Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Command & Conquer 3:Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars
A legutóbbi Command & Conquer 3 Tiberium Wars cikkek, hírek
9326 levél
Válasz 07.10.04. 01:42 #1061
Kanduhrka
Hát ez lesz a legújabb patchben. NEm tudom, hogy 1.08-hoz képest.
horrorgeeks.blogspot.com
342 levél
Válasz 07.10.03. 20:27 #1060
harras125
Az 1.08-hoz képest vannak ezek ?

A toweres pálya volt az egyik ahol nehezn tudtam legyőzni a nehéz scrint. Ezek szerint szabadabb lesz a küzdőtér.
A másik pálya ahol nehezen bírtam el a nehéz scrinnel (csak tegnap) az a hasadékpálya volt. A végén mellédobtam az atombombát, így 55 lézeres venommal megtámadtam 18 csapatszállítót amikből a kis űrhajók jönnek ki. A venomok nyertek fölényesen.

A stealth tanknak ha nagyobb lesz a támadóereje az nem semmi, én így is falkákban járatom őket, hatásosan irtják az ellen aratóit, azzán mire jönne őket megvédeni a őket, a lopakodók már el is tűnnek onnan.

Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
17778 levél
Válasz 07.10.03. 19:31 #1059
MagicMoment
lol és tényleg
elég könnyű volt az utolsó pálya. meg ami előtte volt az is. mastermind-dal beteleportálgattam a mérnököket és szopóka nyalóka lett mind a két oldalnak
51820 levél
Válasz 07.10.03. 18:09 #1058
Barthezz
Ha jól emlékszem, a Mothership-et el kell vinni a térkép jobb alsó sarkából a bal felsőbe a tibériumtoronyhoz és akkor lesz vége a küldetésnek.
17778 levél
Válasz 07.10.03. 18:06 #1057
MagicMoment
uccsó pályát nem vágom.
megvan a mádörship is, és írja h folytassam az evakuálást.. he?
lenyomom az egész gdi bázist,de mindig újra épül a barrack.. az meghogy? semmi épület nincs már az egész pályán..
2550 levél
Válasz 07.10.03. 17:19 #1056
Pomee
tibériumból sosem lehet elég!
Never underestimate the power of the Dark Side...
51820 levél
Válasz 07.10.03. 17:15 #1055
Barthezz
Hmm, ezek elég alapos változatatások. Gondolom a kieg. is akkor már ezzel a patch-csel fog kijönni. Az aratók kapacitásának visszavétele amúgy jó ötlet volt, kicsit én is soknak éreztem így a kitermelt tiberiumot. A küldetések vége felé már csak halmozódott a pénzem és alig győztem silókat gyártani
9326 levél
Válasz 07.10.03. 04:44 #1054
Kanduhrka
Jelentős változások a hamarosan megjelenő patchben:

Bug javítások

ˇ A játék azon hibájának javítása amely, a játékosok számára azt okozta, hogy több féle egységet is kijelöljenek gyártásra lagg miatt, amikor gyorsan váltogattak egységtípusok között.
ˇ Az épületek mostantól rögtön elveszítik az építési területet, amint lerombolják őket. Mivel ezelőtt addig nyújtottak építési területet, amíg a roncsuk látható volt.
ˇ A játék azon hibájának javítása, amely miatt, ha kiadtuk a támadás parancsot gyalogos egységeknek tovább, közelítették az ellenséget, mint a maximális lőtávolság.

ˇ A játék azon hibájának javítása, amely a fejlesztett erőművek lerombolása után is pár másodpercig még szolgáltatott áramot.

ˇ A játék azon hibájának javítása, ami lehetővé tette, hogy a játékos ellenséges épületeket észleljen a gyülekező pont mutató lerakásával.

ˇ A teknős MI hibájának javítása, mostantól épít védelmeket.

ˇ Nod Avatár lángszóró fejlesztéssel mostantól mutatja a beszállásolt épületek „kitakarítását”.


Multiplayer Pályák

Új pálya: Wrecktropolis

A folyamatos konfliktus a GDI, a Nod testvérisége és a Scrin között, borzasztó nyomott hagyott a világon, erre bizonyíték a sok lerombolt város romja és Wrecktropolis is egy példa erre. Ez a négyszemélyes pálya, nem-rangsorolt meccsekre alkalmas.

Átalakított pálya: Barstow Badlands(Barstowi pusztaság)

Ez a pálya most már sokkal nagyobb lesz, több építési területtel a játékosok kezdőhelyei körül és a szorosok már nem annyira keskenyek.

Átalakított pálya: Tournament Tower(Torony Viadal)

Ennek a pályának nincs többé harmadik szintje középen, ami több területet hagy a csatázásra, a kék tibériummezők helyett zöldek vannak, valamint egyéb objektumok is el lettek távolítva több hely érdekében.

Átalakított pálya: Pipeline Problems(Csőproblémák)

Ezen a pályán nincsenek többé az északi kezdőhelynél csövek, hogy hasonlítson a déli kezdőhöz.

Balansz változtatások

A következő változtatásokat azért alkalmaztuk, hogy az erőforrásgyűjtés több stratégiai szerepet kapjon, valamint hogy a tüzérség több szerepet kapjon, miközben a három faj harci egységeinek változtatása, hogy nagyobb egyensúly legyen a harctéren.

Általános változtatások

ˇ Aratók: Szállítási kapacitás csökkentve 42%-al(1400 Zöld kristályból/2800 kék kristályból) Szedési sebesség 8 másodperccel meggyorsítva. A nyersanyaggyűjtés összefoglalva 35%-al csökkentve.

ˇ GDI MCV, Nod MCV, Scrin Drone Platform: Ár/Építési idő 40%-al emelve 3500/35-re, HP és sebesség normalizálva (mind a három egységé egyenlő)

ˇ Outpostok: HP 5%-al növelve ez megakadályozza, hogy a Nod Shadow Team-ek egyetlen robbantással felrobbanthassák.

GDI Balansz változtatások

ˇ Gránátos osztag: Lőtávolság 20%-al növelve.

ˇ Kommandó: Elnyomási idő 70%-al csökkentve, tehát kevesebb ideig kúsznak majd egy épület felrobbantása után.

ˇ Juggernaut: Lőtávolság 25%-al növelve.

ˇ Mammoth Tank: A Toronyfordulási sebessége 66%-al csökkentve, tehát gyorsan mozgó egységek ellen nem lesz annyira használható.

ˇ Sonic Emitter: Támadási erő 25%-al csökkentve. Tehát a legtöbb járművet már nem lesz képes egyetlen lövéssel elpusztítani.


Nod testvériség balansz változtatások

ˇ Crane: HP 50%-al növelve, így ugyan annyi HP-ja lesz mint a GDI vagy Scrin változatnak.

ˇ Fanatikusok: Ár/Építési idő csökkentve 13%-al 700/7-re.

ˇ Kommandó: Elnyomási idő 70%-al csökkentve, tehát kevesebb ideig kúsznak majd egy épület felrobbantása után.
ˇ Attack Bike: Lőtávolság 16%-al növelve.

ˇ Stealth Tank: Támadási erő 66%-al növelve.

ˇ Beam Cannon: Lőtávolság 25%-al növelve. Ez nem hat az Avatárra amikor felveszi a Beam Cannon fegyverét.

ˇ Avatár: HP 25%-al növelve. Támadás előtti várakozási idő 33%-al csökkentve. A fő fegyver támadási ereje 25%-al növelve.

ˇ Confessor: Többé nem hat a gyalogosok tűzgyorsaságára.

ˇ Tiberium Innyekció: Bonusz HP a gyalogosok számára 60%-al csökkentve.

ˇ Catalyst Missile: Ár 33%-al növelve 2000-re.

ˇ Tiberium Vapor Bomba: Újratöltődési idő 25%-al növelve 300-ra. Támadási erő 140%-al növelve.


Scrin Balansz változtatások

ˇ Dezintegrátorok: Amikor az ellenséges jármű eltapossa, a sebzés mértéke 30%-al növelve.

ˇ Seeker: HP 13%-al csökkentve.

ˇ Devastator Warship: Lőtávolság 20%-al növelve. Tűzgyorsaság 200%-al csökkentve. Támadási erő 100%-al növelve. Hatókör csökkentve.

ˇ A Raj: Többi nem lehet egységre ráhívni (csak üres helyre). Újratöltési idő növelve 66%-al 150-re. Mostantól csak 5 egységet rak le 7 helyett.

ˇ Phase Field: Többé nem hat gyalogosra. Újratöltési idő csökkentve 50%-al 180-ra.


Egyéb változtatások

ˇ Új FastForeward gomb hozzáadva a Replay/Battlecast meccsek nézésénél.
horrorgeeks.blogspot.com
51820 levél
Válasz 07.09.30. 12:02 #1053
Barthezz
Mondtam hogy a pálya vége még durvább lesz Sztem a leggecibb küldetés a játékban. #975-ös hsz-emet olvasd el a topicban, abban közvetlen a pálya átvitele után leírtam, hogyan sikerült megoldanom
9326 levél
Válasz 07.09.29. 13:39 #1052
Kanduhrka
EA...
horrorgeeks.blogspot.com
17778 levél
Válasz 07.09.29. 12:40 #1051
MagicMoment
hát gecc..miután megvan a mérnök kb mocskos nehéz. simán szétkapják a seregemet. bezzeg mikor a gdi-val voltam,akkor meg kb legyőzhetetlenek voltak a scrinek. annyira jól van ez ajáték megcsinálva..........
amit még lehet,h nem gyártok le mérnököt,hanem a bránermájszterrel el-el foglalok 1-1 egységet és apránként támadom meg a gdi bázist..
ha már a mérnökkel nem tudok épületet foglalni..ez is mekkora vicc
342 levél
Válasz 07.09.28. 09:55 #1050
harras125
Töltöttem le pályákat a cnctw.hu-ról. Furfangos hogy hová kell betenni őket de segítséggel sikerült. Két pályán is nagyon izgalmas csatát tudtam játszani, félórás küzdelem 2v2 és az utolsó percig nyílt volt a a csata. Az egyik egy folyóval kettészelt térkép, hidakkal, középen egy sziget ahová nem lehet letelepülni de tele van kék tibériummal. Na volt ám öldöklés a nehéz úthenger scrinnekkel szemben. Az egész olyan volt amit az ember ember elleni csatákban láttam, nem lehetett várni a mammutokra, avatarokra vagy bombázókra, nagylétszámú. gyorsan felhúzható gyorsmozgású seregek csépelték egymást szünet nékül a végtelenségig.
Persze a gépet lehet szivatni azzal, hogy kilőjük a tibériumtüskéit, egy idő után ennek van hatása.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51820 levél
Válasz 07.09.27. 12:12 #1049
Barthezz
OFF
Akkor rosszul írtam, 15 percig alapból kitartanak, de ha ügyesen besegít az ember mindkét bázison, akkor még + 1-2 perc nyerhető. Ezen a pár percen pedig az múlik, hogy az utolsó bázist még éppen nem tudja elsöpörni a nagy roham. Kemény egy küldetés, de sztem méltó a nehézsége egy utolsó pályához.
342 levél
Válasz 07.09.26. 09:08 #1048
harras125
OFF
Mintha úgy lett volna megkreálva, hogy pont 15-15 percig tartson ki a két szövi bázis, mindig ez lett a vége akárhogy taktikáztam. És az utoló két percben indított roham mindig elsöpört.
ON
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51820 levél
Válasz 07.09.26. 01:37 #1047
Barthezz
OFF: Nekem másodszorra sikerült az a küldetés, de én is vért izzadtam vele (igaz, nem a legnehezebb fokozaton, hanem normal-on játszottam). Ha jól emlékszem, összesen 45 percig kell kitartani, s ennek kulcsa az, hogy nem szabad magára hagyni a szövetséges bázisokat. Tele kell építeni őrtornyokkal az emberek és az orkok bázisait is, seregeket vezényelni oda, lényeg, hogy így 15-15 percig mindkét szövetséges bázis tartható. S ezután már csak újabb 15 percig kell a sajátot is bevédeni.
Egyébként a legutolsó küldetés a játékban, szal a cél kapujában tényleg ne torpanj már meg
342 levél
Válasz 07.09.25. 18:29 #1046
harras125
Én is ezt mondtam a Warcraft III-ra mikor az élet fáját kellett volna megvédeni, de akármit csináltam a végén mindig eggyel több ellenség jött, mint kellett volna. Nehézséget nem voltam hajlandó lejjebb adni, hanem inkább lelkierőt gyűjtök. Úgy egy éve.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
17778 levél
Válasz 07.09.25. 11:59 #1045
MagicMoment
nem adom fel. szerintem az elsők között voltam,akinek meglett a cnc:tw. ráadásul úgy,h a nodokkal 1 pálya volt hátra, a gdi-val végigtekertem és elvesztettem a mentést... igaz, segítettél,de a gdi-al pölö újra kellett nyomni az egészet. szóval szó sincs feladásról,csak némileg pihentetem
51820 levél
Válasz 07.09.25. 11:50 #1044
Barthezz
Azért nehogy feladd (igaz 1-2 ember már megtette a topicból ), addig nehéz, amíg rá nem jön az ember a megoldásra. Ha most kellene nekiállnom, sztem 10-15 perc alatt le lehetne zavarni az egész küldetést. Persze amíg rá nem jöttem a taktikára, szívtam vele én is 1-2 órát
De ezután már csak 2 küldi és vége
17778 levél
Válasz 07.09.25. 11:35 #1043
MagicMoment

jó,akkor azt hiszem megint jegelem ezt a pályát egy ideig
51820 levél
Válasz 07.09.25. 11:30 #1042
Barthezz
Ha jól emlékszem, a védelmi tornyokra nem működik a mind control, szal azokat kénytelen leszel továbbra is a régi módszerrel elpusztítani
Viszont a hangágyúk mind elkerülhetőek, nem szemből kell betámadni a bázist, hanem a térkép délkeleti sarkából indulva. Ha pedig megvan a barakk és legyártottad a mérnököt, már csak be kell teleportálni az elfoglalandó épülethez, s nem kell tovább szarakodni a tornyok kerülgetésével.
Aztán ha ez megvan, jön még egy ennél is genyóbb rész a küldetésben
17778 levél
Válasz 07.09.25. 11:20 #1041
MagicMoment
micsoda????????????
akkor a védelmi lövegekkel is megtehetem ugyanezt?
bazzeg én meg mit szoptam,h lelöjjem a tankkal az ágyút,utána elfoglalni egy másik tankot, közben lelöni a lesérült tankot,aztán beáldozni a tankot,h befoglaljam a gránátosokat,akikkel megtisztítom az épületeket.. vááá
51820 levél
Válasz 07.09.24. 00:24 #1040
Barthezz
Az az egyszerű trükk pedig a teleport

Még annyival kiegészíteném MM-nek adott tanácsaidat, hogy a Mastermind épületeket is az ellenőrzése alá tud vonni, amit aztán kapásból el is lehet adni. Ezt a taktikát használva a GDI fél bázisa lebontható
342 levél
Válasz 07.09.23. 16:33 #1039
harras125
Mindig állíts a magad oldalára egy osztagot vagy tankot, hogy a következő tornyot vagy lakótömböt eltüntesd. Sziszifuszi, de megoldható A megszerzett gyalogságot persze te is házba rakhatod. Nekem sikerült egyszerre két egységet is agyturkálni. És a fent két tankegységet is le lehet hozni valami egyszerű trükkel, de azok nekem utána hamar elpusztultak.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51820 levél
Válasz 07.09.23. 14:33 #1038
Barthezz
Én megmondtam
Engem is totál kiakasztott az a küldetés, viszont ha sikerül túljutnod rajta, akkor már nincs sok hátra a játékból
17778 levél
Válasz 07.09.23. 14:19 #1037
MagicMoment
azzal az idióta mastermind-dal kell rohangálni.
342 levél
Válasz 07.09.23. 13:08 #1036
harras125
Az melyik is ?
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
17778 levél
Válasz 07.09.23. 12:35 #1035
MagicMoment
agyfaszt kapok a scrin 2. pályától.
342 levél
Válasz 07.09.23. 12:34 #1034
harras125
Játszottoam egy jót: 3v3 nehéz úthenger mindenki. Én voltam hátul védett pozícióban de a két szövit lerohanták hamar, de addigra volt 40 venomom meg 12 harvesterem. Miközben pár Avatar meg nagy lézertorony tartotta a bázist új venomokkal a 3x túlerő ellen még csináltam további venomokat, összesen vagy 120-at és végigsöpörtek az egész pályán.

Néztem megint megint csatákat a hq-ról. Egyet nagyon profin csinálnak ami nekem még nem jött össze: egy sor tank mögé egy sor rakétás gyalogos, a tankok védik a legázolástól a gyalogságot azok meg iszonyú pusztítást végeznek az ellen soraiban a rakétáikkal. És támadáskor is együtt mozognak tartva az alakzatot.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51820 levél
Válasz 07.09.07. 12:35 #1033
Barthezz
Hát ez tényleg elég LOL egy hiba
342 levél
Válasz 07.09.07. 07:02 #1032
harras125
Azért jópofa ez a peccs.
Amit internetről töltök le visszajátszást azzal nincs gond. De ha a saját gépem elleni csatákat vissza akarom nézni, elég hamar kiírja, szinkronhiba, mert valamelyik játékos számítógépén más verziójú gamma fut. Kérdem én melyiknek, ha a saját komputerem ellen játszom ?
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 07.09.05. 18:16 #1031
harras125
Újra próbálkozás után tovább erősödött az érzésem, olyan mintha az eredeti alapnak a brutál megfelelője szerint jönnének, annyian vannak, mint ott a duplapénzes beállításban szoktak lenni.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
9326 levél
Válasz 07.09.05. 11:34 #1030
Kanduhrka
Mondom én, hogy keményebbek lettek.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 07.09.05. 11:33 #1029
Kanduhrka
Közben eszembe jutott, hogy az alaplapomon csak 4x AGP átvitel van.
horrorgeeks.blogspot.com
342 levél
Válasz 07.09.05. 09:06 #1028
harras125
Megkövetlek, 1.08-ban most először vállaltam be nehéz Scrin ellen párharcot. én Noddal voltam. Hát tényleg sokkal gyorsabban fejlődik annál is, mint ami volt. Az volt az érzésem, hogy brutalon felejtettem őket ahol minden pénz duplált ér neki, mert már a 2. perctől kezdve úgy özönlöttek, hogy ennyi tibériumot nem tudom honnan szedett össze. Három támadást visszanyomtam, egy perc múlva megint tele volt a képernyő a szélétől a széléig az egységeivel, pedig 1280x960-on sok fér a monitorba. És már lépegetők meg csatahajók is voltak köztük. Úgy buktam el hogy kb. 70 egység veszteséggel 600-at öltem.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51820 levél
Válasz 07.09.04. 15:48 #1027
Barthezz
Hát ha Celeron, akkor valóban könnyen meglehet, hogy az lesz a belassulás forrása.
9326 levél
Válasz 07.09.04. 06:20 #1026
Kanduhrka
Szerintem a 2.4-es Celeronom a ludas. Gyanús a kis g**i.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 07.09.04. 06:17 #1025
Kanduhrka
A Battle For Middle Earth 2(+kieg) is hasonlóan be szokott lassulni. Ezért nem szerettem sose a SAGE motort.
horrorgeeks.blogspot.com
342 levél
Válasz 07.09.04. 06:10 #1024
harras125
De ha a géped is hasonló akkor neked mér lassul be ?
Tegnap hatrésztvevős pályán nyomtam, ketten "voltunk" Nod, két nehéz GDI volt meg nehéz Scrin, azonos "neműek" egy csapatban. És gond nélkül lement. Már ami a gépet illeti. EGyszer vissza kellett töltenem, elnagyoltam az atombomba hajigálást, az ellenség bázisára dobtam miközben már egy csomó egységgel kijött onnan és közeledett az én bezisom felé, muszáj volt a mezőre dobdom ahol éppen jártak.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
9326 levél
Válasz 07.09.04. 00:12 #1023
Kanduhrka
Nagyjából nekem is ez, különbség:
1024*768
víz: legalsó
shader: low

horrorgeeks.blogspot.com
342 levél
Válasz 07.09.03. 16:05 #1022
harras125
Fényerő kb. 70 %
Játék sebesség kb.80 %
Felbontás: 1280 x 960
Élsimítás :ki
Tereprészletesség: magas
Vízrészletesség : közepes
Modellrészletesség: magas
Textúra: magas
Shader (ammegmi?): közepes
Látvány: közepes
Árnyék: ki
Animáció: magas
Címer: magas
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
9326 levél
Válasz 07.09.03. 10:34 #1021
Kanduhrka
Igen, arra.
horrorgeeks.blogspot.com
342 levél
Válasz 07.09.03. 09:29 #1020
harras125
Majd otthon megnézem, mhelyen vagyok.
Ha a grafikára gondolsz.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
9326 levél
Válasz 07.09.03. 08:40 #1019
Kanduhrka
És milyen beállításoknál tolod, ha szabad tudni?
horrorgeeks.blogspot.com
342 levél
Válasz 07.09.02. 21:29 #1018
harras125
Te minden szobában a szőnyegre köpsz ahová benyitsz ?
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 07.09.02. 21:25 #1017
harras125
A harvestereket nekem békén többnyire hagyták, valaki itt írta, 3 darab elég jó pénzt hoz be hogy legyen katona a bázisvédelemre és az MCV lehozásásra. Nekem bejött.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51820 levél
Válasz 07.09.02. 13:53 #1016
Barthezz
Pedig szvsz egyáltalán nem nehéz küldetés. Normal nehézségen csináltam és elsőre minden gond nélkül megvolt. Nekiállsz gyártani tankokat és a bázis bajárataihoz küldöd őket, közben meg mindig ahol épp nem támadnak, azon az oldalon lekapcsolod a tornyokat (WinAmp jel ), így a többi tud működni. Aztán elindulsz az MCV-ért pár egységgel, s ha megtisztítottad a terepet lehozod a bázisodba. Onnantól meg már tiszta sor az egész, egyedül a légi bázisa jelenthet problémát, mert csak egy-két egységgel lehet oda feljutni. De 10-15 perc alatt az is legyűrhető.
941 levél
Válasz 07.09.02. 13:40 #1015
Dbz
A Croatia nevű pályát nem birom megcsinálni :'(
egyszerűen kevés vagyok hozzá :S
51820 levél
Válasz 07.09.02. 12:18 #1014
Barthezz
Azért az örök klasszikus C&C 1-et ne szapuljuk, a legjobb játék volt akkoriban A Tiberium Wars játékmenete egy idő után nekem is unalmassá vált már, mindenesetre azért elszórakoztam vele, még ha az igazi C&C feelinget nem is tudta nyújtani.
13840 levél
Válasz 07.09.02. 11:30 #1013
powerhouse
És tényleg. Kipróbáltam havernál a játékot, de szinte ugyan az, mint a 12 évvel ezelőtti játék, csak más egységek vannak, jobb grafika, meg behoztak még 1 fajt. Gyalogosok semmit se érnek (mérnök kivétel), csak a lánctalpról levakarandó réteget képzik a játékban, egyébként meg csinálj minél többet játékról van szó.
If I look back I am lost
12565 levél
Válasz 07.09.02. 11:27 #1012
McCl@ne
Ne játszatok ilyen szar játékkal, menjetek WarCraft3mazni, az sokkal jobb!
Respect is not given. It's taken.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.