Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Command & Conquer 3:Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars
A legutóbbi Command & Conquer 3 Tiberium Wars cikkek, hírek
12558 levél
Válasz 08.04.04. 22:10 #1111
McCl@ne
Plusz minden pályán próbálj meg építeni minden egységtípusból, amit addig nem ismertél, mert néha azokra is bedobálja!
Respect is not given. It's taken.
51801 levél
Válasz 08.04.04. 22:07 #1110
Barthezz
Vannak titkos, rejtett feladatok is, amelyeket ha elmulasztasz, nem jelzi ki a küldetés után a program.
2 levél
Válasz 08.04.04. 14:59 #1109
Wesker101
Hellósztok!!! Ahogy olvastam a fórumot, úgy vettem észre, hogy eléggé vérprofik vagytok. Viszont sajnos nem találtam választ a kérdésemre, pedig lehet hogy már elhangzott. Nem tom mit csináljak... GDI - al megcsináltam az összes küldit először normal-ban, aztán hard-ban és mégsem kaptam meg az összes infót a hírszerzési adatbázisba... Pedig minden pályán azt írja hogy megvan minden. És eléggé maximalista vagyok. Tudtok segíteni?

Előre is kösz.
4 levél
Válasz 08.03.29. 23:12 #1108
karimi
Szerintetek ilyen konfig-al hogy futna a játék? Milyen magasra rakott grafikával? Ilyen gépet vennék, és kiváncsi vagyok a véleményetekre.
AMD Athlon 64bit Dual Core X2 AM2 4800+,2 gb ram, 250gb sata2 harddrive,asus M2A-VM alaplap, ATI Radeon X1250 1GB Hypermemory(VGA)integrált, direktx 9.0 támogatás van rajta.
Ilyen géppel és videokártyéval hogy futna a játék, milyen grafikán?
12558 levél
Válasz 08.03.24. 08:48 #1107
McCl@ne
Jár azért valami plusz, ha Gold-ra nyomok minden küldetést? Van csak szép színes lesz tőle a térkép?
Respect is not given. It's taken.
4 levél
Válasz 08.03.23. 22:16 #1106
karimi
sziasztok.
Segitség kéne hogyan kell interneten játszani. Mi szügséges hozzá. leirnátok a lépéseket, mert valami olyat is olvastam, hogy regisztrálni kell a játékot elsönek, de csak enyit tudok.
ingyenes-e?
ja és ha van egy angol verziójú játékom. A legutolso patch-el meg lesz a magyarosítás?
6609 levél
Válasz 08.03.08. 17:33 #1105
Kolin Mekré
Aham, THX
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
1146 levél
Válasz 08.03.08. 17:31 #1104
sysnrt
Szerintem a magyarítás csak a Kane Edition-höz van, ezért normál játékra nem lehet telepíteni. Az amúgy is magyarul van.
6609 levél
Válasz 08.03.08. 17:26 #1103
Kolin Mekré
Sziasztok.

Kövezzetek meg engem, de nem tudom feltenni a magyarosítást.
(Igen, másolt a game)
Magyarítás menüjében nem tudok tovább menni mert nem engedi a telepítést...mivel másolt.
Csak echte játékkal tudom magyarosítani? Nem gond, mert tetszik a játék, csak kivi vagyok hogy tényleg ennyire szigorú a magyarosítás ?
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
2426 levél
Válasz 08.02.22. 10:45 #1102
Szabip
"Medium-Hard army nem nagyon figyel oda a gazdaságra, látványosan visszafogja magát amikor kifogyott a nyersanyagból. Ha ezt észreveszed, egy kisebb garmadával be lehet fejezni a játékot. Brutal esetében az ember azt hiszi hogy korlátlan tiberiummal rendelkezik. "

Ha eljutsz a odáig, hogy észrevedd, de általában ahogy írtam már az elején rush szerü taktikával több de gyengébb egységekkel rohan le, ha ezt kivéded akkor akár nyerhetsz is, de tartom, hogy több nyersanyagra van szükség a korai szakaszban.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
441 levél
Válasz 08.02.22. 10:17 #1101
TurboX
"Nem mondanám, hogy csal, inkább csak gyors"

Erre mondják hogy finom és nőies a kifejezés.

Brutal army esetén a zéró reakcióidőt nem nevezném fair playnek. Ennek megfelelően 8as pályán (1v1ben) képtelenség leverni hotkey ide vagy oda. Ám ha valakinek mégis sikerült volna le a kalappal. Persze ha magad mellé teszed és instant küldöd az engineereket megoldható, ami távol áll egy jó jétéktól.

Medium-Hard army nem nagyon figyel oda a gazdaságra, látványosan visszafogja magát amikor kifogyott a nyersanyagból. Ha ezt észreveszed, egy kisebb garmadával be lehet fejezni a játékot. Brutal esetében az ember azt hiszi hogy korlátlan tiberiummal rendelkezik.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
2426 levél
Válasz 08.02.22. 07:14 #1100
Szabip
Nem mondanám, hogy csal, inkább csak gyors és egyszerre sokkal több dologra tud figyelni, mi viszont nem igazán. Gyorsan terjeszkedik, a védelmét sok esetben hozzá igazítja a mi harci taktikánkhoz, ha sokat bombázod elöbb utóbb légvédelmet épít.
Sok apró egységet gyárt az elején és akkor rohan le, nem vacakol bázisvédelemmel.

Nem könnyü a gép ellen játszani, az elején igen gyorsan eldől, hogy ki lesz a gyöztes, ha nem sikerül több pénzt összegyüjtened egy bizonyos idő alatt mint az MI akkor nem lesz esélyed.

Ügyes a gép mit ne mondjak, csalni talán abban csal, hogy ott is kiszúrja az egységeinket mikor kikerülő úton támadom ahol elvileg neki fekete ködöt kellene látnia.

Multi meccsek gyakorlására viszont kiváló a skirmish !
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
12558 levél
Válasz 08.02.22. 03:43 #1099
McCl@ne
Hmmm...
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy skirmish módban elég durván csal a játék! Vagy csak ennyire fejlett lenne a mesterséges intelligencia? Ugyanis egyelőre medium nehézségen is kihívást jelent, holott azért annyira balfasz mégsem vagyok. Vagy igen? Nem sokat játszottam anno a Tiberian Sunnal, talán csak a kampányokat vittem végig, de a Red Alert 2-ben 3-4 brutal enemy sem jelentett kihívást a végén, legalábbis meg tudtam fogni őket, itt meg egy medium legyűrne?

Tudtok esetleg tippeket adni? Kizárólag GDI oldallal játszom amúgy.
Respect is not given. It's taken.
1340 levél
Válasz 08.02.21. 18:59 #1098
tomcsa4
Hát a Kane Editionos változat +2 egysége és multi mapja letölthető már régen De amikor megjelent a játék, én is a KE-t vettem meg, 13 ropogós ezresért.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
51801 levél
Válasz 08.02.20. 21:46 #1097
Barthezz
Itt is így van sztem. Kb. 1.5-ösig követtem a patch-ek sorsát, s addig elég volt mindig az utolsót feltelepíteni (pláne, hogy a legelső patch-ek hemzsegtek a bugoktól, s inkább csak rontottak a játékon, mint javítottak volna... ) Szóval sztem elég lesz az 1.9-es.
12558 levél
Válasz 08.02.20. 19:23 #1096
McCl@ne
Köszi, közben utánanéztem és mivel tartalmazott még 5 bónusz multipályát is, így megvettem a Kane Edition-t!
Most viszont lenne még egy kérdésem: elég a patchek közül feltenni az 1.09-est, vagy szépen pakoljam fel az összeset? Általában elég mindenből az utolsót és az tartalmazza a többit, de biztos azért nem vagyok benne!
Respect is not given. It's taken.
51801 levél
Válasz 08.02.18. 12:08 #1095
Barthezz
Kane Edition-höz jár egy bónusz DVD is, amely jópár plusz videót tartalmaz az alapjátékhoz képest. Továbbá a játékon belül is azt hiszem vmelyik egység csak a Kane Edition-ben érheto el. De ezeken kívül ugyanaz a 2 változat.
12558 levél
Válasz 08.02.18. 08:40 #1094
McCl@ne
Kérdés:
Most akarom megvenni a játékot, de van belőle Kane Edition, meg sima is... A helyi boltban asszem csak sima, én meg már játszanék vele, viszont netről rendelhetnék ilyen Kane Edition-t is, csak az meg másfél hét, míg ideér.

Megéri kivárni azt a másfél hetet, vagy tökmindegy?
Respect is not given. It's taken.
1 levél
Válasz 08.02.17. 12:33 #1093
bogiferi
Szia!
Nem kell foglalkozni az elakadt MÉG-re vonatkozó, sürgető felhívással, ott a csücsökben "balra-fent" - ahol megállították - biztonságban is van. Mielőtt érte mész, nyugodtan állíts fel jó sok tankból álló csapatot, és menj neki a NOD bázisnak "jobbra-fent". Ha sikerült elfoglalnod, akkor mérnökökkel vedd birtokba az épületeket, és ha megépíted, már a NOD-os légierő lehetősége is a tiéd. Ezzel már nem olyan nehéz a NOD "balra-lent" bázisát leépíteni, és az ellenállást felmorzsolni. Utána a MÉG-gel ellenállás nálkül besétálhatsz középre, és ezek után már csak a "jobbra-lent" bázis van hátra. Itt a lopakodó tankokkal vigyázz jobban, különben meg, ahogyan "jólesik".
Üdv, Feri
bogiferi
8608 levél
Válasz 08.02.03. 19:18 #1092
davkar9
Én APC-ket vittem, rakétavetősöket és lövészeket ültettem beléjük, meg 4-5 tank.
Simple. Eternal. Beige.
21 levél
Válasz 08.02.03. 18:53 #1091
Blasois
Sziasztok!
Elakadtam a horvátországi pályán: már összeszedtem a MÉG-et, tartok vissza és a hidaknál vagyok, de ahol fel kellene állítani a jm.-vet, r.hadt sokan vannak, mindig kilőnek, vagy a kamikazék felrobbantanak. Tud valaki segíteni?
2 levél
Válasz 08.02.03. 12:28 #1090
kuffka
császtok brokik!
:sick-(
8608 levél
Válasz 08.02.01. 22:15 #1089
davkar9
Viszont remélem ez akkor is így lesz amikor én irányítom.
Simple. Eternal. Beige.
1989 levél
Válasz 08.02.01. 21:31 #1088
georgee
mar-mar tul jol. a flames hand emberek pl.
22 egysegnyi troopert lenyomott 4 ilyen...:S

atestek a lo masik oldara kb.
ami meg ugyancsak rosz, hogy nem lehet csak 1 vedekezo tornyot gyartani egyszerre.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 08.02.01. 21:28 #1087
georgee
kosz szepen...akkor ez a volt a gond mer regebbi verzioban meg a user nev nel levo konyvtarba kelett rakni.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
8608 levél
Válasz 08.02.01. 21:11 #1086
davkar9
1.09. patchet felraktam -> Nod néha igen jól teljesít
Simple. Eternal. Beige.
342 levél
Válasz 08.02.01. 19:48 #1085
harras125
Rejtett könyvtárba kell betenni őket, vmi application data vagy appalachion data, jól el van dugva.

Az én gondom: tönkrement a lemez, a játék meg fenn van, 1.09-ig frissítve. Van megoldás hogy tudjak valahogy játszani ?
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
1989 levél
Válasz 08.01.29. 18:39 #1084
georgee
megtudna vki mondani miert nem mukodnek azok a mappok amiket letoltok a jatekhoz es beteszem a maps konyvtarba. a legujabb 1.09 van fent mondom hatha ez a baj 1.06 utana de tovabbra se latom az ujabb terkepeket amiket leszedtem. otlet?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
908 levél
Válasz 07.12.19. 19:28 #1083
ShuleyvA
8892 levél
Válasz 07.12.19. 18:36 #1082
goodboy007
Ahol kiválasztod a fajt, nyomsz egy n betűt.
908 levél
Válasz 07.12.19. 18:32 #1081
ShuleyvA
Nah... izé... mit kell tenni, hogy a demoban elérhető legyen a nod? Skirmish -ben... :]
9326 levél
Válasz 07.11.18. 20:14 #1080
Kanduhrka
Szívesen
horrorgeeks.blogspot.com
342 levél
Válasz 07.11.18. 20:11 #1079
harras125
Letöltöttem a frissítéseket az 1.09-cel együtt. Klafa ez a Romopoils térkép, 2v2 csak úgy tudtam a nehéz scrin úthengerek ellen hogy az arató volt a kedvenc egységem.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
636 levél
Válasz 07.11.06. 17:22 #1078
ferry
Köszi az összefoglalót!
Tedd amit tenned kell, de én vagyok a lelkiismereted!
63 levél
Válasz 07.11.06. 15:56 #1077
Scarecrow
Lehet hogy hülye kérdés de nem tudná valaki megmondani hogy hogy lehet kikapcsolni a 30 fps korlátot a játékban?????
51801 levél
Válasz 07.10.27. 12:52 #1076
Barthezz
Havas tájakat én is hiányoltam a TW-ból, szal én is remélem hogy a kieg.-ben visszatérnek!
9326 levél
Válasz 07.10.27. 10:57 #1075
Kanduhrka
Remélem a februárban megjelenő kiegészítőben már lesznek havas mapok. Mekkora fíling lenne, amikor az ellenfél tankjai egy befagyott tavon keresztül menne és helikopterekkel berobbantanám a jeget
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 07.10.27. 10:36 #1074
Kanduhrka
Kijött az 1.09-es patch, letölthető a pcdome-ról is:

A Command & Conquer 3 Tiberium Wars ezen javítócsomagja kijavít
számos hibát, változtatásokat eszközöl a játékegyebsúlyban mindhárom
oldalon, és elérhetővé tesz egy új, négy játékosra szabott méretű
többjátékos térképet, és még sokminden mást.

<Hibajavítások>

ˇ Kijavítottuk a hibát, amelyik miatt játékosok néha akaratlanul
kijelöltek egyszerre több egységtípust egy kezelőfelület-késés miatt,
amikor gyorsan váltogattak a különböző egységtípusok között online
játék közben.

ˇ Az épületek most már azonnal elveszítik a Földi Irányítást amint
megsemmisülnek. Korábban még nyújtottak Földi Irányítást pár
másodpercig, amíg a burkolatuk a képernyőn maradt.

ˇ Kijavítottuk a hibát, amelyik miatt némely gyalogos egység tüzelés
közben továbbment a célponja felé ahelyett hogy maximális lőtávon
megállt volna a tüzeléshez.

ˇ Kijavítottuk a hibát, amelyik miatt a fejlesztett Erőművek és
Reaktorok még pár másodperccel a megsemmisülésük után is biztosították
az energiát.

ˇ Kijavítottuk a hibát, amelyik miatt a játékosok képesek voltak a
fátylon át is épületeket észrevenni a Gyülekezési Pont Megadása jelzővel.

ˇ Kijavítottuk a hibát, amelyik miatt a számítógép által irányított
játékosok a "Teknős" személyiséggel nem építettek a bázisuknak védelmet
az elvárt módon.

ˇ A Nod Avatar lángszóró fejlesztése most már helyesen megjeleníti a
helyőrséget megtisztító funkciót.


<Többjátékos Térképek>

/Új Térkép: Roncsváros/
A GDI, a Nod Testvériség, és a Scrin között dúló ellentét szörnyű árat
követelt, ennek bizonyítéka a megszámlálhatatlan város kiégett váza.
Roncsváros egy példa ezekre. Ez egy négyjátékos térkép, nem pontszerző
meccsekhez.

/Egyensúlyjavított térkép: Barstow-i Préri/
A térkés kicsit nagyobb lett: Több beépíthető terület van a játékosok
kezdőbázisai mellett, és a szűkületek nem olyan keskenyek. A helyőrség
telepítésére alkalmas épületek most már szimmetrikusan helyezkednek el
mindkét játékosnál.

/Egyensúlyjavított térkép: Versenytorony/
A térkép közepén már nincs harmadik szint, így a hely felszabadult, és
küzdelemre alkalmas lett. A terjeszkedést segítő Tiberium-mezők kék
helyett zöldek lettek. Sok tárgyat eltávolítottunk a térképről hogy
helyet szabadítsunk fel az építkezésnek és a harcnak.

/Egyensúlyjavított térkép: Gondok a Csövekkel/
Ezen a térképen már nincsenek csővezetékek az északi kiindulópont
mellett, így másolata a déli kiindulópont elrendezésének.

/Egyensúlyjavított térkép: Tiberium Kertek III (Kane Kiadás)/
Ezen a Kane Kiadás térképen már nincsenek Tiberium-mezők a keskeny
hegygerincek mentén. Új, terjeszkedéshez való mezők lettek kialakítva
a játékosok kiindulópontjait tartalmazó katlanok messzebbi végén.


<Változások a játékegyensúlyban>

A következő változtatások szándéka, hogy a nyersanyag-beszerzést
stratégikusabbá, és a tüzérségi egységeket életképesebbé tegye, míg
tovább hangolja a harci erőket hogy biztosítsa a tökéletes egyensúlyt
a három frakció között bármilyen összetételben.


/Általános változások a játékegyensúlyban/

ˇ Arató: A szállítókapacitás lecsökkent 42%-kal, 1400 kreditre
zöld kristályok esetén, és 2800 kreditre kék kristályok esetén. A
betakarító körút lerövidült 8 másodperccel. Az összesített bevétel
lecsökkent kb. 35%-kal.

ˇ GDI Építőegység, Nod Építőegység, Scrin Dolgozóplatform: Ár/Építési idő
megnövekedett 40%-kal, 3500/35-re, életerő és sebesség normalizálva.

ˇ Előörs: Az életerő megnövekedett 5%-kal. Ez megakadályozza hogy a
Nod Árnyék Csapat egyetlen Robbanótöltettel megsemmisítse őket.


/Változások a játékegyensúlyban a GDI oldalán/

ˇ Gránátos Brigád: Hatótáv megnövelve 20%-kal.

ˇ Kommandó: Az elfojtási idő lecsökkent 70%-kal. Ez annyit tesz hogy
a Kommandó most már több épületet tud gyorsan egymás után lerombolni
a C4 töltetekkel.

ˇ Romboló: A hatótáv megnövekedett 25%-kal.

ˇ Mammut Tank: A lövegtorony fordulási ideje lecsökkent 66%-kal. Ez
azt eredményezi, hogy a jármű kevésbé lesz hatékony ha gyorsan kell
célpontot váltania.

ˇ Szonikus Sugárzó: A támadóerő lecsökkent 25%-kal. Ez azt eredményezi
hogy a Szonikus Sugárzó nem tud egy lövésből elpusztítani egyes
járműveket.


/Változások a játékegyensúlyban a Nod Testvériség oldalán/

ˇ Daru: Az életerő megnövekedett 50%-kal, ezzel összehangolva az
életerejét a GDI Daruval és a Scrin Kohászattal.

ˇ Fanatikusok: Ár/Építési idő lecsökkent 13%-kal 700/7-re.

ˇ Kommandó: Az elfojtási idő lecsökkent 70%-kal. Ez annyit tesz hogy
a Kommandó most már több épületet tud gyorsan egymás után lerombolni
a C4 töltetekkel.

ˇ Támadó Motor: A hatótáv megnövekedett 16%-kal.

ˇ Lopakodó Tank: A támadóerő megnövekedett 66%-kal.

ˇ Sugárágyú: A hatótáv megnövekedett 25%-kal. Ez nem befolyásolja az
Avatár speciális fegyverét amit Sugárágyúval rendelkezés esetén kap.

ˇ Avatár: Az életerő megnőtt 25%-kal. A támadás előtti késleltetés
lecsökkent 33%-kal. A főfegyver támadóereje megnőtt 25%-kal.

ˇ Gyóntató: A fejlesztés többé nem ad tűzgyorsasági bónuszt az érintett
gyalogos egységeknek.

ˇ Tiberium Infúzió: A fejlesztésből származó, gyalogos egységek
életerejét érintő bónusz lecsökkent 60%-kal.

ˇ Katalizátor Rakéta: Az energiaellátási költség megnövekedett 33%-kal,
2000-re.

ˇ Tiberium-pára Bomba: Az energiaellátás késleltetlsi ideje
megnövekedett 25%-kal, 300-ra. A támadóerő megnőtt 140%-kal.


/Változások a játékegyensúlyban a Scrin oldalon/

ˇ Dezintegrátorok: Amikor az ellenséges járművek eltiporják őket, a
robbanó bosszú támadás ereje megnő 30%-kal.

ˇ Keresők: Az életerő lecsökkent 13%-kal.

ˇ Pusztító Hadihajó: A hatótáv megnőtt 20%-kal. A tűzgyorsaság
lecsökkent 200%-kal. A támadóerő megnőtt 100%-kal. A szóródási
tartomány lecsökkent.

ˇ A Raj: Az energiaellátás többé nem alkalmazható egyenesen a gyalogos
egységeken és a járműveken. A késleltetési idő megnőtt 66%-kal, 150-re.
Már 5 Zümmögőt készít, 7 helyett.

ˇ Fázismező: Az energiaellátás többé nincs befolyással a gyalogos
egységekre. A késleltetési idő lecsökkent 50%-kal, 180-ra.


<Egyéb változások>

ˇ Hangolás a Klasszikus Command & Conquer (Balgombos parancskiadás)
egér-kezelőfelületre: Mostantól a hidak nem jelölődnek ki a mozgás
parancsok sérelmére. A játékosok már a radaron is adhatnak ki
parancsokat.

ˇ Mostantól van egy előretekerés gomb a képernyőn a Visszajátszások
és BattleCast-ok nézése közben.

horrorgeeks.blogspot.com
636 levél
Válasz 07.10.23. 09:36 #1073
ferry
Ja igen ezt nem írtam haversrác gépén, Nod fan és azzal kezdett, kicsit sanyargattuk aztán újra kellett rakni a gépét és ...
Tedd amit tenned kell, de én vagyok a lelkiismereted!
9326 levél
Válasz 07.10.23. 07:29 #1072
Kanduhrka
Patch még sehol, pedig hamarosan megint tolni fogom a game-mel.
horrorgeeks.blogspot.com
51801 levél
Válasz 07.10.07. 13:04 #1071
Barthezz
Nem kötekedésképp írom, de hogy a francba kezdhettél bele a Scrin kampányba, ha a Nod-ba is csak belekezdtél?
636 levél
Válasz 07.10.07. 07:34 #1070
ferry

harras125: danke! megvaaaan!

Barthezz: kiegészítő jöhet... eddig csak GDI oldalon vittem végig a küldetést. A másik kettőbe csak belekezdtem. Azt mondhatom simán leköt a game ahogyan a cnc sorozat mindegyike! A Scrin alapból "ellenség" nekem, jelenleg csetepatékban emelem a nehézségi szintet és edzek ellenük
Tedd amit tenned kell, de én vagyok a lelkiismereted!
342 levél
Válasz 07.10.04. 19:37 #1069
harras125
Van egy rejtett appalachion data vagy miféle könyvtár de nem a cnctw mappában, azt meg kell keresni mint rejtettet, abban van egy C&C alkönyvtár és oda.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51801 levél
Válasz 07.10.04. 18:25 #1068
Barthezz
Scrin superweaponnal én már GDI meg Nod kampány alatt elszórakoztam párszor, ugyanis előszeretettel foglaltam el mindig a Scrinek hasadékgenerátorát

ferry: Már bejelentették egy ideje a kiegészítőt, ami a Kane's Wrath nevet fogja viselni Remélhetőleg abban valóban ennél hosszabb Scrin kampányt kapunk majd kézhez
636 levél
Válasz 07.10.04. 11:19 #1067
ferry
Dobnak maj kiegészítő lemezt szerintem és azzal majd remélhetőleg az ilyen és ehhez hasonló igényeket kielégítik. No meg a patch-ek...
Tedd amit tenned kell, de én vagyok a lelkiismereted!
17778 levél
Válasz 07.10.04. 10:56 #1066
MagicMoment
igen
de azért nem volt sálmi azokkal kolbászolni.
no meg a scrin superweapon sem volt egyszerű történet.
636 levél
Válasz 07.10.04. 10:51 #1065
ferry
ez van

Tedd amit tenned kell, de én vagyok a lelkiismereted!
51801 levél
Válasz 07.10.04. 10:48 #1064
Barthezz
Jaja, utsó 2 pálya tényleg nem volt vészes, főleg a 2-eshez képest Egyedül azt sajnálom, hogy a Scrin csatahajókat így csak 1 pálya erejéig használhattuk
9326 levél
Válasz 07.10.04. 09:17 #1063
Kanduhrka
Fogalmam sincs. Sry.
horrorgeeks.blogspot.com
636 levél
Válasz 07.10.04. 09:14 #1062
ferry
Köszi a változtatások leírását!

Nem sokat olvastam vissza de megmondanád, a készített térképet hová kell bemásolni?
Tedd amit tenned kell, de én vagyok a lelkiismereted!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.