Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2006

1 2 3 ... 32 33 34
21647 levél
Válasz 05.10.24. 22:10 #23
padavan
De messze van...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
20761 levél
Válasz 05.10.24. 22:10 #22
Eric
Így előre nem tudom eldönteni, hogy ez így jó-e vagy sem. Reménykedjünk.
Az első 1-2 futam után már okosabbak leszünk.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
21647 levél
Válasz 05.10.24. 22:10 #21
padavan
Nahh, akkor mi is az értelme ennek az egész módosításnak?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
20761 levél
Válasz 05.10.24. 22:09 #20
Eric
Értelem szerűen a kiesők az elért eredményeik sorrendjében foglalják el a megfelelúő(hátsó) rajtkockákat.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
21647 levél
Válasz 05.10.24. 22:06 #19
padavan
Kerékcsere királyság, de ez a kiesési rendszer... Bevallom, nekem nem tiszta. Most akik kiesnek, azok külön időmérőn indulnak, vagy mi? És ha nem, akkor a kiesők között hogy döntik el, ki melyik pozicióból indul? Sorsot húznak?

Most kapcsolok: Kerékcsere királyság abszolut, így a ferko is magára találhat, és Kimi is fékezgethet, mint állat!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
20761 levél
Válasz 05.10.24. 22:03 #18
Eric
"Ismét radikálisan megváltoztatták az időmérő edzések rendszerét a Forma-1-ben! A "száguldó cirkusz mindenható ura", Bernie Ecclestone által kitalált szisztéma alapján ezentúl a kvalifikációs tréning első negyedórája után kiesik az öt legrosszabb idővel rendelkező pilóta, majd újabb negyedóra elteltével még öt versenyző, és a legjobb tíz autó a maradék húsz percben dönti el a legelőkelőbb helyezések sorsát. A Nemzetközi Automobil Szövetség arról is határozott, hogy ismét bevezetik a kerékcseréket."
/T-Zones/

Végre ismét kerékcsere!!!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2326 levél
Válasz 05.10.18. 17:54 #17
Osmium
Értem én, de nem egészen mindegy, hogy írja az illető, amit gondol. Ez pl. nem szimpatikus a többieknek, akik nem S.-fanok. Pl. nekem sem
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2590 levél
Válasz 05.10.18. 16:46 #16
Tódee
Remélhetőleg jövőre is jó lesz a Renault és a McLaren, és fölzátkózik melléjük a Honda, a Ferrari, a Toyota és esetleg a BMW is. Akkor jó kis csaták lennének.

kiváncsi leszek még a Red Bull és a Honda kettes számú csapataira, mennyire lesznek gyengébbek az első csapatnál.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
20579 levél
Válasz 05.10.18. 16:05 #15
Pyrogate
S.nek kell nyernie = ő azt szeretné ha S. nyerne
(így gondolom rövidebb volt)
2326 levél
Válasz 05.10.18. 14:37 #14
Osmium
mi az, hogy 'kell'?
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
2255 levél
Válasz 05.10.18. 13:49 #13
Matykó mester
Akkor éppenhogy nem, mert ő elhúz a mezőnytől és megnyeri!
Ha legalább 2 csapat jó autót készít.
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
922 levél
Válasz 05.10.18. 08:27 #12
bubu005
Mindegy, majd lesz valahogy, bár ugye most lett vége az ideinek, még kicsit várnunk kell. De biztosan érdekes küzdelmek lesznek majd, ha valakinek sikerül jó autót készíteni.
"A siker egyszerűen csak szerencse kérdése. Kérdezz meg egy sikertelent!"
2255 levél
Válasz 05.10.17. 19:09 #11
Matykó mester
A csúcson kellet volna abbahagynia.A 7-nél.
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
9789 levél
Válasz 05.10.17. 19:05 #10
Gillette
Az a "baj", hogy nem csak a gumikkal voltak gondjaik. Tavaly visszavonult valami főtervezőjük és az utódjának nem sikerült ütőképes autót terveznie. Ez van. Nem is bánom és remélem jövőre is elbasszák.
Viszont attól nagyon tartok, hogy a McLaren is elkúrja az új kocsit.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
922 levél
Válasz 05.10.17. 18:58 #9
bubu005
kíváncsi leszek, ki melyik csapatnál lesz majd, milyen újoncok lesznek (ha lesznek egyáltalán). A Ferrari remélem beújít, mert a köv. szezont neki és Schumachernek kell nyernie. De lehet, hogy idén is, ha nincs a hülye szabály a kerércseréket illetően, akkor megint világbajnok lett volna M.S. Mindegy, egyszer fent, egyszer lent.
"A siker egyszerűen csak szerencse kérdése. Kérdezz meg egy sikertelent!"
20579 levél
Válasz 05.10.17. 14:16 #8
Pyrogate
én az új csapatokra leszek kíváncsi (persze sok vizet nem zavarnak egyelőre, de a jövőben akármelyiknek lehet nagy szerepe)

vki leírhatná hogy akkor most mi hogy lesz mert nemigazán vagyok képben
10106 levél
Válasz 05.10.17. 14:01 #7
mucius
ez a motorcseréért büntit végre eltörlik jövőre?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
2326 levél
Válasz 05.10.17. 13:42 #6
Osmium
Nagy örömömre fog szolgálni, ha ez így lesz, és senki nem fog mások kedvencéről olyanokat mondani, amilyenek előfordultak, pusztán azért, mert nem tudja elfogadni az illető a dolgok alakulását. Részemről én eddig sem kezdeményeztem ilyen megmozdulást, hiszen ahogy írtam vala, több pilótát is kedvelek azok közül, akik között idén folyt a küzdelem az elsőségért. A 'savanyú a szőlő' alapon történő pilótafikázást viszont sajnos nem állt módomban szó nélkül hagyni. Remélhetőleg a 2006-os szezon még annyival izgalmasabb lesz a 2005-ösnél, mint amennyivel a 2005-ös volt a 2004-eshez képest. Baromi kiváncsi vagyok, milyen szabálymódosítások lesznek eszközölve, hogy valamelyest kiköszörüljék azt a csorbát, amit a 2005-ös jól elcseszett szabályokkal ejtettek.
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
21647 levél
Válasz 05.10.17. 08:39 #5
padavan
Részemről tiszta lap lesz, ha nincs provokáció, nincs minősíthetetlen hangnem sem, ígérem. Meg egyébként sem, max magára marad az illető.

Mint a másik topicban leírtam már, remélem, három, esetleg több csapat száll majd versenybe a vb címekért, és valódi, kiélezett küzdelmeket láthatunk majd, igazi versenyeket, nem csupán technikai jellegű diadalokat, ahol a másik kiesésétől függ majd a diadalok sorsa. Ez ügyben persze a McLarennek és a Ferrarinak kell tennie elsősorban, ha ez meglesz, én már boldog ember leszek, még ha a Renault győz is ismét - amit ebben az esetben természetesen kizártnak tartok.

Dehát sajnos mindez még igen messze van.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
20761 levél
Válasz 05.10.17. 01:06 #4
Eric
Nem szeretném, ha már a szezon kezdete előtt is szócsatáktól lenne hangos ez a topic!
Úgyhogy plz. ezt a nótát ne kezdje el senki fújni!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2326 levél
Válasz 05.10.16. 23:55 #3
Osmium
Köszönhetően olyan elemeknek, amelyek bármit megtennének, hogy mások örömét, illetve elnyert érdemét elvegyék, mert nem az ő kedvük szerint alakulnak bizonyos események.
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
20579 levél
Válasz 05.10.16. 23:13 #2
Pyrogate
A 2006-os szezon reménmyeim szerint izgalmakban és nagy csatákban gazdag lesz!
---
A topic meg sajnos utóbbikban lesz gazdag
20761 levél
Válasz 05.10.16. 23:09 #1
Eric
Vége a 2005-ös évnek.
A csapatok készülnek a következő szezonra, ami talán az utóbbi idők legdrasztikusabb változásait hozza majd(V8-as motorok, istállók körüli változások).
Az erőviszonyok nyíltak.
A 2006-os szezon reménmyeim szerint izgalmakban és nagy csatákban gazdag lesz!

ui:
No meg nem bírtam volna ki, ha nem én nyitom az új F1 szezon topicját!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1 2 3 ... 32 33 34

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.