annyit NFS-ezni! LOÁL?
Mi a jó benne, hogy 1.3-a motorral eszik 20 L városban?
Van vele valami életveszélyes konstrukciós hiba is ami miatt vissza akarják hívni kb. az összeset...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
712 levél
Válasz 07.03.14. 12:47 #636
buek
Veszélyesebb 160felett az egyértelmü de pölö városba úgyse mész annyival autópályán meg egyértelmü hogy a nagyobb cc-s autó az erősebb mivel nagyobb sebeségnél is ugyanúgy húz. DE a városban való "versengés" terén kezdtük el az összehasonlítást hogy hiába a nagy sportos kinézet egy "sima" kis autó is képviseli azt az erőt

amúgy egyetértek a hsz-edel mert egyvéleményen vagyunk
712 levél
Válasz 07.03.14. 12:45 #635
buek
De most ki beszél egy spec subaruról? ami annyi pénzbe kerül hogy egy átlag ember életét megoldja?! már bocs de úgyírtad hogy és kijön 14millkából mintha az kis cash lenne.

Ha veszel egy spec sportgépet impreza-lancer az persze hogy aláz más autókat de az arra van kitalálva!Az meg hogy sportosabb mint egy 20-30millás merci(máramelyiknél) az azért van mert teljesen másra van kitalálva de pld a merci sokkal de sokkal kényelmesebb(mondjuk én inkább a sportoságot választom a kényelem helyett).Ha meg vél a kisautókal akkartad összehasonlítani vagy a celicaval ami 4-5-6-7milla..hát 2-3-4et veszel azokból ennek az árából vagyis hülyeség az összehasonlítás.

De még mielött nekem "esnél" elárulok egy titkot a kedvenc autom a subaru impreza és én pld elfogultan japán párti vagyok mitsu-honda-toyota-subaru
9789 levél
Válasz 07.03.14. 12:38 #634
Gillette
A lényeg hogy ugyanez az erő-motor benne van egy olyan autóban amin nem látszodik és hivatalosan nem erre tervezték így nem is úgy nézki mint egy sport kocsi.

Mivel nem annak tervezték veszélyesebb is gyorsan közlekedni vele. Ettől még én is bírom őket és bírom az alapból sportosnak kinéző gépeket is. Mindkettőnek megvan a maga szépsége.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
3999 levél
Válasz 07.03.14. 12:02 #633
drdani
teljesen ízlések és pofonok, de rx8ast teljesen felesleges e mercihez mérni. az egyik drága és szar, a másik relatív olcsó és jó. igaz sokat eszik olajból és benyából is.
én pl sosem vennék bmw-t, mercit vagy audit. az kivagyiság.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 07.03.14. 11:58 #632
drdani
Subaru WRX STI Ecutec-cel verhetetlen. akár 450paci. és kijön újonnan 14milkából.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
712 levél
Válasz 07.03.14. 10:20 #631
buek
Picit korigálom magam ne hogy félre értés essék.
Elég az az erő amit a celica produkál! Mivel 120-150-170paci már bőven bőven elég még "száguldozásra" is.
A lényeg hogy ugyanez az erő-motor benne van egy olyan autóban amin nem látszodik és hivatalosan nem erre tervezték így nem is úgy nézki mint egy sport kocsi.De pont erre írtam hogy jobb egy olyan autó amin nem látszodik hogy van benne erő mint egy olyan amin látszodik de "nincs". A nincset úgy érsd hogy benne van már egy sima kicskocsiban is,így semmi plusz sportoságot nem add.

250-300pacis celica más tészta de ahoz kb olyan ketegóriás kocsit kéne felhozak példának amit meg nem tudok(nem vagyok jártas a luxus sportkocsikban pld bmwből nem tudok példát felhozni) Ezért hoztam példának az 1.8as sima motoral és az 1.8as vvti motoral 110-140pacival,mivel erre tudok norm példát felhozni és már ezek a celicák is a sportoságot tükrözik.
4154 levél
Válasz 07.03.14. 10:15 #630
pres
Ha most lenne fölös 1,5 millióm, akkor Audit vennék, régi százast. Vagy egy hármas BMW-t. De sajnos nincs annyim.
Fuck it Dude let`s go bowlin`
712 levél
Válasz 07.03.14. 10:13 #629
buek
Ez szerintem felfogás kérdése,de én jobban szeretem ha meglepődnek hogy mi van allatam minthogy látják hogy "csili-vili erőgép" közbe meg "1000cc motor van benne" sarkítva a téma.
Ne érsd félre nekem tetszik a celica és semmi bajom sincs vele mert jó autó,de tipikusan az az auto amin látszodik hogy van benne erő de akkora motor már sima kis autokban is van(mennek is úgy) és a kis turbos autok amikről elkezdtünk beszélni már az erősebb motorját is "verik".Igaz nem tudom neked mekkora motoral van + évjárat.De vegyünk példának egy 1.8as motort nah az kb 115-120paci.ekkora erő meg már egy kis azutóban is van(turbo nélkül)pld kocsim chiptuningal 95ről 110paci lesz.Így én nem tekintem sportos kocsinak hiába az látszodik rajta hogy mekkora erő van benne.De ha fentebb megyünk az árba 1.8vvti már 140paci körül van,de egy sima kis autóban(az a lényeg hogy azon nem látszodik!) is van már ekkora motor ha meg turbos még jóval több is pld czt 1.5 150paci (kocsi 980-1000kg) Colt CZT

Remélem így érted mire gondoltam sajnos verbálisan nehezebben fejezem ki magam Majd egyszer egy sör melett

Igazából celicára egy hasonló kategoriás kocsit kelett volna példáloznom ami ugyanolyan biztonságal közlekedik pld 180al mint a celica,de én azt akkartam szemléltetni hogy hiába viszonylag nagy motor az már egy kis kocsiba is benne van így hiába látszodik hogy de erő gép, mellé áll egy "lenézett" autó de mégis otthagyja..
20761 levél
Válasz 07.03.14. 08:32 #628
Eric
Ez így hülyeség, azt igaz tudod?

Melyik RX-8-as, melyik E osztályú Mercinél?
Az, hogy drágább, nem feltétlenül jelenti, hogy gyorsabb is.
A szépség meg szubjektív kategória, így ezt sem lehet ilyen egyértelműen kijelenteni.

Arról már nem is beszélve, hogy két totál eltérő filozófiájú autóról van szó, így sok értelme nincs is hasonlítgatni.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
64 levél
Válasz 07.03.14. 07:46 #627
Sanyika - X
Ha mar gyorsan mesz annyira mindegy...

Es valoszinüsitem hamarabb döglesz meg egy Mazda RX-8-assal, mint egy E-osztalyu Mercedesben! (arrol nem is beszelve hogy az Merci meg gyorsabb is)! es szebb is es kenyelmesebb is es... dragabb is
1222 levél
Válasz 07.03.14. 01:11 #626
Peac
Ez szerintem közel sem így van... Bár gondolkodásmód kérdése.
Az én véleményem az, hogy egy autón látszódjon csak, hogy gyors! És tudod miért? Mert akkor már nem kell senkinek sem bizonygatni, hogy tényleg. Amióta a Celica van alattam, sokkal kevesebben állnak neki emberkedni a lámpáknál, többen lehúzódnak előlem önszántukból. - néha még én szégyellem magam.
És ez ám a biztonságosabb megoldás. Kevésbé biztonságos egy olyan autóval száguldozni amin még látszik is, hogy egyáltalán nem erre készült. - Szerintem az sokkalinkább exhibicionista viselkedés, mint egy sportkocsival cirkálni.

Hozzáteszem: ebben van vitám sokakkal.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
3999 levél
Válasz 07.03.13. 20:44 #625
drdani
ááá ez ratyi. Clio RS rulez
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
712 levél
Válasz 07.03.13. 20:31 #624
buek
Pont ez a lényeg benne.Sokkal jobb egy olyan autó amin nem látod az erőt de van benne , mint egy olyan ami azt mutatja hogy fú de erős közbe meg 15-16mp 100ra..
Nem csak spoilerekel és szárnyakal lehet megmutatni hogy egy kocsi erős.Pld nekem ez a corsa opc nem tetszik

Corsa OPC
3999 levél
Válasz 07.03.13. 17:13 #623
drdani
ja ma voltunk megnézni egy 14es 170lovas golfot. elég ratyin néz ki semmi sem mutatja a dupla kipuffon kivül hogy ez 170lovas.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
712 levél
Válasz 07.03.13. 16:58 #622
buek
Mitsubishi Colt czt 1.5 Turbo 150paci Kérdés hogy ezt kis lökettérfogatnak számolod-e?! mondjuk az autó kicsi az biztos
6609 levél
Válasz 07.03.13. 16:22 #621
Kolin Mekré
Ma érkezett meg a Honda City 1.4 benzines...nem bántam meg (azaz a familiy) hogy ezt válasaztottuk. A 6 éves WV Polot hivatott lecserélni, ennek bőségesen eleget tesz, sokaknak nem tetszik a "koreai" beütése miatt ,de valamit valamiért.
Sok volt rá a kedvezmény (pl: téli gumi ajándék + kedvezményes törlesztés 3 évig)
Most alaposan átnéztem, de úgy érzem egy be fog válni

Első japán technikánk , eddig német fanok voltunk (WV)

Ennyi lett volna csak
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
1222 levél
Válasz 07.01.28. 08:43 #620
Peac
Mondjuk az 1.2-es Jazz alapveteően egy nyomorúságosan lassú autó. Volt szerencsém egy Lurdy-Hungarorin-Lurdy túrán kipróbálni. Ami azt illeti, a 601-es Trabantban több lehetőséget éreztem - így én megértem,ha valakinek az van és szeretne valamit változtatni. De hogy a chip nem fog 30%-ot dobni, hát arra a torkomnak a bökőt!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 07.01.26. 16:32 #619
Gillette
Én se költenék ennyit egy 1.2-es kisautóra, de meg lehet csinálni.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 07.01.26. 15:35 #618
Eric
Az egész nem ér annyit.
Keccselsz vele, hogy egy 1.2-es motorra ráerőltess néhány lóerőt, kifizetsz érte egy rakás pénzt, majd kenegeted a vizsgabiztost a műszakin, plusz az autód élettartamának is odateszel. Ha netán ezt egy új autón csinálod, akkor a garnak is lőttek. Ha meg el akarod adni, akkor úgy is produkálni kell bele egy katalizátort.

Mindeközben maradt egy kis pöcsköszörűd, ami többet eszik minimum fél-egy literrel(pedig vélhetőleg 1.2-es Jazzt azok vennének, vagy mifene, akiknek fontos az alacsony fogyasztás)és ami ezek után sem lett egy dragster.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3999 levél
Válasz 07.01.26. 15:17 #617
drdani
igzekli!
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
9789 levél
Válasz 07.01.26. 15:16 #616
Gillette
Ha vannak ismerőseid kormány nélkül is lemüszakiztathatod.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 07.01.26. 15:10 #615
Eric
És utána hogyan műszakiztatod le katalizátor nélül?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3999 levél
Válasz 07.01.26. 15:08 #614
drdani
nyomaték télleg sokat nőtt, alapon is jobban húz. a teljesítményről meg annyit hogy dízeleknél pl 130lovas pdtdi+chip tuning=170ló
benzineseknél kevesebbet dob.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 07.01.26. 15:07 #613
drdani
fél literrel fogyaszt többet, igaz katalizátor is ki let belöle szedve. ahoz képest mekkora a motor, egész jól megy már.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
20761 levél
Válasz 07.01.26. 15:03 #612
Eric
Lassan mindegyik gyártó kijön a kislökettérfogatú turbós motorjaival. A VW már kidobta a Golfokhoz(1.4 170LE). Az új Fiat Bravőban is lesz 1.4-es turbós benzines 150LE teljesítménnyel.
Gondolom a többi gyár sem fog túl sokáig vacakolni.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 07.01.26. 15:00 #611
Attila88
"A teljesítmény és nyomaték kb. 25-30%-kal nő." ezt a hiv. oldalon olvastam. bazze, ha ennyire "egyszerű" és ennyire megéri a chiptuning, akkor a gyárban miért nem jöttek rá?...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
1344 levél
Válasz 07.01.26. 14:56 #610
yerico
Még jó, hogy a Jazz 1.2-es motorja fogyasztásra optimalizált, ezért nem túl izmos moci. Ehelyett most egy kaptok egy pörgős, túlhúzott, de nem takarékos autót, tippem szerint jelentősen csökkentett élettartammal, és megnövekedett légszennyezéssel.
Várom, amikor kijönnek az 1.4-es motor 150 lóerős "csiptuningos " változatával, sőt az 1.2-es 95 lovas lesz a Civic alapmotorja.

A Totalcaron nemrégiben volt egy cikk a chiptuningról. Azt érdemes átolvasni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.