Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2
A legutóbbi Neverwinter Nights 2 cikkek, hírek
10256 levél
Válasz 09.08.16. 23:33 #411
MattMatthew
Egyébkéntmeg ki akar egy egész kampányon keresztül egy mitugrálsz gonosz ellen küzdeni? Valahol szerintem ez kell, hogy egy hatalmas ellent jól legyőzzünk. Nyilván ez lehet unalmas is de egy nem ilyen ellenséggel való küzdelmet/kampányt sokkal nehezebb jóra és érdekesre megcsinálni.

Egyébkéntmeg:
The status of the heroes is defined by the
status of the villains they overcome. The best
action movies are defined by the quality of
their villains. Die Hard, Silence of the Lambs,
and Star Wars all had powerful villains. And all
of the villains were introduced early in the
movie. The audience had the whole movie to
realize how smart and powerful the villains
were. This made the triumph of the heroes
much more valuable.
Learn from these movies. Introduce the villain
early. Make the villain powerful, smart, and
memorable. Give the villain status. Make sure
the villain wins a battle early to establish
credibility. Make the defeat of the villain a
major challenge that requires a series of
victories. The quality of the villain’s challenge
will determine the quality of the hero’s victory.
- George MacDonald, co-designer of Champions
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4065 levél
Válasz 09.08.16. 23:31 #410
xeLaR
Én a KotOR 2-ről beszéltem, hogy annál van sok hasonlóság az OC és MotB-vel. És tekintve, hogy mindhárom játékot ugyanaz a fejlesztő csinálta (egymás után), kicsit bénának találom, hogy ugyanazt a sztorielemet újra és újra előveszik.

Leszarom, hogy Khelgar sztereotíp volt, mert simán a legjobb karakter volt az OC-ben
De amúgy tényleg sok jó karakter volt abban. Neeshka is tök jó volt, Grobnar meg hihetetlenül őrült, Bishop is egy üde színfolt volt. Viszont Ammon annyira nem jött be, nem tudom miért. És Casavir...pfffffffffffff
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10256 levél
Válasz 09.08.16. 23:20 #409
MattMatthew
Nézd, nagy hasonlóságok vannak az OC és a KotOR között... csupán az OC olyan mintha Bastiláék csapatát vezetné az ember és sikerülne megölni Revant. Ugye először jó volt, aztán gonosz lett de nem a saját hibájából hanem mert így alakult/greater good érdekében. Szóval főleg az Illefarn romoknál éreztem azt, hogy mintha Revan multját kutatnám.

Az a baj, hogy kicsit lehet, hogy be fogok sokallni a Light Sidetól. De majd meglátom, hogy ki fog beszólni és lesz-e valami jó válaszlehetőség.

Khelgar is elég sztereotíp volt. Inkább Nheeska volt (szegényt meg kellett ölni) fergeteges néha. Meg egyébként szerintem az OC-ben nagyon jó karakterek voltak. Sand, Ammon, Grobnar, Bishop. Elanee is jó volt csak kicsit sütött róla, hogy ő a Romance karakter.
Egyébként pont Bishop ill Ammon miatt akarok egy Evilt is alakítani. Csak úgy érzem nincsenek oylan jó dialóg lehetőségek mint amiyleneket Bishop szokott levágni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4065 levél
Válasz 09.08.16. 23:10 #408
xeLaR
Lehet, hogy jobb ha Good maradsz, mert (kisebb spoiler)Okku (a "lélekmaci") elég táp a harc területén. One of Many-t pedig egyáltalán nem jó karaktereknek szánták.

Hagspawn barátunk jelleme pedig nagyon feldobott ennél a játéknál, valszeg csak azért, mert vele találkoztam legutoljára az NPC-k közül, és előtte meg persze találkoztam egy elég jellemtelen Red Wizard-dal és egy sztereotípnak tűnő Assimar-ral. Nameg az is közrejátszott, hogy (ha jól emlékszem) Chaotic Evil voltam, és ő is Az első beszólásánál mikor megemlítette a farmerek gyönyörűséges lányait egyszerűen vigyorogtam, hogy mekkora egy segg ez a karakter. Már-már Khelgar-i magasságokba emelkedett a karakter csak emiatt a mondata miatt...legalábbis nálam

A sztori meg...ehh...Nem én vagyok a legjobb ennek a megítélésére, mert nem nagyon jött be sem az OC, sem ennek a sztorija. Ha objektív próbálok lenni, akkor ez a sztori sokkal érdekesebb, mint az OC, és a karakterek is jobban ki vannak dolgozva...jellemtelenségük ellenére. Személyes véleményem pedig az, hogy közel ugyanolyan sztorikat talált ki a fejlesztő, csak kicsit változtatta meg azokat (pl. KotOR2, NN2 és a MotB mind valamilyen szinten a csillapíthatatlan éhségről és a mindent felemésztő gonoszról szól). De ez csak az én meglátásom...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10256 levél
Válasz 09.08.16. 22:01 #407
MattMatthew
Jó, most kezdtem hozzá, szóval még nem nagyon volt lehetőségem őt megismerni. Konkrétan még nme is találkoztam vele, csak a multkori játékomkor amit hamar félbehagytam. De eléggé belefért a karakterem értékrendjébe... amibe mondjuk az említett hagspawn akciói nem. A Red Wizard meg az ízlésébe nem.

Ellenben a sztori érdekesnek tűnik ezzel az izével a ... önmagamban amiről nemtudom, hogy mi és hogy került oda. Egyedül a Silver Swordöt sajnálom.

Bár azon gondolkozom, hogy az OC-s Natural Goodot elviszem Evilbe. Akkor lehet, hogy mással fogok haverkodni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4065 levél
Válasz 09.08.16. 20:49 #406
xeLaR
Pont az Assimar normális?
Najó, végülis tényleg egész normális, de ugyanakkor sztem nagyon egyszerű és unalmas karakter. A háttértörténete elég érdekes, elég jó, viszont vhogy a jelleme teljesen hidegen hagyott.
És mi nem tetszik a beképzelt sámánon, aki szegény földművesek édes pici lányait erőszakolja meg az álmukban...
...ez picit érdekesen jött ki, de aki játszott vele az valszeg érti miről beszélek
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10256 levél
Válasz 09.08.16. 19:57 #405
MattMatthew
Haajaj... végigjátszottam. Nem volt nehéz ez a King of Shadows. Normalon játszottam, fighterrel és a végén nem volt sok problémám, a spellcasterek elvoltak magukba, néha kidőltek, a többi fegyverforgató meg az utolsó csatarésznél elvonta az ellen figyelmét így kényelmesen szétkaptam a szobrokat majd a már gondolom területre ható spellektől félig lesérült portált a Gith karddal megsemmisítettem majd a szintén már ütött Kinget is...
(A Vale of Merdalein-ben a Lich-csel többet vesződtem és többen kifeküdtek a csapatból.)

Most jöhet a MotB. Azzal az az egyetlen baj, hogy az NPC-k abszolút nem szimpik. Egy kopasz tűzvari egy beképzelt sámán meg még kitudja mik. Egyedül az Assimar(?) tűnt normálisnak...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
13 levél
Válasz 09.08.15. 17:28 #404
mzoli05
10256 levél
Válasz 09.08.13. 21:23 #403
MattMatthew
Úúú de gáz. Nem figyeltem arra, hogy a spellcasterek varázslatait feltöltsem a spellbookból.
Hát úgy már könnyű volt legyőzni a sárkányokat meg Koraborost, hogy a Zhjave és Sand tudott varázsolni magasabb szintű spelleket. Húhh, de figyelmetlen voltam. Igzából az egyetlen bajom a játékkal, hogy a többi karaktert is felszerelni/figyelni/spellezni kell, magamra is alig tudok figyleni fighterrel.

Szóval kösz a segítséget, azt hiszem így már nem lesznek oylan nagy gondjaim.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 09.08.13. 11:51 #402
MattMatthew
Köszi, megpróbálom akkor így.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
394 levél
Válasz 09.08.13. 11:32 #401
Admiral Lewis
Elsőként Ammont ki kell dobnod a csapatból, az AI nem tud warlock karakterrel normálisan játszani, nem használja egyetlen jobb képességét sem. Hozd be helyette Zhjave-t aki rengeteg hasznos buffal segítheti a közelharcosok túlélését valamint az egyik Ritual-ból szerzett képességed is hasznos lehet. Varázslatokból a Greater Missile Storm az egyik leghasznosabb és az Dispel pedig elengedhetetlen.
10256 levél
Válasz 09.08.12. 19:38 #400
MattMatthew
Most kellene Mount Galardrymon megölnöm a sárkányt. Viszont az a gond, hogy nagyon nem megy. Már egyszer sikerült HP-i nagy részét lesebezni de azt is csak a spellcasterek tudták megcsinálni. A közelharcosok kb összes sebzését felfogja plussz pár körnél tovább egy közelharcosom sem bírja.
Ha esetleg van vmi jó tippetek akkor osszátok meg.

A csapat: Fighter 17, Khelgar, Construct, Sand és Ammon.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
13 levél
Válasz 09.08.04. 10:19 #399
mzoli05
Szia Mindenki!

Segítség kellene!
Hogy tudom a végén azt az aljas árnykirályt megölni?? Kb. 20-szor ölt meg.
Még szinte meg se karcoltam az ezüstkarddal, és máris vége.
56 levél
Válasz 09.08.03. 16:15 #398
Desun
Kössz a tippet remekül bevált
mellesleg én is csináltam másolatot a 3.alkalommal most azt folytatom.
oh,és még valami:nem tudom megidézni a varázslóm állati társát amikor utasítom hogy idézze akkor elkezd mormolni meg mozogni de a mikor végez nem jelenik meg semmi!
de az aznapi idézésem eltünik mint ha itt lenne már az állat
és ezt nem értem!
ha valaki tudja kkor segítsen!
May the Force be with you!
10256 levél
Válasz 09.08.01. 13:41 #397
MattMatthew
Nem abba a mappába ment a játék ahol van, hanem ha jól emlékszem akkor a Docs&Setingsben hoz létre vhol egy NWN2 mappát... lehet, hogy ott nincs elég hely.

Mellesleg, ha tudod, hogy egy ponton elveszik az összes mentés akkor készíts backupot.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
56 levél
Válasz 09.08.01. 12:16 #396
Desun
Heló mindenki!
kéne egy kis segítség.már egyszer végig vittem a játékot és most újra végig akartam vinni de van egy kis gubanc:
amikor elhagyom nyugatrévet és menteni akatok akkor azt ítja hogy kevés a hely a lemezterületen.
de van elég hely és ha kilépek akkor az öszzes mentésem törlődik!
a tököm televan hogy 3 szor csináltam meg az elejét (ami már nagyon unalmas) és mindig ugyanez tötrénik!
már ujra is telepítettem de úgy se jó!
ha valaki tud akkor kérem SEGÍTSÁG!
May the Force be with you!
10256 levél
Válasz 09.07.29. 21:28 #395
MattMatthew
Ok, köszönöm. Akkor majd átfutom a könyveimet, hátha találok ilyet.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
13 levél
Válasz 09.07.29. 21:00 #394
mzoli05
Biztos igen, mert eddig minden recept szerint működött.Legalábbis ami komolyabb volt.Pl. italok, varázslatok...
3214 levél
Válasz 09.07.27. 07:19 #393
Raistlin666
Passz. Nem próbáltam, de szerintem valami recept kell. Majd utána nézek...
10256 levél
Válasz 09.07.27. 06:45 #392
MattMatthew
Áh, kösz. Majd a köv szintlépésnél Sandnek fölveszem ha nincs meg neki.
Ehhez egyébként még mi kell? Kell vmi könyv amiből ki lehet nézni a szükséges cuccokat?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3214 levél
Válasz 09.07.27. 06:26 #391
Raistlin666
Nekem az rémlik, hogy a varázs fegyverekhez nem a craft weapon képesség kell. Azt hiszem van Craft Magic Arms and Armor Feat ami lehetővé teszi, hogy az elkészített adamantin fegyódat ellásd mágikus tulajdonságokkal. Ez persze inkább mágusnak való képzettség (lvl. 5 varázslónak kell lenned).
10256 levél
Válasz 09.07.26. 22:25 #390
MattMatthew
Igen, igen. Craft Weaponom (akkor magyarul fegyverkovácsolás) van, csináltam is vele pofás adamantin kétkezes kardot. Mindez szép és jó csupán annyi a gond, hogy szeretnék erősebbet készíteni.
Tehát ha vmi varázslattal ellátottat úgy lehet csinálni, hogy a padra a sablon és a fém mellé még vmi drágakövet is teszek?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
13 levél
Válasz 09.07.26. 20:29 #389
mzoli05
Nem tudok angolul,de szerintem, ( ha jól gondolom amit kérdezel ) akkor a fegyverkészítést kell fejlesztened, és akkor tudsz komolyabb fegyvereket csinálni, kell hozzá sablon, szerszám, és pad. Aztán csinálhatsz nagyon jó kardokat, amiben különböző ékszerek vannak, ill. ezek erősítik. Mint a diablóban.
13 levél
Válasz 09.07.26. 20:25 #388
mzoli05
Igaz, ha nem tudsz angolul, vagy nincs magyaritásod, el se kezd, mert nagyon összetett játék. De jó hír, hogy van magyaritás.
10256 levél
Válasz 09.07.26. 17:43 #387
MattMatthew
Nos, fogalmam sincs, hogy milyen két részről beszélsz. Írd körül jobban ha fontos.

Mennyire tudsz angolul? Ha nem tudsz jól akkor javaslom keress magyarítást (hátha van).
A Sleight of hand egy képzettség ami magyarra fordítva általában zsebmetszés szokott lenni. Ezt a kissrác aki csatlakozik a csapatodhoz tudja.

És ha nem tudsz angolul akkor esélyed sincs ennél a játéknál. Komolyan, ehhez tudni kell angolul, különben nem érdemes próbálkozni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
13 levél
Válasz 09.07.26. 15:58 #386
rtomi
Valaki írjon létszives!
13 levél
Válasz 09.07.26. 15:29 #385
rtomi
Még 1 valamit kérdezek aztán békénhagylak.2 rész közül lehet választani tudod az eggyik a faluban a másik az erdőben kezdődik ,mit kell csinálni az erdőben ha kinyírtam a szörnyeket?
13 levél
Válasz 09.07.26. 15:24 #384
rtomi
Szia!

Bocs hogy megkérdezem de mi az a sleight of handet?
10256 levél
Válasz 09.07.26. 13:40 #383
MattMatthew
Vki tuja, hogy fegyverekre enchantmenteket hogy lehet rakni és főként melyik csapattag tuja megcsinálni?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 09.07.26. 13:38 #382
MattMatthew
"Green in the pocket of same-colored man."
Ahogy a vers mondja, a zöld toll az ugyanolyan színű ember zsebében lesz. Keress egy zöld ruhás embert és alkalmazd rajta a sleight of handet.

...és ha már a játék tutorial részénél elakadsz akkor javaslom gondolkodj el azon, hogy egyáltalán belekezdesz-e ebbe a játékba. Ennél a dolognál még sokkal cifrábbak is lesznek.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
13 levél
Válasz 09.07.26. 13:20 #381
rtomi
Sziasztok!

Létszi segítsetek!Most kezdtem el a játékot a kisfaluban az utolsó küldit csinalom tarmas varázslónál de nem tudom megszerezni a zöld tollat.Létszi mondjátok meg hol találom!
Kösz.
10256 levél
Válasz 09.07.24. 20:25 #380
MattMatthew
Ha szerencsém van akkor egy héten belül odajutok és vagy elmondom vagy veled együtt mérgelődök.

Jelenleg Port Last-ba megyek, illetve előbb még lerendezek egy dalpárbajt.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
56 levél
Válasz 09.07.24. 17:21 #379
Desun
ismerős a hejzet...
May the Force be with you!
13 levél
Válasz 09.07.17. 20:42 #378
mzoli05
Szia Mindenki!

Segítség kellene!
Hogy tudom a végén azt az aljas árnykirályt megölni?? Kb. 20-szor ölt meg.
Még szinte meg se karcoltam az ezüstkarddal, és máris vége.
1 levél
Válasz 09.06.11. 18:22 #377
Neoshane
Hali mindenkinek, nem tudok felmenni a multis reszre, pedig csinaltam biowares forumon accot, es a jatekban tobbjatekosnal kiirja hogy nem megfelelo felhasznalo nev vagy jelszo...
vki tud segiteni?
1 levél
Válasz 09.04.28. 18:10 #376
chriel
Sziasztok! Lenne pár kérdésem! az egyik hogy tudom fejleszteni a szürkeköpenyeseknek a felszerelését az erődömben? a másik: Joy merre talkálható neverwinter-ben a kereskedő negyedben? előre is köszi
56 levél
Válasz 09.04.13. 16:27 #375
Desun
menyj bele az összesbe és egyszer csak eljutsz a célig.
és remélem jól bántál veluk mert ha nem akkor elátulnak...
Űmajd meglátod
May the Force be with you!
7 levél
Válasz 09.04.11. 10:22 #374
szék
Hello!
Tudna nekem segíteni valaki, hogy a végén a "különös fekete ködöket" hogyan lehet kikerülni vagy átmenni rajtuk, és eljutni a célig?Köszi.
1 levél
Válasz 09.04.09. 20:46 #373
dewpapa
-Kilencen vagyunk hárman együtt.
(A megoldás tehát egy olyan háromjegyű szám, amelynek az összege 9.)
-Utolsót levágva hat marad.
(Az utolsó számjegy 9-6, vagyis 3.)
-Nem marad túlélő, ha elsőnket 5 csökkenti.
(Az első szám 5, mert 5-5=0.)

Megvan az első és az utolsó számjegy, az 5 és a 3. Mivel a számok összege 9, így a középső számjegy csak is 1 lehet.

Megfejtés tehát: 513
Szerintem.
8 levél
Válasz 09.04.07. 15:12 #372
h.greg
Szakácsról nem tudok. A vizet pedig a Glowstone Cavernsben szerezheted meg, abban a helységben van ahol a goblinok őrzik a Glowstone-t - Grobnart vidd magaddal, nélküle nem megy.
56 levél
Válasz 09.04.07. 14:50 #371
Desun
köszi!
még valami:szakácsot lehet szerezni?
És annak a pengególem a pincében honnan szerezzek csillogó folyadékot?
ennyi kösz!
May the Force be with you!
8 levél
Válasz 09.04.06. 23:49 #370
h.greg
Remélem nem hagytam ki senki lényegeset:

Katonák:
Katriona - ő az akit te is említettél, az Old Owl Wellnél lehet megtalálni.
Bevil - a történet előrehaladtával automatikusan megjelenik a kastélyban.
Jalboun - a Sydney Natale elleni küzdelemkor, ha elég pénzt ajánlasz neki akkor átáll az oldaladra és ha a csatában életben tudod tartani felbérelheted.
Light of Heavens - háromszor kell legyőznöd Port Llastban, a neverwinteri kereskedő negyedben és a végén a kastélyban, utána csatlakozik hozzád.

Farmer:
Orlen - West Harbor.

Bányászok:
Pentin - Old Owl Well.
Calindra - Port Llast.

Kovácsok:
Jacoby - Fort Locke
Edario - Highcliff, de őt csak akkor tudod meggyőzni, ha már van legalább egy bányászod.

Kereskedők:
Deekin - Neverwinter kereskedő negyed.
Caelryna - Mount Galardrym, ha megmented az óriásoktól beleegyezik, hogy neked dolgozzon.

Egyéb:
Torio - ha éledben hagyod, akkor a kastélyban tanácsadód lesz.
Uncus - ha Neverwinterben Axle és Moire oldalán voltál, akkor alapból marad a kastélyban, különben neked kell eldöntened elküldöd-e.
Joy - Neverwinter kereskedő negyed, ő az a táncoslány, akit te is említettél.
Kistrel - ő az az óriáspók, akivel ha kedves vagy a Glowstone Cavernsben, akkor beköltözik a kastélyod pincéjébe.
56 levél
Válasz 09.04.05. 10:58 #369
Desun
lenne egy kérésem!
ha valakinek van ideje akkor légyszives írja le nekem hogy kiket és honnan lehet toborozni az erődömbe:
Pl.:Öregbagoly küt:az a csaj aki Casavirnak segített-hadnagy
(nem jut eszembe a ne)
kereskedőnegyed:az egyik táncos-táncos
valami ilyesmire gondoltam.
előre is köszi!
May the Force be with you!
56 levél
Válasz 09.04.05. 10:50 #368
Desun
Próbáld azt hogy kétszer rákattintassz az üvegre aztán a vázára.
nem igazán tudom mert már rág jártam ott:
May the Force be with you!
7 levél
Válasz 09.04.05. 09:03 #367
szék
Megpróbáltam, felvettem az üres üveget, de nem tudok meríteni a vázából nem ajánl fel merítési lehetőséget. Tud valaki más megoldást? Azt kérem segítsen.Köszi
7 levél
Válasz 09.04.04. 19:20 #366
szék
56 levél
Válasz 09.04.04. 12:23 #365
Desun
szék:a földsznten van egy konyha ahol szolgák vannak,és ott van egy váza meg egy asztal.
az asztalon van egy utres üveg,vedd fel!
aztán a vézából szegy ki vizet.
ha megvan akkor menyj az emeletre és használd a kandallót
ott lessz olyan lehetőség hogy "kioltod a tuzet".
ennyi. remélem tudtam segíteni.
May the Force be with you!
7 levél
Válasz 09.04.04. 09:56 #364
szék
Sziasztok!
Lenne egy kérésem aki tud legyen szíves segítsen, tudom, hogy többen feltették már ezt a kérdést, de a választ én nem találom.(bocsi)
A gyűjtő házában az egyik kulcs nála, van a festménnyel megzsarolom,és ideadja, a kódot már itt megtaláltam, de a másik kulcsot hogyan lehet megszerezni? Köszönöm a segítséget.
56 levél
Válasz 09.04.03. 17:21 #363
Desun
3 másodpercig igen de aztán lezárja oldalt is.
aztám bennragadok egy ketrecben...
May the Force be with you!
10256 levél
Válasz 09.04.03. 14:42 #362
MattMatthew
Mintha meg lehetne kerülni az energiamezőket és hátul bemenni középre...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.