Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2
A legutóbbi Neverwinter Nights 2 cikkek, hírek
394 levél
Válasz 07.05.26. 09:30 #211
Admiral Lewis
Nos, először is nagy hiba volt, az a fiú ugyanis, ha odaadod neki Bishop kését akkor először is később visszaadta volna sokkal táposabb formában másrészt segített volna a tárgyalásodon. Shandra folyamatosan veled megy és nem lehet kiszedni a csapatból még ha szükségtelen is. A Sunken Flagonban hátul van egy szobád, oda pakolhatsz de vigyázz! Amint átadják neked Crossroad Keep vezetését akkor a cuccaid elvesznek amiket a Sunken Flagonban tároltál.
10258 levél
Válasz 07.05.26. 08:49 #210
MattMatthew
Tegnap volt szerencsém az Act1-ből a 2-be jutni. De van néhány kérdésem az üggyel kapcsolatban:
Annak van jelentősége, hogy az a kisfiú Ember falván kér vmi cuccost (mit kér?)? Mert kicsit hülyeségnek hangzott a mondandója ezért elküldtem.
Megoldható, hogy Shandra Jarro ne jöjjön velem? Mert nincs szükségem rá a csapatban.
A Shunken Flagon-ban le lehet valahova rakni a cuccokat? Mert ládát nem láttam a földre meg nem akarom.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 07.05.26. 08:49 #209
MattMatthew
Azért bizonyos tekintetben szerepjáték kérdés mivel igazából arról van szó, hogy a lehető legerősebb karit akarod összeállítani és ezért feláldozod a karaktered jellemét és realitását.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
9 levél
Válasz 07.05.25. 15:26 #208
S'Harg A Reapa
rp = role play /szerepjáték/
rdd = red dragom disciplines

"És ennek ott van vége, hogy a számítógép nem fog rácsapni a kezedre és felszólítani, hogy gondold át újra amikor varázslóról akarsz átváltani paladinra." Nah valóban, csak ha már van szabályrendszer ami ezt korlátozza, akkor ugyebár nem lesznek ilyen és ehhez hasonló hülyeségek-mert ez játéktechnikai kérdés, nem pedig szerepjáték.
10258 levél
Válasz 07.05.24. 19:46 #207
MattMatthew
Az rp és az rdd az mi?

Valóban. Bár ezek a problémák, hogy vannak VérPistikék a papíros szerepjátéknál rosszabbak. Amikor minden a tápra megy. Bár igazából számítógépes RPG-nél nem olyan nagy baj ha a karakter 'elfogadható' mértékben kihasználja a szabályrendszer/játék nyújtotta lehetőségeket. Erről az egyik KM-em véleménye jut eszembe: Bármi lehet csak legyen jól megmagyarázva. És ennek ott van vége, hogy a számítógép nem fog rácsapni a kezedre és felszólítani, hogy gondold át újra amikor varázslóról akarsz átváltani paladinra.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
9 levél
Válasz 07.05.24. 18:25 #206
S'Harg A Reapa
Nah igen, született azért számtalan pw modul ami még a mai napig -azaz napjainkban is futó modul -is sok embernek nyujt szórakozást. Ezt sok 2000 környéként készített játék nem mondhatja el magáról.
S hogy a nwn2-nek mi lesz a sorsa? Ha túl fogja élni akkor csak is azért mert sok ember időt/energiát nem sajnálva készítette el "saját" világát, amit aztán serveren megoszt...Mert véleményem szerint az alapjáték elég bugyuta...pl. drow paladint indítani...enyhén szólva baromság.
Sajnos azt látom, hogy sok ember build-del értelmetlen karaktereket, hogy csupán +1-vel nagyobb legyen az AC-ja vagy valamelyik mentője...Pl warlock/bárd/rdd...
A gond ezzel, hogy a játék ezt megengedi, viszont egy modul nem biztos, hogy preferálni fogja ezeket a dolgokat. Itt a party szemlélet az, ami döntő / fontos mert egy viszonylag gyenge karakterrel is jól lehet szórakozni, ha RP megy.
10258 levél
Válasz 07.05.24. 17:12 #205
MattMatthew
WOW, ilyen nagy arcok is fognak csatlakozni mint Ammon Jerro?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
394 levél
Válasz 07.05.24. 15:37 #204
Admiral Lewis
Először is, könyörgöm hanyagoljuk már ezt az elcseszett magyarosítást. Tehát a Shadow Reaver ami West Harborban van. Egyszerű, Zhijave-val vagy Ammon Jerroval rá kell olvasni a True Name scrollt aminek a hatására meg tudod ölni.
127 levél
Válasz 07.05.24. 11:51 #203
Ckytep
Sziasztok! Valaki nem tudna segíteni? Elakadtam az egyik árnymartalócnál, amikor Zhjaeve megcsinálja a kardomat. Na azt az árnymartalócot sehogy sem tudom megölni. Aki tud segítsen! Köszönöm előre is!
Zunichte machten alles zigeuner
10258 levél
Válasz 07.05.23. 18:12 #202
MattMatthew
NWN1-ben a pályaszerkesztő volt a non-plus-ultra. Amiatt maradt fenn...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
9 levél
Válasz 07.05.22. 22:15 #201
S'Harg A Reapa
Nah igen a korábbi játékoknak Icewind D., Baldurs azért meg vannak/voltak a maguk varázsa. Ami viszont az nwn2 illeti, az az 1ből él meg...Nem rossz, nem rossz de sok benne a bug, erős gépigénye van ect. Véleményem szerint az nwn1-t simán elfelejthették volna már ha nincs benne a multi rész, azaz hogy PW modulon nyomuljanak az emberek. Ha lesz magyar nwn2s mod az azért sokat dob(hat) a játékon.
67 levél
Válasz 07.05.22. 19:48 #200
Razi
Na, mondom ha az első részt nem erőlettem annyira, próbát teszek ezzel. Egész fincsi a gém, csak sajnos az ilyen típusú 3d-s graf némileg lekorlátozza a lehetőségeket, régi D&d game, pl Icewind Dale-BaldursGate festett grafikájához képest kicsit szűkösebb, korlátoltabbnak tűnik, szóval kicsi a tér, vmilyen hiányérzetem van, nincs túl sok ellenfél, még a szabadban is bezárva érzem magam. De azért lényegében szimpatikus a gém, nem unalmas. Örültem nagyon az elején is, mikor már elsőre egy keménykötésű törpe fickóval futottam össze, rögtön tudtam, hogy együtt megyünk tovább. Persze lehet hogy azért nem nyűgöz csak le annyira egy ilyen gém, mert más stílus jön be, mint pl. a régi Might and Magic, vagy a Wizardry. Ilyeneket de szívesen tolnék új köntösben
9 levél
Válasz 07.05.22. 16:35 #199
S'Harg A Reapa
Másold be játék alapkönyvtárába és indítsd el az upgr-t. Elméletileg mennie kell így.
10258 levél
Válasz 07.05.21. 21:34 #198
MattMatthew
Én még nem frissítettem és így is remek. Nem értem, hogy miért akar mindenki orrba-szájba frissíteni...főleg ha nem megy.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1 levél
Válasz 07.05.21. 12:08 #197
Tommy80

Sziasztok!

Help pls, a munkahelyen letöltöttem egy oylan patch file-t ami állítólag manuális és v1.00-ról v.105-re update-i. A baj az, hogy valami .rtp kiterjesztésű file, amivel nem tom mit kell csinálni. Azt mondják rendesen működik az auto update a játéknak, de sajna most otthon nincs net így más megoldást kell keresnem.

Ha tud valaki segíteni, azt megköszönném.

Thx a lot!

4981 levél
Válasz 07.05.21. 07:19 #196
tibi6893
magyarul az invertory olyan mint a WoWba, a LineageII be
1 négyzet 1 item ^^
http://shudzsi.blogspot.com
10258 levél
Válasz 07.05.20. 22:11 #195
MattMatthew
Király. Nekem is tetszik mindkettő bár az 1-be nem mélyedtem bele.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
97 levél
Válasz 07.05.20. 21:40 #194
Elkor1991
Kastélyod lehet(Crossroad Keep) ezt kell védened,épiteni.Nekem nagyon bejött ez is meg 1 is.Megvan mindkettö eredetibe,ha tetszik rpg akkor csak javasolni tudom.
10258 levél
Válasz 07.05.20. 21:20 #193
MattMatthew
Hát igen. Hármat lehet vinni ééss még van olyan is amikor egy negyedik is csatlakozik (őt nem lehet irányítani). A kastélyról nem tudok...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12567 levél
Válasz 07.05.20. 14:04 #192
McCl@ne
Nekem megmondom őszintén, hogy a NWN 1 nem jött be, nem is vittem végig, mert hiányzott belőle a Baldur's Gate személyessége és az Icewind Dale nagylétszámú tömegjelenetei, csatái!
Viszont ha itt vannak társak, márpedig ha jól tudom, 3mat vihetsz egyszerre magaddal, s azok tényleg jól kidolgozottak, akkor elvileg a játék minden nagy hibája orvosolva vagyon. Ill. úgy tudom, hogy a 2. részben lehet saját kastélyod is, ami azért nem kicsit dobja meg a feelinget!
Respect is not given. It's taken.
10258 levél
Válasz 07.05.20. 13:55 #191
MattMatthew
Én még nem is frissítettem. XP alatt nem megy a net nálam.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
67 levél
Válasz 07.05.20. 13:49 #190
Razi
Nah rájöttem közben a refresh rate állításra, csak nem a game könyvtárában levő .ini-ben kellett átírni az értéket, mert arra rá sem bagózott, hanem egy ugyanilyen .ini-t pakolt a dokumentumok közé. Azt átírva végre megszűnt a 60hz-es rettenet.
10258 levél
Válasz 07.05.20. 09:11 #189
MattMatthew
Nem játszom olyan rég óta viszont nagy lelkesedéssel teszem.

Pozitív: Alapvetően nagyon hasonlít az NWN1-re. Irányítása is és kamera nézete is szinte azonos (kamera egy kicsit job lett mert több irányba mozgatható). Pályaszerkesztő továbbra is van. Grafikát tekintve szerintem jó. Mivel nem szuper a gépem nem estem hanyatt tőle de nekem bőven elég. Játékélményt tekintve elsőre nagyon izgalmas másodjára lehet, hogy kicsit lineáris lenne. Az NPC-k nagyon kidolgozottak jellemüket tekintve. Nagyon jó párbeszédek vannak. A zenét tekintve van néhány új szám. Én pl a törp felderítős pályán a zenétől majdnem elájultam, olyan jó volt.

Negatív: Drága eredetiben. Csak néhány új karakterhang van az NWN1-eseken kívül. Az inventory-ban a fegyverek méretét nem számítja bele (nincs az NWN1-es kockázás).

Egyelőre ennyi jutott eszembe.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12567 levél
Válasz 07.05.20. 01:11 #188
McCl@ne
Nah, nem akarok túráztatni senkit sem, de vki, aki játszott vele, megtenné, hogy összefoglalja a negatív és pozitív oldalait a játéknak? Olvastam a Dome-os cikket, meg Gamestarosat is, csak vmi bennfentesebb kellene, olyané, aki azóta játszik. Ismerem a Forgatten Realms játékokat (a Deluxe csomag is megvan), csak érdekelne vmi megbízható infó, mert ha nagyon zsír, akkor megvenném eredetiben.
Respect is not given. It's taken.
67 levél
Válasz 07.05.19. 23:53 #187
Razi
Most tettem fel a gémet és van egy kis problem, nálam a progi magának rögzíti a frissítést 60hz-en és nem nagyon tudom állítani. Rá se bagózik arra, hogy win-ben rögzítve van egy szokásos érték, meg egyéb progival is. Ha a game .inf-jében átírom a 60hz-et másra, az sem nagyon zavarja, marad azon. Kezdeném már elfele, deh így nem lehet
10258 levél
Válasz 07.05.19. 20:30 #186
MattMatthew
Valaki tud nekem mesélni a Weapon Craft-ról? Mert eddig még ezt a skill-t nem használtam viszont mostmár jól jönne így 10. TSZ-en egy ütőképesebb hosszúkard. Most egy +2-eset használok de vmi bónusz tűz sebzésű jól jönne. Ilyet tudok valahogy készíteni? Ilyen könyveket találtam amben ilyesmikről ír de inkább amulett és ilyesmik készítéséről volt. Fegyver nem volt.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 07.05.19. 12:39 #185
MattMatthew
Megoldottam. Kiderült, hogy két szobába nem mentembe és pont abban a kettőben volt a megoldás. Szóval most visszamentem NWC-be és a hajó mellett ledaráltam a Luskan-iakat.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 07.05.19. 11:12 #184
MattMatthew
Akadt egy kis problémám. Az öreg kútnál járok ill már megtisztítottam a bonamicsodákat meg az eyemicsodákat is valamint a törp cuccost is. A Waterdeep emissary (vagymi) is kísérgetett de aztán ellenem fordult ha jól értettem. És meg kellett ölnöm. Visszamentem Callum-hoz de ő azt mondja, hogy ameddig nem találom meg az emissary-t addig ne jöjjek. A Journalyban meg az van, hogy Logram war banner-ét kell elvinnem Callumhoz. De logram-o már kicsináltam lévén, hogy mindenkit kicsináltam azon a környéken. De a warbanner meg nincs meg. És most nem tudok mit csinálni.
Logram az eye...-nál vagy a bone...-nál volt? És az emissary hol volt?

Bocsánat a sok kérdésért meg ha rosszul írtam volna le vmit.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
274 levél
Válasz 07.05.18. 18:33 #183
Draconar
BG1, BG2, NWN1 kiegészítőikkel megvannak, de egyiket sem vittem végig.
Bár tetszettek.
Asszem kipróbálom.

Bár a WoW mellett nem sok időm lessz rá.
You have failed me for the last time, Admiral.
10258 levél
Válasz 07.05.18. 14:33 #182
MattMatthew
Én már egy jó ideje játszom vele és eddig még nem untam meg. Újrajátszásilag már érdekesebb a kérdés. Nekem úgy tűnt, hogy nem túl elágazó a történet. Tehát ha a Lawful Good harcosom mellé indítanék egy azonos jellemű Wizard-ot akkor a dolog szerintem csak abban külömbözne, hogy más cuccokat vennék és nem levágnék mindenkit hanem szépt spell-ezném a fejüket.

Én még nem vettem meg. A megvétele majd attól függ, hogy neten a 'biztonsági másolattal' tudok-e játszani...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
394 levél
Válasz 07.05.18. 12:25 #181
Admiral Lewis
Ez teljesen emberfüggő, ha sok RPG-vel játszottál már és köztük volt az Neverwinter Nights első része is akkor biztos tetszeni fog.
274 levél
Válasz 07.05.18. 00:42 #180
Draconar
Megéri megvenni a gamest? Király, élvezetes, vagy hamar megunható?
Kár hogy nincs demo verzió.
You have failed me for the last time, Admiral.
394 levél
Válasz 07.05.17. 17:31 #179
Admiral Lewis
Igen de ott Khelgar magától megjelenik majd.
10258 levél
Válasz 07.05.17. 17:20 #178
MattMatthew
Ok, értem. Csak mert az orkbarlang-al remélem mindjárt végzek (most már a harmadik szinten vagyok a zombiknál). És úgy rémlik, hogy vmi törp romokhoz is lehet majd menni oda pedig vinném Kelgar-t. Ugyanis Tyr templomában vmi olyasmit mondott a pap, hogy Kelgar-nak szembe kell néznie az Ironmicsoda klán többi tagjával.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
394 levél
Válasz 07.05.17. 16:43 #177
Admiral Lewis
Menet közben csak ha új ember jön a csapatba. De ne aggódj a feladatok teljesítéséhez szükséges karakterek vagy automatikusan veled mennek vagy a helyszínen csatlakoznak hozzád.
10258 levél
Válasz 07.05.17. 15:55 #176
MattMatthew
Csapatösszeállításon menet közben lehet változtatni? Vagy menet közben csak akkor lehet ha éppen új arc jönne a csapatba?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 07.05.16. 20:48 #175
MattMatthew
Ez a dobás ugyan az mint pl a M.A.G.U.S.-ban is. 2k6 azaz 2darab dobás hatoldalú kockával.

Képzettségnél (skill) meg ha jól tudom akkor d20-al kell a skillérték alá dobnia. De ez nem biztos, hogy a D&D-ben is így van. TimeLords-ban így van.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
312 levél
Válasz 07.05.16. 12:41 #174
ToZo
Nt at all
"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám
4981 levél
Válasz 07.05.16. 12:38 #173
tibi6893
na mostmár vágom thx
http://shudzsi.blogspot.com
312 levél
Válasz 07.05.16. 12:16 #172
ToZo
A régi szép idők, amikor még nem kellett ilyenekkel bíbelődni, minden fegyver sebzése 2 volt, kivéve tőrökét, mert azoknak csak 1, hol van az már.
"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám
394 levél
Válasz 07.05.16. 11:41 #171
Admiral Lewis
Én is hasonló múltal rendelkezem ilyen téren de úgy látszik, hogy az én memóriám szelektívebb .
312 levél
Válasz 07.05.16. 10:35 #170
ToZo
Nincs mit, tudod, régebben elég sokat játszottam szerepjáték-könyvekkel, és úgy tűnik, hogy ragadtam egy kis tudás e téren.
"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám
394 levél
Válasz 07.05.16. 10:29 #169
Admiral Lewis
Fúúúúú, tényleg. Köszönöm, hogy kijavítottál (ttibinek én mondtam ezt a számítási módot). A DnD sebzésszámító rendszerét sosem vágtam teljes mértékben de mostmár ez is tiszta. Ha valamiben még esetleg tévedtem majd ott is kijavírhatsz.
312 levél
Válasz 07.05.16. 10:22 #168
ToZo
Szerintem nem egészen, az alapsebzések úgy számolódnak, hogy az első szám a szükséges kockák száma, míg a d utáni szám pegig azt jelenti, hogy hány oldalú kockára van szükség, ezért ttibi rosszul írta, mert a 2d10 nem 2-10 sebzést jelent, hanem 2-20, hiszen 2 db 10 oldalú kockával való dobás értékei 2 és 20 között vannak.
"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám
394 levél
Válasz 07.05.16. 09:13 #167
Admiral Lewis
Igen, az alapsebzések így vannak. Ehhez jönnek még hozzá az erőmódosító bónuszai, ha a van akkor a weapon focusból származó pluszsebzés és ha van még akkor fegyver mágikus sebzése is. Tehát a tényleges sebzésed ennél többnyire biztos nagyobb (pl. az én Paladin/Divine Championom a Holy Avenger kardot használja aminek az alapsebzése 1-8 de a tényleges sebzésem 30-35 között szokott lenni).
4981 levél
Válasz 07.05.16. 06:37 #166
tibi6893
thx!
1d6=1-6 sebzés?
2d10=2-10 sebzés?
am azt tudtam h a NWN meg a D&D gamek a papiros gamera alapul, ezért nem tudtam h feltegyem-e mert ebbe a témába nem vok othhon
http://shudzsi.blogspot.com
394 levél
Válasz 07.05.15. 19:06 #165
Admiral Lewis
Nem fogsz lassabban varázsolni nehézpáncélzatban mert wisdom alapú varázslataid vannak és nem charisma vagy intelligence alapúak ahol számít a viselt páncél. Nos először is az NWN 2 a "régi" papír és ceruza alapú D&D-re épül azaz az 1d6 generál egy random számot 1 és 6 között (ez egy dobásnak felel meg egy hatoldalú kockával, van 12, 18 sőt 26 oldalú "kocka" is) és ez lesz a fegyver sebzése amihez még hozzájön az erőmódosító bónusza hogy mekkorát sebzel. A játékban az azonos fegyvertípushoz tartozó fegyverek ugyanakkorát sebeznek (pl. minden sima mace-nak 1d6-os sebzése van) de ahogy haladsz előre a játékban úgy találod/vásárolhatod meg az olyan fegyvereket amiknek van bizonyos szintű (max +5) enchantment sebzése (ez automatikusan hozzáadódik az alapsebzéshez) és még olyanokat amik plusz (pl. 2d6, 1d10 mennyiségű fire, sonic, divine és egyébféle sebzést osztanak ki még pluszban és olyanok amik csak egy bizonyos ellenségtípussal szemben jobb fegyverek (pl a paladin Holy Avenger hosszúkardja, alapból nem nagy szám csak +3 bónuszsebzés van rajta de ha undeadel kerül szembe azzal szemben +5-ös fegyverként viselkedik és még extra sebzést is oszt ki rájuk, de csak velük szemben).
4981 levél
Válasz 07.05.15. 18:43 #164
tibi6893
na jáccottam 4 órát, az irányitás ba már belejöttem, egyedül az rpg nyelvet nem értem, pl a cuccok statjai pl 1d6 ez 1 dobás 6 sebzés ugye?:S
vki leirná az ieneket? naonnem vágom :'(
http://shudzsi.blogspot.com
4981 levél
Válasz 07.05.15. 15:20 #163
tibi6893
esetleg tudnál vmi Backgroundot ajábnli a Clerichez? v ez nem számit sokat?
http://shudzsi.blogspot.com
4981 levél
Válasz 07.05.15. 15:19 #162
tibi6893
köszike énis erre gondoltam h Cleric, a pala nem valo nekem


am képeken mace van nála szal gondoltam az lesz de megvártam mit mond 1 szakértő

am a páncél miatt akkor ugye nincs az h lasssabban varázsolok v mi?
nem egészen értem még a szakszavaidat

(l2be a nehéz cucctol lassaban variztam)




http://shudzsi.blogspot.com

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.