Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Call Of Juarez

Call of Juarez

Call of Juarez
A legutóbbi Call of Juarez cikkek, hírek
14642 levél
Válasz 06.09.02. 15:14 #239
Razor03
Hát ez tényleg gáz hogy 7900-el is butítani kell. Én tutti hogy nem vennék lentebb semmit.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10106 levél
Válasz 06.09.02. 15:07 #238
mucius
ahhoz pár próbát ki kell állni.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 06.09.02. 15:07 #237
mucius
jól ragzom a magyartot. xD
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 06.09.02. 15:06 #236
mucius
azért azt nem tartod nevetségesnek, hogy most fektettél jócskán izmos gépbe bele a gépbe xezret és máris butítanod kell (hignend vgaval bazzeg, loll), mert nyomorarcú programozók szarnak optimalizálni?

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
14642 levél
Válasz 06.09.02. 15:05 #235
Razor03
Ha megy 20-25 fps-t az erdős részen az már uggyan jó . Nekem 1-2 fps-el megy azon a részen . Erre mondanám inkább hogy megfexik. Városban egész tűrhető, 14-30 fps.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
282 levél
Válasz 06.09.02. 15:02 #234
gamerboy
Hátha ehez is kijön egy olyan patch mint a Tomb Raiderhez.
If you wanna ride, you buy a white horse!
10104 levél
Válasz 06.09.02. 14:58 #233
eti8
"Ide már X2 kell illetve 7900 GT" őőő inkább conore és gtx Na jó az x2 még okés, de a 7900gt már megfekszik rajta full grafon Bár a teljest még nem próbáltam, csak sejtem
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.09.02. 14:32 #232
Razor03
Manapság a legszebb grafikai effekteket pixel és vertex árnyalókkal oldják meg, illetve különböző mapping eljárásokkal. Ezek számítását a VGA végzi, így szükség van a nyers és brutális shader teljesítményre. Minnél nagyobb egy játék shader igénye annál jobban háttérbe szorul a CPU, a ram mennyisége\gyorsasága csak annyira fontos hogy ne swappolás, akadozás. Magyarul minnél fejlettebb egy kártya shader számolása annál jobban viszi a játékokat. Ezért van az például hogy a közel azonos órajelen dolgozó Geforce 6800 Ultra 70-80%-al lasabb mint a 7800 GT (főként az ilyen játékokban).
Így az én kártyám ami jó 25-30%-al gyengébb a 6800 Ultrához képest szinte semmit sem ér ezeknél a nextgen gamek-nél, így bele lehet gondolni mire képes egy 9800 Pro vagy 9600 XT nevetséges shader teljesítménnyel. Szinte semmire. Azok felett már rég eljárt az idő, ilyen játékokhoz abszolút alkalmatlanok. A procimról meg annyit hogy jófórmán semmit sem jelent, legyen akár 4.2-ig húzva akkor sem lesz 1 fps-el sem több ennél a játéknál. Egy normális kártya mellett pl: Gf 7800 GS sokat jelentene, jobban ki tudnám hajtani a kártyát, de ezzel a 6800-al már többet nem tudok elérni.
Ide már X2 kell illetve 7900 GT.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4684 levél
Válasz 06.09.02. 14:14 #231
Christoph
Hát igen elég gáz a konfigod...nem adod el nekem?
Ez szemétség amit most csinálnak a fejlesztők, régen azért nem volt ilyen brutális gépigénye a játékoknak. Korábban jóval több ideig ki lehetett húzni a gépfejlesztést, most meg ennek az időnek a lerövidítése a cél a hardwares oldalon. Jól öszefogtak ellenünk
1-2 éve még poénkodva mondtuk, hogy 3 ghrz lesz minimumja meg Paks, most meg itt ez a játék pl...
1418 levél
Válasz 06.09.02. 14:04 #230
Tinman
Ó mester taníts minket egyszerű földi halandókat
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
14642 levél
Válasz 06.09.02. 13:42 #229
Razor03
Az a baj hogy én meg rohadtul nem vagyok hozzászokva a kompromisszumokhoz . Lassan itt az idelye egy kis gépfejlesztésnek.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 06.09.02. 13:18 #228
eti8
remélem nekem fog futni így fullon engem nem zavarna a fordulásos beröccenés De mondjuk az sem katasztrófa, ha az árnyékokat le kéne venni mediumra, mert már hozzászoktam az előző gépemnél a komprumisszokhoz
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10106 levél
Válasz 06.09.02. 13:14 #227
mucius
hát az egyik elgépelés, a másik technikai tudatlanság eredménye, de mosolyogjunk.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
1418 levél
Válasz 06.09.02. 12:58 #226
Tinman
Fraps-el alatt most volt időm tesztelgetni.
1024x768, minden high-on... átlag 30-35 FPS, fordulásoknál 15-25 FPS, azon a bizonyos ponton amikor lenézel a városra 27-29 körül volt, a farmer felé baktatva 20-24 FPS, a városban 35-40 FPS.
Ettől függetlenül ezzel sem fogok többet játszani... baromi zavaró, hogy 1 hirtelen fordulásoknál ennyire beröccen a játék. Na majd az Oblival együtt a következő gépemen.


Ja még annyit, hogy a játék alatt is meglehetősen sokat tölt vinyóról... szinte állandóan pislákol a vinyó led
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 06.09.02. 12:55 #225
Tinman
Ez olyan mint a "gruru szó"... elírás.
Mosolyogjunk együtt
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
14642 levél
Válasz 06.09.02. 12:26 #224
Razor03
Hát most lehet fikázni a játékot mert nagy a gépigénye meg nem optimalizálták rendesen, de lásd be ez egy nextgen game, igazi nextgen graffal, örüljünk hogy egyálltalán megjelent PC-re is, úgy tudom hogy eredetileg csak x360-ra készült. Már pedig aki ilyen szintű játékokkal akar játszani az jobb ha felköti a gatyát mert sok ilyen lesz még. Ha kijönnek az Unreal 3.0-ás gamek akkor is ezt fogod majd mondani mert nem fut rendesen 2600+on meg 6600 GT-n? Mert oda nem lesz elég 3800+ 7600-7800 GT alatt semmi.
Én teszteltem ezt a játékot 7600 GT-n is egész jól vitte (még az első demót, azóta meg még "jobb" lett a MP demó alapján), városban teljesen akadásmentesen futott. Egyedül erdőben a fás részen esett le a frame 6-10-re. Egyébként meg gondolj bele micsoda terhelést jelent a kártyának kiszámolni azt a rengeteg árnyékot meg mozgó fűszálat, levelet .. szóval nem kispályás az a környezet amit létrehoztak. Én nem a gépigényt szidnám hanem azt hogy nem tudták megfelelő módon butítani a grafikát low gépekhez...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10106 levél
Válasz 06.09.02. 12:11 #223
mucius
milyen warez, hát ti nem veszitek meg eredetiben?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
209 levél
Válasz 06.09.02. 12:00 #222
zozo365
Nem muszály warezol-ni sms-ekért cserébe
Elég ha csak találsz egy jo oldalt
38325 levél
Válasz 06.09.02. 11:29 #221
kopé
basszus, örüljeztek neki, hogy ti már nyomjátok, én mst emiatt nem fogok neikállni SMSt küldözgetni vagy mittomén az fix, kb 1 hét mire meglesz...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
10104 levél
Válasz 06.09.02. 11:10 #220
eti8
Az alacsony fps nem a ram hibája. Nekem a bf2 futott 256 mega rammal 30 fps fölött is, csak ha megfordultam swappolt mint az állat A tültési időn lehet, hogy gyorsítana. Az nekem is kb 1 perc, de a sebességen nem. Erősebb videókártya+proci megoldaná a cuccot.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10106 levél
Válasz 06.09.02. 11:09 #219
mucius
látom te írtad a smartshader 3-as kommentet is amin jót mosolyogtam. shader model 3-ról lenne szó. smartshader az egy radeon feature, amit egyetlen nv kártya sem tud, szemben az atikkal.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 06.09.02. 11:06 #218
mucius
nah, fulllow-n kemény 2:10 a töltési idő(bent a templomban akár 40-50frame is van, de kimegyek megzuhan, és utána olyan 30körül mozog), ugyanúgy sm2-n fullhighon már 4:27. (de itt már játszhatatlan gusztustalan 16framet produkál) ha most ebbe a csodagépbe beleraknék még 1 gigaramot, akkor kb 2-3perc lenne.

azt jól látod hogy töltési időre kihatással van a ram, de a frameratera kurvára nincs, max ha swappolna de ilyen problémája nincsen. de tőlem rajta, kapkodd ki a ramokat majd utána rájössz.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
1418 levél
Válasz 06.09.02. 10:52 #217
Tinman
2 problémád volt:
1. Lassú betöltési idő
2. Low FPS

Erre mondtam, hogy kevés a ram, erre mondtad, hogy "gruru".

After-before kép értelemszerűen FPS ügyben készült volna, de egy füst alatt kiderült volna, hogy a ram miatt ilyen lassú a betöltési sebesség vagy sem.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
209 levél
Válasz 06.09.02. 10:48 #216
zozo365
Kösz megpróbálom...
Habár nem igazán toom hogy jobb meg lehet e kerülni a farmot
mert nekem jobbra egy ilyen deszkahiányos ház van amibe nem tudok bemenni csak keritésen kívűlről nézem
Na mind1
kösz
851 levél
Válasz 06.09.02. 10:41 #215
fZolee
nem a kapun kell bemenni, hanem jobbra megkerülöd az egész farmot és az istállóban találsz egy lovat nyereg nélkül. utána a házba kell belopakodnod úgy, h a csávó ne lásson meg és ott találsz nyerget, felkapod és a lóhoz viszed. utána meg elvágtatsz a p*csába
(ja és az emelten talán fiókba v vhol találsz egy pisztolyt is)
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
10106 levél
Válasz 06.09.02. 10:36 #214
mucius
na mindjárt stopperelek neked egyet.
afterbifór képpel meg mit akarsz? belinkeled a loadingscreent, aztán találjam ki meddig töltötte?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
209 levél
Válasz 06.09.02. 10:33 #213
zozo365
Hy all...!
Én már az elején jelentem kifingtam az ötletekből...
Aki tudja hogy mi a faszt kell csinálni ott ahol az a öreg mindig pofázik és nem mehetek a keritésen túl...
valami fegyverről beszél a csűrbe a farm végén de nem találok...
HELP
851 levél
Válasz 06.09.02. 10:24 #212
fZolee
nocsak!
megjelent a game?
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
1418 levél
Válasz 06.09.02. 10:16 #211
Tinman
Ne menj át lámába 7k+ hsz után... érdekes mindenki 1-1.5 perces töltési időről beszél, te meg 5 perceket emlegetsz.
Most csak neked, csak ma vegyem ki az egyik ramot és linkeljek áfter-bifór képeket? Szépen kérjél
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
10536 levél
Válasz 06.09.02. 10:09 #210
TcG|Rommel|Hun
Hát, kipróbáltam a MP demot éshát...nemtudom...Valahogy hiányzik ebből a játékból az ötlet. Meghát pölö a létrára mászás kicsit gáz. Ilyet utoljára a Delta forceban láttam. A graf nem olyan szar, de kicsik a mapek. mucius írta hogy sokat tölt, nekem csak elsőre töltött sokat, aztán már ment gyorsan. Bár ez lehet attól is, hogy Bf2-n edződtem betöltésügyileg (2perc minimum)...
10106 levél
Válasz 06.09.02. 09:36 #209
mucius
lol hardvergruru, ha a ram lenne kevés neki, akkor swappolna mint a disznó, viszont ilyet egyáltalán nem csinál.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
1418 levél
Válasz 06.09.02. 09:21 #208
Tinman
Kevés a ramod ennyi a baj...
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
10106 levél
Válasz 06.09.02. 01:01 #207
mucius
hát ezen egy dekát nem optimalizáltak. úgy ahogy van szartak az ilyen munkálatokra. füvesfás részen még fullrabutítva is szarul megy a fosvasomon(2600+,1gb,6600gt), de máshol se igazán robog. ráadásul ilyen medium és full low,off között nem is igazán látom a különbséget. ez az engine egy rakás szar, hiába pofás fullgrafon. beállítások tesztelését mégmókásabbá teszi az 5perces loading time(/1perc alatt átnyargalható betöltött játéktér). :tapsviharszmályli:
technikai szempontból kb akkora hulladék mint a graw.
beltartalmilag viszont egész jó.
bár aki a bírja a 15-20 framet (biztos sokat volt neonfényben xD), annak még jó is lehet.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10104 levél
Válasz 06.09.01. 22:46 #206
eti8
na talán holnap már kinyilatkoztathatom, hogy mennyire fut nálam jól Pont most kell apámnál lennem... A fene és hétfőn már suli Hogy fogom ezt végigtolni?
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 06.09.01. 22:41 #205
Razor03
Hát ja, lehet hogy jobb. Bár én akárhogy állítgattam a demot sehogy sem akart jobban menni, sm2-ben sem.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1418 levél
Válasz 06.09.01. 22:37 #204
Tinman
Sajna nekem a grafkártya nem tudja a Smart Shader 3.0-át, de úgy érzem jobb, mert most a fejem verném a falba
A demo-hoz képest viszont jobban szalad! /Vagy csak az egy hete defragolt vinyó hatását érzem? /
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
14642 levél
Válasz 06.09.01. 22:35 #203
Razor03
Nekem a demo (sm3+HDR meg minden egyébb fullon) az indiános pályán 1-2 fps-el ment az elején, az erdőben. Azóta optimalizáltak rajta, ezt a MP demo alapján ki merem jelenteni .
Egyébként a másik pályán (priest) már játszható volt 15-20 frame mellett...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1418 levél
Válasz 06.09.01. 22:17 #202
Tinman
A proci az tényleg nem oszt nem szoroz esetedben, de a grafkártya bántóan kevés lesz az élvezethez. Készülj fel a kompromisszumokra...
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 06.09.01. 22:16 #201
Tinman
Konfigom:

- Prescott I3.2 GHz LGA 775 @ 3.6 GHz 64 bit (és 64 bites oprendszer!)
- 2X1 GB 667 DDR Dualban
- MSI ATI Radeon X850XT PE (540/1180) 256 MB DDR3
- 2x160GB Samsung SATA vinyó RAID 0-ban hajtva mindkettő 8 MB cache-el
- Audigy 4

Hát mehetne jobban is... eddig egyetlen játék volt ami 1024x768-ban max graffal 20-25 FPS-t produkált NÉMELY helyen, ez pedig az Oblivion.

Itt is ez a helyzet, néha érezhetően 30 FPS alá esik a framrate... szóval most azon küzdök, hogy miből érdemes visszavennem, hogy az ne nagyon menjen a tetszetős graf rovására.
Na majd mindjárt felrakok egy Fraps-t és azzal próbálgatom.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
14642 levél
Válasz 06.09.01. 22:05 #200
Razor03
Neked hogy megy? Milyen konfiggal tolod?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
38325 levél
Válasz 06.09.01. 22:01 #199
kopé
hmmm
le vagyok maradva videokariban... 9600XT
meg mondjuk prociban is, de az a 200mhz nem számít sokat...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
1418 levél
Válasz 06.09.01. 21:57 #198
Tinman
Mint a demonál...

Ajánlott:

Windows 2000/XP
P IV 3GHz/AMD Athlon 3000+ (3GHz-es Celeron)
1 GB RAM
nVidia GeForce 6600/ATI Radeon 9800
DirectX 9 comp. sound
700 MB free HDD
DirectX 9.0c

Supported VGA:
nVidia GeForce 6600, 6800, 7600, 7800, 7900
ATI Radeon: 9800, X800, X1300, X1600, X1800. X1900
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
14642 levél
Válasz 06.09.01. 21:36 #197
Razor03
Én még várok vele..
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
38325 levél
Válasz 06.09.01. 21:35 #196
kopé
Akarom, most
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
14642 levél
Válasz 06.09.01. 21:29 #195
Razor03
Hát ezt nehéz elhinni! WÁÁÁ megjelent !! Hát ez kész!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3447 levél
Válasz 06.09.01. 21:21 #194
+Sniper+
Tudsz írni egy gépigényt?
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
1418 levél
Válasz 06.09.01. 21:02 #193
Tinman
Reális. Gyerekek... nagyon komolyan néz ki, van hangulata rendesen!
Elég penge gépem van, de bizony rendesen köhög néha
Igaz még csak 10 percet toltam, de eddig nagyon bejövős... asszem megveszem
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
2829 levél
Válasz 06.09.01. 20:44 #192
Dilizs
Reális az 1.80 Giga körüli méret? Mer én már találtam torrentet!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
38325 levél
Válasz 06.09.01. 20:43 #191
kopé
mi???
megjelent?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
5661 levél
Válasz 06.09.01. 20:33 #190
ati2002
Yee, megjelent.
---

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.