Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2
A legutóbbi Neverwinter Nights 2 cikkek, hírek
332 levél
Válasz 06.12.05. 17:43 #111
McAnt
Szintén rangerem van... De én ettől a ponttól aligha fogom újrakezdeni a játékot, ahhoz sem időm, sem kedvem-valami más megoldás jobb lenne
A szent tehenekből lesz a legjobb hamburger.
4 levél
Válasz 06.12.04. 21:22 #110
Lamantin
Hát igen, elég bugos lett a game... A mode bart említettétek, mint lehetséges hibaforrást, és eszembejutott, hogy mivel ranger karakterem van, állandóan search mode-ban van, így hosszas hezitálás után indítottam egy lovag/pap/törp védelmező karaktert, annál ilyen hiba nem lehet. Most Old Owl Wellnél járok, igyekszem amennyire lehet, de még egy teljes fejezetnyire vagyok az első elakadásomtól. Mivel külön helyeken botlunk hasonló hibákba, ezért lehet, hogy a kasztokkal van a hiba...
"Amit ma megehetsz, ne halaszd holnapra!"
332 levél
Válasz 06.12.04. 15:42 #109
McAnt
Valaki nem tudja, hogy hogyan lehet kikerülni azt a bugot, amelyik akkor jelentkezik, miután megvédtem azt a nemst blacklake-ben, akinél a silver shard darab van? Miután eltakarítottam az impeket és scubbikat a földszintről, majd a hálószobából is, az öreg kiböki, hogy menjünk le a kriptába, az védve van démonok ellen wardokkal. Nosza lemegyünk, elérjüka kamrát, jön a böszme nagy démon, akit végülis legyakunk, és...és nem történik semmi. A démon teteme azonnal elteleportál, és ennyi, nem jön dialógus, az öreg nem köszöni meg, hogy megmentettem az életét, semmi. A Lord Nasher által küldött segítők és az öreg a "csapatban" marad, és nem történik semmi az ég egy adta világon. Ha kimegyek a házból, akkor sem.

Hasonló jelentkezett a "dwarven scouts" küldetésben is, ahol hiába takarítottam ki a klán régi szállását a bugbearektől, s hiába jelenik meg a napbóban, hogy menjek vissza a felderítők vezetőjéhez jelenteni, hogy a szállást megtisztíottam, nem történik semmi, a vezető közli, h. ha még nem kerestem fel a régi szállást, nincs mit beszélnie velem, holott a napó szerint is megtettem, amit meg kellett tenni. Ez mellékküldetés, kikerülhető, a fenti viszont nem az, nem tudok továbbmenni...
A szent tehenekből lesz a legjobb hamburger.
4144 levél
Válasz 06.12.04. 00:03 #108
HTB
party leadert lehet valahogy valtoztatni?ha igen hogy?:l
Just another freak in the freak kingdom
8067 levél
Válasz 06.12.02. 21:16 #107
Gerry
Nem. A varázslatokból egy nap egy bizonyos mennyiséget tudsz elsütni, utánna pihennie kell a csapatodnak egyet, hogy újratöltődjenek. A warlocknak nem kell memorizálnia a varázslatokat, közvetlenül a varázskönyvből is aktivizálhatja őket, (viszont nem specializálódhat) ha lehúzod a menübe, ellenben a mágusnál a varázskönyvben miután áthúzol egy varázslatot a memorizálandókhoz, szintén pihennie kell egyet.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
34 levél
Válasz 06.12.02. 20:03 #106
Ronee
Sziasztok! Megint én. Gerry, kösz, nagyon sokat segítettél.

Ez viszont engem is érdekelne: McAnt írta, hogy imádkozni kell az istenekhez. Ez ügye azért van hogy varázslatainkat tudjuk használni?
Először kezdtem egy mágust, minden varázslatát kilőttem, aztén többször nem tudtam. Aztán mágusnak annyi, nézem a karikat. Megnézem mi a a warlock. Vannak jó kis varázslatai, ráadásul nem is kell őket "újratölteni". Akkor ezzel az imádkozással lehet a mágus varázslatait megcsinni? Ha igen hogy? (lehet akkor maradok a mágusnál)
Titan Quest Forever!
332 levél
Válasz 06.12.02. 19:28 #105
McAnt
Hogyan lehet imádkozni egy istenhez? Töltőképernyőn a tippek között láttam, hogy a duidáknak és a rangereknek naponta imádkozniuk kell az istenükhöz, hogy a varázslataikat használni tudják. A rangerem a tudott varázslatai közül egyet semképes használni, a varázskönyvben ott vannak, de megtanulni, memorizálni nem tudom őket...
A szent tehenekből lesz a legjobb hamburger.
8067 levél
Válasz 06.12.02. 18:11 #104
Gerry
Kereskedőknél, pölö. Jobb klikk a tárgyra, és 100 aranyért azonosíthatod őket. Avagy, ha van magas intelligenciával bíró csapattagod, akkor tedd át az ő zsákjába a cuccost, sanszos, hogy felismeri.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
34 levél
Válasz 06.12.02. 16:57 #103
Ronee
Sziasztok!

Ma kezdtem a gammát barbár hírommal, van egy rakat pénzem meg Unidentifitied itemem. Egy láma kérdés: hogy kell a cuccokat megidentifitizni?

Titan Quest Forever!
2 levél
Válasz 06.11.30. 23:50 #102
joeal
Tudja valaki hogy mit kell csinálni a három darab kiszáradt fával ?
Ezek valamilyen kulcsok a Druidákhoz.
A Druida csaj szerint valamilyen Natural varázslat kell.

Valakinek ötlete ???
9 levél
Válasz 06.11.29. 17:17 #101
auer
Hát akkor erről lecsúsztamm mivel Fort locke-ot legyakták
Pedig elötte beszéltem vele és nem volt ilyen menüpont pedig segítettem az erődöt... no mind1
4 levél
Válasz 06.11.29. 15:34 #100
Lamantin
Kösz, megnézem.
Ha Torio-t, vagy kit (a luskani ex-nagykövet) életben hagyod, akkor jó tanácsokkal lát el a vár személyzetének összegyűjtéséhez. A kovácsműhelyhez a Fort Locke-i kovácsot kérd fel (én anno jófiúként rendeztem el az erődöt, ezért örömmel csatlakozott, gonoszaknak lehet, h más lesz a kovácsa), a másik bolthoz meg Deekint. Én most Guyvent keresem felderítőnek, de nincs ott, ahol lennie kéne (csaj szerint vagy Old Owl Wellnél, vagy Duskwood környékén van).
"Amit ma megehetsz, ne halaszd holnapra!"
9 levél
Válasz 06.11.29. 14:10 #99
auer
Lamantin

én nekem egyből engedte., esetleg ajobb aló sarokban a mode gombokkal ügyködj.


Más:

megvan a váram ráköltöttem egy rakt pánzt, építettem kovácsműhelyt (a csaj aki termebn van ésjelntést leht tőle kérni most nem jtu eszmeb a neve) an mnála a jelntésebn fel is vna írva, de nm tudok bemenni, (egyszerűen nem leht az ajtóra kattintani) sé még kovácsot sem találtam. a katonák emg szólnak h kéne felszerkó nekik. Ötlet?
4 levél
Válasz 06.11.28. 20:49 #98
Beornegar
Kösz szépen.
4 levél
Válasz 06.11.27. 13:44 #97
Lamantin
Helló!

Belefutott még valaki abba a szép kis bugba, hogy a Restoration szobrok közül a legelső (ami az Illefarn romok zónájának legelején áll, ahol kétfelé ágazik az út) nem működik? Akárkivel próbálom megérinteni, azt írja, hogy ezt a tárgyat nem használhatom, amíg combatban vagyok. Mondjuk az egész térképről leirtottam mindenkit, és az összes többi szobrot is megtaláltam (kivéve az utolsót, de ahhoz gondolom az első négy megszerezése után mehetek a hegy tetején lévő portállal). Segít ezen valami, vagy menjek el szépen a boltba, és vegyem meg az eredetit?
"Amit ma megehetsz, ne halaszd holnapra!"
16 levél
Válasz 06.11.27. 06:10 #96
qvarg
Keresd meg karinát ott van a Blakelake bejáratánál ahol leldon háza is van vele beszélsz akkor elvisz aldonhoz majd a könyvtárba!
4 levél
Válasz 06.11.25. 09:14 #95
Beornegar
Sziasztok.Bocsi hogy zavarok de egy kissé elakadtam.Axle megadta végre az átjárást Blaclake-be de nem találom sehol sem a manust akihez mennem kéne.a csaj Karina meg még mindig Old Owl Well-be van.Valakinek van valami ötlete?

Köszönöm
16 levél
Válasz 06.11.19. 23:07 #94
qvarg
Van valahol egy holtest annál egy szemfedő mint a kalozoknak van.
Ha azt felveszed akkor a 4 külön szobába van egy-egy emelvény amin 1 könyv van amit csak akor látsz ha rajtad a szemfedő.
4 konyvet elolvasod s kinyilik középen is utánna.
4 levél
Válasz 06.11.19. 22:02 #93
Lord Ragnar
Köszi a segítséget. Mosmeg viszont elakadtam. Az van h átmentem blaclake districtbe, beszéltem az öreggel is, megvizsgálta a silver shardot, bementem a könyvtárba, ott szétvertem a titkos ajtókat, de mögöttük meg nem volt semmi különös. A legbelsőbb részhez viszont kulcs kell, és nem tom h az hol van. A journalben is csak a Khelgar vision quest van, amiről meg semmi konkrétat nem írnak. Ha vki tud, segítsen lécci.
Köszi
9 levél
Válasz 06.11.17. 13:16 #92
auer
Ranger

nekem is volt ilyen hasonló. Amikor gy helyvben maradnak (az álatokra nemigen hat) akkor folyamtaso jobbegérgomb és az ottani menüből> broadcast command > follow
remélhteőleg követnek
4 levél
Válasz 06.11.17. 11:39 #91
Lord Ragnar
Üdv!

Vki nem tudja h a segítők miért nem követnek néha.
K**va idegesítő, h nem tok vele normálisan jáccani mer a 3-ból 2 segítő nem hajlandó utánam jönni. De ez csak azóta van mióta Casavir, az a böte paladin beszállt a csapatba(pedig a dialógusban mondtam h ne jöjjön velem). Másnak is csinált ilyet? Tud vki olyan patch-et ami javítja ezt a hibát?
605 levél
Válasz 06.11.16. 18:07 #90
Zomil
nekem elég szépen fut persze azért vannak kompromisszumok, de nem élvezhetetlenül szaggat csak néha a nagyobb csatáknál
\,,,/O.O\,,,/
43 levél
Válasz 06.11.16. 16:07 #89
osleny
Nézegettem a neten és volt némi ellentmondás a gépigény tekintetében. Ezért kérdezném, hogy mozgott-e valakinek a játék 9600 xt (256mb)-vel ?
9 levél
Válasz 06.11.15. 17:21 #88
auer
egy újabkédés: Nem igazán tudok továbhaladni (gyanitom a játék bugos) kb ott tartok h megtisztítottam az összes roszfiútól várost. Vmi lovagféle lettme h a Luskaniak ne tudjan ártani, és felderítettem egy kémetis neverwinterben. Párszor említették h Port Last de a térképen nincs rajt. + elveszett vhol Khelgar (a törpe) egyszerűen nincs a fogadóban nem lht csptbarakni. Vki ötlet?
9 levél
Válasz 06.11.15. 08:28 #87
auer
Működött kösz. Meglepően kevés dolog volt a raktárában.
16 levél
Válasz 06.11.15. 06:46 #86
qvarg
az utolso kulcs a kandaloban van.
ugy lehet megszerezni hog lent ahol a pincérek vannak van egy ures uveg s melette egy vizes korso az aztal mellet.
belerakod az uveget s az megtelik vizel azal eloltod a kandalot.
9 levél
Válasz 06.11.14. 19:19 #85
auer
Az 513 működik kösz. Viszont két kulcsot kér. Van 1 amit úgy szereztem h megöltem a Collectort (van még egy a csajtól is, de az nem ide való sztem). Illetve a csaj magyarázoptt vmit a köynvszekréynekkel és kandallóval. Az egyik könyvszekrényben egy köynv van amit ha leveszek jön eg ykis tűzrobbanás, a másikban meg egy mondókás ami a kombinációhoz kell(het). a kandallóhoz próbáltam benyúlni de sohasem sikerült. Még eg ykulcs kellene. Ötlet?
605 levél
Válasz 06.11.14. 18:25 #84
Zomil
ha minden igaz ez az: 513
\,,,/O.O\,,,/
9 levél
Válasz 06.11.14. 17:56 #83
auer
vortób: nagyjából az az utolsó cska jó hosszú emg mgé tlaán 1-2 plusz harc.


Amúgy lenne egy kérdésem. Blaklaek Districtben vok a Collector küldetésen amikor lopni kell tőle. Megöltem mindenkit házban jó szokás szerint. Megvan kulcs a kincstárhoz, de kell egy 3 számjegyű kód. Mi az? Találtam egy könyvet abban volt egy vers ( lásd lejjebb kis saját fordítással) de nemigen igazodni ki rajta. Van még a kandalló is, ahol lehet próbálkozni de ott minden kari elbukik.

Vers:

Nine are we when taken all three
9en vagyunk amikor elvesszük mind 3-at
Last one slain, then six remain
Az utolsó egy elpusztít, aztán 6 marad
None survive our first less five
Semmi sem éli túl az első kisebb ötünket

Ötlet?
12314 levél
Válasz 06.11.11. 14:36 #82
vortób
Banyeg, hány küldetést kell csinálni a City Watch-nak hogy végre beengedjenek Blacklakebe? Most tartok ott hogy el kell mennem azt a követet kiszabaditani
,,Happiness is only real when shared."
10256 levél
Válasz 06.11.10. 21:16 #81
MattMatthew
Az jó. Szerintem az NWN1-ben nagyon ott volt az irányítás. Bár néha a jobb klikkes gömb menü nehézkes.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
9326 levél
Válasz 06.11.10. 13:33 #80
Kanduhrka
Az egyet nem ismerem, viszont ez az irányítás botrányos. Olyan szar, mint a Kotorban.(azt se vittem emiatt végig)
horrorgeeks.blogspot.com
605 levél
Válasz 06.11.10. 11:39 #79
Zomil
erre nem tudok mit mondani...lol
nwn 1-be is ilyen volt az irányitás és itt is 10perc után megszoktam
\,,,/O.O\,,,/
9326 levél
Válasz 06.11.10. 03:48 #78
Kanduhrka
Nah, tegnap kipróbáltam. Állítgattam benne mindent nagy élvezettel, haj, színek, ruhák, skillek stb, elindul a játék, menneék a karakterrel...pfff... Nem értem miért nem képesek normális irányítást csinálni(vagy kétfélét berakni) Le is töröltem a francba.
horrorgeeks.blogspot.com
605 levél
Válasz 06.11.09. 00:12 #77
Zomil
Nemtudom volt-e rola már szó, sorry picit pörög a topic és néha csak keveset olvasok vissza, szoval a lényeg:
online játékhoz a következöképpen lehet eljutni>ne a játékban regeljetek hanem itt regeljetek a formhoz igy a community tagja leszel az itt megadott felhaszn. névvel és pass-al beenged a játékba.
jó multizást

emberek egyik nap hozzunk már össze egy partyt
\,,,/O.O\,,,/
605 levél
Válasz 06.11.08. 20:01 #76
Zomil
lvl 20 a max
\,,,/O.O\,,,/
418 levél
Válasz 06.11.08. 01:10 #75
HaaS_
Silver félreérted... nem addig jutottam a játékban, amikor a ominózus rpg-paródiába illő levelet írtam. Akkor már másodszor kezdtem újra, hátha.

És másodszor is félreérted... a karakter nem azért nem hal meg, mert a játék elején gyenge a csapda. Hanem halhatatlan. A játék elején, a közepén és a végén is. Tökmindegy, hogy csapda, vagy felnégyeli 19 troll, a szoba négy végébe hurcolják a testét, elégetik, ráülnek, megmutatják a troll gyerekeknek. Ha bárki a csapatból elrohan biztonságba, túlél, akkor mindenki feltámad.
Itt ez a szabály.

Én már túl vagyok az egészen, nem folgalkozom ezzel a játékkal. Elkezdtem a Pool of the Radiance-t és az első csatában a fogadóban kiverték két karakterem fogát, de csak haldoklottak. Be kellett öket kötözni, hogy ne vérezzenek el (-10 HP ugye már tartós halál) és hogy aztán az eszméletlen testüket elhurcoljuk biztonságos helyre, ahol gyógyítani lehet... ha meg nincs aktív papom, mehetek vissza a templomba, ott segítenek. Vagy pihenhetek, hogy valamelyik pap magához térjen.

És ez a játék 1988-as. Óh, bocsánat. 18 év. Gáz.
A grafika miatt gondolom széles lesz a vigyor, de ezt legalább élvezem. Kihívás. Minthogy a Master of Magic-nél sincsen jobb játék 1995 óta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pool_of_Radiance
"oold man, you seek the spell of mastery"
1173 levél
Válasz 06.11.08. 00:51 #74
SilverWolf
Minden rgp game mason alapul,pl WoW-ban nagyitoval keresheted a tortenetet,az gear szerzesen epul.NWN tortenetre es karakter epitesen alapszik es persze mindenkinek masok az elvarasai rpg gamek teren.
Reszemrol a karakter epites vonz minden rpg-ben,kihozni a maximumot az emberembol.Masok meg a tortenetre alapoznak.Egy gameben nincs ilyes szeleskuru karakter epitesi lehetoseg mint a NWN-ban,es szerencsere nem kell heteket alldozni instancokban,hogy valami jo cucc pottyanjon.

Az ,hogy felkell a segitod halal utan lehet valami bug,amit konnyen kijavithato egy patch-el.NWN-ban szinte 2 hetente volt patch ,amivel javitottak es hozza adtak + dolgokat.

A csapda ,rogton kiakadtal mert nem halsz meg lvl 1-es karival a game elejen?
Tobb tipusu csapdak vannak,nem fognak lvl 20 halalos csapdat berakni a jatek elejere, es persze ott van meg a karakterek saving throwja is.
Biztos vagyok benne,hogy kesobb lessz olyan csapda,hogy nem fogod tulelni

Meg mindig nem volt idom elkezdeni,vki megtudja mondani,mennyi lvl van? Jo lenne tudni mielott megtervezek 1 karit.
" Made with no limits in mind "
605 levél
Válasz 06.11.07. 21:36 #73
Zomil
Nah akkor én is egy pici off.
Régebben ugye alig volt elvárás, mert grafika terén nem lehetett sokat alkotni(jój-jó lehetett,de nem olyan változatosan mint manapság),szoval a készitöknek csak egy jó történetet és 5letet kellett kitalálni. És ugye az sem elhanyagolhato h mikormég bg1-2 meg iwd kijött, nem éppen a 10éves kockagyerekek nyomták az 500mhz-s gépen hanem azért idösebbek, ma meg föleg a fiatal korosztályt célozzák meg, mert az a bevételi forrás(sajnos), igy jobban megéri egy cégnek,h egy picit leegyszerüsitett,de alapokban mégis hasonlo játékot adjon, ki. Persze rendben h hülyeség h mindent tulélsz(amiben nem vagyok biztos mivel csak egyelöre neverwinterben járok, de szvsz biztos lesz keményebb csata, és az sem elhanyagolhato,h azért nem full hp-val élednek föl) Szoval a lényeg,h ma már nem tehetik meg a készitök,h csak egy osztályt megcélozva adjanak ki játékot. pl gothic 1 nekem nagyon bejött, 2 már kevésbé 3 meg akkora bughalmaz és nagyon meg se tud fogni.
Sok jó 5letet átmentettek szerencsére KOTOR2-böl a készitök nwn2-be és ugye itt öfleg az akciok, és a történet a fontos. Szovl inkább örilni kell szvsz, h ilyet azért még adnak, ki ha picit már el is vesztette fényét. Azért remélem még fog ütös rpg boltba kerülni , addig elvagyok ezzel is
Persze ez egy szabad forum azért vagynuk,h megosszuk a véleményeket.
Még annyit a játékok elkurvulásához,h igaz nem rpg, de érdemes megnézni h honnan indult az NFS(nfs1) és most hol tart...megveszed 13rongyért 10 ora alatt végigtolodaztán mehet a polcra, semmi verseny érzés mert ugye kit érdekel ha a fal vezeti a kocsid ugyis te nyersz, ráadásul egy hányadék grafikával ahol a fémnek speciális felülete van és a legkisebb foltot is fakitva veri vissza a sötétbe.(persze nfs mindig arcade volt,de azért még létezett a fizika).
Szoval bocs az off.-ért, de picit el vagyok keseredve, és örülök néhány ilyen színfoltnak.

ui.: hm nem akartam ilyen sokat irni xD

És még mindig várom Tinman meg Silver értékelését.
\,,,/O.O\,,,/
1963 levél
Válasz 06.11.07. 18:28 #72
Rettenthető
OFF
Jó jó. Igaz, hogy a Super Mario-ban is meg lehetett pusztulni, és ha egy ilyen játékban nem, akkor az kicsit furcsa, de ha minduntalan betöltesz, addig míg nem sikerül pl. egy csapdát hatástalanítanod, akkor ugyanúgy szart vág a kerék, mert ugyanoda lyukadsz ki, mint így.
De Te vajon mit szólnál, ha csak "save & exit"-tel lehetne menteni a játékban? Ha a karid meghalt, akkor végleg halott. Vajon az a formula tetszene? Biztos jobban meggondolnád minden lépésed és nem 60 óra alatt tolnád végig, agyad felét odaizzadnád a klaviatúrára mondjuk kétségtelen tény, izgalmasabb lenne.

"És remélem az rpg felé csábít jópár embert, aki még eddig nem foglalkozott ilyennel."

Az NWN1 után kezdtek érdekelni az efajta játékok, mint BG 1-2, IWD1-2...stb, csak sajnos már egyik sem kapható Mo.-n kereskedelmi forgalomban... Ha minden igaz meglesznek vmilyen módon, de azért mégiscsak más.
Majd akkor belevetem magam azokba és talán meglátom mi van abba, ami a mai játékokban nincs.

Amúgy én nem ezt a játékot védem (már a telepítő varázslónak is kevés a gépem), hanem egyszerűen arra próbálok rájönni, hogy miért nem lehet manapság játékot írni a ma emberének.
Kétségtelen tény, a mai játékok jelentős része elkurvult, túl sok komprimisszumot köt, hogy szélesebb réteget érintsen, de ugyanakkor a játékosoknak is olyan elvárásai vannak olykor - bár ez a mostani nem látványos - hogy az fájdalmas.

Olyan szg-s játékot írni, ami minden kritériumnak megfelel, félek körülményes lenne és 70 DVD-re sem igen férne fel, és csak a konfig beállítása 3 nap lenne.


riddick21!

Az Oblivionban sem lehet megölni mindenkit - bár nem az volt a célom, csak kipróbáltam, de annak a játéknak elég sok egyéb hibája is van. A Gothic-ból az 1 rész nem jött be, a GTA meg nem fantasy és mindamellett még az rpg-től is igen messze áll sztm.


Bocs a sok pofázásért és az OFF-ért.
ON
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
418 levél
Válasz 06.11.07. 11:10 #71
HaaS_
Szia gothmog, jó, hogy jössz!

Igazad van. ToEE volt nekem is a legutolsó kedves emlékem. A NWN1-et én sosem tudtam "megszokni". Jó játékot kívánok, biztos vagyok benne, hogy sok örömöt okoz majd Neked, én sajnos annyira nem tudtam azonosulni semmivel a játékban, hogy időpocsékolásnak tűnt az egértologatás.

Dark elf fogadott gyermekét köszöntő apuka, teleportálódó főhős a beszélgetés színhelyére, ahol teljesen mindegy mit válaszolok... nem, megfogadtam, nem sorolom.

Szóval ha felkavartam az állóvizet, az nem baj. Elvégre ettől fórum.

Jó NWN-ezést, én visszatérek az öregekhez.
"oold man, you seek the spell of mastery"
2647 levél
Válasz 06.11.07. 10:48 #70
riddick21
Ezt fel lehet fogni másképp is szerintem. Pl. a pénz és szélesebb vásárlóközönség hajszolása helyett lehet, hogy itt mindössze annyi történt, hogy születtek játémenetbeli engedmények a történetmesélés érdekében. Az Obsidianos srácok el akartak mesélni egy sztorit, aminek van eleje meg vége, nincs ebben semmi gáz, tették már ezt a KoTOR2-ben is, nem is akárhogy.
Amúgy meg a Neverwinter-t nem hiszem, hogy érdemes lenne a Baldur's Gate-ekhez, esetleg a valós RPG-khez hasonlítani, sokkal több közös vonást mutat inkább az Icewind Dale sorozattal, ahol a harcon és a karaktertápon van a hangsúly, semmint a párbeszédek változatosságán, az alkalmazható karizmán, meg egyéb befolyásoló dolgokon. Ez nem Fallout és nem is Arcanum. Az első sem volt az, sík lineáris volt, mégsi el lehetett vele bohóckodni, nem is keveset.
Ha valaki szabadon akar kóborolni és kinyírni bárkit, akkor játszon az Oblivionnal, a Morrowinddel, esetleg a GTA sorozat utolsó tagjával, az szinte már szerepjáték. Még nem tartunk ott, hogy ennyi minden belekerüljön egy RPG-be, sajnos. Haverral mi is fél napokat átdumálunk, hogy mi lenne, ha vki venné a fáradtságot és összegyúrná az eddig kiadott legjobb RPG-k értékelhető tulajdonságait, abból mekkora fasza játék lenne. Csak ez ugye eszébe nem jut senkinek...

Elnézést az OFF-ért.
"Jeti, add ide a bőröd!"
4133 levél
Válasz 06.11.07. 09:04 #69
gothmog
Hali HaaS_!

Öö, én még nem próbáltam a játékot, bár egy idő után az első részt is tudtam élvezni az erősen light-os jellege ellenére, de azt azért leírnám, hogy a BG sorozatban, vagy a Planescape Tormentben meg volt egy-egy spéci karakter arra az esetre, ha egy fontos npc meghalna úgy, hogy később van még jelentősebb szövege. Ilyenkor előállt a zombicsávó, vagy éppen Biff, the Understudy (ha jól emlékszem), és elmondta a halott ürge/nőci rizsáját Úgyhogy, bizonyos szempontból nem egyedi ez az NWN2...
Szerintem nekem tetszeni fog az NWN2, mégpedig a történet miatt. Az Obsidian-os arcok nagyok a történetmesélésben. Elég, ha annyit írok, hogy a Planescape Tormentet is ők csinálták anno (csak ugye még a Black Isle kötelékében). Így voltam a KotOR2-vel is; a történet és az érdekes npc-k miatt kétszer is végigvittem (jó oldal - rossz oldal).
Ha meg szabályrendszerhez ragaszkodva akarok hardcore játszani, akkor olyan játékokat veszek elő, mint most éppen például a Greyhawk: Temple of Elemental Evil (tegnap raktam fel), aztán nyomom ironman módban. A története gagyi, de az a játék áll a legközelebb a pan&paper D&D-hez.
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 06.11.07. 08:10 #68
HaaS_
Azért kicsit eltúlzod.

Túlozzak én is?
Akkor már miért nem úgy írták meg ezt a játékot, hogy alapből ne legyen benne csapda? Vagy miért dob egyáldalán kockával a trap DC-je ellen? Hánemtökmindegy? Úgyis kinyitod! Úgyse hal meg a karakter! Annyi kellett volna, hogy megy-nem megy!
De nem akarom eltúlozni. Csak így is fel lehet fogni.

Nekem nem HC rpg kell, elnézést. Csak értelmes játék. Nem is írtam, hogy ilyen kell.
Ebben a játékban nem kell disarm trapelni! Belerohansz mindenbe, valaki úgyis élve marad, akkor meg úgyis feléled! Azért kicsit bólintsál már rá, hogy hülyeség, kérlek. Vagy védd tovább, bánom is én. Én azt nem értem, Neked miért nem világos, hogy minden karakternek AI-t adva, halhatatlanná téve őket elveszett a játék fele, na ezt nem értem.

Egyébként biztosan tudod, jópár játék van, amiben mindaz amit felsoroltál benne van. Ettől persze nem lesznek jobbak, mint a többi.

A load nevü speciális utasítást használom, igen. És az motivál éppen a játékban, hogy ne kelljen. Mert akkor béna voltam, pontosan, ahogy mondod. Ezért buffolok egy erősebb trap előtt, vagy nem rontok be minden szobába ész nélkül. Ezért játszom rpg-t. Mert mindezt értékelem. Ebből a játékból ez hiányzik. Nem látom a kihívást. Lehetsz béna, nem kell a load. Baró.

Véleményem szerint ez a játék szánalmas, így nem játszom vele.
És remélem az rpg felé csábít jópár embert, aki még eddig nem foglalkozott ilyennel. Ha ez kell hozzá, ám legyen. Én viszont kihagyom.
Bocs, ha valakinek akaratomon kívül rosszat szóltam. Kicsit felidegesít ez a játék.
"oold man, you seek the spell of mastery"
1963 levél
Válasz 06.11.07. 04:14 #67
Rettenthető
"Prübáld ki. Csattanjon a béna tolvajod arcába egy halálos csapda.. aztán még kétszer. És álljon fel mindig és próbálja újra. Nevetséges. Lehet, hogy ez a nem hardkór rpg-snek fun, hát nekem valóban nem."

Igazán nem akarok most hú de, de egy kicsit azért talán mégis, ha lehet.

Ennyi erővel, akkor miért nem úgy írnak bármilyen játékot, hogy HC legyen? Olyannyira, hogy csak save and exit-s kilépés van, szal ha pusztul a karid, akkor nem nyúlhatsz a kifogyhatatlan 0. szintű faj és kasztfüggetlen "load" nevű speciális resurrect varázslathoz.
Ha pusztul a karid, mert béna voltál, akkor meghaltál és vége, nincs load, csak New Game (bár ha eléggé HC-sek akarnánk lenni, akkor az sem).
Azt meg ne is próbáld bemagyarázni, hogy ha szanaszét tápolt kis csapatodban az egyik karakterednek leszakítják a fejét az orkok (vagy amik) - egy véglegesen pusztulós játékban pl. IWD, akkor nem fogsz be-load-olni, mert akkora HC-s vagy...

De (HC) Rpg-ről beszélni számítógépes játék kapcsán sztm eleve egy elborult ötlet, mert minden játékban lehet olyan kifogást találni, hogy miért nem az, aminek nevezed... Nem sok olyan RPG-t tudok, ahol az NPC-ket halomra ölhetem egy gonoszabb pillanatomban, s hatalmas hullagúlát emelhetek belőlük a falu főterén a még élők megrettentésére...


Ennyit a HC RPG-ről.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
418 levél
Válasz 06.11.07. 01:06 #66
HaaS_
Kösz a bíztatást Zomil, de én már letettem róla, hogy élvezni fogom.

Belemerültem volna a játékba, de nem megy... ezeregy dolog van, sorolhatnám. Annyira röhögtem az alábbi sztorin, hogy bemásoltam, hogy ti is olvassátok, egy másik fórumon már kiveséztük a kérdést.

Nem értem a gúnyos megjegyzésedet az érzékeny hardkór rpg lelkemről, de hál istennek, itt mindenki azt mond, amit szabad.
Belemerültem volna a játékba persze. És ha figyelted volna amit írtam, akkor látnod kellett, hogy volt még kettő alvó "ellen a közelbe". Jó-jó, értem, Istenem, ez van.

Lehet hogy te örülsz annak, hogy ha van egy túlélő, akkor mindenkit IQ-ból feltámaszt, de ez egy baromság. RPG Light. Elmondjam ez mihez vezet?
Prübáld ki. Csattanjon a béna tolvajod arcába egy halálos csapda.. aztán még kétszer. És álljon fel mindig és próbálja újra. Nevetséges. Lehet, hogy ez a nem hardkór rpg-snek fun, hát nekem valóban nem.

Ezt viszont gyönyörűen írtad, idézek:
"azért csinálták meg igy,h ne csak a izig-vérig rpg fanok tudják kezelni hanem egy szélesebb kör is, és mint tudjuk a pénz nagy ur... szoval igy álj hozzá a játékhoz"
Így állok hozzá... játszon vele a szélesebb kör. Ha már a pénz az úr. De ha belemerültél a játékba látod, hogy ehhez az égvilágon sehol nem kell a játékos. Beállítod az AI-t (még a főkarijét is, de jó) aztán mész előre, nyomogatod a dialógusokban az opciókat, ennyi.

Rengeteg hiba... a drow kisgyermeket a woodelf apuka neveli fel... kééérem. Jó-jó, nem sorolom, tényleg kiveséztük már egy másik fórumon, én csak sajnálom, hogy kihalt a klasszikus rpg. Ezekből a csilivili kattintgatós játékokból én nem kérek.

Ennyi. És kösz a reagálást.
"oold man, you seek the spell of mastery"
605 levél
Válasz 06.11.06. 22:30 #65
Zomil
szvsz nem igy kéne felfogni, és azért van jó oldala is ha kicsit belemerültél volna a játékba észrevetted volna h a törp nem a dialogus miatt ébredt fel hanem a csapattagok miután már nincs ellen a közelbe felélednek, hát ha a kis érzékeny hardcore rpg szivednek ez fáj hát istenem ez van. én inkább örülök h nem kell minden sarkon rez scrollt vásárolni. akiket meg nem csipsz neverwinteri fogadoba le lehet rakni csak addig mennek veled, egyébként oké h elején faszagyerek vagy, csak utána nem árt az a törp harcos, és a tolvaj sem. ok rendben, h neked nem tetszik, h nem küldheted el öket a francba, de valahogy el kell jutnod,neverbe és akkor meg azért szidnád a játékot h milyen xar már h egyedül nem lehet nyomni, szvsz neverwinterig a játék egy tutorial féle, nem jutottam sokkal továb csak a fogadoba estem be neverbe, de biztos van ott rengeteg npc akiket felvehetsz.
Még utoljára annyit, h azért csinálták meg igy,h ne csak a izig-vérig rpg fanok tudják kezelni hanem egy szélesebb kör is, és mint tudjuk a pénz nagy ur... szoval igy álj hozzá a játékhoz
még mindig jobb egy bugos xar gothic 3-nál, vagy egy oblivionnál szerintem
(még mielött azt gondolnád h semmi közöm rpg-hez, végigvittem bg2-t, iwd 1-2, és a neverwinter 1 részét is,csak hogy a nagyobbakat emlitsem)
szoval szerintem ess neki és hidd el élvzni fogod
\,,,/O.O\,,,/
418 levél
Válasz 06.11.06. 19:38 #64
HaaS_
Kapaszkodtok fiúk ?

Kipróbáltam, mi van, ha bután játszom a NWN2-t!!! Gyerekek, minden komoly gondolatot felejtsetek el azzal kapcsolatban, hogy ez egy rpg, elmesélem, mi van.

Szal, őrült sun elf mágus, nem osztva, mert az ugye kakka. (Mellesleg épeszű multiclass tippek érdekelnek, ami bejött vkinek.) Szóval... elkövettem mindent, hogy már az elején máshogy legyen, mint a forgatókönyv, nem érdekelt a dwarf harcos. Azt mondtam nem érdekel a fájt, neki is esett a három goooonosz-goonosz rabló bácsi. Egy darabig néztem. Aztán meguntam. Bemennék a fogadóba, NEM LEHET. Miután meg meghalt a három egyed, a harcos mindenképpen velem jön. Pedig mint elf, utálhatnám a törpöket. Mégha nem is hupikékek.
Jól van, gonoszul elmosolyodtam, majd lesz itt törpvégzet mindjárt (mondjuk, hogy ez még belefér a kaotikus jóságomba). Sajnos a köv csatát túlélte a fogadóban... na de aztán. Elértünk Niskához, a szarvas apukájú mesterdetektívhez. Mivel nem adtam át healing potiont harcos kollégánknak (bocs, aki nagyon megszerette), elég hirtelen megmurdélt... ööö... szétcsapták a koponyáját na. Én meg szépen felkészültem a harcra, eeeez baró lesz (mágus buffokkal egen ütős tud ám lenni, +8 AC, damage resistance, erő stb már level 2 spellekkel... ja meg az a Namarra +1 daze 75%, amit Galen kereskedő bácsi adományozott, halálát követően. Jó oké, ez utóbbi már nem kaotikus jó dolog, de hát istenem.) Viccből belenyomtam a NAAGY grpba egy sleepet, egy maradt állva, azt seperc alatt kivégeztem. A többi kettő aki maradt, csicsis-pacsisol... a törpe ugye halott.
VILLANÁS.
Dialógus... ... né má... BÁHÁHÁHÁ.. a törpe harcos FELÉLEDT! Gyerekek a harcos a dialógusra FELTÁMADT, hogy részt tudjon venni a beszélgetésben!!! Ez CSÚÚÚÚCS! Még mindig könnyes a szemem a röhögéstől... és persze a szarvaslány is mindenképp jön velem...

No így játszatok ezzel az ízig-vérig rpg szuperjátékkal. Komolyan mondom így élvezetesebb ezerszer a játék, hogy úgy teszek mintha fingom sem lenne arról, mi az rpg.

Csakhogy van. Ezért most szépen újrakezdem az Icewind Dale-t, még jó hogy megvettem eredetiben, kiegészítővel, potom árért. Ezzel az NWN 2-vel meg játszon az, akit a felsoroltak nem zavarnak. Engem NAGYON. Gratulálok a készítőknek, még egyszer, utoljára.

Ha sírni támad kedvem, meg lesz egy erőművem, hogy gyönyörködjek a grafikában, majd tuti előveszem.... sziasztok !
"oold man, you seek the spell of mastery"
12314 levél
Válasz 06.11.06. 17:33 #63
vortób
Elértem Highcliff városát, eddig azthiszem mindent kitakaritottam. Már 4en vagyunk a csapatba, csatlakozott valami druida is Viszont ezt a rogue-t akit a vár elött lehetett felvenni azthiszem kinyirom Mindenkibe beleköt és még én vesztem az influence-t ha beszólok neki
,,Happiness is only real when shared."
1418 levél
Válasz 06.11.06. 08:34 #62
Tinman
3.2 GHz 64 bit proci + 64 bit angol XP, RAID 0-ban 160GBx2 Samsung SATA (2x8Mb cache), X850XT PE PCI-E (GPU:540, MEM:1180), 2x1Gb 667 MHz ram Dualban, Audigy 4
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.