Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Medal of Honor: Airborne

Medal of Honor Airborne

Medal of Honor Airborne
A legutóbbi Medal of Honor Airborne cikkek, hírek
21647 levél
Válasz 07.08.24. 11:19 #353
padavan
Proci, alaplap, memória, vinyó, táp nélkül kicsit necces lesz.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
79 levél
Válasz 07.08.24. 11:18 #352
Bergi
sziasztok!

ez alatt futna a game : ATI X1650 256MB Silent PipeII PCI-E??
21647 levél
Válasz 07.08.24. 11:15 #351
padavan
Ejtőernyős bevetéseket általában éjszaka hajtanak végre. Persze erre ki lehet találni, hogy akkor olyan küldik kellenének, amelyek egészen reggelig-délelöttig tartanak. Hát, csak lesz benne ilyesmi.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
14642 levél
Válasz 07.08.24. 11:14 #350
Razor03
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
21647 levél
Válasz 07.08.24. 11:14 #349
padavan
Medal of Honor AIRBORNE
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
14642 levél
Válasz 07.08.24. 11:13 #348
Razor03
Akkor tök izgi lesz 20 küldetésen keresztül a korom sötétben ugrálni. Minden esetre jó lett volna, ha ezt megtörik azzal hogy "hajnali" ugrásokkal is szinesítik.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12558 levél
Válasz 07.08.24. 11:13 #347
McCl@ne
Szerintem meg kurva jó. Meghaltál, dobják helyetted a következő ejtőernyőst. Csak ugye a névazonosság... Erre hogy lehetett nem gondolni...
Respect is not given. It's taken.
4065 levél
Válasz 07.08.24. 11:10 #346
xeLaR
Az, hogy nem egyszerűen újratölt egy checkpointot, ha meghaltál, hanem újra kiugrasz a gépből...
Sztem tök felesleges ezt az ejtőernyősdit ennyire erőltetni...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10104 levél
Válasz 07.08.24. 11:08 #345
eti8
ezért nincs quicksave rendszer szerintem. Így reálisabb 1 kicsit talán... Csak az az érdekes, hogy mindíg ugyan olyan nevű katonákat dobálnak le Nappali ejtőernyősküldetés? Na az nehezen. Maximum hajnali...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 07.08.24. 11:06 #344
Razor03
Az a probléma, hogy miután meghaltál, úgy jössz vissza a pályára, hogy újra ki kell ugrani, és amit teljesítettél azt már nem kell megcsinálni, ami lehet hogy illúzió romboló számára (ezt én is elég érdekes megoldásnak tartottam).
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.08.24. 11:02 #343
Razor03
Akkor nincs respawn, megértettem (de tényleg ezt a hatást keltette, még akkor is amikor már bent voltam az épületben, vagy fent voltam a tetőn). De ne értsen félre senki, valahogy pont arra akartam rávilágítani, hogy tetszik a játék, de nem ez lesz számomra a sorozat és a műfaj legjobbja. Meg aztán demó alapján ezek inkább csak észrevételek voltak, a teljesről kell majd véleményt alkotni.

Egyébként lesznek nappali küldetések? Mert elég monotonná válhat ha nem.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12558 levél
Válasz 07.08.24. 10:59 #342
McCl@ne
Ebbe most annyira beleélted magad, hogy egy kurva szót nem értek belőle!
Mi is a baj tulajdonképpen?
Respect is not given. It's taken.
4065 levél
Válasz 07.08.24. 10:06 #341
xeLaR
"...Monjuk, meghalni nem könnyü benne."
De persze ez is sikerült nekem De ami azután jött az még jobban bosszantott. Halálom után újra a gépen találtam magam, mikor éppen kiugrottam. "Ehh? Most újra kell játszanom a pályát? Ne már!"-gondoltam. Erre, mikor földetértem egy...ööö..."zöld füstcucc" közelébe, azt vettem észre, hogy ott vagyok, ahol meghaltam. Fejem: -->
Szal ez nem tetszett, bármennyire is hasznos, mert így máshonnan is megközelítheted az ellenséget meg ilyenek...

Egyébként egyre jobban azt érzem, hogy egyedül csak nekem nem jött be a demója
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
16989 levél
Válasz 07.08.24. 09:57 #340
KisCsirkee
Az újratermelődést én így vettem észre: NINCS! BIza fix az ellenség és meghatározottak a hullámok, PL 2-3 roham jön a boltívek alatt, aztán visszavonulnak. Az ellenséges HQ előtti házat 2x töltik fel, ha mind a 2x végigmélsároltad, nem küldenek több embert oda, valamint ha az adott környékhez tartozó AA is megvan, a terület tisztán, veszély nélkül járható.

Apropó volt már vkinek fullos gránátja?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12558 levél
Válasz 07.08.24. 09:42 #339
McCl@ne
"Elég illúzió romboló a folyamatosan újratermelődő ellenség, szóval ez a - nyomuljunk előre de közben folyamatosan jön az ellen"

A többiek már biztos lereagálták azóta, de beírom, mert be kell: fix számú ellenséges egység van a pályán, csak éppen rohadt sokan vannak. Ennyi, semmiféle újratermelődés nincs benne és pont ez a jó: ha megtisztítottad a várost, akkor a város meg van tisztítva.

Amiről Te beszélsz, az a Call of Duty 2-ben volt, hogy amít közel nem mentél, addig végtelen számú ellenfél ellen nyomtad. Itt ilyen nincs.

"A grafikáról annyit, hogy szép, meg minden, de az elnagyoltság, sivárság itt is jelen van"
Sivárság???? Nem játszottam sok 2.VH-s FPS-sel, de haverom igen és láttam mindegyiket. Messze ez bír a legjobb pályaszerkesztéssel, arról nem is beszélve, hogy a látható map 100%-a (tetőnfutás rulez) bejárható, nincsenek idióta korlátok, mint a többi hasonló kaliberű FPS-ben.
És szerintem ugyanaz áll a játékra, mint a BioShock-ra: a grafikán lehet fogást találni, de az összképen nem.

Néha az az érzésem, hogy egyes emberek vmi különleges verziót kapnak az adott játékokból...
Respect is not given. It's taken.
8610 levél
Válasz 07.08.24. 09:31 #338
davkar9
Ha neked a Bioshock Thompson bejövős akkor fejleszd fel itt és akkor máris dobtárassal rohangálhatsz. Az AI-vel nekem sem volt gondom, hogy újratermelődne, esetleg velünk együtt, mikor meghaltam és ugyanoda mentem ahol lelőttek akkor megint ott rohangáltak. A társak valóban hiányoznak így a PA után, az az egy is a végén aki mondja, hogy come with me, más irányból szólt és más emberke jött velem. De ez csak apróság hisz tudjuk, hogyha társakat is akarunk akkor BiA mindenek felett

Rommel: a BiA-t azt pótold be, mert nagyon hangulatos, tisztára mintha ott lennél.
Simple. Eternal. Beige.
21647 levél
Válasz 07.08.24. 07:50 #337
padavan
Nem. Tegnap este még kijátszottam egyszer, és sikerült teljesen kiirtani a város német- és olaszajkú lakosságát.

Másodszorra nekem már jobban tetszett. Eleve rosszul landoltam, éppen az egyik felrobbantandó löveg mellé, bele a pokolba, az ellenség magjába. Volt nagy dinom-dánom, iszonyat tűzharc, de jöttek a többiek, és megmenekültem nagy nehezen. - De addig gyilkos túlélő verseny volt, kegyetlen.

Háztetőkön ugra-bugra sem rossz ötlet, deszantos-kommandós feeling, jól meg lehet lepni az elenséget, és rendesen le tudod fedezni a társaidat.

Nem csak fegyver updrade van, hanem bizonyos skillek is változnak.

A vicc az, hogy megcsinálhatod a pályát csapatban, vagy akár majdnem teljesen szólóban is - tőled függ.

Másodszorra sokkal jobbak voltak a benyomásaim a demóról.

Monjuk, meghalni nem könnyü benne.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10536 levél
Válasz 07.08.24. 07:39 #336
TcG|Rommel|Hun
Egyébként okos az AI, ha ledarálod a társait, visszavonul fedezékről fedezékre. Annyiban egyetértek Razorral, hogy nem fogja megváltani a világot, de mivel én nem játszottam a BiA-szal, nincs összehasonlítási alapom.
Említetted, hogy olyan érzésed volt a PA-ban, hogy együtt harcoltad végig a háborút. Igen, ez valóban nagyon ott volt, de vedd figyelembe, hogy ezt egy kampányban érezted. Nem érezted a demojában anno.
Még emlékszem rá, a Hendersn field küldi volt benne és azzal indult, hogy ébresztget valaki. Akkor nagyon tetszett ahogy pislog párat a főhős és csak utána kel fel.
9326 levél
Válasz 07.08.24. 03:12 #335
Kanduhrka
Ok. Reggel majd lerántom és magam is megtekintem. (már ha hajlandó lesz eldöcögni 6600GT-én)
horrorgeeks.blogspot.com
5211 levél
Válasz 07.08.24. 03:08 #334
Sevores
Szerintem nem, viszont van egy-két hely ahol esetleg úgy tűnhet, mert sokan jönnek ki az épületből egymás után.
9326 levél
Válasz 07.08.24. 03:05 #333
Kanduhrka
Most akkor újra termelődnek vagy nem?
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 07.08.24. 02:59 #332
Kanduhrka
Újratermelődő ellenséghez: Pont benne volt még az első hírekben, hogy csak annyi fricc lesz egy mapon, amennyit beleraknak, és nem termelődnek.
A végén annyi rosszat hordtok össze, hogy ennek sem töltöm le a demóját.
horrorgeeks.blogspot.com
10104 levél
Válasz 07.08.24. 02:04 #331
eti8
Az ai-t meg ezeket nem megcáfolásodra írtam, hanem egyébként.

És miért is mondtam magamnak ellent? Ha először megtisztítod a házat akkor nem jönnek majd elő és kész. Azért ők is érzik, hogy ha mindenki meghalt körülöttük és nincs amit védjenek akkor inkább levonulnak az utcára... De újratermelődő ellen nincsen... Igazából még örültem is volna neki, ha lett volna, mert így minden embert leütnöm kellett, hogy kipóbálhassam a fegyver modokat De először tanulj meg értelmezni és aztán hülyézz csak vissza te kis hülye (no offence csak hülyülök (na most tényleg ellent mondtam magamnak ) )
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5211 levél
Válasz 07.08.24. 02:03 #330
Sevores
Szerintem a BioShock-ba nem illik az a Thompson valamiért, revolver + incinerate (vagy mi a bánat) sokkal feelingesebb.
14642 levél
Válasz 07.08.24. 01:56 #329
Razor03
Hehe, pont ettől akartam mentes lenni, de ha már lehülyéztél (olyan dolgok miatt, amiket nem is írtam ) had javítsalak ki.

Szóval AI-t nem szidtam, nagy az összevisszaság, de ügyesek, bár néha kergemarhaként rohangálnak, de ennyi belefér (PA-s AI azért jobb volt punktum!!!). Azt hogy minden felöl golyók repkednek, pozitívumnak írtam, mert a valóságban is centekre vagy az ólomtól és nem tudhatod, mikor és hol kap el egy lövedék.

"Az ellent, ha lemészároltad akkor üres a pálya... Nem termelődik újra. Max akik az épületben vannak elöjönnek stb..."

Akkor most ki is a hülye xD? Saját magadnak mondtál ellent . De legyen igazad, csak részben vannak újratermelődős részek .

Szóval nem szidtam sem az AI-t, sem a fegyvereket, sem a szórást, szimplán megemlítettem, hogy a BioShock-os thompson szerintem jobb, mert fílingesebb, és ennyi. A vízről meg annyit, hogy nekem ez a megoldás is tetszett .

Különben meg ilyenkor hajnalban (amikor már kussban van mindenki, leszámítva a szomszéd kibaszott kutyáját) tudom magam kikapcsolni, és ilyenkor tudok igazán elmerülni a gamekben, nem akkor amikor jön megy mindenki.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 07.08.24. 01:44 #328
eti8
Hát te hülye vagy... Az ellent, ha lemészároltad akkor üres a pálya... Nem termelődik újra. Max akik az épületben vannak elöjönnek stb... A mindenfelől golyókrepkednek meg megint csak hülyeség. Teljesen simán meg lehet azt csinálni, hogy egy sikátoron át kerülsz és aztán szépen oldalba támadod őket. Persze normál fokozaton kell tolni nem easy-n, mert akkor fedezékből foksz csak lövöldözni és nem arcadeszar lesz. Normal módban még szintén ügyelni kell a landolásra, mert ha rossz helyre esel már halott is vagy... A célzás sem egyszerű, mert szórnak a fegyverek kábé mint a valóságban. A cod-ban semmi szórás nem volt. Ha rajta volt az irányzék a célon 2km-ről fejbeszedhetted. Ja és itt az ai sem teljesen ostoba. Megvannak a hibái, de azért nem egészen hülye. Fedezéket keres stb. Olyan átlag, de az pont megfelel. Azon kívül elvileg ezek a pancser olaszok voltak, akik bénák és hülyék, de majd ha az ss ellen tolod biztos ügyesebbekis lesznek, nem csak erősebb fegyvereket kapnak. A víz meg szarul néz ki, csak mozgásban nagyon állat. Egyébként engem pont hogy a filmes hangulat fogott meg. Na mind1 szerintem kicsit túl későn játszottál vele A fegyver upgrade-eket megcsináltad?
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5211 levél
Válasz 07.08.24. 01:40 #327
Sevores
Szerintem ez szebb valamivel, mint a BioShock. Persze lehet csak azért mondom ezt, mert ellentétben a BioShockkal, ez nem olyan játék, ahol megállok mindenhol nézelődni, mert olyan részletgazdagon vannak felépítve a pályák, itt bizony folyamatos rush van.

A többivel nagyjából egyetértek, kis délutáni szórakozásra tökéletes.
7180 levél
Válasz 07.08.24. 01:36 #326
nyomi
van valami mód arra, hogy ezt a szájbakúrt demot ne a szájbakúrt temp könyvtárba kezdje kitömöriteni? tele van incomplete dc file-okkal a c: és nincs kedvem szarakodni
Damn it!!! - Jack Bauer
14642 levél
Válasz 07.08.24. 01:32 #325
Razor03
Nos, demó kivégezve.

Vélemény: midig is szerettem a MOH részeket, kiegekkel együtt. Legjobban a PA tetszett, számtalanszor végigvittem. Fantasztikus légkör, elképesztő filmes hatás, környezet, karakterek szóval olyan MOH játék, amit pont nekem találtak ki .

Ez viszont (sajnos) egészen más. A beleélés hiányzik legtöbb esetben, néha azt sem tudtam hová kapjam a fejem ebben az összevisszaságban (ami sajnos a COD-os összevisszaságnál sokkal rosszabb volt számomra). Persze megvannak a játék feelinges pillanatai. Elég illúzió romboló a folyamatosan újratermelődő ellenség, szóval ez a - nyomuljunk előre de közben folyamatosan jön az ellen – nem valami jó ötlet (szerintem). Továbbá társainknak sincs személyisége. Pl. a PA-ban azt szerettem a legjobban, hogy mindenkinek volt külön személyisége, a játék végére már azt érezted, hogy ezekkel a virtuális "köcsögökkel" átélted a háború poklát, de mondhatnám a BiA féle jó arcokat, akik már majdnem megszólalásig valósághűek (igaz szkriptelt formában, de mégis...szóval ezeknél a játékoknál megvolt az a bizony elem, ami most hiányzik. Jó, látom vannak játék közti animáció, de ez már nem au igazi...sajnos.

Persze ez a játék már nem erről szól, inkább olyan mint a COD(1). Kicsit új szerű, és élvezetes, de valami hiányzik belőle. Persze azért jól szórakoztam, hisz a zene és a környezet – ha nem is méterről méterre – de hangulatosan, korhűen és szépen kidolgozott. A kiugrás egész jó, de számomra a tökéletes (elit alakulatos és Ryan-es) feeling még most is a BiA-é, és ezek után marad is. Szóval a pálya, vagyis a város nagyon tetszik, ahogy szabadon bejárható, csak ez a nyüzsgés grrr. Erre megint kitérek, illúzió romboló, hogy ismét le kell kaszálni 1000-1500 olasz/német katonát a küldetés teljesítéséhez, persze golyófogó módon. De nem baj, szemet hunyok felette , inkább elmerülök a játékban, de 5x-6x nem fogom végigjátszani, mint a korábbi részeket. Szóval jó ez a szabadság érzet, a futás animációja nagyon jó lett, dob a hangulaton. Továbbá az is tetszik, hogy a lövedékek cikáznak minden irányból, és hallod ahogy süvítenek a füled mellett, vagy épp a falba csapódnak. Persze ez már a PA-ban is benne volt, szóval nem újdonság, de számomra még most is fokozza a hangulatot. Szóval megpróbálom a játékot nem tucat COD-ként kezelni, mert annál azért valamivel több...és feelingesebb.

A grafikáról annyit, hogy szép, meg minden, de az elnagyoltság, sivárság itt is jelen van. De legalább a gépigény tűrhető, 30-80 fps között mozog, átlagban hozza az 50-60 framet, ami tökéletes. 30 fps is csak akkor volt, amikor a löveget kellett felrobbantani. A kiugrásnál féltem (korábban), hogy szét fog tőle akadni a gép, de ez alaptalan, hisz az Unreal motorok tökéletesen kezelték és kezelik a nagy tereket. Ja és itt is (úgy mint a BioShock-nál) mindent automatikusan maximumra állított a gép (úgy kellett 1024-re visszavenni a felbontást ). Ilyen is ritkán van. Megint csak örülök, hogy kaptunk egy újabb jó játékot, ami tökéletesen fut a full átlag gépe(k)men. Szerintem a grafika valahol a R6V után van kicsivel. Külön kiemelném a víztócsákat (így néztem) illetve a robbanás (gránát) effektet. Ja és a fegyverek jól ki lettek dolgozva, kész élvezet lövöldözni. Amit még megemlítenék az az, hogy a BioShock-os thompson-al sokkal de sokkal jobb osztani az ólmot, ami azért nem kispályás dolog (direkt 2. vh-s játék thompsonját bealázni ). Azt mondom, hogy eddig a BioShock féle grafika közelít ahhoz, amit ennek a motornak tudnia kellene . Térhangzás itt is odabasz, ezen már meg sem lepődtem.

Mit is mondhatnék még, talán egy előzetes kis értékelést adok rá, mondjuk 8.5-t. Nem lesz az év játéka, nem váltja meg az fps műfajt (amit szerintem nem szükséges, az ilyen hülyék mint én úgy is örülnek minden tucat szarnak, csak legyen benne hangulat és szórakoztasson, kikapcsoljon mert számomra pl. ez a lényeg). Szerintem ez a játék nem akart több lenni, mint aminek szánták, hiány volt 2. vh-s fps-ből (COD3) szóval kellett valami, valami újabb, valami olyan, ami 2. vh-s és nextgen. Az új BiAH’sH úgy is bedarálja, elég csak a videókra nézni. Igaz, más kategória, de a környezet és minden más megadja azt a tökéletes érzést, azt hogy a játékos ott van Hollandiában, olyan társakkal, akiket már az előző részekből "megismert". De ez már nem ide tartozik...
Szóval Medal of Honor Airbourne jött látott, de a döbbenet (számomra) elmaradt. No nem baj, úgy is a BioShock-ra vagyok most rákattanva, és az mindenért kárpótol.

Ui: remélem nem kezdi el senki rommá fikázni az irományom, meg COD vs. MOHPA harcot sem akarok, szimplán az én ízlésvilágom ilyen.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 07.08.23. 23:57 #324
eti8
Én azért nem mindent, de pl a shaderekek bonyolultságát magasabbra tettem. Hát talán szebb lett egy kicsit... De nem hiszem, hogy nagyon látható a különbség... Az árnyékokkal tényleg lehet mókázni viszont
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 07.08.23. 23:55 #323
eti8
Hát nemtom, hogy alapból is goddamneznek-e, de eléggé sűrűn elkezdék használni a fiúk lol De klasszikus holly fuckin shiteket sajna nem láttam


Egyébként ezek a fegyverfejlesztések nagyon nagyok A tomi még a legszarabbakat kapta. M1 garand-gránátvető Colt-magnum RULEZ!!!
Kar98-gyorsabban húzza fel és gyorsabban tölt újra (az az előre csomagolt 5-ös lőszer lesz ami a cod2-ben is van), és a kedvencem:mp40 Az első 2 kiegészítő még nem is valami nagy szám, de az utolsó... Az első 2: Dupla tár, így sokkal gyorsabban tölt újra, 64-es tár, szal nem kell újratölteni sem De most jön a legjobb!!! Kapsz mellé egy kést Vazz annyit oltottam vele az ellent Befutottam közéjük, persze 3 rámugrott én meg suttyommban levágtam őket aztán lemészároltam egy 6-os csoportot közvetlen közelről


A gránátokat, ha fejlesztem, mi lesz jobb? Kapok a végén egy aknavetőt, vagy mi?
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5011 levél
Válasz 07.08.23. 23:18 #322
Gump
5211 levél
Válasz 07.08.23. 23:13 #321
Sevores
"(Pssszt!!! Titok!... - de én a CoD 4-et ütősebb játéknak várom, mint pl. a Crysist.) "

...és ezen a ponton 5 perces néma csenddel emlékezzünk padavanra, akit ma este 22 óra 29 perckor végleg elhagyott a józan ítélőképessége...

8610 levél
Válasz 07.08.23. 22:58 #320
davkar9
Pedig ha jól emlékszem pont ő számolt be arról a videóról a blogjában.
Ja és abban a videóban van az hogy a stg-re távcsőt lehet rakni szóval lehet, hogy lesz benne egyéni fejlesztés is, ez majd kiderül a teljesben.
Simple. Eternal. Beige.
12558 levél
Válasz 07.08.23. 22:55 #319
McCl@ne
Nem engem kell győzködni, hanem padavant...
Respect is not given. It's taken.
8610 levél
Válasz 07.08.23. 22:54 #318
davkar9
Hát minden egyes olasz/német után "töltődik" a fegyver aztán egy idő után "szintet" lép. Az egész úgy töténik hogy belassul az idő, kiírja hogy mit kapunk meg hogy mit tud (pl pontosabb célzás) aztán hirtelen ott terem. Az elején én is csak kettesig tudtam megcsinálni de aztán észrevettem hogy ha, boom headshot-ot vagy ütést alkalmazok akkor jobban töltődik, és így már az egyik fegyvert fullosra lehet upgradelni a 2. feladatnál.

Egyébként ennek is jó lesz a multija, nézd meg a videót, elég hangulatos (szerintem).
Simple. Eternal. Beige.
12558 levél
Válasz 07.08.23. 22:48 #317
McCl@ne
Láma kérdés: a tuning magától kerül rá, vagy rádobjátok vhogy? És hogy toljátok végig full upgraded-del, én alig bírtam elérni a 2. rangot a demo végére...
Respect is not given. It's taken.
12558 levél
Válasz 07.08.23. 22:47 #316
McCl@ne
Soha nem mondtam, hogy jobb az Airborne. Csak azt, hogy nagyon jó!
Őszintén szólva szerintem az év végi mezőny legjobbja lesz a CoD4, éppen ezért fogom megvenni is, ráadásul komoly hangsúlyt fektetnek a multi részbe is.
Respect is not given. It's taken.
8610 levél
Válasz 07.08.23. 22:43 #315
davkar9
Megint végigtoltam a fullupgraded Thompsonnal, egyelőre a legjobb masina a játékban.
Simple. Eternal. Beige.
21647 levél
Válasz 07.08.23. 22:42 #314
padavan
a Szerk-re: naugyenaugyenaugyenaugye
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 07.08.23. 22:33 #313
padavan
Mint a MOHAA?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 07.08.23. 22:33 #312
padavan
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
314 levél
Válasz 07.08.23. 22:33 #311
drako76
a fények és az árnyékok látványosan szebbek lettek..
12558 levél
Válasz 07.08.23. 22:32 #310
McCl@ne
"(Pssszt!!! Titok!... - de én a CoD 4-et ütősebb játéknak várom, mint pl. a Crysist.)"

hiperszupertitkosinfó: én is.
dehaelmondodakárkinekénnemleszekabarátod

...az üzenet 5 mp múlva megsemmisíti önmagát.

Szerk.:Közben megnéztem pár CoD4 videót a gépemen (kockaaaaa!!!) és nem találtam konkrét fizikára utaló jeleket, de ami van, az lényegesen jobb, mint az Airborne-ban. Kb. olyasmi, mint a Ghost Recon: Advanced Warfighter 1-2-ben, vannak kocsik, amik felrobbannak, ilyenkor a kerekek fizika törvényei szerint röpködnek, de pl. a fél méterre levő raklap meg sem moccan. Szóval félmegoldás, pont amilyen kell!
(hozzáteszem, hogy a gránátrobbanás hatására a holttestek is odébbcsúsztak, ami rongybaba-effektre utal, remélem mégis belekerül)
Respect is not given. It's taken.
21647 levél
Válasz 07.08.23. 22:29 #309
padavan
Nem tudom, majd meglátjuk. De inkább ne legyen, mint hogy egy ütéstől orbitális pályára küldünk egy bakát... Meg különben is: Hangulatban az azért ütni fog alaposan. Legalábbis részleteiben.

(Pssszt!!! Titok!... - de én a CoD 4-et ütősebb játéknak várom, mint pl. a Crysist.)
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
314 levél
Válasz 07.08.23. 22:27 #308
drako76
átirtam a config fájlokba a false-ket true-ra.nézétek meg ti is hogy mit dob.
12558 levél
Válasz 07.08.23. 22:23 #307
McCl@ne
Láttál erre utaló jelet bárhol? Mert rongybaba-effekt tutira nem lesz benne, ebből volt a balhé is, a kiadó azt nyilatkozta, hogy a korhatárbesorolás miatt kell kihagyni, mire kijött a MoH:Airborne rongybabaeffekttel és CoD4 besorolással (asszem 13+, nem biztos).
Gondolod, hogy fizika lesz benne, de rongybaba kimarad? Én nem hiszem...
Respect is not given. It's taken.
21647 levél
Válasz 07.08.23. 22:21 #306
padavan
Érdemleges lezárása ez egy egyoldalú szócsatának...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
320 levél
Válasz 07.08.23. 22:20 #305
BullRider
Jó mind1 részemről téma lezárva. Majd a fizikai hiányosságokat amiket most kihagytak ezekből a játékokból majd a Crysis pótolja.de most nem erről a játékról van szó.
"Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket.""Csak a holtak látták a háború végét."
3000 levél
Válasz 07.08.23. 22:19 #304
Dj Neo
Most kellemeset kellett csalódnom!

Igazság szerint tökre tetszik a játék, most játszottam épp a Demóval , a grafika elég jó a mostani játékokhoz képest, de viszont néha kicsit hülyék az olaszok( legalábbis olaszul vartyogott pár), de játékélménybe nagyon tetszik így elsőre!
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.