Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Biciklisnap, avagy kik nem valók egy fővárosba

10960 levél
Válasz 05.09.28. 15:11 #71
Lacko
Szerintem a többség tudja, csak...
1970 levél
Válasz 05.09.28. 14:50 #70
Vaszilíj Zajcev
Kevés a kerékpár út, sok a kocsi ez világos. Sok autós nem tartja be a kreszt a bringásokkal szemben, ez is igaz.
Ugyanakkor furcsa, h én 10-ből csak 2 bringásra tudom elmondani, h betartja a kreszt!
Estig lehetne sorolni, miket lehet látni tőlük, néha rosszabbak, mint a taxisok...

Szerintem nagyon sok bringás nem is tudja, h milyen közúti szabályok vannak!
divide et impera
10960 levél
Válasz 05.09.28. 13:55 #69
Lacko
Az ilyeneket én is lerugnám...

A futár olyan a biciklisek közt, mint a taxis az autósok között...
4133 levél
Válasz 05.09.28. 13:20 #68
gothmog
Én bicajpárti vagyok (már írtam be ide korábban is), de azért az is egy jellemző dolog, amit tegnap kellett megtapasztalnom a 4-es 6-os villamos Margit-híd pesti hídfőjénél. Tudniillik, pirosra vált a lámpa a Szt. István körúton az autósforgalomnak, így átkelhetnek a gyalogosok a villamos felé, vagy a villamosról leszálltak (köztük én) a körút valamely "járdaszigetére". Az autók annak rendje és módja szerint meg is állnak, de az autóforgalomban közlekedő biciklis hülyegyerek nem. Ő szépen átmegy a piroson (kb. 5 másodperce piros volt már neki a lámpa), átlavírozva a zebrán áthaladó gyalogosok között, majdnem elsodorva egy-két csak az átkelésre figyelő emberkét.
Az ilyeneket szívesen lerugnám a nyeregből, csak aztán én járhatok a rendőrségre...
Endure. In enduring, grow strong.
10960 levél
Válasz 05.09.28. 12:58 #67
Lacko
Fúúú de jó, hogy ez a topik nem nyáron indult... Mindennap írtam volna bele, hogy már megint melyik autós hogyan szegte meg a KRESZ-t... na majd jövő nyáron...
7180 levél
Válasz 05.09.27. 13:13 #66
nyomi
en pestrol budara jarok dolgozni, autoval... ez ellen csak egyetlen erv szol: a magas benzinarak... idot tekintve ugyanis sokkal jobban jarok, mintha bkv/bicikli-t hasznalnek, mig utobbival 40 perc az ut, addig autoval csak rossz esetben tart 20 percnel tovabb a menetido... ez pedig ritkan fordul elo mert a hungaria-robert karoly korut eleg jol szokott menni reggelente (hazafele sem tart sokkal tovabb)... sokan emlegettek itt az egeszseges eletmodot a biciklin... hat az aztan marhara egeszseges, hogy 40 percen at szivom a tomeny szmogot, de legalabb nem sorvadnak az izmaim... paran emlegettek a kocsog autosokat, akik kenyelembol kozlekednek kocsival... na en ilyen vagyok, lehet megkovezni... autoban elvagyok, mint a befott, benyomom a belso levego keringetest es felolem akar mehet elottem 3 uaz is, nem erzek beloluk semmit, emellett meg diszkret zene is szol, es eppenseggel azon sem kell morfondiroznom, hogy mar 20x tapossak le a labamat a reggeli zsufolt villamoson... szal en akkor sem pattannek biciklire ha epp nyilegyenes ut vezetne a meloba, vagy akarhova... ellenben a biciklisekkel semmi bajom, nem dudalom le oket, nem uvoltozok rajuk, nagy tobbseguk megprobal harmoniaban kozlekedni az autosokkal es lehuzodnak amennyire csak tudnak pl egy egyiranyu utcaban, hogy el tudjak menni mellettuk (multkor egy csajszi meg is koszonte, hogy nem kuldtem el melegebb eghajlatra ) orulok is ha minel tobben szallnak ketkerekure, annal kevesebb autos ellenfel marad az uton szal epitsenek csak sok bicikliutat nekem nincs ellenemre...

a motorosokat viszont egytol-egyig ruhellem!!!
Damn it!!! - Jack Bauer
10106 levél
Válasz 05.09.27. 12:50 #65
mucius
mégegy strigula a topikindító szegénységi bizonyítványában.
így tovább.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
4133 levél
Válasz 05.09.27. 12:22 #64
gothmog
Nem biztos, hogy jól tudom, de mintha 1,1 ember jutna egy autóra Mo.-on. Ez azért nevetséges.
Endure. In enduring, grow strong.
10960 levél
Válasz 05.09.27. 12:17 #63
Lacko
Sajnos nem elég, hogy legyen bicikliút, mert hiába van bicikliút, ha az autósbaromja ráparkol (márpedig ráparkol). Parkoló is kell... de hát amennyi autó van ebben a rohadt városban, annyi parkoló nem fér el ekkora területen. Ezért bicajozunk az úton ott is, ahol egyébként van bicajút. Mert bár van annyira állat is, aki az út kellős közepére parkol (vö: saját vackába szarik), de a többség, ha teheti akkor inkább a bicikliútra parkol (vö: más vackába szarik).
1188 levél
Válasz 05.09.27. 11:55 #62
Ödön
nem biztos. mikor gyalog megyek vmi zsúfoltabb utcán, engem is idegesítenek a bunkó módon száguldozó bringások. ilyenkor nem igazán értem, hogy ezután ők (a biciklisek) miért szidnak bkit is?
1188 levél
Válasz 05.09.27. 11:53 #61
Ödön
küldd már el légyszi oda! hadd röhöghessen mindenki egy nagyot, hogy van aki még mindig elhiszi, amit a jenki propaganda nyomat! LOL!
712 levél
Válasz 05.09.27. 11:35 #60
_IronStorm_
Szerintem, hogy Kalwa elindította a topicot, azt azért tette, mert ő is autós. Én is az vagyok, és nekem is néha eléggé rosszul "jönnek" a biciklisek. Eléggé meg tudják nehezíteni az autósok dolgát pl. előzésnél és számtalan veszélyhelyzetet teremtenek, még akkor is, ha az úttest szélén mennek. Megoldás: bicikliutak. És még1x: én nem ellenzem a városokban a bicikliseket, én is szeretek biciklizni! De ez olyan dolog, hogy autós hátráltatja a cangást, a cangás hátráltatja az autóst
10960 levél
Válasz 05.09.26. 11:39 #59
Lacko
Ezt mondtam én is: minden oldalnak meg vannak a maga náciai.

Viszont pont ezzel a tüntetéssel nagyonis (miazhogy) egyetértek.

Mert tavaly Demszkáj azzal tiltotta be ugyan ezt a rendezvényt, hogy "nem lehet az autómentes napon, mert túl sok dugót okozna a rendezvény". Mikor legyen bicajos tüntetés ha nem az autómentes napon?!?!?!?!

Egyébként a tüntetés csak kis részben szólt az autósoknak, nagyobbrészt pont a politikusoknak szólt (egész konkrétan Demszky úrnak), aki odanyilatkozott, hogy "minek BP-re bicikli út? Nincsenek is biciklisták..." Hát meg kellett mutatni neki, hogy DE vannak! A 800km pedig nem sok. A BP-nél kisebb Bécsben van ennyi bicajút.
4695 levél
Válasz 05.09.26. 11:22 #58
szedrencs
Még egy dolog, ami kerékpár mellett szólna:

a fejlettebb (érts tőlünk Nyugatabbra, de lassan írhatjuk a többi 3 égtájat is) országokban nem az a "módi", hogy a 17 éves pubik segge alá tolnak 120 lóerőt - nesze bazze, szenvedj diszkóbalesetet! - felkiáltással, hanem igenis van egy "létra" amit a kultúrált közlekedés érdekében végigjárnak. Előbb megtanulnak normálisan gyalogolni/kreszt, aztán bicikli, majd robogó/kismotor és végül az szgk.

Szerintem ez így lenne normális, mondjuk én első kézből tudom, hogy vannak erre irányuló oktatási programok általános iskolásoknak (kresz, közlekedés, autómentes nap) és azt is tudom, hogy ér valamit, ugyanis valamelyest csökkent a kisiskolásokat ért balesetek száma. Viszont ha csak olvasnak olyanokról, hogy autómentes nap, de a büdös életben nem látták még a saját szemükkel, akkor az eléggé megkérdőjelezhető lesz a számukra.
4695 levél
Válasz 05.09.26. 11:16 #57
szedrencs
Mechwart liget - Jászai Mari tér (kicsit korán van)
4695 levél
Válasz 05.09.26. 11:15 #56
szedrencs
Én teljesen egyetértek a bringásokkal, de azért a Critical Mass szervezés az eléggé vérforralósra sikeredett - annak ellenére, hogy láttam ahogy a szerencsétlen szervezők kiordibálják a hangszálaikat, hogy "ne menj a sínen bazze! engedd el a gyalogost" stb. felkiáltásokkal viaskodnak a hülyébb bringásokkal. Szóval ha többen jártak úgy mint én, és "weak minded person"-ök, akkor lehet, hogy lett egy pár új ellensége a bringásoknak.

Szóval.

Én tömegközelekedek, reggel Pestről Budára, este meg vissza. Amit nem értettem: a rendezvény alatt mintha megritkították volna a 6-os villamos menetrendjét (Széna tér-Jászi útvonalon megyek, tudom bringázhatnék is, esetleg gyalogolhatnék is) .

Szóval ritkítva voltak a járatok, és amikor jött a villamos, akkor 2 megálló megtétele után a vezető minkenkit leszállított valamilyen okkal a Margit híd közepén, amit nem értettem, hogy miért, de feltételezem, hogy köze volt a felvonuláshoz.

Aztán: a bkv megállókban (pl. 15-ös, Honvéd utca) semmilyen felirat nem tájékoztatta az embert, hogy most szívás van, és ne várakozzon 20 percet.)

Kb. ennyi az észrevétel, bringások között is vannak ugyanakkora szopók mint az autósok között, max. arányában kevesebben, mert ők azért mégiscsak "puha célpontok" és jobban észnél vannak - és legalább nem "pufognak ki" . (A jobbkezet nem ismerő motorosgyökerekről most nem szólok.)

Egyébként tényleg ritka farok autósok vannak, a "legjobb" az volt, hogy a Bimbó úton (Kiskörútba torkolló út Budán a Mechwart ligetnél) VÉGIG állt a kocsisor gondolom már nem 3 perce, de a sok gyökérnek nem jutott volna eszébe leállítani a motort.

Reggel hallottam, hogy a fidesz-mpp felfedezte magának a 20.000 bringást (legalábbis ennyi a bevallott szám, de ha "körbeértek" akkor gondolom többen lehettek) és 800 (?!?) km kerékpárutat ígértek, szóval ebből is szépen politikai téma lesz.
4133 levél
Válasz 05.09.26. 10:06 #55
gothmog
????

Szerintem tök jó dolog a bringázás. Most a hétvégén is tekertem egy százast. Tudod, idáig futottam, de szarrá ment tőle a térdem, ezért a sportorvos úszást vagy bicajozást írt fel átmeneti alternatívának, amíg rendbe nem jön teljesen. Én utálok úszni, így a biciklit választottam.
A bringázással csak egy baj van: a k*csög autósok (már nem mindegyik autós az, de vannak szép számmal). Azt hiszik, hogy ha beülnek a fémkaszniba, akkor olyan dolgok, mint elsőbbségadás a szemmel láthatóan "gyengébb" járműveknek, nem léteznek. Tegnap is, nekem volt elsőbbségem, az autó amúgy is tök messze volt, de azért beletaposott a gázba a fickó, hogy beijesszen. Nem ijedtem be, áthajtottam előtte, és mentem szépen az út jobb szélén (ahogy kell), mire a fickó elrobogva mellettem az atóval kiordibált a letekert ablakon, hogy hova húzzak el. Szerencséje, hogy nem volt lámpa arrafelé (Budapest határában volt), ami megállíthatta volna, mert ha utolérem, beb*szom a pofáját, annyi szent!

Ja, meg a bicikliutakat teljes szélességben elfoglaló gyalogosokat is utálom. És még ők cüccögnek, ha arrébb kell húzódniuk.
De azért a bicajosok között is vannak olyan barmok, akik azt hiszik, hogy ha ketten vagy hárman mennek, akkor ezt egymás oldalán kell megtenniük. Innen is üzenem nekik: Libasorban, k*csögök, libasorban!

Egyébként meg, a bicikli nem szennyezi a környezetet, és városon belül átlagban ugyanolyan gyors vagy vele, mintha kocsival mennél (dugóban sokkal gyorsabb, kietlen utakon meg persze lassabb valamivel).
Egyedül abban van igazad, bár nem írtad le, hogy sok a szemtelen bringás. Olyanok, akik bevágnak az autók elé, nem törődnek a közlekedési szabályokkal stb. De az olyanokat csapja csak el egy autó, szarok rájuk.
Endure. In enduring, grow strong.
1989 levél
Válasz 05.09.26. 09:54 #54
georgee
Nehogy azt hidd! Itt nagysagrendekkel jobb a helyzet! Nem rozsas itt se de jobb! Persze ahany varos annyi szokas Az viszont igaz, ohgy "a vidéki autósok ugyan olyan bunyevácok" csak kicsibe!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 05.09.26. 09:36 #53
Lacko
Hát momentán a total car-osok nem éppen kompetensek a témában. De azért nyelvújítás rulez!!!!

ez a topik úgyis az autós-biciklis ellentétről szól, úgyhogy ne vigyük át budai-vidéki topikká. (pl a pesti kitételt sem értettem a hozzászólásodból) Merthogy a vidéki autósok ugyan olyan bunyevácok a bicajosokkal...
1989 levél
Válasz 05.09.26. 09:33 #52
georgee
de hagondolod akkor felvalalom a bunko videkit ha neked jol esik!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 05.09.26. 09:32 #51
georgee
A bicigli g -vel mara mar nem jelent gondot ua mnt a cangazni kb
A totalcaron volt par 7e ilyen jellegu cikk *lambordzsini, kartelgaz es stb.

Ott ezt is irjak es ok is ugyvelekedtek, hogy ezt mar lehet!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 05.09.26. 09:11 #50
Lacko
Madridban és Amszterdamban valószínűleg azoknak a száma is nagyobb, akik tudják, hogy a biciklit K-val írják (adott nyelven c-vel), de semmi képpen nem G-vel.

Egyébként minden közlekedési eszköznek (autó, bicaj, gyalog, BKV) megvannak a maguk fasisztái és a normálisai is.
1989 levél
Válasz 05.09.26. 08:51 #49
georgee
Biciklisnap, avagy kik nem valók egy fővárosba ???!!!?

Mar a cim is primitiv! En nem vagyok fovarosi nem is akarok lenni de nezzetek mar tul egy kicsit a hatarokon! Ez itt balkan de nagyon, primitiv emberekkel! Ugye Madridot vagy Amsterdamot nem kell emlitenem pl ahol ez alap, hogy szinte tobb a biciglis (es robogos) mint autos...rengeteg kolcsonzo van fillerekert ha nem a sajatoddal mennel, nincs gond parkolasal, nincs budos es szmog annyira, stb. Akik nem valok a fovarosba nem a kerekesek hanem
azok az "okos" pesti, zombi feju, uber depis arcok akik kepesek 1,5 orat hadakozni mindenkivel aki az utjaba kerul mert elkesek!

sorry de ez nevetseges

negro
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 05.09.26. 08:21 #48
Lacko
Barcelonaban fel lehet szállni a metróra biciklivel.
51811 levél
Válasz 05.09.23. 23:57 #47
Barthezz
Heh, ez tényleg jó ötlet lenne És valóban Hollandia rulez, nekem még fociban is, kedvenc színem is a narancssárga
Csak mondjuk Pesten hova lehetne berakni bicikliutakat, amikor az egész város egy teleépített betondzsungel? Zeget viszont meg lehetne oldani, tervben is van egy bicikliút, de egyelőre nem álltak neki az építésének...
633 levél
Válasz 05.09.23. 23:06 #46
NightCore
Lipótmező...
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
19402 levél
Válasz 05.09.23. 22:55 #45
sipec
szentem teged kellene kiterelni a pusztaba
2010 levél
Válasz 05.09.23. 17:22 #44
Colussus
Jó, de ezt ne mondd el senkinek, légyszíves.
...non mollare mai...
1946 levél
Válasz 05.09.23. 17:19 #43
devastator
blikket nem en olvasok hanem sztem te...

***bongeszo bezar
Too stubborn to die...
2010 levél
Válasz 05.09.23. 17:18 #42
Colussus
Légyszi írjál még valami szaftos sztorit, és jó pénzért elküldjük a Blikknek.
...non mollare mai...
1946 levél
Válasz 05.09.23. 17:16 #41
devastator
mellesleg offot befejezem, nem akarom hgoy emiatt zarjak topicot

bicikli pedig jo dolog, tobb bicikliut kene, tobb biciklis, es akkor talan megoldodnanak a dugok, egeszsegesebb lenne bp, es igy tovabb
Too stubborn to die...
1946 levél
Válasz 05.09.23. 17:15 #40
devastator
te ismerosod vagy enyem volt az akinek betelefonaltak? koszi
Too stubborn to die...
2010 levél
Válasz 05.09.23. 17:14 #39
Colussus
Úgy gondolod, hogy egy népét kifejezetten védő Amerikának nem lett volna más indoka megtámadni Irakot, meg kell ehhez ölnie a saját népét, ilyen mértékben?! Voáháháháháhááháháháhhh! Ezt elküldöm a kreten.hu-nak, talán leközlik a következő számban.
...non mollare mai...
1946 levél
Válasz 05.09.23. 17:12 #38
devastator
OFF
emelett meg en nem megyek el, eddig olvastam egyelore topicot.

WTCben dolgozo ismerosom, aki khm nem mondok most semmit, de kicsit bennfentes, asszem igy jo lesz. betelefonaltak neki elozo este, hogy masnap ne menjen dolgozni, mert tortenni fog vmi... nem egy embernek telefonaltak. ha telefonaltak, akkor amcsik tudtak vmit hogy vmi tortenni fog, ha tudtak vmit, akkor miert nem akadalyoztak meg? valoszinu azert mert ok csinaltak...

ON
Too stubborn to die...
6215 levél
Válasz 05.09.23. 16:23 #37
CamelX
Jóval gyorsabban lehetne biciklivel közlekedni ha az autósok nem akadályoznák a forgalmat
Zalaegerszegen gyorsabban eljutok kertvárosból a belvárosba ha bicajjal megyek, mint busszal, mégha nem is sietek akkor is.
A felhozott Holland példa meg azt mutatja hogy vannak emberek akik képesek továbblépni a fejlődés felé. ezért is szeretem azt az országot
Ideális az lenne ha a metrót pl. lehetne kombnálni a biciklizéssel, ha fel lehetne rá pakolni a bicajt. akkor tuti akárhova el lehetne jutni villámgyorsan
I am the architect of my own destruction.
20579 levél
Válasz 05.09.23. 16:13 #36
Pyrogate
Pontosan, autóval. ÉS ha nem lenne ennyi autó a városban akkor nem költöznének ki a büdös mocskos szeméttelepről (persze nem CSAK az autókon múlik), és itt talán többen járnának biciklivel, vagy épp robogóval, motorral.

BKV? áhhhhh
1188 levél
Válasz 05.09.23. 11:24 #35
Ödön
igen, de ez még csak a munka, este bhová kéne menni, megint 30 perc oda, 30 perc vissza. bp-n egyszerűen számomra túl nagyok lennének a távolságok, hogy biciklivel menjk. ha lenne pénzem kocsira, én is azzal járnék.
51811 levél
Válasz 05.09.23. 11:22 #34
Barthezz
Most tudtam meg, hogy Zalaegerszeg idén nem is csatlakozott az autómentes naphoz! A város vezetősége közölte, hogy nem akarnak dugókat és elutasították a biciklisek azon kérését is, hogy legalább erre az egy napra eltakarják a "kerékpárral behajtani tilos" táblákat, amik majdnem a teljes úthálózatot levédik a városban a biciklisek elől
Szóval nagyon úgy néz ki, hogy Magyrországon a biciklizésnek nincs jövője, legalábbis amíg ilyen öntelt, kényelmes emberek vezetik az országot meg a városokat...
10960 levél
Válasz 05.09.23. 11:13 #33
Lacko
Télen nem szabad biciklizni. Ezek a vagesz gyerekek 40 éves korukra visítani fognak a fájdalomtól olyan reumásak lesznek.

Én egyébként Újpestről járok át Budára dolgozni és simán kellemes reggeli testmozgás és kb 40 perccel rövidebb az út, mint BKV-val és 20-30-cal, mint autóval.

A Buda to Pestben az a rossz (réggebben úgy jártam), hogy reggel - amikor még van energiád - kell lefele menni és este, amikor már nincs nagyon erőd, akkor kell felfele. Ami szar. Ezt megértem. De a Pest to Buda az ebből a szempontból jó: reggel egy kis vérkeringés (amúgy egnész nap egy irodában ülök), este meg hazagurulás...
1188 levél
Válasz 05.09.23. 11:03 #32
Ödön
ha dugó van. de ha vki budán lakik és pestre jár dolgozni, az már távolság ahhoz, hogy ne legyen kedve biciklivel menni. ez komoly reggeli torna lenne. munka után du ötkor haza meg szintén nem lenne hozzá kedvem. bkv-val kb negyven perc, biciklivel se lenne kevesebb. ráadásul nyáron túl meleg van ehhez, télen a hóról, esőről nem is beszélve.
10104 levél
Válasz 05.09.23. 10:52 #31
eti8
BAKKER NEM TUDOK ÍRNI
nem bernek, hanem vernek
És bocs az írástudatlanságom miatt
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 05.09.23. 10:52 #30
eti8
Ez kb olyan, mint hogy az egyik hülye haverod beszól, mondjuk 1 politikusnak, és a gorillái téged bernek agyon.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
21647 levél
Válasz 05.09.23. 10:47 #29
padavan
Róma is leégett párszor...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
9563 levél
Válasz 05.09.23. 10:45 #28
kEnAcE
Erre csak azt mondom, hogy kellet nekik fakereszt....
Nem kellett volna baszogatni a világ legnagyobb katonai hatalmát, aki csak arra vár, hogy valakin levezesse a felgyülemlett katonai potenciált.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10104 levél
Válasz 05.09.23. 10:43 #27
eti8
Hát lehet, de azért nem jó, ha az ember biciklivel jár dolgozni, mert leizzad az öltönyben, meg ilyenekben
Bár át lehet öltözni
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10960 levél
Válasz 05.09.23. 10:42 #26
Lacko
bp pedig túl nagy város ahhoz, hogy biciklivel lehessen kölekedni.

Ez tévhit. Sokkal hamarabb el lehet jutni bárhova biciklivel, mint autóval. Pont azért, mert reggel 8-tól este hétig permanens dugó az egész város.
1188 levél
Válasz 05.09.23. 10:30 #25
Ödön
"(csoda hogy mindenki kiköltözik az agglomerációba???)" - mit gondolsz, onnan hogy járnak be?

jó dolog a tömegközlekedés, de így is túlzsúfoltak a járatok, este meg alig járnak. reggelente pedig lerobban a metró. így nehéz lenne bmelyik autóst rávenni, hogy szokjon át BKV-ra! bp pedig túl nagy város ahhoz, hogy biciklivel lehessen kölekedni.
10104 levél
Válasz 05.09.23. 10:27 #24
eti8
De 1 fanatikus csoport miatt miért kell 10000-ezreket megölni? Bosszúból? Na gratulálok. Azért, ha 1 országot porig bombáznak, lehetetlen, hogy ne legyen felmérhetetlne számú halott. Küldjenek speciális terrorista elhárító kommandókat, és intézzék el a terroristákat. Emellett én is vagyok, de amellett nem, hogy ezért 1 egész országot kiirtsanak. És az afganisztáni bombázásoknak nem több ezer, hanem 10000-ek estek áldozatul függetlenül attól, hogy a tv ezt nem mondta. Irakban is kb ennyi volt az ártatlan áldozatok száma. És ezzel csak gyarapítják a terroristákat. Gondolj bele, ha 1 tank átmenne a házadon, és megölnék katonák az egész családod, akkor téged nem csak a bosszú éltetne?
A kezdete, lehet, hogy a fanatizmus volt a terrorizmusnak, de a rohamos gyarapítása, az nem csupán ebből fakad. De ha ennyire átmosták az agyadat, hogy már nem is látsz, akkor fölöslegesen dumálok itt úgy sem érted meg.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
9563 levél
Válasz 05.09.23. 10:19 #23
kEnAcE
OFF:
Emellett nem tudok sajna elmenni.

"Miért ne lennének azok? Addig elvoltak egymás között, amíg az amcsik le nem bombázták afganisztánt ok nélkül"
Ok nélkül? Mintha ezt megelőzte volna egy elmebeteg, pszichopata, agymosott, fanatikus, arab állatok gyáva öngyilkos akciója a WTC ellen, amiben több 1000 ártatlan ember halt meg. Olyanok, mint az apád vagy az én anyám.
Ezt azért ne felejtsd el!

ON
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10960 levél
Válasz 05.09.23. 08:46 #22
Lacko
Amikor rajta ülök a biciklin sosem érzem, hogy mennyire veszélyes. (csak a tesconál). De kívülről látva néha nagyon megijedek, hogy "te jó ég, és itt biciklizem minden nap?"

Az, hogy a gyalogosok bénák az még OK, mert hát nem feltétlenül ismerik a KRESZ-t, de hogy az autósok sem, az már nagyon durrrva.

Egyébként a gyalogosoknak igazuk van abban, hogy a járdán nem szabad biciklizni, az autósoknak meg nincs igazuk, hogy az úton nem, mert ott KELL.

Ja és Budapesten van 80km bicajút (ennek több, mint a fele csak felfestett csík, ami szart sem ér). Bécsben (kisebb) van 800km... És az még nagyon nem Hollandia. Szóval nem kell amszterdamig menni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.