Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Crysis

Crysis

Crysis
A legutóbbi Crysis cikkek, hírek
5211 levél
Válasz 07.07.05. 23:34 #2140
Sevores
Le vagy maradva egy héttel.
200 levél
Válasz 07.07.05. 22:41 #2139
Phaser
Magnyilt a Crysis hivatalos honlapja.
Innen elérhető. Sajnos semmi olyan nincs rajt amit eddig ne tudtunk volna. Viszont fel lehet iratkozni hirlevélre, és van nagyfelbontásu háttérkép. Enjoy!
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
874 levél
Válasz 07.07.05. 19:42 #2138
Drafta
asszem a 6-os. Nem rossz, de néhány helyen irreálisan erős a lámpák fénye. Kültéren jó. Sőt, amikor bent a dzsungelban harcolok, pl. a Pier pályán, ott kifejezetten látványos.
Én 4-est használtam asszem.
5211 levél
Válasz 07.07.05. 19:08 #2137
Sevores
Pedig a 8-as sokkal szebb. ^^
14642 levél
Válasz 07.07.05. 18:59 #2136
Razor03
Én az 1-el aktiváltam, a 0-val meg kilőttem. Mind1, túl van tárgyalva .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.07.05. 18:48 #2135
Sevores
Hát annyira amennyire beírod. "r_HDRrendering x" ezzel lehet bekapcsolni x helyére az érték kerül.
14642 levél
Válasz 07.07.05. 18:47 #2134
Razor03
Mármint miután beírod a konzolba, és default értéken hanyas szintre kapcsolja...így értettem .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.07.05. 18:43 #2133
Sevores
Defaulton nincs is bekapcsolva. Consollal kell előhozni. Sztem a 8-as a legjobb.
14642 levél
Válasz 07.07.05. 18:37 #2132
Razor03
Még mindig szebb mint a HL2-es . Egyébként FarCry-ban default-on hanyas szinten van a HDR?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.07.05. 18:37 #2131
Razor03
HL2 EP1-es HDR messze van a széptől, ez a bevillanó és szemünk láttára távozó HDR közel sem nevezhető pofásnak. Bár te érzed...

Aki nem játszott a Call of Juarez-el, el sem tudja képzelni milyen a tökéletesen megvalósított HDR, amit minden játékfejlesztő team-nek alapul kellene venni. Fenyvesben az ágakon átszűrődő fény, ez igen, ezt HDR-nek nevezném a javából . Crytek-et nem kell félteni, ők hozták el elsőként a valós 64 bites HDR-t (az Epic féle Unreal 3.0 - HDR-es prezentációtól tekintsünk el ha nem gond), egy szimpla patch-el, szóval ők hozták ezt a technológiát elsőként, az igazat megvallva és az engin miatt talán nem azt a minőséget láthattuk, mint ami mostanság a csúcs szuper játékokban látható (pl CoJ) de azért mégis csak ez volt az első próbálkozás. Új engin, új lehetőségek, nyílván a kezdetektől fogva számításba vették ezt azt az eljárást, az engin-hez mérten alkalmazzák, és legalább olyan szinten jó lesz, mint amit a Techland-os srácok összehoztak.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
874 levél
Válasz 07.07.05. 18:24 #2130
Drafta
Mármint patch formájában, mert eredetileg abban sem volt. De tényleg az volt az első? Ezt nem tudtam amúgy. Ha igen, akkor érthető, hogy miért tűnt kissé kiforratlannak.
5211 levél
Válasz 07.07.05. 18:22 #2129
Sevores
Hát igen, de a FarCry az első játék volt amiben volt HDR.
874 levél
Válasz 07.07.05. 18:17 #2128
Drafta
Hát akinek van hozzá gépe...
Crysisben nekem is bejön a HDR, Far Cryban csak azért volt jó, mert lehetett állítani a mértékén. Bizonyos szitukban az alapbeállítás túlságosan "ragyogó" volt.
5211 levél
Válasz 07.07.05. 18:13 #2127
Sevores
Ízlések és pofonok, de én egyik játékban se tudnám kikapcsolni a HDR-t.
274 levél
Válasz 07.07.05. 18:12 #2126
Windu
HDR=Hú De Randa!
Legalábbis az eddig megjelent játékok közül amivel játszotam és volt benne HDR az mind ilyen eltúlzott (Lineage, Dark Messiah, HL2 Ep1) bár az utóbbiban ezért egész pofásra sikeredett. Ahogy elnéztem ezt a Crysis-t itt is nagyon el lesz találva ez a dolog. A srácok nem bíznak semmit a véletlenre. Már nagyon várok egy demót hogy kiderüljön mennyire csinálták jól meg az optimalizálást, illetve a lent említett LOD, DOF, MB és egyébb "next-gen" effekteket.
(o.o)
14642 levél
Válasz 07.07.05. 18:01 #2125
Razor03
GeForce 8-as kártyákon 128 bit precizitással is végrehajtható a HDR. Ennyit írnak PH-en a 8800 GTX tesztben. Gondolom a 64 bites HDR-ig kell visszamenni (a GeForce 6-ig, mert ott vezették be a valós 64 bit precizitású HDR-t) és akkor megérted mi a különbség 64 bites és 128 bites között. Várom, hogy valaki megkérdezze mi az a HDR .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.07.05. 17:50 #2124
Sevores
Valaki aki ért hozzá, mesélje már el nekem mi az a 128-bites HDR és miben jobb mind a 64-bites? Wikin, Guglin nem volt semmi értelmes cikk.
Thx.
14642 levél
Válasz 07.07.05. 14:31 #2123
Razor03
Thanx, amúgy tuti nem lesz lod hiba, szimplán a jól bevált távolság függő butítás lesz (pl. növényzet). Bár ez nem 100, de ezt alkalmazták a FarCry-ban is (amit konzolból ki lehett lőni, így a környezet még szebb lett, bár gondolom ezt te is tudod), ami rohadt jól működött, szóval ez tűnik ésszerűnek.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.07.05. 14:22 #2122
Sevores
dupla

Egyébként gratz a 7k-hoz.
5211 levél
Válasz 07.07.05. 14:22 #2121
Sevores
A DOF-el semmi, csak a LOD-ozást csinálják meg jól és ne legyenek GTA-san előbukkanó fák/bokrok.
8895 levél
Válasz 07.07.05. 14:16 #2120
goodboy007
14642 levél
Válasz 07.07.05. 13:33 #2119
Razor03
Én még most sem értem mi a probléma a dof-el !

Amúgy meg 7000 !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2724 levél
Válasz 07.07.05. 13:23 #2118
CitizenX
Kuss.
www.csinicucc.extra.hu
1135 levél
Válasz 07.07.05. 12:56 #2117
BigBoy
jaja, értem! Szeptemberig okosodhatunk a világról, vagy max olyan augusztus környékéig, ha jön valami demo vagy ilyesféle földönkívűli dolog?! De az is lehet, hogy E.T már Crysis-ezik...?!
5011 levél
Válasz 07.07.05. 12:53 #2116
Gump
újabb értékelhető crysis hír/kép/videó híján megvitatjuk a világ nagy kérdéseit.
1135 levél
Válasz 07.07.05. 12:36 #2115
BigBoy
Tiszta jó témát találtatok!
Holnap lesz csillagászat? Akkor én is jövök!
5011 levél
Válasz 07.07.05. 10:30 #2114
Gump
nyújtsd már ki a kezed, fókuszálj valamelyik ujjadra, és ha te 20 méterre, vagy akár az előtted levő falon látható akármit élesnek látod, miközben az ujjadra fókuszálsz, akkor adj nekem is olyan szemeket kérlek. meg mindenki másnak is. vagy megfordítva fókuszálj az ujjad mögött pár méterre és ha az ujjad ezzel együtt is élesen látható akkor megint csak meghajolok és kis oltárt csinálok neked a szobám sarkában.
12568 levél
Válasz 07.07.04. 20:55 #2113
McCl@ne
Én 8 évesen fanatizálódtam.
Respect is not given. It's taken.
4431 levél
Válasz 07.07.04. 20:13 #2112
Lavar
Csak lézetik a földön vhol egy korán érett ovis
5211 levél
Válasz 07.07.04. 20:11 #2111
Sevores
Tehát óvodások látogatják szerinted a PC Dome fórumot? Mondjuk van benne egy kis igazság.
4431 levél
Válasz 07.07.04. 20:09 #2110
Lavar
Már ovódás koromban tudtam..(vagyis amikor értelmesebb lettem és nem csak azt tudtam mondani hogy gugugágá)Csak gondoltam hátha van itt olyan hülye aki nem tudta.
2724 levél
Válasz 07.07.04. 20:04 #2109
CitizenX
Döbbenetes, ahogy mostanában arcok fanatizálódnak. Ha Crysis, akkor Razor. Ha Die Hard, akkor McCl@ne.
www.csinicucc.extra.hu
14642 levél
Válasz 07.07.04. 20:00 #2108
Razor03
"Közben egyébként más fórumon írják, hogy a szereplő épp matatott a stukkeren, és ilyenkor automatikusan behomályosodik a háttér."

Azért az a nem semmi, h más fórumokon ennyi időnek el kellett telnie, hogy erre rájöjjenek. Aki nem látta a Call of Juarez képeimet annak érdemes leszedni és megnézni, sztem nagyon baró effekt ez a dof.

Ha ráközelítesz valamire, vagy variálod a fegyvert szerintem látványos. Crysis esetében, serre talán azért van szükség, hogy a szemben lévő események ne zavarjanak meg állítgatás közben. Kicsit elkeni a képet, nem gáz, élőben meg rohadt jó nekem elhihetitek, CoJ-ben nagyon tuti volt, ebből indulok ki…
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2724 levél
Válasz 07.07.04. 19:17 #2107
CitizenX
Akkor én vagyok a fogyatékos. Sorry.
www.csinicucc.extra.hu
5211 levél
Válasz 07.07.04. 19:12 #2106
Sevores
"Közben egyébként más fórumon írják, hogy a szereplő épp matatott a stukkeren, és ilyenkor automatikusan behomályosodik a háttér."

Ezt tudtuk eddig is. Volt már róla egy csomó videó.

Update: A trailer és a kép Dx9-es.
2724 levél
Válasz 07.07.04. 19:09 #2105
CitizenX
Amit mondasz, az baromság, kipróbáltam, tedd meg te is.

Közben egyébként más fórumon írják, hogy a szereplő épp matatott a stukkeren, és ilyenkor automatikusan behomályosodik a háttér.
www.csinicucc.extra.hu
5211 levél
Válasz 07.07.04. 18:38 #2104
Sevores
Erre 13 év kellett, hogy rájöjj?
4431 levél
Válasz 07.07.04. 18:32 #2103
Lavar
Igaz,próbáljátok ki hogy az ujjatokat közel teszitek a szemetekhez és csak azt nézzétek,és mindenmás elhomályosodik,illetve fordítva pl. minotort nézed miközben ujjad előtted van akkor az homályos(ujjad).érdekes
5011 levél
Válasz 07.07.04. 16:30 #2102
Gump
mondjuk az a része valós. ha egy tőled fél méterre levő dologra fókuszál a szemed, akkor majd' minden más homályos lesz, 20 méterre meg főleg.
5211 levél
Válasz 07.07.04. 16:10 #2101
Sevores
Az még nagyon tetszett, hogy ha Sniperrel zoomolsz, akkor tényleg belenézel, mint a GRAW-ban.
328 levél
Válasz 07.07.04. 16:05 #2100
Pool
Jól néz ki ez a fegyver a lézeres célzójával, viszont a homályosítás, ez a depth of field elég zavaró.
2724 levél
Válasz 07.07.04. 15:58 #2099
CitizenX
A dof nem valami baró. Nehogy már ilyen homály legyen egy tőlem húsz méternyire levő szikla...
www.csinicucc.extra.hu
10104 levél
Válasz 07.07.04. 15:32 #2098
eti8
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
12568 levél
Válasz 07.07.04. 15:26 #2097
McCl@ne
BRUHHHAHAHAHAHAHAAA!!! Ez de király poén volt!!! Zsír!
Respect is not given. It's taken.
4431 levél
Válasz 07.07.04. 15:13 #2096
Lavar
LoL Jó hogy nem ül le a fűbe elővesz egy kendőt és elkezdi tisztogatni a fegyverét miközben lőnek rá(de megsem kottyan neki)
5211 levél
Válasz 07.07.04. 14:57 #2095
Sevores
Ezt a shotot sztem akkor kapták el, amikor miután a fegyverét alakítgatta, "leokézta", és épp rendes magasságba emeli, szal egy átmenet a fegyvermodding és a sima... na szval értitek. Tehát ezért lehet h egyszerre 2 helyre fókuszált.

Drafta: Igen, biztos lesz ilyen fokozat.
5011 levél
Válasz 07.07.04. 14:40 #2094
Gump
na ja, csak ha a fegyverét nézegeti, akkor a fűnek sem kéne élesnek lenni.
de biztos lesz még ez hangolva, nem fikázás volt amúgy a cél, ja és a fű tényleg nagyon komoly.
10104 levél
Válasz 07.07.04. 14:32 #2093
eti8
Ezen még tuti fognak finomhangolni De egyébként lehet, hogy csak nagy a mélységélesség
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
874 levél
Válasz 07.07.04. 14:30 #2092
Drafta
gondolom a fegyverét nézegeti (miközben szemből támadnak rá )
5011 levél
Válasz 07.07.04. 14:29 #2091
Gump
ja olyan volt, de ott azért nagyjából stimmelt, hogy ahová fókuszál az tiszta, a többi elmosott. itt meg fura hogy az előtér, szóval ami közel van, az mind tisztán látható, távolabb meg minden elmosott. hova fókuszál most itt az emberünk?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.