Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Warhammer 40.000 - Winter Assault

Warhammer 40.000: Dawn of War - Winter Assault

Warhammer 40.000: Dawn of War - Winter Assault
A legutóbbi Warhammer 40.000: Dawn of War - Winter Assault cikkek, hírek
38325 levél
Válasz 05.12.29. 19:44 #304
kopé
igen, igen, ennél nekem se volt sok pénzem, sztem ez a pálya vmi speciális modon kevés pénz termelt...
Amugy igen, a Suggioth (Mamut ) direkt pont akkor jön amikor a reinfroce megérkezik és úgy csináltam, hogy a sima IGsquadokhoz adtam gránátot és szedtem velük az elején a Looted Leman Russ-okat, aztán amikor betörtek azokat előretoltam, és a karsknemtommiket (továbbiakban:NTM) hátravontam, azokkal lőttem a gyalogosokat, és nagyon jó írtottak, köztben az IGket rányomtam a Sluggioth-ra, és a Baneblade-el előszőr kiszedtem a Looted Leman Russ-okat,aztán beküldtem a SLuggi mögé és szarrá lőttem, közben az NTMekkel fedeztem az ork gyalogosok ellen, és szinte sima ügy volt (így másodszorra)
Amugy az SPre rakható épület neve:Listening Post
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.29. 18:56 #303
Barthezz
Jah akkor nem szóltam Elsőre úgy tűnt, mintha fullra a 3-as pálya térképe lett volna, csak megnövelve.

Átvittem különben a 3-ast, eszméletlen durva volt a 2. része is! Az a mákom, hogy amikor jött a mamuttal, pont megkaptam a Baneblade-t, különben esélyem nem lett volna.Minden egységem meghalt már, ez meg egymaga leszedte a mammutot meg még vagy 200 orkot

Viszont sztem a pénz termelődése nálam vagy bugos, vagy szándékosan változtatták meg a készítők az alap DOW-hoz képest. Szal +144-en voltam és alig termelődött így is a pénzem. Állandóan a 0-án voltam, Hellhoundokon és Sentineleken kívül semmit nem tudtam venni, még a főépületet sem tudtam továbbfejleszteni (ahhoz 400 pénz kellett volna, annyi meg sose gyűlt össze), így advanced osztagokat se vehettem. Kész. Még a Command Squad-hez sem volt pénzem a tagok pótlására... Az alapjátékban sohasem volt nyersanyaggondom, volt pár SP-m rajtuk maxra tuningolt moho mine-okkal (nemtom neki a Warhammer-es nevét ezért írtam a TA-sat )és csak dőlt hozzám a pénz, sosem kellett az építkezéseknél és egységvásárlásoknál a pénzre figyelnem. Ebben a küldetéslemezben meg akármit is csinálok, egyszerűen olyan tetű lassan termelődik a pénzem, hogy nem lehet fejlődni belőle semmit
Kérdem én hogy ez most bug miatt van, vagy szándékosan lett így átszerkesztve ez a funkció? Csak mert a gépnél nem úgy tűnik, hogy így lenne, fél perc alatt újra tudja venni mindig a teljes seregét (persze a gép az minden játékban csal)...
Érdekes módon mondjuk a 2-es pályán nem volt pénzgondom, pedig az elején sztem ott sem volt több SP-m 4-nél.
38325 levél
Válasz 05.12.29. 16:32 #302
kopé
mien térképnövelés? sehol nnincs térképnövelés, alapbol ekkora

Feri bácsi: én is már az orkot leszedtem, megm indjárt a Chaost, de a semmiből bkkannak fel az egységek, ez miért van, hol lehet megállítani, vagy csak bug?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.29. 15:52 #301
Barthezz
Jézusom, a 3-as pálya még ennyit eltart, hogy 3-szorosára bővítik a térképet? Az életben nem érek így a játék végére, ha ilyen hosszúak a pályák! Vagy a térkép megnövelése már a 4-es küldinek számít?
392 levél
Válasz 05.12.29. 15:16 #300
Feri bácsi
A Kapukon át kell eljutnod felülre, ha jól emlékszem, bár én ig-vel csináltam és jobbára lebontottam a káosz bázist.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
38325 levél
Válasz 05.12.29. 15:01 #299
kopé
te jó ég, ezt nem hiszem el, mit kell csinálni, h az orok abbahagyják a teleportálást a semmiből, mert már abszolute nincs báisuk, az egészet progromboltam, és a pálya szélén teremnek mindigfullos squadokban lead-erestűl, és a fireprisma-im nem győzik, pedig ofda van állítva 6 db! melletük meg ugye a Chaos bázis, mit kell itt csinálni, mert nem tudok tsiztességesen támadni, ha csak a gyalogságom tudom használni!
jah, és a 4. map, az IG már meghaltak, csak az Eldarok vannak...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 05.12.29. 14:22 #298
kopé
Nem lehetetlen, a Baneblade-et ráállítottam a sluggioth-ra és akkor már nem volt gond...
Jah, és kicsit állítottam a grafon, többek közt a hulleltünést kikapcsoltam Érdekesen fest a 4. pálya
Kép1
Kép2
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 05.12.29. 12:25 #297
kopé
Te jó ég, a 3. pálya 1szerüen lehetetlen és pont.
Még eléggé könnye ment az eldarokkal a folyamatos költözködés, de amikor az IGkkel meg kell védeni a bázist, pff, jó én is elbasztam, mert a nagy batár tankot amit kaptam nem vittem be, csak távolról, a löveggel szedtem a suggioth-ot, de akkoris, a folyamatosan előre törekvő hatalmas ork sereg, és nincs túl sok SP se...
ÁÁÁÁ
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 05.12.29. 00:46 #296
kopé
ügyi nekem sajnos előről kellett kezdenem a rendszer-reinst miatt, mam ár az 1.t megcsinálom, aztán holnap a 2.at és még elkezdem a 3.at is...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.28. 21:33 #295
Barthezz
Na emberek, ezt sasoljátok Ennyi egységet meg épületet sikerült átmentenem a 3. helyszínre, így harmadszori nekiállásra már tök profin ment az egész
Holnap meg nekiállok a pálya 2. felének, ami már nem tűnik olyan húzósnak, lévén hogy kaptam egy komplett IG bázist és szinte minden egységet lehet már velük gyártani (egyedül azt a nagy batár tankot nem, amiből csak 1 lehet egyszerre)
38325 levél
Válasz 05.12.28. 14:05 #294
kopé
az
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
392 levél
Válasz 05.12.28. 13:36 #293
Feri bácsi
Minden IG épületből ki is lövöldöznek akiket beteszel oda, jobbára lézerrel, de ha több férőhelyes az épület, akkor plazmával is. Közben a benn lévők nem sérülnek. Kényelmes nem ?
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
38325 levél
Válasz 05.12.28. 13:14 #292
kopé
jaja, az hogy ki tudnak lőni nekem is új, bár úgy hogy csak plazmával és csak a 3as kapacitásukból, úgy már lehet...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.28. 12:46 #291
Barthezz
Jah így tom hogy mi, csak a magyar nevét nem tudtam. Meg mondjuk azt se, hogy ki tudnak lőni az épületekből!
38325 levél
Válasz 05.12.28. 12:41 #290
kopé
jah csak ennyi? akkor meg mind1
bááár, az összes játéknál működik?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
392 levél
Válasz 05.12.28. 12:39 #289
Feri bácsi
A program a cd ellenőrzést kerüli meg,tehát nem kell crack.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
38325 levél
Válasz 05.12.28. 12:30 #288
kopé
hmm, lehet leszedem majd a progit, bár én nem CDzek, inkább deamon
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
392 levél
Válasz 05.12.28. 12:22 #287
Feri bácsi
A rókalyuk olyan, mint az eldarnal a Webway gate. Minden IG épület(kivéve generátor, tactica controll) föld alatti összeköttetésben áll egymással és mindegyiből ki is lehet lövöldözni. Amelyik épületekbe 3 "csapatot" is be lehet pakolni, onnan azután plazmával.

Szedd le valahonnan a Gamejack nevű programot, azután nem kell a DOW-val meg a WA-val crack-el kínlódni, azzal indul CD-nélkül és nyugodtan patch-elheted is őket.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
51820 levél
Válasz 05.12.28. 12:14 #286
Barthezz
38325 levél
Válasz 05.12.28. 12:02 #285
kopé
hm, alappal már nem játszok, mert ha mecrackelném, akkor nem indulna a WA...
Úgy tűniuk akkor, majd várnom kell majd még, amig megérkezik, hgy tudjam miről van szó, mert mondjuk azért persze nagyjábol vágtam a dolgokat az sima DoWban, csakhát azért sokkal tisztább a kép minden ha magyar...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
392 levél
Válasz 05.12.28. 11:33 #284
Feri bácsi
Alap Dow-hoz van magyarosítás, de a WA-hoz csúszik hónapok óta. Mondjuk nekem nem kell.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
38325 levél
Válasz 05.12.28. 10:30 #283
kopé
lol, nagyon jól tudhatsz angulol, tényleg hoztak már ki magyarosítást?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
392 levél
Válasz 05.12.28. 02:12 #282
Feri bácsi
IG rókalyuk hasznos nagyon.Pl Infantry commandnál, ha benn van három egységed (Techpriest is megteszi), akkor onnan már plazmával küldözgetnek kifele, az meg nagyon viszi a támadókat. Ha megvan a Wraithbone fejlesztés eldarral a főépületben, akkor bonesingerrel teleportálj ellenséges bázisra és énekelj rá az ellenséges épületekre. Fél percre megáll ott az élet.(egységgyártás, fejlesztés)Ork listening post-ba is lehet pakolni egységeket.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
38325 levél
Válasz 05.12.28. 00:08 #281
kopé
nálam nem ritka 1-1 RTSnél, hogy tutorialt megi lyeneket hagyok a rákba, hanem skrimish, és kitapasztalom a dolgokat...
és miután a fajokat kívülről-belülről vágom úgy már könnyű, sőt 1es dolgokat az első küldetéseknél minidg hiányolok, most pl a warp spider squadot, a legjobbak, erősek brutálisak, Infantry, ill. Heavy Infantry ellen a legjobbak...
Sőt ha adsz nekik gránátot épületek ellen is kíválóak
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.27. 23:37 #280
Barthezz
Én meg ugyebár egy db skirmisht nem nyomtam, így space marine-eken kívül többi fajt egyáltalán nem ismerem. Ilyen durva pályákon meg nehéz kitapasztalni az egységek tulajdonságait és az összes speckóikat...
38325 levél
Válasz 05.12.27. 23:32 #279
kopé
én mondjuk használom, bár inkább csak a teleportokat a Webway-eket meg a rókalyukakat nem igazán, na jó az elöbbit igen, de mert csaki mostanában rengeteget vagyok Eldarokkal, és a 8 fős mapon egyszerűbb 1 Webway-t építeni, mint átutaztatni az utánpótlást a teljes térségen, esetleg 1 új bázist építeni...
Bár mundjuk, ha Standarden nyomom, akkor mindenféleképpen építek ki...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.27. 23:29 #278
Barthezz
Igen, igazából én is tudtam ezeket, de mivel az ember alapból nem használja az ilyen speckókat, így hajlamosak vagyunk elfelejteni, ha kellenének Sajnos a mai RTS-ek elszoktatják az embert a gondolkodástól, csak harcolni kell, így ha akad egy ilyen kicsit bonyolultabb game, akkor látod így elakadunk , pedig ezek nem is olyan ördöngős fejtörők... Régen a C&C fénykorában ennél durvább dolgok megoldására is rájöttem, dehát a mostani tömeg RTS-ek kinevelték az emberből a gondolkodást
38325 levél
Válasz 05.12.27. 23:18 #277
kopé
meg 1szerüen nem gondoltam volna, hogy ilyen kis dolgokkal fognak vacakoltatni minket...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 05.12.27. 23:17 #276
kopé
én tudtam mind2-t, csak azt nem tudtam, vagyis inkább elfelejtettem, mert még tegnap is használtam, hogy a boseningereket, nah szal az Eldaros csicskákat[] lehet teleportálni
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.27. 23:12 #275
Barthezz
Én erre az épület teleportálásra sztem az életben nem jöttem volna rá, ha itt nem írják. Azt pedig, hogy az egységeimet az eldáknál a webway gate-tel teleportálni, az imperial-nal meg az épületek alagútjain át közlekedtetni lehet, egy életre megjegyeztem és legközelebb, ha elfogy mindenfelé az út és zsákutcába érek, már tudni fogom, hogyan kell továbbmenni és nem itt a fórumon fogok sírni, hogy elakadtam, mert nincs semerre út
38325 levél
Válasz 05.12.27. 23:07 #274
kopé
Köszi szépen a tippeket innen is, nagyon jól jöttek, magamtól kb nyárra megoldom
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.27. 23:04 #273
Barthezz
Nagyon thx a tippeket, akkor elölről kezdem és Guardian Squad-akre gyúrok! Nem lehet különben vhol energiát szerezni? Amit kezdésnek adnak, az így erőmű nélkül k***a kevés!

Amúgy asszem most már el lehet mondani, hogy főleg az alapjáték hadjárata után igencsak brutális nehézségűre sikeredett ez a küldetéslemez, pedig normál szinten nyomom! Eddig mindhárom pályán elég komoly gondjaim akadtak, főleg ez a 3. küldi... Most már értem, Ko Pé miért akadt el rajta
392 levél
Válasz 05.12.27. 21:37 #272
Feri bácsi
Ahogy a Big Meg meghalt két vagy három bonesinger teleportáljon és húzzon fel egy webway gatet. Utána, míg az épületek " átköltöznek" védeni kell azokat, amíg átérnek. Tipp: Fejlessz ki minden lehetséges techet, a maradék energiáért meg vegyél Seer Council tagokat. Ne upgradeld az LP-t, úgyis szétszedik. A második bázist tovább kell védeni.Ott jól fog jönni a sok "tanácsos" tedd be melléjük a farseert és csatázzanak egy közeli webway gate közelében, ha kifejlesztetted a gyógyítást, akkor közben regenerálódnak. Ranger nem ér semmit és drága, hozz ki inkább sok 4-5 fős létszámú Guardian szakaszt a főépületből és fejleszd ki nekik a plasma gránátot, állítsd őket ranged stance-ra és szórják az orkok közé a gránátokat szorgalmasan. A Council-t meg a Farseert mindenkép vidd át a második telepre, a rangerek feláldozhatók az elsőnél, de ha közülük is átjut pár, az is jó.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
38325 levél
Válasz 05.12.27. 21:25 #271
kopé
sztem amint meghal a warboss teleportálni kell a boseginereket vagy micsodákat (), és költöztetés 100al, semmi védelem, semmi, 1szerüen csak futás...
De akkor ezek szerint, nem is szabad beállni az elején se védekezni, hanem 1ből támadni a bázist, ahogy megvan a sereg, mert minél tovább maradunk, annál inkább meggyengülünk...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.27. 20:25 #270
Barthezz
Áhá, webway gate, LOL Vazze már megint elfelejtettem, hogy be lehet menni az épületbe és máshol kijönni, ilyen nincs! Én meg rohangásztam megint fél órát fel alá a hősömmel, utat keresve... Kész. Ki fogom írni a monitoromra csupa nagybetűvel, hogy legközelebb ne felejtsem el

Amúgy természetesen volt Seer Council osztagom is, de abból max. csak egy lehet, így a maradék pénzemből kénytelen voltam ranger-öket venni. Meg Seer Council-okhoz energia is kell, ami meg ezen a pályán nincs, mivel nem lehet erőművet építeni (vagy csak én vok megint béna és nem tom hogyan kell eldarokkal energiát csinálni? )
Meg mellesleg a hősömön kívül minden egységem meghalt, az a roham, ami a Warboss kinyírása után jön, egyszerűen brutális!
392 levél
Válasz 05.12.27. 20:19 #269
Feri bácsi
Ne a rangerekkel puffogtasd a Big Mek-et, Seer Council pár mp alatt szétszedi.A rangerek nagyon jók dísznek, esetleg hátulról puffogtathatnak.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
392 levél
Válasz 05.12.27. 20:15 #268
Feri bácsi
Ugyancsak gyorsan kell költözködni. Sok épületet ne is nagyon húzz fel az első két helyen. Csinálj több Bonesingert, akkor gyorsabban melóznak, ha ketten vagy hárman csinálnak egy dolgot. A hőst csatold a Seer Councilhoz, a rangereket állítsd mögéjük és tartsd magad az első helyen.Ha szorul a hurok, tedd a csapataidat a legközelebbi Webway Gate-be, és könnyen átköltöztetheted őket a második, majd a harmadik "telephelyig". Nálam ez volt a legszivatósabb pálya.
Hófehérke és a gyászoló hat törpe kérésére, a kivánságműsorban a U2-tól a "Vidor without you".
51820 levél
Válasz 05.12.27. 19:45 #267
Barthezz
Ez a 3-as pálya lehetetlen! Úgy csináltam, ahogy Rupert írta. Kinyírtam a Warbosst, átteleportáltam az épületeket ahova kell, de ezután rögtön megtámadja ott is őket! És nem tudom sehogysem odavinni az egységeimet Mindenhol zsákutca és csak jönnek az orkok százával, amíg lassan ki nem irtják az utsó egységemet is meg le nem rombolják az áttelepített bázisomat Itt egy kép megint, én fent vagyok a hősömmel, az átteleportált bázis meg lenn és fogalmam sincs, hogyan jussak le oda...
38325 levél
Válasz 05.12.27. 15:22 #266
kopé
én az elején ugyanerre tippeltem, csak 10 mp-el...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.27. 15:13 #265
Barthezz
Ma este vagy holnap nekifutok én is, hátha összejön. Szétnéztem a környéken és északra is van egy bázis, onnan özönlenek az orkjai. Lehet előbb azt kéne megsemmisíteni, bár elég jól be van az is védve...

A pénz termelődös kérdésemre tud vki válaszolni? Vagyis az a szám konkrétan mit jelent, ha nem azt, hogy mp-enként mennyi money termelődik?
38325 levél
Válasz 05.12.27. 15:05 #264
kopé
Rengeteget, csak az a gáz, hogy miután a Big Mek-et megölöd még mindig rohadtul jönnek...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.27. 15:01 #263
Barthezz
Na megcsináltam a 2-es páylát, az eldaros rész nagyon szemét volt! Ha nincs a főhős vihar varázslata, esélyem nem lett volna, de még így is szétirtották a Killa Klan-ok a gyalogosaimat Az artillery-k ellen már jóformán egységem se maradt, azokat meg 5 mp alatt szétszedték. Egyedül meg baromi nehéz volt a hőssel bevinni a stormot, mert ugye amíg varázsol, addig nem sebződhet... Egység utánpótlásról meg egy db SP-vel beszélni sem érdemes
Amúgy a pénz termelésnél pl. a +22 mit jelent? Én eddig azt hittem, hogy másodpercenként termelődik annyi pénzem, mint anno a Total-ban, de most megfigyeltem és kb. másodpercenként kemény 1 db-bal nőtt, ami ugye semmit nem ér...
Amúgy az eldaros rész után a Basiliskeket minek adták? Elmozdulni nem lehetett velük a hegyről, így csak arra voltak jók, hogy túltelítsék a tank létszámot és az elhullott reapereket ne tudjam pótolni Friendly fire meg ugye véletlenül sincs a játékban, hogy ki tudtam volna lőni őket...

Most a 3-ason vok, tényleg nem tűnik könnyűnek, lévén hogy nem tok energiát termelni és csak 1 SP van a bázisomon (de még a környékén sincs sehol semmi...)
Amúgy ha láthatatlanná teszem az épületeimet, azt az ellenség milyen egységekkel tudja észrevenni?
864 levél
Válasz 05.12.27. 00:07 #262
Rupert
3-as palya: CSak a Rangerokkal kinyirjatok a fo orkot. Utan az epito eldar kap teleportalas kepesseget, na azzal atmenni a megjelolt pontra felhuzni a webway gate-et, es minden epuletet odateleportalni, majd ha ott vannak akkor az elozo webway-be berakni a muksokat es kirangatni az ujbol es ott is vedeni kell mig a foepulet ujra kesz nem lessz a telportalasra. Kozben az epitovel tovabbteleportalni a kovetkezo helyszinre, ott viszont mar megkapjatok IG-ket es jon a jatek legnagyobb meszarlasa, de ezt a poent mar nem lovom le.(Kedvenc palyam)

Remelem tudtam segiteni.
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
38325 levél
Válasz 05.12.26. 23:05 #261
kopé
flfogtam a nem szót, csak vmiért rámjött, hogy ezt megkérdezzem, azt ne kérdezd miért
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.26. 23:02 #260
Barthezz
Mondom nem multiztam De amúgy a skirmisht is ebbe értettem. Nem játszok én annyit, hoyg a hadjáratok mellett még ezekre is legyen időm Örülök, ha 1-2 hónap alatt jut annyi időm egy járékra, hogy a kampányt ki tudjam vinni
38325 levél
Válasz 05.12.26. 22:59 #259
kopé
multi alatt a skirmish-t érted vagy neten nyomtál?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.26. 22:58 #258
Barthezz
Thx, akkor azért nem tudtam a létszámot növelni, mert építkezni ezen a pályán nem lehet velük
Ha a 3-ason vagyok, megpróbálok segíteni, bár eldákat még nem ismerem, mert multit nem játszottam az alapjátékkal, a hadjáratban ott meg csak a space marine-eket lehetett irányítani
38325 levél
Válasz 05.12.26. 22:53 #257
kopé
Webli () Gate-ekkel, az Eldarok a kedvenceim
Amugy ha itt kész vagy, plz majd adj vmi tippet, ese3tleg pontos leírást a 3. maphoz, mert 5letem sincs, elmenni nem tudok, PP-t építeni nem tudok -> nincs Seer Council utánpótlás, ill. járműépítés, valamint csak 1 SP van, valahogy lehetetlennek érzem a dolgot...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 05.12.26. 22:51 #256
Barthezz
Elektromos vihart már előző pályán is megszerettem
Amúgy eldaroknál hogyan lehet növelni a létszámlimitet?
38325 levél
Válasz 05.12.26. 22:45 #255
kopé
Igaz, igaz
De ennek ellenére az Eldarokkal kapcsolatban, had hívjam fel megint a figyelmed,h az elketromos vihar, hogy jó a Killa Kan-ok ellen
Nekem rengeteget segített, szinte lövés nélkül vittem végig az Eldaros részt.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.