Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» HistWar bejelentés (Hírek)

5240 levél
Válasz 05.09.11. 12:04 #32
Pras
Igen, ez is igaz. Bár a Battlefront sosem a grafikáról volt híres. Egyébként szó ne érje a ház elejét, nem kereszteshadjáratot folytatok azon játékok ellen, amikben már nem sprite-megjelenítésűek a karakterek. Ott van pl. a RTW, amit most viszek másodszorra - zseniális. És még ma is brilliánsnak tartom a motor képességéhez viszonyított optimalizáltságát.
Ha nem lesz játékélmény, előtérben marad a grafika, és menthetetlenül meg fog halni a gamma. De láttunk már példát az ellenkezőjére; nem is egyet, és ezért csápolok én mindig, hogy a végtermékből kell ítélni, illetve ezért húzom fel magam az új topicok "Hát... jól néz ki, jó lesz"-beszólásain. Vannak játékok, ahol a grafikát nem lehet megbocsátani, és vannak, ahol - bármilyen hihetetlen - meg lehet, mert a többi már megy "fantáziából". A Battlefrontnak ez szokott az erőssége lenni.
(Bár újabban... Drop Team, Down in Flames... pff... na mindegy. Optimizmus. )
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
21647 levél
Válasz 05.09.11. 08:15 #31
padavan
Jó, hát én értem a nézőpontodat.
Egyébként nem azt mondtam, hogy amennyiben egy gamma jól néz ki, akkor az biztosan jó is. Sőt... Általában a legtöbb gammáról az a véleményem, hogy unalmas, csicsás okádékok, rókabőrök, rogyásig ismert fogásokkal, módszerekkel. Ez a játékpiac 90%-a, véleményem szerint. De vannak azért jó kis játékok, hatalmas grasfikával, jó ötletekkel, és jó kivitelezéssel, játékélménnyel. Ez nálam évi kb. 3-4 gammát jelent, max.
A Panzers-t hagyjuk, csak vita keveredne abból is.

A Quake 3 pár hete ingyenes, remélhetőleg ez egyfajta minőségi ugrást hoz az alacsony költségvetésből gazdálkodni kénytelen studiók életében, hiszen egy egész grafikus magot kapnak, tökingyen. És a Q motor, mint tudjuk, csodákra képes. Szerintem fél-egy éven beül özönleni fognak a Q motoros új gammák. Ami üdvözölendő lesz.

Én adott játék esetén nem azon akadtam ki, hogy nincs benne dx9 effekt, meg hasonló szarságok. Nem vagyok az a pali, aki ha nem lát minimum ps 2.0-át egy játékban, már fikázza is. De azért kéne lenni egy minimumnak megjelenésben is, amit azért itt hiányolok. A képeken legalábbis élvezhetetlenül borzalmasak a karakterek. Szinte nézhetetlen. Ha csak két fokot feljebb teszik a lécet, már kussolok.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
5240 levél
Válasz 05.09.10. 16:32 #30
Pras
Az igénytelenség alapterülete nem a grafika. Sőt. A kinézet az élet minden területén csak felszín. Az az általános felfogás, hogy ha jól néz ki, már jó, elsősorban a jól megszokott "totális néphülyeségnek" köszönhetjük. Ugyanennek köszönhetjük, hogy pl. a Panzerset (Igen, megint ezzel pedálozom. Bögyömben van, most tagadjam?) ilyen-olyan "hazafias"(?) meg technikai érvekkel istenítik, holott az igénytelenség, a pénzéhség és a szánalmas kreativitáshiány-, és vállalkozó kedv hiányának netovábbja. Mégis mindenki megy a csorda után...

Az "igénytelenség" abból fakad, hogy nincs pénz egy Quake III-at licenszelni, az idő 80%-át nem a "tanklámpák" megvalósítására akarják fordítani, és nincs pénz marketingre, ami belevésse a birka köztudatba, hogy "ez most a májer".

Egyébként semmi személyeskedés nem volt a dologban, általános vélemény. Ha a játék maga szar lesz, hidd el, mi leszünk (HWP) az elsők, akik lehúzzák. De addig a jelenlegi tényeknek és eddigi tapasztalatoknak "hiszek" (pontosabb a "következtetek". A grafika szar. Igen. De az igénytelenség, és az elmaradottság két külön dolog, és azt hiszem, felelőssége van annak, aki ezekkel dobálózik.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
21647 levél
Válasz 05.09.10. 14:19 #29
padavan
Kit érdekel. 2005 végén a grafika is egy játék alappillérének kell lennie. Az igénytelenség alól nem ment semmi.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
3973 levél
Válasz 05.09.10. 12:31 #28
Petyo
Ennek a játéknak hihetetlenül nem az a lényege. Mint ahogy a CM-nek sem az az erőssége.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
21647 levél
Válasz 05.09.10. 07:57 #27
padavan
Ez valami hihetetlenül igénytelen grafikai szinvonal.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
857 levél
Válasz 05.09.09. 21:07 #26
Schmeisser
Nehéz lehetett ennyi egyforma lovat találni.
Megtört a jég, az ég kék, én lassan mék, míg ér a dinnye, addig hinnye, posztmodern költészet meg egy kis firmnye - padavan
903 levél
Válasz 05.08.18. 15:04 #25
savanyu
Hmmm. Elég sokat jártam utána '48-nak... => Ha CM alapokra épül, készíthetnénk szabadságharc modot.
Dugjunk pulykákat a homérumba!
10960 levél
Válasz 05.08.18. 12:57 #24
Lacko
Azta! Ez pont ugyan az a búza BMP, mint a CMBB-ben...

Ja és mádzsár huszárok Máriás lobogóval... fincsi.
5240 levél
Válasz 05.08.18. 11:22 #23
Pras
Ahhoz még játszanom kéne vele egy hetet, abból meg köszönöm, nem kérek. De ha muszáj...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 05.08.18. 11:07 #22
szedrencs
Nem olyan rossz az az Imperial Glory, ezt kb. 3 óra játék után mondom, miután a brit gazdaságom romokban hever, és egyetlen egy tengeri csatában volt részem, amit elvesztettem.

Pras nem akarsz egy jó kis fikázós cikket írni a DoF-ról?
5240 levél
Válasz 05.08.17. 18:00 #21
Pras
Most hogy nézem, az Imperial Glory jóval populárisabb szintet üt meg, ami - hacsak nem lesz valami olyan aduja, mint a CM-nek a realizmus - nem fog nagyon teret hagyni a HistWar-nak.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 05.08.17. 15:37 #20
Pras
Kipróbáltam a demot, igen. Hiába akartam keresni benne a szépséget, és ráadásul megindokolni sem tudom igazán, hogy miért, de ez az egész gamma, úgy ahogy van, igen - egy vicc.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3973 levél
Válasz 05.08.17. 15:32 #19
Petyo
Tökéletes 30. szülinapi ajándék.
Na majd egyszer összecsapunk!
Az enyémben kb. egy kora...születésű járgányok vannak. lsd. 90-es évek.
Igaz van benne T-55 is, de csak azért mert nekünk az (is) volt akkor.
De van M60 és M1a1-is
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 05.08.17. 13:51 #18
Lacko
Hát mi tagadás a 30. szülinapomra én is kaptam egy tankosat... de azóta csak kb kétszer játszottam vele Igazából az a rossz benne, hogy nem összemérhető dolgok vannak rajta. Pl hogyan harcolhat egy Tigris I-es egy M1A1 Abrams-szal?
3973 levél
Válasz 05.08.17. 13:09 #17
Petyo
Az az a kártyás repülős játék? bazz, amikor megláttam, azt hittem csak egy vicc. De ha valaki kipróbálja, azért mondja el, hogy kell vele játszani.
Lacko: bibííí nekem volt tankos kártyám, sőt még mindig megvan.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 05.08.17. 13:07 #16
Lacko
Jó, de azt nem ők fejlesztették (még ennyire sem), ők csak kiadták.
Amúgy próbáltad a demo-ját? Nekem még nem volt időm. De akár lehet jó is. Kicsit olyan, mint az autóskártya volt a gyerekkoromban...
5240 levél
Válasz 05.08.17. 12:40 #15
Pras
Véglis, ha egy kicsit jobban utánanézne az ember a fórumokon, feltételezem, ott azért ki van tárgyalva ez a dolog, csak engem ilyen szinten azért nem érdekel, hisz a téma is úgy-ahogy hidegen hagy, így aztán ezt a grafikát már nem tudom, mire fel lenyelni. Ettől függetlenül csak több sül ki belőle, mint mondjuk a Down in Flames-ből.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3973 levél
Válasz 05.08.17. 12:39 #14
Petyo
jaj nekem rémlik valami, hogy volt szó egy ilyen CM motoros játékról.
Csak nem ugrott be, hogy ez az. Bár elég "gyanűs" a grafika.
Mindenesetre kiváncsi vagyok
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 05.08.17. 11:55 #13
Lacko
Jó, de ha így lenne, akkor csak nem olyan pofátlanok, hogy a battlefronttal adatják ki. Szerintem itt azért a véletlennél nagyobb összefonódás van.
5240 levél
Válasz 05.08.17. 11:29 #12
Pras
a höqö fórumban írta montanosz, még ~három hóval ezelőtt, hogy CM motor tologatja, alá nem támasztotta, de ha ránéz az ember, elég nyilvánvalónak(?) tűnik. Lehetségesnek tartom, hogy licenszelik.
Persze ott a másik lehetőség, hogy ők is egy kb. ilyen motort dobtak össze.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10960 levél
Válasz 05.08.17. 07:58 #11
Lacko
Most akkor ez hogy? Mert érződik (főleg a videon) a CM motor, de ezen a független linken meg az van, hogy franciák készítik (készítették). Kiadták a motort egy francia fejlesztő csapatnak?
5240 levél
Válasz 05.08.16. 22:36 #10
Pras
"Független" link.
Ami, megjegyzem, már júniusban ott fityegett a CMHQ-n, szal meglepő, hogy ennyire újkeletűnek(?) esik le a dolog.
Akkori infók szerint CM-motor viszi. Igen, még a lovakat is.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 05.08.12. 13:48 #9
szedrencs
Jó lesz ez.

Gondolom ha az egységeket a megszokott wav + bmp editálással lehet majd bántani akkor jöhetnek a 48-as modok
10960 levél
Válasz 05.08.12. 08:56 #8
Lacko
Nem kicsit lesz benne pályaszerkesztő: három is: egy a térképet, egy a hadrendet és egy az AI-t editálja. Ezt az AI-t átírom dolgot nagyon lassan eszik meg a játékfejlesztők. Néha-néha feltűnik egy-két játékban, de nem válik általánossá, pedig nagyon hasznos lenne a készítőknek is. Mert néha a játékosok sokkal jobb AI-t faragnak.
903 levél
Válasz 05.08.12. 08:39 #7
savanyu
Én egyelőre csak a kézitusa miatt aggódom, azt elég nehéz lesz reálisan kivitelezni... Majd meglátjuk. De ilyen kellene a '48-ba is
Valamint remélem lesz benne pályaszerkesztő.
Dugjunk pulykákat a homérumba!
387 levél
Válasz 05.08.12. 08:36 #6
Paladin73
Én bízom a Battlefront-ban.
Az eddigi TW klónok szerintem csak a játék sikerét látták, és a külcsínt nyúlták csak le, tartalom nélkül.

A BF ellenben inkább a tartalomban szokott erős lenni. Szóval remélem ha ők lopnak, akkor a lényeget lopják
10960 levél
Válasz 05.08.12. 08:35 #5
Lacko
Visszavonom. Úgy néz ki, hogy ezt tényleg a Battlefront fejleszti!!! És van benne pár olyan dolog, ami miatt érdekes lehet. Ami kiemeli a sok TW klón közül...
10960 levél
Válasz 05.08.12. 07:43 #4
Lacko
Na szerintem, ez a játék ha annyira jó, mint amennyire szar a grafikája, akkor OKES. Egyébként szar. Olyan a grafika (nézzétek meg a filmet), mint a CM1-ben. Akkor ez még elhülés volt, de ma inkább...
Ja és szerintem nem a Battlefront fejleszti, bár lehet, hogy igen, mert azt nem bírtam kideríteni, hogy ki a fejlesztő.
Az a bajom, hogy egymillió TotalWar klón jelenik meg Napoleoni időkre és az eddigiek szarok. Jó lenne persze, ha ez nem az lenne!
3973 levél
Válasz 05.08.11. 15:26 #3
Petyo
Nehommá ez legyen Minimum T modellek legyenek benne!!!
Nézz el az oldalukra van videjó is.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 05.08.11. 15:24 #2
szedrencs
Vajh ez már a cmx2?
Nem néz ki rosszul, én is ma vettem észre a linket a bf-en (azért nincs még kint a wargameren)
3973 levél
Válasz 05.08.11. 15:07 #1
Petyo
Nem is rossz így első látásra. CM a napoleoni időkben? Ki kéne próbálni.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.