Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Prey

Prey

Prey
A legutóbbi Prey cikkek, hírek
29146 levél
Válasz 06.07.08. 21:10 #411
Germinator
de egyébként a második rész tényleg nyomasztóbb mint az első. A második rész valahogy olyan... sötét. Persze nem negatívumként mondom.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29146 levél
Válasz 06.07.08. 21:09 #410
Germinator
Szerintem nagy eséllyel pályázna a minden idők legjobb játéka címére (nem feltétlenül a második rész, csak maga a játék).
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
874 levél
Válasz 06.07.08. 21:08 #409
Drafta
Hát, komolyan mondom, a Doom2-nek még ma is nagyon nyomasztó hangulata tud lenni. A szó szoros értelmében. Nem félelmetes, csak nyomasztó, de az nagyon. Ehhez hozzájárul a zene (ami mellesleg elsőrangú!), a színvilág, a pályadesign, sokminden. De pont ez a jó benne, hogy a hatása még ennyi év után sem kopott el.
10104 levél
Válasz 06.07.08. 21:06 #408
eti8
Hehe, én 386-os laptopon kezdtem doomozni Emlékszem, hogy milyen nagy szám volt, a színes lcd kijelző Vagy az 486-os laptop volt? Na mind1, a lényeg, hogy akkor még nem igazán mertem vele játszani, így apámat kértük meg mindig a nővéremmel, hogy játsza végig a félelmetesebb részeket
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
29146 levél
Válasz 06.07.08. 21:03 #407
Germinator
én kábé 5-6 évesen kezdtem el számítógépezni, méghozzá Windows 3.1-en, majd '95-ön folytattam, utóbbin ismertem meg az olyan gyöngyszemeket, mint a Doom 1-2 és a Descent 1. De még sorolhatnám.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
874 levél
Válasz 06.07.08. 21:01 #406
Drafta
"Azért örülök, hogy vannak még olyanok, akik az önfeledt szórakozásra és / vagy a kihívásra, ill. a magával ragadó atmoszférára is nagy hangsúlyt helyeznek." - és ezt még egy picit tovább folytatva, itt most nem a Preyre gondolok. Sci-Fi/Fantasy kategóriába sorolható véleményem szerint, viszont ebben az Unreal (nem az Awakening, hanem az original!!!) földbe döngöli. Hangulatban és zene/hangok terén minden kétséget kizáróan!
874 levél
Válasz 06.07.08. 20:54 #405
Drafta
Itt egész egyszerűen arról van szó, hogy aki 2002-ben 10 évesen kezdett el játszani (csak egy példát említek), annak nem igazán lehet róla fogalma, hogy vajon milyen volt 10 évvel korábban Doomozni egy 486-oson Egyszerűen nem értheti, mert nem tapasztal meg a maga idejében.
Ma is vannak hangulatos játékok (az utóbbi időben szerintem a FEAR volt az egyik legjobb, nálam legalább 2005 év játéka címet is megkapta ), de jóval kevesebb szórakoztató játék kerül piacra.
John Carmack is nagyszerűen ráérzett arra, hogy a grafikával el lehet adni egy játékot...hiába szidták sokan a Doom3-mat az uncsi játékmenet, mégis siker lett, mert rengeteg játékosnak a külcsínen kívül nincs is másra igénye (begyöpösödött agyúak )
A Q4 sem szégyenkezhetett éppen, és a Prey sem fog szvsz
Azért örülök, hogy vannak még olyanok, akik az önfeledt szórakozásra és / vagy a kihívásra, ill. a magával ragadó atmoszférára is nagy hangsúlyt helyeznek.
9326 levél
Válasz 06.07.08. 20:37 #404
Kanduhrka
A Vice City-is NUTTERTOOLS-t se fogom sose elfelejteni
horrorgeeks.blogspot.com
3000 levél
Válasz 06.07.08. 20:28 #403
Dj Neo
Amúgy tényleg ez az igazán maradandó, hogy így, pl. a Doom (1992-ben vagy '93-ban készült el!) esetében emlékszünk arra a jó kis IDDQD cheatre, de pl ennyi idő után, majd úgy 10 év múlva emlékezünk majd a GTA, vagy a Prey, vagy más egyéb nem korszakalkotó játéknak a kódjaira???

Sztem biztos nem!

Hoznék egy példát, én a mai játékok többségét ki szoktam próbálni, kb fél órát játszok vele és csak azután dől el, hogy végigjátszom-e, vagy törlöm le! Na most, a haveromnak ha elviszek egy játékot, felrakja, megnézi milyen a grafikája, meg hogy sok vér folyik-e (egyszóval "FPS buzi"), és kb ha már az első percben nem tetszik neki, már törli is le!
Tudom róla, hogy az első gépe PII-es volt, aztán egyből PIV lett neki, és mindíg a legjobb játékokkal akar csak játszani, én viszon még annó, Commodore-on kezdtem, és ebből látszik, hogy mennyit ér ez számomra és számára...

Sztetek??
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
29146 levél
Válasz 06.07.08. 19:44 #402
Germinator
nem ovodás dolog a cheatelés, néha szórakoztató
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29146 levél
Válasz 06.07.08. 19:44 #401
Germinator
a Nightmare volt a legnehezebb, sosem mertem azon a szinten játszani
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
874 levél
Válasz 06.07.08. 19:38 #400
Drafta
vagy a Nightmare volt a legnehezebb?? ez most nem ugrik be...mind1, egyszer végigvittem legkeményebb üzemmódban is.
874 levél
Válasz 06.07.08. 19:36 #399
Drafta
A HL is jó volt, 1998-ban az év játéka lett azt hiszem (számomra az Unreal 1-gyel holtversenyben), bár most direkt még ennél is régebbi játékokat említettem.

Doom2-ben meg nekem úgy rémlik, hogy az Ultra Violence a legnehezebb fokozat. Cheateket meg hagyjuk már, szintén óvodás dolog
Most jut eszembe, végigtolom a D2-őt, úgyis van hozzá xp kompatibilis D3D, OpenGL, de még asszem 3dfx glide patch is!!
10985 levél
Válasz 06.07.08. 19:23 #398
VodevilX
nem azért, de a god mode meg a nightmare tökéletesen üti egymást
mer az aztán értelmes dolog lenne hogy lelövöd meghal respawnol lelövöd meghal respawnol ...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
29146 levél
Válasz 06.07.08. 19:09 #397
Germinator
mármint a Nightmare fokozaton nem engedte az IDDQD-t... hjajj... IDKFA... büszke vagyok hogy még emlékszem ezekre
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29146 levél
Válasz 06.07.08. 19:08 #396
Germinator
az Ultra Violence fokozat még haggyán, de ott volt a Nightmare, ami annyiban volt számomra szörnyűbb, hogy nem működött a God Mode cheat
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29146 levél
Válasz 06.07.08. 19:05 #395
Germinator
Én, mint az ARSzJ (Alapítvány a Régi Számítógépes Játékokért) alapítótagja és elnöke, büszke vagyok azokra, akik nem felejtették el ezeket a 10-15 éves csodákat. Hajrá! Én is játszom még veletek, Doom és társaitok! Az ég áldjon titeket!
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
4370 levél
Válasz 06.07.08. 19:01 #394
Kalwa
Ne feledkezzünk meg a Half-Liferól, valamint a két kiegészítőről - Op.Force és BlueShift. Nálam azóta sem volt még olyan játék, ami überelni tudta volna és bármikor elő lehet venni újrajátszani.
"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
2829 levél
Válasz 06.07.08. 18:47 #393
Dilizs
MMMMMMMMOOSTT JÁÁCOTTTTAM VEEEELLLLLEEEEEEEE!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
874 levél
Válasz 06.07.08. 18:34 #392
Drafta
284 levél
Válasz 06.07.08. 18:00 #391
Kolbaszharisnya
Na hi gyerekek!

Na milyen a game?Csak azért kérdezem,mert én most éppen nem otthon tengek,igy nem tudom meglesni....váááá....de meg akarom!!!!!!!!!!
Érdemes végigtolni?
Asus a8n-vm,Amd Athlon 64 3700+(1M cache),2X1 Gb Kingmax ram,MSI 7900GTO@GTX 512ddr3,250Gb WD Sata(16m),60GB Maxtor:)
9326 levél
Válasz 06.07.08. 17:58 #390
Kanduhrka
Nah azért a zenékben biztos nem voltak jobbak.(Főleg hangzás terén)
horrorgeeks.blogspot.com
874 levél
Válasz 06.07.08. 17:07 #389
Drafta
Ott a pont. Én MÁIG előveszem a régi Doom2-őt vagy Descentet. Pedig azok már 10-12, vagy akár 15 évesek. Sőt még több nevet is tudnék mondani, de akiknek ez kimaradt az életéből az ne ítélje meg őket olyan tömegcuccok alapján, amit ma az orra alá dugnak. Csak azért az jelenti számára a színvonalat, mert még nem látott jobbat. Megkockáztatom azt is, hogy a régi játékoknál system speakerből is ütősebb zene szólt, mint a mai 7.1-es, 24 bites Audigyikből. És volt kivíhás bőven.
Kíváncsi vagyok a Preyt vajon ki nem fogja letojni 2 év múlva! Úgy el lesz felejtve, hogy ihaj
2829 levél
Válasz 06.07.08. 17:06 #388
Dilizs
Amugy köcce a sok segítséget, de már megoldottam!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
2829 levél
Válasz 06.07.08. 16:47 #387
Dilizs
Na valaki, aztán húzok a.....!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
2829 levél
Válasz 06.07.08. 16:38 #386
Dilizs
Na ez van a hosts fájlban!

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Mintafájl a Microsoft TCP/IP for Windows-hoz.
#
# Ez a fájl IP címek és NT számítógépnevek (NetBIOS nevek) egymáshoz
# rendelésére szolgál. Minden egyes tételt külön sorba kell írni, először
# az IP címet, azt követően pedig a hozzá tartozó nevet. A cím és
# a név között legalább egy szóköz vagy tabulátor karakternek kell lennie.
#
# A # jel általában a megjegyzést tartalmazó sorokat jelöli, néhány
# kivételtől eltekintve (ezeket lásd alább).
#
# Példák:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # forráskiszolgáló
# 38.25.63.10 x.acme.com # x ügyfélállomás

127.0.0.1 localhost <-----Ezt ki kell törölni, vagy simán alá bekopizom azt amit az nfo-ban le van írva? Lécci segítsetek már!!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
2829 levél
Válasz 06.07.08. 16:22 #385
Dilizs
Azt a telepítés előtt, vagy utána kell bepötyögni?
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
2829 levél
Válasz 06.07.08. 16:20 #384
Dilizs
Amugy a Prey csdak akko fut, ha azt beírkálod ami az nfoban va?
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
10104 levél
Válasz 06.07.08. 16:09 #383
eti8
The Punisher Én már vagy 15* vittem végig Vagy pl ott van a Jedi Knight: Jedi Academy is. Azzal is rengeteget játszottam. Igaz, hogy az 2003-as és nem mai Egyébként egyiknek sincs olyan korszakalkotó grafikája a korához képest, de mind a 2-vel remekül el lehet szórakozni Egyébként sztem Razor03-nak a Farcry ilyen
Reméljük, hogy a Crysis is frankó lesz Ahogy elnéztem, az tényleg fog kihívást jelenteni, mert az ellen egyszerre 6 helyről tüzel, és nem is látod őket rendesen, mert elbújnak Szal az is izgalmasnak ígérkezik
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
3000 levél
Válasz 06.07.08. 15:48 #382
Dj Neo
Megvan még mindíg a Commodore-om, és azzal nem nevettetem ki magam, ha azzal is játszok, mivel van egy olyan gépem, amin a mai játékok közül minden fut, de sajnos elég szánalmasak a játékok a mai világba, egy-két olyan van csak amivel lehet is játszani, így ha épp nincs egy "ilyen" játék, akkor miért ne játszhatnék retro játékokkal?
Látod, és azt mondod, hogy ez kimaradt az életedből, ha kipróbáltad volna még ezeket a játékokat is ,akkor értenéd, hogy mirőlk is beszélek, de így még fogalmad sem lehet róla, hogy igazság szerint mi kell a játékokba, mert ez a mai "tömegszámra" készülő "1* végigjátszható és aztán kidobható játékokkal" már nem lehet olyan sokáig szórakozni, mint a régiekkel! Azokat akár 10* is végigjátszhattad, és még akor sem untad meg! De pl. mondj 5 olyan mai játékot, amit végigjátszanál 10* !!!???
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
70 levél
Válasz 06.07.08. 15:32 #381
öcsibogyó
de figyusztok. ha valakinek tetszik egy játék akkor nem számít h mennyi idő alatt viszi végig hanem maga a játékélmény. én pl a FEAR-ben játszottam elöször ugy h juj hát mos befostam d enembaj veszek pelust és fojtatom mert voltak olyan szituk h ténylegesen hátraestem a géptől. de ez a prey, most lehet 5 órás, lehet 10 órás van akinek ez megéri. ha neked a comondor tetszett akkor szerezz be azt és röhögtesd ki magad azzak h megin azzal nyomod. mosz ezt nem azé mondom mert ciki a mai játékokhoz a comondor, de én szerencsére kihagytam azt a periódust. a serious sam. hm... hát az egy ütós kis játék volt. azt 1 hét alatt vittem végig de már ugy h mikor lesz már vége mert baszotthosszu játék. és ez idegesített benne. de amugy jó kis game. a sims2vel se játszok már mer nalmas és soha nincs vége. huh. hát ennyit se irtam még tulképpen nem is ezé jöttem fel h ennyit irjak, hanem azért mert kérnék egy kis segítséget, ha ezekután akartok-e még segíteni


a kockába mit kell csinálni? amikor 2 áramos bigyó pörög körbe és dobozokból egy kockát csinál és megy benne egy kék csík és fel kéne menni a gravitációs járdára. help me plííz
874 levél
Válasz 06.07.08. 14:13 #380
Drafta
Egyetértek. Bár nekem a commodore-os évek kimaradtak az életemből, meg annyira nem vagyok azért játékfan ha viszont játszok, akkor én is a kihvíást keresem.
Mai játékok közül ami igazán hajhullatós pillanatokat tud okozni az a Serious Sam 1/2, természetesen legnehezebb szinten.
Régen viszont tömegével voltak ilyenek.. Descent 1/2 Insane fokozat, na ott ténylegesen túlerő ellen kellett bizonyítani, a szituációk többnyire olyanok voltak, hogy nem nagyon volt lehetőség átverni/kijátszani a robotokat. Doom2 sem volt egy leányálom Ultra Violence-n..Preyben nincs ilyen, józan parasztésszel túl lehet játszani a gépet, innen is látszik, hogy az MI nagyon gyerekcipőben jár még, és az áhított FEARben sem sokkal rózsásabb a helyzet ilyen téren. Ha meg elpatkolunk, akkor fél perc és újra belevethetjük magunkat az akció közepébe, nemhogy az adott pályát, de még az adott csatát
sem kell elölről kezdenünk, másodpercre pontosan ugyanonnan folytathatjuk.
10104 levél
Válasz 06.07.08. 13:56 #379
eti8
Na felmentem 1 normál torrentes oldalra, és 1,5 óra alatt lekaptam Már telepítem is Egyébként tényleg eléggé zavaros az az nfo, de majd csak rájövök Vagy max visszaolvasok
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
3000 levél
Válasz 06.07.08. 13:50 #378
Dj Neo
Ez így van, emlékszem, még jó 12-13 éve, mikor még a commodore-omon nyomtam 1-2 játékot, és akár 30* is neki kellett futni, hogy sikerüljön, meg ezt jopár joystick is bánta, na azok voltak az igazi Gamek, nem azok, amit 2 óra alatt kijátszol és többet fel sem rakod! Én a legtöbb játékban a Hard fokozattal nyomom végig, mert ott nem az van, hogy el se talál pl az ellen ,meg nem halhatsz meg, itt legalább van olyan, hogy rengetegszer meg kell próbálnom ,hogy végre sikerüljön!
Ettől élmény egy játék, nem attól, hogy "fúúú, én 1 óra alatt végignyomtam, de király vagyok"... meg ilyenek!
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
70 levél
Válasz 06.07.08. 13:42 #377
öcsibogyó
he he. jó ez játék csak az a vicces hogy vannak azok a keeper szörnyek, és azok ilyen nunikba mászkálnak he he ja és az az ürhajó nem egy nagy szám amit elöbb lehet vezetni. sztem
10104 levél
Válasz 06.07.08. 00:05 #376
eti8
Valaki tudna küldeni 1 jó torrentet? (e-mailben) mert az enyém(eim) még 2 nap mulva sem fejezik be
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
874 levél
Válasz 06.07.07. 22:23 #375
Drafta
Arról már nem is beszélve, hogy kihívás híján semmi sikerélmény nincsen benne, mivel nem érzed azt, hogy megküzdöttél valamiért.
Felejtős, erőltetett hülyeség
874 levél
Válasz 06.07.07. 22:20 #374
Drafta
Annyial, hogy úgy lenne benne kihívás.
Itt ha kinyírnak, feltöltöd az életed és akármilyen nehéz szituban vagy, mindig túléled és ugyanonnan folytatod, még alapszintű taktikázás vagy gondolkodás sem kell, ugyanis gyakorlatilag a "semmitől" feléledünk.
3 éveseknek való.
A Call of Dutyban is volt regenerálódás, remélem nem húznak el a játékok ebbe az irányba
10589 levél
Válasz 06.07.07. 21:52 #373
Dark Archon
Szerintem is jó, hogy nem lehet meghalni. Egyrészt ezért különleges Tommy s tudja felvenni a harcot elrablóival, másrészt mennyivel lenne jobb az állandó save, load?
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
209 levél
Válasz 06.07.07. 21:08 #372
zozo365
Valaki help pls!
Az lenne a bajom hogy mikor indítanám a játékot akkor nagy szürkeség jön be és hiba jelentést dob ki!
De miért???
Help
10104 levél
Válasz 06.07.07. 19:30 #371
eti8
Ha megadod az msn-ed, megmutatom, hogy miről beszéltem.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
29146 levél
Válasz 06.07.07. 19:29 #370
Germinator
jajó, semmi, nem szóltam
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29146 levél
Válasz 06.07.07. 19:29 #369
Germinator
?
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
10104 levél
Válasz 06.07.07. 19:28 #368
eti8
Ez a szám tényleg rohadt jó A feldolgozás kevésbé jön be
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
29146 levél
Válasz 06.07.07. 16:01 #367
Germinator
és egyébként is a teljes játék volt meg, nem a shareware
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29146 levél
Válasz 06.07.07. 16:00 #366
Germinator
egy kis off ráfér a topicra

Jó, ennyire konkrétan nem emlékszem a játékra, de volt egy ilyen robosztus, terepmintás űrhajó, illetve inkább sötétzöldes volt. Pont a reaktor előtt, amit ugye fel kéne robbantani (asszem minden pálya végén ez volt a cél). És állandóan ide-oda ugrált, de lehet hogy rosszul emlékszem. A második résszel nem is játszottam, nem is ismerem.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
874 levél
Válasz 06.07.07. 15:57 #365
Drafta
Teleportálós zöld űrhajó az a Descent2 utolsó pályáján van
D1 hetes pályáján "csak" a shareware verzió főellensége van
Nade mivel ez tényleg off, ezért itt nem akarok erről értekezni..bár érzek rá kísértést
874 levél
Válasz 06.07.07. 15:55 #364
Drafta
de elindulna, mert van hozzá OpenGL-es patch XP alá
29146 levél
Válasz 06.07.07. 15:40 #363
Germinator
Descent, óóó a régi szép idők, a 7-edik pályánál sosem jutottam túl, asszem azon volt az a teleportálos zöld űrhajó. Hjajj, de rég játszottam vele, és már ezen a gépen el se indulna (bocs az offért)
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
874 levél
Válasz 06.07.07. 15:28 #362
Drafta
jah, bár ennek így az ég adta világon semmi értelme nincsen
Descent 1-ben Insane fokozaton legalább volt kihívás
Azok voltak a kellemes kopaszodós idők
A prey meg 3 éveseknek való, ha a nehézségi szintet nézzük. Kicsit burkoltan, de kb olyan, mintha godmodeban rohannál rajta végig:S

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.