Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Stranglehold

10106 levél
Válasz 07.09.16. 19:28 #129
mucius
olvastam vhol ilyet, hogy 7600gtvel 40-50framet produkál? igaz lehet ez?
(..szom fog leszedni 2gigát egy demóért )
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
5011 levél
Válasz 07.09.16. 18:39 #128
Gump
én getright-tal szedtem másik gépen, nekem is crc hibát ír.
314 levél
Válasz 07.09.15. 20:13 #127
drako76
meglestem én is.a grafika nem olyan rossz, de sokkal többet vártam(U3),szerintem itt a fizikára mentek rá,ami nagyon jól sikerült.a golyókat nagyon jól birja a srác,és a löszer se igen fogy.én nem igen szeretem az ilyen játékot amibe futok azt lövök(nem kell fedezékröl fedezékre, vagy gondolkodi hogy tovább,futhatok a tömegbe ugy is nehezen hallok,ja és a nehezen fogyo löszer is segit ebben.ez a 15 perc meggyözött arról hogy erre a játékra ne várjak.elég volt ez a demo belöle,(de ugyebár nem vagyunk egy formák.) akinek tetszett annak jó játékot kivánok.
18827 levél
Válasz 07.09.15. 20:11 #126
Peace
Szerintem nevetségesen fest 2007-ben. De örülök ha neked bejön.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5211 levél
Válasz 07.09.15. 19:12 #125
Sevores
Borzalmas grafika? Én eléggé grafika-buzi vagyok, de szerintem korrekt.
18827 levél
Válasz 07.09.15. 18:53 #124
Peace
Gépresi után másodszori nekifutásra már ment szépen. A grafika az borzalmas(egyedül talán az arcok kidolgozottsága ami említésre méltó). Ez az első ami szemet szúr. De a játék maga igen hangulatos. Tetszik, hogy millió drabra apríthatom a pályát. Jópofák a combok is. Biztos, hogy kellemes kikapcsolódást fog nyújtani 1-2 délutánra.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14642 levél
Válasz 07.09.15. 18:00 #123
Razor03
Akkor nem csodálom, hogy crc-s lett . Én 100-200 mega felett mindent flashget-be teszek.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
20332 levél
Válasz 07.09.15. 17:58 #122
Z-Master
Nem, az explorer szedtem.
14642 levél
Válasz 07.09.15. 17:56 #121
Razor03
Flashget-el szedted?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
20332 levél
Válasz 07.09.15. 17:51 #120
Z-Master
Letöltöttem de a kicsomagolásnál CRC hibás. pfff
14642 levél
Válasz 07.09.15. 17:02 #119
Razor03
Hát ez marhára biztató a teljes verzióval szemben . Remélem az is ilyen portáláson esett át.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
18827 levél
Válasz 07.09.15. 16:57 #118
Peace
De! Amint a bevezető videónak vége, és elindulna a játék, akkor kifagy az egész gép.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3424 levél
Válasz 07.09.15. 14:01 #117
Chrono
csak a feléig olvastam, de látom a lényeg a második felében volt
!!! El Gigante Madrid !!!!
5211 levél
Válasz 07.09.15. 13:51 #116
Sevores
De, sikerült, csak épp nem indul el.
14642 levél
Válasz 07.09.15. 13:41 #115
Razor03
A felbontást csak át lehet variálni, nem?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2829 levél
Válasz 07.09.15. 13:34 #114
Dilizs
Thx a tippet, onnan jön szinte full sávval!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
5211 levél
Válasz 07.09.15. 13:12 #113
Sevores
Coalesced.ini-ben találtam 1-2 dolgot.
14642 levél
Válasz 07.09.15. 13:07 #112
Razor03
Próbáljátok meg átszerkeszteni a cfg fájlt ...hátha...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.09.15. 12:59 #111
Sevores
Hát még az ezerszer kihangsúlyozott forradalmi újítások, mint pl hogy elkaphatjuk a felénk dobott gránátokat (á lá HL2).
12558 levél
Válasz 07.09.15. 12:53 #110
McCl@ne
Inkább az a baj, hogy nem a funkciójukat töltik be, már nem figyelemfelkeltésre szolgálnak. Nézd csak meg, már láttuk a Crysis első pályáját, kb. elejétől a végéig.
Régebben profin összevágott, hangulatos játékmenetvideók jöttek ki, amikben spoilerek egyáltalán nem, kis hangulatdemonstráló elemek viszont jócskán előfordultak. Most meg csukott szemmel végigtolsz egy-két pályát, mert annyit láttad már.

Persze a leírtak ellenére tartom, hogy ez akár egy rossz játék is lehet, akárcsak az Airborne esetében, ahol a demót nagyon szerettem, de a teljest fél óra után kikapcsoltam. Majd meglátjuk, de mostantól fogok példálózni bőven azzal, hogy mennyire nem szabad kiindulni a promóanyagból!

Pl. a BioShock-ot végigjátszottam és a reklámkampányát egyszerűen nevetségesnek találom, olyan kiábrándító -végtermékhez kapcsolhatatlan- videókat csak valami tehetségtelen gyökér adhatott ki. Full hentelősnek tűnt az egész azok alapján.
Respect is not given. It's taken.
5211 levél
Válasz 07.09.15. 12:53 #109
Sevores
Nem talált valaki optionst? 1024-ben elég szar játszani. A játék maga jónak tűnik, ugyan nem az a típus amit évek múltán is emlegetünk, de méltó a filmekhez.
8612 levél
Válasz 07.09.15. 12:45 #108
davkar9
Na én is kipróbáltam. Kellemesen "gagyi". A videókban látott korlátonfelfutokazesőben és a mindnenvégigcsúszikseggel így élőben bejövős, kedvenc "képességem" a 2-es gombos támadás, a standoff is tetszik. A grafika még így is elég jó hát még ha majd lehet följebb is húzni. Természetesen a Max Payne a király de ez egy jó kis délutáni henelős játék lesz.
Simple. Eternal. Beige.
8892 levél
Válasz 07.09.15. 12:38 #107
goodboy007
"aki játszott a BioShock-kal, az tudja, aki meg nem, az buzi"


Meglepő az egész beszámoló. Pont te meg Razor szidtátok a játékot az utóbbi időben előkerült videók alapján (ugyanúgy, mint a Bioshockot) és talán pont téged fogott meg a legjobban. Ez már csak azért is érdekes, mert a videóknak elvileg pont az lenne a célja, hogy felkeltse a vásárló figyelmét. Manapság már nem szabad a videóknak hinni.
4065 levél
Válasz 07.09.15. 12:20 #106
xeLaR
US - 09.18.
EU - 09.28.
(GameFaqs.com szerint...)
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
12558 levél
Válasz 07.09.15. 12:12 #105
McCl@ne
Ha összevetjük ezt a játékot pl. az Airborne-nal, akkor simán ezt hoznám ki győztesnek:

Az Airbore rövid, pedig jobb lett volna, ha hosszabb és változatosabb pályákat hoznak össze, legalább 12-15 óra játékidővel!
A Stranglehold valszeg rövid lesz, de ez a játékstílus nem is kíván többet 7-8 órás végigjátszásnál, ellenben újrajátszhatósági értéke magas, mivel erényei nem fix dolgokból (sztori, pályák felfedezése) ered, hanem a hent változatosságából.

Az Airborne semmilyen újdonsággal nem áll elő (nehogy vki azt mondja, hogy háztetőkön futkozni az), még a legkézenfekvőbb ziccert -egy sztorit a főhősnek- is kihagyták.
A Stranglehold-ban eddig soha nem látott mértékben (oké, Red Faction kivételével) rombolható a terep, kíváncsi leszek, hogy komolyabb fegyverekkel folytatott harcok után mi marad a pályákból, ha két pisztollyal, meg egy shotgunnal szét lehet gyalázni mindent. Plusz ott az interaktív környezet is, látványos, eddig nem tapasztalt harchelyzetekbe lehet kerülni általa...
Ja, és sztorija is van.

Mindezek mellett pedig a lényeg: nem fruszráló. Legalábbis a demó alapján úgy tűnik, hogy némi gondolkodással megoldható lesz a legkeményebb szitu is, nem úgy a MoHA esetében, ahol bizony elég kiszámíthatatlan helyzetekbe lehetett kerülni a minimum érdekesnek nevezhető sebzésrendszer miatt...

Szóval így változnak a dolgok, miután a videókból valóság lesz.

Tudja vki, hogy mikor jön a teljes?

Respect is not given. It's taken.
404 levél
Válasz 07.09.15. 12:04 #104
StevenSTV
Köszi. Erre gondoltam én is. Mert annak idején volt róla szó, arra emlékszem.
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, DE KÖZEL VAN HOZZÁ!!!
14642 levél
Válasz 07.09.15. 12:02 #103
Razor03
Szerintem nem. Ha támogatná, arról tudnánk.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
404 levél
Válasz 07.09.15. 11:55 #102
StevenSTV
Nem tudja vki, hogy támogatja-e a DX10-et? THX
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, DE KÖZEL VAN HOZZÁ!!!
14642 levél
Válasz 07.09.15. 11:39 #101
Razor03
Végigolvastam és meglepődtem. Persze pozitívan . A játékokban pont az a szép, ha a játékos megtalálja a számára értékes részeket/elemeket és élményeket, és hozzá tudja kötni a saját "világához", tehát meglátja a valódi értékeit. Pont ez történt nálad, és leírtad milyen felfogás alapján kell megközelíteni a játékot. Kritikus szemmel biztos, hogy lenne mit kritizálni, de felesleges. Ha szórakoztat a fejlesztők elérték amit akartak .

Hamarosan én is letöltöm, aztán írok pár sort.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12558 levél
Válasz 07.09.15. 11:24 #100
McCl@ne
Talán ha elolvastad volna, amit írtam...
Respect is not given. It's taken.
3424 levél
Válasz 07.09.15. 11:17 #99
Chrono
Gyerekek, mondjátok hogy ez a game TPS lesz
!!! El Gigante Madrid !!!!
12558 levél
Válasz 07.09.15. 10:51 #98
McCl@ne
Tökmindegy, nem? Húzd HW-ről, már éjszaka kint volt nekik, lassú a netem, mint a halál, de még így is lent volt 2 óra alatt!
Respect is not given. It's taken.
2829 levél
Válasz 07.09.15. 10:49 #97
Dilizs
Innen a Dome-ról mikor huzható?
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
12558 levél
Válasz 07.09.15. 10:39 #96
McCl@ne
Nem.
Respect is not given. It's taken.
12558 levél
Válasz 07.09.15. 10:39 #95
McCl@ne
Én is kivégeztem a demót.
Hát kövezzetek meg, de nekem ez nagyon bejövős! Totálisan tisztában vagyok vele, hogy a játék értékei minimálisak, mindazonáltal be kell valljam, a feelinget hozta. Imádom Woo hongkongi filmjeit, nálam a legjobb akciófilmek között vannak, minden "hibájuk" (inkább: másságuk) ellenére, így a Hard Boiled is, ami a Woo Top 3 bronzérmese (No1.:Ál/arc,No2.:The Killer). Szóval Tequila nyomozó, ha nem is az egyik legkarakteresebb jófiú a filmtörténelemben, de azért része annak.
És aki mindezzel tisztában van, az azt is tudja, hogy erre kell és lehet számítani, a játék pedig tisztességgel hozza is. Nagyon jó az interaktív és rombolható környezet: minden tárggyal interakcióba léphetünk, csúszunk az asztalokon, a vízen (gyümölcsélén), stb., ráadásul mindezt egyetlen gomb megnyomása nélkül. De van interakció gomb is, ezzel csúszhatunk pl. a korlátokon, stb. (gondolom lesz más is, a demóban ennyi volt).
Megjelennek a KisCsirkee által már említett environment killek is, ezeket úgy érhetjük el, hogy egyes, fix helyről lődöző rosszfiúk környezetében csillogó (nem a legjobb szó, tulajdonképpen "highlighted", aki játszott a BioShock-kal, az tudja, aki meg nem, az buzi) tárgyakra célzunk. Amennyiben eltaláljuk azokat, beindítanak egy láncreakciót, ami a delikvens halálával végződik. Ez így kissé bonyolultan lett megfogalmazva, de egy példa: csávó lő egy szerelőállványról, mire mi kilőjük az állvány aljához pakolt kis gázpalackot, amitől szétdől az egész, NAGYON látványos keretek között.
Kapunk két különleges képességet is a demóban, az egyik a gyógyulás, a másik a célzott lövés. Előbbi egyértelmű, utóbbi: a "2"-es gomb megnyomásával egyfajta bullett time módba lépünk és KURVA LÁTVÁNYOS módon végezhetjük ki a távolabbi ellenfeleket, autozoom segítségével. Itt kapunk kegyetlen jó, sérülésspecifikus halálvideókat, elég sokféle van.

Persze az ellenfelek irtózatos tömegben jönnek, de aki látott Woo filmet, az erre számított, úgyhogy inkább pozitívum, mint sem. Lényegében arról van szó, hogy szerintem ezt a játékot a leggagyibb nehézségi fokon kell tolni és minden hangsúlyt a lehetőségek kiaknázására fektetni. Értem ezalatt, hogy a sima, mezei ellenfél nem igazán sebez minket (persze azért meghalunk, ha sokat szarozunk), így van némi időnk kifigyelni, hogy lehetne minél látványosabban eltenni láb alól. Akinek mindez képes örömet okozni -nekem nagyon-, az tudja majd élvezni a játékot...

Nem úgy a demót sajnos, mert ez az idei év szégyene, legalábbis megvalósítás terén: semmiféle konfigurációs lehetőségünk sincs, egy az egyben a konzoldemó átiratáról lehet szó. Se irányítás, se grafika, se felbontás, semmi...
Viszont öröm mindebben, hogy a játék még így sem csúnya, sőt! A low-poly textúrákat be lehet tudni a rombolhatóságnak, egy TPS-ben ez amúgy sem annyira számottevő, mint egy FPS-ben, így nekem pl. fel sem tűnt, de az ellenkezője sem, így létezésüket nem zárnám ki Viszont az UE3 minden korábban tapasztalt jó tulajdonsága befigyel: látványos effektek, legyen szó fényekről, vérről, tűzről, stb., tűéles karaktertextúrák, és -valószínűleg- jó optimalizáció, bár utóbbiról sajnos nem tudok nyilatkozni, majd azért FRAPS-szel lemérem, hogy mennyit futott.

Zárszónak az átvezetőkről: kurva jók! Játékmotorral készített filmekről van szó, de eljutottunk odáig -hála ennek az Isten motornak-, hogy ez pozitívum, nem pedig szájhúzásra okot adó tényező. Itt látszik igazán Woo és Terence Chang keze nyoma, büntetős hangulata van mindnek.
Valamit kihagytam...
...ja igen: Standoffok. Van ugye a mexican standoff, ami lényegében arról szól, hogy szorult helyzetbe került hősünket többen is célbaveszik, így kissé lehetetlen szituba csöppen, de különleges képességének/képességünknek köszönhetően persze túléli. Időlassítás keretei között van lehetőségünk eltéri a golyók elől és egyenként végezni a delikvensekkel. Mondhatnánk, hogy felesleges feature, de ha már lúd, hát legyen kövér! alapon bekerült ez is, lényegében megdobja a játékmenetet, kellemetlen perceket nem fog okozni.

Kissé hosszúra nyúlt beszámolóm végén azért megjegyezném, hogy aki a demó végigjátszása után a sárga földig kíván gyalázni, miszerint "mi ez a fasság?", közlöm, hogy az iménti írás jócskán elfogult volt. Én nagyon szeretem Woo otthoni munkáit, van bennük szív és lélek, olyasmi, ami a hollywoodi produkciókból jócskán kimaradt, és látom az igyekezetet is, amivel mindezt a játékba akarták implantálni.
Respect is not given. It's taken.
1968 levél
Válasz 07.09.15. 08:21 #94
U.R.H 22
Nektek nem fagy ki a demo?
16989 levél
Válasz 07.09.15. 07:26 #93
KisCsirkee
Demó kipörgetve. SZtem elég jó, a grafika is szép, bár néhol elmosódottak a textúrák, néhol tűélesek, de a pörgő akció alatt nemigen lehet ezt észrevenni és nem tudni, hogy ez-e a max, ugyanis nem lehet a grafikát állítani. 1024x768 only. A bullet time-os akciók is jók, ilyen jó kis bullet-time Max Payne óta nem volt! A mozgások főleg Tequila bácsijé kicsit furcsák, Teguila mintha bexart volna! A környezet meg teljesen rombolható, bár én nem éreztem kéztetést ilyen enviroment killekre. Összeségében tetszik, vároma teljest.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5211 levél
Válasz 07.09.14. 23:54 #92
Sevores
Szedem a demot, de ebből max holnap reggelre lesz játék. Majd írok véleményt.
5211 levél
Válasz 07.09.14. 23:29 #91
Sevores
"Annyi videót láttam, hogy simán el tudom képzelni a játékot..."

Ezt mondtuk a BioShockra is.
8612 levél
Válasz 07.09.14. 23:13 #90
davkar9
Hát én max majd akkor ha ide is felkerült.
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 07.09.14. 23:10 #89
Razor03
Én úgy döntöttem nem szenvedek vele. Majd leszedem valamikor. Annyi videót láttam, hogy simán el tudom képzelni a játékot...

Nem érzek késztetést hogy letöltsem.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
8612 levél
Válasz 07.09.14. 23:07 #88
davkar9
Loller Hátrelévő idő: 573 óra Azután fogta magát és abbahagyta. Egyébként a demo tényleg 2gb körül van vagy ez valami mást takar?
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 07.09.14. 20:25 #87
KisCsirkee
Szedem a demo-t, mitne mondjak kíváncsi vagyok!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 07.09.14. 18:01 #86
Razor03
Ma várható a PC-s demó .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2590 levél
Válasz 07.09.08. 10:24 #85
Tódee
Eredetiség ezek szerint nem sok van. A Max Payne 2 végén is Vladot kell kergetni... Hamár ennyire Max Pyne klón a játék, legalább a boss neve ne legyen ugyanaz.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
2851 levél
Válasz 07.09.07. 23:32 #84
RAI*DEN
2 féle tárazás módszer van. Egyik spéci támadás. De lerészletezem. Szóval van a sima újratöltés. Meg van még egy újratöltés, de ez amolyan spéci Tequila attack féle, ugyanis van 4 képessség a játék folyamán:-gyógyítás
-egy golyóra zoomolós, meghalós
-fegyvert újratárazása, idő lassítás következik be és a fegyverben végtelen muníció van, egészen addig amíg le nem jár a képesség ideje
-gépfegyverrel a kezében elkezd lődözni Mr. Tequila, de mindezt úgy, hogy körbe-körbe pörög és közben rázoomol az ellenségekre, akiket lelövünk

A 3. képesség rendkívül hasznos, hisz ha ezt egy bossfight-nál benyomjuk, akkor azt még abban a körben hidegre lehet tenni, ami nagyon jó hír

Egyébként valamit nagyon meg kell dícsérnem. A játékban ahogy ellőjük ellenségeinket, és azoknak a teste ahogy reagál rá az vmi frenetikusan jól lett megcsinálva. Nagyon tetszenek, főleg mikor azt az egy golyós idő lassítós, elllenségre rázoomolós képességet használjuk, hisz akkor végigkövethetjük ellenségünk szenvedését. Jah és tudom, hogy szemétség, dee ha ezt az 1 golyós képességet használjátok, lehetőleg célozzatok a nemes szerszámra, mert az a reagálás nagyon pojén

Manuálisan asszem nem lehet tárazni, már nem emléxem, 2-3 napja játszottam vele, és ez a tárazás annyira nem ragadt meg bennem.
6479 levél
Válasz 07.09.07. 00:05 #83
GustyX
Mármint én itt a a fegyver újratöltésre, reloaded-re gondoltam, mert a videókban annyi reloaded volt, mint a PoP sorozatban az M16
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8612 levél
Válasz 07.09.06. 21:38 #82
davkar9
Megnéznénk, ha valami demot kiadnának pcre is
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 07.09.06. 21:32 #81
Razor03
Nem te vagy a béna, hanem kontroller a szar (csak poén )
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2851 levél
Válasz 07.09.06. 21:29 #80
RAI*DEN
A játék nagyobb "tűzijátékok" után nyomat egy checkpoint-ot. Sajnos ez a checkpoint-os dolog rendkívül sz*r tud lenni 1-2 helyen. Gondolok a Vlad nevű Bossfight-ra amit legalább 15*-ör kezdtem el előről. Jah és nehogy azthigyjétek, hogy full béna vok, csak egyszerűen a pályán annyi ä@>äđ>|€đ@>äđ> gebasz van. Nem akarom elárulni azt a részt, inkább szembesüljetek vele, hogy tényleg milyen tök sz*r az a rész amikor Vlad-ot kell kergetni...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.