Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Crysis

Crysis

Crysis
A legutóbbi Crysis cikkek, hírek
764 levél
Válasz 06.07.05. 13:06 #390
jotzika
szteed ha beleraknak pl 2db 3.4-es procit az hány megaherc lesz????
nem összeadódik véletlenül?
274 levél
Válasz 06.07.05. 13:03 #389
Windu
Gamestar Crysis interjú:

"GS:A Pályák mennyire lesznek lineárisak? Esetleg sokféle megoldási lehetőség van?

Crytek (Ct):a cél minden adott résznél azonos: azt muszáj volt így csinálnunk, hiszen a történetben csak így tudunk folytonosan előre haladni. azt azonban bátran állíthatjuk hogy nincs két egyforma akciójelenet. Egyetlen egy ütközetnek gyakorlatilag akármenyi változata lehetséges, lévén az MI mindig úgy reagál ahogy az éppen adott helyzet megköveteli.

GS:mennyire folyamatos a történet? ha egy csapattársunk meghaal, kezdhetjük elölről az egészet?

Ct:ez lényegében a játékoson múlik. Semmiképp sem áll le a történet, de ha valaki meghal egy késöbbi történeti szál másképp alakul, mintha éppen velünk lenne az elvesztett társ. lehet hogy ez elsőre fel sem tűnik de ha már másodszor, harmadszor nyomjuk a játékot, bizony fel fog tűnni, hogy eleddig nem látott eseményekbe csöppentünk.

GS:Ezt mégis hogy sikerült megoldanotok?

Ct:lényegében arról van szó hogy minden karakternek megvan a története, nekünk is. ha valaki velünk marad részt veszünk az ő történetében, ha meghal csak részben vagy egyáltalán nem ismerjük meg az ő vonulatát. Érdekes lesz majd látni hogy a fórumokban mesélik, hogy ki, pontosan mit élt meg a játék folyamán"

(o.o)
274 levél
Válasz 06.07.05. 13:02 #388
Windu
Kívánságod számomra narancs
(o.o)
274 levél
Válasz 06.07.05. 12:13 #387
Windu
Igen fejlett volt. Hidd el. Én a mai napig hl2-vel játszom és igen meglepő dolgokat képes művelni az MI. fedezéket keres, erősítést hív, csapatmunkával támad...
(o.o)
9326 levél
Válasz 06.07.05. 12:02 #386
Kanduhrka
Az eddig megjelent ingame videók alapján miért ne lehetne a FEAR-ben látottakhoz hasonlítani. Az emberek nagytöbbsége baromira nem ért a saját gépéhez, ezért aggódnak, hogy futhat e majd rajta a Crysis. És a legtöbben ebben a topicban a videók és a régebbi gépzabáló játékok alapján próbálják saccolni, mekkora összeget áldozzanak a fejlesztésre.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 06.07.05. 11:59 #385
Kanduhrka
Half Life 2 MI-je igen fejlett lett volna? Akkor nem tudom mivel játszott a cikkíró, de az nem az volt.
horrorgeeks.blogspot.com
851 levél
Válasz 06.07.05. 11:58 #384
fZolee
Erről van szó Windu!
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
274 levél
Válasz 06.07.05. 11:52 #383
Windu
Infó:

Gamestar - Crysis cikk:

"Nyilvánvaló, hogy a grafika önmagában még nem elegendő egy legenda születéséhez, de azzal valószínűleg mindenki egyet ért hogy a jó csomagolás minden rossz előítéletet eloszlat. A Crysis-t megalkotó német fejlesztőcsapat is nagyon jól tudja ezt éppen ezért a a Far Cry egy remek belépő volt a piacra. Akárhogyis nézzük, nagyon szép belépő volt első játéknak, és most körülbelül olyan csodálattal tekintünk a Crysisra, mint egykor tettük a Far Cry esetében.
IDEGENEK,ŰRTECHNOLÓGIA,ÉS A TÖBBIEK:
Az amerikai elit alakulat tagjaként azt a feladatot kaptuk, derítsük fel, pontosan mi is zuhant a földre. Nem kell sokat kalandoznunk és máris egy akcióval teli partszakaszon találjuk magunkat. A Half-Life 2 után a F.E.A.R.-ben láthattunk igen fejlett mesterséges inteligenciát, de azóta egy játék sem jutott a közelükbe. A Crysisban ezzel szemben nemcsak, hogy hozzák a mostanra elvárható minőséget, de túl is lépett azon. Még több élethű és egyben valóságon alapuló eseményben vehetünk részt. A játék E3-as prezentéciója alatt volt például egy dzsungeles lövöldözés: az ellenfél, látván hogy elég pontosan célzunk elkezdett hátrálni, és az úton hagyott terepjárója mögé botorkált. Pont a kerék mögé hogy még nehezebben tudjuk kilőni a lábát, majd miután kilőttük a benzintankot azonnal rájött hogy menekülnie kell, ha nem akar odaégni. Alig másfél másodperccel a robbanés előtt vetődött egy nagyot és bár jól döntött, a fejlövésünk elől nem tudott megmenekülni. Az egész jelenet mintegy 5-6 másodperc alatt lezajlott, vagyis láthattuk mennyi minden történt. Szintén hihetetlenűl látványos volt ahogy csapattagjaink parancs kiadás nélkül észreveszik a reakcióinkat. ha lopakodunk, ők is jól tudják, hogy nem ronthatnak előre.
EGYEDI KÖRÍTÉS,ÚJSZERŰ JÁTÉKMENET:
A sziget motívumról természetesen mindenkinek az jut eszébe, hogy ez a Far Cry 2, de körülbelül ennyi a hasonlóság. Tekintsük meg például a játék közben használható fegyvereket: bármely akcióban megváltoztathatjuk a felépítésüket: gránátot csatlakoztathatunk, tölténytárat cserélhetünk (adott esetben olyan golyóval amely átviszi a fémötvözetet is), hangotmpítót, illetve més foncsorozású messzelátót aggathatunk fel és még sorolhatnánk. Hasonló módon változtathatunk aktuális páncélzatunkon. A játék folyamán találkozhatunk majd karakterekkel, akik válaszút elé állítanak minket: segíthetünk nekik, de, ha úgy gondoljuk ott is hagyhatjuk őket. A "bibi" csak az, hogy nem tudhatjuk, hogy a késöbbiekben szükségünk lenne e a segítségére, vagy sem. Természetesen bárhogy is döntünk, végig lehet vinni a játékot, maximum egy-egy részt nehezebben tudunk megoldani.
GIGANTIKUS ÉS REALIZMUS-SZAVAK,MELYEK ÚJ ÉRTELMET NYERNEK:
Már korábban is láthattuk képeken és videókon, hogy mire képes a CryEngine 2. Az E3 alatt azonban újra a padlón találtuk az állunkat: bemutatták többek között, hogy menynire szabadon alakítható a környezet. A leglátványosabb egyértelmüen hogy a fák-legalábbis a nem túl vastag törzsűek-pont ott törnek ketté ahol lőjük. A lombkorona esése közben a DirectX10 villogtatja képességeit:a levelek hasadékai közt is átszűrődik a napsugár, melynek vakító hatása még valősághűbb. Az ilyen hulló természeti elemekkel akár ölhetünk is, viszontérdemes vigyázni, mert ha mi kerülünk egy tönk alá, bizony máris ránthatjuk elő a legutóbbi mentésünket. Ha a távcsővel kiszúrjuk a távolban közeledő kocsikat, eltorlaszolhatjuk az útjukat és amíg odaérnek szépen aláaknázhatjuk a környéket. Ők meg megállnak hogy eltakarítsák az oda nem kellő elemeket, és máris indulhat a csata. A realizmus növeléséhez remekül hozzájárulnak a profi hangminták is:reccsenő fatörzsek, golyók cikázása, száraz levélen taposás, északi szél suhogása, és mindez természetesen teljes 3 dimenziós hatással. Mindezt megkoronázza a játékban tapasztalható hatalmas méret: ez alatt az óriási terület (egyes pontokon csak a látómező több négyzetkilóméter!), a szintén nagy és szemmel láthatóan nehéz járműveket (nem olyan buta esetlen méretűek mint mondjuk az UT2004-ben egy tank), illetve a gigantikus ellenfeleket értjük- ez utóbbiaktól valóban kiráz a hideg, megláttuk és csak annyit tudtunk mondani, hogy "hú vazze
MÉG A S.T.A.L.K.E.R.-NÁL IS NAGYOBBAT SZÓL MAJD!:
Úgy gondoljuk minden ami korábban nem fért bele a Far Cry-ba (legyen az az akkoriban nem ennyire fejlett technológia, vagy akár a fejlesztési idő lejárta miatt), most itt van. Korábban még úgy éreztük hogy a S.T.A.L.K.E.R. a legszebb FPS. A sok halasztás mellett lassacskán kezeink közé kapjuk az új Unreal Engine-es játékokat és valamikor ez idő tájt még érkezik a mindent leköröző Crysis is. Izgalams év lesz ez a 2007, reménykedjünk hogy a Duke Nukem FOrever is erre a motorra épül-talán akkor még sikeres is lehet "

(o.o)
3764 levél
Válasz 06.07.05. 11:51 #382
cINC2
Menni fog a Crysis 6600 GT-n!! Igaz, lehet hogy csak low-on, de hát még így is jó.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
851 levél
Válasz 06.07.05. 11:49 #381
fZolee
Igazad van
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
851 levél
Válasz 06.07.05. 11:46 #380
fZolee
Engem nem az zavar,h mindenki leírja milyen gépe van/milyet venne/min fut majd jól, hanem az ,h ha idekattintok nemtudok meg semmi újat a játékról, semmi konkrétumot.
Az igaz,h valamennyi hardveres hsz is kell, de ennnyi???
Amúgy játékhoz a lényeg: minél erősebb gépet veszel annál jobban fut és kész. Csak attól függ mennyi pénzed van.
Na de vitába nem kezdek senkivel, láttam már eleget más fórumokon.
További szép napot!
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
274 levél
Válasz 06.07.05. 11:44 #379
Windu
De ne vitázzunk
(o.o)
274 levél
Válasz 06.07.05. 11:40 #378
Windu
Hát nemtom hogy mennyi köze van a FEAR-nek a Crysishez? A Gépigénynek még van mert hát neki lesz az tuti. De a más játékhoz való hasonlítgatás az nem mert még meg sem jelent.
(o.o)
9326 levél
Válasz 06.07.05. 11:23 #377
Kanduhrka
ÉS mi még ennél is szörnyőbb. Ti ketten. Vannak dolgok amiket egyszerűen le kell írni az adott témában, a hardweres résznek is köze van a játékhoz, más játékkal való összehasonlításnak is stb.
horrorgeeks.blogspot.com
274 levél
Válasz 06.07.05. 10:43 #376
Windu
És tudod hogy mi a legszörnyübb az egészben??? Az hogy igazad van
(o.o)
851 levél
Válasz 06.07.05. 10:36 #375
fZolee
Beszarás,
már közel 400 hsz van, de tizede sincs a crysis-el kapcsolatban.
A hardveres kérdéseket megvitatni, meg h kinek h fut pl a FEAR ott az msn.
Majd ha megjelenik úgyis megtudja mindenki h megy-e nála vagy nem.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
10104 levél
Válasz 06.07.05. 10:27 #374
eti8
Nem baj. Úgy sem lesz egyik sem nekem sose
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5011 levél
Válasz 06.07.05. 10:15 #373
Gump
nem. az FX-62 a legerősebb. az x2 4800+ 2,4GHz-en megy, az FX-62 is csak 2,8-on.
10104 levél
Válasz 06.07.05. 10:09 #372
eti8
Duál magosból most jelenleg az amd x2 4800+ a legerősebb tudtommal, és annak én 3ghz körülre saccolom az órajelét. De 6 körül még messze nem járunk...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
764 levél
Válasz 06.07.05. 09:53 #371
jotzika
ja meg ha elolvasnád végig: duál proci!!!! tudod mi az???
aszed h okos vagy h beírod h ilyen nem létezik?
764 levél
Válasz 06.07.05. 09:52 #370
jotzika
100 rugonál drágább kari szted szar????

állítólag ujan 150 most
874 levél
Válasz 06.07.05. 09:15 #369
Drafta
Én ezt attól függetlenül is elhiszem, hogy belsős mondta avagy sem
Bár azért a GT-t odabiggyeszteném a 6600 mögé
Mindenesetre én 9600XT-vel ki fogom próbálni, bár azért az örökkévalóságig ez a karesz sem bírja...legfeljebb akkkor majd egy 9800XT, na bumm.
274 levél
Válasz 06.07.05. 08:25 #368
Windu
"6600-on fog menni, hát ne nevetess, azon már most szaroznak a játékok"

pedig hidd el. Ezt egy belsős mondta. Ugyanis magyarok is részt vesznek a fejlesztésben.
(o.o)
9326 levél
Válasz 06.07.05. 00:36 #367
Kanduhrka
A FEAR-hez volt is mire fogni, hogy erős gép kellett hozzá. Azért az otimalizásának is van egy határa. Sztem pont jól volt megcsinálva.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 06.07.05. 00:34 #366
Kanduhrka
Olyannyira atomraoptimalizálták a HL2-őt, hogy egy erősebb géppel rendelkező játékos ránéz és azt kérdi: erre vártam 6 évet? Mivel a fizika a játékban tényleg marha jó volt, de a vizuális orgazmus elmaradt.
horrorgeeks.blogspot.com
4178 levél
Válasz 06.07.05. 00:04 #365
U.R.H.
Mondjuk ez nagy képűen hangzott egy kicsit, de nem azért mondtam.
Szóval kiadnak egy játékból képeket akko gyönyörködjünk benne. Nem pedig féljünk, hogy nem fog elfutni nálunk. Az majd úgy is kiderül és ha nem fut akkor ez van és kész. Ideje újítani.
4178 levél
Válasz 06.07.05. 00:00 #364
U.R.H.
Ja. Kezd fárasztó lenni, hogy minden egyes jták megjelenésénél félünk a gépigénytől. Hát én nem tartok már tőle.
874 levél
Válasz 06.07.04. 23:49 #363
Drafta
elég hát
A doom3-hoz és a HL2-höz is nagyon melegen javasolták az 1 gigát, hát én mindkettőt fél gigával játszottam végig, röccenés nélkül.

Tudni kell használni a gépet, és megfelelően gazdálkodni az erőforrásokkal Ha nálam ezek fél gigával elmennek, akkor tökmindegy mit ír a readme, másnak sem lehet szüksége (legalábbis ezek miatt) 2 gigára
A Crysis meg lehet, DX10-es lesz, de DX9-es kártyákon is fog futni (még jó ), azok pedig a DX10-es effekteket nem fogják tudni megjeleníteni, ergo ez is csak gyorsít a játékon (persze nyílván valamekkora látványért cserébe, hogy konkrétan mekkoráért, az majd kiderül). Egy sima 6600GT-vel szerintem megfelelően mennie kell, ha van egy határozottabb vas alatta.

Úgyis kiderül minden majd ha megjelenik. Csak azt tudom, hogy annyi "nagy név" előtt volt már hasonló elszörnyedés a gépigényre adott tipekkel kapcsolatban, és egyik sem volt igaz szvsz.
4178 levél
Válasz 06.07.04. 23:35 #362
U.R.H.
Talán majd ha egyszer a kezembe kerül, megfigyelem én is.
10104 levél
Válasz 06.07.04. 23:34 #361
eti8
A demo az lófasz. Abban nincs olyan hely, amiben izzad a vga. Pl nekem a demo tök jól futott, a teljesben meg sok helyen 15 alatt volt az fps... Mondjuk eléggé kis hányadában a játéknak...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
914 levél
Válasz 06.07.04. 23:30 #360
Dj Sharky
Drafta: Én is ezt mondom neki állandóan hogy elég neki a fél giga, deh nem hiszi el.

Razor: "Talán az egyik legjobban sikerült Dx9-es enginek egyike."
Talán? Szerintem bőven a legjobb engine.
4178 levél
Válasz 06.07.04. 23:22 #359
U.R.H.
Én anno a demoval játszottam és szerintem is bőven elég 1gb memória.
874 levél
Válasz 06.07.04. 23:02 #358
Drafta
Szinte mindenki kivétel nélkül ezt mondja
Akkor én miért tudok szinte maximális részletességgel fél giga memória mellett játszani vele? nagyon ritkán swappel..max a pályák betöltődése hosszabb kicsit..na az ilyenek miatt nem hiszek én a mindenféle baljós találgatásoknak.
14642 levél
Válasz 06.07.04. 22:56 #357
Razor03
Pontosan . 1 GB ram kevés a FEAR-hez. Ezt tudom mert ezért vettem 2 gb-ot
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.07.04. 22:55 #356
Razor03
És ez mit bizonyít szerinted? Hány játéknál teszik azt a készítők hogy egy szimpla patch-el emelnek egyet a grafikai szinten? Ez azt bizonyítja hogy a Cryengin kiválóan upgradelhető. Talán az egyik legjobban sikerült Dx9-es enginek egyike.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9513 levél
Válasz 06.07.04. 22:51 #355
Mattmaster
Anno a HL 2, azaz a Source motor étvágya miatt is aggódtak, és lássatok csodát, atomra optmilaizálták. Szóval annyira nem kell félni. Ugyan nem teszek pénzt arra h legalább annyira sikerül mint pl. a HL 2 vagy a Prey, de összefog az jönni...
4178 levél
Válasz 06.07.04. 22:46 #354
U.R.H.
FEAR-be csak az árnyékok izassztották meg a vga-kat. Szerintem ott nem volt valami jól optimalizálva. Bár erre azért nem tenném az életem.
874 levél
Válasz 06.07.04. 22:33 #353
Drafta
Mondjuk szvsz valami izmosabb 3GHz-es processzor (értsd: nem Celeron ), 1-1.5Giga memória és egy 6600GT, vagy mondjuk egy 6800-as GF már szvsz megfelelő lesz.
874 levél
Válasz 06.07.04. 22:31 #352
Drafta
Szerintem is fog menni egy olyan gépen, de egyébként teljesen felesleges találgatni, megjelenik, aztán majd kiderül

Doom3, HL2, FEAR, mindegyik előtt jöttek az idióta találgatások, hogy ilyen-olyan erőmű kell neki...én meg ültem, úgyis tudtam, hogy a 9600XT-men mindegyik gond nélkül el fog menni, pedig pl. a FEAR megjelenésekor ez a kártya már igencsak nem számított topnak. Futott is minden rendesen.
914 levél
Válasz 06.07.04. 22:09 #351
Dj Sharky
"FarCry sem egy vérbeli Dx9-es játék.. áhh dehogy azért tudja a HDR-t + SM3-at mert nem Dx9-re írták meg ..."

Yah, miután kiadták az 1.3-as patchet.
14642 levél
Válasz 06.07.04. 22:03 #350
Razor03
"Éppen ezért egy mai gf7900-as kártyával vígan rohangál mellé egy sima mezei 3.2-es proci és 2 giga ram. Ugyanis az E3-on is ilyen gépen muzsikált." wow nem mondod !

Úgy viszi majd a 7900 GTX mint kb. FarCry-t anno egy Geforce Ti4600 Dx8-ban. Szép lesz de nem az igazi...
FarCry sem egy vérbeli Dx9-es játék.. áhh dehogy azért tudja a HDR-t + SM3-at mert nem Dx9-re írták meg ...
Én is elárulok neked egy hatalmas titkot. A FarCry /Cryengin 1/ az X-Isle nevű Dx8-as techdemo-ból nőtte ki magát amit a Geforce3 E3-as prezentációjára készitett a Crytek 2000-ben hogy a Dx8-ban rejlő lehetőségeket bemutassák.

"A Crytek-et három játékmániákus fivér - Faruk, Avni és Cevat Yerli - alapította. Elsõ próbálkozásuk az X-Isle nevű techdemo volt. Csudaszép növényzettel, dzsungellel megfejelt szigetet mutatott be, telis-tele dinoszauruszokkal. Vettek egy nagy levegõt, hónuk alá csapták a demot és kimentek a 2000-es E3-ra, kifizették a belépõt és Cevat - aki angol nyelvtudását játékokból és filmekbõl szerezte, azokból is fõként a káromkodások maradtak meg - nagy nehezen rávette az egyik Nvidia alkalmazottat, hogy vessen egy pillantást a művükre. A nagy 3D szörnyellának tetszett, amit látott, s végül a GeForce kártyák képességeinek prezentálására, techdemoként felhasználták. Innen már csak egy lépés volt megállapodni az UbiSoft-tal, s a Far Cry már készült is gõzerõvel. A cégnél közel 120, a világ minden tájáról toborzott, alkalmazott dolgozik - többek között - a Crysis-on (vannak magyarok is a fedélzeten)." - hardwired (sorry dome)

6600-on fog menni, hát ne nevetess, azon már most szaroznak a játékok
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
182 levél
Válasz 06.07.04. 21:45 #349
Redline15SS
Császtok ezekszerint ha nekem most van 1 3.2 es procim meg 1 x800 GTO (nem alap hanem 1 kicsit erősitett) és 2db 512 memóriakártyám akkor legalább mediumon elmegy ??
274 levél
Válasz 06.07.04. 21:25 #348
Windu
Elárulok egy nagy titkot. A Crysis nem DX 10-es játék, csupán merít belőle 1-2 trükköt. Éppen ezért egy mai gf7900-as kártyával vígan rohangál mellé egy sima mezei 3.2-es proci és 2 giga ram. Ugyanis az E3-on is ilyen gépen muzsikált. Gondolj csak bele. Minek adjanak ki egy olyan játékot ami senkinél nem megy mert nem tud Dx10-es karit venni. max 2007-év vége 2008 év elején jönnének ki a közép és alsókategóriás DX10-es vga-k az meg nekik 1 év kiesés minimum. És különben is hogy írhatnának egy full dx10-es játékot mikor még a dx10-is gyerekcipőben jár.
Úgyhogy egy első generációs DX10-es karin is fullon fog menni ha van mellé 3.2-es procid és 2 esetéeg 3 giga ramod. Az igazi Dx10-es játékok még messze vannak. azok lesznek 2008-tól leginkább. Addig meg még sok minden változhat.
És egy másik hadititok: Gf6600-on is vígan fog menni, bár nem high beállításokkal. (low-medium)
(o.o)
10104 levél
Válasz 06.07.04. 21:23 #347
eti8
Egyébként volt nálam valamien 300-400 megás demo ami lényegében csak ilyen videókat mutatott, ami a játék grafikájával ment. Az nagyon zsír volt, és simán ment játszhatóan (másodszorra, elsőre izomból akadt).
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 06.07.04. 21:18 #346
eti8
enyhény szebb mint nálam volt ahogy nálam ment (pedig mindent maxra állítottam a játékban) az kb a tresspasser szintű graf volt Na jó, inkább jedi knight 3 A lényeg, hogy gagyi volt. Ez 1 fokkal azért jobb. Na mind1, sztem már csak a crysissel fogok játszani
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
914 levél
Válasz 06.07.04. 21:11 #345
Dj Sharky
Na a HDR az, amiről el lehet mondani, hogy gyerekcipőben jár. Deh anélkül jól viszi, mer' nekem is az van, és nyomattam is rendesen. És nagyon faszául ment a szép nagy nyílt terepeken is. Igaz csak 1024-ben és AA nélkül. Én nem v'ok egy AA függő típus.

Az viszont igaz, hogy majd kell várni egy generációt. Lehet, hogy elbírják majd a high-end karik a Crysis-t, mindenféle izével, deh az meg nem lesz 140k alatt. Ezért lesz érdemesebb várni a köv. gen.-ig.
14642 levél
Válasz 06.07.04. 21:05 #344
Razor03
HDR kifingatja. De ha eltekintünk ettől, akkor meg ezek:
geometry instancing, 3D vegetation (100-as értéken), 4xAA, 16xAF
Nállam az első pályán kb 30 fps ha kimegyek a szabadba. Itt.
Persze megy fentebb is.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9326 levél
Válasz 06.07.04. 20:46 #343
Kanduhrka
Persze, hogy nem mennek fullon a szar Ati kártyákon. Csöppedt gyengébbek mint az Nvidia cuccai.
horrorgeeks.blogspot.com
10104 levél
Válasz 06.07.04. 20:37 #342
eti8
A 6600gt-n nem megy fullon a far cry? Én úgy tudtam, hogy az már viszi De akkor tudnál linkelni 1 full grafos képet a far cry-ból? olyan helyről ami szted ütősen néz ki.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.07.04. 19:40 #341
Razor03
Aztakurva milyen loller láma eszmefuttatások mennek itt. Emberek olvashatatlna a topik a sok baromság miatt!

1. FEAR az én gépemen is lassú volt élsimítás nélkül. Akinél jól megy /lol 9600 XT aha../ az nem vett fullra mindent.

2. Mivel most értünk el odáig hogy a FarCry rezzenéstelenül fusson 4xAA,16xAF és 100%-os látótávolságra emelt 3D-s vegetáció mellett SM3-al.. ebből kiindúlva Dx10-es kártyák 2.-3. szériája kell majd ahhoz hogy a Crysis-t is akadás mentesen lehessen játszani.

Mikor megjelent a FarCry a legjobb leggyorsabb Dx9-es kártya Radeon 9700 Pro volt. Egész jól vitte v.high beállításon szűrők nélkül. Aztán jött 9800 XT, X850 XT (csak hogy a legjobbakat említsem egy adott generáció alatt) majd az X1800XTX, amin már tökéletesen játszható HDR+AF,AA illetve az összes extra beállítássall. Namármost meg lehet számolni hány vga generáció kellett ahhoz hogy ez bekövetkezzen. És meg lehet nézni a játékot 9700 Pro-n illetve X1800XTX-n. Lesz egy kis különbség látványban és sebbeségben egyaránt.

Ez csak egy példa volt, arra akartam pár embert rávilágítani hogy a Crysis megjelenése nagyjából egybe esik majd az első Dx10 kártyák megjelenésével. Bizonyára az akkor elérhető legjobb Dx10-es kártya nyújtja majd azt "amit a 9700 Pro a FarCry megjelenésekor". Ahhoz hogy a Crysis-t is teljes pompájában élvezhessük majd, ahhoz bizony 2.-3. Dx10-es VGA generációnak piacra kell kerülnie. Szóval, kár azon filózni milyen kártya mellett lesz tökéletes.. ezt jelen helyzetben képtelenség megmondani.

Jotzika: Tehetsz egy játék alá bármilyen izom brutál /nem létező / procit, ha megfelelő gyorsaságú videokártya nem áll még rendelkezésre.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.