Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2006

2745 levél
Válasz 05.12.01. 18:26 #73
dghost
Hallod-e haver, ugye nem akarod, hogy ecseteljem az összes pilóta képességét...
Azért arra kiváncsi leszek, hogy a mostani "sztár" pilóták mennyit fognak elérni!!

Amúgy meg a mostani "legjobb" pilóták még túl fiatalok, majd akkor elemezgessük, hasonlítgassuk össze amikor annyi idősek lesznek mint DC!

Ha viszont jövőre vagy az utánna következő évben beindúlna a "szekér" és "ne agyisten" még egy vb cím is becsúszna akkor majd én röhögök, és felteszem a kérdést: Ki is volt az az Alonso???
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
21647 levél
Válasz 05.12.01. 18:13 #72
padavan
A legrosszabb hír ebben a leosztásban az, hogy Sato továbbra is helyet kap az f-1-ben.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
9789 levél
Válasz 05.12.01. 18:03 #71
Gillette
Érdekes, hogy elég hamar teljessé vált a 2006-os pilótalista:
Renault:
Fernando Alonso (spanyol), Giancarlo Fisichella (olasz)

McLaren-Mercedes:
Kimi Ra:ikkönen (finn), Juan Pablo Montoya (kolumbiai)

Ferrari:
Michael Schumacher (német), Felipe Massa (brazil)

Toyota:
Jarno Trulli (olasz), Ralf Schumacher (német)

Williams:
Mark Webber (ausztrál), Nico Rosberg (német)

BAR-Honda:
Jenson Button (brit), Rubens Barrichello (brazil)

Red Bull Racing:
David Coulthard (brit), Christian Klien (osztrák)

BMW-Sauber:
Nick Heidfeld (német), Jacques Villeneuve (kanadai)

Midland F1 (volt Jordan):
Tiago Monteiro (portugál), Christijan Albers (holland)

Toro Rosso (volt Minardi):
Vitantonio Liuzzi (olasz), Scott Speed (amerikai)

Super Aguri-Honda (új csapat):
Szato Takuma (japán) Anthony Davidson (brit)
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 05.12.01. 17:51 #70
Gillette
DC mint az egyik legjobb? Ezt te se gondolhatod komolyan. Egy erős közepes képességű versenyző. Nem több.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
2745 levél
Válasz 05.12.01. 17:27 #69
dghost
Mi a fenéről beszélsz????
Most látom csak!! Mégis, milyen jogon fikázod te Coulthardot?
Ő az egyik legjobb versenyző a Formula 1-ben!!!!
Kapj az agyadhoz haver!!!!

Amúgy meg te kinek szúrkolsz? Biztos Alonso-nak!(mivel most világbajnok)
Nem mindig az a legjobb, akinek a legjobb autója van!!!!

Meg mi az, hogy öreg?? Schumaher idősebb nála, akkor neki is a GP Mastersben a helye??
Lehet, hogy Schumaher jobbnak tűnik Coulthardnál, de nem mindenki ülhet 5 évig a legjobb autóban!!!!(Ferrari)
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1466 levél
Válasz 05.12.01. 16:51 #68
Czimbi
Mi a véleményetek erről
20761 levél
Válasz 05.11.28. 20:29 #67
Eric
Nyilván még több ezer tesztkilométer belekerül a vasba és jó néhány ilyen-olyan módosításon átesik majd.
De a cikk szerint elvileg ez lenne az.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
21647 levél
Válasz 05.11.28. 20:21 #66
padavan
Nem siette el ezt egy kicsit a Toyota? Vagy ez csak karosszéria bemutató, a motorikus részein még csiszolgatnak, vagy ez már a fullra kész gép?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
20761 levél
Válasz 05.11.28. 19:48 #65
Eric
A Toyota bemutatta a 2006-os autóját.

Így már lehet némi elképzelésünk, hogy mit mutat a kép a V8-asokkal.

Arra azért kiváncsi vagyok, hogy vajon mennyire lesznek a többiek is ehhez hasonlók. Vagy inkább több eltérő irányzat is napvilágot lát-e majd.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4956 levél
Válasz 05.11.20. 20:28 #64
bodajoci
Simán Monacoban már évtizedek óta nem lehetne verseny elvileg
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
2590 levél
Válasz 05.11.19. 18:55 #63
Tódee
Nem tarton valószínűnek, hogy pont Monzát, mint az egyik legtradicionálisabb helyszínt vegyék ki a versenynaptárból. Valamit úgyis kitalálnak.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
1466 levél
Válasz 05.11.18. 02:38 #62
Czimbi
Veszélyben a Monza-i verseny.
Itt
legalábbis azt írják, de szerintem valamit biztos kitalálnak.

Mellesleg szívesen elbeszélgetnék azzal a bíróval.
1222 levél
Válasz 05.11.15. 14:44 #61
Peac
Már nem kell sokat aludnia.

A "fiatal" szót szerintem ne használjuk Couthard mellet!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1466 levél
Válasz 05.11.15. 13:52 #60
Czimbi
De a GP Masters-be még túl fiatal!
1222 levél
Válasz 05.11.15. 12:28 #59
Peac
hááát. Szerintem Coudhard nem tesz jót annak a csapatnak. Oké, hogy tapasztalat, meg szép az új szakálla, meg minden, de annak az embernek véleményem szerint rég nem lenne keresnivalója az F1-ben.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1466 levél
Válasz 05.11.11. 23:33 #58
Czimbi
Nekem is szimpatikus a Red Bull és Coulthard
De még ők sem gondolnak túl nagy előrelépésre jövőre.
De utána
2590 levél
Válasz 05.11.11. 20:01 #57
Tódee
Igazából szerintem jövőre még nem lesznek olyan jók, mivel Newey csak februárban csatlakozik. Majd 2007-ben, amikor a teljes autót ő tervezi, következhet be jelentős előrelépés.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
9789 levél
Válasz 05.11.11. 18:58 #56
Gillette
Öregfiúk F1 a hétvégén!
Kíváncsi vagyok mit tudnak a vén rókák?
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 05.11.10. 10:04 #55
Eric
Egy olyan helyzetet lenne jó látni, amikor a futamokon tényleg sokesélyes a végeredmény.
Vagyis nem boritékolható előre, hogy kb. 2 istálló 4 versenyzője közül kerül ki a győztes, hanem annak függvényében, hogy ki találja el jobban az adott pályára a beállításokat, akár 8-10 versenyző is esélyes lehet.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2745 levél
Válasz 05.11.10. 09:55 #54
dghost
Jövőre a RedBull nagyot léphet előre! Én ennek nagyon örülök hiszen Coulthardnak szurkolok és, ha megnézzük -> Adrian Newey, ferrari motor és az, hogy mit hoztak ki a jaguárból, elég szép jövőt enged sejtetni...
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
1466 levél
Válasz 05.11.09. 19:58 #53
Czimbi
Olvastam, hogy most még a McLaren gépén dolgozik és februárban
megy át a Red Bull-hoz. Érdekes, hogy egy szezonban két gépen
munkálkodik.
4956 levél
Válasz 05.11.08. 20:22 #52
bodajoci
Adrian Newey a Red Bull-nál...hm, asszem jövőre megint megkeveredik a forma1
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1466 levél
Válasz 05.11.03. 20:42 #51
Czimbi
A jó szakemberekre gondoltam. Ott azért van különbség.
De majd kiderül minden jövőre.
9789 levél
Válasz 05.11.03. 14:34 #50
Gillette
Mellesleg jó háttérrel sokan nyerhetnek.
A siker nagy százalékban a kocsitól és a csapattól függ.


Hát a gp2 pont nem erről szól.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1466 levél
Válasz 05.11.03. 14:23 #49
Czimbi
Én csak azt írtam, hogy nem akkora nagy tehetség, mint amekkorának
mondják, de majd kiderül. (néztem a GP2-t)

Mellesleg jó háttérrel sokan nyerhetnek.
A siker nagy százalékban a kocsitól és a csapattól függ.

9789 levél
Válasz 05.11.03. 14:05 #48
Gillette
ÁÁÁ... tényleg nem tudhat semmit... végülis csak a gp2-t nyert a gyerek.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1466 levél
Válasz 05.11.03. 14:03 #47
Czimbi
Én is pont rá gondoltam.
Nem nagyon örülök az ilyen dolgoknak, főleg egy olyan sportban
ahová így is nehéz bekerülni.
20761 levél
Válasz 05.11.03. 13:55 #46
Eric
Hát, majd meglátjuk.

"Mellesleg van még pár világbajnok csemete, majd biztos jönnek"

Pl. a Piquet gyerek is.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1466 levél
Válasz 05.11.03. 13:53 #45
Czimbi
Nekem nem szimpatikus. Azt mondják, hogy jó versenyző, de én
nem hiszem, hogy olyan nagy durranás lenne. Kíváncsi vagyok
arra, hogy mit tud. Halkan megjegyzem, hogy szerintem nem lenne
benne, ha nem ez lenne a neve.

Mellesleg van még pár világbajnok csemete, majd biztos jönnek
ők is.
20761 levél
Válasz 05.11.03. 09:08 #44
Eric
A Williamsnél Mark Webber mellé Nico Rosberg kapott pilótaülést 2006-ban!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1466 levél
Válasz 05.11.01. 13:39 #43
Czimbi
Ja, pedig még sok motorsportban nincs vége a szezonnak.
20761 levél
Válasz 05.11.01. 12:41 #42
Eric
Furcsa, hogy nincs futam...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 05.10.31. 14:01 #41
Eric
Megműtötték Kimi Raikkönent! A McLaren Forma-1-es pilótája ezekben a hetekben nyaralni szeretett volna feleségével, Jennivel, ám egyre erősebb fájdalmat érzett a bal térdében, az orvosi vizsgálatok után pedig azt javasolták neki, hogy műtesse meg. Raikkönenen artroszkópiás beavatkozást végeztek el Helsinkiben, amelynek során eltávolították és helyreállították az egyik porcot a sérült testrészben. A versenyzőt szinte azonnal hazaengedték, de egyelőre mankóval tud csak járni. Ettől függetlenül valószínű, hogy a finnek kedvence részt vehet az új McLaren MP4-21-es januári tesztjén.
- T-Zones -
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 05.10.31. 10:33 #40
Eric
Olaszország az F1 fellegvára. Nem megy az olyan könnyen!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2590 levél
Válasz 05.10.31. 10:32 #39
Tódee
Érdekes, hogy Imola még mindig bennvan, pedig már évek óta ki akarják dobni a naptárból.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
9789 levél
Válasz 05.10.30. 10:40 #38
Gillette
Vissza a manuális váltót és egy csomó űrtechnikás szart ki kéne tíltani. Ezt már én is mióta mondogatom, de mindig azzal jöttek egyesek, hogy ez pont azért forma1 mert itt vannak a legújabb fejlesztések. Szarok bele, ha nincs verseny senkit nem érdekelnek a hogy milyen 21. századi cuccok vannak a kocsikban. Bebizonyosodott hogy ez a mai világban nem működőképes mert hatalmas a szakadék a mezőny eleje és vége között. Eredményes költségcsökkentést csak úgy lehet elérni, hogy egyszerűbb alkatrészeket építenek a kocsikba. Engem nem az érdekel kinek van több pénze gyorsabb és jobb autót építeni hanem, hogy ki a legjobb pilóta!

Emelett az egész pontozási rendszert át kéne tervezni. Valami hasonlóra mint a nascarban ahol a időmérőn elért helyezésért és a versenyben 1. helyen megtett körökért is pontokat kapnak. Nem az, hogy beállunk az első elé és majd a jobb boxtaktikánknak köszönhetően egyszer csak az élre ugrunk.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
21647 levél
Válasz 05.10.29. 21:02 #37
padavan
A belinkelt cikkben nagyon nagy igazságok leledzenek.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
38325 levél
Válasz 05.10.29. 20:10 #36
kopé
hmm, versenyben gazdag lessz a dolog 06ban is
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
4956 levél
Válasz 05.10.29. 20:02 #35
bodajoci
Maximálisan egyetértek
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1466 levél
Válasz 05.10.29. 19:28 #34
Czimbi
Szerintem nem lesz jó, meg mások szerint se. (a közepén van)

A régi időmérővel semmi baj nem volt, max egy kicsit unalmas volt az eleje, de legalább nézhettünk teheneket
Amikor az edzés végén fű alatt Hill a magyar versenyen feljött az élre az szenzációs volt (persze nem befüvezve)
A kerékcsere is teljesen jó volt.

Most meg minden évben van valami új szabály, ami mindenki szerint szuper, meg sok izgalmat hoz. Nekem ebből már elegem van, még a végén megölnek valakit (lásd Kimi esete vagy Usa nagydíj, esetleg kisdíj)

Ez az új hátsó terelőszárny meg förtelmesen néz ki, ha így haladnak pár év múlva már birodalmi lépegetők fognak versenyezni. Nekem a mostani kocsik tetszenek és szeretném ha ilyenek maradnának, esetleg így
kellene változtatni.

Azért kezd teljesen Windows szaga lenni. Mindenki jól van fizetve, mindig van valami újdonság, mi meg nem kapunk semmi jót.
Igaz volt idén izgalom, de az inkább véletlen volt. Általában sorba beállnak az első 5 kör után, és szevasz.

Persze ez magánvélemény, senkit nem akartam megsérteni.
2326 levél
Válasz 05.10.28. 01:22 #33
Osmium
köszi
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
20761 levél
Válasz 05.10.27. 19:08 #32
Eric
Ja, bocs!

Nincs elírva, az a5.hu-n megtalálod az egész cikket.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2326 levél
Válasz 05.10.27. 18:49 #31
Osmium
Ne is törődj vele, hogy volt egy kérdésem azzal kapcsolatban, amit bemásoltál
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
20761 levél
Válasz 05.10.27. 09:41 #30
Eric
A 2006-os versenynaptár:


Március 12. Bahraini GP - Sakhir
Március 19. Malajziai GP - Sepang
Április 2. Ausztrál GP - Melbourne
Április 23. San Marinó-i GP - Imola
Május 7. Európa GP - Nürburgring
Május 14 Spanyol GP - Barcelona
Május 28. Monacói GP - Monte Carlo
Június 11. Brit GP - Silverstone
Június 25. Kanadai GP - Montreal
Július 2. USA GP - Indianapolis
Július 16. Francia GP - Magny Cours
Július 30. Német GP - Hockenheim
Augusztus 6. Magyar GP - Hungaroring
Augusztus 27. Török GP - Isztanbul
Szeptember 10. Olasz GP - Monza
Szeptember 17. Belga GP - Spa-Francorchamps
Október 1. Japán GP - Suzuka
Oktber 8. Kínai GP - Sanghaj
Október 22. Brazil GP - Interlagos *
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2326 levél
Válasz 05.10.25. 02:00 #29
Osmium
Amúgy tökjótökjó a kerékcsere meg minden. Ez a slick gumis dolog nincsen elírva? Tényleg 2007-ben hozzák vissza, nem jövőre?
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2326 levél
Válasz 05.10.25. 01:54 #28
Osmium
"2007-től az 1998-ban bevezetett bordázott gumik helyett visszahozzák a sokak által kedvelt, sima slickeket, és az egyik gumiszállítót száműzik a sportból, hogy a Michelin és a Bridgestone közötti fegyverkezési verseny ne befolyásolja igazságtalanul az erőviszonyokat, és ne veszélyeztesse a biztonságot sem."

woooow! azt tették, amit én kértem! csak nem elhallatszott odáig?
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
20761 levél
Válasz 05.10.25. 00:58 #27
Eric
A bizonyos szárnytervezet

Ahogy látom, a lényege az, hogy középen a hátráramló levegő miatt nem lesz vákum az autó mögött és így nem szűnik meg a mögötte haladó autó tapadása. Ez segít az előzésben.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 05.10.25. 00:54 #26
Eric
Részletesebben, ill. pontosabban:

"Az egyórás edzés eszerint jövőre három részre lesz osztva. Az első negyedóráig tart, s ebben az időben minden versenyzőnek meg kell tennie legalább egy mért kört tetszőleges sorrendben, úgy, hogy egyszerre bármennyi autó tartózkodhat a pályán. Az öt leglassabb ezután kiesik, s a 16-20. rajtkockát foglalja el, majd a következő negyedórában, hasonló körülmények között kiosztják a 11-15. helyeket. Az utolsó tíz versenyzőnek végül 20 perce marad rá, hogy döntsön az első tíz rajthely sorsáról."

"Az F1C emellett jóváhagyta a kerékcserék újbóli bevezetését is, ezért a sokak által kedvelt látványosság mindössze egy év után visszatér a Forma-1-be. A versenyzőknek idén egyetlen garnitúra gumival kellett teljesíteniük az időmérőt és a futamot, s bár néhány csapat tiltakozott a rendszer megváltoztatása ellen, a módosítások elfogadásához csak 18 igen szavazatra volt szükség, ők így nem tudták érvényesíteni az akaratukat."

"2007-től az 1998-ban bevezetett bordázott gumik helyett visszahozzák a sokak által kedvelt, sima slickeket, és az egyik gumiszállítót száműzik a sportból, hogy a Michelin és a Bridgestone közötti fegyverkezési verseny ne befolyásolja igazságtalanul az erőviszonyokat, és ne veszélyeztesse a biztonságot sem."

"A találkozó egyik legmeglepőbb fejleménye, hogy az F1C rábólintott a Mosley által javasolt "Centreline Downwash Generating Wing" (középen lebukó légáramlatot keltő, CDG szárny) koncepciójára, amit az FIA az AMD által épített szuperszámítógéppel modellezett le azzal a céllal, hogy megkönnyítse a hiányolt előzéseket.

A terv most a csapatok műszaki igazgatóiból álló Technikai Munkacsoport (TWG) elé került, amely finomíthat a CDG-n, de ha még az év végéig legalább nyolc istálló jóváhagyja a bevezetését, a Forma-1-es autók ismert külseje már 2007-re radikálisan megváltozik."
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
21647 levél
Válasz 05.10.24. 22:18 #25
padavan
Jahh, értem. Így már barónak hangzik. Plusz a gumicsere...hmmm, jó kis szezon lehet belőle, már csak egy stabil McLaren motor kéne...ja, nem, kettő.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
20761 levél
Válasz 05.10.24. 22:15 #24
Eric
Gondolj bele:
Megy mindenki megy egy mért kört. Kiesik 5. Ők a rajtrács hátsó 5 helyét foglalják el időredményük sorrendjében
A maradék 15 újra megy egy mért kört, ismét kiesik 5. A kiesett öt autó fel fog sorakozni az időeredményük szerinti hátulról számított 6-10 rajtkockára.
És a megmaradt 10 pedig az utolsó etapban eldönti az első 10 rajtkocka sorsát.

Szerintem ez jól hangzik. Eleve több kört mennek. Nagyobb show a publikumnak. És a végén senki sem panaszkodhat pl. arra, hogy a pálya nincs megfelelően felgumizva.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.