Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Crysis

Crysis

Crysis
A legutóbbi Crysis cikkek, hírek
10106 levél
Válasz 08.01.03. 00:09 #6040
mucius
jamost vmi új vga-d van?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10104 levél
Válasz 08.01.03. 00:06 #6039
eti8
Én mindíg kikapcsolom, mert idegesít
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5011 levél
Válasz 08.01.02. 23:58 #6038
Gump
igen, a motion blur 0-ra van rakva a bemásolt leírásban, a dof-et nem módosítja.
a vh motion blur (talán 3 az értéke) kb. a felét viszi el az fps-nek (ez túlzás persze, de nagyon sokat számít).
én 1-re állítva toltam végig, kecske is marad és a káposzta is jól lakik alapon.
ki fogom próbálni én is ezeket a beállításokat.
10104 levél
Válasz 08.01.02. 23:43 #6037
eti8
Szerintem szebb mint a vh... De pl a motion blur-t meg a dof-ot célzásnál úgy láttam kivették a beállításból, majd megnézem még. Most csak gyorsan végigszaladtam, hogy milyen a vga-val
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5011 levél
Válasz 08.01.02. 22:55 #6036
Gump
ha arra gondolsz, hogy eti magasabb átlag fps-t mért az amiatt van, hogy ő nem vista alatt a "hivatalos" very high beállításokkal tolta, hanem XP alatt olyan kézi beállításokkal, amivel a grafika kb. olyan szintű mint a vh, de kevesebb erőforrást eszik meg.
szvsz
10106 levél
Válasz 08.01.02. 22:49 #6035
mucius
miafax? amit néztem vga teszteket 1024x768 vh, aztán 8800gt/gtx-nél avarage frame 22. most akkor ez hogy van?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10104 levél
Válasz 08.01.02. 22:20 #6034
eti8
thnx, de mondjuk a tuning azért kell, hogy a minimum fps ne legyen túl alacsony, a limit meg ahoz kéne, hogy ne terhelje agyon a cuccot
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5011 levél
Válasz 08.01.02. 22:16 #6033
Gump
és még fps limitet akartál. amúgy érdekes lett volna, ha tuningolod a kártyát és fps limittől vársz alacsonyabb fogyasztást.
grat a kártyához
10104 levél
Válasz 08.01.02. 22:12 #6032
eti8
Na kis tesztelgetés után, ultrán 1024-ben simán végigjátszható, az első pálya 32-45 között mászkált, viszont a kóreaiaknak hiányzik 1-2 darab a testéből Ez nemtom minek a hibája, de a túlhúzás nem ezzel szokott jelentkezni... Valszeg szar a driver, pedig a legújabb van fent... Na mind1, igazából abszolút nem zavaró, mert olyan messziről kiszedem őket, hogy nem is látszik az egész testük
1280-ban 25-30 volt, de ez le fog esni a durvább részeken igen csak csúnyán, szal maradok szerintem 1024-ben, ha kell a very high, ha elég a high akkor viszont 1280-ban maradhatok
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 08.01.02. 21:51 #6031
eti8
jaja, annyi
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 08.01.02. 21:39 #6030
Razor03
Jah, hogy már meg is van ? Akkor gratula . Az fő h elégdett vagy . 512 megás?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 08.01.02. 21:37 #6029
eti8
Az ultra high beállításom szebb szerintem és több fps-el megy
Na szal eredmények: 725\2000
1024-ultra high-átlag-36fps a minimum itt 24-25 volt, a max meg 45 körül
1280-ultra high-átlag 30,4fps a minimum olyan 23-24 körül volt
Szal zsíír Megérte majdnem 2x annyi fps-t kaptam
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
1371 levél
Válasz 08.01.02. 21:02 #6028
U.S.F. Voyager
csak az veszi fel Very Highra a beállításokat a Crysisban,aki őrültMért?Szerintem Highon is tökéletesen játszható a Crysis.De azért kíváncsi leszek majd Vista alatt a Very Highra(igazság szerint nincs is DX10 a Crysisban,de kell neki a Vista - Padavan Blogja a forrás,meg a gugli.Habár van egy configbeállítás,amivel lehet játszani XP alatt Very Highal)
Never trust others....
14642 levél
Válasz 08.01.02. 19:38 #6027
Razor03
Oké, köszi. Ki fogom próbálni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 08.01.02. 18:04 #6026
eti8
csinálsz egy system.cfg nevű fájlt és ezt belemásolod
r_ssao=1
r_ssao_quality=1
r_ssao_amount=0.2
r_SSAO_darkening=3.2
r_TerrainAO_FadeDist=1
r_HDRlevel=0.75
r_ColorGradingDOF=0
r_ShadowJittering=1
r_ShadowBlur=0
e_gsm_lods_num=4
e_shadows_from_terrain_in_all_lods=0
e_shadows_max_texture_size=768
e_vegetation_sprites_distance_ratio=1.2
e_view_dist_ratio=45
e_view_dist_ratio_detail=30
e_view_dist_ratio_vegetation=50
e_particles_lod=0.7
e_vegetation_min_size=1.5
r_UsePOM=1
r_sunshafts=1
r_colorgrading=1
e_obj_quality=4
r_MotionBlur=0
r_UseEdgeAA=2
r_TexAtlasSize=2048
q_ShaderGeneral=3
q_ShaderMetal=3
q_ShaderGlass=2
q_ShaderVegetation=3
q_ShaderIce=3
q_ShaderTerrain=3
q_ShaderShadow=3
q_ShaderFX=3
q_ShaderPostProcess=3
q_ShaderHDR=3
q_ShaderSky=2
q_Renderer=3
r_LightsSinglePass=0
r_TexturesStreaming=0


az r_useedgeaa-t 2-re módosítottam eredetileg 1 volt, de 2-n nekem jobban tetszik
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 08.01.02. 17:41 #6025
Razor03
Azért kérdeztem az Ultra cfg-mert nem találtam letölthető fájlt.

off:

Manu: ha írsz a topicba, akkor a fórum elejére ugrik . Szóval kapsz segítséget...egyébként nekem is utána kell néznem h mi mennyit ér, mert nem tudhatom fejből. Erre a ph/aprohirdetés rész a legjobb segítség.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2767 levél
Válasz 08.01.02. 17:41 #6024
manu
Kérdezném, ha látogatná is valaki az egyikben durván 2 hónap a másikban majdnem 2 év a várakozási idő. Azért köszi.
Ragadj kapát-kaszát!
14642 levél
Válasz 08.01.02. 17:35 #6023
Razor03
off:

Nem akarok bunkó lenni, de van erre egy külön topic - mennyit ér a gépem - . Ott kérdezd lécci, kint van az adatlapomon, hogy hw-es privátra nem igazán válaszolok...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2767 levél
Válasz 08.01.02. 17:32 #6022
manu
Razor03 küldtem privit nézd meg légyszi.
Ragadj kapát-kaszát!
14642 levél
Válasz 08.01.02. 17:27 #6021
Razor03
Tékelted a 6k-t !

Jó, hát a végéről ne beszéljünk, mert ott optimalizációs gondok vannak. Crysis-nak a kártya a legfontosabb, minél erősebb annál jobb. Tök mind1 mekkora procit raksz alá...ha egy átlag Core2/X2-t alá teszel már bőven megteszi. Haver Core2 E6550 @ 3.2 GHz procit cserélt Q6600-ra, amit 3.0 GHz*ig tuningolt...nem lett gyorsabb a játék, semmivel...szóval ez a " vegyél 4 magos procit Crysis-hoz " marketing csak parasztvakítás volt (ki hitte volna...)!

Valami olyasmit olvastam, hogy nem tudták megoldani, hogy a mai modern több magos processzorok tehermentesítség a GPU-t, ezért a számítások legnagyobb részét - kb. 70%(?) - a GPU végzni .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 08.01.02. 17:27 #6020
eti8
Highon az enyém 20fps-t produkál kb, ha húzom a procit 21, szal nem is proci limit. Szimplán a gto kevés a high-hoz (a shadereket is high-on toltam) és a vége felé meg kb 10-15 volt... Azért egy 10fps-es javulásra számítok, annyival meg már jól jártam. Jah és nem ártana 1280x1024-ben tolni végre a tft-men
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 08.01.02. 17:26 #6019
Razor03
Nálam 1024 a cél, very high-on szűrők nélkül high árnyékokkal. Ha így meglesz az átlag 25 fps, akkor az nekem már bőven jó. Most 20 fps-t kapok átlag de úgy, hogy minden high kivéve a víz, fizika, és sunshaft mert azok vh-on vannak...és már így is szép és jó, de legyen még jobb és még szebb !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 08.01.02. 17:25 #6018
eti8
az én kártyám is elértéktelenedik faszán, mire a 8800gt olcsóbb lesz... És jobban esik még az ára, mint a 2900-nak 40k-ról, szal...
Legalábbis az elmúlt időszakban aránytalanúl esett az ára a többi kareszhoz képest... De már 1 hónapja hirdetem kb a kártyámat és 3850-re nem tudom lecserélni, max 8600-ra de az meg kösz nem... Majd 3850-re megpróbálom becserélni, vagy valami, mert mégis csak 55nm-es a 3850 és nem is eszik annyit. De ezek kb egy áron lesznek úgyis, szal...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 08.01.02. 17:20 #6017
Razor03
High-on az én gépemen is élvezhetően megy, de ki akar high-on játszani? Ha már új kártyát veszek, akkor legyen gyors, és az, amit futtatni szeretnék rajta, fusson is korrektül !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
95 levél
Válasz 08.01.02. 17:20 #6016
wahammer82
Nem akarok beleszólni, de mond valamit a Razor! 1-2 hónap és szerintem normálisabb áron is lehet már venni egy 8800Gt-t, főleg, hogy most jön a 256-os és az 1gigás változata is a 8800GT-nek, nem beszélve az új 9-es szériáról!
De te döntesz!
205 levél
Válasz 08.01.02. 17:19 #6015
Taker1
De miért, 8800GT-vel fut very high-on a crysis? Úgyértem játszhatóan?...mert nekem pl elfutott valóban, de pont azon a szinten amikor épphogy nem akad nagyon látványosan, de már nem játszható...olyan 14-15 FPS...igaz DX10 Vista alatt próbáltam...
http://www.taker.hu
10104 levél
Válasz 08.01.02. 17:17 #6014
eti8
Én videót néztem 2900pro-ról, meg hd3850-ről és kb ugyan úgy vitte mind a 2... Egyébként meg a 256 bit nem lassít sokat... Legalábbis a srác 60fps körül tolta mediumon a crysis-t nekem meg 30 is alig van meg... Legalábbis a végéről beszélt a srác, hogy annyit ment Egyébként meg high-hoz elég lesz ez is.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 08.01.02. 17:06 #6013
Razor03
Hát, te tudod, én láttam a Crysis HD 2900-el, szánalmasan vitte, 256 bites PRO-tól ne várj sokat :S. Szvsz én inkább gyűjtenék, mint hogy hulladékra elszórjam a pénzem. Amúgy érdekes, mert pl. COJ-ban (minden max, 1024, szűrők off) fűben, erdőben 35 fps alatt nem láttam a kártyát – HD 2900 XT - mikor teszteltem, míg a 320 megás 8800 GTS 22-26 fps-el vitte (tesztek szerint ebben a játékban még a 8800 GTX-et is veri!). Persze ki játszik már ezzel a játékkal, ráadásul az én GTO kártyámmal is bőven, maximálisan élvezhető volt a játék.

Itt most csak a Crysis kedvéért veszünk új kártyát szvsz, mert jelenleg minden, ami olyan minőségi játék tökéletesen játszható 7900 GTO/GTX-el is. Ha azt vesszük alapul, hogy az Unreal 3 motornak van a legnagyobb térhódítása jelenleg, és ehhez az engine-hez bőven elegendő egy mezei 7900 is, így tényleg nincs értelme cserélni. Én is csak azért veszek 8800 GT-t (ha veszek egyáltalán) mert a Crysis nem fut very high-on...vicc. Ja meg azért mert ha tovább várok, akkor még inkább elbukom a kártyám árát, amit egy éve 60 felett megvettem, most kb. 35k-t ér. Érdekes a 6800-am 2 év után is el tudtam adni 30-ért Zalmannal együtt pedig csak egy moddolt kártya volt nem teljes értékű GT…ezt meg 1 év után fél áron...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 08.01.02. 16:17 #6012
eti8
a cfg-t te linkelted anno
Egyébként meg 3850 áron veszem a 2900pro-t és kb ugyan azt a teljesítményt nyújtja... Egyébként meg azért, mert csak csere játszik sajnos Jah és tudja az xt szintet ez is
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 08.01.02. 16:07 #6011
Razor03
De miért nem várod meg h jobb árba essen a 8800 GT? Vagy vegyél HD 3850-et, az is jobb vétel, mint a szarfos HD 2900 XT/PRO/GT. Utóbbi 2 nevetséges teljesítményt ad...nem éri meg.

Azt a cfg-t pls küld el nekem!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 08.01.02. 15:50 #6010
eti8
Én nem very highban terveztem a játékot, hanem az ultrás cfg-vel Azzal meg a mostani gto-m hoz a benchmarkban 18-19 fps-t átlagban Very high-al meg olyan 5-6-al menne...
Ja és ez is 1024
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 08.01.02. 15:48 #6009
eti8
Hát a youtubeon meg pont egy 8800gt-s pacák írt, egy videó után, hogy meghalt a 430-as thermaltake-je Mondjuk nekem csak egy x2-m van, de lehet, hogy tényleg jobb volna egy nagyobb táp.. Bár a 256bit-esre elég 1 csatlakozó is, szóval remélem nem fogja agyonterhelni a 12 voltos ágat...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 08.01.02. 15:48 #6008
Razor03
Szerintem meg örülni fogsz ha meglesz a 25 fps . Haver gépe: Intel Q6600 @3.0 GHz, 2x1 GB Curcial Ballistic 1066 MHz, HD 2900 XT 512 MB OC és a Crysis 1024-ben Very high grafikán szűrők nélkül high árnyékokkal 15-30 fps. Ha 30-at eléri az már ugyan jó...

Táp miatt ne aggódj...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 08.01.02. 15:44 #6007
Gump
szerintem nem kell ezen agyalnod.
idézet egy PH-s tesztből: "Teljes terhelésnél már a Radeon HD 2900 XT-s rendszer ugrott az élre, bár ez a gép sem fogyasztott jelentősen többet 250 wattnál."
10104 levél
Válasz 08.01.02. 15:33 #6006
eti8
Hogyan lehet fps limitet csinálni? Csak mert elvileg ma veszek egy 2900pro-t (256 biteset, szal az kicsivel többet fogyaszt mint a gt) és még nem találtam új tápot így csak egy gps-400-as chieftekem van alá és nem szeretném maxra kihasználni a kártyát ezért mondjuk betolnék egy 25-30-as fps limitet, amíg nincs új táp
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5202 levél
Válasz 08.01.02. 15:27 #6005
Skorpio90
Lehetek a barátod?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
10104 levél
Válasz 08.01.02. 14:05 #6004
eti8
Youtube-ot néztem és olyan géppel mint ami nekem van olyan videókat csinálnak, ahol nincs swapp... Nekem megállás nélkül swappolgat, akármennyi a lapozófájl, meg akármelyik winyón van...
Egyébként valszeg az okozta a hamachi instabilitást is, hogy szar már a winyóm, amin a winfos van...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
23 levél
Válasz 08.01.01. 17:14 #6003
NFSPS
7600GT 2GB RAM 3700+-os proci és igy megy (a havas részig)
ILYEN BEÁLLITÁSOKKALptions:System:Advenced:Jobb oldalon minden HIGH a bal oldalon MEDIUM
10104 levél
Válasz 07.12.31. 01:57 #6002
eti8
jaja
De úgy dob ki, hogy "hibát észlelt és leállt"
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
1941 levél
Válasz 07.12.31. 01:33 #6001
Qwen
Próbáltad már másik verzióval a hamachi-t?
10104 levél
Válasz 07.12.31. 00:47 #6000
eti8
alapon is próbáltam, húzva is, meg downclockolva is, szal nem ez a baj... Procival ugyanez.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
1941 levél
Válasz 07.12.30. 23:54 #5999
Qwen
Én még hamachin-al nem próbáltam de amúgy kiszokott dobálni.Nekem a VGA tuning miatt volt.Visszavettem 10,20Mhz-et és azóta nem csinálja,ha megint próbáltam emelni az órajelen akkor megint csak csinálta.A VGA tuningra nálam nagyon érzékeny volt.Ez lehet nem függ össze a hamachin-al de kitudja.

Csak azért irtam mert láttam,hogy a 7900GTO-d is tuningolva van.
10104 levél
Válasz 07.12.30. 23:20 #5998
eti8
jah és minden játék tökéletesen fut, csak ez a retek nem
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 07.12.30. 23:19 #5997
eti8
Az miért van, hogy folyton kidob ez a tetves játék, ha hamachin keresztül multizom???? Már volt miatta format c is, de semmit nem használt... Új videódrivert is tettem fel az sem, felbontással is szarakodtam, frissítéssel is, de az sem... Kéne már komolyan valami, mert nagyon felbaszta az agyamat, főleg, hogy hiába formatáltam
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
870 levél
Válasz 07.12.30. 14:15 #5996
cerebrum
Aha, köszi, meg is nézem azt a részt mégegyszer.

Lehet egyébként, hogy azért nem vettem észre, mert ott emlékeim szerint azzal szórakoztam vagy fél órát, hogy beültem egy hummmerbe, jól felgyorsultam vele, majd a szakadék szélén kiugrottam belőle, a hummer meg zuhant vagy ötven métert, pont rá két kamionra, amik ott az ásatás területén voltak, és az egész így valami irtózatosan nagyot robbant...
Lacho calad! Drego morn!
475 levél
Válasz 07.12.29. 23:18 #5995
BIROD5
A barlang bejárata előtt van ugye egy bázis az ásatás fölött ahol 3-4 nanoruhás koreai tanyázott ,na az erre a bázisra vezető út jobb oldalán van a sziklaomlás,ahol az út y-ba ágazik.
Remélem érthető voltam.
Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.
870 levél
Válasz 07.12.29. 03:38 #5994
cerebrum
Ja igen, közben eszembe jutott, hogy az egyik előzetesből emlékszem egy olyan részre, hogy sziklák gördülnek le az útra, de furcsamód én ilyennel nem találkoztam. Ez hol van, és hogy lehet, hogy nem láttam?

Sőt, most, hogy visszagondolok helikoptert sem vezettem...
Lacho calad! Drego morn!
870 levél
Válasz 07.12.29. 03:36 #5993
cerebrum
Na végigértem én is. Összességében sztem egy fantasztikusan jó játék, grafikai téren mindenképpen mérföldkő (nekem látványilag legjobban a tankcsatás rész és az idegen űrhajó belseje tetszett), az egyetlen dolog, amit negatívumként tudnék mondani (amellett persze, hogy azért lehetett volna még kicsit optimalizálni a játékon) az a nem-idegen ellenfelek sebződése. Mert elég fura (és fölöttébb idegesítő), hogy kiskoreai 50 méterről három-négy (hajszálpontos!) lövéssel le tud szedni (pajzs-mód ide vagy oda), én meg egy két-három fős bagást hiába lepek meg váratlanul és sorozom meg őket három méterről (akár mondjuk egy hummer gépágyújával), nagy valószínűség szerint én húzom a rövidebbet, mert a golyók mintha csak nem akarnák fogni őket rendesen. Ennek egyébként a csúcsai a nanoruhás koreaiak. Mit nekik három páncélököl löveg, plussz két-három repeszgránát! Előbb fekszünk meg mi, ha éppen túl közel vagyunk a robbanáshoz... És ezzel az a gond, hogy ez az irreális sebződés az ellenfelek részéről túlságoan rákényszeríti az embert az álcázó-mód folytonos használatára és az ellenfelek egyesével történő levadászására, aminek folyományaként néha már-már tényleg olyan volt, mintha ismét Predátorként nyomulnék előre az AvP-ben. Remélem azért, hogy a második részben már kicsit finomítanak majd ezen a dolgon...
Lacho calad! Drego morn!
8608 levél
Válasz 07.12.26. 22:17 #5992
davkar9
Pedig tiszta. Vagy utána készült?
Simple. Eternal. Beige.
870 levél
Válasz 07.12.26. 21:19 #5991
cerebrum
Ráadásul katonánk nem rest a fegyvereken kívül más célszerszámokat is alkalmazni a siker érdekében:

klikk
Lacho calad! Drego morn!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.