Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» 6600 GT - Problémák, tapasztalatok !!!

14642 levél
Válasz 05.12.27. 13:05 #380
Razor03
Írd már le mennyit kapsz!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 05.12.27. 13:04 #379
Razor03
2003-ban kb 7000 pont körül kell hogy legyen a gépeddel. Mondjuk egy P4 3Ghz-es procival meg 8000 pont körül teljesít.

2005-ben 3800 pont a reális de a te gépeddel nem tudom megsaccolni.

Viszonyításként én 10000 pontot mérek 2003-ban (alapon 9000 pont)
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3999 levél
Válasz 05.12.27. 13:01 #378
drdani
neked mi a configod? ha megvan, plzz futtass egy tesztet a 05ös 3d markkal 1.1-es patchen, mert akkor ezekszeint vmi baj lehet a gépemmel.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 05.12.27. 12:56 #377
drdani
3dmark 05 ben 1.1es patchel mennyi nek kéne leni a pontszámnak?
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 05.12.27. 12:55 #376
drdani
hát én alig játszok job grafon a most wantedben, 25 fps-sel.

a motogp3 urt viszont maxon 70-80 fps!!
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
1155 levél
Válasz 05.12.27. 12:50 #375
KuN
A pontokat sajnos nem tudom, de azt tudom, hogy biztos sokat dobott a gépeden, mert mikor én megvettem, csomó plussz dolgot is be tudtam állítani az optionsban, amitől szebb lett a képe.
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
3999 levél
Válasz 05.12.27. 12:45 #374
drdani
halljátok ez a 6600gt nem hozott sokat...

d3mark03- ban mennyi nek kéne lenni optimálisan az eredménynek?
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 05.12.27. 11:45 #373
drdani
köszönöm szépen segítségeteket, már megvettem az aquába a club3d 6600gt-met, beraktam, és nagyon tetszik!!!! köszönöm a segítségeteket. (mégegyszer)
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
14642 levél
Válasz 05.12.27. 11:27 #372
Razor03
6600 GT: 500/900 , 3 vertex/8 pipe , - 16 Gb/sec sávsz. 128 bites memóriák

6800 : 325/700 , 5 vertex(+1)/12 pipe(+4) , - 22.4 Gb/sec sávsz. 256 bites memóriák

Nem az órajel a döntő tényező.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14253 levél
Válasz 05.12.27. 10:36 #371
Babykiller
Az ne foglalkoztasson, mert úgyis más felépítésű a két kártya.
3999 levél
Válasz 05.12.27. 09:15 #370
drdani
órajele mennyi? gpu/ram köszönöm
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
3999 levél
Válasz 05.12.27. 09:14 #369
drdani
százalékban?? kb...
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
9563 levél
Válasz 05.12.27. 08:47 #368
kEnAcE
Maximum FSAA és AF bekapcsolva tud többet felmutatni.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
3999 levél
Válasz 05.12.27. 08:40 #367
drdani
sziasztok, jó reggelt!

szerintetek mennyivel jobb egy 6800, mint egy 6600GT??

mennyivel tud többet?
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
14642 levél
Válasz 05.12.27. 01:16 #366
Razor03
HDR: \r_hdrrendering 1 (1 és 11 között lehet állítgatni sok különbséget én nem vettem észre.)

e_vegetation_sprites_distance_ratio 100 - ezzel pedig 3D-s marad a növényzet ha messzebbre megyünk (szerintem érdemes bekapcsolni)
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
836 levél
Válasz 05.12.27. 00:57 #365
shinter
A Far Cry-ban pontosan hogy kell bekapcsolni a HDR-t?
(1.3-as patch fenn van)
5661 levél
Válasz 05.12.26. 23:55 #364
ati2002
Nameg mégegy összehasonlítás, egyébként szerintem a Splinter Cell 3-ban használják a hdr-t a legkifinomultabban, semmi túlvakítás, semmi extra csicsa, csak szép kontrasztos, és kész.
---
5661 levél
Válasz 05.12.26. 23:49 #363
ati2002
A SS2-ben több helyen nem olyan látványos a hdr, mint ahogyan kellene, összehasonlítási képem nincs, csak 1 hdr-es, de ez biztosan az: klikk

Far Cry-ból sok képet csináltam, íme néhány:
Összehasonlítva

kicsit nagy lesz, de full HDR bemutató
---
1651 levél
Válasz 05.12.26. 23:23 #362
Remen
HDR leírás Prohardver módra
Wikipedia(angol)

AGP Sideband Addressing:
"'sideband addressing'-nek köszönhetően egy 32 bites adat átvitele pontosan 1 órajelciklus alatt megy végbe. Ugyanis az AGP speciális címbusszal rendelkezik, ezen keresztül már jóval az adatok mozgatása előtt megtörténik a címek átvitele." prog.hu
Abit NF7 - 2500+ Barton - 512MB - GF2MX - SB X-Fi - 300,200,120 Gb Maxtor
14642 levél
Válasz 05.12.26. 23:22 #361
Razor03
A demo szutyok a teljes jó. Főként a poénok.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14253 levél
Válasz 05.12.26. 22:55 #360
Babykiller
Én sem tudom eldönteni, mert nekem nincs meg, de a demo sem tetszett
14642 levél
Válasz 05.12.26. 22:36 #359
Razor03
Nincs fent a gépemen a Far Cry sajnos. Egyébként érdekelne más véleménye is a képekkel kapcsolatban mert még mindig nem tudom 100%-ig eldönteni....
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1155 levél
Válasz 05.12.26. 22:21 #358
KuN
Tényleg szebb, anizo nélkül olyan régies beütése van a játéknak.
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
14253 levél
Válasz 05.12.26. 22:14 #357
Babykiller
Azért csak látod a különbséget (jobb oldalon a kerítést figyeld és az útburkolati jeleket a távolban)
10104 levél
Válasz 05.12.26. 22:08 #355
eti8
Ha már úgy is offolunk, meg modaná valaki, hogy az anizotropik filtering mit csinál? Mert elvileg tudom, de gyakorlatilag azt nem látom a játékban, ahol kéne.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5661 levél
Válasz 05.12.26. 19:26 #354
ati2002
Szerintem hanyagoljátok ezt, mutasd meg nekik a Far Cry HDR-t, abban feltünőbb
---
14642 levél
Válasz 05.12.26. 16:39 #353
Razor03
A képek nincsenek összecserélve. Szerintem is a 18435744-es képen van HDR a 18435745.jpg-ön meg nincs.

De akkor
ezt ezeket mivel magyarázod
http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435748.jpg - HDR OFF (itt van BEKAPCSOLVA)
http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435749.jpg - HDR ON (itt van KIKAPCSOLVA)

Mert nekem a 2. képen látom a HDR-t. Vagy ez csak glaring effekt lenne?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 05.12.26. 16:18 #352
Gump
illetve lehet, hogy a menüben azt látod, hogy ott van bekapcsolva, ahol írtad, de akkor valami el van baszva.
5011 levél
Válasz 05.12.26. 16:16 #351
Gump
össze van cserélve pár kép. nem néztem végig, de az biztos, hogy az első kettő fel van cserélve.
a 18435744.jpg-n be van kapcsolva, a 18435745.jpg-n nincs. egészen biztos vagyok benne.
14642 levél
Válasz 05.12.26. 15:42 #350
Razor03
Ja épp ezt mondom. A kosár palánk nekem is HDR-esnek tűnik meg a fegyveren a fények. Ilyenkor van elméletileg bekapcsolva, de ebben az esetben meg a fákon beszűrődó "vakító" fény nem látható. Fene tudja .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 05.12.26. 15:39 #349
eti8
lehet
De pl a kosárpalánk az érdekes...
Az nagyon hdr-es
De a többi meg nem... De pl az első képen olyanok a fények, mint a Star wars battle front 2-ben. Pedig abban tudtommal nincs hdr.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 05.12.26. 15:37 #348
Razor03
Ja csak az a poén hogy most nem tudom eldönteni hogy melyik esetben van HDR. Mikor off-ra vagy amikor on-ra állítom be.
Mert ha off-on van akkor nekem inkább tűnik úgy hogy be van kapcsolva . Lehet hogy csak a kapcsolok cserélődtek fel .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 05.12.26. 15:29 #347
eti8
szerintem hdr nélkül ez a játék korrektebb...
De pl a most wantedban az "áll" hdr az nekem tetszik.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 05.12.26. 15:25 #346
Razor03
Kicsit hülyén fogalmaztam. Az a lényeg hogy amikor kikapcsolom a HDR-t akkor tűnik ugy mintha be lenne kapcsolva.

Viszont ha be van kapcsolva akkor is érdekes, például a kosárpalánk, meg a fegyveren az a csillogó vakitó effekt.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 05.12.26. 13:23 #345
Razor03
Ha már a HDR-nél tartunk akkor offolok még egy kicsit. Mentettem pár képet a Serious Sam2-ből:

http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435744.jpg - HDR OFF - itt a fényeket kell a 2 képen összehasonlítani
http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435745.jpg - HDR ON

http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435748.jpg - HDR OFF - itt a kosárpalánkot figyeljétek
http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435749.jpg - HDR ON

http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435752.jpg - HDR OFF - itt az eget
http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435753.jpg - HDR ON

http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435773.jpg - HDR OFF - itt pedig a fegyvert
http://img.tar.hu/kecsuboy/size2/18435774.jpg - HDR ON

Ahol HDR OFF van ott elméletileg ki van kapcsolva az optionsban. Ahol pedig HDR ON ott pedig pont az ellentettje, be van kapcsolva, mégsem tűnik úgy mintha be lenne. Volt másnak is ilyen tapasztalata vagy csak nekem tűnt fel?
Érdekes egyébként hogy a HDR kapcsoló is fel van cserélődve. Balra on, jobbra off.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
64 levél
Válasz 05.12.26. 13:21 #344
barika
shionter milyen ez a kocsi nagyon cross fele melxyi auto ez hogy lehet ilyet szerzni
5613 levél
Válasz 05.12.26. 13:05 #343
csuvi
talán olvass vissza kicsit..
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
64 levél
Válasz 05.12.26. 12:58 #342
barika
mit gondoltok rola mert szertnek egy ilyet veni de elotte megkerdem a velemenyedteket nah szoval mi van???ezel a kartyaval
10104 levél
Válasz 05.12.26. 11:07 #341
eti8
uh
Ez fájt...
A hdr-t csak a gf 6-os szériától fölfele lévő kártyák és az ati x1000 széria tudja...
Te részeg vagy? Most úgy komolyan, nem sértésből kérdem.
kb 5-6 hozzászólással ezelőtt mondta el ugyan így asszem Razor.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
3999 levél
Válasz 05.12.26. 11:07 #340
drdani
jujj bocsi valahogy elkerülte a figyelmemet az a hsz
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
14642 levél
Válasz 05.12.26. 11:05 #339
Razor03
4 hsz-t kéne visszaolvasnod . Ha ennyire érdekel akkor nézz utánna.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5113 levél
Válasz 05.12.26. 10:09 #338
rage
A HDR-t a HL2 Lost Coastban, vagy a Far Cryban érdemes kipróbálni.
3999 levél
Válasz 05.12.26. 09:22 #337
drdani
de mit csinál???? én nem látok semmit.
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!
5011 levél
Válasz 05.12.26. 09:21 #336
Gump
de ahogy shinter is mondta ami a most wanted-ben van az nem igazi HDR.
10104 levél
Válasz 05.12.26. 00:56 #335
eti8
jaaa
Csak ennyit csinál? Nem 1 nagy cucc...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
836 levél
Válasz 05.12.26. 00:54 #334
shinter
Mivel a Most Wanted-es HDR nem igazi, csak valami utánzat, minden további nélkül megy élsimítással is. Amúgy jelen esetben ez a HDR az Over Bright opció bekapcsolásával használható. Néhány kép: 1, 2, 3, 4
14642 levél
Válasz 05.12.25. 23:38 #333
Razor03
Vedd fel csuma grafikára, az élsimítást hanyagold. Elméletileg az égbolton veszed észre meg amikor kijössz az alagútból.

drdani: a HDR effekt a valós, vakító fényt szimulálja. Minimum 6-os szériájú Geforce kártya kell hozzá (6200-től felfele). A Radeonok az X1000-res (X1300-tól felfele) sorozattól felfele támogatják ezt a funkciót.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 05.12.25. 22:45 #332
eti8
High dinamic range. Ennél többet én sem tudok róla
Szebb lesz tőle a grafika elvileg...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
3999 levél
Válasz 05.12.25. 22:41 #331
drdani
bocsánat, de mi a frászkarika ez a HDR?
Ahol a rendetlenség törvény, rendcsináló a lázadó!!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.