Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dark Messiah Of Might & Magic

Dark Messiah of Might & Magic

Dark Messiah of Might & Magic
A legutóbbi Dark Messiah of Might & Magic cikkek, hírek
14642 levél
Válasz 06.08.11. 17:55 #151
Razor03
OFF:
Nekem van egy olyan érzésem h azt sem tudod mi az a Crysis és egy darab videót vagy cikket sem láttál róla, így tudatlanságod miatt marhaságokat beszélsz. De nem kötekszem mert nincs értelme maradj csak a véleményed mellett én is maradok a sajátom mellett..
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5900 levél
Válasz 06.08.11. 16:08 #150
Dile
Szerencsére az újrajátszhatósága rendkívüli
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
18847 levél
Válasz 06.08.11. 15:31 #149
Peace
Aham megoldódott. Kössz. Ez a 10 percnyi játék fért bele a 3 gigába? Elég szomorú. De kimondottan jónak tűnik.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5900 levél
Válasz 06.08.11. 14:06 #148
Dile
Nekem is ez volt, de visszaléptem, újra beállítottam és már jó volt (ment a G partícióra )
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
18847 levél
Válasz 06.08.11. 14:05 #147
Peace
Ez a mocsok szenny csak a C-re hajlandó települni ???? Egyik partíción 8 a másikon 9 giga helyem van, de egyikre sem engedi tenni. Csak a C: -nál jelenik meg a space required ~3Gb, a többinék 0 Kb-ot ír, és nem engedi feltenni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2255 levél
Válasz 06.08.11. 14:00 #146
Matykó mester
Bocs az oFF-ért.

Én a HL2-ben azt szerettem, hogy valóságosan tudtam elpusztitani ellenfeleimet, nem csak leölöm. Hanem kirobbantom alóla a hídat stb. Nekem a Demoba sokadszor is poén, amikor elvágom a kötelet az orkot meg elviszi a felkötött farönk ez a demó szerintem meg arra jó, hogy bemutassa, mennyire kicsi, és ehhez képest mennyire hosszú lehet az alapjáték, és ebbe a kis részbe is milyen életszerűen lehet kinyirni az enemyt.
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
2255 levél
Válasz 06.08.11. 13:55 #145
Matykó mester
Crysis, azt írtad, hogy mindenhol ezt várják legjobban. Oké ez igaz, de akik szavztak megnnyit értenek a játékokhoz? Kb annyit megyek lövök király mind... Amit lejebb írtál játékok mind FPS, semmi gondolkodás nincs benne, csak mej vedd fel a kulcsot ami ott van a szoba sarkába, aztán menj tovább és lőj, ezek közül kivétel a Half-Life 2 Ep-2,3. Ott gondolkodni is kell és ami fiatálságnak ez a gyengéje. Ismerek sok embert aki Civezik, meg stratégiázik, esetleg taktikai-Fps-el játszik, de ők nem az átlag Gamert személyesítik meg.
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
5900 levél
Válasz 06.08.10. 22:56 #144
Dile
És 3x tovább tart a szórakozás És 5x élvezetesebb.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
14642 levél
Válasz 06.08.10. 22:45 #143
Razor03
Nem vagy arra kötelezve h ezeket kihasználd, lehet ugye kardozni is csak úgy 3x tovább tart elintézni 1 orkot .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5900 levél
Válasz 06.08.10. 22:37 #142
Dile
Nemtom, de nem is lényeges. Viszont tényleg megpróbálom ezeket nem kihasználni. Sokkal viccesebb saját kézzel lecsapni őket.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
6483 levél
Válasz 06.08.10. 22:17 #141
GustyX
HL2 kivételével melyik más játékban lehetett ennyire kihasználni a környezetet, a fizikát?Ráadásul tudtommal itt alternatívákat is jelent ez az interaktivitás a továbbjutást illetően.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5900 levél
Válasz 06.08.10. 21:42 #140
Dile
Szerintem a fizikai interaktívitás nem nagy szám benne. Sok játékban felhasználták már, itt se sokkal jobb. Ráadásul a könnyű győzelemnek nem örülök annyira, amikor az illető orkot egyszerűen elsodorja egy farönk, vagy leesik a mélybe.
Mondjuk imádom, hogy fel lehet rúgni őket, meg dobozokat lehet a fejükhöz vágni

Szóval kardozás rulez. És így a 10. végigvitel környékén kezdem is megtanulni
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
14642 levél
Válasz 06.08.10. 21:04 #139
Razor03
Hogy ne csak off legyen:
Végigtoltam még1x a demót és azt mondom h nagyon cool játék lesz csak az a baj hogy alig láttunk belőle valamit, így butaság előre lehúzni, én sem lehúzni akartam mert nagyon tetszik, az interaktív környezet nagyon profi és az is hogy mindezt felhasználhatjuk "fegyverként". Egyedül a korábban egekig magasztalt Source engin hiányosságait és a demo optimalizálatlanságát róttam fel negatívumként.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5661 levél
Válasz 06.08.10. 21:00 #138
ati2002
Én sem mondtam, hogy a grafika a minden. De egy jól megírt motorra -a mai igények mellett- könyebb összehozni egy jó hangulatú játékot, mert a játékmenet szerves részét képez(het)i pl az interaktív környezet, akár itt a Dark Messiah-ban, a fizikával való játszadozás. Ehhez alap dolog, hogy jól nézzen ki. És ez már félsiker, ahogy source engine is legalább 50%-ban erre épít.
---
6483 levél
Válasz 06.08.10. 20:50 #137
GustyX
Látsd a már általam említett Lockdown.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18847 levél
Válasz 06.08.10. 20:43 #136
Peace
Én nem mondtam, hogy nem tetszhet senkinek az efféle játék. Örülök ha valaki élvezi is. Csak Carmack bácsi lényegében azt állította, hogy a legfőbb a grafika. Ha látvány van, minen van. Nos szerintem ez az ami nem igaz!!! Kedvenc játékom a mai napig a fallout. Mert fantasztikus storyja és hangulata van. De gondolom ezt te is belátod, hogy csak a grafikával nem könnyű lehengerlő hangulatú játékot alkotni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14642 levél
Válasz 06.08.10. 19:57 #135
Razor03
Az a baj azzal az idézettel amít írtam hogy sokan félre értik. Meg az is hogy tájékozatlanok. Crytek direk hollywoodi forgatókönyvírót alkalmazott a sztori elkészítéséhez. És nem a grafikán lesz a hangsúly hanem a játékmenten és a játékélményen. Deszar mi? Nem a grafikával akarnak überelni hanem a játékmenttel .
Az hogy a Crytek 2004-ben robbantott és nem 98-ban mint a Valve hát Istenem. A projektet különben is már 2001-ben elkezdték. Az baj hogy az emberek képtelenek elismerni hogy Cevat Yerli csapata kinőtte magát a nagyok közzé és megmutatták a világnak mire is képesek. És az tény hogy a legjobban várt játék jelenleg a Crysis, mind1 melyik site, újság közvéleménykutatását tekintjük, mert mindenhol 1. helyen áll.
Ha belegondol az ember a legígéretesebb készülőben lévő fps játékok: Crysis, UT 2007, BiAHH, Airbourne. CoD3 HL2 EP 2-3 meg kullog valahol hátul a sor végén mert mai szemmel nézve már egyik sem állná meg a helyét. Még szerencse h törölték a CoD3 PC-s megjelenését mert a HH mellett labdába sem tudna rugni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
6483 levél
Válasz 06.08.10. 19:52 #134
GustyX
A hszeket olvasgatva az igazság még továbbra is odaát van...

Mellesleg a sztori és minden más is a hangulatot képezi.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
76 levél
Válasz 06.08.10. 19:49 #133
Villa
Naggyon állat a game demója azok a kombók meg a lerúgás nagyon ász!!!! Várom a teljest!
10106 levél
Válasz 06.08.10. 19:47 #132
mucius
multiplayeren kívül mást nem is volna szabad kontárkodnia.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 06.08.10. 19:46 #131
mucius
"A baj ott kezdődik hogy csak a Valve tudott valamit kezdeni a saját enginjével a többi csapat meg bebukta ."
a baj ott kezdődik, hogy szinte minden fejlesztő recepte: összerakunk egy játékot, aztán majd utána kiderül hogy fut, egy hangyányit optimalizálunk rajta, hogy ne csak a 2 év múlva piacra kerülő highend gépeken futkorásszon jól.
valve úgy kezdi, hogy steamen keresztül felméri a vasakat és arra írja a játékot.

mw-ben hol van hdr? arra az okádmány "sárgamindenvirítminden" effektre gondolsz? bia alapbloomjáról meg ne is beszéljünk. naplemente szép? de mindenhol máshol szar. régen rossz ha már csak egyetlen pozícióban néz ki vhogyan is.
egyetlen ami megűti a mércét, az a chaos theory, ahol a fények a koromsötét bumpmappelt felületekről tükröződnek a szemünkbe.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
5661 levél
Válasz 06.08.10. 19:43 #130
ati2002
De volt hangulata, aki csak a hentelést, az egymással hasonlító folyosókat látta benne, annak nem tetszett, ennyi.
Én ugyanolyan lelkesen vittem az utolsó pályákat is, mint az elsőket. Kell ilyen is.
---
5661 levél
Válasz 06.08.10. 19:40 #129
ati2002
Nah, újabb vitatéma!
Akkor kezdjük! csak vicceltem! xD
---
18847 levél
Válasz 06.08.10. 19:39 #128
Peace
Story és minden más nélkül nincsen hangulata egy játéknak. Ez tényleg egy marha.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10106 levél
Válasz 06.08.10. 19:35 #127
mucius
"A "sztori" teljesen másodlagos, ahogy minden más a játékban, csak a hangulat számít. Ezt Carmack mondta anno."
ebből derül ki hogy milyen korlátozott a kóderpápa.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
5661 levél
Válasz 06.08.10. 19:30 #126
ati2002
Most miért kell ezt folytatni???

Mellesleg a Far Cry is legenda lett a PC játékok történelmében, ezzel kár vitázni. Az, hogy te előre megmondod, hogy "kukába dobhatják" a cuccost, elég gyerekes hozzáállás. Legalább írd oda, hogy "szerintem".
Hagyjuk ezt abba, különben a Moderátoroknak topikomban töröltetni fogom az összes nem ide illő hsz-t.
---
2255 levél
Válasz 06.08.10. 19:08 #125
Matykó mester
"Számunkra a játékmenet az igazán fontos, a sztori és a technológia csak másodlagos lehet e mögött. Ha a játékos nem élvezi a Crysist, nézhet ki bárhogy, kudarcot vallottunk!" - Cevat Yerli, Crytek kreatív direktor

Ha te ilyen hsz. minőites valaminek, akkor magadra vess. Nem tudom te hol élsz, de azt tudom a Fry Cry-t sokan megvették, a kritikusok is szépen dicsirték 2 éve. Én csak olyan játékot ismerek el nem kudarcnak amiről még két év múlva is beszélnek, ilyen a HL2. A Fry Cry-ről nem mondanám. Mellesleg azért emeltem ki Mr. Yerli közbeszólását, mert ha igaz amit íra akkor a kukába dobhatják a cuccot...
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
14642 levél
Válasz 06.08.10. 17:49 #124
Razor03
"Egy olyan embertől ne várj sokat aki nem tudja leírni John Carmack, aki egy általa istenittet játék egyik fő készítője..." amúgy ez így elég bunkó volt, meg az is hogy Dile megmondta a magáét és bunkó módon személyeskedett, nem emléxem h én ilyen dolgokba belementem volna (ha netán valamikor ilyet írtam az azért lehetett mert hozzánemértő módon okoskodás folyt így kénytelen voltam véleményt nyílvánítani), az ha fáj nektek igazság, ami a véleményem, és amit már ati, Tinman is alátámasztott párszor csak sajnálni tudom.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.08.10. 17:39 #123
Razor03
"Na mármost ha egy játéknak jó a grfikája, lásd Crysis, attól még nem fogok padlót. Sőt a Jungeles megyek ölök-lövök nem nagyon fog meg. Nálam első a beleélés a hangulat és a Story, az előbbibe az utobbi kettő tartozik." Please olvasd már végig a topikot, thx. Hogy könnyítsek a dolgodon elmondom, 113. hsz .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.08.10. 17:35 #122
Razor03
Gondolom te még az életben nem gépeltél el semmi .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
18847 levél
Válasz 06.08.10. 17:15 #121
Peace
Full véletlen vettem észre az imént, hogy kijött a demó. Már szedem is lefele, mert nagyon kíváncsi vagyok. Az első képek és videók láttán csak ámultam annó. És októberig legalább lesz időn, hogy újra erőt vegyek magamon, és befejezzem a maradék 2 kampányt a heroesban.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2255 levél
Válasz 06.08.10. 17:02 #120
Matykó mester
Mivel egy fórum, akkor alakul ki, ha több párhuzamos vélemény van ezért én is beleszólnék.

Add1: Az hogy kinek mi egy játékról a véleménye és miért, az egyedi kérdés. Én kipróbáltam a Pray demot, valahogy nem vágott földhöz, a teljest ki se próbáltam. A Doom 3-mat a Pokol közepéig vittem ott eluntam, azt is csak azért toltam, hogy ilyeszgessem magam, de ott már nem volt annyira félelmetes.A Half-Life 2nekem jobban bejött, mint az egy valahogy valóságosabbnak tünt. A Dark Messiahan már a videóknál megfogott eddig ezt csak egy játék tudtam megcsinálni, de az még nem jelent meg. Mivel én is voltam olyan "őrült", hogy kivittem a Heroes V-őt, ami az eddig játékok közül játszottam, hangultaba, csak a Civek és a többi Heroes ér a nyomába, na meg a HL2. Na mármost ha egy játéknak jó a grfikája, lásd Crysis, attól még nem fogok padlót. Sőt a Jungeles megyek ölök-lövök nem nagyon fog meg. Nálam első a beleélés a hangulat és a Story, az előbbibe az utobbi kettő tartozik. És a Dark Messiah-annak összefüg a Heroes V-tel a történet ami szerintem elég ütös volt, a hangulat, pedig, ha csak azt nézzük, hogy FPS nézetbe találkozhatok néhány Heroes V monsterral már le is terített.

Dile: Egy olyan embertől ne várj sokat aki nem tudja leírni John Carmack, aki egy általa istenittet játék egyik fő készítője...
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
5661 levél
Válasz 06.08.10. 16:23 #119
ati2002
NAh, legyen a játékról is szó, akit érdekel, miket rejteget még a demó, az klikk IDE. Elő lehet hozni egy-két dolgot, ami alapba rejtve marad a laikus player elött, pl
az E3-as map...
---
14642 levél
Válasz 06.08.10. 16:14 #118
Razor03
amiben nincs *igazam, csak ez lemaradt .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.08.10. 16:00 #117
Razor03
Talán mert igazam van? Olyan vitába nem megyek bele amiben nincs. Beképzelt meg nem vagyok haverok nem úgy ismernek, csak neked ez jött le a viták maitt.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10985 levél
Válasz 06.08.10. 15:59 #116
VodevilX
tudom nevetségesen hangzik de egy Doom I és II után nem is vártam semmi brutális storyt, csak egy jó játékot ami kikapcsol
tökéletesen szerepelt
egyébként a HL 1 tényleg megéri a maga játékidejét
és szerintem ez a Dark Messiah is jól szerepelne gyengébb látvány világgal is, ami nem = csúnya
na de részemről is ennyi
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
5900 levél
Válasz 06.08.10. 15:53 #115
Dile
Úgy látszik vannak akik erre fogékonyabbak...
Nekem mindenesetre ez nem elég ahhoz, hogy megvegyem.
Ellentétben a Dark Messiah-val (ez egy dark messiah topic, emlékeztek még?), mindjárt rohanok vissza játszani, hiába láttam már hússzor ugyanazt a pályát, és vettem át hússzor ugyanazt a hangulatot.

Razorral kapcsolatban meg ennyi mondanivalóm van a vita lezárásához: régebben is úgy gondoltam, hogy elég frusztrált és nem kicsit beképzelt vagy. Nekem ez az első személyes beszólásom, nem akartam ilyet írni de jobb ha őszinte vagyok. Te viszont egyfolytában gyerekes módon oltogatod a vitapartnereidet, és mindezt hihetetlenül nagy arccal teszed. Ez érthető lenne ha 12 éves lennél, de ha minden igaz két évvel idősebb vagy nálam, ez szerintem téged minősít.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
6483 levél
Válasz 06.08.10. 15:46 #114
GustyX
VodevilX:abszolút mértékben egyetértek veled!Sajnos manapság minden FPS-t a grafika határoz meg.
Látsd SWAT4.Nagyon jó játék, de sokan azért nem tették bele a topokba, mert elavult grafika...
De igaz ennek az ellenkezője is.Látsd:Lockdown.

A grafika valóban hozzájárul a játékélményhez, de annak annyira nem kellene lerontani a játékélményt.Az meg a fejlesztők hibája, h nem sikerült olyan játékot alkotni, aminek semmi játékélménye full ultra high 16AF 8xAA grafika nélkül.

Az, h vkinek nem jött be egy játék, nem kell gúnyosan gratulálni...
"...programoztak le.":akkor semmilyen játékot nem kellene leszarozni, mert azért mindegyikben van munka, még a baghat singhben is...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14642 levél
Válasz 06.08.10. 15:41 #113
Razor03
Na még csak annyit engedjetek meg hogy ezt beírjam és utánna tényleg vége az off-nak :

"Számunkra a játékmenet az igazán fontos, a sztori és a technológia csak másodlagos lehet e mögött. Ha a játékos nem élvezi a Crysist, nézhet ki bárhogy, kudarcot vallottunk!" - Cevat Yerli, Crytek kreatív direktor

És ez qrvára igaz!! Minden játékra .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5661 levél
Válasz 06.08.10. 15:34 #112
ati2002
HL1 jobb a Hl2-nél. Erről csak annyit még, hogy változnak az igények. Én pl (mivel csak 2002 óta van PC-m) a HL2 után próbáltam csak ki a HL1-et, mivel annyian dícsérik, de semmi nem ösztökélt arra, hogy végigvigyem a Hl2 után... A Doom 3-ra még annyit, hogy vannak gyengeségei, de tény, hogy este, fülhallgatóval, teljesen fullos grafikával néhol nem mertem előre menni, annyira átjött a hangulata, és csak és kizárólag erről szól az egész történet, jól megilyeszteni a játékost, és kész. A "sztori" teljesen másodlagos, ahogy minden más a játékban, csak a hangulat számít. Ezt Carmack mondta anno. Fél éve újra raktam a 6800GT miatt, és néhol leestem a székről, ehhez pocakosan hozzájárult a fullos grafika is. És ez miatt lesz maradandó játék, akár 2-3-4 év múlva is elő lehet vanni, a hangulat megmarad.
Nahh, off vége.
---
14642 levél
Válasz 06.08.10. 15:24 #111
Razor03
Nálad a pont meg VodevilX-nél, jelenleg sokkal jobb dolgom is van mint vitázgatni.

Amúgy sem akartam szétoffolni a topikot így elnézést kérek .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10985 levél
Válasz 06.08.10. 15:19 #110
VodevilX
én is szarságnak tartom hogy sokaknak csak a látvány kell
ott a HL 1 szép és jó sok szar effekt nélkül is
ott a Hl 2 csak szebb de nem jobb
szerintem nem kell snkinek sem bemutatni HL 1et hangulatilag...
de ott a Thief széira a nem csúnya 3. résszel, vagy az éppen aktuális Heroes III vagy V kérdése
vagy a felhozott példa Doom3
ha az a műanyag hatás szép akkor legyen
szerény kis 2.1el mediumon többyire jól futva is felejthetetlen hangulatot nyújtott, és nem nagyon tudom elképzelni hogy a felejthetetlennél sokkal jobb is tudna lenni ultra highon
egyátalán nem a grafika a lényeg, nem elhanyagolható ez tény
de túlzásokba sem kell seni
csak mivel az a legszembetűnőbb jóhogy arról megy mindíg a téma
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
5661 levél
Válasz 06.08.10. 15:12 #109
ati2002
Na ezt fejezzétek be, pls.
Razor, én veled vagyok haver, de ne állj már le annyiszor vitatkozni, aki nem vágja miről van szó, azzal felesleges.
A HDR témában kis rendet kellene tenni, és befejezni a vitát ezzel kapcsolatban.
Alapvetően 3 féle HDR van.
1. Van az SM3.0-ás, ami csak az azt támogató vga-kkal megy, ez mellé nem lehet FSAA-t kapcsolni, hacsak nincs egy erős X1800-X1900-as vga-d. Pl. Oblivion, Splinter Cell CT, ilyen lesz az összes UE3-as játék.
2. Van az SM2.0-ás HDR, ez a bloom effektre nagyban hasonlít, mivel erre épül. ami az összes SM2.0-át támogató vga-val megy, pl Radeon 9600, vagy pl FX5700. Sok játék használja ezt, vegyük példának ezt a játékot is, ahol éppen vagyunk, de ilyen lesz még a Timeshift, a
Lost Coast, Sin, ilyen volt a Most Wanted is. Ez mellett be lehet kapcsolni az élsimítást is, és ez is van olyan szép, mint az SM3.0-ás HDR.
3. A harmadik, amiről sokan nem is tudtak eddíg, az a Limitált HDR, ami egy elég kezdetleges formája volt a világítás megvalósításának, ilyen volt pl az NFS Underground 2, Deus Ex 2, stb. Ehhez semmi különleges dolog nem kell, de nem is gyakori dolog, és már teljesen alvult mára.
Info itt akit érdekel.
---
14642 levél
Válasz 06.08.10. 15:04 #108
Razor03
OFF:
"csak a látványt tartod fontosnak" hát nemnyert , csak tudod a grafika nagyban hozzájárul a játékmenethez. Ha lowon játszik az ember nem olyan élményben részesül mintha fullon abban a környezetben és úgy viszi a játékont mint ahogy azt a fejlesztők megálmodták.
Doom3: este sötétben egyedül, hangrendszeren, full graffal, kibaszott parás... de gondolom így játszottál vele és meguntad. Grat neked.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5900 levél
Válasz 06.08.10. 14:56 #107
Dile
Látom te már csak a látványt tartod fontosnak egy játékban... Itt vagy eltévedve.

Végig sem vittem a Doom 3-mat, mert unalmasnak tartottam, és ennél fogva időpazarlásnak. Ez a legbiztosabb jele annak, hogy egy játék szar, és semmi köze ahhoz hogy milyen gépe van az embernek.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
14642 levél
Válasz 06.08.10. 14:48 #106
Razor03
OFF:
"Szar a játékélmény" vagy csak szar volt a géped és butítva nem azt a játékéléményt adta amit kellett volna nem?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.08.10. 14:47 #105
Razor03
Oké John Carmak megy "filmes effekteket programozni" . LOL
Egyébként a filmes effekteket nem programozni szokták, de ehhez te már kevés vagy hogy megértsd.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5900 levél
Válasz 06.08.10. 14:39 #104
Dile
Szar a játékélmény! Menjenek inkább filmes effekteket programozni, úgylátom inkább arra valók, ahhoz is nagyon sok munka kell, ott nagyobb szükség lehet rájuk.
A játékokat meg hagyják azokra, akiknek van hozzá érzéke.

Csak azért nem érted meg amit mondok mert nem akarod.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
14642 levél
Válasz 06.08.10. 14:12 #103
Razor03
OFF:
A másik meg az hogy nem tudom hogy merészeled "egy rakás szar"nak nevezni azt amit nálad 10000x okosabb és hozzáértőbb emberek programoztak le. Tudod mennyi munka van egy ilyen enginben? Aki levarezolja a játékokat és nem eredetiben veszi meg legalább mutasson már egy kis tiszteletet.. én nem vagyok megelégedve a Source enginnel mégsem írom hogy kaki csak a hiányosságait emeltem ki, illetve arra akartam rávilágítani h nemtudnak vele normálisan bánni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.08.10. 14:03 #102
Razor03
OFF:
Mucius egyébként Most Wanted, Brothers in Arms, ezekben már korrekt volt a HDR. Jó MW-nél nem az arra gondolok mikor kijössz egy alagútból hanem arra a naplementés szembe vakítós feeling-es jelenetekre. Az nagyon tutti volt szerintem és ehhez nagyban hozzájárult a HDR+SM3. Brothers in Arms derengős tájképébe meg tökéletesen beleillett a HDR (táj, növényzet megvilágítása). Igaz BiA-ben csak sm2-es HDR van, de akkor is mérföldekkel szebb mint amit a Sourec+Cryengin HDR-je nyújtott.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.