Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Command & Conquer 3:Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars
A legutóbbi Command & Conquer 3 Tiberium Wars cikkek, hírek
8067 levél
Válasz 07.04.11. 22:54 #811
Gerry
Nem.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
55 levél
Válasz 07.04.11. 21:44 #810
Davve 12
Én is horvátnál vook elég nehéz küldi azután vége is a GDI-s küldeiknek nem??
Intel (R) Pentinum (R) 4 Cpu 2.80Ghz 512 mb ram,ASUS A9550
2550 levél
Válasz 07.04.11. 20:30 #809
Pomee
és mekkora volt az a csapat? mee én odaküldtem 10-15-t azt kész. azok is elég jól aprítottak, bár a hídig már szinte mind sárgában volt
de amikor ezt a taktikát használtam, a bázisom nem bírta ki túl sokáig
Never underestimate the power of the Dark Side...
229 levél
Válasz 07.04.11. 19:27 #808
Yossarian
Én is APC-rakétás kombóval nyomtam. Olvastam valakitől, hogy ő az egész küldetést ezekkel csinálta meg. Hááááát éppenséggel elképzelhető, bár iszonyú sok klikkelés az állandó gyártás és feltöltés, és közben sajnos hullanak, mint a legyek.

Nekem annyiban mázlim volt, hogy elég nagy csapatom maradt még, mire visszaértem a const yarddal, ezek addig megvédték, míg elkészültek a tankok és pár torony.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
2550 levél
Válasz 07.04.11. 19:16 #807
Pomee
még csak egy kérdés: az pálya elején... mivel érdemes menni a convoy-ért. eddigi tapasztalatom szerint az APC+rakétások jöttek be mert elég sok az öngyilkos merénylő a visszaúton és a tank szarabbul írtja a gyalogságot.
de az elmúlt 2 alkalommal el sem jutottam addig, hogy legyen mamut tankom, ugyanis már az elején úgy jöttek, mintha meghágtam volna mindegyik anyját! és az a gagyi tank télleg gagyi.
de azééé majd próbálkozom!
Never underestimate the power of the Dark Side...
229 levél
Válasz 07.04.11. 16:44 #806
Yossarian
A skirmishben használt taktikák egy része nagyon jó a kampányban is, a másik része meg nem ér semmit.
Ha pl. a horvát pályán a gépnek lenne 8 Vertigoja, akkor a küldetés fél perc alatt lenne mission failed. De nincs neki, így 5 elit tank a földbe tapossa pár perc alatt.

Ha meg skirmishben van a gépnek 8 Vertigoja, akkor támadás előtt leszedem őket valamivel. Vagy hagyom, hogy elvérezzenek a légvédelmen. Mellesleg a Vertigo is csak addig igazán jó, amíg a célpont nem mozog.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
9326 levél
Válasz 07.04.11. 15:59 #805
Kanduhrka
8 Vertigo Bomber letarol egy 5-6 fős Mammoth csapatot. Ha túl is éli pár tank, azoknak már túl kevés ereje/élete lesz támadni.
Csak tudni kell gondolkozni, skirmishben mindent kipróbálni
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 07.04.11. 15:56 #804
Kanduhrka
Nem szkenelnéd be?
horrorgeeks.blogspot.com
229 levél
Válasz 07.04.11. 14:24 #803
Yossarian
3-4 mamut egy gyár mellett, ahol folyamatosan javítva vannak, szinte bármilyen támadást megállít. Nem beszélve arról, hogy közben fejlődik is, és ha eléri az elit szintet, akkor 5 darab letöröl mindent a pályáról. Nagyjából az egész játékra jellemző, hogy ha van öt mamutod, onnantól nem nagyon tudod már elbukni a küldetést. Ha meg van 10, akkor megtámadhatsz akárkit. Legfeljebb a mobil javítóegységet is el kell küldeni velük, hogy időnként javítsa őket. Elit tankoknál meg már ez sem kell.

Ezért is mondtam, hogy balra elég pár gépágyús torony. Bár én tettem ágyúkat is, mert néha tankok is jöttek onnan.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
2550 levél
Válasz 07.04.11. 13:34 #802
Pomee
hát én kb. 2 órán át tartottam a bázist, de azok a rohadt stealth tankok még a mamutjaimat is úgy írtották, hogy nem tudtam mit csinálni. azt én is néztem, hogy igazából csak jobbról meg fentről jönnek durva támadások, de azok olyanok, hogy csatt!
azóta meg... még építkezni sem tudok elkezdeni, úgy aprítanak
Never underestimate the power of the Dark Side...
51801 levél
Válasz 07.04.11. 13:02 #801
Barthezz
A mostani (2007/04) PC Guru-hoz mellékeltek egy kis könyvecskét, amiben tökéletesen le van írva a teljes C&C sztori rengeteg oldalon keresztül. Jó volt elolvasnom, mert remekül rávilágít az összefüggésekre, ráadásul az összes C&C játék történetét is összefoglalja, amikre már nem is nagyon emlékeztem, lévén hogy elég régen toltam már végig oket.
Szal aki kíváncsi a részletes történetre, annak ajánlani tudom a PC Gurunak ezt a számát.
10 levél
Válasz 07.04.11. 11:55 #800
zyndar
Vagy akár egy Hamachi-hoz hasonló progit, amivel tudnánk egymás ellen játszani. Hamachival viszont minden lagzik.
zyndar
229 levél
Válasz 07.04.11. 10:44 #799
Yossarian
Bevallom őszintén, nem hardon csináltam meg. Annyira tele lett vele a tököm, hogy levettem a nehézséget. Bár sokkal így sem volt könnyebb. Mintha nem lennének jól beállítva a szintek.

Én így csináltam:

Bázis bal oldalára tornyok, oda az is elég volt. A jobb oldalra meg tankgyárak. Aztán mikor megvolt pár szép nagy tank, már nem volt gond, de addig gondosan ügyelni a harvesterekre, és minden egyébre.

Tiszta idegbaj.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
10 levél
Válasz 07.04.11. 01:59 #798
zyndar
Sziasztok!
Hol találhatok olyan szervert, amin lehet crackelt játékkal tolni?
zyndar
2550 levél
Válasz 07.04.11. 01:25 #797
Pomee
Úgy látom te tudod az okosságokat, uhogy ha a Horvát pályához tudsz vmi használható taktikát megköszönném.
Ja vmi olyan ha lehet ami hardon bejön.
Kivagyok... Nem volt még példa, hogy levegyem normálig is c&c-t és ezt nem is akarom elkezdeni. Rontaná a büszkeségem!
Never underestimate the power of the Dark Side...
229 levél
Válasz 07.04.10. 23:42 #796
Yossarian
Annál rosszabb már nem lesz. Nem mondom, volt utána is pár szemét pálya, de ott már azon is gondolkodtam, hogy hagyom a francba. Pedig C&C-vel ilyet még nem tettem soha.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
229 levél
Válasz 07.04.10. 23:40 #795
Yossarian
Egy dologban viszont igaza volt a cikk írójának. A zenék tényleg nem olyan jók, mint a régiekben. Hiába na, ezt már nem a jó öreg Frank írta.
Mondjuk az öreg nem a legjobb szó rá, mert kb 20 éves volt, mikor a C&C zenéjét írta. (És kb. 17, mikor a Dune2-ét.)

A videók mellett ez volt a másik fájó pont a harmadik részben. Ezt leszámítva király a játék, de a feeling már nem ugyanaz.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
5113 levél
Válasz 07.04.10. 23:35 #794
rage
Ugyanez a helyzet itt is
A horvát pálya óta kész felüdülés a játék
229 levél
Válasz 07.04.10. 23:31 #793
Yossarian
A Mammoth Tank állat. Árához képest messze a legnagyobb átütőerővel rendelkezik, és még levegőbe is lő. Railgunnal meg egyszerűen vadállat. Lehet, hogy lassú, de egy idő után úgysem tudsz hova futni előle. Szerintem a legjobb egység a játékban.

A Red Alertek mind a Tiberian Dawn előtt játszódnak, és tényleg lehet valami közük egymáshoz.
A Tiberian Dawn nagyjából napjainkban játszódik, de egy olyan világban, amihez köze sincs a mainak. A GDI és a NOD kétpólusú világa sokkal inkább származhat egy szövetséges-szovjet háborúból, mint az általunk ismert valós világból. Ehhez jön még a tibérium, és máris kész egy új világ.

Bár tény, hogy a mai terrorszervezetek erősödéséből kialakulhat egy egységes csoportosulás is, de az inkább fog hasonlítani a Generals GLA oldalához, mint a NOD-hoz.

Remélem, nem volt zavaros, kicsit már késő van.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
229 levél
Válasz 07.04.10. 23:21 #792
Yossarian
Ezt én is olvastam. Lehet, hogy játszott a régebbi részekkel, de az biztos, hogy nem rajongó. Elég nagy baromságok voltak a cikkben.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
229 levél
Válasz 07.04.10. 23:20 #791
Yossarian
A földi egységeket én is hamar elvesztettem, de addigra már csak 1-2 levegőbe is támadni tudó egysége maradt, azok meg gyorsan elhullottak a csatahajók által.
Próbálgasd még! Nekem a horvát pálya volt a mélypont. Miután az megvolt, már egyik sem szivatott meg annyira. Ott viszont teli tüdőből anyáztam.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
8067 levél
Válasz 07.04.10. 21:13 #790
Gerry
Eszem nincs, hogy az efféle
cikkeket miért nem pár fokkal hozzáértőbbeknek, mint pölö Stökinek adják ki. Bár persze amiket elmond, azok igazak -eltekintve attól, hogy az emlegetett küldetésben semmiféle lézerágyú nincs, lévén a GDI sohasem operált effélékkel, illetve a C&C sorozatban az átvezető videók 85%-ban mindig is a kamerába beszéltek a színészek...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
8608 levél
Válasz 07.04.10. 20:55 #789
davkar9
Na végigvittem a GDI kampányt. Azt kell hogy mondjam elég jóra sikeredett, jöhet a nod. Egyedül horvátország meg albánia szivattak meg a többi elég könnyedén sikerült (normalon). Ami nekem bejött, mamut tank meg apc/rakétás, scrin ellen plusz adalékként firehawk légirakétával.
Megnézem a RA egy befejezővideót, meglepődtem hogy a kis kopasz barátunk ott állt aztán megnéztem a tiberian sun és firestorm utolsó videóit és (sajnos ezek kimaradtak, csak RA2+yurit volt alkalmam kipróbálni) szeritnem Kane nem "ugyanaz" hanem klónozták. Ahhoz hogy hogy kapcsolódik a RA a Tiberium warshoz tudom ajánlani a 2002 április havi gamestart abban van egy cikk c&c történelem címmel és abban úgy írják hogy a tiberian sun a yuri után következik időrendben. Na persze lehet hogy ez már mind egyértelmű volt aztán csak a billentyűmet koptattam itt
Simple. Eternal. Beige.
6926 levél
Válasz 07.04.10. 20:36 #788
Death man
ha a légvédelmet lövöm ki akkor a tankok irtanak ki ha a tankos cuccokat addigra egységeknek a vége
tipikusan azapálya ami elveszi a kedvem az egész szartól ...
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
229 levél
Válasz 07.04.10. 19:40 #787
Yossarian
Nagyon azért ne küldd őket előre, mert akkor pont tűzvonalba kerülnek! Én úgy csináltam, hogy a földi egységek kb. a légierő alatt voltak. A légierő jól megbombázta a közeledőket, és a földi egységek befejezték rajtuk a rombolást. Egyedül a légvédelmek közelében kell vigyázni. Azokat nagyon gyorsan ki kell iktatni.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
6926 levél
Válasz 07.04.10. 19:31 #786
Death man
azaz kösszi , majd megpróbálom akkor előre küldeni gyalogságot aztan a légierőt deh naon felkurt ...
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
229 levél
Válasz 07.04.10. 16:33 #785
Yossarian
Ha az a pálya az, amikor egy masterminddal kell trükközni az elején akkor arra egy-két tanácsot tudok adni.

Amint megkapod a sereget, abban a pillanatban a GDI bázis elkezd egységeket termelni, ezért nem árt sietni. Minél gyorsabban nyomulsz előre, annál kisebb lesz az ellenállás. Ha sokat tökölsz, sokkal nagyobb sereg fog várni.

Válaszd külön a légi és a földi egységeket, mert sajnos a légierő területre ható csatahajói hajlamosak szarrábombázni a saját egységeket is. Ne hagyd, hogy a tankjaid bemenjenek arra a területre, amit éppen megszórnak.

A bázison gyorsan iktasd ki a termelőépületeket és a légvédelmet. Ha a földi csapataid el is hullanak, ami igen valószínű, a légierő leszedi a maradékot.

Kb. ennyi. Elsőre én is megszívtam, de másodszor, mikor már irányítottam rendesen a csapataimat, sikerült.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
6926 levél
Válasz 07.04.10. 16:16 #784
Death man
scrin 2.dik pálya naon felbaszós ... nagynehezen elfoglalom megm inden erre ad 1kis sereget hogy romboljak vele wááá legjobban az iet utálom.
Nemis sikerül :S
van vmi taktika rá ?:S
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
17778 levél
Válasz 07.04.10. 14:27 #783
MagicMoment
ugyan még csak belepillantottam az egyik pályába,de felmerült a kérdés, h mikor nod-éknál, az árulás után megkell védeni a nod likvidtájbérián faktorit(lehet nem ez a neve),akkor a bázist megkapom? mer próbaként elfoglaltam azt az épületet,de az egész bázis ettől még nem lett az enyém. nem is lesz?
6926 levél
Válasz 07.04.10. 01:11 #782
Death man
újra lett rakva savem szal gdi utsot újra kellett nyomni.
mosmár megy és nyomom második pályán
(noddal még mentem volna pár pályát :S)
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
6926 levél
Válasz 07.04.10. 00:13 #781
Death man
scrin küldetés hogy jön elő ?
végig mentem gdi on nod on és utána nemjött semmise ki pluszba a kampány folytatásánál meg nod utolso pályára ugrik vissza:S
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
6926 levél
Válasz 07.04.09. 19:17 #780
Death man
éppen legújabbat mindig
(mostépp 1.04)
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
1135 levél
Válasz 07.04.09. 14:17 #779
BigBoy
Akkor most melyik javító patch-t érdemes leszedni??
1563 levél
Válasz 07.04.09. 12:07 #778
Zacsi
ja nekem pl alegidegesítőbb az hogy amikor ugratok a zone trooperrel akkor egymásba akadnak (több squad) oszt ha nem piszkálom akkor úgy is maradnak oszt egy lövésre lelőnek belőle 50-et

ja mégh valami valaki már elkezdett multizni itt?
mer ha igen akkor beszélhetnénk egy találkozót mecsett stb mer már nagyon unok ezek ellen az amcsi barmok ellen játszani
Inkább vérezzünk párbajban, mint pározzunk vérbajban.
6609 levél
Válasz 07.04.09. 08:44 #777
Kolin Mekré
Megemelem a kalapomat, én ennyire részletesen nem tudtam volna írni a storyról, meg összefüggésekről
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
55 levél
Válasz 07.04.09. 07:50 #776
Davve 12
Hogy ze a Horvátország mekora szar küldi támadnak ezerel védjem meg a "terepemet" és löjjem ki a ágyukat közben a házak szétszednek menyek visza ugy a helyre h 1 halyaszállase görböljünk a MÉG-nek
Intel (R) Pentinum (R) 4 Cpu 2.80Ghz 512 mb ram,ASUS A9550
9326 levél
Válasz 07.04.09. 03:13 #775
Kanduhrka
Basszus... beszarok mennyire szar ez a motor, amire csinálták. Még a Generalsnál csak-csak elment, hogy még friss, kiforratlan a cucc, egyefene. A BFME-nél már kezdett idegesítő lenni. És most, 2007-ben, egy nemtom hány éves motornál képtelenek megtanulni normálisan megírni egy útvonal keresést. Az még haggyán, hogy nem arra megy amerre kellene(pl tank) - ráadásul még el sem indulnak néha. Kijelölöm a pontot(sima terepre) elindul 8 ugyanolyan tank, aztán az egyik gondol egyet és megáll. Csakúgy...Nagyon- nagyon nem bírom ezt a SAGE szart, jólenne ha kivágnák a framcba, egy kukába. És még nem szóltam a temérdek bugról. (a legtöbbet leszkrínsátoltam)
Ezek már nem apróbb bakik, hanem súlydöntőek egy játék jövőjében.

Nagyon remélem, a Red Alert 3-ban már nem a SAGE-et fogják használni.
horrorgeeks.blogspot.com
712 levél
Válasz 07.04.08. 21:47 #774
buek
Nem a generalsal kevertem hanem mivel olyan rég játszodtam a red alertel (meg úgye red alert 2tő van már az ember eszében nem az 1) és egyből a története jutot az eszembe hogy (sarkítva)szovjetek támadnak az usára stb stb így erre írtam.Akkárhogyis nézük oks volt a red alertnél egy félre nézésem mivel ahogy már írtam nekem egyből a 2tőn járt az agyam de ettől függetlenül a tiberium wars a ts folytatása és nem a redalerté..
328 levél
Válasz 07.04.08. 21:44 #773
Pool
Igen, ez tény, hogy 130 éves, sőt! Eredetileg 2x azt hitték, hogy Kane meghalt. A C&C Tiberium Dawnban (ez volt az első tiberium háború) a GDI Ion ágyúval szétlötte a Nod Temple-t amiben Kane volt, ám rosszul tudták. Ugyanezt a bakit elkövették a C&C Tiberium Sun-ban a GDI.

Az a tény, hogy Kane ilyen idős sztem egyáltalán nem lehetetlen még, ha fiatalnak is néz ki. Ezt azért gondolom, mert a Nod sokszor kísérletezett a Tiberiummal akárcsak a GDI. Ebből arra következtetek, hogy a Nod a Tiberium segítségével akadályozta meg Kane öregedését. Vagy, ha ez hülyeségnek hangzik, akkor szimplán Kane-t a fagyasztóba tették és úgy elmenekítették a 2 Nod Temple-ből.

A C&C történet folyamatát a játékok szempontjából így ismerem:
1. Red Alert
2. Red Alert 2
3. RA Yuri's Revenge
4. Tiberium Dawn
5. Tiberium Sun
6. Tiberium Wars

és van a két különálló, a történetbe bele nem illő Generals és Zero Hour.
45 levél
Válasz 07.04.08. 20:49 #772
HuF
Gerry, te nagy cs-s vagy kérlek segíts!!!
"Bálnák ki a partra mindeki akarja!"
8067 levél
Válasz 07.04.08. 20:47 #771
Gerry
"de red alertben hol vold gdi,nod?! ott usa,irak stb volt nem"

Ezt aztán magyarázhatod, hogy nem keverted össze

Yossarian: És a megoldás A poént nem bírták ki, hogy el ne süssék, de akkor Kane a C&C 3 idején úgy círka 130 éves
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
712 levél
Válasz 07.04.08. 20:36 #770
buek
nem kevertem össsze,csak azt próbáltam kifejteni hogy sokkal több köze van a tiberian san (mivel ez annak a folytatása) történetének mint a redalertnek.Ezért ha már régi elődökel hasonlítják össze inkább azzal kellene.

ennyi pont...
229 levél
Válasz 07.04.08. 19:15 #769
Yossarian
Akkor keverjünk még sztorikat!

Red Alert végeanimáció az oroszokkal. Van benne egy ismerős arc. Mintha láttam volna mostanában.

http://www.youtube.com/watch?v=vN2zeRbu0x4
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
8067 levél
Válasz 07.04.08. 19:00 #768
Gerry
Egyátalán nem "hülyeség" összehasonlítani-bár nemigen értem, hogy mit, lévén a történet a TD és a TS egyenesági folytatása, ezen nincs mit összevetni.
Kolin Mekré pusztán arra utalt, hogy Te összekeverted a Red Alert sorozat történetét a Generals-val (Ámbár az sem pusztán az Egyesült Államokról és Irakról szólt, sőt.)
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
712 levél
Válasz 07.04.08. 18:04 #767
buek
"Red Alert: Hitlert kiiktatja Einstein, ám a vörösök megmaradtak. Igy a két oldal a nyugat vs komcsik
Sztem a Generalsal kevered , ott a GLA volt a rosszfiuk csapata "

Pont erről beszélek....
Ez meg inkább a tiberian sun "Folytatása"
Míg a red-alert elment az usa stb irányában

Mivel ismered a red alertet,tiberian sun,generels stb így nem is kell tovább olvasnod..csak azért írok tovább hogy megérsd mire gondoltam...

"ugyanis a Red Alert kilép a C&C árnyékából, és teljesen új sorozatként indul útjára. Új univerzumként, ahol az események függetlenek a C&C eseményeitől. Ezzel a készítőknek nincs megkötve a kezük, megkapták a szabadságot, hogy tetszésük szerint alkossanak. " pcdome cikk red alert 2 (mivel az 1-nek volt folytatása gondolom ahoz illene hasonlítani ha már red alerteztek...)

"Command & Conquer: Tiberian Sun"
"A történet a "Második Tiberium Háború" eseményeit dolgozza fel. Az elsőben a harc a ritka és rendkívül értékes ásvány birtoklásáért folyt, azóta azonban gyökeresen megváltozott a helyzet." fölös többet becikkeznem úgyis ismeritek...

"A 2007-ben megjelenő játék története az eredeti C&C sorozatot követi, mely kezdődött az 1995-ös első résszel, majd folytatódott az 1999-es Tiberian Sun-nal. A sztori egy alternatív jövőképet tárt elénk, melyben planétánk egy földön kívüli különleges kristállyal, a tibériummal fertőződött meg. A bolygó lakossága ezután 2 nagy csoportra bomlott. A megalomániás Kane vezetésével megszületett a NOD Testvériség (Brotherhood of NOD), a világ nagyhatalmai pedig az ENSZ után szabadon megalapították a GDI-t (Global Defense Initiative – Egyesült Nemzeti Védelmi Kezdeményezés). A NOD-osok egy ősi próféciába vettet hitüknél fogva istenként rajongtak a tibériumért, a GDI-osok viszont arra tették fel életüket, hogy minden erejükkel megakadályozzák az idegen anyag továbbterjedését."


Akkor miért hülyeség hogy inkább a tiberian sun-val kéne összehasonlítani nem a redalertel? - történetét -
2 levél
Válasz 07.04.08. 15:31 #766
Sav90
Hát ez különös Hát, valamikor csak működni fog(remélem).
229 levél
Válasz 07.04.08. 14:05 #765
Yossarian
Vicces. A gamecopyworld-ön elvileg fenn van az 1.04-es patch "módosítása", de egyik mirror sem működik.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
6609 levél
Válasz 07.04.08. 13:18 #764
Kolin Mekré
?
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
8067 levél
Válasz 07.04.08. 12:39 #763
Gerry
USA, Irak alapvetően nem a Generalsban volt, hanem a hírekben...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
6609 levél
Válasz 07.04.08. 11:19 #762
Kolin Mekré
ehhe

Nemár , ez poén akart lenni ugye?

Red Alert: Hitlert kiiktatja Einstein, ám a vörösök megmaradtak. Igy a két oldal a nyugat vs komcsik
Sztem a Generalsal kevered , ott a GLA volt a rosszfiuk csapata
Minden ellenállás hasztalan! 8-)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.