Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Call Of Juarez

Call of Juarez

Call of Juarez
A legutóbbi Call of Juarez cikkek, hírek
14642 levél
Válasz 07.07.16. 22:00 #839
Razor03
Patch-et ne tedd fel.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2590 levél
Válasz 07.07.16. 21:40 #838
Tódee
Próbáltam új catalysttal, vagy háromszor újraraktam, de mindig ezt csinálja. Windows most csak ezért nem fogok újrarakni.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
1032 levél
Válasz 07.07.14. 20:50 #837
Chavez
Minden filet kicseréltél? Mert -Warez- a creknél van egy csonó dll file meg minden, amit a megfelelő helyre kell bemásold
5211 levél
Válasz 07.07.14. 19:08 #836
Sevores
Frissíts minden drivert, ha nem megy, akkor reinstall. Ha úgy se, akkor windows reinstall.
2590 levél
Válasz 07.07.14. 18:40 #835
Tódee
Rögtön a legelső töltőképernyőnél visszadob a vindózba egy ilyen hibaüzenettel. Mit lehetne ezzel kezdeni?
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
5211 levél
Válasz 07.07.06. 15:06 #834
Sevores
Egyébként az egyetlen játék ami itt virít a polcomon eredetiben. (Leszámítva a WoWot met ugye azt muszály volt megvenni ha nem szar törtszerveren akarsz játszani.)
14642 levél
Válasz 07.07.06. 15:03 #833
Razor03
Billyvel is lesznek lövöldözős jelenetek, nem is kevés, csak ő védtelenebb hisz nincs rajta spanyol páncél mint a tiszteletesen , így többet kell vele taktikázni. Ha indiános akkor Missing, és az Utolsó Mohikán bár nem tudom mennyire számítanak jó filmnek, nekem nagyon tetszettek.

OFF:

Chaos Theory a legjobb Splinter Cell, mindenki ezt mondja. Sajnos a D.A. fika, szánalom konzolport, csak végső esetben szabad vele játszani, inkább fanoknak ajánlott. De a C.T. hatalmas game, kötelező, simán megéri az árát. Az engin Unreal 2.5-ös, de mai szemmel nézve is megállja a helyét, akár Unreal 3-nak is elmenne. Szóval, ha játszottál régen a Splinter Cell korábbi részével és tetszett, akkor ezt ne hagyd ki.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.07.06. 14:58 #832
Sevores
Bár nem tőlem kérdezted, de a Chaos Theory a legjobb az összes Splinter Cell rész közül.
5202 levél
Válasz 07.07.06. 14:56 #831
Skorpio90
Elnézést, hogy beleszólok, de sztem mindenképpen a Chaos Theory-t érdemes beszerezni, ugyanaz, mint a DA, csak jobban van optimalizálva, ugyanolyan grafika, multija is jobb, DA-ban meg csak az a pláne, hogy döntened kell, hogy kinek az oldalán állj...
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
12562 levél
Válasz 07.07.06. 14:52 #830
McCl@ne
Jó, gondoltam én, hogy nem ennyire balfasz a játék, csak fura ez a lopakodós style, azt hittem, hogy "osztom az áldást" játék lesz, de gondolom akkor az megmarad inkább Reverend Raynek.
(ide is OFF-olok egyet, bocsi: Splinter Cellek közül melyik jobb? A Double Agent vagy a Chaos Theory? Mert van itt nálunk a boltban 15 €ért CT és már szemezek vele egy ideje. Van hozzá vmi, ami felhozza picit a grafikáját, vagy nem szorul ilyesmire? Csak mert rémlik, mintha erről beszélt volna vki itt. DA-t kipróbáltam, de ocsmány is volt helyenként, meg vhogy nem jött be annyira)

Amúgy indiános filmek rulez, majd újrakezdem a játékot, aztán meglátjuk!
Respect is not given. It's taken.
14642 levél
Válasz 07.07.06. 14:45 #829
Razor03
Megértelek, és adok pár jó tanácsot ha nem gond . Szóval az első és legfontosabb, hogy ebben a játékban tényleg lopakodni kell, tehát guggolni, bokortól bokorig, háztól házig settenkedni közben sokat menteni. A Billy-s részeknek ez lesz sokszor az alapja, ezért még az elején el kell sajátítani. Miután kiugrassz az ablakon, rögtön balra a ház mögé kell bújni, és kifigyelni ki mikor merre fordul, mikor nem lát meg és így kell szép lassan előre haladni. Sajnos az elején totál kiszolgáltatottak vagyunk a zsoldosoknak, de ez idővel változni fog, és a fegyver párbajok hatalmas élményt jelentenek majd. Továbbá próbálj meg a témára hangolódni (tudom, így a Die Hard 4 fényében nem lesz könnyű), de a western filmek sokat dobnak majd a hangulaton. Számomra a The Missing, Cold Mountain, Open Range, és a The last of the Mohicans adta a kellő hatást. Bár nem tudom mennyire kedveled a western témát, illetve ezeket a filmeket. Próbálj a történetre öszpontosítani, Billy Candle személye nagyon jól el lett találva, Reverend Ray még inkább. Engem a környezet is teljesen magával ragadott, a vadregényes táj, a zene, mind profi munka, szerintem a készítők western filmeken és regényen nőttek fel . A bujkálós részek miatt ne aggódj, mert az elején felvezetik a sztorit, aztán jönnek a filmbe illő koszos kisvárosi lövöldözések, leszámolás a helyi főnökkel, lesznek benne apacsok akik fosztogatnak és rabolnak, naplementés temetős jelenet, megtudhatod mit rejt a helyi szakresztia és így tovább. Hatalmas kaland hatalmas élményekkel. Inkább azt mondom ha törik ha szakad küzd végig .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12562 levél
Válasz 07.07.06. 14:19 #828
McCl@ne
Razor: első pályán lopakodjak át a faszi telkén... Oké, kb. harmadszorra sikerült, mivel a faszikám néha totál értelmetlen módon szúrt ki, de mind1, ennyi belefér. Utána valami időre menő ökörség "találd meg a pisztolyt, mielőtt visszajön a lány", erre menekülni kell, na mondom, végre valami akció. Kiugrok az ablakon, elindulok a város felé, mivel csávókám tüzel felülről, tutorial bedob egy olyat, hogy haladjak lopakodva, mert a lépésemmel zajt csapok. Na, mondom az érdekes, hogy a faszomba lopakodjak, mikor tüzelnek rám. Oké, visszadob a játékba, és abban a pillanatban 3-4 lovas faszi leterít -gondolom- vadászpuskával. Nem telt el egy mp és szarrálőttek, tehát mozdulni nem tudtam volna... De azért lopakodjak...
Meg alapból nem csípem, ha 3 méterenként megszakítják a játékot átvezető videókkal, pláne egy FPS-nél.
De mondom, adok a véleményedre, nem töröltem le, nyomom is majd vele, csak ez picit betett nekem, remélem megérted
Respect is not given. It's taken.
5211 levél
Válasz 07.06.20. 23:25 #827
Sevores
Last Friday (June 8 ), the Call of Juarez Benchmark was released publicly. The benchmark includes new code that substantially reduces performance of NVIDIA hardware. Further, there are NO perceivable improvements in visual quality, and ATI/AMD performance was not improved.

Here are the key issues:

NVIDIA’s DX10 hardware-based multi-sampled AA resolve is disabled in the benchmark, with all NVIDIA GPUs now being forced to use software-based AA resolve similar to the ATI DX10 GPU (which lacks hardware AA resolve). This artificially deflates performance on NVDIA graphics cards and users are not getting the benefit of a key NVIDIA hardware feature.

A hidden “ExtraQuality” parameter only accessible via a configuration file is automatically enabled when the benchmark is run, no matter what the setting in the configuration file. This setting has no apparent visual quality enhancement, but reduces NVIDIA GPU performance.

Changes to shaders that deflate NVIDIA performance by approximately 10-14%, without improving visual quality on either NVIDIA or ATI GPUs.

Default settings for the new benchmark have shadow quality set to LOW. Note that NVIDIA hardware is much stronger in shadow-mapping than the competition.
All together, the code changes present in the new Call of Juarez benchmark only slow down NVIDIA hardware significantly while contributing no discernable improvement in visual quality on NVIDIA or ATI hardware.
10104 levél
Válasz 07.06.20. 23:22 #826
eti8
A dx10 ebben az esetben kacsának bizonyult. Nem is tudom, hogy hol olvastam már, de nincs különbség a 9-es és a 10-es verzió között, csak annyi, hogy nem engedi az nvidia féle AA-t használni és software-esen emulálja az atifélét, szóval emiatt az ati kártyái jobbak lesznek itt Az árnyékok pedig csúnyábbak is állítólag, mert az nvidia ebben is erősebb.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 07.06.20. 23:19 #825
Razor03
Nos itt van pár kép /30 MB/ a Call of Juarez Dx9-es verziójából. Azért még így is elképesztő a grafikája (Dx10-es patch ide vagy oda), a hangulata szinte mindent überel számomra.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 07.06.11. 10:09 #824
Gump
megnéztem, szép, tényleg jók a sziklák nagyon, meg a víz, hdr, hogy megy az AA simán HDR mellett. hangulatos lett nagyon a grafika, a fények, de ezzel eddig sem volt baj. majd ha kijön a patch, akkor lesz érdekes a dolog.
ja és 1280x1024, balanced beállítások (ua. mint a lentiek) hang bekapcs. az átlag 24,9fps.
14642 levél
Válasz 07.06.09. 23:47 #823
Razor03
Esetleg ha megkapja a 2 magos procit, onnantól kezdve kártya limites lesz, ezt bizonyítja az a 30%-nyi különbség, ami kEnAcE eredményeihez viszonyítva, pont kiadja a 2 kártya közti teljesítmény különbséget. Én erre következtetek.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
106 levél
Válasz 07.06.09. 18:11 #822
dz1
Hello!

Én is ugyanilyen beállitások mellett lefuttattam ezt a Dx10-es
benchmarkot.
Resulution:1280X1024
Fullscreenipa
Details:balanced
Shadowmap size: 2048x2048
Shadow qwality: low
Anti-analising: MSAAx2
Audio: on

Eredmények:

Min:11.9
Max:35.6
Avg:20.2

Kép: http://www.kepfeltolto.hu/index.php?img=225e

Nforce 160.03, Vista 64bit ultimate. A proci 2530mhz-re van huzva, a videokari alap frekin(513/1580mhz).

Más: Azért szerintem core2duo szerintem nem veri "szarrá" 3d-ben az X2-őt mint ahogy azt nagyon sokan állitják. A kb. 30%nyi átlag fps külömbség pedig a GTS GTX közti telyesitménykülömségből adodik szerintem.
14642 levél
Válasz 07.06.09. 14:19 #821
Razor03
Látom csatlakozott a fórumhoz egy jó ízlésű gamer .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
159 levél
Válasz 07.06.09. 14:04 #820
MuMa01
hohó, szerintem ez a játék volt a tavalyi év év játéka (a company of heroes mellet). nagyon várom a dx10-es patch-et mert lesz új gép, és hajjaj, csak úgy megy rajta mint a villám.
10106 levél
Válasz 07.06.09. 09:59 #819
mucius
énkérekelnézést!

(bár a ramok simán megérték az árukat )
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
14642 levél
Válasz 07.06.09. 09:57 #818
Razor03
Persze, hisz Vista-Dx10 alatt minden játék gyorsabb lesz, ezt kihagytad.

No, most komolyan. A hardwiredes köcsögök meg együttesen bólogatva hajtották ezt a süketséget, ezzel benyelve ezt a jó kis marketing dumát. Persze aki ebben nem hitt az kötsög volt egyből.

Szebb grafika, nagyobb gépigény, ezt most is így van. Mondjuk ennél a játéknál legalább vannak szemmel látható különbségek Dx9 és 10 között.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9563 levél
Válasz 07.06.09. 09:55 #817
kEnAcE
200-at? Hol kapsz ma 200-ért gépet? A VGA meg a ramok volt 180. 400!!!
Hát ez különbözteti meg a férgeket az uraktól!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
10106 levél
Válasz 07.06.09. 09:46 #816
mucius
de simán megéri 200k-t költeni gépre, hogy ilyen faszán fussanak a dolgok, nem? xD
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
9563 levél
Válasz 07.06.09. 09:16 #815
kEnAcE
Na most Vista alól írok. (Jesszusom de szar ez az oprendszer...).
Lefuttattam a Call of Juarez DX10 Benchmarkot.
Hát elég súlyos egy cucc. A felajánlott alapbeállításokkat használtam, melyek a következőek:

Resolution: 1280x1024
Fullscreen: pipa
Details: Balanced
Shadowmap size: 2048x2048
Shadow Quality: Low
Anti-Aliasing: MSAA x2
Audio: Enabled

Ezzel a következő eredményt kaptam:

Min: 13,2 FPS
Max: 48,4 FPS
Avg: 26,5 FPS

Elég szánalmas. Épp hogy 25 feletti az átlag.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
8617 levél
Válasz 07.06.09. 09:01 #814
davkar9
Nem semmi a különbség, így a Dx9-es szinte csúnyának tűnik. A környezet gyönyörű főleg a sziklák meg a folyó.
Simple. Eternal. Beige.
5011 levél
Válasz 07.06.08. 22:55 #813
Gump
most töltöm éppen (mármint nem a videót, hanem a 690 megás benchmark-ot)
hétfőn beszámolok a tapasztalatokról.
14642 levél
Válasz 07.06.08. 16:34 #812
Razor03
Most, hogy így a témánál vagyok, linkelek három videót a Dx10-es Juarez-ről.
Ez a Dx10-es benchmark movie. Ez a Fire Place - ez a Mountains & Rocks - Dx9 vs Dx10 összehasonlító videó.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.06.08. 16:21 #811
Razor03
Elvileg az 1.1-es javítás pont ellenük készült.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10589 levél
Válasz 07.06.08. 16:19 #810
Dark Archon
Nekem egyszer tuning miatt nem indult a FlatOut 2, azóta nem erőltetem. A multis CoJ amúgy jó móka, csak rengeteg volt a csaló, legalábbis amikor játszottam még vele.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
14642 levél
Válasz 07.06.08. 14:09 #809
Razor03
Egyébként mindig azt hiszem hogy a full tuningos gépem okozza ilyenkor a hibát, aztán kiderül, hogy csak szoftver hiba...
Szóval legtöbbször a tuningra szoktam gyanakodni, de őszintén megmondom neked, ilyen még egyszer sem fordult elő h a tuningtól nem ment valami. Csak ugye erre gyanakszik az ember elsőként ha valami nem megy.

Meg egyből a driverre gondoltam, mert azt cseréltem legutóbb, mióta fent volt a játék, szóval más nem változott azóta. A lényeg az 1.1-es javítás kavart be, de sztem az is azért mert nincs hozzá okosítás. Ja és csak multis dolgokat javít elvileg.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10589 levél
Válasz 07.06.08. 13:54 #808
Dark Archon
RAMról, prociról is leszedted a tuningot? Patch? Amúgy fogalmam sincs, nekem ment 7900GS-sel
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
14642 levél
Válasz 07.06.08. 13:54 #807
Razor03
Nah siker. Minden bizonnyal az 1.1-es patch kavart be, mert feltettem és elég furcsán írta ki az opciókat (buttonoptions, buttonexit stb.), aztán leszedtem a játékot (mert ugye a javítást máshogy nem lehet eltávolítani). Ez minden bizonnyal hagyott ilyen maradványfájlokat a document and settings-ben, és valószínűleg ezek a fájlok kavartak be. A régi cfg fájlokkal már működik a game, ez a lényeg.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.06.08. 13:36 #806
Razor03
Felteszem a játékot, feltolom fullra a grafikát, erre fel fekete képernyő fogad. Elsőnek azt hittem, hogy a 94.24-es forceware driver miatt, mert nemrég frissítettem a 93.71-ről. De, nem mert a 93.71-est visszatettem, és azzal sem jó. Leszedtem a kártyáról a tuningot, de úgy sem változott semmit. Kiderült, hogy SM2-ben nincs gond, de ha SM3-ra kapcsolok, akkor csak a feketeség fogad. Nem tudom mi lehet a gond, de még próbálkozom, ha rájövök mivel van baj, majd megírom. Persze aki tudja segítsen .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.06.06. 13:02 #805
Razor03
Látom tőled csak ilyen "hűűű de jó a grafika, meg húúú de várom már ezt a játékot mer' jó lesz a grafikája" szintű debil hozzászólások jönnek. Igazi kockagyuri-kockamarci vagy, aki reggeltől estig csak játszik, és hetente egyszer érintkezik napfénnyel. Szánalmas kis pöcs vagy .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
24 levél
Válasz 07.06.06. 12:36 #804
SAM FISHER 2155
Csá nekem naon bejött és a grafika se fika hanem kúúúúúl!!
panzers2155
3601 levél
Válasz 07.06.04. 22:14 #803
bizkitman
Igen elég sok jó ötlet van ebben a játékban...
Ha meg lesz az új konfig szerintem végigtolom megint^^.
LIMP BIZKIT IN DA FUCKIN' HOUSE [Dome] Bizkitman[HUN]
8617 levél
Válasz 07.06.04. 19:59 #802
davkar9
Végre sikerült hozzájutnom a játékhoz, nagyon tetszett, jó ötlet volt végre egy western játékot is csinálni. A története jó, menekülni, üldözni akkor az arany is kapcsolódik. Bár egy idő után már idegesített hogy az indián fickóval folyton csak rejtőzködünk, viszont a pap kedvenc karakterem a játék folyamán. Ja meg az is jó ötlet hogy a fegyverek használódnak aztán paff már nem is lehet használni.
Simple. Eternal. Beige.
5 levél
Válasz 07.05.28. 18:07 #801
bandi01
koszi szepen a segitseget,,,,es meg probalok figyelmeseb leni ezen tul,,koszi meg ecer heloka
470 levél
Válasz 07.05.28. 09:18 #800
Novae
Előtted van egy víztorony, aminek az oldalán fel van kötve egy kifolyó-eresz, lődd el a kötelet, eresz lehullik, azon keresztül menj át a víztorony peremére, aztán irány a mellette lévő ház teteje.

Próbáld meg felvenni a játék stílusát, különben később is problémás lesz számodra a játékmenet.
Félre ne értsd, szivesen segítünk, csak magadat fosztod meg a játékélménytől, ha nem figyelsz oda.
5 levél
Válasz 07.05.27. 19:40 #799
bandi01
heloo,,igen ,,el jutotam az ajtoig amit montal ,,de onan ,nem tom h kel le joni,,ot van a gondom,,,ha le ugrok mindeg mek halok ,,,man aszt se tudom h mit csinajak,,,,,koszi elore is
470 levél
Válasz 07.05.23. 19:07 #798
Novae
miután beugrottál a tetőn, fordulj balra és veled szemben/egymagasságban a pajta másik végében van egy ajtó
5 levél
Válasz 07.05.23. 16:43 #797
bandi01
sziasztok ..en is el keztem a jatekot ..nagyon csipem ,,de el akatam a 3dik epizodnal ,mikor a papal ,,be megyek a bortonbe es onan el jutok a teton at aba az ures paitaba,,,onan nem tok sehogyan ki szabadulni,,mert mindeg meg halok ,,,kerem segisetek ,,kosziii
14642 levél
Válasz 07.05.17. 15:44 #796
Razor03
Ez jó hír. Ennyit kiérdemeltek azok akik Dx10-es kártyát vettek . De hová tűntek a videók amiket linkeltem ?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 07.05.17. 15:35 #795
Gump
"A fejlesztés azonban nem állt le, így hamarosan DirectX 10-es technológiával is felvértezik majd a Call of Juarez játékot, természetesen ingyen."
GSO

az "ingyen"-re hívom fel a figyelmet.
14642 levél
Válasz 07.05.16. 20:54 #794
Razor03
Megnéztem a videókat. Tényleg szép az új HDR, szépek az új textúrák, parallax map-hoz hasonlító effekt viszont eröltetett, viszont annál érdekesebb, minden bizonnyal ezt az új eljárást ki fogják még használni, jobban kivitelezve. Repedések a téglák között aminek 3D-s hatása van.. mik vannak ?

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 07.05.16. 16:14 #793
Gump
azért a videó elég meggyőző, a vízen sokat javítottak (még valami részecske alapú fizika is belekerült) a HDR is szebb lett, parallax map szerűség is kinéz a tűzhelynél, a növényzetre is írnak valamit, de azt nem tudom mennyivel javult, annyira nem jó a felbontása videónak, a felületek megint jobbak picit.
az összehasonlító videókat is szedd le.
ha ez tényleg egy ingyenes patch-be kerül, akkor le a kalappal.
14642 levél
Válasz 07.05.16. 15:12 #792
Razor03
Hehe, elég merész ilyet írni tudom, pont az árnyékokra, ami már így is a valóság határát súrolja . De most őszintén, ha már vannak Dx10-es shader-ek, akkor mutassanak még szebb árnyékokat, vizet és HDR-t , nem?

Mert ez olyan hatással van, mintha csak egy texture pack-ot adtak volna ki (persze még most is a képek alapján beszélek, de a video letöltése is folyamatban van).
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 07.05.16. 15:04 #791
Gump
árnyékokon javítás? min fog az futni?
amúgy szerintem elég jó az ahogy van, nézd meg azt a ~165 megás videót. valahol amúgy patch-ként tálalták a dolgot, remélem tényleg az lesz. bár kérdés, hogy fog-e menni, mert talán starforce-os a drága és pont valami mostani tesztben olvastam, hogy vista meg a starforce nem szerették egymást...
14642 levél
Válasz 07.05.16. 14:25 #790
Razor03
Én inkább a növényzet, árnyékok, HDR (128 bites) terén vártam ütősebb változást. Ezzel szemben a táj, és a textúrák lettek szebbek. Bár ezek csak képek, minden bizonnyal ki kellene próbálni, és úgy véleményt mondani.

Egyébként patch formájában érkezik a Dx10-es verzió, vagy újra kiadják, mint feljavított változat?

Jó látni, hogy terjednek a Dx10-es gamek (MS Flight Simulator X, Call of Juarez, Lost Planet, Age of Conan, Test Drive unlimited - Dx10 illetve készül a Company of Heroes Dx10-es változata is), illetve javulnak a driverek is.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.